Beoordelingen over Hotel Brasserie Den Engel 3-sterren

Singel 3, 5111 CD Baarle-Nassau, Nederland

#4 van de 5 hotels in Baarle-Nassau

Voor ons doel prima verblijf

Doucheschuim niet gevuld bed was de 2de dag niet opgemaakt en geen nachtkastje of tafeltje mis erg een waterkoker om kopje koffie of thee te maken

Midden in het centrum Historisch pand Airco in de kamer Ontbijt is goed bevallen

Prima overnachting in een vriendelijk hotel.

Helaas geen parkeergelegenheid voor de auto bij het hotel maar dat is helaas het euvel in Baarle.

Prima ontbijt, nette kamer en een heerlijke douche. Dat is alles wat je nodig hebt.

Weing Brabantse vriendelijkheid in zeer matig hotel, zeer kleine hotelkamer.

Kamer zeer klein, met moeite om bed heen lopen. Ontvangst niet echt vriendelijk. Ontbijt duur en slecht. Weinig tot geen parkeergelegenheid (vol)

Locatie leuk, in het centrum.

vriendelijk hotel met aangenaam en lekker restaurant maar kamers mogen iets meer praktischer zijn

geen uitzicht in de kamer (ramen in mat glas), douche in bad die zeer moeilijk te bedienen was (koud-warm wisselend, water spat alle kanten op, badkamer eindigde in een zwembad..) bijna geen mogelijkheid tot opbergen kledij of gerief, zelfs aangeboden handdoek liggen op een stoeltje, maar wat als je het stoeltje gebruikt?

heerlijk ontbijt, perfecte bediening aan tafel, meer dan voldoende, vers fruitsap, lekkere kaas en vleeswaren, verschillende soorten brood.. alles ruim voldoende aangenaam geserveerd aan tafel.

Perfect

Wij vonden de prijs ruim voldoende voor deze locatie Hotel ligt aan een druk verkeerpunt in het centrum

Ontbijt was perfect en heerlijk. Kamer was goed.

Fantastisch voor een korte break

Geen idee, we kunnen niets negatiefs verzinnen.

Prima service en een geweldig restaurant in het hotel, alles ook bij andere gasten was steeds zeer verzorgd als het op tafel kwam. Wij hadden twee kamers gereserveerd met beiden prima faciliteiten. We denken wel dat kamer 12 kort geleden werd opgeknapt maar het was geweldig in deze kamer te mogen vertoeven.

Fijn hotel pal op de grens

Douchen in bad met een losse douchekop, Wisselende temperatuur van het water (gemeld bij uitchecken)

Het personeel is erg vriendelijk, de kamer was ruim en modern, het ontbijt was uitstekend.

Mooie plek met vriendelijk personeel maar niet kunnen slapen en daar kwam ik voor !!

Er was een feestje tot 2 uur snachts recht onder ons, onmogelijk om te slapen !! Beter die kamers op dat moment niet verhuren !!

Kamer mooi en schoon

• Beoordeeld op: 8 december 2017

functioneel overnachten in Den Engel

Er was geen zeep meer in de douche aanwezig. Grote dispenser maar leeg.

Slechts overnacht, geen gebruik gemaakt van ontbijt. Voor late incheck werd ik netjes gebeld om iets te regelen met de kamersleutel.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Verheug je op de kwaliteit van het eten maar wel oordoppen meenemen

Het hotel ligt erg ongunstig aan een doorgaande weg waar veel vrachtverkeer overheen dendert en waar je veel hinder van ondervindt tijdens het slapen, ook aangezien de isolatie niet niet erg goed is.

Erg vriendelijk personeel en de kwaliteit van het eten in het bijbehorende restaurant is erg goed.

Goed voor 1 nacht met lekker ontbijt

Onze kamer lag boven frituur waardoor goed verluchten geen optie was. Deze was eerder basis met 2 aparte (maar wel comfortabele) bedden die gemakkelijk uit elkaar schuiven. Hier en daar kleine vochtproblemen.

