Beoordelingen over Mabi City Centre 4-sterren

Kleine Gracht 24, Boschstraatkwartier, 6211 CB Maastricht, Nederland

#25 van de 51 hotels in Maastricht

• Beoordeeld op: 14 september 2018

We hebben genoten van ons verblijf ! Heel mooie locatie, maar de minpunten verdienen toch aandacht!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt: wachten tot schotels en/of dranken worden aangevuld KAN ECHT NIET! Meer variatie moet - tenslotte is 16 euro nogal geprijsd en daarvoor moet iets in de plaats: meer keuze in brood, fruit, kazen, yoghurt etc... Kamers: te weinig ruimte om kleren op de bergen, geen echte kleerkast!

De locatie: heel goed gelegen, heel centraal! De vriendelijkheid, mensen zijn super behulpzaam en vriendelijk!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Ik kom zeker nog Terug 👍👍
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

In de toekomst zou ik Niet meer aan de voorkant slapen Niet goed geisoleerd De lakens van eenpersoons better overtrekken losse gemakkelijk

Heerlijk ontbijt Kramer’s goed Bad kamer in order Hygiene in orde

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Perfect hotel
    • Kamer met Kingsize Bed

Er was voor ons niets wat echt tegenviel

Het ontbijt was uitstekend. Parkeren was prima geregeld. De plek van het hotel achter de grote markt, zeer centraal. Mooie kamers.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Leuk hotel, erg centraal aardig personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Een paar opmerkingen, en wat ons betreft noodzakelijk om te verbeteren: geen kasten om je spullen in te zetten, geen toiletborstel, geen waterkoker wel gratis thee vanaf de ontbijt ruimte..niet zo leuk om voor elke bakje thee moet je de lift pakken. De schoonheid van de kamers net niet goed genoeg...Wat onze impressie van het hotel in algemeen betreft: is "net niet". Best jammer omdat de locatie en personeel is prima in orde.

Personeel heel aardig, attent en behulpzaam. Ontbijt heel goed! Heel dichtbij de Markt. Koelkast met gratis drankjes en koffie.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

plek waar het hotel staat in de stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers helemaal zwart gedecoreerd het licht van de lamp werd volledig geabsorbeerd Toen we weg gingen werd ons verteld dat er ook wit gedecoreerde kames waren

plek waar het hotel staat in de stad

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Fijn verblijf gehad
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer waren ze vergeten te poetsen, dit werd wel gelijk opgelost. Als tegemoetkoming een heerlijk gekoelde fles wijn gekregen, super opgelost.

De ligging van het hotel.

De locatie was prima, je liep zo het centrum in.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren klein en te zacht, en het hoeslaken was kapot en kwam na 2x draaien ook los. Verder lag er veel stof en was het vrij gehorig.

De locatie was prima, je liep zo het centrum in.

aan te bevelen in centrum Maastricht
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche: water liep niet voldoende weg zodat de douche vroegtijdig diende gestopt te worden. Geen shampoo of douchegel voorhanden

Schitterende locatie, correcte en vriendelijke bediening, heerlijk ontbijt, rustige kamer

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Wij hebben het prima naar onze zin gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen waterkoker op de kamer, dat vond ik jammer.

Het ontbijt was prima verzorgd. Het personeel was heel vriendelijk. Het gratis water in de koelast op gang vonden wij een mooi gebaar.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Ontbijt zeer uitgebreid.

Kamer niet proper. Veel stof onder de bedden !

Ontbijt zeer uitgebreid. Vriendelijk personeel. Spraken wel steeds engels terwijl we allemaal nederlands spraken. Ook aanwijzingen aan het ontbijt steevast in het engels geschreven.

Niet waard om de naam hotel te hebben
    • Studio

Hele slechte ontvangs, deden nog niet de moeite om ons te begeleiden naar de kamer. Hebben dan maar beslist om een Taxi te nemen naar huis (Tongeren)

Ik kan er geen goed woord over zeggen, Bij een volgende boeking , kies ik enkel nog hotels die ik goed ken. En rechtstreeks.

