Beoordelingen over Hostellerie Valckenborgh 3-sterren

Hovetstraat 3, 6301 CR Valkenburg, Nederland

#24 van de 52 hotels in Valkenburg

Niet het personeel maar de eigenaresse!
    • Budget Kamer

Niet het personeel maar de eigenaresse! Vreemde reactie op de vraag of het grote scherm aan kon om zaterdag de samenvattingen van de eredivisie te kijken. Was eigenlijk niet de bedoeling, het scherm was alleen voor nationale wedstrijden bedoeld. Wij konden beter op de kamer kijken! Dat is gezellig met z'n vieren op een kleine kamer op een klein scherm!. Voor de verdere rest was het gezellig. Niets dan lof over het personeel!

Ontbijt was goed Hotel ligt op loopafstand van het gezellige...

de kleine badkamer.

Ontbijt was goed Hotel ligt op loopafstand van het gezellige centrum. Kamer was een beetje klein maar hoe vaak ben je op de kamer?Kamer was wel goed schoon.Badkamer was erg klein.

Zeer aangenaam weekendje
    • Budget Kamer

Badkamer was aan de krappe kant

Personeel was bijzonder vriendelijk en gastvrij. Lekker ontbijt, comfortabel bed. Goede ligging aan de rand van het centrum, dus dicht bij alle bezienswaardigheden, maar toch genoeg rust.

Voldoende.
    • Tweepersoonskamer 4sterren

Ontbijt vond ik een beetje onhandig. Kreeg een plek aangewezen en moest naar andere zaal om ontbijt te halen. Verder ook niks warms. Maar ik mag eigenlijk niet klagen want kreeg ontbijt er 'gratis' bij.

Prima locatie en prima bedden.

Lekker weekend met goed hotel

Badkamer

Ontbijt was goed lekkere koffie maar de kamer tenminste nr 25 wel klein maar de badkamer was miniatuur wel erg klein Maar wel schoon en netjes

Voor wat wij er voor betaald hadden was het een prima verblijf.
    • Tweepersoonskamer 3sterren

Kamer was wel wat klein en we miste een koelkast. De kussens op het bed waren veel te dun. Televisie ontvangst was slecht. Erg korrelig beeld. Er lag van de vorige gasten een afgeknipte nagel in de badkamer en na 3 schoonmaakbeurten lag deze er nog.

Ontbijt was prima en vriendelijk, behulpzaam personeel. Bed was goed. Parkeren achter het hotel op een afgesloten parkeerplaats was mooi meegenomen.

• Tweepersoonskamer 3sterren

Wij hebben verder geen aanmerkingen.

het ontbijt was prima personeel erg vriendelijk kamer aan de achterkant heerlijk lekker rustig we hadden veel last van wespen op de kamer. Wellicht een wespennest in de buurt van kamer 23?

Teleurstellend
    • Budget Kamer

Bij aankomst diende er direct te worden afgerekend, dit is niet echt klantvriendelijk. We hebben ons verbaast....het lijkt of de tijd hier sinds 1975 heeft stil gestaan, de inrichting kan helaas anno 2018 echt niet meer. Bed veel te zacht en ligt enorm door, wij hebben slecht geslapen. Zeer karig ontbijt en weinig keuze, geen lekkere koffie. Prijs/ kwaliteitverhouding is niet goed, veel te duur voor het gebodene. Wij boeken hier niet weer, en raden het andere mensen ook niet aan. Kortom : personeel wel vriendelijk, maar om in de toekomst te kunnen " overleven" dient er wel een grote removatie plaats te vinden. Dit is zeker de moeite waard, want de locatie is top!. Gr.fam Huls

Locatie/ligging

• Verwen Arrangement - Tweepersoonskamer 3 sterren

Ik kan mij niets voorstellen dat is tegengevallen.

het ontbijt was heel goed en meer dan voldoende. het avondeten was heel lekker er ruimschoots voldoende. De kamer was klein maar voldoende de badkamer was naar de kleine kant maar voldoend. De bedden waren heel goed We hebben goed geslapen. Ben heel tevreden en is voor herhaling vatbaar. Het personeel dient een pluim , het was heel vriendelijk en gedienstig.

