Beoordelingen over Hotel de Boegschroef 3-sterren

Handelskade West 12, 9934 AA Delfzijl, Nederland

#3 van de 5 hotels in Delfzijl

sávonds na 11 uur behoorlijk lawaai.... een soort gedreun van buitenaf.... (disco?) niet bevordelijk om in slaap te vallen....

kamer en badkamer prima .......koffiezet apparaat en koelkast op kamer Top 1

Mooie ligging aan de haven

Ontbijt was goed, maar werd niet regelmatig aangevuld

Kamer met uitzicht op de haven - goed restaurant - overdekte fietsenstalling - vriendelijk personeel

Best te vreden,

1 min puntje de jeugd die er was bleef op het raam tikken enz. Dus dat was minder fijn zeg maar. voor de rest prima.

De kamer en het zicht op de haven.was geweldig.

Prima kamer, helaas niet met uitzicht op haven. Op kamer 26 zit net boven de wastafel een marmeren plankje dat uitsteekt; toen ik overeind kwam na iets in de prullenbal gegooid te hebben stootte ik mijn hoofd. Op zaterdagavond bij het inchecken zei de overigens vriendelijk mevrouw dat het ontbijt tot half negen was (vanaf 6 uur open, in Groningen wordt GERWERKT!) maar het was gelukkig op zondag langer open

In afwachting van de boot naar Emden... een heerlijk verblijf

Super geavanceerde massage-douche, maar de horizontale straal blies het gammele douchegordijntje weg met veel water op de vloer als gevolg. Wel erg duur.

Prachtig uitzicht, prima locatie, comfortabel en lux hotel

Comfortabel en schoon hotel voor een redelijke prijs

De verwarming in de badkamer kon niet uit vanwege een defecte thermostaatknop en de zeepdispenser was vol, maar deed het desondanks niet. Dit hebben wij bij uitchecken doorgegeven, maar dient eigenlijk door het personeel geconstateerd te worden en niet door de gasten. Als je niet van een Nespresso-apparaat houdt, kun je beter een kopje Senseo uit de hotelkamer meenemen naar het ontbijt.

Perfect hotel voor familiebezoek. Wij komen hier al jaren en het lukt ons steeds om kamers met tussendeur te krijgen, waardoor het ook een zeer geschikt hotel is om met kinderen te bezoeken. Ontbijt is prima, tegen meerkosten (€ 12,50p.p., kinderen tot 12 jaar half geld).

Nette accomodatie, ruime kamer en goede bediening en rustige omgeving.

Matrassen mogen wat steviger en zo ook de kussens.

Zeer ruime kamer met de daar bij horende ruime douche. Veel mogelijkheden om te kunnen kiezen waar je je maaltijd wil nuttigen. Buiten op terras, serre met open slaande wanden of binnen.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Er hing in een douchegordijn bij de massagedouche. Het gedeelte om te douchen was redelijk beperkt ook doordat het douchegordijn steeds naar binnen kwam bij het douchen. Bij andere kamer was dit niet het geval. Badkamer op zich heel netjes.

Heerlijk fruit op de kamer!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

matig, zou geen tweede keer dit hotel bezoeken

het bed. ik voelde duidelijk de veren. Ook was het bed opgemaakt met eea stikdeken?? er was ook geen bovenlaken. de twee kussen waren ook veel te zacht.

personeel was vriendelijk, we hebben een menu van de kaart gegeten en dat was prima. ontbijt genoeg keus

Op zich prettig met fijne faciliteiten (koffie/thee faciliteiten en fruit op de kamer).

Bedje was smal en de dekens lijken slaapzakken. Daarbij vraag je je af of deze ook elke keer worden gewassen. Een ouderwets wilt laken ziet er altijd nog het mooist uit en suggereert ook hygiene (dagelijkse schoonmaak).

