Beoordelingen over Hotel Burgh 2-sterren

Achterweg 9, 4328 LZ Burgh Haamstede, Nederland

#11 van de 15 hotels in Burgh Haamstede

Heel vriendelijk onthaald.

Steile trap, maar eigenaar heeft wel onze valies naar boven gedragen. Met het warme weer sliepen we met open ramen (geen airco, wel ventilator). Spijtig lag de kamer boven het terras, waar het er soms luidruchtig aan toe ging en onze kleinzoon van 7jaar de slaap niet kon vatten. Vóór bedtijd volwassenen was het wel rustig buiten en voor de rest van de nacht.

Heel vriendelijk onthaald. Kindvriendelijk! Mooie ruime kamer en ruime badkamer. Prima ontbijt, geen buffet maar aanbod meer dan voldoende. Rustig gelegen hotel met parking.

Een gedateerde kamer met schoon beddengoed, maar helaas een...
    • Driepersoonskamer met Bad

Een gedateerde kamer met schoon beddengoed, maar helaas een dun dekentje. Was koud ‘s nachts. Ruime douche in het bad en toilet. De prijs voor de overnachting was in vergelijking met de recht toe, recht aan kamer hoog, maar zal te maken hebben met het hoogseizoen in deze vakantieplaats. Betalen kan niet met creditcard wel met pin. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Er was ‘s morgens niemand te zien om de kamersleutel aan te geven, die hebben we dus maar weer teruggebracht naar de kamer.

heerlijk verblijf met zeer gastvrije eigenaren.
    • Driepersoonskamer met Bad

Eigenlijk niks. Het is een goed familiehotel met 4 kamers met zeer gastvrije eigenaren! Aanrader! Tip: op tijd reserveren is door het beperkt aantal kamers wel wenselijk.

Heerlijk ontbijt. De tafel was netjes gedekt en en was voldoende keuze. De eigenaren, John en Francesca zijn nuchter en heel gastvrij. We hebben 1x gedineerd in de brasserie en dat was een heerlijke maaltijd. Pluim voor de koks Dennis en de eigenaar John.

Goed bed, heerlijk geslapen en aardige mensen.

Het ontbijt had anders gekund. Nu stond er al een glas melk en een glas jus d'orange klaar. Dat moest weer terug omdat ik dat nooit drink. Terwijl ze wel vroegen of we koffie of thee wilden.

Wij hebben er heel goed gegeten. Hele lekkere slibtong en kabeljauw.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

5,5
    Ontbijt was goed.

Uitstraling en onderhoud hotel. Sobere inrichting kamers. Dorpje Burgh weinig activiteiten.

Ontbijt was goed. Bedden uitstekend. Medewerkers erg vriendelijk.

Prima hotel prijs- kwaliteitverhouding

Geen tegenvallers, reken nergens op, het is een **hotel. Dan kun je geen airco, minibar of luxe verwachten.

Voor een **hotel een prima kamer en badkamer. Genoeg ruimte voor 2 personen. Televisie op de kamer, ramen kunnen open, passpiegel aanwezig. Badkamer ruim met een fijne douche en föhn aanwezig, voldoende handdoeken. Schoon en netjes. Kortom prima voor 1 of 2 nachten. Tip: ontbijt aan de overkant bij de gezellige bakkerij met terras!

Goed geslapen en voor een paar nachten prima

Het is enigszins een gedateerd hotel met slechts 4 kamers

De kamers waren eenvoudig maar schoon en de bedden waren goed. Het ontbijt was overvloedig en goed verzorgd

Simpel axeptabel.

Minder slappe kussens. Een vliegen hor zou fijn zijn.simpel

Het ontbijt was goed ,maar duur. €9,50. Liever een eenvoudigerontbijt ,voor minder geld.nare slappe

Prijs kwaliteit ver onder de maat

Slordig, loshangende douche, kapotte kozijnen. Voor de betaalde prijs mag meer oog voor kwaliteit worden gegeven.

Leuke bakker voor de deur waar je kunt ontbijten ipv bij hotel zelf

prima voor 1 nachtje slapen

De ontvangst was vriendelijk en professioneel. Via een steile trap, die precies overeenkwam met de beschrijving op booking.com, kwamen we bij onze schone slaapkamer. De tv hebben ze hoog naast de voordeur geplaatst, dus daar heb je geen last van. Normaal staan tv’s namelijk nogal eens in het zicht. De bedden zijn voor ons nogal kort en hard, maar dat is een kwestie van smaak. Ondanks dat de kamers vrij gehorig zijn, hebben we de kerkklokken van de prachtige kerk om de hoek niet kunnen horen. Het hoogtepunt van ons verblijf was de waterkraan, die als een stroboscoop alle kleuren van de regenboog toont, zodra het water loopt. Je tandenpoetsen wordt zo een waar feest.