Centraal maar rustig in mooi Maastricht
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Om het helemaal af te maken, mag er nog nét iets meer aandacht voor details zijn. Dat past ook bij het stylish hotelconcept. Zo had de vriendelijke receptioniste wellicht spontaan een opmerking kunnen maken over het Preuvenemint (en de marktjes) wat gaande was. Hoewel we ons meestal inlezen op leuke activiteiten waren we dat nu vergeten en kwamen er pas 's avonds in de stad achter. (Wel een reden om volgend jaar weer te gaan ;-D) De kamer was vrij schoon, maar er lag wel - zichtbaar - stof op de plinten naast het bed, het koffielepeltje was vies, er lagen gebruikte aspirine strips van een vorige gast op de vensterbank en het snoer van de kast/lamp hebben we zelf ingeplugd. Al met al mocht dat de pret niet drukken en we komen zeker terug!

Dit design hotel is op een prima locatie gelegen: in het centrum en met een rustige Q-park parkeergarage mét korting letterlijk om de hoek. Onze standaard kamer (white) was gelegen aan een rustige binnenplaats. Lekkere regendouche met massage straal. Fijn Nespresso apparaatje (geen thee) op de kamer en gratis flesjes water in de koelkast bij de lift. Leuk, dat er gratis een drankje wordt aangeboden rond 16.00-17.30 uur. Goed ontbijt zonder veel poespas, wat steeds aangevuld werd. We hebben er een leuk overnachtingsadres in Maastricht bij.

Tegenvallend
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kwaliteit van de bedden, rolgordijn, douche liep moeilijk door, beperkte toiletries, geen tissues, geen aparte wc, maar vooral netheid liet te wensen over (stofwolken, haren,...) We betaalden teveel omwille van het bijzondere weekend (Preuvenemint)

Ligging was super, personeel was uitermate vriendelijk en heeft echt geprobeerd onze problemen op te lossen. Hotel was wel erg gezellig en trendy.

Vernieuwing onthaal bar en ontbijtruimte en het vriendelijke...
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Als Nederlandstalige aangesproken worden in de ontbijtruimte door een Engelstalige die geen Nederlands kent , is hier niet op zijn plaats naar mijn idee.

Vernieuwing onthaal bar en ontbijtruimte en het vriendelijke onthaal

Hotel met geweldige ligging in het centrum. Verder enigszins onpersoonlijke sfeer en lawaaiig.
    • Deluxe Driepersoonskamer

De kamer was erg lawaaiig. Hij lag aan de straatkant en er was veel lawaai vanuit de andere hotelkamers (water, koffieapparaten).

Ligging van het hotel is super, midden in het centrum.

Heerlijk!
    • Kamer met Kingsize Bed

Er lagen allerlei vlekken op de grond en er was geen matrashoes; dit was gewoon een laken en we werden telkens wakker van een gekreukeld matraslaken die zich opkropte onder ons.

De medewerkers waren ontzettend vriendelijk en waren bereid om je zo goed mogelijk te helpen.

Comfortable, netjes en prettig
    • Deluxe Driepersoonskamer

Ontbijt iets wat aan de dure kant. 16,50 pppn Inchecken wat laat (15.00) en uitchecken wat aan de vroege kant. (11.00)

Top bedden. 210m lang wat prettig is als je zelf boven de 2 meter bent. Schone kamer(s) vriendelijk personeel en perfecte ligging.

Het is een mooi verassend hotel dichtbij het centrum en de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een kamer met twee losse bedden, maar deze schoven iedere keer uit elkaar, waardoor je soms bijna tussen het bed belande. Matrassen waren er zacht

Het is een mooi verassend hotel dichtbij het centrum en de Maasboulevard. In het hotel en ik de kamer zijn voor de oplettende kijker allemaal grappige details re ontdekken.

Leuk om Maastricht te leren kennen vanuit zo’n toplocatie.

Hygiene viel tegen. Kamers en de gangen en lift in hotel heel stoffig en vies. Airco in 1e kamer deed het niet, daarna andere kamer gekregen, was beter. Hotel op zich is echt heel erg mooi, maar schoonmaak loopt achter.