Voor herhaling vatbaar!
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

De douche was een beetje aan de krappe kant, net als het bad, maar prima functionerend. Als ik dan een puntje van kritiek moet leveren dan is het doordat de kamer omgeven wordt door 2 trappen die je wel hoort als gasten naar de 1e verdieping gaan.

Ivm kerstviering met familie in de omgeving hebben we hier een kamer geboekt. Alles voldeed aan onze verwachtingen en overtrof het in sommige gevallen zelfs. Qua locatie, is het voor ons vooral van belang geweest dat het in de buurt was van de familie. Locatie zelf, het ligt vlak bij de Haven van Delfzijl, met festiviteiten (bijvoorbeeld de pinkster of havenfeesten een uitstekende locatie) als er geen festiviteiten zijn, is het wellicht een beetje afgelegen. Kamer (junior suite) is erg ruim opgezet. Ze hebben twee aparte 1 persoonsbedden neer gezet voor onze kinderen en nog steeds was de kamer erg ruim, waardoor de kinderen veel bewegingsvrijheid hadden. De badkamer en toilet zijn apart van elkaar. Toilet wellicht een beetje koud als je daar midden in de nacht naar toe moest. Badkamer was erg ruim en voorzien van zowel douche als bad.

lekker fris hotel om even uit te waaien

Nou ja, een senseo levert natuurlijk geen koffie (op de kamer).

Praktisch ingericht hotel zonder kapsones, met bijzonder vriendelijk personeel. Heel goed was het ontbijtbuffet. Vers geperste sinaasappelen, en vers gebakken spiegelei, niet (alleen) de droge roereisubstantie die in Nederlandse hotels gebruikelijk is. Het hotel is praktisch dicht bij centrum en station gelegen maar ook in het hotel kun je prima dineren tegen schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Diner: combinatie schaaldieren in bisque: smaakloos, geen bisque, De garnalen verdronken waardoor de smaak niet naar boven kwam. Te veel groente bij de combinatie. Garnalen hadden te weinig smaak. De heilbot was smaakloos, alleen de aardappelen waren goed.

Sfeer

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Goed verzorgt hotel met een leuke ligging. Zeer vriendelijk personeel.

In mijn geval was het matras erg doorgezakt en mensen op de gang zijn goed te horen.

Prima hotel, erg gastvrij personeel. Alles is duidelijk. Senseo op de kamer met meer dan genoeg padjes. Kamer is verzorgt, badkamer erg mooi met een heerlijke massage douche. Ontbijt heb ik niet gebruikt, evenals de bar en het restaurant niet. Ik was er alleen voor een overnachting.

Gastvrij

Een aantal gasten hadden niet door dat het rond middernacht heel stil was, en dat zij dus zeer goed te horen waren toen ze over de gang liepen. Maar daar kan het hotel niets aan doen.

Zeer gastvrije ontvangst, schone, ruime en gezellige kamer met schaaltje fruit als welkom. Goede temperatuur (niet te warm). Heerlijk kunnen dineren en ontbijten in bijbehorend restaurant. Lekkere douche in ruime, schone en mooie badkamer.

Heerlijk!

We kwamen zeiknat aan na een lange etappe van het roots natuurpad. We hadden ons geen betere plek kunnen wensen, houtkachel werd aangemaakt en al onze spullen konden zo drogen. Kamer is mooi en schoon. Gezamenlijke ruimtes zijn prachtig. Het is duidelijk dat de eigenaren(erg aardig) veel aandacht hebben besteed aan het renoveren van het pand.

Prima hotel in Delfzijl en aan te bevelen.

Ik miste een winkeltje met b.v. cadeauartikelen etc.

De kamer was uitstekend. Bedden prima. Kamer en badkamer schoon. Zelfs fruit met een mesje aanwezig. Mooi uitzicht op de haven.Prima parkeergelegenheid. Gratis wifi. Prima ontbijt.

Alles was heel goed.

Het eten in het restaurant.