Prima verblijf. Fijne ontvangst.

Ontbijt viel tegen en tot onze verrassing was het restaurant gesloten. We hadden wel rekening gehouden met de mogelijkheid om hier in de avond te gaan dineren., nu moesten we uitwijken naar een ander restaurant. In de brochure werd niet vermeld dat het restaurant gesloten was. Als we dit hadden geweten waren we uitgeweken naar een ander pension/hotel waar we wel hadden kunnen dineren.

Ontbijt vonden we wat karig. Voor de prijs van €9,50 hadden we toch iets meer verwacht. Nauwelijks bruin brood.

Kamer was schoon, wel klein.

Kamer was schoon, wel klein. Het ontbijt was matig, weinig keus en alleen witte afbakbroodjes en croissant, terwijl er een bakker tegenover het hotel zit. Lekker vers bruin brood zou een enorme verbetering zijn.

2 nachten in hotel Burgh. Mooie locatie maar moeilijk bereikbaar door de steile trap naar de kamers.

Het personeel dat aanwezig was bij het inchecken sprak weinig nederlands. De trap naar de kamers was heel erg steil met erg ondiepe treden. Doordat er geen lift was, was dit niet zo handig. Voor ons geen probleem, maar voor oudere personen waarschijnlijk niet haalbaar.

Er waren goeie bedden en een ruime badkamer

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Behalve redelijke ligging accomodatie niet voor herhaling vatbaar.

Het restaurant dat er onder gevestigd is was gesloten,was ons niet bekend.Trap naar de 1e verdieping van de kamer was erg steil.Ontbijt buiten de deur,niet in accommodatie zelf.Eigenaar was erg kortaf en niet gastvrij.Vertelde moe te zijn van het zomerseizoen en hield ons kort.

Het was erg rustig,goede bedden.

Redelijk

Erg gedateerd. Ramen sloten niet goed! Toen wij smorgens uit wilden checken was er niemand. Daarom maar de sleutels op de kamers gelaten

Kamers gedateerd maar schoon. Geen ontbijt gebruikt. Ook geen koffie op. Bedden ook goed. Tegenover het hotel een heel leuk bakkertje met lekkere koffie en een heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Hebben hier niet ontbeten maar bij het bakkertje aan de...

Hebben hier niet ontbeten maar bij het bakkertje aan de overkant. Heel lekker en aangezien wij niet veel nodig hebben voor het ontbijt was dit een prima uitkomst. De bedden waren prima en een fijne douche.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Ontzettend tegengevallen!

Het ontbijt viel ons mee na een niet zo'n hartelijke ontvangst en verschrikkelijk hete kamer. Hierdoor slecht geslapen. Ook de kerkklok die elk half uur slaat heeft hier niet aan meegewerkt.

Wij hebben het geweldig gehad, heerlijk geslapen.
    • Driepersoonskamer met Bad

De kamer was superschoon en rook heerlijk, wij konden zelfs eerder in onze kamer. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam met alles. Wij gaan zeker nog een keertje terug.

Misschien ontbijt in buffetvorm serveren.
    • Driepersoonskamer met Bad

Misschien ontbijt in buffetvorm serveren. Nu stond alles reeds per persoon klaar op tafel. Was heel lekker ontbijt maar zonde van de gzaken die je niet opeet/ drinkt omwille van verspilling.

te basic voor zijn prijs

De trap naar de kamers is heel erg steil De ontbijttafel stond veel te vol. Mij lijkt het beter om de gasten de keuze te laten wat ze willen eten en drinken door een buffettafel te maken waar iedereen voor zichzelf kan kiezen Hierdoor zou er ook minder eten weggegooid moeten worden Het zicht op de erg vieze en rommelige binnenkoer vanuit de kamer

Ontbijt was gewoon ok, maar erg basic

Gemoedelijk en geen onnodige opsmuk.

Dat er nadat het restaurant gesloten is een mogelijkheid is om nog even gezellig iets te drinken. Maar alles ook in het dorp ging om 21.00 uur dicht. Dat was een echte domper.

De keuken van het restaurant was heerlijk. Goede prijs kwaliteit.

