Beoordelingen over Hotel Bergrust 3-sterren

Bemelerberg 6, 6268 NA Bemelen, Nederland

#3 van de 7 hotels in Bemelen

Wij hebben ons welkom gevoeld door vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel ze namen de tijd voor je. Mooie schone kamer. Goed ontbijt. We hebben nog uitgebreide informatiegidsen ontvangen over wat er te doen is in de omgeving. Heerlijke vlaai bij de koffie.

Rustige omgeving

Mooi hotel, maar wel een beetje duur.

Heerlijke locatie op heuveltop. Ondanks ligging aan weg geen last van geluid van verkeer want de weg is rustig. Aardig en behulpzaam personeel; ze hebben leuke wandelroutes aanbevolen. In het restaurant kan men voor redelijke prijs prima eten.

De kamer was eenvoudig, het bed vond ik redelijk klein.

Leek meer op een B&B dan een hotel, dit was mij niet duidelijk bij het boeken. De trap was gehorig.

De kamer was eenvoudig, het bed vond ik redelijk klein. Personeel was vriendelijk en de omgeving erg mooi! Zowel Valkenburg als Maastricht op 10 - 15 minuten rij afstand.

Weinig. Negatieve dingen blijven beter hangen. Daarom worden ze niet benoemd. Een ander gaat daar ook op Letten.

Ontbijt.met uitzicht. En de vermoeide wielrenners omhoog aan het klimmen. Dicht bij de stad.

Prima keus, goede prijs kwaliteit

Niet bijzonder veel faciliteiten, maar ook niet echt minpunt. Genoeg alternatieven in omgeving.

Locatie erg mooi. Uitstekende kaart en mooie uitvalspunt richting Valkenburg en Maastricht. Prima en lekker uitgebreid ontbijtbuffet.

Een fijn verblijf in een goed bewaard geheim

De gastheer is een beetje brommerig.

Een geweldig hotel met een prachtig uitzicht over de Maasvallei. Wat een goed geheim gehouden verrassing! Gastheer en Gastvrouw gingen ver in het ons naar de zin maken: toch een kamerwissel, ook al was het niet mogelijk, toch laat eten, toch vroeg ontbijten. Heel, heel, heel goede gastvrijheid!

Prima.

De houding van de vrouwelijke eigenaresse vonden we niet zo prettig. Het ontbijt is tot 10 uur maar toen wij rond 9 uur bij de ontbijtzaal aankwamen was er niet veel meer van over.

De ligging is perfect. Er is een minibar op de gang, erg handig! De kamer is nieuw en schoon.

Ideaal voor fietsers,hotel ligt op het parcours van AGR

Eigenlijk niets dat ons tegenviel

De kamer was dik in orde,er was zelfs gratis koffie en thee voorzien op de kamer,het ontbijt was meer dan voldoende en zeer uitgebreid,

Heerlijk verblijf in een gezellig familiehotel

Geen opmerkingen. We waren zeer tevreden.

Perfecte ligging om te wandelen en te fietsen en dichtbij Maastricht. Personeel, kamers en ontvangst was buitengewoon goed. De persoonlijke benadering sprak ons aan. Ontbijt was helemaal in orde. Je kan eventueel ook dineren in het hotel. Eenvoudige menukaart, maar prima eten.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Kort maar krachtig

Ontvangst had iets vrolijker gemogen, trap naar de kamer op 1e verdieping redelijk stijl en lastig te nemen voor ouderen.

Ontbijt perfect met vriendelijke bediening, kamers waren recentelijk gerenoveerd en zeer netjes, prima douche en bed.

Prima overnachting

Eigenlijk viel er niets tegen. De trap is inderdaad steil maar voor ons geen probleem. De kamers zijn netjes en schoon maar niet bijzonder. Dat zochten we echter ook niet.

De gastvrijheid van de eigenaar en de goede maaltijd en het heerlijke ontbijt. Daarnaast was de kamer rustig en goed ingericht.

Een geweldige plek als startpunt (of pauze-plek) voor heerlijke wandelingen in prachtige omgeving!

