Beoordelingen over Hotel 1900 3-sterren

Russenweg 3-5, 1861 JN Bergen, Nederland

#22 van de 30 hotels in Bergen

6,1

6,4

De kamer was erg krap, je moest achter de deur kruipen om...

De kamer was erg krap, je moest achter de deur kruipen om naar de gang te gaan, schuin dak dus optisch ook nog eens benauwd, krap bed, ook nog eens een huisdier op de kamer, was voor 1 overnachting erg duur en niet comfortabel! De locatie is natuurlijk super, maar daar wordt dan ook erg van geprofiteerd!

verrassend, ontspannend verblijf, een combinatie van privé en werk.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik moest vrij vroeg vertrekken op maandagochtend ivm werkzaamheden. Had de avond van te voren gevraagd wat te doen met de sleutel van de kamer en de sleutel van de parkeerplaats voor het hotel. Die moest ik afgeven bij de receptie. Maar op de ochtend zelf was alles nog gesloten. Ik heb de sleutels toen in mijn kamer achtergelaten.

ik vind het een heel aantrekkelijk hotel zowel uiterlijk (mooie aaneengeschakelde villa's), het ligt centraal, niet duur, vriendelijk personeel, eenvoudige maar prima kamer.

Goede locatie, schone kamer.

Kleine kamer, erg gehorig, matras zacht, ontbijt a la Ikea met dienblad welke je hier ook in een afruimrek moet zetten. Ontbijt werd wel goed aangevuld trouwens. Kat die over de bar loopt en ook op zit. Hotel heeft zeer smalle traptreden en halletjes, moeilijk met koffer. Ik snap wel dat het een oud pand is, maar toch.

Goede locatie, schone kamer.

Ontbijt was redelijk
    • Kleine Tweepersoonskamer

Te kleine kamer, geen nachtkastjes, geen lampjes, weinig stopcontacten, erg kleine badkamer , totaal gedateerd, schandalig voor de prijs!

Ontbijt was redelijk

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Kan de belofte niet waarmaken!
    • Grote Tweepersoonskamer

Kamer in zeer matige toestand, was"hok" met behang op het plafond, 20 cm hoge opstap. Bed scheef, verende vloer. Het voelde een beetje als een (matige) studentenkamer. Trap geen 200 cm tussen trede en plafond, losse trede, enz. enz. Dit hotel is "moe" na een eeuw dienstbaarheid en als maar nieuwe lagen verf. De foto's flatteren enorm.

Lokatie was prima, evenals het ontbijt.

Prettig
    • Kleine Tweepersoonskamer

eingenlijk niets. er was gezegd eenvoudig kleine kamer. en dat was het ook . Eerlijke communicatie

De locatie was perfect. een paar stappen van het centrum en dat is heerlijk

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

ontbijt was voldoende, kamers opgeruimd, prima plek.
    • Grote Tweepersoonskamer

parkeerbeleid, ook al begrijp ik de situatie.op advies van het personeel de parker app gedownload en dat werkt super!!

ontbijt was voldoende, kamers opgeruimd, prima plek.

goed, op die slechte, veel te kleine kamer na

Kamer 44, zullen we niet snel vergeten, een erg kleine kamer met weinig ruimte om te zitten. De badkamer, daar hing in de hoek een heel smerig verroest mandje om shampoo en dergelijke op te zetten. De douchestang liet los van de muur tijdens ons verblijf. Het deksel van het toilet zat los. Op de badkamer hoort toch een wastafel met een bijbehorende kraan te zitten? Maar er zat een toiletfonteintje met een keukenkraan die helemaal rond kon draaien en die ook nog los zat! Er lag een grote tegel los in de badkamer. De vloer was regelmatig nat omdat het water onder de douchedeuren door kwam. Er was geen badmat of badhanddoek om op de vloer te leggen. Je kon niet fatsoenlijk je kleding ophangen, daar was te weinig ruimte voor. Als we het raam op de haak zetten, zou men zo van buitenaf de deurknop open kunnen draaien. Een andere vorm van ventilatie was er niet. De tweede dag hebben we ons beklag al over al deze zaken gedaan, maar enige dat gebeurde was dat het wc-deksen en de kraan werden vastgezet. Er liep ook een kat rond in de ontbijtzaal en door de keuken, is dit wel toegestaan?! De kamer kostte ons 102 euro per nacht. Voor een goede hotelkamer hebben wij dat best over, maar niet voor een kamer als deze. Bijgaand de foto's die het bovenstaande relaas illustreren. de nummers verwijzen naar de bestandsnamen van de foto's. Foto's: IMG_7065 een volkomen verroest rekje voor zeep en shampoo in de douchecel hangt aan vieze zuignappen IMG_7066 los zitende wc-bril schuift van de ene naar de andere kant. IMG_7067 de wasbak in de badkamer is in feite een toilet-wasbakje waar een (te) grote kraan op is gezet. IMG_7069 in de hotelkamer van circa 3 bij 3,5 meter is zo gewoekerd met ruimte dat een staande kast maar voor het lichtknopje is gezet. IMG_7070 als je het raam op de haak zet, kun je zo het slot van de kamerdeur opendraaien. een andere manier van ventileren is er niet. IMG_7072 de douchecel. vuil, roest en corrosie in de naden.