jammer maar nooit meer
    • Tweepersoonskamer 3sterren

Kamer was zeer klein en we kregen bij aankomt een upgrade van 3 naar 4 steren alleen hebben we de eerste 2 sterren nooit gezien, Badkamer zeer klein je kon letterlijk je kont niet keren, hygiëne liet te wensen over en kamer was zeer gehorig als de buren naar het toilet gingen kon je alles horen van al de kamers om je heen wij hadden kamer nr;1

Ontbijt was redelijk wel elke dag hetzelfde,

heerlijk ontbijt,kleine kamer maar eigen parkeerterrein midden in het centrum
    • Budget Kamer

Het ontbijt was heerlijk, het personeel liep de benen uit hun lijf om alles up to date te houden. Buffet en volop keuze. De kamer die wij hadden had alles en voor 1 of 2 nachtjes prima, maar wat is hij klein. Je kan niet samen in de badkamer staan. Maar wat onze keuze de doorslag gaf was het eigen parkeerterrein midden in het centrum en een referentie voor heerlijk ontbijt!

Ligging,ontbijt beter dan verwacht, goede douche
    • Budget Kamer

Kleine kamer met afstapje, geen airco,handdoeken op gangvloer, veel regeltjes en gedoe. Met pasjes e.d

Ligging,ontbijt beter dan verwacht, goede douche

Was voor ons een grote uitputting, zijn eerder naar huis gegaan om bij te komen.
    • Budget Kamer

Veel te kleine kamer voor 2 personen. Badkamer was ook klein. Een perfecte 1-persoonskamer. Geen airco bij hittegolf in juli, enkel te kleine ventilator die niet voldeed. Was een slopend weekend.

De ligging van het hotel in het centrum van Valkenburg.

Oude kamers krap je kon haast
    • Budget Kamer

Uitgebreider ontbijt was zeer simpel oude douche met douche gordijn vies vieze wc pot van binnen.als je s.morgens je bed dicht trek doen ze er ook niets meer aan

Oude kamers krap je kon haast Niet op de wc zo krap niets om je kleding of make up spulletjes op te liggen.geen makelijke stoel erg warm

Hotel voor een kort sportief verblijf
    • Tweepersoonskamer 3sterren

het lawaai van de straat voor het hotel; de nachten daardoor slecht kunnen slapen omdat het raam open moest blijven ,dat was omdat er geen airconditioning was in de kamer en het was erg warm weer die dagen en nachten

de vriendelijkheid van vooral de dames die het ontbijt verzorgden en de eigen parkeerplaats.

Prima hotel, op top locatie

Kussens op het bed

Simpel maar prima ontbijt en conform heb ik minder voor gegeven en dat is eigenlijk alleen omdat de kussen op het bed niet normaal hard waren. Maar zeker een top locatie. In het centrum, makkelijk je auto parkeren en zo naar Thermea 2000 lopen

Ontbijt was prima, kamer (4*) was prima, hele fijne...
    • Tweepersoonskamer 4sterren

Heel raar vond ik dat ik van tevoren moest betalen, terwijl ze mijn credit card als garantie hadden. De gegevens die je via Booking.com moet doorgeven, waren niet overgenomen, dus moest ook nog een formulier invullen. Drankjes aan de bar moeten ook direkt dezelfde avond worden afgerekend en kunnen niet op de kamer worden gezet.

Ontbijt was prima, kamer (4*) was prima, hele fijne regendouche. En natuurlijk parkeren ter plaatse.

Gezellig..
    • Budget Kamer

Zeer gedateerde kamer, geen föhn op kamer; geen haakjes oid om de handdoek netjes op te hangen. Zelf kamer sleutel ophangen in kastje bij receptie( iedereen kan deze dus pakken )... En geen uitcheck geweest....

