Beoordelingen over Hotel de Loohoeve

Hoofdstraat 20, 9443 PA Schoonloo, Nederland

#3 van de 4 hotels in Schoonloo

Mooie, sfeervolle locatie. Super diner en ster waardig!
    • Tweepersoonskamer met Terras

De ramen van de kamer konden niet open dus erg warm. Wij hadden op het laatste moment geboekt via booking.com en nog even gebeld met de locatie of alles oké was. De kamer die we kregen en waarvoor we betaald hebben klopte niet met datgene wat we geboekt hadden. Ons inziens teveel betaald en afspraak niet nagekomen. Eigenaar heeft terug gebeld na uitchecken en zijn verhaal was goed maar klopte niet met de telefonische afspraak. Iet wat teleurgesteld in de afhandeling. Diner was subliem alleen de wijntjes van 8,00 euro werden zeer karig ingeschonken. Werd steeds minder :-) Ontbijt was niks speciaals en niet het geld waard. Gastvrouw is puur en weet aan wie ze de aandacht geeft.

Super sfeervolle locatie; excelent diner, ster waardig!! Enthousiast, gepassioneerd en gedreven jong team. Ook de ontbijtmedewerkster was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Tussenstop Pieterpad
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuur in kamer te hoog, niet voldoende mogelijkheid tot ventileren. Akelige balk in kamer, geen föhn, vlekken in vloerbedekking, ontbijt niet inclusief en prijzig. Afzuiging badkamer slecht.

Locatie wel goed.

Geweldig, rust, natuur en accomedatie Drente Chapeau
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine opmerking ten aanzien van het ontbijt, we miste het roerei, of gebakken ei, of roerei in ieder geval iets warms in de vorm van een ei product, bij het ontbijt, bij alle verblijven in hotels en dit zij n er veel, word iets dergelijks aangeboden. En halvarine boter, de broodjes waren heerlijk warm maar hadden iets groter gekund, toch was het perfect.

Een prima verblijf met een goed vers ontbijt, met warme crosiants, en div. soorten beleg, met verse roomboter, en een vers gekookt Drents eitje, div. soorten melkproducten en vlees, en zoet beleg. Geweldige cappacino

Een uitstekend adres voor een kort verblijf aan de route van het Pieterpad.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was erg hard en het was al vroeg licht in de kamer (lichte gordijnen). Badkamer gedateerd en voegen waren beschimmeld. Geen föhn aanwezig. Wel fijn was de doucheschuim en bodylotion. Vloerbedekking in de kamer mag ook wel worden vervangen. Kort samengevat lijkt het alsof de kamers niet goed passen bij het hoge niveau van het eetgedeelte.

Ontbijt was erg goed met heerlijke smoothies, verse croissant, suikerbrood, lekkere koffie en thee. Prettige ontbijtruimte, vriendelijk en behulpzaam personeel. Sfeervol ingerichte kamer. Wel even oppassen dat je 's-nachts je hoofd niet stoot tegen een lage balk aan het voeteneind. Geen omgevingslawaai tenzij je je aan vogelgeluiden stoort ;-)

Prijs/kwaliteit van de kamer, en mooie locatie
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was slecht gepland, mensen moesten wachten want tekorten. Daarnaast mag het assortiment voor die prijs wel wat breder, met meer groente, gebakken ei en wat vis.

Prijs/kwaliteit van de kamer, en mooie locatie

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Heerlijke lokatie voor een fijn weekendje weg. Ga vooral eten in het restaurant.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is OK, maar wel klein. De ventilator bleek niet te werken, waardoor het erg dampig werd.

Prachtige lokatie in een leuk Drents dorp. De kamers zijn prima, maar wel redelijk basic. Heerlijk ontbijt. Geweldig eten in het restaurant.

Een topkeuken waar hemel en aarde bij elkaar komen.

Eigenlijk niets.

Het eten was uitmuntend en na kort overleg kreeg ik -alleenreizenden, Pieterpad lopend- een tafeltje aan de zijkant van de zaal, wel zo fijn op Valentijnsdag...