Alles was heel goed. Kamer met toebehoren, ontbijt en personeel heel goed en dienstverlenend. Echter in het restaurant was het eten echter onder de maat.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Niet onaardig, maar genoeg voor 1 nacht.
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Nier gerealiseerd dat we op een havengebied zaten. Beetje triestig. Aan de andere kant ook wel leuk als er een groot schip binnenkomt. Dan gebeurt er wat. Het was even uitzoeken hoe we met de fiets uit dit gebied weg konden.

Het ontbijt was heerlijk en overvloedig.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

aangenaam en verrassend verblijf
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

waren vergeten twee bijkomende bedden voor de kleinkinderen te plaatsen in de suite maar dit werd onmiddellijk in orde gebracht

Zeer mooie suite-kamer. Vriendelijk en attent personeel Zeer lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Het personeel was vriendelijk en wat ik als fietser vooral...

Het personeel was vriendelijk en wat ik als fietser vooral waardeerde was de aanwezigheid van een grote, overdekte en goed afgesloten fietsenstalling.

Prettig verblijf in een uitstekend hotel aan het water!
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Mooie grote kamer met een ruime douche/bad. Apart toilet. uitzicht op het water, mooi met de opkomende zon tijdens het ontbijt. Kortom, een uitstekend hotel met goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Aangenaam verblijf !
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Weinig druk op het water uit de douche.

Met 3 zussen hadden wij een erg ruime kamer, goede bedden, lekker rustig en prettig personeel. Ook het restaurant was goed, lekker gegeten.

Voor herhaling vatbaar.

U vinden was het moeilijkst. Eigenlijk de laatste 500 meter. en waarom de Jumbo hun reclamebord voor uw boegschroefbord staat is niet helemaal duidelijk.

Het fietsknopenpuntboek op de kamer was geweldig. Wij konden onze route uitstippelen.

Heel leuk hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kluisje was defect en zou gerepareerd worden. Is helaas niet gebeurd. Temperatuur op de kamer was zeer hoog mede door het ontbreken van airco.

Acco aan zeehaven Delfzijl en dus veel te kijken. Mooi terras aan de havenzijde. Prima ontbijt en zeer goede keuken.

Heerlijk hotel aan de haven.

Was samen met mijn zoontje van 10, maar moest bij afrekenen het volle pond voor het ontbijt betalen. Later begreep ik van andere ouders dat zij 50% korting kregen. Heb bij boeking doorgegeven dat ik met een kind kwam.

Heerlijk hotel aan de haven. Keurige kamers, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Overall prima.

De douche in de benedenkamer spuit recht de badkamer in. Verder wel een fijne douche. In een andere kamer boven was dit beter afgeschermd met glazen deur.

Overall prima.

Prima hotel voor doorreis of meerdere dagen

geen

Vooraf geboekt. Was met auto met trailer/boot. Voldoende ruimte op gratis te parkeren. Aankomst bleek dat ik voor 2 volwassen had geboekt, werd keurig terug gebracht naar volwassenen-junior. Prima service men had ook niets kunnen zeggen. Kamer en badkamer prima. Luxe douche.. als zou ik die dan niet afsluiten met een douchegordijn.. Verder niets op aan te merken. Op de kamer stond als welkom een mandje met fruit. Senseo en waterkoker op de kamer met goodies er bij. Op de gang een gekoelde water unit. Gezellig restautant en ontbijt was prima! Aanvang 07.30 maar mochten eerder komen omdat we vroeg weg moesten. ~ Kortom: prima hotel en een aanrader.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

heerlijk hotel, heeft ons verbaasd, alles klopt hier, mooi...

heerlijk hotel, heeft ons verbaasd, alles klopt hier, mooi restaurant en serre, geweldig gegegeten, jammer dat ontbijt in ontbijtzaal is en niet in restaurant ( wel goed ontbijt), kamer heel schoon, mooie badkamer, kamer zelf enigszins verouderd ( wel goed bed)

