Beoordelingen over Van der Valk Hotel Akersloot / A9 ALKMAAR 4-sterren

Geesterweg 1a, 1921 NV Akersloot, Nederland

#1 van de 1 hotels in Akersloot

Prima verblijf met prachtig weer

Wij hadden aangegeven dat er rotzooi buiten stond en dat de douche een schoonmaakbeurt kon hebben(in de douche zat na mijn mening oude bloedvlekken) De douche is gepoetst maar er zaten nog vlekken en de rotzooi buiten was gehalveerd ,er stonden twee zakken en nadat men er geweest was stond aan de andere kant van de stoelen nog een zak en die is tijdens ons verblijf blijven staan.

Jullie zijn de afspraken nagekomen en jullie Hotel is prima gelegen en een prachtig zwembad

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Nog nooit hebben wij zo'n slechte ervaring gehad in een...

Nog nooit hebben wij zo'n slechte ervaring gehad in een Van Der Valk hotel. Het personeel was super onvriendelijk, chaggerijnig en begroet geen enkele gast in het hotel. Ook lopen er overal honden (aan de lijn) zelf met het ontbijt! Ons bed was niet eens opgemaakt en nadat het was opgemaakt kregen we op een tweepersoons bed 2 losse!! 1 persoons dekens. Hier keren wij echt niet meer naar terug!

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Alles, de kamer, se wellness, de service wij komem graan nog...

Niets het was fantastisch, enige aandachtspuntje is de muizen in de bar. De ober gaf aan dat door het weer kwam.

Alles, de kamer, se wellness, de service wij komem graan nog een keer.

fantastisch, volgend jaar weer !

toevallig was er een regenpijp kapot op ons balkon waardoor het behoorlijk nat werd, maar dat mocht de pret niet drukken

Goed ontbijt en mooie grote schone kamers

goede lokatie; goede prijs/kwaliteit

zeer goed ontbijt, goed georganiseerd (zeker gezien het aantal mensen dat aldaar verbleef) vriendelijk personeel goede lunch na aankomst ruime parkeermogelijkheden

Kijkt U bij wat beviel mij het meest,meer lovende woorden heb ik niet!

Door de enorme grootte van het hotel, moet er op de kleine dingen gelet blijven worden, de bureau stoel stond bij aankomst buiten, De asbak tot aan de nek toe vol met peuken,en de handdoeken worden te vaak gewisseld,ook al legde we de handdoeken niet in het bad

Ik kan elke keer weer alles opnoemen, maar van de Valk Hotel steekt met kop, en schouders, boven elke hotel kette in deze catagorie uit,het is elke keer weer een feest voor ons om in Uw hotel te mogen Logeren,een goed ontbijt,een uitstekende keuken personeel waar je zelf vrolijk van word of je wilt of niet en tot slot keurig nette kamers .

Heel hoge verwachtingen, die absoluut niet volledig uitkwamen.

De ontvangst / aanmelden bij de receptie en de ontvangst na terugkomst op zaterdagavond. Gewoon schofterig om twee gasten niet op te merken, laat staan even aan te spreken, maar klakkeloos voorbij te lopen!

Het ontbijt was heerlijk. Sommige personeelsleden waren niet vriendelijk of zagen ons letterlijk niet zitten!

Het nodigt uit voor een herhaling.

De buitentemperatuur had duidelijk invloed op binnen; de gangen waren aan de warme kant; het zwembad was niet prettig om te gebruiken, veel te warme lucht/water!!! De kamerventilatie is onvoldoende regelbaar, de laagste stand gaf heel snel veel koude lucht. Gezien de kamerprijs( de luxe kamer)was de schoonmaak goed maar de opmaak van de bedden liet erg veel te wensen over( de lakens werden niet strak getrokken)

Het ontbijt was qua aanbod bijzonder voldoende; als je flink eet is lunchen op dezelfde dag nauwelijks nog nodig!! De benadering en hulp van het personeel, zowel aan de balie als in de bediening was zeer goed.

