Beoordelingen over Postillion Hotel Deventer 4-sterren

Deventerweg 121, 7418 DA Deventer, Nederland

#12 van de 15 hotels in Deventer

Kamer was prima en badkamer was modern, ruim, inloopdouche.

Ik had een kamer aan de voorkant en er was heel veel overlast van mensen (o.a. rokers bij de ingang) op het parkeerterrein.

Kamer was prima en badkamer was modern, ruim, inloopdouche.

Voor korte periode goed verblijf om te overnachten.

Ouderwetse lift die veel herrie maakt. Minder gezellige lounge. Gelet op prijs-kwaliteit duur, omdat het ontbijt helaas niet in kamerprijs was inbegrepen, waardoor de uiteindelijke verblijfskosten voor het gebodene toch wat aan de hoge kant waren.

Ruim en gratis parkeren, bijna voor de deur. Kwaliteit ontbijt was redelijk-goed.

Fijne kamer en badkamer, prima ontbijt

Er was geen haakje in de badkamer, onhandig want nu moest je alles op de grond leggen. Hoe doe je de schemerlampjes bij het bed aan ????

Fijne kamer en badkamer, prima ontbijt

Net aan voldoende vanwege de ligging, maar maakt zeker niet waar wat de prijs belooft.

Details zijn bij dit hotel niet op orde: lampje kapot, matras is eigenlijk net aan, geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Het hotel maakt zijn prijs niet waar, zeker omdat de standaardkamers aan de krappe kant zijn. Je komt hier puur functioneel: het ligt handig, het is niet echt slecht maar daar heb je het mee gehad.

Ligging nabij de snelweg maakt dit hotel prima geschikt als je op doorreis bent. Parkeren voor de deur. Moderne uitstraling van de ontvangstruimte.

Veel geluidsoverlast van de Mac Donalds

Veel geluidsoverlast van de Mac Donalds Erg kleine kamer en badkamer Erg warm in de kamer Geen verduisterende gordijnen Hierdoor maar 2 uur geslapen

Ontbijt en ligging is zeer goed, voldoende parkeerplaats.

Geen airco. Bij buitentemperatuur van bijna 30 graden is een airco noodzakelijk.

Ontbijt en ligging is zeer goed, voldoende parkeerplaats. vriendelijke mensen

fit-for-purpose

Geen Airco op de kamer vloer oppervlakte in kamer net te klein om ook te werken Goedkoper ontbijt alternatief. bijv. alleen koffie/thee, jus, 1 croissant 1 bolletje brood ham of kaas voor 7,50.

De locatie was voor mij geweldig

De ligging is goed tov snelweg, personeel vriendelijk,...

Het bed was naar mijn voorkeur erg zacht en aangezien ik nogal lang ben vond ik ook de douchecabine hehe.

De ligging is goed tov snelweg, personeel vriendelijk, schone mooie kamer en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Heerlijk en sfeervol hotel voor een goede prijs.

De lift werkte niet goed en het personeel was niet op de hoogte van de mail voor free bites

Erg netjes en sfeervol. Goede kamers en badkamer. Heerlijk geslapen en het ontbijt was ook goed. Miste alleen vers fruit bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prima , service tijdens diner laat te wensen over

Service aan tafel bij het diner Vlees vergeten te serveren Kaas plank als dessert geserveerd als lunch Geen glas bij flesje bier

Faciliteiten tijdens cursus prima geregeld

Prima voor 1 nacht

Kamer was klein en niet goed schoon. Ontbijt viel tegen wanneer men het vergelijkt met bijvoorbeeld Van der Valk. Je betaalt hetzelfde tarief maar ontvangt minder.

Het personeel is zeer vriendelijk en attent! Heerlijke bedden.

kort en gezellig verblijf ivm bezoek aan vrienden . fijne plek met vriendelijk personeel

Boeking was inclusief ontbijt dat was bij het betalen van de toeristenbelasting voor het personeel niet duidelijk en ik moest via de site bewijzen dat het inclusief ontbijt was, werd wel prima opgelost

Het ontbijt was goed kamer schoon, personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Handig aan de snelweg voor 1 nachtje.

Geluidsdichtheid kamer naar de gang. Harde bedden schoven uit elkaar.

Het ontbijt was prima, alleen de automaten deden het niet of gedeeltelijk (koffie 1 automaat storing en sinaasappelsap op).