• Beoordeeld op: 15 april 2017

zeer matig
    • Luxe Eenpersoonskamer

had luxe kamer geboekt ,was niks lux kast uit scharnier tel plank op instorten geen mini bar afst bediening tv werkte niet uitzicht matig gelukkig maar een nacht heb daar betere kamers gehad

nee

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Ruime kamer (junior suite), meer dan goed ontbijt (heerlijk:...
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Niet tegengevallen, maar wij moesten wennen aan het beddengoed-beleid, douchegel in douchecabine was niet bijgevuld.

Ruime kamer (junior suite), meer dan goed ontbijt (heerlijk: verse jus d'orange), vriendelijk en behulpzame medewerkers en "intrigerende" omgeving!

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

7.5

Achter de receptie zijn de deuren naar de w.c. Die w.c ruik je bij binnenkomst. Misschien dat ze dat zelf niet meer opvalt.

Ontbijt was zeer goed. Bedden goed. badkamer zeer goed.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Voor familiebezoek hadden we een heerlijk verblijf in de Boegschroef

Er was geen lift mijn man is moeilijk ter been we kregen gelijk een kamer beneden aangeboden

Heerlijk uitgebreid ontbijt Veel keus voor het diner Schone kamer goed bed en superschone heerlijke douche

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Familiebezoek

Wel koffiezetapparaat op de kamer maar geen koffiepads. Weinig ruimte in de badkamer om toiletspullen neer te zetten.

Heel goed ontbijt, prima hotel, goede service.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Heerlijke dagen in Delfzijl
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Zeer vriendelijk personeel. Ruime schone kamer. Fijn bed. Goede schoonmaak. Goed ontbijt. Heerlijk eten in het restaurant. Dichtbij het centrum en station. Hotel ligt aan het Friese kust pad.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Goede prijs, goede plaats: weekend geslaagd!

Met de beste wil van de wereld kan je Delfzijl geen pittoresk plaatsje noemen, maar daar kwamen we ook niet voor.

Het lag bijna naast waar we dat weekend zijn moesten en de prijs was zeer aangenaam.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Verblijf in Boogschroef te Delfzijl...

Het ontbijt was op zich wel uitgebreid maar niet smakelijk. Het personeel is niet onvriendelijk maar ook niet erg hartelijk. In de ontvangstruimte/receptie sta je in de rook van de nabij gelegen serre.

Voor Delfzijl en omgeving is het hotel gelegen op een mooie plek in de haven. Wel staan er vlakbij het hotel terminals...

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Vriendelijke receptie, ruime kamer, goed restaurant.

Ander douchegordijn zodat niet de gehele vloer van badkamer en wc nat wordt/ blijft na het douchen.

Ruime kamer en restaurant in het hotel met heerlijk eten. Vriendelijke receptie.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Prima prijs kwaliteit verhouding en dichtbij het centrum.

Het was jammer dat de haardroger kapot was. En het houten schot bij het bed zit niet prettig als je in bed tv wil kijken. Dan heb je last van de bewerkte randen. Kussen vond ik te plat, maar dat is persoonlijk.

Het fruit als welkom en koffie op de kamer. Ook alle spullen voor persoonlijke hygiene aanwezig. Handdoeken mooi opgevouwen en wc papier zelfs ook! Top!!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prima verblijf en is voor herhaling vatbaar!

nvt.

Goede kamer, fijne bedden, prachtig uitzicht over de haven. Mooie schone badkamer en toilet. Vriendelijke ontvangst en bediening personeel! Heerlijk eten en ontbijt!! Dit Hotel restaurant is echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Even super vrolijk en comfortabel verblijf

De presentatie op Booking.com, die suggereert dat alle kamers uitzicht op de haven hebben en dat is niet zo. Zou mooi zijn als je je voorkeur kunt aangeven.Een super vrolijk

De servicegerichtheid en de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Perfect

Het weer.

