Beoordelingen over Postillion Hotel Arnhem 3-sterren

Europaweg 25, 6816 SL Arnhem, Nederland

#14 van de 16 hotels in Arnhem

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Kwam alleen aan omdat het onbekend was of mijn partner nog...

Ik boek 2 persoonskamer. Wil dus niet op een hokje van 3x3 slapen

Kwam alleen aan omdat het onbekend was of mijn partner nog kwam. Kreeg daarom geen 2 persoonskamer voor de eerste nacht maar een hok van 3 bij 3 met 1 bed. En dag daarna mocht ik dan naar een upgrade met wel een tweede bed....

• Beoordeeld op: 23 september 2018

ontbijt, was prima
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de kamer, niet optimaal schoon, evenals de doche (vuile vloer bedekking en vuile randen van de dochecabine

ontbijt, was prima kamer was de €75 per nacht niet waard, valt ons inzien in de prijsklasse van €50

Voor ons 2 daags verblijf voldeed het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De accommodatie hier en daar slecht onderhouden, veel zwerfvuil rondom het hotel, hotel in het algemeen wat gedateerd

Kamer, ontbijt en de klantvriendelijk

Ntv
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs vonden wij wel te duur en er zat geen ontbijt bij dus kwam er nog voor dat geld mocht er wel ontbijt bij zitten je betaalt 152 euro voor hotel en ontbijt 14.50 pp dat is onze mening

Ntv

Op het minpuntje na een prima verblijf en goed hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Water van de douche was lauw tot koud. Er werd gezegd dat het een verouderd systeem was maar dit kan toch eigenlijk niet. Zoiets moet ondanks hoge kosten vervangen worden want dit kun je de gasten niet brengen. Ze zeiden :Als je achteraan zit met je kamer is dat vaak zo"!! Dat was echt een minpunt

Ontbijt was goed en uitgebreid, Comfortkamer was ruim, bedden waren goed

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Goed verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kussens zijn aan zachte kant maar dit ik gast afhankelijk. En douchebak was nogal glad. Kan problemen geven bij kinderen en slecht te bene mensen ivm kans op uitglijden.

Locatie goed bereikbaar, gastvrijheid. Zag er netjes en verzorgd uit. Goed en uitgebreid ontbijt. Diner was in orde. Gewoon goed geen erg uitgebreide kaart maar dat is ook niet vereist.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

slapen goed, verder saai, sfeerloos.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was t.a.v. de prijs matig dan verwacht je zeker wel verse jus d oranje. Hele hotel is gedateerd en restaurant sfeerloos, achter de verwarming erg vies.

Bedden zijn prima. Informatie bij de receptie goed en vriendelijk .

De service, had comfort gratis fles water en flesje bubbels...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs zat geen ontbijt bij extra bijboeken dus extra kosten erbij. De bedden viel wel mee erg plof maar wel goed voor 1 nacht.

De service, had comfort gratis fles water en flesje bubbels en spullen voor in bad en douche. Was wel erg fijn dat we touringcar erbij konden boeken voor naar concert top geregeld.

Voor het doel waarvoor we kwamen zeer geschikt! Ook wel geschikt voor een korte vakantie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed was niet erg comfortabel.

Goed ontbijt. Ligging mooi centraal, buiten de stad, aan de snelweg. Bushalte vlakbij om bijvoorbeeld naar de stad te gaan. Gratis parkeren ook na uitchecken. Verder carpool plek bij de bushalte. We gingen naar een concert in het Gelredome, vanuit het hotel konden we met een bus gebracht en gehaald worden. Er werd rekening mee gehouden in het restaurant, we konden tevoren nog dineren, zodat we op tijd klaar waren voor vertrek.

Het arrangement was goed geregeld. Transfer bus enzo
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De snelheid vd bediening. En zo druk was t niet. De toiletten waren vies en oud beneden. Niet onderhouden. En verstopt(vlg dag nog)

Kamers wel ok. De lucht uit t riool in badkamer smerig.

