Beoordelingen over Hotel Au Quartier 3-sterren

Kapoenstraat 32, Centrum Maastricht, 6211 KW Maastricht, Nederland

#27 van de 51 hotels in Maastricht

Goed en zeker voor herhaling vatbaar.
    • Appartement

De prijs was hoog, maar dat weet je als je in Maastticht wilt slapen als Andrë Rieu zijn concerten geeft.

Prima ontbijt. Hotel was prima gelegen op een paar honderd meter van het Vrijthof.

Fijn en ruim appartement op een prachtige locatie.
    • Appartement

Bijna geen ramen. Alleen in voorste kamer.

Fijn en ruim appartement op een prachtige locatie. Midden in het centrum van de stad. Erg goed restaurant.

Mooie centrale locatie
    • Appartement

Zeer maar dan ook zeer gehorig. Neem oordoppen mee want u hoort iedereen praten. Ons appartement had 1 raam dat open kon en dat was bij het bed. Douche zeer gedateerd (redelijk schoon). Personeel was ongeïnteresseerd (vroeg niet eens hoe het verblijf was). Overall: prijs/kwaliteit was het niet waard Parkeren is lastig maar dit kan goedkoop 10 min lopen in het stadspark voor €6,- per dag.

Mooie centrale locatie Lekker bed

Prima hotel midden in centrum Maastricht

Grote, vieze witte vlekken op de kastdeuren. Erg warme, benauwde kamer. Verder veel geluid 's avonds op straat en andere gasten de midden in de nacht binnen kwamen in een gehorig pand. Geen trapleuning aan de muur bevestigd, was aan de binnenkant van de trap maar als je zou uitglijden dan heb je daar geen houvast aan, dus dat is best gevaarlijk en zeker als je met tassen loopt.

Midden in het centrum. Goed ontbijt en een heerlijk restaurant! Parkeergelegenheid om de hoek.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Het is een aanrader, Maastricht is een mooi en gezellig stadje, alleen spijtig van de parkeerboete,

We hadden een piepkleine badkamer en konden ons toiletgerief nergens kwijt. Heb een proces gehad, gratis parkeren tijdens de feestdagen! fout ingelicht in het hotel!!! 65 euro extra !!!kon vermeden worden

De vriendelijkheid , overal dichtbij ,gezelligheid en lekker eten.

goed voor stadtripje , alles op loopafstand, maar kamer te warm, en ontbijt best prijzig.

parkeren in de buurt nauwelijks mogelijk, bijzonder warme kamer, geluid van buiten kon snachts door ventilator worden overstemd. Voor wie met trein komt speelt dit natuurlijk niet. Twee keer ontbijt = 29 euro. Beetje stress bij aankomst om 6 u receptie onbemand terwijl auto ergens noodgedwongen op de stoep staat geparkeerd om uit te laden.

de centrale locatie, charmant klassiek hotel, mooi restaurant, sanitair OK, vriendelijk personeel.

Redelijk tot goed; maar in relatie tot het gebodene, nogal "aan de prijs".
    • Appartement

Sanitaire ruimtes weliswaar compleet , maar afwerking zeer matig ( o.a. : electr.draden steken uit de muur; smerig touwtje lichtschakelaar; geen ophanghaken voor handdoeken).

Zeer ruim appartement. Goed ge-outilleerd. Rustig gelegen. Goed ontbijt. Vriendelijk en attent personeel.

We hebben er alleen maar geslapen, verder zijn we niet in het hotel geweest. Maar alles was prima.

Je kon er alleen eten, geen gelegenheid om savond wat te drinken. Maar zaten natuurlijk super dicht bij terrasjes en eet gelegen heden. Dus hebben het niet echt gemist. We hebben er allee

Vriendelijk personeel, parkeer gelegenheid om de hoek, eenvoudige kamer maar heel schoon.

Heerlijk genoten van ons weekendje weg!

De badkamer is niet erg groot en mist wat modernere afwerkingen.

De ligging van het hotel is perfect! Ook is de kamer netjes en het personeel erg vriendelijk!

met moeder paar dagen uit in maastricht
    • Appartement

wij hadden appartement op 1ste verdieping. Slechte bank, nergens haken in de badkamer, geen antislipmat in douche! keuken niet schoon, wc bril scheef

fijn rustige locatie, groot, goed bed, elke dag schone handdoeken,

Maastricht is een mooie stad, je kunt heerlijk eten bij Umami.