De locatie en de ruime parkeer gelegenheid. Heerlijke douchekop.. Vriendelijk personeel

een onwijs gezellig vriendinnenweekend kunnen vieren...
    • Tweepersoonskamer 3sterren

heerlijk bed... lekkere douche... een ontbijtbuffet met veel keuze...en heerlijke muziek tijdens t ontbijt op de achtergrond... gezellig vriendelijk personeel

Teleurstellend
    • Budget Kamer

Vriendelinkheid bij ontvangst.er zat een wat oudere dame bij receptie die zeer kortaf was en de vraag waar het station was een vraag teveel vond volgens ons

• Tweepersoonskamer 4sterren

Het ontvangst viel tegen. Aande Bali kwam het personeel autoritair over

Goed hotel in het centrum het bedienend personeel bij het ontweid was wel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuk leuk
    • Verwen Arrangement - Tweepersoonskamer 3 sterren

behalve de wc borstel die niet aanwezig was en we misten de plastic zakjes in de kleine prullebak

het hele gebeuren was goed , alleen op het toilet was geen borstel aanwezig dat was een stuk minder mar nietemin de rest was alles oke voor herhaling vatbaar.9,5

Goed gelegen en gezellig hotel.
    • Tweepersoonskamer 4sterren

Het hotel kan natuurlijk niet vergeleken worden met de hotels van de grote ketens. In het weekend kan het 's nachts lawaaierig zijn door de feestvierders die door de straten trekken.

Vriendelijk ontvangst aan de receptie en een gezellige sfeer met ruim voldoende zitplaatsen om even te relaxen. Kamer is ruim en voorzien van een beperkt assortiment aan toileterie en niet te vergeten dat het netjes en proper gehouden wordt. Het hotel is gelegen in een toeristische buurt en alles ligt op loopafstand.

perfecte locatie, schoon en heerlijk ontbijt
    • Tweepersoonskamer 3sterren

Kamer was schoon en het rook er lekker fris. Ruime badkamer. Bedden lagen heerlijk. Perfecte locatie, terrasjes en veel restaurantjes om de hoek. Goed verzorgd ontbijt en heerlijke koffie

We hebben een heel fijn weekend gehad.
    • Budget Kamer

Misschien een plafondventilator?? Als de zon in de kamer kamer is het wel warm.We hebben een heel fijn weekend gehad

Het ontbijt was uitstekend, veel keuze. Kamer was prima, en je kon zien dat er iedere dag schoongemaakt werd.

Alles netjes jammer van de bedden die wat zacht waren.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Betaald parkeren voor gasten vind ik geen service.

Hotel heeft eigen parkeerplaats. Wel jammer dat je als gast hiervoor extra moet betalen (10 euro) Hotel ligt aan straat met vele terrasjes en restaurants.

Goed voor een kort verblijf.
    • Budget Kamer

Erg gehorig in het pand.We zaten op de eerste verdieping en hadden veel last in de late avond en ochtend van het lopen van de bovenburen op verdieping 2, dreunde echt door.Ook gang was gehorig.Ontbijttijd tot 10.00 u erg krap voor het weekend. Badkamer was erg klein.

Vriendelijkheid personeel.Mogelijkheid tot betaalbaar parkeren, nieuwe handdoeken iedere dag en de centrale maar rustige ligging.

Prima voor kort verblijf.
    • Budget Kamer

Ruimte in de kamer en badkamer viel tegen. Voor zakelijk gebruik is er geen tafel of bureau aanwezig om bijvoorbeeld op je laptop te kunnen werken.

Je krijgt hier wat je nodig hebt, een bed en een badkamer met grote douche. Hotel ligt in het centrum met eigen parkeerplaats (+€10). Ontbijt is eenvoudig maar goed en vanaf 8 uur mogelijk.Voor €27,50 kun je ook gebruik maken van het dagmenu, maar in het centrum zijn voldoende eetgelegenheden om uit te kiezen. Ruime parkeervoorziening.

• Tweepersoonskamer 4sterren

Het ontbijt was wat beperkt, we misten gebakken eieren en bv croissants. Dit klinkt wel wat verwend vind ik zelf want op zich was er voldoende eten en drinken.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kamer prima. Locatie uitstekend.

Bij het ontbijt misten we croissantje en jus dorange.
    • Budget Kamer

Erg gedateerd. Maar daar was de prijs wel naar. Wat extra haakjes op de kamers voor jassen etc en dikkere kussens zou een vooruitgang zijn

Bij het ontbijt misten we croissantje en jus dorange.