De dames bij de balie erg vriendelijk en behulpzaam, top!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer en kamer op zich wel erg gedateerd. Vloerbedekking op meerdere plekken in hotel af/vies/verouderd

De dames bij de balie erg vriendelijk en behulpzaam, top! Bedden waren heerlijk, zeer goed geslapen! Ook het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Prima uitvalsbasis met een bushalte aan de grote weg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verouderde kamers, geen koffie of thee voorziening, sommige lampen of stopcontacten werkten niet. Douche vertoont oude plekken, savonds geen heet water meer. Geen föhn.

Prima uitvalsbasis met een bushalte aan de grote weg. Kamers basic, comfortabel bed. Ontbijt lekker, ruime tijden voor ontbijt en laat uitchecken.

Was best ok
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat voor ons minder was; Alles is verouderd, matten op de kamer stonken verschrikkelijk, bedlakens hadden een geur van de keuken, man aan het ontbijtbuffet kwam nors over, spinnenweb op de kamer en badkamer en de zeeppompjes op de badkamer zou ik wegdoen 🤔

Een grote ruime kamer Koffie en thee op de kamer Rustig gelegen ondanks dat we aan de afrit waren. Ontbijt was basic

Voorgaand mailcontact betreft aanbiedingen en extra service...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gore smerige bedoening! Afgedragen verwassen kleding. Slecht diner maar redelijk goed ontbijt

Voorgaand mailcontact betreft aanbiedingen en extra service was prima,alleen de daadwerkelijke service was erg slecht geregeld! Alsnog extra moeten betalen voor iets wat eigenlijk door hun geregeld zou zijn!

Bij warmte niet boeken!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen enkele voorziening tegen de warmte op de kamers. Ramen kunnen slechts op klein kiertje en geen airco. Zelfs geen ventilator. Ik zou zeggen Action ventilator van een tientje en klaar is Kees.

Ontbijt is prima

Het was goed maar kon beter. Hebben er ´s avonds 2x gegeten maar dat was geen topper.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen koelkastje-minibar aanwezig. Beetje lastig met die hitte. Tevens waren er op 1 dag geen handdoeken aangevuld en ook geen koffie/pads, Jammer want wij moesten heel vroeg op i.v.m. het lopen van de 4/daagse.

De rustige omgeving.

Locatie prettig. Wel een beter uitleg geven openbaar vervoer, zowel heen en terug met de bus centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Handdoekjes in het toilet niet aanwezig , maar een paar En de Bar was gesloten, geen muziek niet aanlokkelijk.

Neen er waren geen harde of zachte broodjes en het brood wat er lag was niet lekker

Prima!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het matras was voor mij te zacht maar goed dat is per persoon verschillend en de bewegwijzering naar de fietsstalling was er niet.

de locatie was voor ons perfect, ontbijt was ook meer dan genoeg keuze, ook fijn dat eraan het milieu gedacht wordt.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Gedateerd, kamers moeten opgeknapt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel en ook de kamers zijn gedateerd, versleten vloerbedekking op de kamers. Ook vol met vlekken, douche deur hing er los in. Prijs/kwaliteit slecht!

Prachtig punt voor fietsers.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

te duur voor de ervaring
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer vlak bij deur die al vroeg dichtklapt bij iedere doorgang daar wordt je niet blij van Restaurant kan niet eens een hamburger (angus beef) voor €18,- mag die niet helemaal doorgebakken zijn en een werd zelfs koud opgediend. herkansing ok.

Gastvrij hotel.

Geen minpunten

Zag er schoon en fris uit. Goed ontbijt. Heel gastvrij. Was ziek toen ik aan kwam om 13.30, keek direct of we in onze kamer konden. Super bedankt.

Prima verblijf gehad !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was prima maar door een horde losgeslagen jongeren was het nogal onrustig in de ontbijtzaal. Niet dat er iemand vervelend deed hoor, dus ook big deal. En daarbij, we zijn tenslotte zelf ook jong geweest ...!

Wij hadden een zogenoemde comfortkamer, lekker ruim en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een zogenoemde comfortkamer, lekker ruim en gelegen aan de rustige kant van het hotel. Het ontbijt was prima verzorgd , regelmatig werd bijgevuld en de tafels opgeruimd. Een bushalte met goede verbindingen naar de binnenstad van Arnhem was op 7 minuten lopen hetgeen door ons als zeer prettig werd ervaren.

Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Oude kamer, muffe geur, smerige vloerbedekking, maar het ergste waren de dunne muren; heb de hele nacht niet kunnen slapen doordat mijn buurman hard aan het snurken was.

Dichtbij snelweg

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Het ontvangst en uitchecken bij de balie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer is behoorlijk gedateerd en voor 84 euro per nacht mag je toch wel meer luxe verwachten. Zelfs geen koffie/thee op de kamer. Lamp bij spiegel op badkamer viel er 's nachts met veel lawaai af.

Het ontvangst en uitchecken bij de balie. Voldoende parkeerplaats en dichtbij de A12.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Geen föhn in kamer terwijl op het internet staat dat in elke...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen föhn in kamer terwijl op het internet staat dat in elke standaard kamer ook een föhn is. Kamer was niet vies maar ook niet echt schoon (badkamer)

Prima voor een overnachting

De kamers zijn ietwat ouderwets, stopcontacten zitten op onlogische plaatsen en/of doen het niet. Daarnaast vond een vriendin een spin in haar kussen :(...

Het hotel ligt aan de golfbaan, perfect!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Lawaai in de gang van de kamers om 6 uur s'morgens van...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lawaai in de gang van de kamers om 6 uur s'morgens van een bus vertrekkende chineese toeristen die dachten dat zij alleen waren in het hotel. (28/03/18)

Tot de volgende keer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was uitgebreid, de kamer was warm, er waren theezakjes en koffiecups beschikbaar bij de toestellen. Er is badzeep beschikbaar, handzeep. Gewoon leuk om zo na een lange reis op een kamer te komen, direct een koffie of theetje te kunnen drinken en je op te frissen met lekker geurende zepen.

Weinig waar voor je geld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden een standaard kamer. Kamer was oud, maar schoon (enkel de vloer was een beetje stoffig). Badkamer idem dito, de douche was schoon maar duidelijk aan vervanging toe. Bed was klein en oncomfortabel. Geen extra's, wil je iets meer "luxe" moet je € 15 extra betalen voor een upgrade naar een "comfort" kamer. Wat hier als luxe wordt beschouwd krijg je in de meeste hotels gewoon standaard... Weinig waar voor je geld dus. Prijs-kwaliteit verhouding diner is ook niet in orde. Je betaalt veel geld voor een simpel stukje vlees. Wil je er groenten of aardappelen bij, moet je € 3,50 extra betalen per "bijgerecht"! Voor de prijs van alleen het vlees kan je elders heerlijk dineren, je verwacht dan ook iets bijzonders maar dat valt echt tegen. Dessert zat geen smaak aan, op onze opmerking reageerde het personeel wat schouderophalend "tja, jammer". Als vegetariër heb je geen keuze, er staat maar 1 hoofdgerecht op de kaart.

Uitgebreid ontbijtbuffet, voor elk wat wils en goed verzorgd. Er liggen gratis tijdschriften voor je klaar en er is een ruime parkeerplaats.

Gewoon doen ,mooie omgeving om te wandelen en te fietsen .

Niets .

Het personeel heel vriendelijk ,dat is voor mij heel belangrijk. Het ontbijt heel goed ,de kamers proper wat klein maar het is alleen om te slapen . Ik vind het en aanrader en de prijs is ook OK

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Prijs kwaliteit slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn sterk verouderd. Enorm gehorig, we konden letterlijk alles horen van de andere kamers. Douche was koud! Toen we savonds terug kwamen was de voordeur op slot. Aangebeld en het nummer gebeld die op het papier stond. Half uur gewacht geen gehoor. Uiteindelijk om het ons heen gelopen door de begroeiing heen geklommen. Daar via de ramen een medewerker weten te bereiken. Erg slecht!