Teleurstellend qua service

Ik had gevraagd om een rustige kamer wegens verblijf voor mijn werk. Volgens de receptie hadden ze me deze gegeven aan de achterkant van het hotel. Dit bleek de zijkant van het hotel te zijn. Maar naast overlast van het verkeer op de A9 en verdwaalde vliegtuigen had ik bovendien een gezin met kleine kinderen boven mij die tot 1 uur ’s nachts liepen te stampen en de jacuzzi gebruikten wat je heel goed hoorde. Oordopjes hadden ze niet bij de receptie en toen ik nog een drankje wilde nemen in de bar omdat die volgens de informatie over het hotel open was tot 01:00 weigerden ze me te serveren omdat ze net alles hadden opgeruimd....... Tot slot bleek er alvast 150% van de kamerprijs van mijn creditcard te zijn “gereserveerd” zonder mij hierover te informeren. Er werd gezegd dat dat ik de kamer vooraf moest betalen en daarbij werd de prijs van de kamer genoemd..... Wat volgens mij normaal een goed hotel zou moeten zijn bleek een enorme teleurstelling!

Mooi ingerichte kamer, sfeervol hotel en restaurant.

Een typisch vd Valk hotel, goed gelegen, dat de "massa" aanspreeekt
    • Standaard Plus Kamer

Hotel is net een fabriek, lange loopafstanden tussen kamer en ontbijtzaal

Prima kamer en badkamer, goede bedden,uitgebreid ontbijt , vriendelijke bediening

Handig en gemakkelijke uitvalsbasis voor stranden

Logistiek is deze lokatie een ramp. De Kaagbaan van Schiphol is er niks bij. Kruip door, sluip door om je kamer te bereiken. Kan echt niet

ontbijt was ruim en voor 13,50 goed geprijsd

rond 2200 uur ging het alarm af - dit bleek loos alarm te...

rond 2200 uur ging het alarm af - dit bleek loos alarm te zijn. Is toch heel vervelend !!

Aangenaam verblijf, geen opmerkingen.

Alles was naar wens, we hadden niets tekort. Ruime kamer en badkamer. Zeer uitgebreid ontbijt. Het zwembad was een pluspunt. Goed bed, geluidsdichte kamer.

Heerlijk en wij komen graag een keer terug!

Het ontbijt is super, de kamer en de badkamer zijn prima. Wij hebben een e bike gehuurd bij het hotel en hebben een prachtige route gefietst door de duinen.

zeer goed

Bedienend personeel. Moesten soms wat lang wachten. Hadden 1 keer zelf onze bestelling niet doorgegeven en liegen dan dat het aan de drukte lag en dat de bestellingen door elkaar waren gehaald in plaats van gewoon de waarheid te vertellen. Kaartje (deurhanger) voor reparaties aan deur gehangen en deze was gewoon op de kamer teruggelegd en de reparaties waren niet uitgevoerd. Personeel van de receptie (ontvangst) waren wel zeer vriendelijk en correct

kamers waren goed en werden schoon en netjes gehouden; bedden sliepen geweldig; ontbijt was geweldig; zwembad en wellnes waren uitstekend

Alles er op en er aan, top weekend!

Kamer deluxe gehad, prachtige kamer met heerlijk bad. Mooi schoon en fris interieur. Ligging perfect vlakbij zee. Erg vriendelijk personeel. Aanrader !!

mooie kamers en super ontbijt.

we hadden een 3 gangen diner bij besteld , toen we wouden betalen moesten we eerst een code opzoeken op de telefoon om de afgesproken prijs te krijgen. niet klant vriendelijk

mooie kamers en super ontbijt.

Supermooie kamer, hadden 2 kamers (1 gewone en een prachtige...
    • Standaard Plus Kamer

Enige nadeel dat ik kan verzinnen is dat het een groot hotel was en dat daardoor de afstanden ook groter worden (naar t ontbijt, zwembad, etc..)

Supermooie kamer, hadden 2 kamers (1 gewone en een prachtige familiekamer), beide goede bedden, goede douches en lekker schoon!

Geweldig ontbijt maar tegenvallend zwembad

In de badkamer waren haren te vinden en tussen de matrassen lag het visitekaartje van een vorige gast. Ook vonden wij het erg jammer dat het zwembad zoveel gebruikt werd voor zwemlessen, waardoor we er geen gebruik van konden maken. Dan deel je namelijk het zwembad met de zwemles en dat werkt niet echt ontspannend... Wij hadden het hotel erop geselecteerd dus dat was een tegenvaller.

Het ontbijt was geweldig! Alles wat je maar kunt bedenken en het geld zeker waard. Daarnaast hadden wij onverwachts een bubbelbad op de kamer, erg leuk. Fitness was goed in orde.