Verrukkelijk eten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De hotelkamer (in het bijgebouw) was redelijk voor de prijs, maar niet meer dan dat. Wel goed - modern - sanitair. Rustige ligging.

Het diner was meer dan voortreffelijk, sterwaardig! Prettige ambiance in het restaurant.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima verblijf met uitstekend eten. Lekker verblijf op het platteland
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verlichting op de kamer was minimaal.

Het ontbijt was prima. Het diner was uitstekend, smaakte prima en was erg lekker en er was heel veel zorg aan besteed. Het personeel was uitermate vriendelijk en deskundig.

Goed ontbijt.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Meer praktische info in het hotel over de omgeving. Op zondsg wilden wij fietsen huren. Dit kon nergens in de nabije omgeving. De medewerkers kondrn ons daarbij niet helpen. Na veel googelen zagen we dat we bij een fietsenzaak in Dwingeloo tefonisch fietsen konden regelen. Bedlampje boven het bed erg prettig, maar was fijn geweest als er naast het bed aan beide zijden een lampje was. Werd wakker toen 's-nachts medereziger uit bed moest en lamp boven bed aan deed. In reservering stond twee sparte bedden. Wij hadden een tweepersoons bed. Omdat ik met mijn zus was hebben wij er geen probleem van gemaakt, maar hadden liever 2 een persoons bedden gehad.

Goed ontbijt. Restaurant top. Heerlijke gerechten die er prachtig uitzagen en heel goed smaakten..

Heel ontspannen Genoten
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de avond te lang wachten op koffie of drankje. Restaurant belangrijker (komt door de ster die ze hebben denken wij jammer)

Personeel heel aardig. Kamer schoon

Voor overnachting tussen wandeltochten door was het te doen.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was benauwd, bij open raam kwamen er meteen muggen binnen dus toch maar raam dicht. Geen afzuiging in badkamer waardoor spiegel aangeslagen bleef. en geur op badkamer bleef hangen. Tv was te klein qua afstand van het bed, beeld donker en tekst onduidelijk te lezen. Ik had verwacht dat ontbijt inclusief zou zijn nu kwam er 12.5 euro bij voor een simpel ontbijt, keuze gewoon brood of croissantje. ook nog toeristenbelasting erbij. Het bedrag was nu bijna 60 euro hoger dan verwacht. Ontbijt was sober maar wel mooi geëtaleerd.

Gastvrij ontvangen door jonge man.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Ontbijt uit stekend.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt uit stekend. Kamer niet goed schoon bv afstandsbediening van televisie zeer smerig Geen fonn in badkamer voegen kapot en gekit , kitranden smerig Stoel in kamer ook niet schoon stoffig. We missen ook haken om je jas op gehangen . Zou ook fijn zijn om de wifi code op het welkomst formulier te zetten.

• Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was niks op aan te merken!!!

Ontvangst was heel vriendelijk , kamer was schoon , sanitair was netjes en super schoon, Ontbijt 'smorgens was lopend buffet er was van alles te krijgen!!!

Mooie plek,rustig,schone kamer.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen overleg mogelijk over 1 nacht annulering wegens ziekte.Dit viel ons erg tegen. Wanneer het personeel een tegoed bon( voor een ontbijtje of zo)zou hebben gegeven,dan zouden we zeker terug komen.Maar dat zit er nu niet meer in.

Grote ruime kamer,ontbijt goed

Fijn verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hitte op de kamers met ramen die slechts op een kier open kunnen

Mooi terras, honden waren welkom, mooie grote kamer voor mijn ouders die slecht ter been zijn

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Fantastisch!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hele aardige mensen, we kregen een gratis upgrade omdat het hotel leeg was, het ontbijt was geweldig. We vonden het ontbijt wat prijzig in eerste instantie maar het was elke cent waard! We konden tegen betaling zelf een lunchpakketje maken, prima geregeld. Kamers, ontbijtzaal en douche en toilet brandschoon en perfect onderhouden. En nog een keer, zulke aardige mensen!