Afstand tot de stad met de bus. De bedden lagen fijn

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Verkeersgunstige ligging, ruime bewaakte parking, efficiënte...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kennelijk is er een haardroger beschikbaar aan de receptie, maar dat is nergens gecommuniceerd. Nauwelijks stopcontacten in kamer, geen flesje water op kamer, grote afstand tussen hotel kamer 218 en receptie/parking

Verkeersgunstige ligging, ruime bewaakte parking, efficiënte en vriendelijke receptie, verzorgde kamer, goed ontbijt wat belangrijk is voor kort zakelijk verblijf

Geschikt hotel om 'en route' een nacht te verblijven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens het ontbijt werd het vloerkleed direct naast onze tafel grondig gereinigd - prima actie, maar een totaal verkeerd moment. Het receptiepersoneel reageerde nogal achteloos op onze opmerking daarover: "oh, dat is geen hotelpersoneel dat de vloer reinigt, maar een firma die we daarvoor inhuren." Slecht excuus, als je 't mij vraagt.

Wat ik zocht: een bed+ parkeerplaats met ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt. Alles was er wel: croissants, div yoghurts, gebakken bacon, etc. Geen roomboter, melk voor cappuccino uit automaat niet bijgevuld. De tafeltjes werden wel afgeruimd, maar niet schoongemaakt. Overal, ook op de grond, kruimels. De stoeltjes niet weer aangeschoven.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Bij booking.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij booking.com hadden wij een extra bed besteld en hadden gratis ontbijt aangegeven maar dit was allemaal niet overgekomen en wij moesten dus alsnog zaken extra afrekenen.

Geen warm water in de ochtend dus ook niet kunnen douchen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen warm water in de ochtend dus ook niet kunnen douchen. Dit gemeld waarop er geen actie is ondernomen. “U krijgt wel een korting wanneer u weer bij ons boekt”. Mij niet gezien.

Geen waar voor je geld.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het matras bevatte een flinke kuil. Kamer was fris qua temperatuur. De badkamer was schoon maar gedateerd, slecht afgewerkt. Douche duurde erg lang voordat er warm water was. Weinig waterdruk uit de douchekop.

Het personeel was vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt was voldoende.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

De kamer was bedoeld als bruidsnacht .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was bedoeld als bruidsnacht ..en korye vakantie ..had wel een extra attentie verwacht .vooral omdat ik in vol bruidsornaat het hotel in kwam ..en bekend ben van programma gordon . Htmd afl 3 2017

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Hotel kamers updaten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer was zeer gedateerd. Dit was niet wat de site ons voor deed. extra bed in de booking gevraagd bij aankomst was deze er niet want dat lezen zij niet ??? Hotel bedden waardeloos; bedspriralen kwamen door het matras heen. Je moet daar een misteryshopper heen sturen .

personeel is aardig en doet zijn best.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Zeer grote parking , makkelijk bereikbaar en toegankelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn erg gedateerd

Zeer grote parking , makkelijk bereikbaar en toegankelijk voor vrachtauto's en bussen . Restaurant is goed , ontbijt is goed

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Ok.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tot twee keer toe geen glutenvrij ontbijt. Is netjes opgelost door teruggave van het bedrag voor ontbijt. De trap op met zware koffer was geen pretje....

Heerijk rustig. Schoon.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Tegengevallen. Advies; deze kamer niet meer aanbieden op booking.com
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Schimmel en achterstallig onderhoud (badkamer en vieze vloerbedekking etc). Een lage prijs zou niet moeten betekenen dat je dan ook een slechte kamer krijgt. Geen douchecap, föhn en faciliteit voor het zetten van 1 kopje koffie (pas volgende morgen ontdekt vanwege late aankomst de dag ervoor). Had de volgende morgen een breakfast meeting dus sloeg het ontbijt in het hotel over maar het zetten van een kop koffie op de kamer is geen overbodige luxe!

Makkelijk parkeren, goede locatie. Prima verduisterende gordijnen.

Prima locatie, maar matige accomodatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers zijn niet meer van deze tijd en mogen wel eens ge-update worden. Zien er vrijwel hetzelfde uit als 25 jaar geleden toen ik er met een familie-uitje was.

Prima locatie tussen Arnhem en de Hoge Veluwe.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Het ontbijt was van prima, er was ruime keus en het werd...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij binnenkomst viel al tegen. Bij de receptie was geen personeel te bekennen, toen ik bij het restaurant vroeg of er iemand kon komen, werd er gezegd, ja we sturen wel iemand (dit duurde vervolgens nog 10 minuten). Vervolgens kwam ik in de kamer (welke niet geheel school was) lag hier en daar wat stof, de wc was niet schoongemaakt en schimmel in de douchehoek, vieze zweeppompjes. Ook de bedden waren van slechte kwaliteit (versleten en slecht voor de rug). Miste een stroom aansluiting naast het bed. Kortom de kamer is toe aan een update! * de kamers zijn ongeschikt voor lange mensen.