Goede brasserie.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

rustige vakantie midden in een stadscentrum

Ik had op voorhand gevraagd of er een fietsenstalling was. Onze fietsen konden 's nachts inderdaad binnen staan ; in één van de feestzalen langs de buffettafel. De volgende dag hebben we zelf het initiatief genomen om ze op een ingesloten, niet gebruikt terras te zetten.

Het ontbijt was heerlijk. De bedden waren ok. 's Avonds hebben we ook heel lekker gegeten in het restaurant. Zeer vriendelijk personeel.

uitstekend.

Parkeren op afstand

Heerlijk ontbijt, grote keus broodjes en beleg. Koffie of thee. Restaurant keuken heel verzorgd. Kamer basic, maar alles zeer net. Personeel heel vriendelijk.

Zeker de moeite waard

Toegangsdeur als het restaurant gesloten is, andere gasten kwamen midden in de nacht binnen en lieten de buitendeur met een klap dichtvallen en maakten daarbij nog eens herrie. Met name kamer 4, 5 en 6 boven de ungang

Geweldig diner, vriendelijk personeel, mooie kamer. Leuk hotel in een leuke plaats.

Geen rechtstreekse toegang van de kamer naar het restaurant. Moesten om het gebouw heen lopen

Kamers waren goed. Locatie van het Hotel gevaarlijk. Veel vracht verkeer.

Qua prijs kwaliteit wel goed, maar sprong er niet boven uit.

ontbijt zie boven

Ontbijt was goed, doch veel wit brood en witte bolletjes, terwijl wij meer van meergranen en bruin brood zijn. Hadden wel per persoon 1 kampioentje maar moesten daar wel om vragen omdat er maar 2 op schaal lagen en wij met 4 p waren. Zelf hebben we liever dat we langs een buffet kunnen lopen. Nu was er veel wit brood over en gooit men dat dan weg???

Nieuwe manager ga zo door en al hoe aardig en Top Rick was. Dan vergeten we hem niet.als.mens maar

Een Top kamer met ontbijt. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Waren hier nu voor de 5e maal. Nieuwe manager was zeer goed. En vervangt Rick op zeer goede wijze

Kamer prima op alle vlakken. Klein maar smaakvol ingericht.

Aan diverse tafels wat foutjes of beleg heel laat of eitjes al aanwezig maar nog geen brood enz. Ook de trappen vond ik een dik minpunt. Zeer steil en de hoofdtrap daarbij mog draaiend. Ik begrijp niet hoe dat nog toegelaten wordt door brandweer.

Ontbijt was kwalitatief zeker in orde, maar organisatie er van liep wat mank

Mooie kamer en goede bediening bij het hotel.

Het super vele verkeer. alleen maar vrachtwagens die continue voorbij het terras rijden. na een lange werkdag niet heel rustgevend helaas.

Mooie kamer en goede bediening bij het hotel. Prijs is ook ok.

Zeer nette kamer. Helemaal nieuw. Locatie is wel druk. Cafe's in de omgeving met tot laat muziek.

hele nacht een bouwlamp op het raam en dus heel licht in de kamer. Kamer was kleiner dan verwacht. Aan de overkant was nog tot diep in de nacht een feest. Daardoor was er nogal wat geluidsoverlast. En bij de receptie was zowel bij het inchecken als uitchecken niemand te vinden. We moesten naar personeel zoeken en uiteindelijk heeft de bediening ons geholpen. Verder was er geen aparte ingang, je moet door het restaurant naar de kamers. Er is wel een nacht ingang maar die heeft een behoorlijke steile trap.

De kamer was pas verbouwd. Erg netjes. Zelfs met airco. Nieuwe bedden en compleet nieuwe badkamer.

Prachtig klein hotel midden in Baarle

Ik kan zo gauw niets bedenken.

