Beoordelingen over ibis Styles Amsterdam Amstel 3-sterren

Stadhouderskade 131, Amsterdam Oud-Zuid, 1074 AW Amsterdam, Nederland

#193 van de 410 hotels in Amsterdam

Gebaseerd op 2016 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prima gelegen, kleinschalig hotel.

Kamer aan de voorkant langs een drukke doorgaande weg. Kamers nogal gehorig.

Prima gelegen, kleinschalig hotel. Vriendelijke medewerkers die altijd bereid zijn om vragen te beantwoorden of te helpen. Goed ontbijt; niet spectaculair maar keurig verzorgd.

Heel lang wachten bij het uitchecken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel lang wachten bij het uitchecken. Dit omdat er spaanse gasten van alles vroegen over excursies etc etc etc. Pas na 12 min ongeveer werdt er een andere collega opgeroepen om ons te helpen met uitchecken.

Locatie is prima maar prijs/kwaliteit is echt slecht.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De prijs is absurd duur voor werkelijk ongelooflijk kleine kamers. Nog nooit zo’n kleine hotelkamers gezien (kamer 202). 169 euro is totaal onaanvaardbaar voor een ‘hokje’. Ontbijt is in de kelder, zeer lawaaierig.

De locatie is ideaal.

Locatie t.

De grootte van de kamers. Zeer klein. Weinig voorzieningen en uitzicht op de airco --> veel geluidsoverlast. Daarnaast staat de prijs per kamer absoluut niet in verhouding met wat je ervoor krijgt.

Locatie t.o.v. de Rai was prima. Aardig personeel

Eenvoudig, ideaal voor een kort verblijf
    • Familiekamer (3 Personen)

Prijs is misschien wat hoog in verhouding tot de accomodatie. Alles was netjes, maar wel eenvoudig.

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, parkeergelegenheid, goed bereikbaar met de wagen.

ruime kamer - goed ontbijt

Douche, slecht dat we alleen of heel warm water hadden of alleen koud water !! Oplossing: plaats een thermische mengkraan in de douche!!

ruime kamer - goed ontbijt

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

De kamer was zeer aangenaam.

Je kon heel goed de auto’s horen rijden in de straat. Na 24.00u was dit minder.

De kamer was zeer aangenaam. Goed van grootte en ruime badkamer. Het personeel was super vriendelijk! Zij hebben ons geholpen met een fiets huren (dit kan in het hotel zelf). Alles op 10min fietsen. Anders kan je ook met de tram.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Goed hotel op goede locatie
    • Standaard Eenpersoonskamer

Op het hotel zelf heb ik weinig aan te merken. De buurt is redelijk druk (wat verwacht je in Amsterdam) dus verwacht zeker tot ongeveer 1 uur in de nacht geluid van buiten.

Het hotel zit op een goede locatie, dicht bij de metro die u in nog geen 5 minuten naar het Centraal Station brengt. Ontvangst is netjes en vlot, personeel is erg vriendelijk en doet z'n uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Nette en redelijk ruime kamer (1 persoons), kamer was schoon, bed erg comfortabel en een nette douche. Ontbijt is een standaard Nederlands ontbijt (broodje, kaas, vleeswaar, koffie), niet super uitgebreid, maar voldoende en alles was netjes vers.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Wij hadden de kamer alleen om te slapen, de bedden waren...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was veel kleiner dan wij gewend zijn, het zou geen kamer zijn voor langere tijd en zullen deze kamer niet meer boeken bij een volgend bezoek.Het toilet was in een aparte ruimte, helaas was het onverwarmd en bij een opstaande raam was het veel te koud. Mijn partner had geen goed gevoel bij de gangetjes bij een camaliteit.

Wij hadden de kamer alleen om te slapen, de bedden waren prima en dat vonden wij voor 2 nachten het belangtjkste.

Gezellig hotel aan de Stadhouderskade
    • Familiekamer (3 Personen)

het ontbijt, de ontbijtzaal is te klein voor het aantal gasten

de ligging, op wandelafstand van Albert Cuypmarkt, Museumplein, Leidseplein, Rembrandtplein, Carré. ruime kamer met 4 bedden

Goede uitvalsbasis om Amsterdam te verkennen.

Eén van de twee kamers was wel heel klein. Bij het douchen viel het warm water soms weg en er hing soms een rioolgeurtje. Wellicht was het feit dat de kamer zich op de kelderverdieping bevond daar niet vreemd aan.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was éénvoudig, maar toch gevarieerd.

Voldoet aan de verwachtingen, goede locatie en juiste prijs-kwaliteit verhouding

Ik had gedacht mijn auto te kunnen parkeren maar dat ging dus niet. Parkeergarage was echter vrij dichtbij.