Het ontbijt was van prima, er was ruime keus en het werd goed bijgevuld. De hal en het restaurant waren prima up to date voor een business hotel. Ook goed dat ze energiezuinige verlichting toepassen in het hele hotel.

viel hartstikke tegen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen warm water overdag, avondeten niet lekker, heel veel herrie op de gang door feestende bezoekers tweede en derde nacht: tot 5.00 uur s morgens!

ontbijt

Een groot drama, nachtrust staat toch voorop, met name voor een kind.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Overlast, twee nachten, van een hele grote groep mede-hotelbewoners. De eerste nacht pas om 02.30 kunnen slapen, wegens ernstige geluidsoverlast, had het om 02.00 uur bij de nachtportier gemeld. De tweede avond was het weer raak, normaal moet het om 23.00 uur rustig zijn, volgens de receptie, waar ik al om 21.30 was geweest. Om 24.00 uur was het eindelijk rustig. Maar tegen 03.00 uur weer hetzelfde liedje, dat duurde weer een uur, de andere gasten waren wezen stappen. Na de eerste nacht had de receptie beloofd, dat de mensen in de kamer naast ons niet meer terugkwamen, dus zijn we nog een nacht gebleven. Maar de kamer naast ons, aan de andere kant, zaten weer mensen uit dezelfde groep, met de nodige overlast, deuren slaan, stampen op de grond, hard praten en lachen, niet normaal. De eerste avond een drankje bij de bar gedaan, maar we voelden ons niet welkom en zijn dan ook niet meer teruggeweest en ook niet gaan eten in het restaurant.

ontbijt en kamer

prettig en rustig

het was goed

het ontbijt was goed het ligt vrij rustig maar om te fietsen een beetje in een uithoek , jammer dat je niet bij het hotel het bos in kunt fietsen .

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Warm water was ‘s morgens om 6.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Warm water was ‘s morgens om 6.15 uur niet beschikbaar. Volgens één van de medewerkers kon dat wel 10 tot 15 minuten duren. Dat was een koude douche.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prima hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima kamers, flexibele opstelling van het personeel en aanpassing menu op ons verzoek. We waren er met een fietsgroep en wilden graag een pasta maaltijd. Dit was helemaal geen probleem. Onze racefietsen mochten in een aparte ruimte staan die afgesloten kon worden.

De Parkeerlegenheid en de ligging aan de snelweg (waar je...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het badkleed voor op de grond had veel vieze vlekken (die er uit de was niet uit zijn gegaan??). In de kamer heb je geluidsoverlast van de gang.

De Parkeerlegenheid en de ligging aan de snelweg (waar je niets van hoort).

Voldoende voor een overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Karige voorzieningen in de kamer. Geen toilettafeltje, geen zeep of champoo aanwezig. Ook de gebruikelijke faciliteiten voor dit soort hotels zoals een waterkoker ontbraken.

Het onbijt was werd voldoende aangevuld, de keuze was echter beperkt voor de hotels in deze prijsklasse.

3,1
    Nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In een niet rokerskamer mag het niet naar rook stinken. Het was verschrikkelijk. Toen we er bij het uitchecken iets van gezegd hebben was de realtie. Ja het gebeurd inderdaad dat er nog steeds stiekum gerookt wordt.

Fijn hotel door grote gezinskamer. Fijne ligging bij uitvalswegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Service in restaurant tijdens diner. We zaten in een hoekje omdat het heel vol was en de bediening had ons niet in de gaten.

Ruime kamer maar wel gedateerd. Kamers vrij gehorig. Ontbijt prima. Diner matig. Sigarettenlucht in gang hotelkamer door rokers buiten die in en uit lopen.

Lokatie, vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De door bookoing bevestigde reservering was in de computer van het hotel niet aanwezig. Toch kamer gekregen voor de afgesproken prijs. Het tweepersoonsbed was een beetje krap.