in het hotel alleen gebruik gemaakt van het ontbijt. dat was goed.

Ontspanning

De eetzaal vond ik wat somber.

Ontspannen bijna huiselijke sfeer zo ook met Kibus de hond en huispoes. Heerlijk zitten op terras aan de voorkant. Vriendelijk personeel. Erg genoten van het verblijf.

De ligging in het dorp.

De prijs/kwaliteitverhouding

De ligging in het dorp. Rustig en toch heel dichtbij het centrum. Fijn tuinterras met goede verlichting zodat je lang buiten kan lezen.

Dankzij het personeel een leuk verblijf

Met name de staat van onderhoud van en de ruimte in douche en toilet. Verder viel er niets tegen. Genoeg zo?

De ligging, de vriendelijke bediening, het ontbijt

De ligging en de sfeer, gezellig ontbijten of ‘s avonds een...
    • Grote Tweepersoonskamer

Geen airco, kleine douche (gedateerd maar wel schoon), flanellen onderlaken kriebelde, erg warme dekbedden en dekbedovertrek.

De ligging en de sfeer, gezellig ontbijten of ‘s avonds een spelletje doen op de waranda. Prima bed.

De locatie en het ontbijt waren goed.

Onhygiënisch, vooral de douche heel vies met zwarte schimmel, zeepbakje volledig verroest, geen voegen meer in de tegels, tegels lagen los. De kamer rookt onfris, heb zeer slecht geslapen doordat het matras inzakt en de kamer heel muf en warm was.

De locatie en het ontbijt waren goed.

Familie hotel

Het hotel sluit s'avonds 22.30 daar schrokken we van, wil je een kaartje leggen of iets drinken moet naar buiten en vergeet vooral de sleutel niet mee te nemen.

Aardige mensen keurig ontbijt . Het hotel heeft een opknap beurt nodig wat ook gaat gebeuren hoorden we. 't Is eigenlijk een familie hotel kinderen zijn welkom.

Heerlijk uitgerust, op een rustige fijne plek.
    • Kleine Tweepersoonskamer

ontbijt geweldig. Het hotel is wat gedateerd, maar super gezellig. Leuk personeel. Een fijn overdekt terras, waar je 's-morgens buiten kon ontbijten. Midden in Bergen. Ideale uitvalsbasis om te gaan fietsen, wandelen, winkelen, zwemmen in zee etc.

Teleurstellend.

Zeer kleine kamer met slechts een dakraam en een klein zijraam.Bij geopend dakraam konden andere kamers zo naar binnen kijken.Weinig bergruimte.Kleine badkamer met weinig mogelijkheden om toiletspullen neer te zetten. Vloer nat na douchen( geen wisser).Kroonsteentje boven wastafel i.p.v. lamp. TV hangt veel te hoog en is te klein om goed te kunnen kijken. Ongeveer 120 euro per nacht is veel te veel voor het gebodene.

Ontbijt was prima. Bed was prima.

Fijne dagen gehad in een fijn hotel in een mooie omgeving

Alles was naar wens

Wij waren met zijn 3 en hadden de familiekamer geboekt dit was in een appart gebouwtje in de tuin van t hotel.kamer was ruim met 5 bedden grote bank ,badkamer. Ontbijt was goed

we hebben een aantal fijne dagen gehad doordat het personeel zo vriendelijk was en door de lokatie.
    • Grote Tweepersoonskamer

De hygiëne viel tegen. De trapleuning kun je beter niet vastpakken. De zeiltjes op tafel plakken aan je armen.