De kamers waren netjes en goed schoon. Was niets op aan te merken. Bed was goed. Ontbijtruimte een beetje klein maar het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima onderdak voor een nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was wel erg klein voor 2 personen. Voor parkeren wordt behoorlijk tarief gerekend. Ontbijtruimte wel een beetje bedompt (kelder) en klein.

Gewoon redelijk goed hotel op prima locatie.

Kort + prijs kwaliteit oké.
    • Familiekamer (3 Personen)

Dat we onze auto een kilometer verderop moesten parkeren omdat alles vol stond.

De kamers waten netjes en comfortabel, prima prijs kwaliteit. Ontbijt was basic maar goed.

Zeer goed hotel in zijn prijsklasse

Het enige minpunt waren de slechte hoofdkussen, waardoor wij wat minder goed geslapen hebben

Het ontbijt was uitstekend. De kamer was schoon en ruim genoeg. Voor 1 overnachting een prima hotel

niet voor herhaling vatbaar

Bed: boxspring alleen onderkant plus topper. geen matras op de boxspring:( Douche: ging steeds van warm naar heel heet en weer terug:( Twee zaken die in orde moeten zijn in een hotelkamer: bed en douche!!!

Ik zal dit hotel aan niemand aanbevelen

de bereikbaarheid van de diverse kamers in dit hotel is slecht door idiote indeling waarbij je DOOR de lift(..) van ene deel naar andere moet en de trappen zijn dusdanig steil dat dit voor oudere mensen niet te doen is. ook de slaapkamer waar we sliepen, was heel slecht, we moesten zijwaarts bukkend onder balken door om bed te bereiken. het ontbijt was redelijk, maar het geheel deed meer denken aan hostel dan aan hotel.

Goed hotel voor een goede prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden geen uitzicht vanuit ons raam, enkel zicht op een soort van binnenkoertje.

De kamer was niet groot, maar zeker en vast stijlvol ingericht. Er was alles wat je nodig had en het was er heel proper. Ook de locatie is een pluspuntje, vlakbij de tramhalte. In een paar minuutjes ben je in het centrum. Geen geluidsoverlast of lawaai. Ontbijt was niet enorm uitgebreid, maar lekker en toch voor ieder wat wils. Kortom: goed hotel voor een goede prijs, net uit het drukke centrum

Direct aan een tramhalte om gemakkelijk naar het centrum te...

Het personeel aan de receptie deed geen moeite om Nederlands te spreken. De kamers zijn klein, alsook de badkamer.

Direct aan een tramhalte om gemakkelijk naar het centrum te gaan. Ontbijt was basis maar wel lekker. Personeel van het ontbijt was heel vriendelijk. Zeer rustig gelegen en veel parkeermogelijkheid rond het hotel.

Fruitsap
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zoals hierboven vermeld het fruitsap was aan de mindere kant !

Het ontbijt was reuze goed , voldoende eten en drinken , enkel het fruitsap was niet te best ! Eerder water met wat kleurstof in plaats van Fruit ! Kamer eerder klein maar heel netjes !! Heel vriendelijk personeel en heel behulpzaam met informatie naar het openbaar vervoer toe !

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Goede uitvalsbasis

Weinig ruimtegevoel in het hotel. Ook de eetruimte was eerder krap. Vrij prijzig, maar dat lijkt algemeen zo te zijn in Amsterdam.

Propere en aangename kamer: klein maar fijn! Dicht bij De Pijp, een gezellige buurt met leuke eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Gezellige kamers en goed standaard ontbijt.

Ramen zijn verouderd, houden het straatlawaai niet tegen, ondanks dat we een kamer op het 4e verdiep hadden.

een degelijk 3 sterren hotel, mooie en fraaie inrichting.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Heerlijk ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We boekten 2 kamers, waarvan 1 op de bovenste verdieping. Laatste verdiep moet met een zéér steile trap. Tweede kamer was in de kelder, onder de ontbijtruimte/keuken, waardoor er veel lawaai was.

Heerlijk ontbijt! Goede bedden en kussens.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

kamers zijn ruim

Lawaai van straatkant- we hebben geen oog dicht gedaan! Enkele beglazing en gelegen aan een zeer drukke baan. Verhuur van fietsen : fietsen zijn is zeer slechte staat.

kamers zijn ruim locatie van het hotel

Goed hotel voor een kort verblijf.

Eigenlijk niets.

Mooie eenvoudige hygienische kamers,bedden en badkamer. Ontbijt was zeer goed en gevarieerd. Mogelijkheid voor koffie of thee te maken op kamer was een pluspunt. Personeel was zeer vriendelijk en informatief.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Ontbijt goed, maar ruimte klein.