Slapen ok, ga ergens anders ontbijten

Ontbijt slecht: alles was op. Personeel tekort. Tafels werden laat afgeruimd, laat schoongemaakt. Personeel liep inefficient rond met 1 pak melk of 1 schaaltje. Bij opmerking dat brood op was tegen personeel kreeg je te horen: vertel dat aan mij collega. Door kind vol pakje geknoeide hagelslag is zeker 45 minuten blijven liggen.

De kamer was schoon, personeel bij de receptie erg vriendelijk Bij het uitchecken verteld over het slechte ontbijt en ‘lege’ bitterballen van de vorige avond; na overleg met manager hoefden we het ontbijt niet af te rekenen. Dat was natuurlijk een top-actie!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Hotel en kamer heel smaakvol ingericht en zeer schoon. Hotel ligt vlakbij de uitvals wegen en je bent in een paar minuten in Deventer en ook in bv in museum more en Rest Loetje in Gorssel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

ok voor korte zakelijke overnachting

Duidelijke sigarettengeur op de gang, iets verouderd hotel. Zowel op mijn kamer, als op de kamer van mijn collega waren er lampen die niet werkten.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Er was een klein misverstand met de openingsuren van de keuken. De fout namen ze op zich en ze waren bereid om voor ons toch een uitzondering te maken. Was niet nodig, het voorgerecht was heerlijk en voldoende.

Goede prijs-kwaliteit en behulpzaam personeel

Het matras was wat doorgezakt en zonder verwarming aan was het erg koud op de kamer. Maar dit heeft ons verblijf niet minder prettig gemaakt. Locatie is prima als je niet perse in hartje centrum wilt verblijven. Met de auto ben je in 5 min inde stad.

Goede service van receptie personeel. Gezellige bar en lekker ontbijt plus fijne douche!

Prima voor een weekend.

Bedden en kussens te zacht. Hierdoor slecht geslapen. Er zou een ander kussen worden gebracht. We weten niet of dit gedaan is, het maakte in ieder geval geen verschil.

Dichtbij de stad

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Ideaal parkeren voor de deur.

Verwarming stond niet aan en het duurde even voordat de kamer op temperatuur was.

Ideaal parkeren voor de deur. Ik kreeg een kamer op de hoek. Dat vond ik geweldig. Ik maakte me een beetje zorgen over de gehorigheid, maar daar heb ik totaal geen last van gehad. Prima geslapen.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Niet voor herhaling vatbaar.

Prijs : 129€ per overnachting (inclusief ontbijt) is niet in overeenstemming met de accommodatie. Bij het diner dient voor groenten 3,50€ én ander aanvulling (bijv. fritten) 3,50€ bijbetaald te worden. In Nederland verblijven wij normaal in Van Der Valk hotels waar de prijs/kwaliteit veel hoger is. Spijtig genoeg is er in de regio Deventer geen Van Der Valk en daar wordt door Postillion op negatieve wijze op ingespeeld.

Hygiene was goed.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Vriendelijk personeel maar matig hotel, geen aanrader

Gehorige kamers (wij hoorden de berichtjes op de telefoon van de buren binnenkomen), niet schoon (wijnvlekken op het bureau, badkamer ook smerig) en slechte bedden. Wij komen hier niet terug. Slechte prijs-kwaliteit verhouding.

Hotel is goed te bereiken en het personeel was vriendelijk. Het ontbijt was ok.

Prima accomodatie voor een bezoekje aan Deventer

De bende op de parkeerplaats veroorzaakt door de naastgelegen McDonalds.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette schone (standaard) kamer met comfortabele bedden en net sanitair. Goed restaurant met bescheiden maar prima menukaart. Fijne ontbijtservice (buffet). Goede locatie voor een bezoek aan Deventer. Fietsverhuur/Gratis Wifi allemaal prima geregeld.

Prima overnachtingslocatie

Het bed was voor ons niet helemaal optimaal. Erg zacht, je ligt in een kuil.

Voor ons doel, lopen van een etappe van het Marskramerpad een uitstekende locatie. Vanwege oud en nieuw was de busverbinding niet optimaal, maar er is een bushalte redelijk dichtbij het hotel. Personeel was erg aardig. Prima ontbijt.

prima geslapen

Douche was erg klein en bij het afrekenen werd er 10 Euro meer gerekend per kamer dan afgesproken met Booking.com. Want Booking.com had de prijs niet doorgegeven !? Na reclameren het geld wel teruggehad.