Ontbijt perfect kamers oké vriendelijk personeel.

Verrassend hotel

Het viel eerst niet op, als hotel. Vanaf de wegkant lijkt het op een loods.

De voorkant, aan het water. Daar is het fijn zitten.

Prettig ervaren. Kwam goed uit voor de bruiloft naast in de evenementenhal.

Warm op de kamers

Heerlijk uitgebreid ontbijt Vriendelijk personeel

Redelijke accommodatie
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Het was gehorig, warm en een douche met een klein straaltje water is niet meer van deze tijd.

Personeel was erg netjes en goed

onderhoud van de kamer

Het diner was uitstekend

Prima hotel voor overnachten, overdag zijn er genoeg leuke dingen in de omgeving te doen.

De locatie, uitzicht op haven klinkt mooi maar daar achter zie je loodsen en windmolens.

Schone kamer, goede bedden, lekker ontbijt.

Prima verblijf in de boegschroef

De douche was koud de ochtend van 20/7

De plek en de kamer

Erg veel lawaai aan de achterzijde kamer

Goed eenvoudig

Geweldig ontbijt.

Geweldig ontbijt.

Redelijk oke

geen airco

Uit zicht

Heerlijk weekend!

De unieke ligging in de haven. Vriendelijke personeel. Het was wederom een fantastisch weekend.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Geweldig weekend gehad

Geen min punten

Accommodatie prima en ontbijt top

Comfortabel en gastvrij hotel.
    • Luxe Eenpersoonskamer

Zeer prettige ontvangst. Comfortabele kamers (alles wat je nodig hebt is aanwezig), mooie ruime douche en schoon.

Prima hotel!

De informatie van de baliemedewerkers was niet accuraat.

Grote kamers en een goede douche

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Veel parkeerruimte, royale badkamer, goed ontbijt

Kans op havengeluiden of trein in de vroege ochtend.

Veel parkeerruimte, royale badkamer, goed ontbijt

Het mooie uitzicht en badkamer

Geluidsoverlast en slechte WiFi verbinding op de kamer

Het mooie uitzicht en badkamer

Was superwarm in de kamer maar verwarminv kon niet uit

Yoghurt lauw. Roer ei kauw

Was superwarm in de kamer maar verwarminv kon niet uit

Gezellig en keurig hotel...topverblijf!

De rust aan de haven

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Prima hotel.

Eigenlijk geen minpunten.

Prima hotel. Een mooi uitzicht op de haven. Goede bedden.

douche - gordijn is uit de tijd- onhandige hoek

I’ll be back !
    • Luxe Eenpersoonskamer

Kon niets vinden wat niet beviel. O ja toch, had geen tijd om langer te blijven !

De vriendelijkheid van het personeel

Prima weekendje uit.

Er viel weinig tegen.

Uitstekend ontbijt. Kamers klein maar fijn uitgerust en prima badkamer.

Hotel De Boegschroef

Niets viel echt tegen

De locatie was goed voor mijn reisdoel

Prima verblijf. Komen zeker terug!

Prima locatie,mooie ruime schone kamer

Was wel ok

Service na klacht

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

NvT

De klantvriendelijkheid en medewerking

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

badkamer was heel mooi alleen dat douchegordijn, een douche met waterstralen en dan een gordijn, geeft een waterballet.

Grote kamer
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Bed was niet compleet opgemaakt.

Grote kamer

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Een super schone hotel ,kamer met een mooi uitzicht

Een super schone hotel ,kamer met een mooi uitzicht

Het was erg gezellig
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Had junior suite geboekt, bij het uit checken bleek ik een normale kamer te hebben gekregen

Stille kamer

uitstekend

gewoon goed

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Uitstekend hotel voor een nachtje Delfzijl

Prima kamers voor redelijke prijs

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Prachtig uitzicht vanuit de ontbijtzaal