Beoordelingen over Hotel Rozenhof 3-sterren

Nijmeegsebaan 114, 6564 CK Heilig Landstichting, Nederland

#2 van de 2 hotels in Heilig Landstichting

een gemoedelijk en prettig hotel in een mooie omgeving, net buiten de drukte van de stad
    • Tweepersoonskamer met Douche

een mooie locatie van waaruit je gelijk de natuur in kunt gaan, maar ook de stad is dichtbij. Je kunt er goed parkeren. Het hotel heeft een informele, prettige sfeer.

Prima kamer met goede badkamer op steenworp afstand van Nijmegen.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Heerlijk terras, waar we het prima ontbijt, met o.a. biologische (karne)melk, konden nuttigen. We hebben ook een dag heerlijk op het terras geluncht.

Zeer goed mede soor de ligging als.je nachtdiensten draait is dit helemaal top!

Niet van toepassing

Heel vriendelijk personeel Eten prima kwaliteit en erg gezellig terras en honden mogen mee naar de kamer tegen een kleine vergoeding

slechte service vergaande glorie

Ontbijt niet volledig (geen roomboter verkrijgbaar) Vanaf 0910 geen ei en spek meer te krijgen (ontbijt van 0800 tot 1000!) Slechte bedden (oud en te zacht)

Ameland is geweldig

Prima verhouding tussen prijs van de kamer/ontbijt en inhoud.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Plaatsing containers achter het restaurant evt aan het zicht onttrekken door groen of schutting met planten.

Ontvangst zeer prettig Ontbijt prima Restaurant biedt rust en prettig uitzicht op de tuin

Leuke kamer en vriendelijk personeel.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Jammer dat mijn boeking niet terug te vinden was uiteindelijk goed gekomen en opgelost door aardige dame. Hele weekend niet mogelijk geweest om te lunchen in het hotel door dat het was afgehuurd wat ik erg onvriendelijk vond voor de hotel gasten die dus buiten de deur moesten lunchen.... verder zeeeer luidruchtige buren die tot in de vroege morgen een bier feest aan het vieren waren!!

Leuke kamer en vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Ontbijt, diner en locatie super !,
    • Tweepersoonskamer met Douche

Tapijt in de kamer , niet hygienisch De matrassen waren al helemaal doorgezakt En veel geluidshinder van de andere kamers .

Het ontbijt was heel goed, ruime keuze , lekkere koffie Avondmaaltijd in het restaurant ook heel lekker en een vriendelijke bediening. De badkamer was mooi vernieuwd.

Een erg prettig verblijf in een keurig verzorgd hotel met een fijne sfeer op een leuke locatie.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was wat aan de kleine kant (maar heel schoon en netjes), het tv-beeld was niet scherp.

De sfeer, de locatie, de keuken 's avonds (erg goed gegeten!), het ontbijtbuffet, ontbijten op het terras in het zonnetje.

Waardeloos !!

Hotel had niet gewaarschuwd dat het niet goed bereikbaar was door wegwerkzaamheden. Bovendien werd er vlak onder slaapkamerraam de hele!! nacht aan de weg gewerkt met vrachtwagens en asfaltteer machines. Klantvriendelijker was geweest een kamer aan de andere kant of van te voren een waarschuwing. Nu echt geen moment kunnen slapen.

Ontbijt was goed. Kamer klein maar schoon en netjes.

Prima voor zaken kort verblijf

Er waren werkzaamheden aan weg waardoor iets minder begaanbaar en bushalte naar station vervallen tijdelijk. Dat is wel netjes te melden op site. Verder zou waterkoker of iets gemakkelijker douche attribuut (zakje kreeg ik niet open zonder schaar, en die had ik geen dus laten zitten, ik kon geen wifi code in een klappertje op kamer vinden, ik hoeffe niet perse dus niet gevraagd meer. Maar is fijn als het gewoon op kamer voorhanden is. Kan zijn dat ik overheen heb gekeken maar zag het niet :). Voor 1 nacht prima plek lijkt me. Op 20 minuten lopen universiteitsstraat (erasmus gebouw, iets verder naar spinoza, aula etc), op site worst afstand waarschijnlijk tot brakkestein op korter geschat maar kan beter op centrale lokatie of bv erasmus worden gebaseerd.