Ligging goed, kamer in orde. Bedden uitstekend. Ontbijt normaal. Gezellig hotel.

Prima uitvalsbasis voor activiteiten in de omgeving van Deventer.

Was niet echt lekker warm in de badkamer. Bergruimte voor meegenomen spullen was zeer beperkt, vier kleerhangers en een paar heel kleine plankjes voor 2 personen vonden wij te weinig.

Mooie kamer met prima bedden. Verduistergordijnen tegen daglicht. Schone, frisse badkamer met fijne douche en goede, zachte handdoeken. Mogelijkheid koffie of thee te maken. Flesje bronwater op de kamer.

Op zich goed, maar ik voel me toch ook een beetje opgelicht. En dat is nooit een prettig gevoel.

De eindafrekening viel nogal hoger uit dan afgesproken. Er werden extra kosten in rekening gebracht waar wij niet om gevraagd hadden en die ook niet waren afgesproken. Bij de receptie was men niet bereid, daar iets aan te doen. Na frequente bezoeken aan dit hotel zou dit een reden kunnen zijn om er niet meer heen te gaan.

De entourage in het algemeen is prima, de ligging t.o.v de stad is oké,.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima verblijf Leuk diner en vriendelijk personeel

Wij hadden een diner geboekt kregen en wilden een fles wijn bestellen. Kregen advies zonder prijs bleek achteraf een hele dure fles te zijn had liever zelf een keuze willen maken misschien toch even de prijs aangeven

Ontbijt was goed, kamers wat klein badkamer zeer klein maar wel schoon. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam Wij kwamen voor de Dickens dagen en de shuttle vanuit het hotel is ook een prima service

Personeel aardig. Volgende keer ergens anders kijken.

Kamer was 's nachts heel koud. Jas over me heen in bed. Badkamer matig van inrichting. De badkamer vloer was niet gemept; de voetengeur van m'n voorganger kwam me tegemoet.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima lokatie voor zakelijke events

Menukaart restaurant niet gelijk kaart op de kamer. Reactie bediening: ‘ dan heeft u pech gehad, haha...’

Sfeer, aankleding centrale ruimtes, pantrys, brainfood

prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Dat er geen verwarming is in de badkamer

Wij hadden een standaaard kamer . Deze was zeer netjes . Ook de badkamer was proper . Het was er ook zeer rustig . Weinig hinder van de andere hotelgasten. Het ontbijt was zeker uitgebreid genoeg . Mooi verzorgd .

Te duur, te ver van het centrum, maar wel gemoedelijk en vriendelijk personeel

Prijs- kamer verhouding viel tegen. Erg kleine douche. Veel geluid vanaf snelweg en mac donalds op de kamer waar wij lagen, raam daardoor steeds toch maar dicht gelaten. Loopafstand van centrum was aangegeven, klopt dat is persoonlijk invulbaar, echter vind ik 30 min lopen best een stukje weg. Gevaarlijk voor hotel qua lopen en stukje verder op ook, er ligt geen stoep, terwijl er veel verkeer rijd naar mac Donald en hotel. Ontbijt was op zich goed, soms wat " knullig", bijv. Gewoon pakken melk neergelegd, zet het even in een kan... Jam en pindakaas scheppen uit de pot, kan ook net even anders qua uitstraling. Verder goed verzorgd.

Het personeel was vriendelijk er heerst een gemoedelijke sfeer. 24 uur iemand aanwezig in het hotel. 12 uur uit check! Prima

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Het personeel in het restaurant was nogal vergeetachtig.

Het personeel in het restaurant was nogal vergeetachtig. Ik heb minimum 15min moeten wachten op een menukaart en uiteindelijk nog eens moeten vragen voor ik er een kreeg.

Prima, maar let goed op je boeking ivm misleiding

We hadden zonder annulering geboekt en uiteindelijk bleek dat daar dan ontbijt ineens niet bij zat. Als ik €9 meer had betaald mochten we annuleren en was ontbijt twv €30 erbij inbegrepen. Ik vond dit misleidend en ook niet fijn. Gezegd dat ze hier wat aan moeten doen.

Goed ontbijt. Nette kamer.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Iets te duur voor wat je krijgt.

