Beoordelingen over Postillion Hotel Dordrecht 3-sterren

#6 van de 7 hotels in Dordrecht

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Zeer schoon.
    • Suite

Een suite op de eerste etage tegenover de mc drive viel wat tegen en het feit dat er geen raam open kon. Op de badkamer alleen een klein wasbakje.. daar had voor een suite op zijn minst een dubbele wastafel mogen hangen!

Zeer schoon. Netjes en comfortabel ingericht. Fijne douche.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er zijn veel kleine zaken kapot, lift knopjes, afwerkingszaken en dergelijke. Direct bij inchecken melden dat je de overnachting vooraf dient te voldoen vind ik uiterst klantonvriendelijk. Het "visstoofpotje" in het restaurant bleek een broodje met garnalen en wat witvis, kansloos.

Het bed was boven verwachting goed en met (belangrijk!) fris beddengoed.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

De kamer was absoluut niet proper en slecht onderhouden.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was absoluut niet proper en slecht onderhouden. Dit werd gemeld bij vertrek, waarbij men beloofde me te contacteren. Ik heb niets meer gehoord.

Prima uitvalsbasis om de streek per fiets te verkennen

Met het raam open, teveel lawaai van verkeer op de A16

Uitgebreid ontbijt, nette kamer, basic maar het was geboekt als standaard kamer dus prijs/kwaliteit OK, vriendelijk personeel, uitgestippelde fietsroutes gratis ter beschikking, afgesloten fietsenstalling

De informatie over busverbindingen naar de stad kon pas na...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De informatie over busverbindingen naar de stad kon pas na herhaald vragen onzerzijds worden beantwoord. Te ver weg van het centrum In de bar keiharde muziek (kennelijk voor het personeel); werd wel zachter gezet toen we erom vroegen.

Mooi hotel, maar slecht geslapen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Matrassen en kussens veel te zacht. We konden geen gebruik maken van de fietsenstalling want de sleutel was zoek. Kamer 132 ligt direct boven het restaurant en je hoort 's avonds en 's morgens continue het geschuif van stoelen in het restaurant. Er kon geen raam open, dus 's nachts helaas veel te warm.

Vriendelijk welkom. Zeer ruime kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

weekendje dordrecht
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de verlichting in de kamer: er was overgeschakeld naar LED licht. Enerzijds was dit zeer ontoereikend qua lichtsterkte (lumen), anderzijds waren enkele lampen defect. Resultaat: weinig zichtbaarheid in de kamer...

Probleemloos parkeren, uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel.

een zeer leuk weekendje weg

geen idee

wij hadden een suite ipv een standaard kamer gekregen, dus hierover zeker.... geen klagen, zeer netjes, vriendelijk personeel, en zeer goed ontbijt wij kwamen voor de 2de keer dus zeker voor herhaling vatbaar

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Prijs-kwaliteitverhouding was niet in orde, voor een flinke bedrag krijg je een kleine, gehorige kamer. Ook miste ik een fohn in de kamer en een nachtkastje naast het bed. Ook waren op die dag ontzettend veel luidruchtige mannen aanwezig, wat het verblijf minder prettig maakte. Ook moesten we lang wachten op het personeel bij het inchecken en uitchecken.

Kamers waren OK, fijne douche, wel wat schimmel en losse kitrandjes e.d.. Kamer was redelijk schoon. Bed was prima, wel wat aan de zachte kant.

Goed verblijf voor dit doel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt minder goed tov andere hotels (summier) maar wel voldoende. Geen tweepersoonsbed

Goede lokatie met voldoende parkeerplaats. Ruime goede kamers. Keuze aanbod diner mogelijkheid ruim voldoende. Goede bedden

goed, aangenaam mooie streek.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De maaltijd, op de menu stond varkenshaasje en wat werd er geserveerd puntbiefstuk zoals jullie dit noemen. Wees correct en zeg het aan de mensen dat het varkenshaasje niet meer voorradig is. Wij waren niet de enige die het ervaren hebben. Dat vinden wij een blunder van formaat.