Personeel gewoon netjes en ik kon bagage voor incheck opslaan. Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Helaas kon ik niet met het raam open slapen, ligt langs een vrij drukke weg. En de verwarming bleef geluid maken, ook nadat ik m uitgedraaid had. Maar voor de betere slapers zal dit geen probleem zijn!

Fijne kamer, wel wat klein. Helaas geen waterkoker maar toen ik vroeg of er een beschikbaar was, kon dit! Super service! Restaurant heeft goede gerechten.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Wij waren daar omdat we de volgende morgen om 8 uur een afspraak hadden in Radboutziekenhuis.
    • Tweepersoonskamer met Douche

We hadden iets simpels willen eten, dat was er niet. Uiteindelijk ook nog teveel betaald voor het gerecht wat we hadden gekozen.

Het ontbijt was goed. De menukaart voor het diner, erg weinig keus en duur.

Voldoende voor korte overnachting.

Stopcontacten verkeerde plek voor opladen telefoon/tablet, ongezellige kamer, tv niet goed ingesteld, spotjes kapot badruimte, geen verwarming badkamer, geen klein-budget warme maaltijd.

Ontbijt goed, vriendelijk personeel. Mooi hotel.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

• Tweepersoonskamer met Douche

De aandacht voor de accessoires op de kamer/badkamer. De tweede dag waren er geen douche- en haarwasmiddel neergelegd. Het extra kussen in de kast was niet schoon.

De kamer en badkamer waren schoon en basic, goede bedden...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Een minpunt is: dat er geen verwarming in de verder heel mooie badkamer was en vanuit de kamer de verwarming moeilijk was te regelen. Kan in de winter een probleem zijn.

De kamer en badkamer waren schoon en basic, goede bedden prima voor een overnachting op doorreis. Wel gehorig: praten van beneden was boven te horen. Kan bij langer verblijf wellicht minder prettig zijn. Ontbijt was supergoed in een gezellige zaal.

Een gemoedelijk hotel,sfeervol met zeer aardig personeel.Kamers sober,maar prima bed.]
    • Standaard Vierpersoonskamer

We waren vrij laat aangekomen i.v.m de 7 heuvelenloop. De keuken sluit om 9 uur, maar we konden na onze prestatie genieten van een heerlijk diner. Ze hebben op ons gewacht.

prima kwaliteit/prijs verhouding
    • Tweepersoonskamer met Douche

We sliepen boven de keuken, de kooklucht was op de hele eerste verdieping te ruiken, niet echt fris...nare geur was ook in de kamer te ruiken, dat was erg jammer.

De kamer was eenvoudig maar prima en schoon! Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 20 september 2017

De ligging was goed.

De kamer was simpel en klein. Maar ok voor 1 nacht.

De ligging was goed. Geen grote luxe, maar goed genoeg om 1 nacht te verblijven met een goed ontbijt.

Weinig comfort maar prima adres voor eenmalige overnachting.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Er was geen lift maar alleen een hoge trap waar ik geen weet van had. Ik ben slecht ter been.

De behulpzaamheid van het vriendelijke personeel en de kwaliteit van het eten.