Heerlijk!!
    • Standaard Plus Kamer

Prima hotel, massaal, zakelijk personeel, locatie ligt aan fietspunt 54/55. Heerlijk groot zonnig terras, t is geen klein knus familiehotel, van Familie vander Valk. Prima!!

Heel mooie hotel.

Ik vond dat personeel veel te jong en onervaren was, bijna kinderen en zonder begeleiding van volwassenen. Ze proberen natuurlijk om hun best te doen maar ik had het gevoel dat het een hotelschool was aan het oefenen. Op mij. Ik vond dat service niveau redelijk laag was. Bijvoorbeeld lunchen is het niet gelukt want we waren aan het wachten 20 minuten en niemand heeft ons gemerkt. Dus we gingen weg naar een andere plek te zoeken waar we konden eten.

Heel mooie hotel. Ruime kamer, heel grote badkamer met regendouche en jacuzi bad. Alles schoon en mooi. Er is redelijk grote zwembad, met saina en stoomcabine, kleine fitnessruimte. Goede ontbijt, redelijk goed internet.

zeer ruime kamer en badkamer.

kleine bemerking: druk aan het ontbijt. een klein ongemak want het ontbijt was wel lekker en voldoende bevoorrading.

zeer ruime kamer en badkamer. zeer verzorgd en goeie bedden! Lekker ontbijt

Erg jammer was een tegenvaller en niet wat ik van andere hotels van van der valk gewend ben

De spa is niet voor hotelgasten maar voor de lokale zwemschool. Op de website spreekt men van een zwembad en spa voor hotel gasten. Helaas ligt het zwembad vol met kleine kinderen die zwemles krijgen en hun ouders achter glas die daar naar kijken. Dezelfde ouders kijken ook richting van de spa wat het lekker ontspannen niet ten goede komt. Er waren kluisjes volgens de website maar die werkten niet en de kleedkamers lagen vol met kleding.

De kamer was netjes en redelijk nieuw

prima, vogende keer kamer dichter bij receptie, mijn man loopt slecht. verder goed verbljf gehad.

kamer achterin 2 hele lange gangen zonder lift in de buurt.

we waren met kleinzoon van rim een jaar en kinderbedje en kinderstoel in restaurant prima. Ook maakten ze een potje eten voor de kleine warm. prima personeel.

Heel leuk en goed hotel!

Het enige dat me tegenviel was de vloerbedekking in de kamer. Tapijt vind ik niet zo hygiënisch. Voor de rest alles prima!

Het ontbijt was fantastisch! De kamer was heel rustig, het personeel echt heel goed.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Jammer dat ze enkel roomservice ontbijt in de suites bieden.

Jammer dat ze enkel roomservice ontbijt in de suites bieden. Ik had graag, tegen een kleine vergoeding (zoals in andere hotels), het ontbijt in de kamer willen hebben. En de welness was stuk maar hier is niks over verteld tijdens het inchecken. Verder prima hotel.

Ontspannend en comfortabel.
    • Standaard Plus Kamer

De fitness ruimte en het zwembad waren erg ontspannend. Het eten in het restaurant was heerlijk. In de avond kan je prima tijd spenderen aan de hotelbar.

Mooi groot hotel met veel faciliteiten, direct gelegen aan de snelweg.
    • Standaard Plus Kamer

We hadden een kamer met uitzicht op het binnenplein. De afzuiging van het restaurant/hotel maakt veel lawaai. Is hinderlijk als je in de zomer 's-nachts het raam open hebt staan.

Het ontbijt was zeer uitgebreid met vers gebakken broodjes en omelet. De ontbijt zaal was verzorgd ingericht. Er was ruime parkeergelegenheid. Het hotel ligt vlak aan de snelweg en is makkelijk te bereiken en een goede uitvalsbasis om de omgeving te belijken. De kamers waren ruim.

Een ontspannen weekendje weg op een goede locatie met uitvalswegen naar de stad en het strand.

Helaas geen koud dompelbad of koude douche gevonden in het wellness gedeelte. Na een stoomkabine of sauna is dit wel belangrijk en zeer wenselijk. Beide nachten even last gehad van harde muziek verderop in het hotel.

Heerlijk ruim bed. Mooie badkamer en grote schone kamers.

FANTASTISCH!