Relaxed en verzorgd.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Groot deel van de ontbijtruimte is erg donker. Aan de ene kant van het bed geen bedlamhe of lichtknopje

Lekker ruime kamer. Gemakkelijk parkeren. Rustige kamer

Mooie en nette kamers. Slechte ervaring met de organisatie.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij hadden gereserveerd in het restaurant. Op de afgesproken tijd was er geen tafel beschikbaar. Als we wilden eten moesten we minstens een uur wachten. Er waren meer mensen aan het wachten dus er klopte niets van de organisatie en planning. Bij het uitchecken was de receptioniste aan het bellen ( niet met een klant). Wij hebben 5 minuiten gewacht en toen uiteindelijk maar de sleutel neergelegd en weggeaan

Prima, koele en ruime kamer. Goed bed

Goed voor 1 nacht.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ontbijt. 1 koffiemachine voor iedereen dat was aanschuiven geblazen. Bij de confituren stond er niet bij wat het was. Het ontbijt toont rommelig daar iedereen in elkaars weg loopt. Volgens mij kan dit beter georganiseerd worden.

Kamer 123 is wat lawaaierig daar ze naar de airco installatie ligt. Kamer is wel proper en groot. Alles is netjes en personeel is zeer vriendelijk.

Zeker geslaagd, los van het vermelde minpunt.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Zeker op zondag veel te weinig personeel, dus trage bediening. Veelal jobstudenten , heb ik de indruk. Ontbreken van een koelkastje ( maar het is eerder een ‘businesshotel’, en die klanten hebben daar wellicht geen behoefte aan, dat zijn geen blijvers.)

Hygiëne, uitstekend ontbijt, stalling voor de fiets, vriendelijk personeel, airco!

Goede matras.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Oerlelijk gebouw. Alles zwart geverfd, smakeloos somber. Ook trappenhuis zwart met enkel wat spotjes waardoor je zo een tree mist. Geen bodylotion en bv zakdoekjes op de kamer. Douchedeur klemde. Fietsenhok achter hotel. Je moest steeds de sleutel ophalen en helemaal omlopen. De volgende dag was er ander personeel en mochten er wel via de achteruitgang. Geen 2 persoonsned maar 2 wiebelbedden die snel verschuiven. Dode muggen aan de muren. Er was een heel koor aanwezig die de hele avond gingen zingen op het terras. Als je daar niet van houd moet je maar binnen gaan zitten.

Goede matras. Ontbijt OK. Vriendelijk personeel; uitzendkrachten die lang niet alles wisten maar erg hun best deden. Fijn dat er kranten en tijdschriften waren.

Leuk verblijf gehad,spijtig dat het ver van Stad Dordrecht lag
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Fietsenstalling gasten klein in verhouding clienten hotel,maar 1 sleutel ter beschikking

Uitgebreid ontbijt,vriendelijk personeel,kamers niet groot maar wel proper.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Buiten ruimtes, terrassen waren smerig en rommelig. Er hangt een constante branderige lucht van een naburige fabriek. Te weinig personeel in restaurant.

Kamers zijn mooi ingericht en badkamer is mooi, regendouche is heerlijk.

goed hotel voor een kort verblijf
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

kamer is basic maar voldoende voor 1 nacht. Locatie is goed, stad en Biesbosch is vlot te bereiken via fietsknooppunten. We mochten de fietsen veilig stallen in de inkomhal

Slecht!!!!!! Niet genoten van het weekend
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Te weinig personeel voor de bezetting die dag Het eten viel tegen(men moet geven wat er op de kaart staat )entrecote is geen biefsteak Vissoep is geen broccolisoep met een beetje vis erin Als er niet wordt gegeven wat je vraagt,graag een vervanging van het gerecht en reken zomaar niet af alsof er niets is gebeurd Zeer teleur gesteld in de Nederlandse gastronomie!!!!!!!

Waar is mijn lunchpakket?
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

's Morgens was er geen warm water tijdens het douchen. We hadden twee weken voor verblijf een lunchpakket besteld en bij het inchecken kregen we een standaardformuliertje waar we onze voorkeuren konden aangeven. Top geregeld, maar je raad het al, bij het uitchecken was er geen lunchpakket. De formuliertjes waren zoek en de voorkeuren niet beschikbaar. Sterker nog, er was nauwelijks voorraad voor in het lunchpakket. Uiteindelijk heb ik zelf moeten vragen voor terugbetaling. Dat kan en moet beter!

