Beoordelingen over Hotel Restaurant de Jonge Heertjes 3-sterren

Raadhuisplein 16, 1431 EH Aalsmeer, Nederland

#4 van de 4 hotels in Aalsmeer

Prima hotel voor 1 nacht

Via booking .com bijna 40 euro goedkoper dan rechtstreeks bij het hotel. In het hotel geboekt bij booking.com

Ligging vlakbij de restaurants. Wij waren op de fiets.

Gastvrij en vriendelijk hotel maar niks te beleven

Het sanitair mag wel gemoderniseerd worden. En in het hotel verder is niets te doen.. op de trap (2e verdieping) hoor je de hele dag een hard brommend irritant geluid (vermoedelijk de afzuiging)

De gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel.

Om te herhalen, super!

Uitstekende locatie dichtbij Schiphol en Amsterdam in een rustige buurt. geen last van overvliegende vliegtuigen, super goed bereikbaar via snelweg. Vriendelijk onthaal, goed ontbijt.

Prima als je een vroeg op Schiphol moet zijn.

Ik was er in die uitzonderlijk warme week in mei, helaas geen airco, maar met het raam op een kiertje was het te doen. Voor mensen die slecht ter been zijn wat minder toegankelijk. Ik heb geen lift gezien.

Aardig personeel. Ik kwam laat aan en dat was geen probleem. Toen ik daarna met het probleem zat dat ik mijn paspoort was vergeten, hebben ze met me meegedacht en me geholpen. Bed lag prima. De douche was heerlijk. Op tien tot vijftien minuten lopen van bushalte vanwaar ik de nachtbus naar het vliegveld kon pakken.

volgende keer maar even verder zoeken

- de douche (ouderwetse mengkraan) is zelfs gevaarlijk, wordt opeens gloeiend heet en daarna ijskoud (direct gemeld, is bekend: er moeten thermostaatkranen geplaatst worden, wat een grote klus is, aldus bediening..) - op de eerste verdieping is al geen wifi-signaal meer, beneden wel - "parkeren is gratis" staat in de hotelinfo, maar in de praktijk is dat maar 1,5 uur mbv parkeerschijf, daarna loop je het risico op een bekeuring (ma-za: 8-18u) - door bovenstaande is hotel te duur, maar de gasten komen toch wel want het ligt maar 10 km van Schiphol

Goed bed, Tv, enz. zo als het hoort. Eten in restaurant is goed. Vriendelijk personeel.

Uitstekende uitvalbasis !

Uitstekende uitvalbasis voor het vertrek vanuit Schiphol met parking voor de deur en enkele restaurantjes en drankgelegenheden in de buurt en in het hotel.

goed genoeg voor een korte overnachting

de douche, er liep mer water langs de slang naar beneden dan via de douchekop

locatie, dichtbij onze bestemming en op loopafstand van een leuk haventje met bar

Voldeed goed aan mijn verwachtingen en bedoelingen.

(Ruime) Parkeerplaats voor het hotel is een “blauwe” zone tot 1800 uur. Met je parkeerschijf kun je er maximaal 1 1/2 staan. En op dinsdag geldt de wegsleepregeling vanaf 0700 uur i.v.m. de markt. Iets om rekening mee te houden.

Locatie: gemakkelijk te bereiken en dicht bij de doorgaande wegen. Ook op een minuut lopen van de winkels/centrum. Verder een goede mogelijkheid om ’s avonds in het hotel te eten.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

het ontbijt was oke, de kamer waarin ik heb geslapen was klein maar dat was mij gezegd met een nieuwe badkamer en een nieuw matras ik heb er heerlijk geslapen voor 1 nacht heb ik niet meer nodig en de prijs is dan oke

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Avondeten heel goed, bed goed , ontbijt liet ech te wensen over

Het ontbijt de ober was niet de meest vriendelijke man, het brood was uitgedroogd , het gekookte ei was koud en wrschlk van de lunch de dag ervoor Kan absoluut verbeterd worden

Personeel’s avonds waren erg aardig, vriendelijk bereid tot een praatje

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Aangenaam verblijf met een goed prijs/kwaliteit verhouding

Beetje flauw dat we niet aan het raam mochten zitten bij het diner, omdat er misschien nog mensen zouden komen. Het was een dinsdagavond en alle tafels op een na waren nog vrij. Ze zijn ook niet bezet geraakt.