De locatie, die was echt top! Vlakbij bezienswaardigheden, winkels en restaurants.

Fijn hotel op goede locatie!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Geen waterkoker op de kamer. We mochten in de ontbijtzaal thee halen, maar op de kamer is toch fijner. Na eerste nacht geen schone handdoeken en extra wc papier terwijl dit bijna op was. Alles is netjes opgelost door personeel maar toch jammer dat het moest gebeuren.

Ruime kamer, mooie strakke inrichting. Airco op de kamer. De locatie is fantastisch midden in de stad! Fijn bed, Nespresso op de kamer.

Top ligging in een toffe stad!

De kamer was niet zo proper en we hadden de hele tijd geluidslast van de airco. We hebben niet zo goed geslapen. Toch een positief punt we hebben korting gekregen en waren heel vriendelijk! Tis nu niet dat heel vuil was. Maar er lag toch redelijk wat stof! Toch niet tegenstaande een aan te raden hotel!

Het ontbijt was heerlijk

Ruimte prima.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Douche koud werd niets aan gedaan / kamer was naast schoonmaakkast, veel lawaai. Geen mini-bar / geen mogelijkheid om thee te zetten /uitzicht op blinde muren

Ruimte prima. Bed heerlijk. Aardige portier. Locatie geweldig. Ontbijt duur maar ook erg uitgebreid

De ruime kamer, mogelijkheid om zelf koffie te zetten,...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Na melding douche put verstopt, is deze niet ontstopt

De ruime kamer, mogelijkheid om zelf koffie te zetten, gratis waterflessen Ondanks de warmte buiten, heerlijk koel binnen

De kamer was niet proper .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet proper . Overal lag er nog stof . Vorig jaar was ons ook al zoiets opgevallen . We hebben dit toen gemeld en kregen als compensatie een fles wijn . Dit kan een keer voorvallen maar tijdens ons laatste verblijf moesten we vaststellen dat het nog zo eens was .

prima locatie, parkeergarage dichtbij, speciale prijs voor hotelgasten.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

matrassen zijn slecht. De kamers zijn zwart, tot de lichtknoppen toe, erg donker! Zwarte meubels, vloer, deuren enz. behulpzame staff.

Prima ontbijt, kamers erg donker.

- heerlijk ontbijt

4-persoonskamer : zeer slecht geur van de waterafvoer in de badkamer, te weinig handdoekrekken, onvoldoende toiletartikelen voor 4 personen (werden de daarop volgende dag ook niet aangevuld) 3-persoonskamer : 3de bed was geen volwaardig bed, zeer kleine badkamer voor 3 volwassenen en zeker als ook het toilet niet apart is

- heerlijk ontbijt - happy hour - overal airco (wij verbleven er tijdens de hittegolf)

Locatie is perfect, om de hoek van de markt.
    • Kamer met Kingsize Bed

Toen we arriveerden bleek dat er een parkeergarage was waarbij je 10% korting kreeg op parkeerkosten. Maar omdat wij al in een andere garage stonden, had dit voor ons geen zin meer. Jammer dat dit vooraf niet was gemeld. We vroegen om een extra kussen. Dit was geen probleem. We moesten het wel zelf meenemen naar de kamer. Voor deze prijs (€ 200,- voor 1 nacht, excl. ontbijt) verwacht ik service. Hetzelfde geldt voor de gratis flesjes water die je uit een koelkast op de gang kon pakken. Die waren op. Voor zo'n prijs verwacht ik dat dit tijdig wordt bijgevuld en dat er water beschikbaar is. Wij hadden een thema kamer 'zwart'. Op zich leuk bedacht, maar overal ligt stof. Op de nachtkastjes, op de TV, op het bureau/dressoir, op de kast, echt overal. Dat oogt niet schoon en zorgde voor wat niesbuien. En ik ben geen mieperd wat dat betreft, maar dat verwacht je niet, zeker niet voor dat geld. Bij melding bij de receptie gaf de receptioniste aan dat dit vooral door de zwarte kleur kwam, maar dat er echt dagelijks wordt schoongemaakt. Dat zal best, maar zo zag het er niet uit. Kortom: prijs-kwaliteitsverhouding vonden wij niet goed.