Goede lokatie, prima kamers, lekkere bedden

Zoals je mag verwachten voor de prijs / kwaliteit

Geen echte tegenvallers

Ontbijt was prima alleen de tweede ochtend was niet alles bijgevuld . De kamer was netjes alleen de TV werkte niet goed, slecht beeld en reageerde slecht op afstandsbediening. Verder was het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Een prima hotel, maar eigenlijk te ver van de stad Dordrecht.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De lokatie was eigenlijk voor ons te ver van het centrum van Dordrecht en er was geen goede openbaar vervoer verbinding naar de stad.

De rust, de uitstekende airconditioning en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed en leuk
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik miste niet veel. Iets meer ruimte in de entree bij de bar om lekker even te zitten zou mooi zijn en op de douche miste ik de handzeep bij toilettafel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruim opgezet en mooi opgezet.

De catering opties bij de cursus
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Muggen op de kamer waar niets aan gedaan werd Lunch slecht voorbereid (plastic zat er nog op en opscheplepels ontbraken) Gehorige kamers

De catering opties bij de cursus Locatie

Goede ligging, parkeren en comfortabele kamer
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Toen ik direct na inchecken op de kamer kwam wemelde het er van de muggen. Na een ronde muggenmeppen zeker paar dozijn gedood. Helaas leken er in de nacht steeds weer nieuwe bij te komen, terwijl het raam steeds dicht was. Heel slecht geslapen daardoor. Jammer want op zich fijn zakenhotel. Maar dit is niet voor herhaling vatbaar.

Goede ligging, parkeren en comfortabele kamer

• Beoordeeld op: 19 april 2018

De blonde kortgewiekte bardame heeft ons verblijf verknald!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

's Avonds hebben we elk nog één drank besteld in de bar (slechts een vijftal mensen i/d bar) en direct betaald maar echter geen betalingsbewijs gevraagd. Bij het verlaten v/d bar (na een twintigtal minuten) beweerde de blond kortgewiekte bardame dat we niet betaald hadden. We hebben de consumpties dan maar een tweede keer betaald.

We hebben hier slechts één nacht verbleven maar hebben genoten van het ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Top hotel, mooie kamers, goed ontbijt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bij het uitchecken was het ontbijt dubbel op de factuur gezet. Koste overredingskracht om de medewerker te laten begrijpen hoe het zat. Fouten maken is geen probleem een simpel sorry zou fijn geweest zijn

Goed ontbijt, mooie kamers, heerlijke douche

basic voor veel te hoge prijs
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Water was koud in de douche, verzorgingsproducten waren heel waarschijnlijk oud. Isolatie aan de ramen met houten panelen?! Koud in de kamer. Kwaliteit = prijs: veel te duur!!

Ontbijt was eenvoudig maar lekker. Zeer goede ligging.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Kort maar fijn.
    • Suite

Gek dat het hele postiljon hotel geen enkele kamer met bad heeft. Ook een welkomstmap ontbrak. En geen telefoon. Dat was jammer.

Ontbijt was redelijk. Briendelijk personeel.

We hebben genoten van de kamer, de bedden en het eten.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De verlichting op de hotelkamer was niet ideaal: één leeslamp gebroken; andere lamp: een kapot bolletje; moet beter op gelet worden, vermoed ik. Heeft geen invloed gehad op ons humeur en prettig verblijf.

Een goede prijs - kwaliteit verhouding. Bed was prima en de kamer keurig schoon. Uitgebreid ontbijt.

wa prima m.u.v. bovenstaande
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

dat ik om 04:45 uit mijn bed gebeld werd door foutieve wake up call en daarna niet meer sliep (en ik juist dit hotel geboekt had ivm vroege zakelijke bijeenkomst met het idee dat ik daardoor niet zo vroeg op zou moeten staan om de files te vermijden)...

facilities en kamer, ondanks achterstallig onderhoud (afgebroken lamp, kapotte doucedeur). Goed ontbijt en heel goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

De eerste Postillion ervaring maar zeker niet de laatste!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Dit was mijn eerste Postillion ervaring maar zeker niet de laatste. In alle opzichten een dikke 10. Goed en lekker eten, mooie comfortabele kamer. Lekker bed en vriendelijk personeel

prima geslapen, was ik ff aan toe, fijn matras!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

In de lobby staat in het herentoilet een prachtige grote spiegel! Jammer dat er in het minder validen toilet geen enkele spiegel hangt.... Dat is een beetje vreemd. De kamer had geen bad. Na een lange werkdag en flink reizen is een bad een weldaad! Voor 94 euro zijn er vast wel hotels die wel standaard een bad en een tweepersoonsbed hebben.