Het onthaal was alles behalve.
    • Driepersoonskamer met Bad

Het onthaal was alles behalve. De ingang van het hotel is gewoon via het restaurant en er is niet aangegeven waar je je moet aanmelden of zo. We hebben lang moeten wachten voor het duidelijk was wie ons zou verder helpen. Het was erg druk in het restaurant voor weinig personeel. Maar als ze ons gewoon even onthaald hadden en gemeld dat we eventjes zouden moeten wachten dan voel je je tenminste welkom. Nu voelden we ons vooral teveel...

Fijn verblijf met vriendelijk personeel en mooie schone kamers
    • Driepersoonskamer met Bad

Ontbijt was uitgebreidt en lekker. Er werd zelfs ook rekening gehouden met ons zoontje die met het tanden wisselen wat last had met bijten. Vriendelijk personeel en mooie schone kamers.

Algemeen, best oké. Kleine dingen kunnen het beter maken.

Kleine dingetjes zoals inregenen door lekkende goot. Er zijn gewoon net wat dingen die (het in) de kamer handiger, ruimtelijker, mooier, hygiënischer hadden gemaakt. Beetje gehorig vanaf de gang ook.

In het algemeen was alles best oké. Meest handig was voor ons de Locatie.

De prijs verhouding ten opzichte van eten en verblijf was goed.

Zou het niet weten

Wij hebben 8 dagen mogen genieten van deze locatie. De fijne ligging, vriendelijke eigenaren en personeel met goed inzicht. Als je iets extra's vraagt dan word dat geregeld indien mogelijk. Een geweldig restaurant met een zeer goede kaart die ik iedereen kan aanbevelen. Kort samengevat een aanrader.

Voor de prijs een goed hotel met vriendelijke mensen !

Behalve de kamer en het restaurant was het gebouw en de tuin niet goed bijgehouden. Lichtschakelaars, ramen enz. lang niet gepoetst.

De kamers zijn eenvoudig maar schoon evenals de badkamer. Goede bedden. De bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant was uitstekend.

Keurig hotel met goed restaurant.

Geen andere terrassen in Burg. Daarvoor moet je naar Haamstede

Het enige hotel in Burg - maar goed verzorgd en ook een heerlijk restaurant. We wilden vroeg ontbijten - aan de overkant een bakker met ontbijtservice op een leuk terras.

We gaan hier zeker nog eens naar toe!

Een zeer warm welkom,vlotte bediening.We hoefden niets te vragen, vooral de eigenares had het dan al gezien en geregeld.Schone,frisse kamer.Niets gemerkt van andere gasten en/of geluiden

Voor het geld zeker het terugkomen waard.
    • Driepersoonskamer met Bad

Wij vonden de inrichting van de benedenverdieping, restaurant en ontbijthoekje wel wat ouderwets en ongezellig ingericht.

Wij hadden de 3 pers. Kamer met gratis koffie, mooie grote badkamer, grote tv en veel daglicht door de grote ramen die ook helemaal open konden.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

prima voor een nacht op doorreis

Een van ons eet glutenvrij en ze zouden voor crackers zorgen bij het ontbijt. Belofte niet nagekomen.

de vriendelijk ontvangst en onze fietstassen werden netjes naar boven gedragen

Prima hotel voor een doorreis-overnachting

ontvangst, personeel was erg druk in het restaurant bezig. Was beetje lastig om de juiste plek te vinden voor inchecken. Zijn uiteindelijk het hele restaurant maar doorgelopen.

prima bedden, ook het 3e bed op de kamer was een goed bed (vaak is het een opklapbed maar dit was een volwaardig bed) prima ontbijt met verse broodjes, yoghurt, gekookt eitje, jus d'orange.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

De bediening savonds bei het eten was niet vakkundig.

De bediening savonds bei het eten was niet vakkundig. Zij wist bvb niet het verschil tussen nederlandse en Belgische bieren en wat de inhoud van verschillende voorgerechten waren, dus dat is een verbeterpunt .

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Gedateerd maar goed.

Wij hadden nog niet eerder meegemaakt dat je apart moest betalen voor de koffie wanneer je gebruik maakte van de koffiezetter op de kamer. Dit kwam erg klantonvriendelijk op ons over. Dan kun je beter niets aanbieden. Jammer.

Gedateerde, maar schone en ruime kamer. Geweldig restaurant! Vriendelijk personeel.

Ontbijt goed.