Niets niets niets

Er was werkelijk niets waarvan wij zouden kunnen zeggen..dat was niks! Geweldig eten, zeer goed opgeleid personeel! En superschoon allemaal! Maar wij zijn alleen vd Valkers, alles anders valt altijd tegen! Zeg maar verschil tussen alle goedkope vliegaanbieders en KLM 👍👏👏

Goed bed , grote kamer.
    • Standaard Plus Kamer

Dat ze me omboekte omdat ik een klein Ho dje bij me had. Moest ik extra betalen voor het overboeken. Dat heb ik tegen geprotesteerd .

Goed bed , grote kamer.

We hebben genoten van het lekkere eten ,goed bed om te slapen en heel rustig s’avonds.

Voor ons is er echt niets tegengevallen.

Het ontbijt was zeer verzorgd met een grote diversiteit van Voeding.Voor mij en mijn partner was het top. Lekkere verse fruitsalade en platte kaas bosvruchten was top.

Aangenaam.
    • Standaard Plus Kamer

werd enigzins benauwd op kamer. Airco is oplossing, maar moest na enige tijd weer uit worden gezet. Goed om te doen, maar moe(s)t airco blijven aanpassen.

een prima hotel

een matje voor in de douche zou wel gemakkelijk zijn,het kan wel glad zijn.

het ontbijt was uitstekend en het personeel was zeer behulpzaam. het avondeten was zeer goed . ons hondje mocht overal mee en dat was prima. de kamers waren zeer ruim en prima onderhouden.een dikke pluim voor het hotelpersoneel. hier komen we zekers nog terug.

Heerlijk.
    • Standaard Plus Kamer

Daar kunnen ze in het hotel niks aan doen maar je hoort wel veel de vliegtuigen. Ikzelf vond het niet vervelend, maar als je er niet tegen kunt...

Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel.

Als tussenstop of overnachting zeer geschikt

Bij aankomst was het erg druk, restaurant zat goed vol. Dus onze tafelreservering bleek achteraf zeer handig. In de badkamer konden we de (boven)buren horen door de ventilatiebuis. En het vliegverkeer gaf me wat weinig slaaprust. Om de 5 minuten hoor je er eentje. Zijn we niet gewend als noorderlingen.

Mooie entree, luxe inrichting. Zeer ruime kamer met een mooi modern interieur. Heerlijk gegeten en er werd ook goed meegedacht met de gluten- en lactosevrije dieet van mijn vriendin. Het bubbelbad was heerlijk en ook bij het ontbijt ontbrak het aan niks, er lag genoeg.

Het was goed!

Vanaf de receptie een wereldreis moeten maken naar de kamer zonder duidelijke verwijzingen naar de kamer toe

Ruime kamers en alle fsciliteiten aanwezig

De Locatie is prima luxe ziet er goed uit
    • Standaard Plus Kamer

De telefoon op de kamer werkt niet Ook naar herhaald vragen is dat niet opgelost . Als argument werd verwezen naar andere kamer in plaatst van een andere kamer aan te bieden . Je moet bereikbaar zijn in geval er medische wat mis is De verlichting in de kamer werkt niet volledig waardoor werken op de kamer met schaarste licht in avond moeilijk ging

De Locatie is prima luxe ziet er goed uit

Slecht geslapen , mooie kamer

De bedden schuiven continu uit elkaar heel iritant met slapen en ligt echt niet fijn , matrassen waren ook minder ik heb slecht geslapen helaas..

Bad balkon

Mooi luxe hotel

Balkon is niet afgeschermd dus je zit direct naast je buren. En jammer dat er zwemlessen waren in het weekend, waardoor de helft van het zwembad niet beschikbaar was en je tussen het kindergeschreeuw zit. Ook zitten alle ouders je aan te staren vanachter het raam en het duurt 30 min om de sauna op warmte te brengen. Dus als je de eerste bent in de sauna dan moet je een half uur wachten voordat hij warm is.

Ontbijt is top, de kamer was geweldig, ruime badkamer met stortdouche en groot XL bad. Wellness was ook super, groot verwarmd zwembad, (kleine) sauna en stoomcabine.

Zeker een aanrader
    • Standaard Plus Kamer

Als tip meer controle op schoonmaak wij hadden aanslag op de spiegel en stof op moeilijk zichtbare plaatsen.

Het ontbijt is zeer uitgebreid, en het diner was voortreffelijk.