Locatie is perfect, om de hoek van de markt. De styling van het hotel was mooi/leuk.

Tof ingericht, proper en modern hotel op een uitstekende...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tof ingericht, proper en modern hotel op een uitstekende locatie. Kamers proper en koel. Zeer aangenaam, kindvriendelijk personeel, het ontbijt was ook heel verzorgd en lekker. De "foodie's" uit de keuken kwamen langs met smoothies, een eitje naar wens. De mini-cinema in het hotel is echt een leuk pluspunt!

Goede locatie

Onze kamer was niet om 15u klaar. Ons werd verteld dat we er dan in konden. Om 16:30u, was onze kamer klaar. Er viel wel te zien dat er snel was schoongemaakt. De vloer was niet goed stof gezogen, het stof en de kruimels lagen er allemaal nog. Om dit te compenseren zouden we een fles wijn krijgen, maar deze hebben we nooit gehad.

Goede locatie

opzich leuk hotel goede ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn verblijf vond ik matig deels door mijn eigen fout, ik vind een zwarte kamer echt heel vervelend. Had ik zelf beter op moeten letten. Maar wat mij heeft gestoord is dat ik bijna op het kale matras sliep een dun lakentje er tussen geen molton of wat dan ook aan bescherming niet echt hygiënisch , badkamer niet echt schoon de deur van de douche ging niet dicht, haren in de douchebak. Wij hadden een 2 flesjes drinken mee genomen van de bar die stonden er nadat de kamer “schoongemaakt” was bij terug komst nog inclusief een vies koffie kopje. Tot mijn verbazing waren we nog niet uitgecheckt maar hadden ze de kamer al wel schoongemaakt, maar alle vuile vaat stond er nog steeds misschien dat er eerst een bed word verschoond en dan later de rest maar dat leek me erg onwaarschijnlijk.

Goede ligging, vriendelijk personeel.

Uitstekend doorgevoerd concept

Op de kamer wel koffiemachine, maar geen thee.

Geweldige ervaring. Hotel prachtig in stijl. Comfortabel. Schoon. Prettig personeel en voorzieningen. Alles past op deze manier bij elkaar.

Super leuk hotel op een toplocatie!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eh.... zou het niet weten!

Hotel ligt op een zeer gunstige locatie tov centrum en parkeergarages en is erg leuk ingericht vwb meubels/aankleding etc. Her en der zijn ook hele leuke, grappige en nuttige teksten aangebracht ;-) De kamers zijn ruim genoeg en handig ingedeeld, met prima bed/douche/toilet en bergruimte. Zeer vriendelijke en attente staf. Ook leuk; het hotel biedt fietsen te huur aan. Ik kom hier zeker heel graag nog een keer terug.

De ligging was echt geweldig!
    • Kamer met Kingsize Bed

De kamer was wel iets te donker, maar deze hadden wij wel geboekt. De bed lampjes mochten wel minder fel. We miste wel voor deze prijs een klein koelkastje. Verder was alles goed!

De ligging was echt geweldig! Vriendelijk personeel en alles was goed schoon!

Goede ervaring in een gezellige stad.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Alleen was het verschrikkelijk warm in de lift. Maar wat wil met +30 graden...

Het hotel ligt vlak bij de Markt en daarom een ideale uitvalbasis om de stad te verkennen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is verzorgd en wordt op tijd aangevuld. De kamer was schoon en heerlijke bedden zorgden voor een fijne nachtrust. De airconditioning hebben we rond half vijf 's middags afgezet en de kamer bleef lekker fris.

Een warm welkom
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Supervriendelijk personeel. Booking had een ander hotel overboekt en dus kregen we bij Mabi een kamer aangeboden. Geen moment spijt! Hele goede locatie en prima hotel. We werden erg gastvrij ontvangen en omdat we onze trouwdag vierden, kregen we ook nog prosecco op de kamer. En het ontbijt was echt uitgebreid en heerlijk. Een aanrader!