Ontbijt goed. Restaurant ook prima

Het was ok voor een nachtje, maar ik zal niet terug gaan

Een zeer overheersende 'frisse' geur was in de kamer aanwezig. Waarschijnlijk chemisch, waardoor het onaangenaam was.

Schone kamers en vriendelijk personeel.

Er was op dat moment niet veel te doen.(einde seizoen)

Schone kamers en vriendelijk personeel.

rustige ligging, goede bedden.

raam kon niet gesloten worden.

rustige ligging, goede bedden. goed ontbijt. goed restaurant

Goede bedden en schoon.

Stijle trap naar de kamer! Ontbijt duur! Met maar 1 kopje koffie erbij.

Goede bedden en schoon.

het was een heel propere en grote badkamer
    • Driepersoonskamer met Bad

- het was er te warm - onduidelijkheid over het ontbijt

het was een heel propere en grote badkamer

klantvriendelijkheid.

gedateerd

klantvriendelijkheid.. ligging

Zeer gastvrij ontvangen!

Zeer gastvrij ontvangen! Fijne dagen gehad. Heerlijk gegeten in de brasserie!

Mooie kamer en ruime badkamer
    • Driepersoonskamer met Bad

De trap is stijl omhoog.

Mooie kamer en ruime badkamer

ik vond het ontbijt behoorlijk prijzig

Dat het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam was

Je kan niet lunchen

Heerlijk ontbijt. Erg schoon. Vriedelijke hardwerkende mensen

Erg ruime badkamer.

Ontbijtgelegenheid was eerder oubollig. Uiteindelijk gekozen voor gezellig bakkertje aan de overkant.

Erg ruime badkamer.

Evengoed genoten

Tuin niet verzorgd, kleine minpuntjes

Strand

Tevreden

Vriendelijk personeel!!!!

prima voor de prijs

kamers waren prima voor de prijs

Prima hotel, goede ligging, prima kamer.

Prima hotel, goede ligging, prima kamer. Prijs/kwaliteit is goed.

Zeer tevreden

Vriendelijk personeel Prima schone kamers Goed ontbijt

Vriendelijk personeel, goed en netjes opgemaakte bedden.

Het was er erg rustig. Alles een beetje gedateerd.

Vriendelijk personeel, goed en netjes opgemaakte bedden.

Gastvrij

Tuin

Gastvrij

Steile trap en de douchekop was stuk

Vriendelijk personeel en goede kamer met uitstekend ontbijt

Eenvoudig goed hotel waar je heerlijk kunt eten.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Onze dagen waren goed.

Ontbijt redelijk

Zeer lekker ontbijt, vriendelijk personeel !

Zeer lekker ontbijt, vriendelijk personeel !

Voor 1 nacht prima, niet meer

Kleine en zeer warme kamer en gehorig

Uitstekend ontbijt

Locatie, vriendelijke bediening

Misschien de steile trap vermelden en weinig opbergruimte in de kamer

Locatie, vriendelijke bediening

Goed voor een overnachting

Ontbijt was er pas om 9 uur. Ik had aangegeven dat ik vroeg wilde vertrekken, echter hier totaal geen reactie op gekregen.

Kort maar heel goed
    • Driepersoonskamer met Bad

Heerlijk bed, lekker ontbijt. Vriendelijke eigenaar.

Prima voor een nachtje!

De broodjes waren afgebakken in een oven die niet schoon was en dat proef je.

Het ontbijt was ruim voldoende. De kamer was prima en de badkamer ook.

fantastisch

Het ontbijt was voortreffelijk de bediening uitstekend.

Ontvangst vriendelijk en behulpzaam

Oude kamer. hoge moeilijke trap, regende naar binnen, klein en niet functionerende TV

Ontvangst vriendelijk en behulpzaam

Voor de prijs van de kamer vond ik t teleurstellend

Voor de prijs van de kamer vond ik t teleurstellend

de keuken was zeer goed en betaalbaar

de keuken was zeer goed en betaalbaar

Wij komen terug!

Gastvriendelijkheid, service, kwaliteit van het diner was erg goed!

alles is prima voor elkaar

nvt

alles was goed voor elkaar

Perfect tov ons doel

Openingstijden

Goed en schoon

Goeie kamers en schoon

Na een lange fietstocht een heerlijk rustig hotel en het centrum

Heel rustig en in het centrum.

• Driepersoonskamer met Bad

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Uitstekend. We komen hier zeker terug.

De gastheer en gastvrouw zijn uitermate vriendelijke mensen.

Zag er keurig uit en vriendelijk personeel

Zag er keurig uit en vriendelijk personeel