Locatie was prima, vriendelijk personeel.
    • Budget Kamer

Erg klein bed en gebrek aan een klein koelkastje. Ivm de warmte is het prettig om wat koud drinken op je kamer te hebben als je terug komt.

Locatie was prima, vriendelijk personeel.

vriendelijk personeel met schone kamers.
    • Tweepersoonskamer 4sterren

bedden waren slecht evenals de kussens. de ruimte met toilet en wastafel en douche cabine was krap.

ontbijt was goed evenals de kamers deze waren schoon.

Was prima!
    • Tweepersoonskamer 4sterren

Ontbijt, ligging etc.etc. Was prima!!!! Alleen was het soms rumoerig op de trap en gehorig vanaf andere kamers. Niet onoverkomelijk. Prima verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Tegenvaller
    • Tweepersoonskamer 3sterren

Zeer kleine kamers. Veel te duur voor wat je krijgt . Vragen 3 euro voor 1 kop warme chocolademelk bij ontbijt!!!!!!

Privé parking alhoewel er 10 euro wordt gevraagd

was een ruime voldoende

voor 3 sterren kamer toch aan de kleine kant

De ligging is perfect dicht bij centrum en toch rustig. Kamer was erg klein maar was wel voldoende uitgerust.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

de kamer waren aangenaam groot zeer verzorgd zeer veel...
    • Tweepersoonskamer 4sterren

het ontbijt viel tegen was weining keuzen ,zoals geen gebakken eieren met spek en ook geen groot aanbod van fruit

de kamer waren aangenaam groot zeer verzorgd zeer veel ruimte en zeer veel opberg ruimte was er ook zeer goed hotel zeker een aanrader

rustige toplokatie voor verkenning van de streek en tijdens WK veldrijden, Amstel goldrace....
    • Budget Kamer

douche en toilet OK, tegenvaller : lavabo in de kamer, net bij het binnenkomen aan de deur

personeel heel vriendelijk, top met de parkeermogelijkheid, midden het centrum.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

supervriendelijk personeel - goed ontbijt - vlak in het...
    • Budget Kamer

het was broeiheet op de kamer en wel héél droge lucht. geen goed hoofdkussen - precies blok beton

supervriendelijk personeel - goed ontbijt - vlak in het centrum

Perfecte ligging en ruime parking
    • Budget Kamer

Badkamer, deels in de kamer zelf en dan mini toilet/douche. Kamers heel klein en vasttapijt, inrichting sterk verouderd.

Perfecte ligging en ruime parking

Waardeloos
    • Tweepersoonskamer 4sterren

Doorgezakte bedden personeel zegt dat dat onmogelijk is en wilde niet mee komen om de matrassen te komen bekijken Wij hebben 2 nachten zeer slecht geslapen vanwege de slechte matrassen Je gaat er even tussenuit om bij te komen maar we kwamen meer uitgeput thuis dan we weg gingen

Ontbijt was prima

We hebben goed geslapen, maar we gaan niet terug
    • Tweepersoonskamer 4sterren

We hadden van een 4 sterren kamer in een 3 sterren hotel andere verwachtingen - er was geen föhn op de kamer ( te verkrijgen tegen een borg) - geen mogelijkheid om thee of koffie te zetten op de kamer - geen wc borstel - geen haakjes in de badkamer - knopjes van de kasten ontbraken - douchekop was gescheurd - aankleding was gedateerd - onvriendelijke receptioniste - 10€ parkeerkosten per verblijf ( in ons geval voor 1 nacht) - caminggordijntjes op de kamer - ontbijt was matig.. weinig keus ( fruitsalade zou al wat toevoegen ip een appel of manderijn, geen roomboter, niks warms, koffie was wat slap)

De tafel van het ontbijt, wij vonden de ambiance gezellig en het bed ( we hebben goed geslapen).. De ligging vlak bij het centrum van Valkenburg was top

Het hotel is erg gedateerd.
    • Tweepersoonskamer 4sterren

Het bed was ronduit slecht. De boxspring zakte in het midden enorm door tot een diepe put. Na klacht bij receptie kregen we direct een andere kamer met een beter bed.