De kopjes werden na dag 1 niet meegenomen, zodat we zelf de kopjes moesten schoonmaken. Een leeslampje was leuk geweest.

Het ontbijt was geweldig, je kon zelf je eitje koken. Locatie vlakbij het Vrijthof. En de kamer was schoon.

Rust en comfort in het hartje centrum

De bedden zijn aan de zachte kant, 's nachts lawaai van rokende klanten van het restaurant beneden. Wel wordt een setje oordopjes meegeleverd (2 setjes voor 2 personen zou fijner zijn). Er staat maar één leeslampje aan één kant van het bed. Dit heb ik opgelost door het lampje van het bureau aan het bed aan te sluiten.

De kamer was ruim en comfortabel. De badkamer goed uitgerust met toiletartikelen met lekker warm water en voldoende druk in de kraan. Andere plus punten: kookketel thee/koffie op de kamer, veel vrije stopcontacten voor het opladen van apparaten. Wifi is bij de prijs inbegrepen en sterk. Het bed was voorzien van goede kussens (2 per persoon). De koffer kan gratis na het uitchecken bewaard worden. Het personeel is zeer vriendelijk.

Super goede ligging in het centrum en nabij de restaurants

De prijs van het ontbijt is niet evenredig met de kwaliteit. De badkamer is wat gedateerd en komt niet erg hygiënisch over (voegen rond het bad, vuil onder verwarming ...) De kamers zijn gehorig.

De ligging is super. Gezellig ingericht. Zeer vriendelijke gastvrouw

Toplocatie voor een shortbreak en een super leuk restaurant

Badkamer kon iest beter maar alles was er.

De locatie was top! Maar de grootste verrassing het restaurant. Wat een leuke plek met die binnentuin midden in de stad. Het eten was fantastisc. Super zelfs. Thanks jogmaals

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Het ontbijt was vooral doe-het-zelf (eigen appelsiensap persen, eigen ei koken, zelf koffie halen,...). De hoge prijs niet waard.

het hotel lag pal in het centrum, kamer was erg ruim en proper

Fantastisch!!

Er was wat geluid door de leidingen maar absoluut geen overlast.

Het hotel is kleinschalig en ligt midden in het centrum. Het voordeel van dit hotel is dat het niet naast kroegen en terrassen ligt dus prima slapen. We zijn ontzettend vriendelijk ontvangen en het ontbijt was heerlijk. Wij raden dit absoluut aan.

Zeer plezierig verblijf, een aanrader!

De dekbedden waren niet soepel en de ene was nogal dik en de andere juist wat aan de dunne kant.

Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel, prachtige, sfeervolle locatie. Er is bovendien ook een uitstekend restaurant.

Ontbijt was rommelig
    • Appartement

Ontbijt was rommelig als je later kwam was mn het vleeswaren op sinaasappelpers is aan vervanging toe water in de eierbak niet heet genoeg zodat je na 10 min nog geen normaal eitje hebt koffie machine doet er erg lang over we komen al jaren maar dit keer viel dit allemaal bij elkaar opgeteld een beetje tegen...

Hotel echt midden in de stad!

Heel aangenaam hotel dat zich midden in de stad bevindt. Echt perfect. Alles op wandelafstand. Ontbijtje was lekker. Parkeren vlakbij mogelijk aan 16.50 € en was ook voor ons perfect geregeld. Dit hotel zou ik aan iedereen aanraden.

Ontbijt was prima verzorgd.

Er komt wel wat straatrumoer binnen in de kamer.

Ontbijt was prima verzorgd. Enige wat beetje onhandig is, is dat je zelf de eieren moet koken en de koffie automaat erg traag is. Beter gewoon een kan neerzetten.

Heerlijk genieten in Maastricht

De koffie! Schitterende Jura machine maar duidelijk afgesteld op te slappe koffie, ik nam een dubbele espresso en daar kwam me toch een sloot water voor in de plaats, het was gewoon koffie, zelfs voor koffie was het te slap.