Het personeel is ontzettend aardig en welwillend. Het ontbijt was goed. De plaats en de omgeving Bergen is fantastisch.

Overigens dagelijks fietstochtjes gemaakt en dat is erg fijn in Bergen en omgeving.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Goed ontbijt. Hotelkamer erg klein en een te kleine badkamer. Rolstoel onvriendelijk. Parkeren viel erg tegen. Meer dan 1 km van het hotel..! Toeristenbelasting veel te hoog. Betaald parkeren is te beperkt mogelijk en dan tegen een prijs van ca € 15,00 per dag!

Locatie is super.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Klein te klein benauwd hokje met keukenkastje als douche. Waardeloos bed.

Locatie is super. Het karakteristieke van 1900 is eigenlijk super. Maar prijs kwaliteit klopt niet.

Gemoedelijk en gezellig en een warm gevoel
    • Grote Tweepersoonskamer

de sfeer was heel goed, ontbijt was prima. Het was een gezellig hotel alleen wat gedateerd, maar alles was goed verzorgd en heel. Vaak is er iets defect maar dat was hier niet aan de orde. De kleine dingetjes maakte het een gevoel van welkom.

Voor verbetering vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De hygiëne,kleine kamers,klein bed,totaal verouderd,het is een oude villa,dat heeft zijn charme,zeker,maar daarom hoeft het niet te verslonzen.

De ligging in het centrum,aardig personeel.

slechte prijs/kwaliteit verhouding.

De kamer was zo klein dat de deur naar de wasbak en douche (de zogenaamde badkamer) er uit was gehaald. Het toilet was zo klein dat je bijna met je knieën tegen de deur zat. Het onderlaken was geplastificeerd en het beddengoed synthetisch. De kamer was en werd slecht schoongemaakt. Het geluid van de TV van de naastliggende kamer kwam door de muur.

het personeel en de eigenaren waren zeer vriendelijk en behulpzaam. De locatie is prachtig en het hotel is in een mooi pand gevestigd. Op de veranda voor het hotel was het goed toeven.

Prima, gezellig hotel in hartje Bergen
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het hotel is oud, dat is op zich geen probleem, maar enorm lawaaiig via de houten vloeren. Als je dat op de koop toe neemt, kun je hier prima terecht. Er liggen overigens oordopjes klaar, maar die helpen niet tegen de harde geluiden.

Prima hotel in het midden van Bergen. Gezellig terras, royaal ontbijt.

Prima ligging goeie prijs kwaliteit verhouding fantastisch aardig personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamers zouden een renovatiebeurt nodig hebben.rondom het hotel de tuin terras zou wat opgeruimder kunnen maakt het aantrekkeler om daar in te verblijven.

het ontbijt was voldoende eenvoudig Kamer is gedateerd schoonmaak laat te wensen over.

Wij waren erg tevreden over ons verblijf.

Dat er geen parkeerplaats was voor ons dicht bij het hotel.

De kamer was niet groot, maar het bed was erg comfortabel. Het ontbijt was heel uitgebreid en erg lekker! De mensen van het hotel waren hulpvaardig en erg vriendelijk.

Ontspannend en knus!
    • Grote Tweepersoonskamer

Superfijne sfeer, vriendelijk personeel, fijn bed, goede locatie, lekker ontbijt, heerlijk in bad gelegen... geen modern hotel, maar alle faciliteiten zijn aanwezig. Voelde me direct thuis. Ik kom hier zeker weer terug!

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima Hotel, echt een aanrader
    • Grote Tweepersoonskamer

Parkeren bij hotel voor 15 euro per dag :( Maar op afstand van 800 tot 1000 mtr van het hotel vrij parkeren.

Rustige ligging en toch in het centrum. Prima Hotel ,Top. Prima fiets routes

wel genoten .mooi weer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was zeer gehorig vooral boven ons. Parkeren was erg duur. je had voor 1dag betaald maar moest wel voor 13..00 uur weg.Wel genoten

Het ontbijt was heerlijk. De facaliteiten waren goed.