Kamers zijn ruim, schoon en lijken nog erg nieuw. De badkamer is mooi afgewerkt. Het ontbijt was prima verzorgd met vers gebakken broodjes en croissants en een ruime keus aan broodbeleg. Personeel is behulpzaam en heel vriendelijk. Het hotel biedt fietsen te huur aan. Parkeren is volgens mij niet mogelijk op eigen terrein, maar gratis parkeren kan op loopafstand.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

2 x ontbijt vergeten

2 x ontbijt vergeten veel lawaai s,avonds daarom slecht geslapen. wij hadden niet het gevoel in een hotelgast te zijn. nadat we gegeten hadden s avond werd er na 10 minuten weer gevraagd of we wilden eten.

Fijn verblijf voor een nette prijs

Personeel was zeer vriendelijk en meedenkend. Kamer was modern en heel netjes. Niet super deluxe, maar alles was je nodig hebt. Airco deed het goed, wat heel comfortabel was met de hoge temperaturen. Fijn, zacht bed.

kort en krachtig

EIGENLIJK NIET VEEL? WAT MEER AANDACHT SCHENKEN AAN STOFWEBBEN (DUS STOF)

MOOIE GROTE KAMER EN BADKAMER, GEMAKKELIJK TOEGANKELIJK, MAAR NIET VOOR ROLSTOELPATIENTEN. HET ONTBIJT WAS GOED EN GROOT ASSORTIMENT VAN BROOD EN CHARCUTERIE

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

verjaardagsfeestje dochter, zaakvoerder had voor aangenaam decor gezorgd

minder geschikt voor iemand die niet goed te been is, geen lift aanwezig

ruime kamer en badkamer, super goede bedden, ontbijt was meer dan in orde, personeel kwam regelmatig kijken of er nog iets moest aangevuld worden, alle personeel en zaakvoerder vriendelijk en behulpzaam, de keuken ook een aanrader, heel lekker gegeten en ook nog een aangename avond in de hotelbar doorgebracht, wij gaan zeker nog terug

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goede locatie, lekker ontbijt, vriendelijk en kundig...

Als ik toch iets moet noemen; het zou fijn als de douche een thermostaatkraan zou hebben. Het douchen was niet echt aangenaam met continu wisselende temperaturen.

Goede locatie, lekker ontbijt, vriendelijk en kundig personeel.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Wat een vriendelijk attent personeel. Genoten en ik ga zeker nog eens teug.

Het ontbijt was royaal en goed. Maar ook voor de lunch en het diner kan je hier goed terecht. Heerlijke verrassende gerechten van goede kwaliteit.

Kamer was niet schoon, lag sigaretten as op de grond

Kamer was niet schoon, lag sigaretten as op de grond Geen airco in de kamer, waardoor je met raam open moet slapen aan doorgaande weg. Veel vrachtverkeer

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Uitstekend!

Auto's en vrachtwagens rijden keihard langs. Kamers zijn goed geisoleeerd maar met raam open slapen is onrustig...

Geweldig vriendelijk personeel !

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Wij hebben daar van s,avonds tot de volgende morgen vertoefd .Dus te kort om een goede beoordeling t

Ontbijt werd geserveerd in een ruimte waar ook schoonmaakaktiviteiten waren. Compleet ontbijt geserveerd op een klein tafeltje waar je ook nog moest eten. Dit was geen succes. Eigenlijk een aanfluiting.

Slaapkamer was netjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

't was een waar 'feestje'

In de badkamer misten we nog een lamp direct boven de spiegel...voor scheren met het mes en/of 'make-uppen' wel erg handig.

ontbijt super kamers net nieuw,uitstekend !

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Heel erg lawaaierig...

Tot 2.45 uur het geluid van de kroeg beneden gehoord..er was een feestje, sorry voor het ongemak werd er gezegd. Zouden wat aan de rekening doen, kwam al snel als antwoord, niet gebeurt, moest weer vroeg weg en de schoonmaakster kon niets doen want ik had al vooraf betaald.