De bedden zijn heerlijk! Emma matrassen geloof ik. Helaas alle kamers 2 losse 1 persoonsmatrassen. Ik heb graag een 2 persoonsbed en een twee persoons dekbed want een smal dekbed schuift er al snel af als je je omdraait.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

kamers niks mis mee , badkamer prima in orde
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

zeer lang moeten wachten op het eten , tafels om ons heen hetzelfde , na lang wachten werd vervolgens ook nog eens het verkeerde geserveerd . Sorry maar was echt een aanfluiting .

kamers niks mis mee , badkamer prima in orde

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

slecht
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

'S avonds laat op de kamer, het was daar toen koud, verwarming hoger gezet en gaan slapen, 's nachts wakker van de kou en de rest van de nacht slecht geslapen. volgende morgen gemeld bij de receptie en toen kreeg ik de verwijtende vraag waarom heb je ons niet gebeld....... maw nu kunnen we er niks meer aan doen dus het is nu jouw eigen schuld. Ik was zo pissig op deze dame van de receptie dat ik me omgedraaid heb en ben weggelopen. Ongelofelijk, wie gaat er nu midden in de nacht half slapend een receptie bellen en wat hadden ze kunnen doen, een extra dekentje.... De kou sloeg gewoon door de gevel heen, de isolatie is blijkbaar daar onvoldoende oid. De verwarming stond roodgloeiend en die kon de kamer niet verwarmen tot normale temperaturen. Ter info het vroor 5 tot 6 graden die nacht. Maar de houding aan de balie was het meest stuitende onwelwillend, en verwijtend... Ik ga daar niet weer naar toe. in de buurt heb je voor het zelfde geld betere hotels...

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Slecht, avond eten slecht ontvangst slecht
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontvangst bij binnenkomst. Konden de reservering niet vinden,hoorde op de achtergrond wel mij naam steeds. Werd gedreigd met een ander bedrag te betalen dan de reservering. Na dat ik vroeg naar de manager. Vonden ze mijn reservering

nvt

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Verbijf i.v.m. 5 dagen cursus
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Zakelijk hotel. Wat te modern, te kil en strak ingericht. Weinig sfeer. Het geeft meer het gevoel van de sfeer op een vliegveld.

Prima hotel om te slapen, geen storende geluiden

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

goede prijs-kwaliteit verhouding maar verwacht dan ook geen luxe
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

In de badkamer viel de douchestang bijna uit elkaar. Aan de bovenzijde was het alleen met kit bevestigd en bij verstellen van de kop kwam dat hele ding uit de muur. De matrassen zijn ook al aan vervanging toe omdat er liggen zware doorligplekken in.

Business centre is een leuke toevoeging, maar geen gebruik van gemaakt. Het ziet er wel professioneel uit. Ik zal deze faciliteit zonder overnachting ook aanraden.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Ons verblijf op de geboekte datum was niet zo goed want de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ons verblijf op de geboekte datum was niet zo goed want de verwarming deed het niet noch het warm water. Maar na dit gemeld te hebben via mail op aanraden van de receptie mochten we een gratis overnachting boeken op een door ons bepaalde dag. Dat vonden wij toch de moeite als compensatie.

Relaxed.!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Personeel, meisje achter de balie had half gelakte nagels wat onhygiënisch overkwam. En de voor deur was stuk is niet erg maar zet er buiten dan een bordje bij. Ik zag dat pas aan de balie dan gaat me begrip level ook naar beneden. Is enkel een kleine tip voor de rest een top hotel.!!!!👍🏽

De indeling van de kamer en de zachte kleiren die voor de inrichting werden gebruikt.

Netjes, schoon, vriendelijk wel erg zachte bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden waren veel te zacht met resultaat nog steeds pijn in de rug. Geen nachtkastje naast 1 kant en ook geen stopcontact daar. Mijn bril en glas water op de grond en telefoon niet onderhand bereik. Het raam kon maar op een klein kiertje vast, helemaal open kon niet want dan klapperde hij.

Netjes mooie inrichting, goede lokatie

Heerlijk uitgerust, kamer smorgens nog tot 12 uur ter beschikking is ook erg prettig
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Prisj kwaliteit verhouding was prima dus geen tegenvallers

Prima ontbijt. Kamer netjes, lekkere douche en alles wat je nodig hebt voor een nacht slapen. Bedden lagen ook prima

aan te bevelen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De verlichting aan de wastafel in de badkamer is iets te weinig. De vergrootspeigel mocht wat naar voren geplaatst worden. Het hotel ligt wat ver uit het centrum. Er is echter een 24 uur vrij parkeer plaats, "weeskinderendijk" dicht bij het centrum met de wagen goed bereikbaar.