De locatie was super.
    • Budget Kamer

Het bed, er stond een tweepersoonsbed op internet, maar we hadden een twijfelaar. En de douche was niet gebouwd voor iemand van 1,90.

De locatie was super. Het ontbijt was heerlijk. Heel erg vriendelijk personeel.

Heerlijke douche en mooie badkamer.
    • Tweepersoonskamer 3sterren

Slechte verlichting in kamer. Geen föhn in badkamer aanwezig. Kort bed.

Heerlijke douche en mooie badkamer. Schone kamers. Perfecte locatie. Vriendelijk personeel. Ontbijt prima, niet heel uitgebreid.

We hebben er het beste proberen van te maken
    • Tweepersoonskamer 4sterren

De slaapkamer waar wij sliepen heel de nacht lawaai van airco denk en je hoort heel hard de bovenburen,niet goed geïsoleerd

Het ontbijt was elke dag het zelfde,mocht meer gevarieerder zijn,fruit ,een gebakken eitje misschien,

• Beoordeeld op: 23 december 2017

toppie
    • Budget Kamer

misschien een gezellig barretje in het hotel waar je aan kan hangen en nog ff lekker een biertje kan drinken

prima ontbijt en de kamer was perfect -netjes en schoon, ga er zeker nog een keer heen.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Het verblijf hotel in het hotel is voor herhaling geschikt. Zal het aanraden bij anderen.
    • Budget Kamer

Niets. Gewoon een prima hotel.

Het contact met medewerkers van het hotel. Zeer servicegericht. Kennen hun klanten gelijk van gezicht en naam. Ik vond het hotel zeer warm en knus van inrichting.

Verder een goed hotel.
    • Tweepersoonskamer 3sterren

Van de badkamer die wij hadden gaf de regendouche haast geen water en de gewone douche was ook niet goed. Beetje jammer. En de bedden waren erg zacht.

Het ontbijt was goed. Het hotel lag erg goed in het centrum

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Wij hebben een leuk verblijf!!!!
    • Budget Kamer

Er was niets dat echt tegenviel.

het ontbijt was lekker en genoeg alleen wat meer keuze in fruit zou een meerwaarde zijn. En de kamer was ook goed alleen de verlichting was wat minder en misschien een klein frigo zou ook leuk geweest zijn . De kamer is wel maar klein maar voor een kort verblijf was het wel goed.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

• Budget Kamer

zeer kleine toilet en badkamer, onverwacht maar wel schoon deken en kussen zijn niet zacht , beden zijn te hard om te liggen ontbijt is normaal

locatie is makkelijker te vinden met eigen parkeren plaats van het hotel wifi is prima, personeel is heel aardig en behulpzaam kamer is netjes

Uitstekend voor weekendje weg
    • Budget Kamer

Kamer wat klein en weinig licht maar niet storend miste soort kapstok in de kamer

Prima locatie met eigen parkeerterrein. Nette kamer met alles wat je nodig hebt. Ontbijt was goed en uiterst vriendelijk personeel.

Heerlijk kijk weer uit naar volgend jaar

Niets viet tegen

Voor het tweede jaar en volgend jaar gaan we weer. Zijn ook in andere hotels geweest maar de Hostellerie is voor ons de beste. Ligging kan ook niet beter Mooie grote kamer en ontbijt en ruimtes beneden waren super!!!

• Beoordeeld op: 13 december 2017

geweldig
    • Budget Kamer

alleen dat we 's avonds om 23.00 uur het "bar"gedeelte moesten verlaten, omdat die persoon was afgewerkt en weg ging.

ontvangst prima, ontbijt ruim voldoende en gevarieerd

• Beoordeeld op: 10 december 2017

zeer goeie ligging maar kamers zijn aan vernieuwing toe.
    • Budget Kamer

Kamer was verouderd en aan vernieuwing toe; Aan hotel was priveparking en toch moest er 10 euro betaald worden, dat vindt ik niet kunnen.

ontbijt was lekker en in een mooie ruimte.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

fantastisch
    • Tweepersoonskamer 4sterren

als je geen vaste slaper bent hoor je bovenbuur wel gebruik maken van het toilet en de douche

het was ontbijt was zeer verzorgd, wij hebben ook genoten van de lekkere avondmalen en vooral de zeer vriendelijke bediening. De kamers waren prima onderhouden

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Mooi leuk opzienbarend
    • Budget Kamer

Bedden, matrassen waren slecht.