Door de receptionist werd ons toegezegd dat we rond 7:15 uur...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Door de receptionist werd ons toegezegd dat we rond 7:15 uur alvast konden ontbijten. Toen we 7:15 uur voor de ontbijtzaal stonden bleek dit niet het geval en werden we door de eigenaar afgebekt.

Knus hotelletje.
    • Grote Tweepersoonskamer

De Badkamer was erg klein en je moet door het toilet heen om bij de douche te komen. De wasbak staat in de slaapkamer.

Knus hotel uit 1900. Goed ontbijt je kan aan de voorkant buiten ontbijten. Aan het eind van het centrum gelegen.uitstekende uitvalbasis om te gaan fietsen. Gratis parkeren op 400m. Reztaurant aan de overkant geeft korting als je hier verblijft

Het hotel ligt prachtig maar is sterk verouderd.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er was geen lift. De trap was stijl met smalle treden. Niemand bood aan de koffers naar boven te brengen. Het toilet was erg klein, voor wat forse mensen niet te doen. Het was erg gehorig. De luxaflex moesten we zelf repareren. Wastafel op de kamer. Plankje boven het toilet liep schuin naar voren af zodat je er niets op kwijt kon. Matrassen een kuil. Kussens erg stevig.

Het ontbijt was prima en het personeel behulpzaam. De omgeving is mooi. Het ligt in het centrum. Op het oog was het schoon.

Prettig familiehotel op een mooie plaats.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Voor ons was de kamer iets te Klein en de badkamer te beperkt, ook is het redelijk gehorig. Ontbijt prima geregeld, heel fijn dat je ook lekker buiten kan eten.

De gezellige en mooie ligging. Aardig personeel en schone kamer.

Heeeeerlijk!

Iets grotere afvalbak en iets meer stopcontacten

In eerste instantie een kamer niet naar onze zin, aangegeven bij de receptie. We kregen een andere kamer, zonder gedoe!! Top service!! Bedankt!!

een rustige slaapplaats

de grote van de kamer de te kleine wc - knie tegen de deur omhoog - wc roller alle goedkoopste wat er te vinden was geen koffie apparaat- warm water

ligging

ondanks verouderd sanitair kom ik zeker terug!
    • Grote Tweepersoonskamer

Sanitair valt erg tegen. Voor mensen die slecht ter been zijn, maar eigenlijk voor iedereen, is het niet handig om via een hoge drempel naar het toilet en naar de douche te gaan.

heerlijke bedden. Zeer leuke sfeer!

Goede uitvalsbasis voor weekend aan zee in Noord Holland
    • Kleine Tweepersoonskamer

De nachten waren erg onrustig en rumoerig. Dit komt door het gehorige gebouw maar meer nog door de aanwezige gasten. dronken op de trap pratend alsof het dag is, 's nachts op de kamer luide muziek aan en er nog door praten.

Kamer is voorzien van alle gemakken zonder overbodige luxe. Ontbijt is gevarieerd.

Behalve wat ongemakje (hieronder), vooral het niet kunnen parkeren bij het hotel, was het hotel ok.

De douche. Bij douchen dreef het water door de hele douche en als je dan naar het toilet moet ... De verhouding bed en dakbalk was krap ivm omhoog komen in bed.

Gedateerde accommodatie, niemand zei een woord ter afscheid na een drienachtenverblijf.

De kamer die ons voorgesteld werd, we dienden te slapen met ons hoofd onder een dwarsbalk in het dak. We hadden een tussenruimte van 40 cm. Om ongelukken te voorkomen hebben we onmiddellijk een andere kamer gevraagd. Toen gaven ze ons een kamer in het verste gedeelte van het gebouw met een gemeenschappelijk terras op het eerste verdiep waarop 's avonds de honden van de andere gasten gelucht werden.

De centrale ligging in het dorp.

was goede verblijfplaats

bed sliep lekker, maar stond slecht op de poten. Badkamer met wc was erg krap.

kamer was goed, waarschijnlijk was dit één van de grotere kamers. Het ontbijt was redelijk.

Het ontbijt was prima .

De grootte van de hotelkamer en de toilet en douche op de kamer waren veel te klein. Te weinig kastruimte in de kamer en de lamp hing te laag (hoofd stoten). Aankleding van de kamer was niet smaakvol. Na het ontbijt was er geen personeel meer aanwezig. Voor gebruik v/d lounge moesten we gebruik maken v/d lounge v/h hotel aan de overkant.