Hele goede bedden. Prima ontbijt. Erg vriendelijk personeel. Bijzonder lekker gegeten in het restaurant voor een schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Dit nooit weer.

De inrichting van de kamer viel zo tegen. Heel anders dan op de foto's. Het was gedateerd, ouderwets en fantasieloos. Vraag om een gerenoveerde kamer, wellicht heb je dan meer geluk.

De algemene hygiëne van het sanitair was in orde. Het inleveren van mijn kamersleutel de volgende ochtend beviel ook prima.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Gezellig, net hotel met uitstekende keuken!

Kamers zijn eenvoudig, maar netjes. Prima verblijf gehad.

Wij hebben hier 1 nacht verbleven met 10 personen en hebben 's avonds in het restaurant gedineerd. 1 persoon in ons gezelschap had een streng en lastig dieet. Wij waren aangenaam verrast door de wijze waarop de kok de moeite heeft genomen om voor haar een speciaal menu samen te stellen en haar zo (en het hele gezelschap)een fijne avond heeft bezorgd. Een speciale dankjewel daarvoor! Ook buiten dat was het aangenaam en lekker vertoeven in het restaurant.

Prima voor de prijs.

Badkamer was erg ouderwets, maar wel schoon

Prettig personeel, prima ontbijtje en voor mij perfecte locatie. vlak bij vliegveld <10min en dicht bij waar ik moest zijn de volgende ochtend. De prijs was erg laag €55 in vergelijking met andere locaties rond de €100.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Fijne overnachtingsplek voor een nachtje

Hele gehorige kamers, weinig luxe, karig ontbijt (maar was ook maar 9 euro)

Ontzettend leuk personeel en gewoon lekker heel dichtbij ons doel: een feestje in de studio's van Aalsmeer. Het diner was ook verrukkelijk!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Voor 3 sterren in Nederland vond ik het persoonlijk tegenvallen.

Vrij gehorige kamer (aan kopse kant van drukke straat) terwijl mij rustige kamer beloofd was. Ik ben dan wel hooggevoelig maar toch... WC bril kapot, douche- en wastafel kraan lekken...

Vriendelijke mensen. Eten was erg lekker in restaurant overigens.

goed prijs /kwaliteit

ontbijt, iets uitgebreider assortiment, vb graag koffiekoeken en pistolets, en brood, nu was er enkel stokbrood. Ook de oudere geur in het hotel kan opgefleurd worden met geurverfrissers.

Heel vriendelijke ontvangst, eenvoudige kamer maar prijs/kwaliteit zeker in orde, wel zeer eenvoudig ontbijt met enkel stokbrood, de sandwichen onder de stolp zagen er wat gedeukt uit, super parkeergelegenheid op het pleintje vlak voor het hotel. Goeie ligging vlakbij centrum, heel rustig s'avonds en s'nachts. Ik ben tevreden over mijn verblijf.

Prima verblijf!

Enige tip die ik nog kan geven: een waterkoker op de kamer zou mooi zijn.

Goede, schone kamer. Hele vriendelijke ontvangst door behulpzame medewerker! Betaalbaar en prima locatie voor vroege vlucht vanaf Schiphol. Aalsmeer ook een leuk plaatsje.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Goed en simpel

Jammer dat er 's morgenvroeg het ontruimingsalarm af ging en er geen sturing was vanuit het personeel.

Een hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Prima hotel en uitstekende keuken in het restaurant.

Wat een enthousiasme van de eigenaar. Tijd voor een praatje met de gasten maar ook met de vaste bezoekers van het restaurant/bar. Heerlijk gegeten en prima geslapen.

Simpel , netjes en goedkoop.

De wifi was niet optimaal , maar dat kan ook aan mijn apparatuur gelegen hebben.....

Ligging tov schiphol , rustig ondanks zaterdagavod in het centrum van aalsmeer.

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Lucht van rokers dringt door in de eetzaal.

Vriendelijke ontvangst. Kamer basic, matras een beetje hard. Diner heerlijk. Ontbijt leek wat basic, maar was meer dan we nodig hadden.

Zie boven !!

Zie boven !!!