Gemoderniseerd hotel met mooi zwembad en luxe kamers

geen opmerkingen

Mooi gemoderniseerde kamers met een uitgebreid ontbijtbuffet. De douche in de kamer is heerlijk en van de snelweg hoor je weinig tot niets. Het zwembad met kleine sauna en stoombad zijn erg mooi en modern

Al met al hebben we een erg fijn verblijf gehad in het hotel!

- Het was 's nachts erg warm op de slaapkamer, we misten de climate control. - Toen we aan het eind van de middag terug kwamen bij het hotel was er absoluut geen parkeergelegenheid voor onze auto. De parkeerplaats stond volledig vol rondom het hele hotel. - Half voor de deur van 1 van onze hotelkamers stond een etenswagen met vuile vaat van s' morgens een ontbijt en 's avonds een diner (met resten eten en afgekloven botten, etc) Deze twee maaltijden hebben er elk een halve dag gestaan en dat rook onaangenaam en zag er onsmakelijk uit. Het diner afval heeft er de hele avond en nacht gestaan.

De bedden, badkamer, het ontbijt en de gezellige lounche ruimte waar je 's avonds nog even kunt borrelen bevielen ons goed.

prima,kom volgend jaar weer.

Kan niet vertellen wat tegenviel,alleen de vloerbedekking mag eens vernieuwd worden in de gangen waar de kamers zijn.

De kamer is mooi en de badkamer geweldig. Het ontbijt is super,die er niet van kan genieten is niks gewend.wat betrefd het personeel vriendelijk en behulpzaam. We zijn vorig jaar ook geweest, dit doen wij om op familie bezoek te gaan. Een goede locatie om te logeren.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

De hygiëne, deur naar balkon was heel smerig aan de...

De hygiëne, deur naar balkon was heel smerig aan de binnenkant, schoonmakers maken dit njet schoon, omdat de vitrage en de gordijnen voor het zicht van de deur hangen. Stof op het hoofdboard van het bed en de landkaart op onze kamer zaten ook allemaal vlekken en vingervegen op

Een uitstekende accomodatie .

Geen minpunten kunnen vinden

Dit hadden we niet verwacht van een Van der Valk Hotels , super kamers en buffet diner en ontbijt waren hier super , mooie restaurant en ontbijt zaal , ruime parkeer gelegenheid en makkelijk bereikbaar via de auto weg. een accommodatie om langer te verblijven

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima kamer en badkamer

Kamer was erg ver van de receptie/ingang/restaurant, kruipspoor/sluipdoor met tussentrappen, erg onhandig met veel bagage.

Prima kamer en badkamer

Prima hotel voor zakelijk gebruik.

Ze hadden last van muizen. Niet echt prettig.

Nette kamer. Prima badkamer. +ik heb meerdere dagen hier overnacht en twee verschillende kamers gehad. Beide kamers hadden een balkon. Helemaal top.

Prima hotel voor zakelijke doeleinden.

In de bar hadden ze last van muizen. Niet echt prettig. Continue muizen die rondlopen.

Nette kamer. Ruim en goed bed. Badkamer oké straal douche matig.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Uitstekend hotel voor de zakelijke reiziger

Het diner viel qua smaak tegen (voorgerecht: proeverij Akkersloot, hoofdgerecht: ossenhaas spies), daar had ik meer van verwacht. Er zijn Van der Valk hotels waar het eten veel lekkerder is.

Zoals bekend bij Van der Valk hebben ze mooie ruime kamers. De badkamer is modern, heel netjes en heeft een bubbelbad. Heerlijk na een dag werken. De kamers zijn niet gehorig en er is geen geluidsoverlast van de naastgelegen snelweg. Ze hebben een gezellige bar om nog even een drankje te drinken. Het hotel is in zijn geheel netjes en schoon.

Prima ruime badkamer

De schoonmaak van de kamer kan stuk beter Cafe/bar kan beter, personeel kijkt rond maar zien niks

Prima ruime badkamer Hotel bevindt zich op een prima locatie Uitgebreid ontbijt

Omdat we voortaan alleen nog voor van der Valk zullen kiezen.
    • Standaard Plus Kamer

Iets langer uitslapen. Vooral na onze bruiloft. Iedereen aan het ontbijt, wilde nog wel even uitslapen. Verder was alles goed geregeld. Maar dat was in Emmen.

Alles goed ervaren.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Van der Valk blijf ondanks alles de appelmoes met de kers.