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Locatie top voor ons Pieterpadgroepje.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie top voor ons Pieterpadgroepje. Ontbijt vonden wij heel lekker en goed verzorgd maar te duur. De slaapaccomodatie is gedateerd. Deze past niet bij luxe 4 gangen diner en prijzige ontbijt. Jammer dat er alleen keuze is voor 4 gangen diner. Voor ons groepje te prijzig, maar we konden oversteken naar ander restaurant.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

De basic kamer is echt heel basic.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De basic kamer is echt heel basic. Niet eens sfeervol, echt een kamer om alleen te slapen. Geen uitzicht en geen aanrader. Het ontbijt zat niet bij de prijs inbegrepen en voor de extra 12,50 euro viel me dat enigszins tegen. Ik vond het meer een 7,50 euro ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Gewoon goed en lekker slapen en hemels eten!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gewoon goede kamer, simpel maar voldoende... het restaurant daarentegen is werkelijk hemels... wel even reserveren, met name in de weekenden... Op maandag is het restaurant dicht, rekening mee houden want verder is er heel, heel, heel erg weinig te eten in Schoonloo. Het hotel is dus simpel en goed, het restaurant is werkelijk top!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

een sterrenrestaurant met een wel heel schlechte kamer om te overnachten
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zoals gezegd...de overnachting. zeker als je aant ontbijt te horen krijgt dat de kamer waar wij overnacht hebben normaal niet meer verhuurd wordt...hallo? terwijl we ruim van te voren hadden gereserveerd. als je dan in nog geen 24 uur bijna 300 euro achterlaat denk ik dat men zich in Schoonloo eens flink achter de oren moet krabben. en last not least stonden er ook nog mensen onder ons raam te roken en luidruchtig te praten, om middernacht!

restaurant mooie gerechten...overnachting waardeloos.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

prijs-kwaliteit niet helemaal in goede verhouding
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we konden s'avonds niet in het hotel dineren omdat we niet tijdig hadden gereserveerd en er werd niet veel moeite gedaan om daarbij hulp te bieden (en dat na 24 km lopen!). De kamers waren zeer basaal en erg ongezellig ingericht. Het bed was bijna gevaarlijk omdat het matras niet lekker in het bedopbouw paste. NB: wifi alleen in het restaurant.

de ligging vlakbij de bushalte om voor het pieterpad lopen naar Sleen dan wel naar Rolde te komen is voortreffelijk. Het onbijt is prima!

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Slechtste hotel ooit!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douches lekte, zat geen druk op de douchekop waardoor je onder een klein waterstraaltje moest staan,overal spinnenraggen,ontbijt was heel erg slecht we kregen oud brood en er was weinig variatie, dure prijzen vegeleken met kwaliteit van eten en drinken,je bent verplicht een 4 gangen diner te nemen voor 55 euro pp en kunt dus niets los bestellen ook het voor en nagerecht zijn dus verplicht, we werden beschuldigt van het achterlaten van lege blikken bier op de parkeerplaats terwijl wij dit niet drinken en het dus ook niet bij hadden. Al met al erg slecht en we gaan er ook nooit meer heen!

Schone handoeken en aardig personeel bij aankomst

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Ontbijt was ruim voldoende
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Kamer is in de winter donker Kan niets consumeren in het restaurant na het ontbijt Er zijn wat dingen aan vervanging toe (deur kamer)

Ontbijt was ruim voldoende Goed, zeer ruim bed

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Goede kamer, fantastisch diner

Ik miste een haardroger

Schoonloo is een goede plaats om 3 etappes ( vanaf Zuidlaren) van het Pieterpad te lopen. We hadden een goede eenvoudige kamer. Omdat we heel vroeg in de ochtend startten hebben we geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar ,s avonds wel van het diner... Wat een beleving! Meer dan top.. Jeroen en Marleen zijn top koks . Wel prijzig maar dan heb je ook wat.