De centrale ligging tov het centrum. De heerlijke verse croissants bij het ontbijt. De hulpvaardigheid van het personeel.

ligging, personeel, ambiance

's-nachts lawaai van de straat: mensen die uit de kroeg kwamen maakten veel lawaai, oordopjes waren bijgeleverd, maar dubbel glas voor de kamers aan de voorzijde is eigenlijk een must

ligging, personeel, ambiance

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Alles was prima vera . joep en els

we zouden het niet weten

personeel op een open en eerlijke manier vriendelijk. stonden gelijk open voor wat extra dingen. bloemen en drankje. ontbijt zeer goed verzorgd.

Prima hotel-appartement op prachtige lokatie tegen een goede prijs.
    • Appartement

De bedden / het beddengoed aan de korte kant.

We zaten in het appartement. Daar hadden we alle ruimte. Eetkamerdeel, woonkamer, eigen keuken, apart toilet en ruime badkamer. Lekker op temperatuur te krijgen in deze koude dagen. personeel was erg vriendelijk, al hebben we weinig van de overige faciliteiten gebruik gemaakt. Prachtige centrale lokatie in rustig straatje. Aanrader!

Echt genieten midden in centrum Maastricht!

Badkamers zijn wel aan vervanging toe, maar het heeft ook wel iets. Past wel in het totale plaatje van hotel.

Ontbijt was echt heerlijk en personeel vriendelijk. Locatie is top. Op loopafstand van Vrijthof en OLV.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Het was een prima verblijf met een mooie kamer en een fijne locatie.

Wij vonden het restaurant bij het hotel (reden waarom we dit hotel hadden geboekt) redelijk duur en daarom hebben we hier niet gegeten. Dit is wel vanuit student-perspectief dus voor anderen misschien goed te betalen. Ook wilden we aan het eind van onze vakantie, onze koffers na de check-uit nog even bij het hotel achter laten om de stad in te kunnen zonder al te zwaar bepakt te zijn. Dit was mogelijk, maar we werden verwezen naar een hoekje naast de lift. Onze spullen zouden dan onbewaakt in de open lucht staan. Daarom zijn we naar station Maastricht gegaan en hebben we daar gebruik gemaakt van de kluizen.

De kamers waren erg schoon, de locatie was ideaal.

• Appartement

een minpuntje is dat het vrij gehorig is en je als het op straat onrustig is (en dat is weer een nadeel van deze centrale ligging) je het erg goed hoort.

de locatie is prima, centrum maastricht.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Zeer centraal gelegen.
    • Appartement

Wij zaten in het appartement naast het hotel. Dat is ruim, maar er mankeerde nogal wat aan de techniek (verlichting deed het niet, WC-bril zat los). En het is echt extreem gehorig; we konden de conversatie van de buren letterlijk volgen (en ze dus ook gemakkelijk zonder stemverheffing vragen of het wat stiller kon). Voor de gerekende €15 is het ontbijt nogal sober.

Zeer centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima verblijf in een leuke stad
    • Appartement

De huizen zijn zeer gehorig. Dat is wel een dingetje.

Een heerlijk groot en gezellig appartement voorzien van alle gemakken. Midden in het centrum. Goed bed.

Een fantastisch hotel met een geweldig restaurant! Super. Heel fijne dagen daar gehad.

Geen mini bar of iets te drinken op de kamer. Behalve thee en koffie. Dit viel ons NIET tegen, maar zou wel prettig zijn.

Een fantastisch hotel. Heel Franse sfeer en een geweldig restaurant!!!! Erg aardige mensen en een heel schappelijke prijs. Prachtig gelegen in het oude centrum van Maastricht.

Sfeervol en gastvrij.

nvt

Wij kiezen bewust voor de klassieke sfeer van dit hotel. Mooie combinatie van modern comfort en autentieke elementen. Daarnaast vinden wij het hotel perfect liggen nl. tegen het drukke centrum aan.

Mooi, keurig hotel vlak achter het Vrijthof

Verlichting in de badkamer niet optimaal voor opmaak, dus dames, extra spiegel mee.

Perfecte locatie, vlakbij het Vrijthof. Keurige kamer, alles zeer schoon en netjes. Mooi authentiek pand.

City trip

De receptionist was ok, maar niet bepaald aardig, beetje stug. Hielp niet mee met het dragen van mijn koffer naar de kamer op de 2de verdieping en vertelde ook niet dat er een lift was, dus ik heb de koffer zelf op de steile houten trap moeten sjouwen. De grootte van de kamer, niet al te groot, en liep schuin.Verder wel schoon en bed was zacht.