Het ontbijt was zeer gevarieerd met verse producten!
    • Kamer met Kingsize Bed

De faciliteiten op de kamers zijn basic, zeker rekening houdend met de hoge prijs (weekend met Rieu- voorstelling: prijs maal 3!!)

Het ontbijt was zeer gevarieerd met verse producten! Uitstekende centrale ligging.

Mooie locatie, schoon, prachtig interieur, goede ligging,...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Geen toiletborstel op de badkamer

Mooie locatie, schoon, prachtig interieur, goede ligging, lekker ontbijt, vriendelijk personeel, goede bedden, gratis water flesjes, korting op parkeren.

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

flesje prosecco op de kamer is warm kan beter in de bar gegeven worden

het ontbijt was goed niet overdreven maar voldoende de kamers zijn aan de kleine kant en sober ingericht de badkamer was in de zelfde orde als de kamer

Prima verblijf in een geweldige stad!
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het uitzicht was niks en de kamer had beter schoongemaak kunnen worden. Toen we de gordijnen dicht deden kwam er allemaal stof en etensresten tevoorschijn.

Het bed wat top!

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaak kan beter. Prullenbakken niet altijd geledigd. Tijdens vierdaags verblijf geen stof gezogen. Geen laad-/en losmogelijkheid met auto voor het hotel

De locatie is prima geschikt voor stedentrip Maastricht. Ligt aan de rand van het centrum. Interieur hotel/kamer modern met verrassende decoratieve elementen Ontbijt uitgebreid en goed van kwaliteit. Ietwat prijzig. Vriendelijke, hulpvaardige grondhouding personeel

een prima hotel,prachtige locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

jus d''orange 1xaangereikt maar niet in zelf-bediening veel in het Engels tv uitleg aan de muur kan verwarring veroorzaken tv bediening mag makkelijker

prima ontbijt en prachtige ontbijtzaal

GENIETEN!!!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geweldige locatie (centraal maar toch rustig), uiterst vriendelijk personeel, heerlijke bedden, fijne douche, gratis flesjes water en 's middags lekker glaasje cava! En de mogelijkheid om je bagage op de dag van vertrek in speciale ruimte te stallen, zodat je nog van een extra dagje Maastricht kan genieten! Kortom super!!!

Prachtig mooi en zeer smaakvol ingericht!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prachtig mooi en zeer smaakvol ingericht! Maar ook het verblijf was luxe en heerlijk. Meteen in t centrum en toch lekker rustig. Ook de kamer was geweldig!

Rustig hotel in centrum van Maastricht. Topper!!!!!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het doucheputje liep wat langzaam leeg, zonder overstroming overigens.

Heerlijk rustig hotel in het centrum. De kamers zijn ruim, leuk aangekleed. Het ontbijt is goed verzorgd met weinig afval dus geen plastic verpakkingen. Geweldig, hulpvaardig personeel.

Aangenaam hotel vlak bij het centrum van Maastricht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor mij had het matras iets steviger gekund, en waarom hebben alle hotels tegenwoordig toch alleen maar die benauwde dekbedden. Keuze uit dekbed of deken zou zeer aangenaam zijn. Maar dat geldt niet alleen voor dit hotel!

Ontbijt was prima, buffet met veel keuze. Kamer niet ruim, maar voldoende. Nette badkamer. Geweldige ligging, centrum te voet bereikbaar. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Een aanrader voor wie Maastricht bezoekt
    • Kamer met Kingsize Bed

De zwarte kamer werd door ons als niet prettig ervaren. Maar dat is persoonlijk.

Super aardig personeel. Voortreffelijk ontbijt, schoon en een geweldige locatie.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Heerlijk en rustgevend
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

het viel ons op dat de kamer niet was schoongemaakt de 2de dag van ons verblijf , bedden opgemaakt maar niet gestofzuigd , geen verse handdoeken . We hadden een fiets gehuurd en het zadel stond los , toen we dat vermeldden bij terugbrengen werd daar niet op ingegaan , jammer

Vriendelijk personeel , goede ligging , gratis aperitief in de namiddag , gratis flesjes water vond ik echt een meerwaarde , het positieve woog zeker op tegen een paar minpuntjes , wij komen terug !