Lokatie, vriendelijk personeel

Perfect!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De afmetingen van het bed (een twijfelaartje) zeker als je een groter bed gewoon bent.

Perfecte ligging juist buiten het centrum van Arnhem, maar niet te ver van bezienswaardigheden (o.a. Burger's Zoo), zéér ruime (gratis) parking aan hotel, en niet te vergeten: een meer dan compleet ontbijt buffet!!

uitmuntend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Moest achteraf nog het ontbijt betalen maar kreeg echt het idee dat het er bij inbegrepen was. Gewoon betaald en geen probleem van gemaakt was tenslotte een geweldig verblijf met veel pluspunten. Dus wees daar wat duidelijker in.

ontbijt prima in orde en kamers heel netjes uitmuntend zelfs. Personeel heel vriendelijk en gewoon een zeer goed hotel .

ik zou het hotel niet aanbevelen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het hotel is netjes maar uitgeleefd; als je doucht sta je daarna met je voeten in het water te trappelen op het toilet. donkere kille kamer - verwarming deed het niet het regende buiten zodat we binnen met een trui naar het journaal zaten te kijken er staat een expressomachine maar er was geen koffie, geen toiletspullen in de badkamer toiletpapier zeer nipt bemeten. was op en geen reserve

ruime kamer - ontbijt zeer ok personeel ook ok

super ontbijt, Goede kamers vriendelijk onthaal.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er zit geen organisatie in het restaurant. Personeel in overvloed maar ze werken niet samen wat snel tot hilariteit zorgt en heel jammer is.

super ontbijt, Goede kamers vriendelijk onthaal.

Prima overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden helaas geen waterkoker met thee/koffie op de kamer. Mogelijk dat in de nabije toekomst de kamers een update krijgen.

Het ontbijt was prima met een grote keus.

Over mijn verblijf in het hotel was het heel goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verlichting in de kamer en om koffie te zetten het gebruik ervan was niet goed te begrijpen.

De rustige omgeving, het ontbijt was goed en vriendelijke personeel.

Netten kamer met heerlijke bedden en een goed uitgebreid...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets alleen dat het jammer is als gasten midden in de nacht over de gang lopen dat ze geen rekening houden met andere gasten metvdevgrote mond.

Netten kamer met heerlijke bedden en een goed uitgebreid ontbijt.

slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Warme kamer, geen ventilator geen airco bij uitchecken geen goede administratie moest zelf mijn verteringen in de bar van de avond tevoren opgeven stond niet in de computer dus uitchecken duurde evenals inchecken veel te lang er was niemand in de receptie toen ik arriveerde

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Faciliteren bij maaltijden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt is geen rekening gehouden met allergieën. Het is voor mensen met allergie, noodzaak te weten wat er op de buffet tafel staat en de ingrediënten erbij vermeld. Lakens waren hier en daar vies.

Klantvriendelijk petsoneel

prima en uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Matrassen aan de te zachte kant. Hotel is op meerdere plekken aan renovatie toe (o.a. slijtplekken vloerbedekking, beschadigingen houtwerk)

prima en uitgebreid ontbijt. Prima ligging, kort bij de autobaan. Wifi deed het perfect. Wij hadden een rustige kamer gevraagd en idd geen geluid van buiten.

Te veel geld voor wat je krijgt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is ernstig verouderd, het ruikt er muf en naar rook. De lift is erg oud, het stinkt in de lift. Als je de lift instapt heb je direct al geen zin meer in de hotelovernachting. Maargoed,doorgezet in de hoop dat de kamer geweldig is. Bij binnenkomst viel het ernstig tegen, de kamer is erg gedateerd, superoud. Vlekken op de vloerbedekking, bed is erg oud en te klein voor 2 personen. Rugpijn de volgende dag. Het bed was ook gigantisch hard. De gordijnen zijn zo heftig dat je er bijna niet naar kijken kunt. De kamer was wel schoon, dat dan weer wel. Het ontbijt was prima, maar niet bijzonder. Erg irritant dat de medewerkers 2 keer kwamen checken welk kamernummer je had, dit kwam niet gastvrij over. Kortom,dit hotel is hoognodig aan een facelift toe of aan een drastische verlaging van de prijs per nacht. 89 euro is veel te veel voor de staat waarin het hotel verkeerd !