heel goed
    • Suite

vond het ontbijt kwa prijs iets aan de dure kant, mss iets meer vleeswaren en broodjes?..maar verder wel goed

kamer was netjes en alles was aanwezig ,bed was uitstekend

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

vriendelijk personeel, schone kamer;
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorige kamers. Houten vloer en spaanplaat wanden.Gedateerde jaren '70 kamers. Hoort de buren praten en hun tv en de douchekop ophangen in hun badkamer. Wij hadden verder rustige buren maar anders hadden we niet goed geslapen. Muziek uit restaurant onder kamer hoorbaar in kamer.

vriendelijk personeel, schone kamer; prijs kwaliteit verhouding is goed. Goede warme douche met shampoo, douchegel en bodylotion.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

rustpunt
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bijbehorende restaurant was wat ons betreft te culinair en nogal prijzig. Na een dag wandelen hadden wij meer behoefte aan een goed gevuld bord! (wat wij in Westerbork gevonden hebben!)

De kamer is lekker ruim, goede bedden en heerlijke douche. De locatie ligt bij het eindpunt 5e etappe Pieterpad.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Teleurstellend
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dramatische prijs-kwaliteitverhouding. Basis kamers zeer gedateerd en povere inrichting. gehorig en warm (geen airco), geen fatsoenlijke gordijnen. Absoluut geen 70,- per nacht (excl. ontbijt a 12,50 pp met jus die is aangelengd met water) waard en die zin niet aan te bevelen. Eten goed, doch zeer prijzig.

Goede locatie, uitvalswegen

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Kamer was prima. Steeds op onze betalingen aangesproken worden heeft gaf ons een vervelend gevoel.
    • Suite

Wij zijn 3 dagen bij jullie geweest. Elke dag werden wij aangesproken op het betalen van onze consumpties.Dit hebben wij heel onplezierig ervaren. Gaf ons een vervelend gevoel.

Het onbijt heeft ons goed gesmaakt. Toch was het heel gewoon

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Aan te bevelen. Jammer,dat de menukaart niet gevarieerder was. Een 2de x werd voor ons te gortig.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De trap is voor een oudere niet een van de makkelijkste.Jammer, dat de menukaart geen goedkopere maaltijden in aanbod had . Het menu wat we opgediend kregen, was wel heel goed.

Het ontbijt was prima. De verzorging was uitstekend en de eventuele wensen van ons als gasten, werden in een snel tempo gerealiseerd.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

De Lubbelinkhof was failliet dus daarom kom ik bij de Loohoeve terecht.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt: Er was geen schotel vers fruit, geen crackers, het was erg karig.Geen kwark aanwezig. En sávonds alleen culinair!!! Waarom geen lekker kopje soep voor de kleine trek?

De kamer was prima. Gastvriendelijkheid. Het is gemakkelijk alleen maar lovende woorden te spreken maar zo is het niet.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Heerlijk fietsen en lekker genieten

Jammer dat er geen koelkastje in de kamers aanwezig was.

De kamers met een klein terrasje waren gunstig gelegen. De combinatie met een bijna-ster-restaurant nodigt uit voor een heerlijk diner.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Heeft z'n beste tijd gehad
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een basic kamer. Die wad ook erg basic en had z'n beste tijd gehad. Lekkagevlekken. Kieren bij de deuren. Geen koffie en thee. Geen föhn. Voor veel minder geld veel beter gewend.

Lekker lang bed, harde rand

Kamer op verdieping erg warm.

Kamer op verdieping erg warm. Raam open zetten geen optie in verband met herrie van verkeer.

Het restaurant.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Brood bij ontbijt had verser gekund.

Het restaurant. Was top!

Bij uitchecken was er niemand
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij uitchecken was er niemand De kamer was niet fijn (stank en een vies bed).

Verblijf was prima

Beperkte dinerkaart

Klantvriendelijk

Het eten en de gastvrijheid

Het eten en de gastvrijheid

Prima kamer en uitstekend restaurant: een perfecte combinatie.
    • Suite

Douchemuts en tissues in de badkamer zouden handig zijn geweest.

Restaurant is uitstekend.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Ontbijt ok.

Douche was bijzonder/gevaarlijk glad

Ontbijt ok. Restaurant uitstekend, vind je niet terug in het ontbijt.