Het ontbijt was prima . Ligging hotel was prima,; rustig gelegen. De bedden waren goed. Parkeergelegenheid en wifi prima.

Romantische locatie, centraal en prettige ontvangst, maar wegrijden uit parkeerterrein een ramp.
    • Grote Tweepersoonskamer

Het wegrijden uit de parkeerplaats was nogal gecompliceerd vanwege de krappe ruimte om te keren. Dit heeft geleid tot een behoorlijke schade aan onze voorbumper dat werd veroorzaakt door het raken van de parkeerbeugels die niet door de sensoren werden gedetecteerd. De dekbedovertrekken zijn heel warm en de kamertemperatuur was bij aankomst heel laag en nadien heel hoog ondanks dat de thermostaatkraan lager werd gezet. De badkamer was heel schoon maar rook heel erg naar chloor. Een beetje van te voren luchten kan geen kwaad.

Gezellig slapen op een mooie locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamers waren erg gehorig, dus gebruik de oordoppen. Bedden en kussens vonden wij erg hard.

Mooie locatie, gezellige ontbijtzaal en plekjes waar je kunt zitten. Zowel buiten als binnen heerlijk knus!

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Prima voor een paar dagen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Parkeren was 15 euro per dag, kregen trouwens een dag gratis. Om 1700 uur was er geen personeel meer, dus ook geen drankje in het hotel, wel werden andere mogelijkheden geboden om Iets te drinken.

Ontbijt was goed, kamer redelijk, douche heel, heel klein.

De locatie van het hotel is prima en het personeel is erg...

het ontbijt viel tegen. Geen verse jus d órange en koffie maar automatenkoffie en aangelengde jus. Daarnaast vonden wij de badkamer met douche gordijn niet meer van deze tijd. De overnachting kostte 120 euro voor 2 personen, wij vonden dat te duur voor wat we er voor kregen.

De locatie van het hotel is prima en het personeel is erg aardig.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Niet nog eens
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dat het een kleine kamer zou zijn dat wisten we maar de rest viel flink tegen. Bedden waren van zeer slechte kwaliteit. Kussens kneppelhard. Badkamer zeer krap met schimmelranden en een douchegordijn. Cabine was prettiger en hygiënischer geweest. Het hotel is enorm gehorig! Niet fijn. Ontbijt is eenvoudig, verse koffie was al heel fijn geweest ipv een oplosvariant. Geen koffie en thee mogelijkheden op de kamer.

Het hotel ligt prima. Dicht bij de winkels/centrum.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima prijs-kwaliteitverhouding
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bacon en roerei waren steenkoud, in de ontbijtzaal stond insultverwekkende junglehouse op.

Sfeervol maar wat gedateerd hotel. Prima gelegen in centrum Bergen.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Hotel viel tegen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine kamers, parkeren tegen duur tarief of op 400 meter, Door groepsverhuur aan Chineze gaat er geen aandacht meer uit naar andere gasten door eigenaars(leiding)

ontbijt en het plaatsje Bergen

Prima en betaalbaar hotel voor 1 nachtje Bergen op een perfecte locatie!
    • Grote Tweepersoonskamer

Kamer was een beetje gedateerd, maar had daardoor ook wel weer een bepaalde charme. Hotel gevestigd in een mooi oud pand, maar daardoor wel een beetje gehorig. Geen koelkastje op de kamer helaas.

Gelegen in centrum van Bergen NH, dus alles op loopafstand!

Prima accommodatie voor een kort verblijf aan zee (5 km).
    • Standaard Eenpersoonskamer

De raamdecoratie op de 1-persoonskamer was niet afdoende om het goed donker te kunnen maken. Het ontbrak aan enig uitzicht vanuit de kamer.

Ontbijt is gevarieerd genoeg en goed verzorgd gezien prijs/kwaliteit verhouding

locatie!

Ontbijt was niet super, broodjes steeds op en helaas niet van de warme bakker(aldi-lidl)dat vindt ik niet kunnen voor een hotel!!!slechtevoegen in douche kamer 44

locatie!

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Aangenaam
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kleine kamer en het sanitair is behoorlijk krap voor twee personen Kamer 33 komt met meerdere kamers uit op een platdak, als je het raam open zet en een of meerdere andere kamers ook, kun je elkaar verstaan.