Verrassend mooi en modern hotel, stijlvol en met humor :-)
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niks. Nou ja, een missend lampenkapje...

Wat een verrassend hotel, deze voormalige bioscoop ! Ik ging er vroeger (toen ik nog in Maastricht woonde) regelmatig heen. Het is leuk om overal verwijzingen te zien uit die wereld van licht en donker, film en projectie, roem en glamour. Van de popcorn op de balie tot de kamerdeur-nummers, de strakke schuine lijnen van de zalen en het "Metropolis" gevoel, allemaal in treffende stijl, met humor, en zonder hinderlijk of oubollig te worden. Knap hoor ! Zo kan een hotel dus ook...

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Fijn hotel, knap en hedendaags ingericht, hip & trendy, leuk personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

's Morgens vanaf 7u beetje lawaaierig...

De locatie is super! Erg vriendelijk personeel! Fijne bar, en een verrassende kaart! Gratis flesjes water ter beschikking.

Het bed en de badkamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Steriele lege kamer. Geen foto’s aan de muur. Lawaai ‘s nachts op straat. Het hotel was vol. we kregen het appartement om de hoek.

Het bed en de badkamer

De ontvangst en de verdere afhandeling door het personeel...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verlichting is onvoldoende om te kunnen lezen. Een kaart voor "niet storen"ontbreekt en de beschikbaar gestelde douche-artikelen zijn niet voldoende voor twee personen. Door de harde en donkere vloerbedekking wordt snel stof waargenomen.

De ontvangst en de verdere afhandeling door het personeel was uiterst vriendelijk

Vriendelijk personeel, ligt midden in de stad
    • Kamer met Kingsize Bed

Erg donkere kamers, ontbijt mag beter bij gehouden worden, ontbijtruimte erg kil en ongezellig. Trappenhuis zag er beetje vies uit

Vriendelijk personeel, ligt midden in de stad

Het totaal gerenoneerde hotel met een aparte stijl, leuk en...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het totaal gerenoneerde hotel met een aparte stijl, leuk en met een knipoog naar het voormalig bioskoop gebouw, verder is het ontbijt fel verbeterd en er wordt tijdens de dag een gratis drankje aangeboden

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Centraal gelegen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Donkere kamer. (Donker geverfd en zeer weinig verlichting)

Centraal gelegen. Vlak bij OV. Zeer vriendelijk personeel, zowel receptie als de medewerker bij het ontbijt. Compliment!

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Dat er geen extra kussens op de kamer waren. Je kunt ze wel vragen maar ‘s avonds laat ga je niet meer naar beneden als je al in je bed ligt.

Bed was erg lekker. Gratis flesjes water ter beschikking.

Ontbijt prima en inrichting ontbijtzaal heel bijzonder en...
    • Kamer met Kingsize Bed

Helaas niet gezien op internet dat er gekozen kon worden voor een witte en/of zwarte kamer en p.o. een zwarte geboekt hebben! Veel te donker!

Ontbijt prima en inrichting ontbijtzaal heel bijzonder en gelukkig heel licht!

Prima hotel voor een hele leuke prijs

Niets op aan te merken

Een heerlijk en modern hotel, met vriendelijk personeel, op een fantastische lokatie. De kamer is ruim en heeft een comfortabel bed. Als je de lift uitkomt staat er een koelkast met gratis flesje water. We zouden hier zeker nog een keer overnachten bij een volgend bezoek aan Maastricht.

Het personeel is erg vriendelijk.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer kleiner dan we gewend waren. Er was niets om spullen in op te bergen. Er is wel gelijk een kastje geplaatst. Het was iets minder schoon dan andere jaren.

Het personeel is erg vriendelijk. Gezellig om 'smiddags een glaasje te drinken. De balie is een stuk ruimtelijker geworden.