De locatie is perfect, midden in het centrum en dus vlakbij alle winkels en eetgelegenheden.

Een prachtig hotel op een perfecte locatie!

Ik eet glutenvrij en dan is de prijs- kwaliteitsverhouding relatief slecht (1 soort glutenvrij broodje en deze was qua smaak en structuur niet echt lekker). Verder was er alleen yoghurt beschikbaar en stukjes fruit (dit laatste was er niet elke dag). Mijn partner eet glutenvol en voor hem was er wel ruim keuze. Al waren bepaald type broodjes al vroeg op (niet uitslapen dus en vroeg gaan ontbijten....).

Het hotel bevindt zich op enkele minuten lopen van het vrijthof en het centrum. Toch is het gelegen op een vrij rustige locatie, wat zeker ‘s nachts heel prettig is!

Perfecte locatie in de buurt van centrum met prettige voorzieningen !!!

Bij het ontbijt miste ik de scrambled eggs met spek enigszins,verder gb

Zeer vriendelijk personeel en een goed restaurant.Badkamers iets gedateerd. Wordt volgend jaar aangepakt volgens zeggen. Op loopafstand gelegen van centrum.

een weekendje citytrippen voelde als een warm bad!

De kamer was ruim, met een leestafel. Het ontbijt zeer uitgebreid. Het personeel heel vriendelijk. Het hotel heeft een hele gezellige, nostalgische uitstraling. het is een oud pand, maar alles is heel schoon. Het ligt in het hart van Maastricht.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Goed hotel, lekker ontbijt, vlakbij het Pieterpad.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Klein detail: Je moet zelf je eitje koken, maar het water was blijkbaar niet op temperatuur, zodat het mijne niet gaar was. (Had geen tijd om overnieuw te beginnen.) De Wifi was vrij zwak op de 2de verdieping.

De lokatie was prima, dicht bij het centrum. Rustige plek in kronkelige oude straatjes. Het ontbijt was een lekker samengesteld buffet. Het hotel was erg rustig, zodat ik een upgrade kreeg naar een iets ruimere kamer. Fijn!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Uitstekend naar ons zin gehad.
    • Appartement

We hadden het appartement op de 1e etage geboekt vanwege wat meer ruimte. Dit is wat gedateerd, maar de bedden zijn goed. De badkamer/douche zijn echt wel aan een opknapbeurt toe. De boiler is te klein en een douchegordijn vind ik niet echt meer van deze tijd. Voor de rest prima.

Het ontbijt was zeer goed, parkeren op loopafstand en zeer veilig. (Afgesloten privé parkeerplaats) Heel aardige eigenaars, medewerkers.

Leuk hotel, prima en ruime kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Sanitair is wat gedateerd en douchen in het bad is niet prettig (en kan zelfs gevaarlijk zijn). Kleine onvolkomenheden in de kamer, maar geen grote problemen.

Prima en ruime kamers, geode bedden, lekker en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Locatie is goed, dichtbij het centrum, winkels, restaurants, etc.

douche was in het bad, dat stond niet comfortabel en stabiel. liever alleen een douche.

het was mijn oude studentenkamer met nog steeds hetzelfde raamkozijn en hetzelfde uitzicht!!

Uitstekende faciliteit in het hart van Maastricht

De ontvangst was zeer hartelijk en vriendelijk, niets geen gestress. Wij krijgen ivm de beperkte en dure parkeeropties en makkelijk aan te lopen en goedkoop parkeeradres aangereikt. Verder ademt het hotel en het personeel de zuidelijke rust en warmte uit. Het geboden ontbijt was in een woord perfect.

een super leuke aanrader, vlak bij het centrum.. Zalig, wij komen nog...

Het was een heerlijk ontbijt maar er waren geen pistolekes....of stokbrood... Heb ik dit gemist??? och nee...

Kamer was goed in orde. Er is ook een restaurant aan het hotel. Mooi binnenkoer... er was s avonds een feestje aan de gang met een 40tal jonge dames. We dachten oei oei, hier gaan we van wakker liggen, maar nee hoor! Zalig geslapen.

Het hotel was dik in orde: prachtig oud pand, vriendelijk...