Het ontbijt was goed, huiselijke sfeer

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Het was helemaal goed en prachtig;
    • Grote Tweepersoonskamer

enig minpunkt: de bevestiging van de douche zat een beetje los

Het was helemaal goed en prachtig; Bergen en het hotel zijn echt een aanrader; belangrijk: wij hadden de familiekamer in het bijgebouw;

Super locatie, maar teleurstellende accommedatie

Klantvriendelijkheid. Kamers en badkamers waren zeer gedateerd. Na 10.00 uur was nog iets drinken niet meer mogelijk

Goed ontbijt. Hele fijne omgeving en prima locatie

• Beoordeeld op: 21 september 2017

We hebben een zeer aangenaam verblijf gehad in het gezellige Bergen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Niets. Zelfs het weer niet want ook dit was het hele weekend perfect.

De ontvangst was hartelijk, we konden een parkeerplaats huren voor het hotel, dit was prettig. De kamer was niet al te groot maar alles was aanwezig. Het ontbijt was prima en de ruimte gezellig om te ontbijten. Ook buiten onder de veranda was het prima vertoeven met een drankje van de bar, daarbij was het prettig dat je het op kamernummer kon laten schrijven en bij vertrek kon afrekenen.

functioneel maar slechte prijs/kwaliteitsverhouding
    • Standaard Eenpersoonskamer

Badkamer is zeer klein. Defect aan douchekraan, kokend heet water uit zowel de koude als warme douchekraan. Zeepbakje ontbreekt. Deurkruk naar kamer zat los. TV hangt te hoog, bijna tegen het plafond

Goed ontbijt, schone kamers, gezellig ingericht.

Ramzalig en oplichting
    • Kleine Tweepersoonskamer

Beschimmelde badkamer die echt piepklein is ... zwaar verouderd, daarnaast stond dit hotel veel duurder op booking.com dan dat het wordt aangeboden op de website zelf ... eigenaar is een oplichter.

Eigenlijk niets

Slecht hotel

Service personeel totaal niet klantgericht, zeer kleine kamer met schuine daken en heel basaal.

Zeer klein en beperkt. prijs kwaliteit totaal uit verhouding

ontspannend en sfeervol

wastafel aan de kleine kant maar grotere is waarschijnlijk niet mogelijk gezien de beperkte ruimte in de badkamer

Prachtig sfeervol hotel op prachtige locatie in het centrum heel gemoedelijk, vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt oude tijden herleven , genieten op de veranda

Ontvangst erg vriendelijk, weinig parkeerplek. Super ontbijt, maar kamers klein en erg gedateerd .

De ruimte, erg klein voor twee personen en huisdier. En weinig handdoeken voor twee personen. Kregen twee grote en maar 1 kleine.

Het bed uitstekend, locatie ook. Erg gedateerd en erg klein. Ontbijt super. 👍

wel heel gezellig om in het centrum te wezen van Bergen
    • Kleine Tweepersoonskamer

de kamers vonden wij veel te klein naar verhouding de prijs. de trap voor ouderen vonden wij niet handig.

het ontbijt was heerlijk dus heel goed, het personeel heel vriendelijke dus een hele gezellige accommodatie. Contacten met andere was heel gezellig.

Zeker aanbeveling.

Kan altijd beter ,gewoon tevreden.

Gastvrijheid en personeel prima, kamer prima, douche en toilet simpel. Maar geen reden om niet te gaan. Ontbijt prima en veel keuze. Honden toegelaten en geen probleem of overlast van. Midden in het centrum en zeker aan te bevelen.

Fijn hotel in het centrum met een huiselijke sfeer.

Dat je er niet kan dineren en wanneer je voor de deur wilt parkeren dat het niet gratis is.

De ligging ten opzichte van het centrum van Bergen (NH) en de mogelijkheid van voor de deur parkeren. De kamers achter het hotel zijn ook een verrassing.

Prima verblijf gehad, komen zeker nog een keer terug.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Afwerking van de kamer/badkamer had beter gekund. In de kamer te weinig stopcontacten, maar aan een kant van het bed. Verder geen spiegel in de kamer voor bijvoorbeeld haar te fohnen etc.

Met name de klantvriendelijkeheid van het personeel was erg goed. Ontbijt was super, ruim aanbod. Ligging hotel ook erg goed, dichtbij alle faciliteiten.