Als je houd van massaal,robotpersoneel,drukte,minder kwaliteit van ingrediënten wat voedsel betreft, zwembad niet ter beschikking wanner jij wilt ivm constante zwemles van de jeugd, als je alleen wilt slapen in bed ( bedden schuiven direct van elkaat)en je wilt teveel betalen dan moet je reserveren.

De ruime kamer en badkamer. Wat de kok weet te breiken ondanks de kwaliteiten van ingredienten is goed.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Was wel goed maar kon wat afstand naar.... beter

veel te ver van ..........

Kamers prima , maar veel te ver van de receptie en restaurant. lange gangen , een eind lopen vooral als je wat moeilijk lopen kunt. Goed Restaurant. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Veel beter dan verwacht.

Geen tissues op de badkamer, kartonnen bekers, geen glazen van glas. Past niet bij de luxe uitstraling, wel bij de prijs 🙂

Moderne kamer, super badkamer, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Comfortabel en naar verwachting.

Amper NL zenders op de tv en kussens waren erg klonterig.

Badkamer was zeer mooi! Foto’s van de kamer die op de site staan komen ook overeen met de werkelijkheid.

Een prettige plaats voor een onbijtje na een grandioos familie evenment op zaterdagavond!
    • Standaard Plus Kamer

Kamer een beetje ver! Slechte verlichting op de donkerbruine trappen! en 1 dingentje; housekeeping had het afvalemmertje op de badkamer vergeten te legen, vergissen is menselijk maar wat zijn ze nog meer vergeten? en in de rij staan voor je ontbijt-eitje! hmmm liever niet!

Goed ontbijt! mooie kamer! vriendelijke personeel! prettige ontvangst! GROOT restaurant!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Heerlijk uitgebreid ontbijt en prachtige grote kamer met bad...

De onpersoonlijkheid en onvriendelijkheid bij het uitboeken. Dit is een leerpunt, om ook vertrekkende gasten netjes te behandelen !

Heerlijk uitgebreid ontbijt en prachtige grote kamer met bad en douche.

Leuk om met de familie te vertoeven
    • Standaard Plus Kamer

Barpersoneel wat ongeorganiseerd. Soms lang wachten.

Ontbijt en kamers netjes/perfect. Receptiepersoneel ook kundig..en ontspannen Fijne sfeer en mooi hotel.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Uitstekend hotel voor de rokende zakenreiziger.

Enorme afstand van receptie naar kamer via 2 liften en lange gangen. Aanvulling van buffet (roerei / spek): ik heb de laatste restjes genomen.

Zeer comfortable rooksalon. Goede WiFi op alle plekken. Gastvrij hotel ingericht op de zakenreiziger.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Jammer dat er nog steeds tapijt op de vloeren ligt (allergisch voor stof) en geen Nespresso apparaat in de kamer aanwezig is.

Uitstekende ruime kamer en badkamer! Lekker 2 persoons bed.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Perfecte accommodatie
    • Standaard Plus Kamer

Akersloot heeft altijd mooie en schone kamers en suites. Wij hebben nog nooit chagrijnig personeel meegemaakt. Het diner was, zoals altijd, perfect en het zitje in de bar, voor 12 man, was prima geregeld.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Voor de rest was het goed.
    • Standaard Plus Kamer

Wat er tegenviel. Wij zaterdagmorgen na ontbijt bij onze kamer aankwamen. De deur niet openging. Naar receptie kaartje opnieuw geactiveerd en nog niet werkte. Wederom naar receptie antwoord : wat vervelend. Er werd iemand van technicedienst gewaarschuwd. Hebben we ruim 1 uur op de gang staan wachten voordat er iemand kwam. s, Avonds, na een dag weg, deur gaat weer niet open. Na het diner konden we eindelijk weer naar kamer waar we de bedden en badkamer aantroffen zoals wij ze hadden verlaten. Dus geen bedden opgemaakt. Dan heb je het wel een beetje gehad met de gastvrijheid in Akersloot.

De keuze bij het ontbijt was heel goed. Het diner was goed. Ook de kamer was in orde.

Goed.

De routing in het ontbijtbuffet is zeer onlogisch. Voor de koffie moet je weer tegen de stroom in buiten de eetzaal zijn en overal staat wat. Verder was er een verbouwing gaande wat de ruimte beperkte en je eigenlijk in de lobby moest eten.