Het hotel was dik in orde: prachtig oud pand, vriendelijk personeel, zeer nabij parkeren. Maar het geweldigste was de locatie: zo goed als ìn het stadscentrum!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Sfeer: authentiek, ligging rustig en in mooie buurt,...

Kamer was vrij sober en niet echt 'warm' vergeleken bij entree en ontbijtzaal/ restaurant.

Sfeer: authentiek, ligging rustig en in mooie buurt, personeel heel vriendelijk. romantisch hotel

Echt prima. Ik ga hier graag nog eens naartoe!

Bij kamer opende het raam naar de binnenplaats/-tuin waar - als je vroeg naar bed gaat - de muziek en de afzuig nog aan staan en mensen nog eten en keuvelen. Dat hoor je dus; niet vreselijk hard of storend, maar als je echt rust wilt, vraag dan om een kamer die niet aan de binnentuin ligt.

Heerlijk ontbijt, alles zeer vers en de ontzettend lieve dame die ons bediende als bonus. Je voelt je verwend! Fijne sfeer, heerlijke plek in een prachtig historisch pand. Eten in de prachtige binnenplaats/-tuin is een grote aanrader. Fijne brandschone en goed verzorgde ruime badkamer.

Goede locatie nabij centrum en restaurants, gezellig...

De kamer was redelijk gehorig voor geluid uit het trappenhuis.

Goede locatie nabij centrum en restaurants, gezellig authentiek ingericht, waterkoker op de kamer.

Super leuk.

Heel behulpzaam/gastvrij personeel. Heel gezellig en niet zo massaal. Uitstekend restaurant, in een hele leuke unieke patio. Wij komen zeker terug.

Gewoon prima bevallen

De afvoer van het bad bleek verstopt op de dag van vertrek. Niet eerder gemeld (want we verbleven maar één dag en niet gemerkt), dus gemeld bij vertrek. Het zal opgelost zijn.

Vriendelijk personeel, ideale ligging ivm bezoek Vrijthof (André Rieu). Heel erg leuk: viool-chocolaatjes bij de koffie!

Prima verblijf voor een nacht of 2

Veel geluid van buiten als je voor een kamer hebt, handdoek was niet wit schoon

Locatie, vlakbij het centrum. Aardig personeel. Prijs kwaliteit was oke

Ligging perfect maar prijs kwaliteit verhouding matig

Zeer warm op de kamer en ook op de gang 2e verdieping. Met ramen open geslapen. Maar hadden een kamer aan de straatkant dus veel lawaai van buiten helaas. Ventilator op kamer defect.

Ligging top ten op zichte van centrum en Vrijthof.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

we sliepen in een kamer aan de straatzijde / was toch erg lawaaierig / en voor 2 personen slechts 1 paar oordopjes (weliswaar geel maar toch....)

's avonds heerlijk gegeten in het restaurant / prima entourage

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Goeie locatie voor weekendtrip

Minder geluid 's avonds laat vind ik toch prettiger.

Erg goed ontbijt. Kamer aan de voorkant wel luidruchtig, oordoppen kwamen goed van pas. Alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Fantastisch verblijf voor zeer redelijke prijs en goed restaurant
    • Appartement

We hadden een kamer geboekt en kregen een suite, op bg nummer 1 Grote woonkamer, slaapkamer, keuken en badkamer Fantastisch en voor prijs van €90 terwijl alle hotels zowat € 250,- per nacht voor een kamer vragen ivm optreden van Andre Rieu. Slechts 2 min lopen vanaf het Vrijthof, daar ook gebruikt gemaakt van parkeergarage ( € 35,-) voor een dag. Goedkoper parkeren kan ook buiten voor € 6 per dag! Geweldig ontbijt en goed restaurant sávonds heerlijk gegeten

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Letterlijk warm appartement in centrum Maastricht
    • Appartement

Het appartement (nr 2) heeft geen dubbele beglazing aan de stadszijde, waardoor er veel geluidsoverlast is. De keuken heeft geen gordijnen en dat is met warm weer heel vervelend want de keuken wordt als een broeikas.

De locatie is super; in de binnenstad aan een klein straatje. Het appartement (nr 2) is smaakvol ingericht.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

De kamers waren netje en goed onderhouden.

Lawaai op straat, maar daar heb je geen vat op

De kamers waren netje en goed onderhouden. Ook mooie indeling van de kamer. De badkamer was zeker in orde en voorzien van alles, ook assortiment van Spa Collection.