Gezellig en dicht bij ons doel: Bluesfestival

Zie boven

Badkamer, maar misten tissues...

aangenaam
    • Tweepersoonskamer met Terras

ventilatie van de kamer, er kon geen raam open!

ontbijt was uitgebreid, uitstekend

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Schoon en netjes met heerlijke douche en bed!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Jammer dat de smootie s’ochtends al leeg was terwijl wij best vroeg aan het ontbijt waren

Schoon en netjes met heerlijke douche en bed!

Een bijzonder restaurant waar je heerlijk kunt eten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Een bijzonder restaurant waar je heerlijk kunt eten. Ontbijt echter mag wel een tikkie beter

Top, onverwachte verassing.

Restaurant

Alles was prima.

Mooie rustige omgeving.

n.v.t.

Nette kamers, goed ontbijt. Het eten was echt fantastisch!!

Drentse luxe
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

, ontbijt goed maar niet uitzonderlijk en meer van verwacht bij een keuken die een uitstekende dinerkaart voert.

Uitstekende kamer

Wij hebben verder 4 mooie dagen gehad
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt dit was een beetje karig. Ophanging doucekop was stuk.

Omgeving ,vriendelijke mensen.

Heel duur alles!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel duur alles!Na koffie verwacht water!- was geen.

De vriendelijkheidvan het personeel en de ligging.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen koffie en thee op de kamer Geen haarfohn

De vriendelijkheidvan het personeel en de ligging.

Het ontbijt was erg goed!

Het was gehorig.

Het ontbijt was erg goed!

Avond eten was fantaschies
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ja was prima de kamer en ontbijt was goed

Fijn en schoon verblijf voor 1 nacht
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koffie en thee faciliteiten op de kamer had fijn geweest

Fijn badkamer

• Beoordeeld op: 19 april 2018

prima hotel met topeten

ontbijt was werkelijk utstekend

Veel weg geweest alleen bijna geslapen. Was weinig te doen en weinig ruimte op de kamer.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg een voudig en geen stoel en tafel.

Verwarming douche

Omgeving

nvt

ontbijt was prima en de kamers heerlijk fris

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Zeer aangenaam. Restaurant is een aanrader

Extreem lekker gegeten

Prijs-kwaliteit-verhouding niet zo goed
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamer was niets bijzonders. Had voor die prijs meer verwacht

Het ontbijt was prima maar dat mag ook wel voor 12,50 bijbetaling

Heerlijk gastvriendelijk hotel

Wc deur is van glas.

Heerlijk lichte kamer.

Het eten s avonds in het restaurant was meer dan geweldig.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten s avonds in het restaurant was meer dan geweldig. Wij hadden het Gouden Koksmenu. Echt voor de liefhebber van de verfijnde smaak!!

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Ruime kamer, goed bed, lekker ontbijt
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet flexibel qua diner mogelijkheden, klantonvriendelijk hierin

Ruime kamer, goed bed, lekker ontbijt

Staat van onderhoud buitenzijde kan beter.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Staat van onderhoud buitenzijde kan beter. Verder echt een prima locatie.

Goed bed, mooie locatie
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer. Bij het douchen werd alles nat. Er was geen verwarming in de badkamer waardoor het er erg koud was.

Goed bed, mooie locatie

fantastisch! Hele gastvrije ontvangt en benadering.

Niet van toepassing

Het diner was boven verwachting!

Het was heerlijk toeven!

Lichte gordijnen

Heerlijk bed

Het restaurant, heerlijk eten.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant, heerlijk eten. Erg goed.

ontbij

ontbij

Dinner subliem!

Dinner subliem!!!

• Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt had iets beter gekund

eenvoudige maar schone kamers.

• Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lekker ontbijt na prima geslapen te hebben in goed bed. Het diner s'avonds was een feestje...

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prima hotel in een prachtige omgeving
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was goed, maar roerbak ei met spek zou heerlijk zijn geweest.

De kamers waren heerlijk schoon en heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Hygiëne