Gidd

De ruimte tussen de tafels. Geen ruimte om je tafel te verlaten zonder je achterbuurman te vragen of je er weg mag

Zoals altijd een pluim voor van der Valk

Een goed onderkomen voor het verblijf van een nacht.

Met name voor onze enigszins natte jassen konden we maar met moeite een geschikte plek vinden. Dit had heel eenvoudig opgelost kunnen worden door een paar ophanghaken (kapstok) in de gang aan te brengen.

De kamer (nummer 162) : heerlijke bedden. Alleen was de kamer niet op temperatuur of zeg maar koud toen we er aankwamen; maar na een telefoontje hebben ze het goed weten op te lossen. Voorts wordt een lekker warm bad door ons zeer op prijs gesteld.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Alles naar uw wens maak omgeving !!
    • Standaard Plus Kamer

Het kartonnen bekertje naast de koffie- en thee faciliteiten stoorden me. Het plastiek bekertje in de badkamer (vreemd : nadat ik het liet vallen was het zelfs gebarsten). Ik hou wel meer van porselein en glas.

Kamer heeft een zeer strakke hyper moderne look. Het ontbijt was van een zeldzaam hoog niveau; hier merk je duidelijk dat men alles wat voor verbetering vatbaar was verbeterd werd. Zwembad en aankleding van de ruimte is zéér mooi.

heel veel mensen, erg druk

Het was een onrustige nacht met veel geren en gepraat op de gang. Regelmatig ook veel gebons/ geslaan op een raam in de buurt.

Kamer was ruim met een goed bed

Goede bereikbaarheid, prima parkeren, mooie kamer

Tv was niet aangesloten, make-spiegel badkamer was kapot, schoonmaak laat te wensen over, schimmel in de badkamer

Goede bereikbaarheid, prima parkeren, mooie kamer

Ik had een standaard kamer geboekt omdat deze niet...

De kamer was vies en het bubbelbad deed het niet een enorme tegenvaller als je daarvoor de kamer hebt geboekt

Ik had een standaard kamer geboekt omdat deze niet beschikbaar was kreeg ik een upgrade naar een diamond room goeie service

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Warme kamer schoon
    • Standaard Plus Kamer

Sommige mensen achter de receptie zijn niet aardig vooral vrouwen niet,niet behulpzaam koud en zakelijk best arrogant ook bij schiphol ook al

Warme kamer schoon

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Hoge kosten voor budgetkwaliteit.
    • Standaard Plus Kamer

Kamer was erg afgeleefd, smerige vlekken op oa. gordijnen en vloer, badkamer lag nog een gebruikt roerstaafje van de vorige gast. Ontbijt was niet smakelijk (raar smakende scrambled eggs, pistoletjes leken niet lang genoeg gebakken) en zeer duur voor wat het was.

Bed lag erg goed, kamer was goed rolstoeltoegankelijk.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Ontbijt, sauna en fitness.
    • Standaard Plus Kamer

Kamer had lekkage. Water kwam door plafond. Moesten het maar even oplossen met handdoeken. Ergste was nog dat het bekend was maar er is niets mee gedaan. Wel mensen in plaatsen.

Ontbijt, sauna en fitness.

Praktisch.

De kamers zijn gehorig omdat er een grote raampartij en balkondeur is, die m.i. beter geïsoleerd zouden kunnen worden. Ook geluiden vanaf de gang zijn goed hoorbaar. De buren kunnen vanaf hun balkon zo doorlopen naar ons balkon. Het is een doorlopende galerij dus weinig privacy. De hangkast is te smal. Wij misten haken in de kamer om bijvoorbeeld een (natte jas) op te hangen. Het hotel is erg groot. Nadeel: wij moesten een enorm eind lopen om bij onze kamer resp. bij het restaurant te komen. Ook doet het personeel weinig moeite om de gasten persoonlijk te benaderen. Hierdoor heeft het hotel een anonieme sfeer.

Deluxe kamer was erg ruim. Schoon. Grote ramen, balkon. Moderne zeer ruime badkamer. Prima bed. Kleine koelkast. Kluis. Goed ontbijt in een mooie ruimte met verschillende soorten stoelen en tafels. Op zondag ontbijt tot elf uur.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima verblijf!
    • Standaard Plus Kamer

Het meisje wat ons 's ochtends verwelkomde bij het ontbijt hing behoorlijk op haar sta-tafel. Zij was nog erg jong. Het is goed om haar op haar houding te attenderen. Een actievere houding is gewenst.