Het hotel ligt in het centrum van Maastricht, wat erg handig...
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Waar wij ons ernstig aan gestoord hebben, is het lawaai (contactgeluid) in het hotel. Alles en dan ook alles was hoorbaar op de kamer, als op andere kamers de kraan werd gebruikt hoorde je het water lopen door de waterleiding en weglopen door de afvoer, dit was ook het geval bij de WC en de douche. Het opendraaien van de kamerdeur en openen en sluiten van de deur was zo goed hoorbaar dat het leek of het je eigen deur was die geopend werd. Het lopen op de vloer boven, naast of onder je, het zetten van een kop koffie, hoesten, praten, TV, alles was extreem hoorbaar. Wij hebben al in veel hotels geslapen, maar een hotel wat zo slecht tegen geluid is geisoleerd, dat hebben we nog nooit gehad. Verder loopt het water in de douchebak slecht weg, ik heb na 5 min. even de kraan dicht gedraaid omdat anders het water over de rand liep.

Het hotel ligt in het centrum van Maastricht, wat erg handig is om even snel je gekochte spulletjes op de hotelkamer te brengen, een terrasje te pakken of een hapje te eten. Het ontbijt is goed, voldoende keus en wat extra verwennerijen zoals een smoothie of iets lekkers uit de chocoladefontein, het personeel is erg vriendelijk. De WiFi is gratis en behoorlijk snel, niets op aan te merken. Ook slapen de bedden geweldig, de matrassen zijn wel zachter dan wij tuis gewend zijn, maar wij hebben erg lekker geslapen. Op elke verdieping staat een koelkast met flesjes water die je kosteloos kunt pakken (als er geen hotelgasten zijn geweest die hun tas hebben volgeladen). Bij de receptie staat een popcornautomaat waar je ook nog een bakje zoete popcorn kunt krijgen. Parkeren kan in de vele parkeergarages, let wel op dat de prijzen per 24 uur nog al verschillen, € 35,- dicht bij of € 13,- (Q-park "De Griend") iets verder weg.

Design kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer had 2 losse bedden ipv een 2-persoons bed. Iemand anders heeft de reservering gedaan dus waar het fout is gegaan weet ik niet. Het was niet mogelijk van kamer te ruilen waardoor ik met mijn partner apart moest slapen.

Design kamer.

Goed hotel in het centrum van Maastricht.

Geluidsoverlast was wel jammer. Je hoort alles wat er gebeurt op de gang en in de aanpalende kamers. Onze kamer lag aan de straatkant van het hotel, dit gaf 's nachts zeer veel geluidshinder van voorbijgangers. Daarnaast hadden we in onze kamer een geurhinder, denkelijk riolering.

Ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker. Mooie, ruime kamer.

Samen met m’n dochtertje hebben we heerlijk genoten van dit...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien een tip om een nachtkastje naast het bed te plaatsen

Samen met m’n dochtertje hebben we heerlijk genoten van dit geweldige hotel! Maar de privé bioscoop was toch wel de kers op de taart!! Wij komen zeker nog een keertje terug

Goed hotel.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De kamer, uitzicht op een vierkante benauwde binnenplaats met een soort kunststof dak waar de airco van het hotel hing. 3 stenen buitenmuren muren en een matglazen wand. Zeer onaangenaam.

Hotel zelf is onlangs gerenoveerd, modern, zakelijk, vriendelijk personeel, uitstekende ligging 400 meter van ingang centrum. Prima bedden.

-De locatie is zeer goed.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- de kamer was niet goed schoon gemaakt. Lag nog oude sok en veel stof. In een volledig zwarte kamer met lampen zie je ook snel dat niet helemaal schoon is. - zeepjes ed nauwkeuriger bijvullen - de kamer galmt erg. Misschien met geluidsdempende materialen werken

-De locatie is zeer goed. -Fietsen huren was makkelijk en goedkoop, dus top! -personeel achter de lobby dat ‘s ochtends dienst had was erg aardig.

Dat het dicht is gelegen bij de stad, en hoe jet hotel is...
    • Kamer met Kingsize Bed

Ik ben maar 1 nacht geweest en heb in die tijd geen negatieve punten ontdekt.