Het ontbijt was zeker voldoende en lekker. Onze kamer was uitzonderlijk goed, groot en netjes. Parking gratis. De verlichting op de kamer was sfeervol. Twee tv's op de kamer is extra luxe De grote en sfeervolle ruimtes aan de receptie maken indruk

Goed ontvangst.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het bed was een twee 1 persoonsbed tegen elkaar geschoven. Maar 1 pover kussen per persoon. Kamer was minimalistisch. En geen föhn of shampo aanwezig. Enkel douche gel.

Goed ontvangst. Goede parking. Hygiene was top. Mooie lobby en restaurant.

Het ontbijt was prima, ruim assortiment, goed opgesteld,...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het was erg warm in de kamer bij het binnenkomen. De douchestang hing los, de douchedeuren sloten niet goed en de make-up spiegel zit op een moeilijke plaats. Verder prima kamer. Fijn dat er geen vloerbedekking op de vloer ligt!!

Het ontbijt was prima, ruim assortiment, goed opgesteld, schoon, verse producten en ECO vriendelijk! Ruime mooie ontbijtzaal, tafels werden snel afgeruimd, keurig.

Bezoek aan kerstmarkt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamers waren niet verwarmd.Het was zeer koud. Bij het receptie hadden ze ons niet gezegd dat er problemen waren met de verwarming.dat vonden we zeer spijtig zeer koud gehad

Het ontbijt was maar matig de Pistolets waren hard en ook niet vers. Ik denk dat ze uit de diepvries kwamen want ze hadden koud.

mwahh
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

fitness prijs te hoog voor eenvoudige kamer, met uitzicht op snelweg

De kamer saai, maar bed okay. Ik miste de föhn. De fitnessruimte was vies: afval, lege kastjes, geen water of handdoekjes. zag er niet naar uit dat de toestellen schoon waren. niet gebruikt helaas.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Meer dan voldoende parkeergelegenheid.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Avondeten. Zeer weinig keus op deze vrijdagavond. Gerechten op de kaart waren bijna allemaal uitverkocht / niet beschikbaar.

Meer dan voldoende parkeergelegenheid. Kamers zijn relatief ruim. Voor een of twee nachten een prima verblijf.

Lek geprikt door muggen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer zat vol muggen, er was een muggenplaag (in november). Personeel gaf de reactie 'is nu eenmaal zo'. Ik heb er niet van geslapen en was compleet lek geprikt. Ze hadden toch wel even een anti-muggen stift of stekker ofzo kunnen aanbieden?! Ik heb nog een klacht ingediend bij ze en nooit iets op terug gehoord, belachelijk.

Goed te bereiken vanaf de snelweg

De goede en comfortabele bedden
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kledingkastdeur scharnier zat los Vloer in badkamer had volgens mij waterschade, vloer was bobbelig. Deze punten stoorden mij niet zo zeer.

De goede en comfortabele bedden Schone en ruime kamer Kamer kon goed verduisterd worden Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 9 december 2017

te duur en koude kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

koud op de kamer. nier warm te krijgen en een storende luide afzuiging op de badkamer die je ook in de hotelkamer met gesloten deur blijft horen.

vriendelijk personeel en goed bed

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Heel veel muggen en beetje rommelig.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Personeel is redelijk jong dus in het restaurant moesten aantal mensen redelijk lang wachten aangezien ze tafel per tafel bedienden. Restaurant zat vol muggen - zowel in de lobby als in de kamer (3 muggen gespot in mijn kamer). Fitness zaal was groot maar er stonden bijna geen fitness toestellen en was rommelig. lagen allemaal vuile handdoeken en lege flesjes. Ook in de ruimte beneden waar ik ging werken, stond nog eten van 's middags op tafel en beetje rommelig. 's morgens bij het ontbijt was er 1 lamp de hele tijd aan het flikkeren wat erg vervelend was. al bij al was het okee hotel maar al die kleine dingen maakten dat de ervaring wat minder aangenaam was.