Verder is de locatie niet super, de kamer was aan de kant van mc donalds of snelweg. Hierdoor was er redelijk wat geluid te horen in de kamer. Ook ontbreken er kleine dingen die het iets comfortabeler maken, zoals een kluis voor waardevolle spullen, een koffie/thee set, schoenpoets set, etc. Wat niet meer kon was het zeeppompje (zet toch een rituals setje neer voor je gasten) in de verder goede en schone badkamer.

Het ontbijt was goed verzorgd, niets te kort maar ook zeker niets speciaals. De kamer was klein maar modern en schoon.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Niet best,veel overlast van meerdere bezoekers

Was super gehorig. Je kon mensen horen praten. Kamer was erg klein en de badkamer ook ,daar was het erg behelpen om je toiletartikelen ergens neer te zetten.Ook het koffieapparaat functioneerde niet naar behoren. We komen vaak in hotels maar hier boeken we niet weer.

Het ontbijt was redelijk

hotelkamer goed, niet klantgericht

medewerkers, ontbijt apart betalen stond niet bij de booking, was achteraf E15,- per dag extra ... werd niets mee gedaan, Postillion hotel Arnhem een dag eerder was dit wel goed geregeld. er werd geen spiegeleitje gebakken, deed men niet aan. I*k werd om half 9 wakker geklopt en geroepen door housekeeping die graag de kamer schoon kwam maken, daarna kwamen ze de kamer op toen ik onder de douche ging.

fijne kamer

Niet echt iets; naam van de vriend van mij was verkeerd gespeld (mini detail),en persoonlijk hou ik niet van zelfde shampoo+body wash in een. Verder helemaal top!

Vriendelijk personeel + makkelijk in/uit checken. Erg goed geholpen met alle wensen die we hadden!

Personeel was ergvriendelijk.

Het koffieapparaat op onze kamer deed het helaas niet. De beloofde extra deken zat helaas niet in de kast.

Personeel was ergvriendelijk. En het ontbijt heerlijk maar wat rommelig door grote drukte.

Goed voor een kort verblijf in een weinig aantrekkelijke directe omgeving. Een zakelijk hotel.

De ruimte van de kamer en de krappe badkamer. Minimale verzorgingsartikelen

Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid

Heerlijk bijkomen na lange reis uit Praag

Te weinig koffie op de kamer. Nespresso apparaat is geweldig maar slechts 2 cupjes helaas

Upgrade naar comfortroom was aangename verrassing na vermoeide reis. Heerlijke kamer met alle gemakken voor een relaxed verblijf. Fijne badkamer en een heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Bijna overal is wel iets te verbeteren
    • Suite

Het is allemaal goed maar voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd. Vele verbeterpunten zijn mogelijk zonder veel kosten Enkele verbeteringen qua verbouwing zijn wel te verwezenlijken

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Lekker even ontspannen

De badkamer indeling is niet slim. De douchecabine is zo klein dat je er zijwaards in moet als je een brede man bent of een maatje 42. Laat niks vallen want je kan er niet bij zonder overal tegenaan te komen. Verder geen tegenvallers.

We zaten in de zijvleugel de bedden zijn daar fantasties. Het eten is echt goed. We hebben genoten.

Schitterend

Eigenlijk beviel alles echt uitstekend. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel met allemaal een voorbeeldig voorkomen. Uitstekende faciliteiten en optimaal comfort. Kortom alles wat men nodig heeft was aanwezig.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Toplocatie, comfortabel

Vooraf gedacht dat het wat ver van het centrum van Deventer af zou liggen. Gelukkig was dit met de bus al snel getackeld

Prima bedden, lekkere douches en ontbijt en prima busverbinding met de stad

Was prima.

Het eten was erg duur, kleine porties. Het duurde erg lang voor het eten werd gebracht, volgens mij was dit niet nodig. Op de kaart staat 15 min dit klopt dus totaal niet.

Ontbijt was heerlijk en van alles voorzien.

Hartelijk en erg budgetvriendelijk!

's Nachts op de parking hangt er helaas toch wat veel vreemd volk rond... lieten ook behoorlijk wat afval achter.

Zeer vriendelijk personeel! Het ontbijt was ook prima! Fijn dat ook ons teckeltje hier welkom was...

Tip : zet kannen heet water voor de thee bij het ontbijtbuffet. Nu was het lang wachten omdat koffie/thee uit hetzelfde apparaat getapt moeten worden.