De korting op de prijs vanwege het feit dat een medewerker onjuiste informatie gaf over de busverbinding van Schiphol om 22.45 uur waardoor ik via een ingewikkelde overstap 5 kwartier moest reizen en na het uitstappen op de Hortensialaan nog 15 minuten moest lopen met mijn koffer naar het hotel. De medewerker vermeldde niet dat op Hemelvaartsdag de bus niet voor het hotel langs kwam, wat gelukkig wel het geval was op vrijdagochtend.

Accom. Is verouderd daardoor lijkt het niet schoon. Maar dat was het wel op 1 vd 3 kamers na. Daar was de badkamer niet goed schoon (teveel haren in het putje)

Ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Handig dichtbij Schiphol. Prettiger dan de budgethotels daar.

We waren hier vanwege een vroege vlucht vanaf Schiphol. Prima (bus-)verbinding. Vriendelijk personeel, behoorlijk ontbijt. We hebben hier ook verrassend aardig gegeten.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

De douche was fijn

De verwarming in mijn 1-persoonskamer stond op stand 5 en kon niet uit, waardoor het enorm muf en warm was. Toen ik dit de volgende ochtend aangaf waren ze hier al bekend mee. Ze mogen deze ruimte dus eigenlijk gewoon niet gebruiken voordat dit opgelost is!

De douche was fijn

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

voldoende

Het sanitair is wel aan renovatie toe. Zonder mengkraan is het wel heel precies passen en meten met twee knoppen om de juiste temperatuur te vinden ;-)

Het café / restaurant is prima. Personeel zakelijk maar vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Goede plek voor een overnachting.

Kamers wel enigsins gedateerd, maar prima voor een weekend. Ontbijt kon iets uitgebreider zijn. Goede Wifi en gratis parkeren voor de deur.

De gemoedelijkheid en vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Een eenvoudig hotel met uitstekend restaurant, wat gedateerd maar netjes en compleet, prima prijs.

De kamers zijn klein, basic en inderdaad erg gedateerd, maar netjes en alles wat je nodig hebt is er en doet het. Ik had een aanbieding, dus zeer lage prijs. Zakelijk dus een prima keuze.

Ik heb het ontbijt overgeslagen omdat ik de avond ervoor in het restaurant (iets te) heerlijk had gegeten. Alles smakelijk en vers en geen kinderachtige porties. Goed bereikbaar en gratis parkeren voor de deur. Goede wifi. Prima TV. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Tevreden over kaners en staf, naar faciliteiten slecht.

Verouderde informatie in map op de kamer. Met name over ontruimen parkeerplaats vanwege vermeende markt. Ontbijt slecht, nauwelijks keuze en zelfs nog zelf ei bakken.

Kamers prima.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Prettig hotel, vriendelijke ontvangst en rustig gelegen, in het centrum.

Detail : in de badkamer was geen haakje om je kleding op te hangen en het rek voor de handdoeken was aan de krappe kant.

Prima kamer in het centrum, toch heel rustig.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Bijzonder vriendelijk personeel en uitstekende keuken.

De kamer cq de centrale verwarming die steeds borrelde en niet was uit te zetten. Sanitair zwaar gedateerd maar niet kapot en wel schoon.

Bijzonder vriendelijk personeel en uitstekende keuken. Leuk restaurant. Eenvoudige maar prima bedden. Flatscreen die prima werkte.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Voldeed aan onze verwachting.

De matrassen vonden wij wat aan de harde kant (maar dat is persoonlijk natuurlijk).

Heel soepel en behulpzaam toen onze aankomsttijd wat later werd. Prima busverbinding naar Schiphol (de reden van ons verblijf).

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

De vriendelijkheid van het personeel was toppie.

De matrassen....was wel blij toen ik weer in mn eigen bed kon slapen.

De vriendelijkheid van het personeel was toppie. Was mijn ringen vergeten...heb ze weer terug en sjapo...Ze krijgen een warme douche van mij. Heb een bloemetje afgegeven aan hun die ze verdienen.We gaan wel een keer terug als wij in de buurt zijn.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Te warm op de kamer.

Het was erg warm op de kamer en met het raam wagenwijd open werd het niet echt koeler.

Ontbijt was niet inclusief, maar hebben we wel voor gekozen. Vooral het brood was erg lekker.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Uitstekend ontbijtbuffet, heerlijk brood

Ik ben redelijk breed; de doucheruimte was niet voldoende ruim.

Uitstekend ontbijtbuffet, heerlijk brood

Voor 1 nachtje prima, niet voor vakantie

De badkamer, klein ouderwets en weinig water uit douche kop. Slappe straal water.