Hotel ligt op zich op een goede centrale plek. Personeel is vriendelijk. Prijs kwaliteit okee.

kamers kil qua temperatuur en inrichting, niet heel schoon,...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

kamers kil qua temperatuur en inrichting, niet heel schoon, branddeuren gang allemaal dicht wat in begin een speurtocht opleverde naar kamer. bestelling snacks aan de bar (in restaurant duurde het nog langer...) - duurde langggg en toe ook nog eens niet compleet. geen minibar / prijs kwaliteit matig.

Goed hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ons uitzicht vanuit de hotelkamer Stond grote reclame zuil voor ons raam

Vriendelijke medewerkers Goede bedden Mooie bad kamer Goed en uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Hotel was goe d ontbijt sober en simpel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ontbijt. Zaterdagmorgen 10.00 uur waren de botertjes op!!! Het buffet werd ook niet aangevuld want de hardgekookte eieren waren op. Dan de routing van het buffet. Om een kom muesli te pakken was het net een spoorzoekertje alleen waren er geen pijlen aanwezig om alles te vinden.

De kamer was goed. De receptioniste wist niet wat een kamer met inloopdouche was. Volgens haar waren er niet van deze kamers. Er was dus duidelijk wel een inloopdouche aanwezig.

Fijn hotel met prachtige ruime kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt was het zo druk dat men het niet aan kon. 1 werkend koffiezetapparaat voor zaal vol mensen zorgde voor lange rijen. Ook waren de broodjes, kwamen pas na een half uur.

We hadden een prachtige nieuwe kamer. Heel stijlvol en heerlijk ruim met aparte zitkamer. Badkamer ook heel mooi en ruim.

het onthaal en de sfeer van het hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

ontbijt met weinig aanbod en geen eitjes Eten in het restaurant viel ook tegen,er was geen steak meer en de hamburger met algen was slecht heel kleine kamers zonder koelkast,zonder airco en zonder haardroger nochtans anders vermeld

het onthaal en de sfeer van het hotel

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Jammer van lek in de douche en dat er geen fohn was.

Het ontbijt was super, bed heerlijk. Personeel allemaal érg vriendelijk. Fijn dat drank op kamernr kan en je erna alles in 1x kan betalen.

Daar gaan we niet meer naar toe.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er was overlast van een muggenplaag en bij ontbijt stonden er vieze borden en het brood was droog. Personeel in de ontbijtzaal liep met een sagarijnig gezicht rond

De bedden waren goed

Zeer geschikte accommodatie om Dordrecht/Rotterdam te bezoeken. We komen zeker terug!
    • Suite

We waren te laat voor het ontbijt maar gelukkig maakte de vriendelijke ontbijtdame er totaal geen probleem van om het brood weer tevoorschijn te halen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Kamer was in orde receptie mag beter bemand worden
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Mijn keycard werd 2 keer uitgegeven waardoor er andere gasten op mijn kamer binnen kwamen. Ik vond dit erg vervelend aangezien je alles op je kamer laat liggen. Nadien niet erg comfortabel aan het diner gezeten. Gebouw erg donker en meubilair in kamers erg donker.

De bedden waren prima. Ontbijt eerste dag was goed tweede dag was het ontbijt niet zo uitgebreid als de eerste dag.

Prettige douche, ruime badkamer.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het was overal in het hotel erg koud. Het diner viel ontzettend tegen, koude boontjes en weinig groente, we moesten zelfs nog om saus etc. vragen. Bedden waren te zacht en schoven uit elkaar, wat zeer vervelend was. Geen föhn op de kamer. Bediening was weinig enthousiast. Miste extra faciliteiten op de kamer voor een comfort-room. Slechte verlichting op de kamer. Het ontbijt was uitgebreid, maar pas tegen 11.00 uur werden de tafels afgeruimd. Dit was zeer storend.

Prettige douche, ruime badkamer. Goed te bereiken vanaf de snelweg.

Verblijf in modern zakelijk hotel op een praktische locatie
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het moet een leuke plaats zijn om te werken. Het personeel heeft soms meer aandacht voor elkaar, dan voor de gasten.