Dichtbij de grote weg, heerlijk om niet s avonds na een feestje terug te hoeven rijden naar het westen van het land.

Ontspannen verblijf maar ga lekker op een terras zitten en eten in de stad.

Personeel restaurant acteert als zijnde bang om fouten te maken. Komt niet proactief op nieuwe gasten af. Na een half uur pas eerste drankje op het terras, terwijl de kelner al diverse malen was langsgelopen. Biertje uit de fles sloeg direct dood in het drinkglas. Witte wijn was pislauw. Tweede rondje bij serveerster was wel goed. Kwaliteit diner goed, maar ook hier weer aarzelend personeel. Personeel lijkt geen vaste 'wijk' te hebben. Iedereen doet maar wat. Hoofdgerecht kwam bijna gelijk met mandje brood + boter/olijfolie. Parkeerplaats rommelig vanwege zwerfvuil McDonalds.

Kamer wat klein, maar verder prima. Douche en toilet netjes schoon. Bedden goed. Ontwaseming badkamer minimaal. Geen airco. Geen kluisje. Geen kast. Terras is prima, ondanks ligging aan doorgaande weg.

noodzakelijk niet heel fijn

Het ontbijt viel vreselijk tegen. Het avond eten wat hun beste maaltijd zou zijn was niet lekker, andere mensen hadden helemaal geen eten mogen ontvangen, er wordt niet verteld dat je je sleutel niet bij je telefoon mag houden zodat je pas ( sleutel ) het niet meer doet. er lag een haar op het kussen en in de douche rand onder zat schimmel. Niet voor herhaling vatbaar helaas

we hadden een late check out maar geen gebruik van gemaakt wilde toch sneller naar huis.

Dit verblijf was minimaal € 35,- te duur.

De prijs. Bookings geeft een prijs aan van € 89,- per standaardkamer per nacht incl.ontbijt, nadat natuurlijk eerst de gewenste data door mij zijn ingegeven, want daar begint de hele procedure mee. De verrassing was dan ook groot toen ik vooraf € 235,76 voor 2 nachten moest afrekenen. Ik voel me dus misleid door Bookings.

de locatie dicht bij de snelweg en de goede parkeergelegenheid

Ruim voldoende

Kamer klein, TV-kijken kan eigenlijk alleen maar goed vanaf het bed. Douchecel erg klein, je kunt niet bukken met de glasdeuren dicht. Douche zelf en wastafel/-kraan prima.

ontbijt prima. relaxruimte OK, voldoende zitgelegenheid. drank en borrelhapjes prima. Lunch was goed.

Nette kamers en vriendelijke bediening.

Het is best nog een eindje van het centrum vandaan (3km). s'nachts veel overlast gehad van jongeren met hun boem boem auto's. Die waren tot een uur of 5:00 s'ochtends bezig met een hoop herrie en muziek.Dit was bij de receptie bekend maar ze konden er weinig aan doen.

Nette kamers en vriendelijke bediening. Bar en restaurant aanwezig

De ligging.

Betaalden voor een comfort kamer, speciaal voor de koffiezet. Hadden echter geen koffiezet apparaat, ook niet na melding en zelfs 1 zakje thee voor 2 personen. Geen suiker. Honden liever niet in restaurant.

De ligging. Restaurant ok. Personeel heel vriendelijk, ook aan de balie. Rustige kamer. Goede bedden. Toch iet wat gehorig.

5,5
    De locatie is een dikke afrader.....

De meest afgrijselijke locatie ooit. Het hotel ligt in een industrie achtige wijk, tegenover een McDonalds en midden tussen een snelweg en uitvalswegen. Daardoor voortdurend lawaai (ook snachts) en uitlaatgas stank. Het hotel aan de buitenkant ziet er uit als een bunker, met het parkeerterrein ervoor. Vanbinnen overigens netjes en stijlvol. De kamer is keurig qua materialen en bed maar erg klein. De kamerprijzen is zonder ontbijt waarvoor moet worden bijbetaald. Voor bijna 100,- per nacht zonder ontbijt zijn er betere en leukere hotels

De kamer was keurig schoon , materialen en bed prima

De bedden en badkamer.

Lawaai parkeerplaats (macdonalds). En geen mogelijkheid om koffie/thee te zetten op eigen kamer. Op de website van booking.com staat dat de hotelkamers een eigen badkamer met bad hebben. Dit klopt niet, geen enkele kamer heeft een bad.