De kamer was prima, goed bed en heerlijk ligbad.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Gezellig hotel, nette kamers, helaas geluidoverlast door druk verkeer

Het hotel ligt aan een hele drukke doorgaande weg. Je hoort het verkeer erg goed op de kamers, vooral de vrachtauto's die 's morgens al heel vroeg voorbij denderen. Misschien kan er iets gedaan worden aan dubbele beglazing, geluidsisolatie?

Nette kamers en nette badkamer. Bedden waren prima. Het ontbijt was heerlijk en erg uitgebreid.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Afgaande op eerder gelezen recensies viel de accomodatie tegen, behalve het personeel.

Draairichting kastdeur andersom zou praktischer zijn. Langs buiten om op de kamer te komen. Smalle trap die tevens gebruikt werd door bouwvakkers.Het verkeerslawaai beginnende om 5.45 u..

Ontbijt prima., evenals het diner. Bed uitstekend, badkamer goed.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Trouwlocatie

Er was één ober die die dag wat slechte zin had. Verder zeer vriendelijk personeel.

We hebben heerlijk geslapen en ontbijt was prima. Ook de koffietafel die we als lunch hebben gekregen, samen met onze kinderen, was goed verzorgt.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Prima geholpen .

Tijdens verblijf was mijn paspoort en portemonnee uit mijn rugzak gevallen welk ik niet in de gaten had en waar ik later thuis achterkwam. Heb zelf daarover contact over genomen. Gelukkig hebben ze het teruggevonden maar had het op prijs gesteld dat ze mij er via een telefoontje van op de hoogte hadden gesteld !

Ontbijt was prima: ter verassing eens een keer geen buffet maar individueel per tafel geserveerd !

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Ontbijt was prima.

Heel erg druk punt in Baarle Nassau, redelijk veel geluidsoverlast. Kamers erg benauwd, en slapen met airco vinden wij niet fijn.

Ontbijt was prima. Kamer erg mooi bijna nieuw.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Over sommige zaken dient het management eens goed na te denken

Het ontbijt. Leuk dat het aan tafel geserveerd wordt maar een buffet zou minder verspilling betekenen en zou het aanbod ruimer kunnen maken Een opfrissing van de ruimtes die men door moet om naar de kamer te gaan zou aangenaam zijn Veel lawaai vanuit de keuken. De tv schermen die veelvuldig aanwezig zijn in de brasserie vertonen om de drie minuten hetzelfde promo filmke ! Ergerlijk !

De lokale en de vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Twee enkele bedden die van elkaar weg schuiven, dat had beter gekund. Ontvangst en begeleiding naar de kamer was prima. Echter eerder op de dag ook geluncht en daar valt de gastvrijheid ver te zoeken. Nadat de verse jus over het bordje ging was het erg moeilijk om even met een extra servet dit te verhelpen. Jammer want ik kom er graag omdat de producten goed zijn.

Kamers zijn goed, fijne badkamer. Alles aanwezig. De ramen kunnen open, maar er is ook een airco(niet gebruikt). Prima ontbijt met voldoende beleg en lekker vers eten, aan tafel gereserveerd.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Uitstekende uitval basis voor een fietstocht oid.

Fietsenstalling is eigenlijk niet aanwezig, maar er werd wel voor een zeer goede oplossing gezorgd, PRIMA

Prima ontbijt en uitstekende kamer waar alles wat je nodig hebt is aanwezig was.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Aanrader voor grensgevallen

De bedden schoven uit elkaar en de matrassen schoven van de bedden. Alsof een grens ons uit elkaar dreef op momenten dat we samen wilden zijn 😉. Wat vervelend, maar afgezien van de schuifproblemen waren het toch wel goede bedden.

Erg vriendelijk personeel. Centraal gelegen locatie (wel jammer van het doorgaand zwaar verkeer in het dorpscentrum!). Vrij ruime en nette badkamer. Aantrekkelijk ontbijt. Mooie kamer (met airconditioning!).