Er viel ons niets tegen, het personeel deed zijn uiterste best om het hun gasten naar de zin te maken.

De locatie is in 1 woord Super! Niet voor niets was dit de derde keer dat we voor een verblijf in dit hotel gekozen hebben. Je stapt zo vanuit het hotel de wandelpaden of routes op, echt geweldig!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

geluid te horen uit de installatie beneden, maar dat had ik zelf moeten melden, dan was daar zeer waarschijnlijk iets aan gedaan, echter ik was niet goed in orde.

heerlijk ontbijt, ruime kamer, 2-persoonsbed

heel erg mooi Hotel! veel mooier als op de foto's, voor herhaling vatbaar!!

sávonds spontaan aanschuiven met eten lukt jammer genoeg niet. Dat geven ze ook netjes bij aankomst van te voren aan.. Het eten schijnt er erg goed te zijn.

Super mooi Hotel op een prachtige plek. Je kijkt zo het dal in!!! En het ontbijt was geweldig! schoon,modern,goede service.

Een gezellig Hotel/Brasserie, aardig personeel en goed te eten.

koffer kun je nergens laten en kledingkast is erg krap ivm kleine kamer.

ontbijt en avond eten was goed verzorgd; een erge gezellige Brasserie, hotelkamer wat klein maar voor 2 nachten goed te doen.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Heerlijk verblijf ongeveer 5 km van Maastricht.

??

Mooi boven op een berg. Ruime schone kamer. Goed bed. Badkamer niet slecht, maar wordt zeer binnenkort gerenoveerd. Uitstekend ontbijtbuffet! Fijn terras om even met een goed glas bier bij te komen van de dagelijkse beslommeringen. Zeer geschikt als overnachting voor Pieterpad lopers.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Prima kamer met heerlijk ontbijt voor goede prijs.

Het bed was erg hard, ondanks de dekmatras. De badkamer was prima alleen erg klein, aankleden lukt er niet. De trap naar de verdieping heeft erg korte treden, niet comfortabel.

De locatie is heel mooi. Het ontbijt was heerlijk en het personeel heel vriendelijk.

Super ontbijt!

Airco op de kamer. Wordt aan gewerkt volgens de eigenaar. Badkamer was beetje krap maar wel prima ingericht.

Super ontbijt!!! Prima bedden, heerlijke topper op het matras waardoor je niet het gevoel hebt dat je in 2 1 persoonsbedden ligt.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Ontbijt was echt heerlijk!

Hygiene niet top, maar redelijk. Jammer dat de keuken door de week maar tot 19u open is. Maar als je dat weet kun je er rekening mee houden.

Ontbijt was echt heerlijk!! Personeel vriendelijk en hele goede ligging: Maastricht, valkenburg dichtbij.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Knus en keurig hotel op een prachtige locatie.

Er was geen koelkast op de kamer ... maar ach dat is ook niet zo heel erg. Er staat wel een op de gang, dus .. het is maar net waar je,je druk om maakt :)

Onze kamer was pas gerenoveerd, dus een hele mooie nieuwe schone kamer, niet groot maar heel knus en met een prachtig uitzicht !

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Kamer precies boven het restaurant /bar. Dus als je van bassen van de muziek houd tot 23:00 moet je zeker 7 nemen. Even aangeven dat je er last van heb zijn ze bereid om het zachter te zetten.

Kamer netjes en schoon.

Een prettig hotel voor een lang weekend in het heerlijke zuidlimburg

Het sanitair van onze kamer was zeer gedateerd. Douchen in bad is voor oudere mensen vervelend. Er was nogal wat gehorigheid van de "bovenburen" en hun sanitair.

de ligging van het hotel. Prachtige plek op de bemelerberg en op fietsafstand van Limburg. Temidden van wandel- en fietsgebieden. Het ontbijt was heerlijk vers en de koffie uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Mooie plek

De mevrouw die ons ontving vond ik niet zo vriendelijk. Misschien had ze haar dag niet, maar dat was wel jammer. De twee eenpersoonsbedden lagen goed alleen kon je niet echt knuffelen want dan lig je zo in de gleuf.