De bedden en badkamer.

Mooi hotel, rustig gelegen en toch vlak bij stad

niets.

Het hotel ligt vlak bij het centrum maar toch buiten met een prachtig uitzicht op een park. Vlak bij de toegangswegen en toch heel stil. Het is een mooi hotel, zowel voor zakelijke als privé reizigers, aardig personeel en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Heel erg gehorig

De hele nacht heel veel lawaai van muziek en jonge lui (voetbalelftal) die over de gang aan het rennen waren en steeds hard op alle deuren bonkten ,wij hebben geen oog dicht gedaan. de volgende ochtend dit doorgegeven dat wij voor een hotelkamer van 120 euro per nacht dit wel een trieste zaak vinden, dat zij dit laten gebeuren. wij kregen een excuusmail en 10% op de volgende boeking. ( Ja zo kom je er makkelijk vanaf )

hotel staat in een prachtige omgeving , om van daaruit een heerlijke fietstocht te maken.

Ok voor tussenstop.

Bende op het parkeerterrein, zowel aan het eind van de middag als 's ochtends vroeg: overal verpakkingen van Mc Donalds en afvalbakken overvol! Tip: wij vertrokken vroeg en konden daardoor niet ontbijten. Wellicht een idee om dan toch een kop koffie of thee aan te bieden?

Dichtbij de snelweg.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Heerlijk relaxed werkende quality time

Eigenlijk niks.... het was heerlijk en we botten met het weer!

Vriendelijkheid en behulpzaamheid. Nette kamers. Lekker maar eenvoudig ontbijt met genoeg keuze.

ontbijt was goed verzorgd

De bediening bij het avond eten. geen terugkoppeling of we nog wensen hadden bij het hoofgerecht, bv meer frites. En ook lang moeten wachten na het hoodgerecht of we nog een dessert wilden. leek wel of ze al meer bezig waren met afsluiten ipv de gasten die er nog waren aandacht te geven.

ontbijt was goed verzorgd

Een heerlijk ontbijt in een aangename omgeving.

De omgeving van het MacDonalds-restaurant was wel lawaaierig , ook in de late uurtjes

Een heerlijk ontbijt in een aangename omgeving. kleine, maar mooie kamer met comfortabel bed en goeie douche

Veel overlast 's-avonds van de parkeerplaats .

Veel overlast 's-avonds van de parkeerplaats . Veel lawaai van hardrijdende auto,s . Het was niet mogelijk om met open raam te slapen. En omdat er geen airco was werd het minder comfortabel.

Kamers hadden beter gekund, ontbijt maakte wel wat goed.

Geen airco in de kamer, die zijn toch tegenwoordig wel standaard????!!!! Ook geen ventilator. De kaart van het restaurant viel tegen, daarom elders gegeten. Matrassen erg zacht.

Heerlijk ontbijt! Gratis WiFi.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Mooi hotel, maar verwacht niet veel te slapen (wanneer je kamer op de parkeerplaats uitkijkt)

We sliepen op de tweede verdieping, aan de voorkant van het hotel. Het was bloedheet in de kamer en er was geen airco beschikbaar. Het raam kon gelukkig open, maar de bezoekers van de Mc Donalds tegenover het hotel, waren erg luidruchtig. Schreeuwen, hard optrekken en remmen met de auto, luide muziek. Daarnaast was er een onregelmatige, zware bromtoon aanwezig, die de hele nacht aanhield. Ook waren de kamers erg gehorig. Het dichtslaan van deuren, geschuif van meubilair en 'activiteiten' van andere gasten waren erg goed te horen. We hebben hierdoor nauwelijks kunnen slapen.

Het personeel was aardig. Het hotel zag er netjes en verzorgd uit. Er zijn ruime parkeerplaatsen en het hotel is makkelijk te vinden. Het lijkt me een fijne locatie om te vergaderen.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Aangenaam verblijf in Deventer.

-We hadden een rustige kamer gevraagd met zicht op groen maar we kregen een kamer op de begane grond met zicht op de parking! -Geen tea facilities op de kamer.