Ruime mooi ingerichte kamer, leuk uitzicht op oud straatje,...

Het ontbijt. De prijs van 15 Euro niet waard en wat met name jammer is, is dat we het niet op de prachtige binnenplaats mochten nuttigen op een mooie zonnige ochtend.

Ruime mooi ingerichte kamer, leuk uitzicht op oud straatje, dichtbij centrum.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Heerlijk hotel, toplocatie, fantastiche keuken, geweldige ambiance, echte aanrader voor Maastricht!!

Er viel ons niets tegen!!

Het eten in het restaurant op de binnenplaats was heerlijk, ontzettend sfeervol en een heerlijke ambiance!!! Ontbijt was ook helemaal prima!!! Evenals het personeel van het hotel, ontzettend behulpzaam, klasse!! De ligging is ook top, aan de rand van het centrum van Maastricht, beter kan niet! We komen zeker, dan met onze partners, nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

aanrader

Sfeervol hotel in de oude binnenstad. Geen eenheidsworst zoals dat vaak met grote hotelketens het geval is. Op steenworp van het Vrijthof in klein straatje. Eenvoudig maar verzorgd ontbijt met persoonlijke aandacht. Ook hier, verwacht geen super luxe buffetten maar gewoon lekker eten in een zeer gemoedelijke sfeer.

mooi hotel op een perfecte plek, goed ontbijt en gezellig restaurant
    • Appartement

De slaapkamer was krap voor een extra bed erbij (babybedje ging wel) Stopcontacten waren niet afgeschermd voor de kinderen

De locatie vlakbij het centrum was perfect! Het appartement was ruim, netjes en koel terwijl het buiten 30graden was Parkeerplaats (openbaar) was op loopafstand van het hotel Aan deze kant van de stad was een grote kinderspeeltuin met zwembad op loopafstand

Had appartement geboekt, prachtig grote ruimte, heeft her en...

zie hierboven.

Had appartement geboekt, prachtig grote ruimte, heeft her en der wel wat aandacht nodig, tv op slaapkamer zelf zou ook ideaal zijn. Waterkoker vol met kalk en deed het niet. Prima bed. Extra dekbed in kast zat onder de vlekken dus niet te gebruiken als het om een koude nacht zou gaan. Vriendelijk persoon, gastvrij en prima ontbijt! Jammer dat hotel op zondag tussen 12-14 uur dicht is, want ivm parkeerterrein kan je dan niet terecht om je auto op te halen ivm uitrijsysteem met kaart waarvan hotel maar 2 stuks heeft. Je betaald 16,50 per dag en op zondag zou je eventueel moeten uitrijden en elders weer betaald parkeren moet doen, als je tussen 12.0014 uur wilt vertrekken.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Gezellig en sfeervol hotel midden in het Jekerkwartier.

We kenden het hotel van jaren geleden, maar waren er na de renovatie nog niet geweest. Verwachting van de kamer was daardoor hoger. Kamers waren netjes en schoon, maar eenvoudig ingericht. Bedden waren blijkbaar niet vervangen want het onderste deel van de bedden zag er wat smoezelig uit. Comfort van de bedden was overigens niets op aan te merken! Omdat de kamer boven het restaurant lag was het 's avonds wat rumoerig. Ook de kamer aan de straatkant was gehorig, maar dat kun je verwachten in het centrum. Geen personenlift, maar wel een dienstlift met gebruiksaanwijzing.

Heerlijk uitgebreid ontbijt in sfeervolle ambiance. Schone kamers, vriendelijk personeel. Prima centrale ligging tov het centrum.

Perfecte locatie, mooie ruime kamer.

Onze kamer lag aan de voorkant van het hotel. Toen restaurant gasten s'avonds en s'nachts buiten gingen roken, Was er wel wat rumoer. Verder Had de verlichting in de kamer beter gekund. S'avonds Was het redelijk donker. Er ontbrak een goede plafondlamp.

Perfecte locatie, mooie ruime kamer. Heerlijk ontbijt.

Locatie is TOP! De rest behoorlijk matig.

De waterkoker zat vol kalk. De douchekop richtte op de muur en de badkamer was niet erg schoon. Veel kapotte lampen in de gang van het hotel en in de kamer. De hotelmedewerker bij het uitchecken was spontaan maar weinig sociaal.