Gezellig en vriendelijke ontvangst

Douchen in een bad

De kamers waren schoon maar douchen in een bad voor 60+ ers is minder. Personeel deed erg hun best. Het a la carte diner was prima verzorgd en smaakvol.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prima voor kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamertemperatuur, het was erg warm en kamer niet al te groot, hotel ligt aan doorgaande weg dus geen raam opengezet ivm lawaai

Schone kamer, bushalte tegenover hotel,mooi terras, prima ontbijtje, voor ons verder prima voor 1 nacht na concertbezoek in Goffertpark

Matig hotel maar prijs was danook niet echt heel hoog tov andere hotels
    • Standaard Vierpersoonskamer

Zwaar verouderde eetzaal en kamers. Hotelkamer was geboekt voor 4 personen maar in de badkamer kon enkel 1 persoon staan. Bed van de kinderen was een luxere soort uitgeschoven slaapbank. Eetzaal was half geschilderd (plafond, randen langs de kozijnen) half niet. Kamer was zwaar verouderd (meubilair, lampen, inbouwkast, muurdecoratie) Verouderde (raam)decoratie in de eetzaal, of decoratie die het net niet was bv 3 bloemen in 4 siervaasjes ... niets was gemoderniseerd of afgemaakt. Geen lift. Achteringang was een soort keuken bijkeuken waar je inliep, je zag alles wat eigenlijk niet in het zicht van een gast hoort te staan zoals emmers/dweilen/ personeelsingang... Ontbijt was eenvoudig en niet echt heel veel keus maar voldoende. Bij weggaan werd er niet gevraagd of alles naar wens was geweest door de eigenaresse. Waarschijnlijk durfde ze dit niet, bang voor het confronterende antwoord.

Tuin was overigens wel mooi.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Beperkt maar uitstekend ontbijt inbegrepen in de prijs met...

Iets oudere kamers, die wat gehorig zijn. Achteraf bleek er vlakbij mij een ouder stel te logeren dat de televisie behoorlijk hard aan het staan. Nacht er na geen last gehad.

Beperkt maar uitstekend ontbijt inbegrepen in de prijs met zeer goede sterke koffie. Uitstekend personeel. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed schoon. Kleinschalig. Mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

In een woord fantastisch

Niets op aan te merken

De ontvangst was uitermate vriendelijk. Lunch, diner en ontbijt heerlijk met ook weer zeer vriendelijke bediening. Niets dan lof! Een gezellig, goed familiehotel.

Tophotel: een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Vriendelijk personeel. Fijne kamer. Hygiënisch. Goed ontbijt. Mooie ligging. Gratis parkeren. Top! En gelukkig geen hotelketen-gevoel waarbij alles over de top is, omdat het bedacht is in veel te veel brainstorm-sessies. Gewoon een puur, persoonlijk en oorspronkelijk hotel. Hulde!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

De klantvriendelijkheid van het personeel
    • Tweepersoonskamer met Douche

Reservering bleek overboeking waardoor alleen hele kleine kamer beschikbaar was. Deze mededeling kwam veel te laat waardoor geen alternatief meer mogelijk was. Karaf wijn bleek veel te duur. Prijs was niet aangegeven. Fiershuur bleek van te voren aangevraagd te moeten worden. Stond niet op de site.

De klantvriendelijkheid van het personeel

nette, maar eenvoudige kamer met iets te lage bedden voor 65 plussers en wat gedateerd misschien.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De hoogte van de bedden! Wij wel 65 plus !En een persoon is erg fors en voor haar had de afstand van toilet naar muur wat meer moeten zijn, ze kon haast haar benen niet kwijt! Een hint misschien een pompje met wat doucheschuim aan de muur bij de douche, dit zou erg praktisch zijn.

Het ontbijt was gewoon voldoende met diverse soorten beleg en een gekookt ei. Voldoende zoet beleg .Lekkere broodjes en lekker vers Jammer de eerste ochtend wel komkommer en tomaat en de tweede ochtend niet! Jammer voor de rauwkost liefhebbers!

Goede sfeer, maar ook oubollige aankleding
    • Tweepersoonskamer met Douche

Gehorigheid vanaf de gang. Hoofdkussen te hard en géén dons Aankleding van het interieur oubollig.

Kamer uitstekend voldoende ruimte, prima badkamer. Ontbijt en restaurant uitstekend van kwaliteit, verrukkelijk, huiswijn lekker.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Eenvoudig maar prima verblijf.