Goed verzorgd een uitstekend mooi ingerichte locatie. Perfect ontbijt. Prijs kwaliteit mooi in balans. Vriendelijke receptioniste zou ik zo nee willen trouwen.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Het was voor ons al de tweede keer dat we hier kwamen en...
    • Tweepersoonskamer 4sterren

Het was voor ons al de tweede keer dat we hier kwamen en zoals altijd was het prima. Vriendelijk personeel, mooie kamer, goed ontbijt en het eten in het restaurant van het hotel is zeer lekker. Dicht bij het centrum en toch rustig.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Was super, komen zeker nog een keer terug.
    • Budget Kamer

Eigenlijk niets. Alles was top.

Het ontbijt was erg uitgebreid en heerlijk. De kamer en badkamer waren netjes en schoon. Het personeel was heel vriendelijk en zeer behulpzaam.

Prima verblijf gehad.

Een prima hotel voor een weekendje weg in valkenburg. Parkeer gelegenheid op bewaakt terrein en vanuit het hotel loop je zo de binnenstad in met zijn gezellige terrasjes en winkeltjes. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt is goed verzorgd en word rijkelijk aangevuld. Kamers zijn ruim alleen de badkamer iets te vol en te klein maar verder prima.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

, de prijs kwaliteit, het vriendelijke personeel;
    • Budget Kamer

voor mij was alles zeer prima!

, de prijs kwaliteit, het vriendelijke personeel; toffe mensen, de ligging in het centrum en het gemakkelijke parkeren,

uitstekend
    • Budget Kamer

Het is een mooi hotel met uitgebreide parkeermogelijkheid in het centrum van valkenburg . de kamer was eenvoudig maar goed en zeer schoon met mooie douche toiletruimte ook schoon wij zijn Valkenburg ingegaan en hebben daar gegeten bij de mexicaan en hebben dus geen gebruik gemaakt van het restaurant van het hotel. het ontbijt was erg lekker en vers. Als we weer een keer naar Valkenburg gaan wordt het weer dit hotel.

Optimale verzorging en gastvrijheid met een hoofdletter!
    • Budget Kamer

Niets viel tegen maar zoals altijd wel wat tips: een paar haakjes om kleding aan te hangen (kapstokje aan de muur achter het voeteneind?) in de kamer zou handig zijn. Een lichtere setting van de kamer zou deze wat groter laten lijken en wij zouden het laminaat doortrekken in de kamer en dus de vaste vloerbedekking vervangen. Voorts zou ik de gasten direct bij aankomst laten afrekenen zodat de papieren verwijzingen in het hotel niet nodig zijn.

De locatie was vrijwel in het centrum. Rustig aan de achterzijde van het hotel gelegen kleine (budget) kamer gaf voldoende privacy. Ietwat zachte maar prima bedden en kleine maar schone badkamer. Elke dag schone handdoeken en washandjes en de bedden worden rechtgetrokken. De vriendelijkheid en servicegerichtheid van het personeel viel in positieve zin op. Ontbijt met ruime keuze en duidelijk vers: hier is aandacht aan besteed. Ontbijttafeltje reeds gereserveerd en de service ging letterlijk tot aan de tafel. Heel gastvrij! Parkeerplaats met slagboom waarvoor een tientje voor het hele verblijf wordt gerekend: top! Wij komen hier zeker terug.

Goede accommodatie voor een kort verblijf.
    • Budget Kamer

Het ontbijt was uitgebreid, voor elk wat wils. We vonden het knap hoe ze alles in de badkamer hebben gekregen met de beschikbare ruimte in de budgetkamer. Keurig!

positief verrast
    • Budget Kamer

ben een kritische reiziger en kan eerlijk gezegd niets bedenken

Gastvrij en vriendelijk personeel, nette en schone kamers, locatie midden in het historisch centrum, ruime parkeerplaatsen. Voor motorrijders en fietsers een aparte garage. Ontbijt is goed tot zeer goed. Avondeten ook mogelijk in het hotel

het ontbijt was perfect,alsmede ook de kamer en het...
    • Budget Kamer

het ontbijt was perfect,alsmede ook de kamer en het personeel. Een gezellig ingericht hotel met een huiselijke sfeer wat zeker aan te raden is aan derden.