Het ontbijt was prima,niet bijzonder.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Goed genoeg voor nachtje verblijf na concert.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed. Oude standaardafmetingen vermoed ik, mijn partner stak er met z'n voeten uit. Heel breed was het ook niet, maar kon dan wel een keer lekker weer knus tegen elkaar liggen. De houder van de douchekoppen was lam. Dus moest hem vasthouden. Te laag voor partner. Geen wc papier.

Personeel en ontbijt. Bereikbaarheid

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Was wel rustgevend omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden vielen heel erg tegen. Bij elke beweging hoorde je kraak geluiden van de onder bed, niet van het matras . En dat was heel teleurstellend geweest.

Ik miste wel scrabbel egg

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prima voor ons doel en echt super dat ze een bustransfer naar het Goffertpark hadden geregeld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was warpt weinig verlichting in de kamer en wij vonden het vervelend dat de schoonmaakdienst op onze deur klopte terwijl wij nog sliepen en we die dag toch zouden uitchecken

Prima bedden en heerlijk ontbijt. Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Helaas niet voor herhaling vatbaar ... maw dramatisch!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- de kamer rook niet fris (zweterig), de kamer was extreem klein, - de kamer had nauwelijks daglicht (hele dag verlichting aan), - de stoelen waren onveilig (pen-gat verbindingen van de stoelpoten lieten los), - de hygiëne in de badkamer was verre van optimaal (understatement), - de prijs/prestatie verhouding was in één woord dramatisch, - bij het inchecken moest meteen alles vooraf betaald worden, want we zouden wel eens zo maar zonder betalen kunnen vertrekken (zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten). dan heb je het gevoel op voorhand als oplichter bestempeld te worden. Ons kamernummer 516

De hoeveelheid parkeerplaatsen

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Dit hotel is geen aanrader!!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het eten en de bediening was beschamend slecht! Sommige personeelsleden matig vriendelijk en de tafels werden niet afgeruimd en er werd niet bediend op het terras. De kamers waren bloedheet, enorm gedateerd en super klein. Ook het bed was een twijfelaar met dunne kussentjes en 1 dekbed. De badkamer was enorm klein. Geen minibar of koffie/theezet gelegenheid. Veel lawaai van de snelweg was goed te horen in de kamers. Ik zou niemand dit hotel aanraden en wij komen er nooit meer. Aangezien er een concert was van Celine Dion en het hotel daarom vrij vol hebben wij van de meeste gasten dezelfde kritiek gehoord als onze ervaring.

Locatie goed te bereiken en heel veel parkeerplaatsen bij de accommodatie .

Verouderd hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is zwaar verouderd en kan echt wel een opknapbeurt gebruiken. Het tweepersoonsbed is geen tweepersoonsbed maar meer een twijfelaar. Ik heb inmiddels veel hotels gezien en ben echt niet de moeilijkste maar ik vond dit zwaar tegenvallen. Zeker voor €100,- per nacht.

Voor onze aankomst werden we gebeld en konden we reserveren voor een speciaal evenementen diner en een bus transfer naar het Gelredome. We hebben er helaas geen gebruik van kunnen maken omdat we later dan gepland aankwamen. Desalniettemin vond ik het heel attent. Het ontbijt was ok.

Gedateerd hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sterk gedateerde kamers (ouderwetse bloemetjes tegels in de badkamer). Vieze vloerbedekking op de hal en in de kamers. Vergane glorie. Nodig aan modernisering toe. Matig ontbijt.

Gratis en goede parkeervoorziening. Schone kamer en sanitair.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Een beetje tegen gevallen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen ijskast op de kamer en geen koeling en raam kon slechts op een kier gezet worden. Minder frisse geur op de kamer door gebrek aan verluchting.

Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen airco en een raam dat maar een paar centimeter open kon. Niet uit te houden qua hitte. Kleine kamer en een ontzettend klein tweepersoons bed (eigenlijk maar voor 1 persoon). Dit terwijl ik echt een kamer heb geboekt met 'extra groot tweepersoons bed'

De kamer was schoon en het bed was goed qua hardheid