Hadden een kamer op de 4e verdieping. Vond het netjes, maar klein. Lift ging tot de 3e verdieping. Steile trap naar de 4e. Zeker niet geschikt als je met een zware koffer/tas moet sjouwen of voor oudere mensen.

Ontbijt goed, maar ruimte klein.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Voor een nacht was het voldoende.

De ruimte van de kamer en de badkamer. De vloer kraakte. De kamers van onze vrienden waren een stuk ruimer van opzet!

Bediening en het ontbijt waren goed.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Slecht hotel, vriendelijke medewerkers

Kleine kamer, krakende vloer, veel overlast van andere gasten die de hele nacht luidruchtig over de gangen liepen. Kennelijk geen controle door personeel.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

functioneel
    • Standaard Eenpersoonskamer

bed had iets langer gemogen, maar was goed op te lossen door iets diagonaal te gaan liggen (het bed was breed genoeg)

goed ontbijt, goede locatie, sympathiek personeel

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

De kamers zijn niet groot, maar wel keurig.

Er is ontzettend veel lawaai in het pand. Een mechanisch geluid, van een airco of.

De kamers zijn niet groot, maar wel keurig. Badkamer ook schoon. Locatie perfect voor ons.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Goed ontbijt, vriendelijk ontvangst zowel bij receptie als...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lift midden in het gebouw is wat onhandig en klein. De bedden zijn smal en niet comfortabel.

Goed ontbijt, vriendelijk ontvangst zowel bij receptie als ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

voor herhaling vatbaar

veel lawaai straatkant, politie moeten bellen voor lastige klant (0615u),maar hebben hem niet meegenomen, zodat hij 2 uur later weer kabaal maakte. Natuurlijk kan de acomodatie daar niks aan doen.

vriendlijk onthaal,het ontbijt was simpel maar goed, alles was aanwezig, alle confort, prijs kwaliteit, goeie verbinding naar het centrum (tram10min) te voet 30min.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Geslaag verblijf voor een citytrip Amsterdam

Kamers waren OK ! goede douche en goed bed. De kamers waren geluidsarm (toch gelegen aan drukke weg); tram héél dichtbij. Vriendelijk personeel (zowel receptie als bij ontbijt)

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Correcte prijs-kwalit., spijtig dat personeel niet informeert over markt maandag (wegslepen auto)

Mijn auto werd weggesleept in de nabijheid van het hotel. Blijkbaar was dit al voor meerdere gasten het geval want bezoekers weten niet dat het op maandag markt is en alle auto's op dat plein weggesleept worden. Ik vind het heel onprofessioneel van IBIS om dit niet steeds te melden aan de gasten. Daar parkeren nu eenmaal veel gasten. Het verblijf heeft me dus 372 euro meer gekost... En dat kon vermeden worden met een extra inspanning van het personeel.

De kamers waren ok, ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Aangenaam verblijf

Helaas heel gehorig......Wanneer de buren naar toilet gingen of water gebruikten was dat heel hoorbaar. Net zoals wanneer men kamers aan het schoonmaken was!

Het was zeer proper wat voor mij prioriteit is. Ontbijt was ook prima!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

lokatie

is geen hotel,alleen ontbijt. geen mogelijkheden voor lunch,diner of drankje. Kleine kamer,straat geluid goed te horen ondanks dat op website vermeld is geluiddichte kamer

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Het ontbijt was voldoende maar zeker geen overdreven luxe.

De kamer was zeer sober ingericht. De ramen hadden geen dubbele beglazing en als je dan aan de straatkant op een drukke baan zit valt dit toch serieus tegen. Ook om in te checken was het niet gemakkelijk omdat je geen gebruik mag maken van de parking enkel tegen de betaling van 25euro en als er plaats was. Je bent dus verplicht om ergens dubbel te parkeren.

Het ontbijt was voldoende maar zeker geen overdreven luxe. Het personeel was wel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

O.K. voor zeer kort verblijf van jonge mensen en veel te duur-

De kamer was heel klein, en voor we en andere beetje grooter kamer kregen de we moesten ruilen omdat er een paar van de facilliteiten kapot waren was de kamer zoo klein dat om naar de WC te komen moesten we specialen arrangements maken tussen ons.

Het ontbijt was OK, niet meer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

prima!

Het 2persoonsbed had wat breder gemogen.

Prima ontbijt! Genoeg keus en vriendelijk personeel.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie en de vriendelijkheid van het personeel.

prima accomodatie voor ons doel, een bezoek aan Carré met een betaalbare overnachting op loopafstand

De kamer, vooral de badkamer ... alles was er maar niet echt ruim.