Erg plezierig
    • Tweepersoonskamer 4sterren

Het hotel en interieur is verouderd, overigens wel in prima staat Douchen in bad Geen standaard fohn op de kamer, wel op aanvraag

De ligging, kamergrootte en vriendelijkheid personeel

Prima hotel voor niet langdurig verblijf
    • Budget Kamer

Hotel oogt somber door het " donker bruin " . Op de ( budget) kamer slecht een heel klein beugeltje waaraan je met wat moeite één kleine handdoek kunt ophangen. Verder geen enkel haakje of kapstok terwijl daar wel ruimte voor is. ( voor een habbekrats aan te brengen). Ontvangst bij de receptie wel erg zakelijk

Goed ontbijt. Zeer gunstige ligging tov het centrum, uitstekende parkeergelegenheid ( wel tegen betaling).

Prima en degelijk hotel in Valkenburg!
    • Tweepersoonskamer 3sterren

Net genoeg aan parkeerruimte voor het hotel, kamer is niet heel groot. Bovenop de prijs die Booking toont, kwam 18 euro (waarvan vermoedelijk 10 euro de parkeertoeslag). Dus hou daar rekening mee.

Erg vriendelijk personeel, prima kamer met lekker bed voor mooi prijsje. Ontbijt is goed geregeld. Locatie is uitstekend: 2 minuten lopen naar centrum Valkenburg waar alle terrasjes zijn. Voor ons was het hotel prima voor 2 nachten. Als je veel luxe verwacht (ontbijt/koffie en thee op kamer) en een grote kamer en douche dan kan je beter een ander hotel zoeken.

fijn weekend beleefd, prima hotel, waar we zeker terug gaan komen.
    • Budget Kamer

Inlichting omtrent nachtsleutel, een reprimande van de nachtwaker verwacht je niet, zeker als je voor sluitingstijd binnen bent.

Prima kamers, goed uitgerust, uitstekend ontbijt. Vlakbij centrum.

top
    • Budget Kamer

alles was naar wens vriendelijk personeel, kamer en badkamer mooi en netjes schoon,lekker dicht bij het centrum en een goede parkeerplaats voor de auto

al met al een leuk verblijf gehad...je kan natuurlijk niet iedereen tevreden houden
    • Budget Kamer

het twee persoons bed was een drama..veel te zacht de herrie die andere gasten s,nachts op de gangen maakte was echt niet normaal,zou fijn zijn als hier beter op gelet werd

locatie geweldig...hotel mooi..ontbijt goed

leuke fietsvakantie (fietsen werden veilig gestald) met gezellig hotelleke en vriendelijke mensen
    • Budget Kamer

kleine kamer met lavabo op kamer en aparte kleine wc- en doucheruimte doch groot genoeg om te slapen , we hadden dann ook geen luxekamer gevraagd

zeer proper maar wat ouderwets - lekker ontbijt (enkel ei, geen spek gezien - cfr jullie vraag) en zeer volledig, hoefde voor ons niet meer te zijn

Oke
    • Tweepersoonskamer 4sterren

Herrie in en rond de kamer, erg storend. Rook in de kamer door kamer boven rook gedeelte. Locatie top, goed bed en erg fijne en schone badkamer

Badkamer

Een heerlijk super relaxed verblijf met een fijn ontbijt.
    • Tweepersoonskamer 4sterren

Uhhhh. Eigenlijk is er ons helemaal niks tegengevallen.

Ontbijt aan een eigen, vaste, tafel. En koffie en of thee in een eigen kannetje geserveerd. Dat maakt het ontbijt net een tikje persoonlijker. Heerlijk.

hadden een budget kamer.
    • Budget Kamer

er was geen toiletborstel was wel fijn en hygiënisch geweest als die er was

hadden een budget kamer. kamer was gedateerd maar schoon en netjes ook goede bedden. fijn dat het hotel in het centrum is straat uit en je bent er. Ontbijt simpel maar alles was wel goed.