Gelukkig maar voor één nacht - één nacht te veel
    • Kleine Tweepersoonskamer

It stated that it was a small room, we could have lived with this. It was however old and shabby with no window and a bathroom since 1900. I think the name of the hotel is well chosen. Room was bad, bathroom was bad and breakfast was bad.

The location was good, the man at the reception was nice.

zie boven verder goed ontbijt vriendelijk personeel
    • Grote Tweepersoonskamer

grotere kamer en parkeergelegenheid tegen een redelijke prijs, prijs kwaliteit voor dit hotel is slecht

zeer gedateerd, kamers zeer klein afbraak is beter dan renovatie, ligging perfect, zeer slecht dat er zeer beperkte parkeergelegenheid is voor de prijs van 15 euro per dag voor het hotel aan de openbare weg een schande .prijs van 268 euro voor twee dagen zonder parkeren is van de zotte

Warm en onder koele natte handdoeken moeten liggen

Kamer klein en zeer warm en weinig mogelijkheid tot verluchting. Was natuurlijk een zomer avond maar dan direct onder het dak geeft een ventilator toch ff wat gemak of zo

Mooi weer, mooi dorp, matig hotel onderkomen.
    • Grote Tweepersoonskamer

Toiletpot in onze zogenoemde 'grote' kamer zit zo dicht tegen de muur, je kunt er haast niet tussen.

Het hotel is ons al jaren bekend, maar inmiddels toe aan een fikse renovatie. Het ontbijt is zeer mager, niet zozeer in de keuze, maar de kwaliteit van de producten. Echte koffie zou lekker zijn.

Bergen is een geweldig dorp, het hotel erg eenvoudig en gedateerd

De grootte van de kamer, de inrichting is erg verouderd. de beeldkwaliteit van de t.v. was slecht

De kamer en douche/toilet waren schoon, het was een prima bed.

Meer aandacht voor comfort in de kamer en buiten voor het stallen van de fietsen.

We hadden een standaard kamer en dit was ook inderdaad een standaardkamer. Vrij klein en een kleine badkamer. We misten wat comfort, zoals bijv. een grote spiegel in de slaapkamer, een plankje in de doucheruimte voor shampoo, zee e.d. en buiten zou de fietsenstalling ruimer opgezet kunnen worden, waardoor je de fietsen makkelijker kunt stallen en wegrijden.

De ligging van het hotel.

Nostalgisch verblijf in Bergen.

Ontbijt was prima. Gevarieerd. Kamer was fijn op de begane grond. Wel een beetje krap voor twee personen ... Maar tegelijk ook knus. Leuke inrichting.

gezellig, ontspannend, gezellige huiskamer. Dit vergoedde het gebrek aan in je bed ontspannen
    • Kleine Tweepersoonskamer

ik had van te voren niet ingeschat op de foto's dat kamer 11 zo'n schuin dak had bij het hoofdeinde van het bed. Je kon niet rechtop zitten in bed om bv te kunnen lezen of TV kijken. Grote kans om je hoofd aan een balk te stoten. Ik vind dat dit eigenlijk niet kan in een hotel.

service gericht, vriendelijk personeel heerlijk ontbijt, gezellige inrichting

Vriendelijk personeel, niet te duur en een prima locatie tov het winkelcentrum.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het is een gehorig gebouw dit is meer een gegeven dan dat het een punt van kritiek is. De badkamer heb ik gemiddeld beoordeeld dit omdat hij wat klein is maar ik had dan ook een kleine kamer geboekt voor een kleine prijs. Hij was overigens wel goed schoon met een heerlijke douchekop en thermokraan.

Ontbijt is belangrijk, dit heeft u ontzettend goed verzorgd. Ruim in het aanbod en tijd voor nuttiging. Meer dan prima.

Niet doen.

Ondermaats niveau. Mag je geen hotelkamer noemen en zeker niet voor die prijs. Muf, het lijkt een goedkoop verbouwde kippenschuur, verrotte overkapping, bed met kuil.....

Je kunt buiten zitten.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Zelf kijken en oordelen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Enige min punt waren de lamellen. Het was nooit donker op de kamer. Maar dat is natuurlijk ook omdat wij gewend zijn met rolluiken te slapen

Hoewel "kleine" kamer viel dat reuze mee. Door veel negatieve beoordelingen waren we blij dat het niet klopte. Hebben genoten