Erg vriendelijk personeel,verzorgd ontbijtbuffet,zeer goed bed,ruime kamer.Goede ligging in het groen buiten het stadscentrum. Zeer lekker kippetje gegeten in het restaurant van het hotel.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Goed geoutilleerd gjkkf

Parkeerplaats wordt gedeeld met McDonald, hierdoor ('s ochtends) wel wat afval van mensen die hun rotzooi gewoon uit de auto gooien. Hotel ligt op industrieterrein, maar wel direct bij afslag A1. Wij zijn hiervandaan overdag met mooi weer naar het gezellige centrum gelopen (ca. 20 min.).

Ontbijt was heel goed, grote keus, lekkere broodjes, heerlijk brood, beleg, fruit, ei met spek, muesli, cappuccino, etc. en met mooi weer ook buiten ontbijten. En lekker nuchter Hollands ook met bijv. pakken halfvolle yoghurt en potten jam.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

prettig en ontspannend

dat bij het ontbijt mensen om ons heen zaten te telefoneren. Luid sprekend. Zou verboden moeten worden om in het restaurant waar andere gasten bij zijn te telefoneren. Sta op en ga ergens anders telefoneren

douche en het ontbijt

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Jammer

Locatie van kamer tegenover een Mc. Donalds viel tegen. Slecht geslapen door geluiden welke bij de Mc.Donalds vandaan kwam. Bij boeken van een kamer vragen om niet uit te kijken op de Mc.Donalds.

Prima kamer, goede douche.

Prettige hotel

Geen kluisje op de kamer dat was jammer.

Prettig hotel met prima kamers waarbij het raam ook open kan... we werden wakker met het geluid van fluitende vogeltjes je heb niet het idee dat de snelweg zo dichtbij is. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was uitgebreid en ook 's avonds kunnen je er lekker eten.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Modern hotel, goede locatie, heerlijk ontbijt!

Het housekeeping-team was in de ochtend al luidruchtig aan de schoonmaak waar je in je kamer van mee kon genieten.

Het was prettig om 's avonds laat nog heel vriendelijk begroet te worden! Ook hadden ze een telefoonoplader te leen (lifesaver!). De kamer was gerenoveerd en zag er strak en modern uit. De douche was wat klein (al helemaal voor de stortdouche-functie, maar goed, die was er dus wel) en de bedden helaas wat doorgezakt, maar desondanks hebben we comfortabel geslapen. Het raam kon open wat prettig was. Het ontbijt was zeer uitgebreid en heel vers! De scrambled eggs waren heerlijk.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prettig zakenhotel met fijne bedden en goed ontbijt.
    • Suite

De afstand naar het centrum. 30 minuten wandelen is niet zozeer een probleem, maar dat was wel langs een lelijke weg. Geen prettige route voor 's avonds terug.

Fijne ruime kamer en heerlijk ontbijt.

Ontbijt en de kamers waren prima, niks op aan te merken

Het diner vond ik erg tegenvallen, Had een ronder ribeye besteld! voor 22,50 Euro. Ik kreeg een stuk vlees met een schaaltje patat. Kon zelf wat rouwkost pakken. Geen groente bijgeleverd! Vond dit erg minimaal!

Ontbijt en de kamers waren prima, niks op aan te merken

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prijs / kwaliteit geen vier sterren waard.

's avonds kregen we geen koffie meer aan de bar, omdat het apparaat reeds schoongemaakt was en het personeel was meer met elkaar dan met de gast bezig. Bij het diner hadden we de sterke indruk dat er onderling bij het personeel strijd was. Zeer lange wachttijd, geen passie en beleving. Kwaliteit van het ontbijt was matig, met name versheid van de broodjes en roerei was alleen eigeel I.p.v. Verse eieren. Terras buiten was verre van schoon.

Aardig en vriendelijk personeel bij de receptie

2e dag verhuisd naar een andere kamer.

Geluid van buitenaf onderaan het raam. Parkeren van auto's welke van Mac Donalds kwamen om het fastfood te nuttigen. Storend geluid in de kamer van vermoedelijk een elektrische installatie, pomp?

2e dag verhuisd naar een andere kamer.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Aardig hotel matige bar, vrij kleine kamer voor suite.
    • Suite

Vrij kleine kamer voor een suite. De pas van mijn kamer deed het 4 keer niet dus 4 keer terug van de derde etage naar de receptie! En een Hotel Bar die om 24u sluit maar om 2230u geen bittergarnituur meer maakt vind ik echt vreemd.

Liging makkelijk aan de snelweg. En dat moet zeker gezegd worden het eten in het restaurant was zeer goed!