Al meerdere keren zakelijk overnacht. Hotel is van een moderne zakelijkheid. Strak en modern ingericht. Kamer met harde vloerbedekking (hygiënisch). Moderne badkamer met douche. Op kamer kan raam open. Ruim voldoende parkeergelegenheid. Gelegen vlak naast A16. Snelle toegang tot Dordrecht, Zwijndrecht, Rotterdam en omgeving. Prijs kwaliteitsverhouding zeer goed. Veel no-nonsense hotel voor een goede prijs.

was wel ok,
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

geen minibar aanwezig op kamer, er was de avond van ons verblijf blijkbaar een feestje (barbecue ) aan de gang met tamelijk veel genodigden, daardoor liep de bediening bij ons (met 4 personen) toch een beetje in het honderd

ontbijt was ok, avondeten ok

Groepshotel / Business-sfeer
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het hotel "straalt" niet zo veel "vakantiesfeer" uit.

Na switch in een andere rustige kamer (door de eerste stroomde water van andere kamers = kabaal), zeer genoten van de rust en... netheid (nieuw gerenoveerd). Niettegenstaande er overal wel iets aan te merken is (je bent in Nederland op bezoek - "iedereen kan alles"), zeer genoten van het hotel. Je merkt echter, dat dit hotel voor business-lui gebruikt wordt (stijf). Fietsenstalling zeer goed. Ideaal hotel om met een groep samen te komen.

Goed hotel voor de zakelijke reiziger
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt viel me tegen, er waren vrij veel mensen en vrij weinig personeel. Regelmatig waren dingen "op". Wachten voor de koffiemachines.

Prima hotel voor de (zakelijke) reiziger. Moderne kamers, en ruim. Vriendelijke bediening.

prima hotel voor zakelijke doortocht.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt kan beter : niet op tijd aangevuld , eerder beperkt , bv 1 koffiemachine wat problemen geeft als meerdere gasten gelijktijdig koffie willen nemen. Een lichtpunt meer in de kamer zou comfort verhogen

goede ontvangst en propere kamers !

voor zaken, ja. voor ontspanning, neen
    • Suite

Het ontbijt was matig: iets te industrieel, geen vers fruitsap het alternatief was te waterig, versheid van de broodjes was niet top. Geen 15€ waard. Door een, achteraf,techn defect werden wij om 4u s nachts gewekt door het alarm van de rookmelder.. Niemand van het personeel heeft zich daar om bekommert dat wij dit niet zo fijn vonden. Geen excuses.. Het zakelijke aspect van het hotel iets te zakelijk voor mensen die er even tussen uit willen.. Matras en kussen veel te mals

Mooie kamer, groot misschien iets te

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontvangst was schrikken. We waren amper door de deur of we werd door de baliemedewerkster al aangesproken dat we niet konden inchecken. We waren te vroeg! Oeps, dit heeft ze vast niet zo geleerd. Bedden erg zacht, je ligt in een diepe kuil. Ontbijt matig, zeker voor deze prijs. Bij thuiskomst ontdekten we dat we onze wekker vergeten waren. Meteen gemaild. Tot op heden geen enkele reactie! Al met al heeft dit hotel nog wel wat te investeren in klantgerichtheid. Voor ons aanleiding om de volgende keer bij de tegenoverburen te overnachten.

Kamer en badkamer zijn schoon en modern ingericht. Parkeren is gratis maar op zaterdagavond is er vrijwel geen plek meer.

Voor 2 nachten een goed verblijf.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Lang wachten in het restaurant. Stof onder het bed en badkamerdeur die klemde.

Het eten was goed en ontbijtpakket meegekregen voor de eerste dag. Rustige kamer.

Locatie, personeel vriendelijk en behulpzaam.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt, om 9 uur bijv. geen peperkoek meer en werd niet aangevuld. Het was op volgens een medewerker. Ook het overige was beperkt aanwezig. De bedden waren niet prettig.

Locatie, personeel vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt was goed-maar soms onduidelijk, wat waar stond...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt uitgebreider en duidelijker.

Het ontbijt was goed-maar soms onduidelijk, wat waar stond of lag. De kamer was heerlijk ruim-fris-en de bedden waren uitstekend.

Perfect hotel tegen en goede prijs.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

TV gaf niet alle geprogrammeerde kanalen door.

Mooi hotel met goede kamer en bedden voor een perfecte nachtrust. Perfect ontbijt en vriendelijk personeel. Goed werkende Wifi en ruime parkeerplaats

Prima standaard verblijf voor een fietsend reizigersechtpaar
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

- Rommelige achteringang - Donker op de trap tussen 1e en 2e verdieping - Geen leeslamp noch tafeltje bij tweede bed

Alle benodigde faciliteiten beschikbaar.