De kamers zijn klein, zeer eenvoudig en wat verouderd.

Eenvoudige en enigszins verouderde en kleine kamers, maar zeker voldoende uitgerust voor een kort verblijf. Mooie schone badkamer, vriendelijk personen, goed ontbijt en gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Het heerlijke eten, het vriendelijke personeel en de rust in...

Er hing een duidelijke verflucht in de gang en in de kamers; dat was enigszins storend. Verder was mijn kamer een beetje stoffig; dat had beter gekund.

Het heerlijke eten, het vriendelijke personeel en de rust in het hotel.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Wat was het schoon, dat overheerste ons gevoel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het enige wat we misten was een haarfohn. En een prullenbak op de kamer zelf. Verder zeker reden om in geval van gewoon even overnachten weer prima.

Schoon,schoon, schoon. Voor deze prijs hebben we nooit zo'n schoon hotel gezien, klasse.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

gezellig
    • Standaard Vierpersoonskamer

het is nogal rommelig ingericht, veel niet bij elkaar passende accessoires beneden in het restaurant. Op de kamer allemaal verschillende stijlen door elkaar, daardoor maakt het geheel een wat rommelige, ouderwetse indruk. het was wel schoon en netjes

ruime kamer, keurige nieuwe badkamer

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Eenvoudig maar netjes
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geef de slaapkamerdeuren eens een likje verf. Die stelen af bij een gerenoveerde kamer.

Ontbijt was voldoende. De kamers netjes ofschoon het hotel wel gedateerd was.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Gezellig verblijf gehad
    • Standaard Vierpersoonskamer

De warmte op de kamers doordat er geen airco aanwezig is. Het kraanwater blijft daardoor ook een beetje lauw

Het terras is erg mooi en comfortabel. Het personeel is erg vriendelijk en inchecken ging erg snel

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Prima keuken, sober hotel

Het waren zeer warme dagen en de temperatuur in de kamer was eigenlijk niet te harden. De hele dag de zon er op, zelfs met gordijnen dicht wordt het dan heet! 'S Nachts koelde het wel iets af.

Uitstekende bouillabaisse gegeten. Ontvangst en personeel als altijd zeer vriendelijk. Zeer goede keuken.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Het ontbijt was prima en dame die ons bediende was wat...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was een beetje klein,maar voor een nacht prima te doen.

Het ontbijt was prima en dame die ons bediende was wat eerder gekomen omdat wij Om 8 uur al weg moesten.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Prima hotel in prachtige omgeving
    • Standaard Vierpersoonskamer

Horren voor de ramen ontbraken. Daardoor de keuze of muggen of ramen dicht en benauwde atmosfeer. Dit probleem werd attent (ongevraagd) opgelost door de plaatsing van een ventilator.

Ruime kamer, erg schoon en verzorgd.Prima bedden. Heerlijke tuin om te ontbijten in de ochtendzon. Mooie wijnkaart met onbekendere wijnen maken de avonden hier goed.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Een prima verblijf
    • Standaard Vierpersoonskamer

Mijn zoon deed mee met de special olympics waardoor wij s morgens al vroeg weg moesten en het zeer fijn was dat wij wat eerder dan 8 uur konden eten. Bedankt daarvoor.

Aangenaam!

Voldoende keuze bij het ontbijt. Zowel espresso als gewone koffie. Hele goede muziekkeuze tijdens het ontbijt 😉

Het was top.

niets.

Mooie binnentuin. Vriendelijk personeel. Goede kamers.

fantastisch

de sfeer dat aan kwam lopen. ontbijten op het terras

Kamer was schoon.

Je kon de berichtmeldingen van het mobieltje van de buren zelfs horen.

Kamer was schoon. Prima voor 1 nacht.