De locatie en de binnentuin.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Goede prijs-kwaliteit verhouding en een top locatie op 3...

Aan de straatkant een beetje gehorig, maar ik vond dit niet heel hinderlijk.

Goede prijs-kwaliteit verhouding en een top locatie op 3 minuten lopen van het Vrijthof.

prima verblijf wat een beleving op zich is.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Parkeerplaat was vanaf 5 uur beschikbaar, dus moest eerst ver weg parkeren, Vrijthof parkeerplaats was dichtbij maar was vol.

Kamer was schoon en comfortabel. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Prima ontbijt. Diner goed met top bediening.

Locatie is geweldig, appartement absoluut niet
    • Appartement

Eerlijk gezegd vind ik niet dat een dergelijk appartement voor deze prijs verhuurd kan worden. Nauwelijks daglicht, er kan geen raam open en de inrichting is echt niet meer van deze tijd. Meubels zouden het nog goed doen in een kringloopwinkel. De binnenmuren grenzen aan een kant tegen het restaurant aan en je kunt 's avonds de gasten letterlijk verstaan. Geleverde oordoppen zijn ook echt onmisbaar !

De ligging midden in de stad is natuurlijk geweldig ondanks het lawaai van de omringende studentenhuizen.

Heerlijk voor weekendje weg!

Bedden waren erg zacht.

Locatie perfect: heel dichtbij centrum en met auto prima bereikbaar. Kamer goed. Ontbijt heerlijk. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eenvoudig vlakbij parkeren.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Voor herhaling vatbaar!

Helaas kan je niet lunchen in t hotel. Maar de Mw des huizes is toch n broodje voor me gaan maken. Echt top!

fantastische service!!! Prima ontbijt.prima kamer.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Goede tip voor restaurant in de stad gekregen.

Tot 4 uur 's nachts enorm geluidsoverlast van studentenfeest pal aan onze slaapkamermuur! Dreunende beats,luide zang etc. Ik verwacht een goede nachtrust en die was op deze manier onmogelijk te realiseren. Personeel was ermee bekend. Hadden de afspraak dat ze gewaarschuwd zouden worden. Dat was niet gebeurd. In een voorkomend geval zouden ze het appartement niet verhuurd hebben. We hadden pech en kregen excuses.

Goede tip voor restaurant in de stad gekregen.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Fijne ervaring, zeker voor herhaling vatbaar

badkamers kunnen een opknapbeurt gebruiken. Beetje gedateerd en klein. Liever geen bad maar wel een goede, ruime douche dan een klein bad met een douche in het bad waar je nauwelijks onder kan staan

De goede service, aardig personeel, goed aan te rijden met de auto, fijne ligging tov het centrum en erg fijne bedden.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Goed maar wel geluidsoverlast

Wij hadden een kamer aan de voorzijde.. Alles wat op straat gebeurde kon je letterlijk horen.. Feestende jongeren in de nacht , Vrachtwagens om half 8 in de ochtend, op zaterdag...

De locatie was perfect voor ons

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Fijn weekeind Maastricht

Badkamer is schoon, maar saaie uitstraling.

Goede locatie. Makkelijk parkeren in de buurt via hotel. Leuke en mooie zolder kamer met uitzicht op de straat.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prijs/kwaliteit in orde met alle nodige voorzieningen en vriendelijk onthaal.

Gezien de ligging wel wat nachtlawaai van de straatkant.

De ligging was top vlakbij het centrum. vriendelijke bediening en lekker ontbijt met vers fruit en vers geperst sinaasappelsap.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Vriendelijke ontvangst, mooie en propere kamer, diner in...

De prijs van het ontbijt (14,50 €/pp) vind ik persoonlijk nogal veel in vergelijking met andere hotels.

Vriendelijke ontvangst, mooie en propere kamer, diner in restaurant van hotel was lekker en heeft gezellige uitstraling, locatie van het hotel is goed, parking is zeer dichtbij,...

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

een nacht in een prettig authentiek Maastrichts hotel

wifi werkte niet behoorlijk

vriendelijke ontvangst, keurige kamer, lekker warme badkamer met zelfs oorplugs, mooi ontbijt, prettige ligging kortom best gezellig wat ouderwets hotel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Au Quartier