Dat het dicht is gelegen bij de stad, en hoe jet hotel is ingericht. Ik was erg tevreden.

Prima hotel op prima locatie, hygiëne kan stuk beter
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne was matig, housekeeping doet niet erg z'n best om de kamers goed schoon te maken wat vooral in de badkamer zichtbaar was. Vieze glazen bij aankomst bijv. Ontbijt is op zich ok maar niet bijzonder, het is wel erg duur voor wat je krijgt.

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam ook. Ligging ideaal aan de rand van het centrum. Niet de herrie van de pleinen, wel allemaal op korte loopafstand.

we hebben genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We vonden het erg jammer dat we in het hotel geen klein ontbijt konden nuttigen. We zijn geen grote ontbijters, wat yoghurt, vers sinaasappelsap en een cracker is genoeg. €16,50 vind ik veel te veel... te veel eten en te veel geld. En jammer dat er alleen een koffiezet apparaat op de kamers staat. We zijn thee drinkers en moesten nu helemaal naar beneden voor een kop thee. Een kleine waterkoker lost dat probleem op

De bioscoopzaal is een enorm leuke toevoeging, dat was een verrassing. Dit geeft het hotel een heel eigen 'kleur' De locatie is fantastisch

Een aangenaam hotel dat een hele goede ligging heeft en rustig is.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lampen op de nachtkastjes zijn te fel. Geen plaats om ondergoed, truien en dergelijke te leggen.

Het ontbijt was super! Een smoothie aangeboden gekregen en ze kwamen vragen of we een eitje wilden en op welke manier. Ook de gratis wijnproeverij en de popcorn aan het onthaal was heel leuk en origineel.

het ontbijt was heerlijk.

Personeel had iets pro-actiever mogen zijn bij het aanbieden van een gratis drankje in de bar of gratis vlaai en ik heb ook geen welkomskadootje gezien (was vermeld op de site). Desalniettemin was het personeel verder heel vriendelijk en behulpzaam.

het ontbijt was heerlijk. het bioscoopzaaltje een bonus.

• Deluxe Driepersoonskamer

Kamer prima maar wel wat klein voor 3 personen.

Ligging van het hotel. Kamers netjes. Nesspresso koffie en flesjes water. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.

Over het algemeen goed bevallen, maar een volgende keer zullen we voor een ander hotel kiezen.

De ligging aan een drukke straat waar de koffie-shops in de meerderheid waren. Overlast van langsrijdende auto's en scooters gedurende de hele nacht, en zelfs een rammelende fiets was goed te horen terwijl de ramen gesloten waren.

familiekamer was modern ingericht, maar hier en daar hingen spin-raggen aan de lampen en de vloer was niet echt schoon. Wel een pre is dat het toilet apart is van de badkamer.

Aanrader!
    • Kamer met Kingsize Bed

Wat mij het meest beviel was het warme ontvangst met een glas cava en hoe het personeel vertelde over het verhaal achter het hotel en hoe dit vertaald is naar het concept.

Meer dan prima, ga zeker de volgende keer in Maastricht weer naar dit hotel!

Ontbijt had beter gekund! Miste dienblaadje om spulletjes op te zetten dus het werd m.i. wat rommelig.

Ligging, comfort, hygiëne, personeel: alles top!

Zachte matrassen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen toiletborstel in de badkamer. Geen bordje ‘niet storen’ terwijl in het boekje stond dat we dit konden ophangen. Douchedeur ging stroef open.

Zachte matrassen

De matige kamer en hygienne wierp een schaduw over het verder prettige verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiene vloer niet schoon beddengoed wordt niet dagelijks verschoond en handdoeken worden niet verschoond als je ze niet op de grond gooit maar dat wordt nergens aangegeven. Kleur van de kamer veel te donker, geen doelmatige verlichting sommige plekken te fel andere plekken te donker.

Ontbijt zeer uitgebreid met persoonlijke aandacht. En het personeel is zeer vriendelijk.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mabi City Centre