Goed hotel met zeer gastvrije ontvangst
    • Tweepersoonskamer met Douche

De matras was een beetje scheef, liep af naar de buitenkant. Geen haardroger

De sfeer en het terras

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. En uitstekend gegeten in het restaurant. Aanrader!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Rustig hotel
    • Tweepersoonskamer met Bad

Geen föhn op de kamer

Heerlijke tuin

helemaal prima voor herhaling vatbaar

kwaliteit prijs verhouding

Gedateerd middenklasse hotel

Snelheid bediening

Goed ontbijtbuffet

Ideale locatie, lekker uitgebreid ontbijt

Wel erg warm op de kamer, er was geen ventilator of airco aanwezig.

Ideale locatie, lekker uitgebreid ontbijt

Ik zou het niet weten.

Een prachtige omgeving, Goede kamer, en een smakelijk ontbijt

Super verblijf!

Parkeren aan overzijde van de weg

Goed hotel voor een mooie prijs incl.ontbijt

Het terras en het restaurant
    • Tweepersoonskamer met Douche

De prijs van eten en drinken

Het terras en het restaurant

Heerlijk in de tuin in de zon van het ontbijt genoten.

Heerlijk in de tuin in de zon van het ontbijt genoten.

Goed geslapen in gezellig hotel.

Kamer had alles en was schoon, maar toonde erg standaard.

Ontbijt was ruim en gevarieerd. Goed brood. Matras was erg goed.

• Tweepersoonskamer met Douche

Vriendelijk personeel Heerlijk buiten in de zon kunnen ontbijten

Eenvoudig verblijf met aardig personeel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was zeer eenvoudig. De kamer basic. Wel goede bedden en schoon.

heerlijk
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was heerlijk en alles was schoon en iedereen zeer vriendelijk

Heerlijk knus verblijf
    • Tweepersoonskamer met Douche

Gezellige kamer. Bedden waren goed, lekker geslapen

Aangenaam verblijf in rustige omgeving

Goed verzorgde kamer

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Fijn hotel, erg schoon, rustig (qua ligging) maar toch...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Fijn hotel, erg schoon, rustig (qua ligging) maar toch gezellig (qua aankleding/sfeer)

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Personeel is vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Personeel is vriendelijk.Goed ontbijt. Goede keuken. Heerlijke bedden. Interesse in de gasten.

Kamer

Kamers, ontbijt en personeel

Kamers, ontbijt en personeel

Redelijktot goed verblijf
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was aan de kleine kant

Onbijt was goed

Kort en prettig... Om 19 uur gearriveerd, naar Nijmegen om 19:45. Om 00:30 weer terug en om 09:00 uu

Geen opmerkingen

De ligging, vlakbij Nijmegen

Locatie je bent zo in centrum maar ook er buiten voor...
    • Standaard Vierpersoonskamer

Tv was alleen satelliet weinig zenders

Locatie je bent zo in centrum maar ook er buiten voor fietsen of wandelen

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Alles was prima

Alles was prima

Gezellig en betaalbaar
    • Tweepersoonskamer met Douche

Vriendelijk en bekwaam personeel leuke kaart gunstige ligging ov mooie prijs-prestatie verhouding terras ook fraai

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Top locatie, lekker eten en positief personeel.

niets,

Kamer goed en rustig, goed ontbijt en lekker gegeten, zeer vriendelijk bediening.

klantvriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer, prima ontbijt

klantvriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer, prima ontbijt

Het was een prettig verblijf voor een nacht.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt met bijv. Een croissantje.

Het was lekker schoon allemaal en netjes.

Toppie
    • Tweepersoonskamer met Douche

Schilderen ze waren met de kozijnen begonnen en een halve deur en toen gestopt

Het bad was zo lekker!

het is een beetje vergane glorie in uitstraling, diner was...
    • Tweepersoonskamer met Douche

het is een beetje vergane glorie in uitstraling, diner was heerlijk!

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Zeer vriendelijke mensen aangenaam en gezellig hotel!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Goede lokatie maar de puntjes mogen nog op de i

Hele kleine kamer en karig ontbijt.

Dicht bij het ziekenhuis en goede parkeermogelijkheden (gratis)