Een prima plek voor één overnachting na het bezoek aan het Pauperparadijs in Carré.

Ligging en de hygiëne
    • Familiekamer (3 Personen)

Kamer in kelder Douche deur voor onze kamer deur

Ligging en de hygiëne

Kleine kamer, prima ontbijt

Kleine kamer, prima ontbijt

Matras te dun voor iemand met rugklachten

Matras te dun voor iemand met rugklachten

Dichtbij het centrum maar zonder het lawaai.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Piepkleine WC. Hoofdeinde bed lager dan voeteinde.

Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Dichtbij een tramhalte.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Ruimte ontbijtzaal

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

ben geen ontevreden gast maar vertel wat beter kan. personeel is echt super vriendelijk

stoffige kamers en bleef water in de douche staan in nummer 8 en nummer 1 kwam water van de douche door de kit randen

ontbijt en personeel erg goed

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Onvoldoende lengte bed (geklemd tussen 2 muren)

Onvoldoende lengte bed (geklemd tussen 2 muren) Niet-efficiënte verwarming

Niet de kamers gekregen die geboekt waren!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet de kamers gekregen die geboekt waren! 5 twin kamers gevraagd en uiteindelijk 3 twins en 2 double kamers gekregen

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Fijn en ontspannend.

Klasse en service, fijne kleuren en trendy look. over het algemeen heel goed.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

KAmers ok, maar matras was doorgezakt

KAmers ok, maar matras was doorgezakt

Prima verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer was vooral 's nachts erg koud, terwijl de verwarming aan stond.

Ligt centraal voor alles, carré, Rembrandtplein, rijksmuseum etc.

Goed hotel & prima lokatie

Voortreffelijk ontbijt & prima lokatie

Het ontbijt was heerlijk!

De kussens vonden wij te hard.

Het ontbijt was heerlijk! Kamer was prima.

Personeel hulpvaardig en attend.

Ontbijtzaal is erg krap

Personeel hulpvaardig en attend.

Erg vriendelijk personeel

formaat douche is beperkt. geen 90x90cm.

Erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Het was schoon en je kon je auto daar parkeren

Dat we lang moesten wachten op het ontbijt.dat was erg slecht geregeld

Het was schoon en je kon je auto daar parkeren

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Een aanrader, zowel hotel als stad!
    • Familiekamer (3 Personen)

Standaard ontbijt die voldeed. Enorm behulpzaam personeel

Kamer 504

Behang los van de muren Airco defect en kamer veel te warm, ruim 26 graden

Ruime kamer

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer slecht geslapen wegens kapotte buiten-airco.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Alles was goed

Alles was goed

• Beoordeeld op: 7 december 2017

De ligging nabij het cenrum

Het kamerraam ging niet goed dicht, waardoor er veel lawaai van straat te horen was

De ligging nabij het cenrum

Meer dan prima👍

Niet van toepassing

Geweldige pas gerenoveerde kamer, heerlijke douche en uitstekend ontbijt. Prima locatie . Wij gingen naar Carré . Top weekeind

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Mooie kamer met fijn bed.

Mooie kamer met fijn bed. Koffie en thee op de kamer. Schoon en goed onderhouden. Lekker en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

👍👍

Kleine badkamer

Goed ontbijt, schone kamers

• Beoordeeld op: 14 november 2017

kwaliteit ontbijt

• Beoordeeld op: 14 november 2017

goed adres maar - wellicht zoals heel Amsterdam - erg duur

Goed ontbijt, vriendelijke ontvangst, maar eigenlijk wel zeer duur voor het comfort & de grootte van de kamers

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Keurig, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 9 november 2017

superhotel en geweldige locatie, hel fijn dat de auto de gehele dag voor die prijs geparkeerd mocht

erg vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijt met allles erop en aan. Shone kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor die prijs was er niets wat tegenviel.

De ligging is perfect. Dichtbij de Albert Cuip en t Carré.

uitstekend

parkeergelegenheid

ontbijten voldoende en lekker kamer proper en confortabel

Aangenaam verblijf.
    • Familiekamer (3 Personen)

Kamer op 4de verdieping. Lift tot het derde. Trapje op was zeer steil.

Verzorgde moderne kamer en badkamer. Zeer uitgebreid en vers ontbijt.

Bed

Toegang tot kamers

Bed

Kamer prima badkamer een beetje te krap (toilet )

Kamer prima badkamer een beetje te krap (toilet )

De ontbijt ruimte, krap en warm.

vriendelijk personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van ibis Styles Amsterdam Amstel