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Niet-voor herhaling vatbaar

Het ontbijt koste 12 euro pp voor een beetje beleg en een mandje brood . En aan de kamer mankeerde van alles en er was tot middernacht 2 uur herrie met harde muziek , niet voor herhaling vatbaar .

..??

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Vriendelijke mensen en een goede keuken.

Er was geen lampje boven de spiegel zodat het "je opmaken" met licht van achter niet lukte. Kamer was mooi maar wel erg krap. Geen stoel bijvoorbeeld.

Vriendelijke mensen en een goede keuken.

Zeer comfortabel en gastvriendelijk verblijf

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel, zowel aan de receptie als in het hotel. Pracjtig gerenoveerde kamers. Warm onthaal.

Airco op kamer

Het was geweldig

Alles was goed en we komen er zeker weten terug

Heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Alles goed

Alles goed

kan ik niet bedenken

het ontbijt was prima . en het diner was uitstekend ik heb erg naar mijn zin ,gehad

Zeer aangenaam verblijf.

Losse bedden waarvan de matrassen wat afschoven.

Zeer goed persoonlijk ontbijt.

Goede kamer!

Ontbijt was oke, maae ik heb liever een bufet, zodat ik meer keuze heb en minder afgedekt (weg gegooid) hoeft te worden.

Goede kamer!!

Wij hebben een zeer fijn verblijf gehad

Lawaai van het verkeer.

Klantvriendelijkheid personeel. Zeer goede keuken.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Heel veel lawaai

Heel veel lawaai

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Geen ontbijt kunnen genieten.

Geen ontbijt kunnen genieten.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

de prijs van het ontbijt

de prijs van het ontbijt

Heerlijk verblijf gehad

Dat de bedden niet aan elkaar gemaakt konden worden.

De kamer

Prima weekend gehad. goede ligging

parkeren bij hotel zelf.

ligging.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

gezellige locatie

gezellige locatie

Perfecte locatie in het centrum.

Perfecte locatie in het centrum. Gelegenheid om te lunchen en dineren in het hotel. Moderne kamer met goed bed en prima douche.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

heel erg fijn !

geen douche, alleen badkuip

de enorme gastvrijheid en de flexibiliteit met ontbijt

Gezellig

Lekker leuk gezellig hotel waar je kan relaxen... eten .....borrelen met top personeel en heel behulpzaam .

goed voor weekend verblijf

oudbollige gangen en ontvangst,

Sfeervolle brasserie

perfect voor een nachtje in Baarle Nassau

super-schoon en erg gezellig !!het restaurant is goed voor elkaar er werken echt hele fijne leuke mensen ! redelijke prijzen en goede service

Perfecte ligging, goede brasserie en zeer vriendelijk...

Kleine kamers, sfeerloos en geen faciliteiten.

Perfecte ligging, goede brasserie en zeer vriendelijk personeel.

We gaan zeker terug

ontbijt prima Terrassen Fietsstalling Fietsroutes prachtig

Uitstekend hotel en ga ik zeker nog keer weer gebru ik van maken

Niks op aan te merken

Nette,schone en mooie kamer

De herrie van het vrachtverkeer!

ontbijt was goed

onhandige trappen

ontbijt was goed

Goed verzorgd

De trappen , en smalle gangetjes.

Onbijt was heerlijk, en de kamers waren netjes .

uitstekend

niets, er waren geen problemen.

alles was naar smaak

ontbijt perfect

Kleine kamer

ontbijt perfect

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

We lieten per toeval een muntje vallen onder het bed en...

We lieten per toeval een muntje vallen onder het bed en merkten toen dat daar al zeer lange tijd niet gereinigd was. Spijtig, verder alles prima.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Het lawaai om half zes van het verkeer.

Vriendelijke ontvangst, prima regeling voor het laden en stallen van onze fietsen !

prima adresje op doortocht of als fietspunt

mooie kamer en badkamer, enkele haakjes op de badkamer hadden practisch geweest. ontbijt meer dan ok