Op 10 minutes rijden van Schiphol. Om familie op te halen op Schiphol.

Goed bevallen, goed adres voor als het nog eens nodig is. Wij hadden een kamer voor 4 pers.

Ontbijt prima voor elkaar!

Ontbijt prima voor elkaar! Direct aangegeven om de racefiets binnen te mogen zetten, wat een veilig gevoel geeft.

alles netjes, goede locatie, in centrum maar toch rustig.

alles netjes, goede locatie, in centrum maar toch rustig. sober ontbijt maar niks ontbrak. prachtige fietsomgeving en watersportmogelijkheden

Top !

Badkamer ze waren bezig met renoveren.

Kamer + ontbijt

Perfect volgens verwachting

Goed ontbijt , goede prijs.

Het is al met al een prima hotel

De douche Je krijgt het water moeilijk goed gemengd

Het is al met al een prima hotel

Kamers erg verouderd

Kamers erg verouderd

Mooie nette kamer!

Het was heel warm. Te warm. Er is geen airco.

Mooie nette kamer!

Geen aanrader

De douche en super slecht ontbijt

De bedden

Het verrassingsmenu die we 's-avonds in het restaurant...

Het verrassingsmenu die we 's-avonds in het restaurant hebben gehad was voortreffelijk!

Locatie centraal in Aalsmeer,goed bereikbaar

Ontbijt was voldoende, maar simpel

Locatie centraal in Aalsmeer,goed bereikbaar

Gastvrij onthaal en locatie goed bereikbaar en volop...

Gastvrij onthaal en locatie goed bereikbaar en volop parkeergelegenheid

Prima hotel om je vliegvakantie te starten.

Geen

Dichtbij de parkeerplek die wij gereserveerd hadden.

Heerlijk relaxed verblijf

Fijn personeel. Heerlijk uitgebreid ontbijt

Heel vriendelijk personeel.

Sanitair en kamer zijn gedateerd. Gelukkig wel goede bedden.

Heel vriendelijk personeel. Goede service!

Fijn

Fijne kamer in centrum.

alles oke

Leuk Hotel....goede kwaliteit prijs verhouding.

Vriendelijke eigenaar en personeel. Goede parkeergelegenheid.

In het restaurant kun je lekker eten en evt borrelen aan de...

In het restaurant kun je lekker eten en evt borrelen aan de bar itt eerdere reviews was er niets mis met het ontbijt

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Locatie t.o.v schiphol, prima kamers, goed restaurant en vriendelijk personeel.

Een heel leuk hotel in het centrum van Aalsmeer en dichtbij het partij centrum,

Het was voor de prijs die wij betaalt hebben goed.

Prima hotel in hartje Aalsmeer.

Harde bedden, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima locatie. Volgend jaar weer.

Ontbijt was sober maar wel goed.

Prima bed.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Fijn in het centrum😃

Fijn in het centrum😃

prettig

Vlot, en makkelijk parkeren

Badkamer aan vervanging toe,vooral de douchecabine.

Ruime kamer...heerlijk bed

het ontbijt was eenvoudig.

het ontbijt was eenvoudig.De kamers zijn netjes maar de bedden zijn te hard.

Mooie locatie goede prijs kwaliteit

Lekker ontbijt goede sfeer

‘s nachts wel wat gehorig.

‘s nachts wel wat gehorig.

Parkeren was een beetje moeilijk

De locat ie was goed

Prettig

Schoon en makkelijk kortbij parkeren

Prijs kwaliteit was dit hotel een goede keuze !

Kamers zijn wat "ouder" en saai.

Personeel was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

Goed bevallen

Hoge instap douche

Ruime kamers.

Centraal gelegen. Voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel en netjes.

Geen tegenvallers

Nette kamer, rustig. Gastvrij. Prima restaurant, goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima ligging in centrum.

prima locatie wanneer je op doorreis gaat naar schiphol.

Het enthousiaste ontvangst.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Alles OK.

Kamers OK, ontbijt OK, personeel was heel vriendelijk. Voor het doel van onze reis was dit hotel perfect.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

aanrader voor een korte trip

de kamers waren top...goede bedden....schoon...vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Kort maar krachtig

Ligging, vriendelijkheid personeel, uitstekende keuken