Het ontbijt was heerlijk en de locatie was mooi.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Zeer rustgevende omgeving. Goed bereikbaar met bus vanuit Maastricht. Heel lekker ontbijt!

Jammer van het tapijt in de kamer! Is niet zo hygiënisch. De muren laten veel geluid door. Zo hoorden we de buur ronken. 's Ochtends hoorden we ze praten.

Het ontbijt is schitterend!!!! Het personeel heel vriendelijk! De vernieuwde badkamer is mooi en hygiënisch. Prachtig kader!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

het onthaal en begeleiding was zeer vriendelijk en het...

Voor ons gezelschap was de trap van en naar de kamers toch wel een beetje moeilijk

het onthaal en begeleiding was zeer vriendelijk en het ontbijt mooi ingekaderd .

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Dicht bij het centrum maar rustig gelegen!

Vriendelijk ontvangst, heerlijke bedden en een zalig ontbijt. Ze waren behulpzaam toen we vroegen waar we heen moesten en hadden ook parkeer advies. We komen zeker nog een keer terug!

Een gezellig, klein hotel met een mooie ligging.

Eigenlijk geen minpunten. De kamers zijn vrij gehorig. Eigenlijk geen probleem, want de bar sluit niet al te laat.

Een gezellig, klein hotel met een mooie ligging. Het ontbijt was uitstekend verzorgd. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Bushalte voor de deur. Je staat zo in het centrum van Maastricht. Mooie wandeling naar Valkenburg gemaakt.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Goed verblijf tussen Maastricht en Valkenburg

De open haard was aan; de rook sloeg naar binnen. Ook op onze kamer was de rook te ruiken.

Het ontbijt was goed. Ik had glutenvrij gevraagd en dat was er. Ruim voldoende beleg.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Prettig verblijf

Vering bedden is wat slap.

Restaurantvoorzieningen zijn redelijk basic. Smakelijk eten zonder hoogstandjes. De omgeving van het hotel is voor wandelaars en fietsers schitterend.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

tiptop

Iets te veel herfstkrans naar mijn smaak, maar ieder zn meug!

Uitstekend ontbijt op prachtige locatie. Leuke mede-gasten met wie ik een reuze interessant gesprek voerde over de staatsrechtelijke implicaties van het CETA verdrag. Food for thought!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Fijn verblijf, heerlijke dagen gehad.

Badkamer is klein, maar wel compleet en schoon. Hotel is best wel gehorig : deuren en douchen van de buren. Wat befreft verkeersgeluid geen last van gehad.

Ontbijt prima. Kamers schoon em netjes. Personeel heel gastvrij. Lunch ook goed.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Het ontbijt was geweldig!

Er zit een schuifdeur als afscheiding tussen de kamer en de badkamer. Deze is niet geheel af te sluiten, dus iets minder privacy.

Het ontbijt was geweldig! De locatie is prettig dicht bij Maastricht!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Meer dan verzorgd ontbijt.

De steile klim met de fiets naar het hotel, maar dat zal allicht met conditie te maken hebben.

Meer dan verzorgd ontbijt. rustige ligging. zeer gedienstige en vriendelijke uitbaters Kamer (20) alles was aanwezig en alles functioneerde naar behoren. prima locatie om Maastricht te ontdekken en toch in een rustige sfeer te verblijven.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Redelijk hotel.

Mini bar op de gang was niet gevuld met bier, werd pas bijgevuld op onze 4de dag. De keuken was bij aankomst gesloten (dinsdag vrije dag van de kok), ook de eetgelegenheden in de buurt waren dicht. Hebben uiteindelijk in Maastricht gegeten

Ontbijt was prima, kamer outdated

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

koeling: geen airco bij hittegolf. Dat was jammer, maar er was wel een goede ventilator beschikbaar en gekeolde drankjes

Geweldige locatie. Bovenop de Bemelerberg met een prachtig uitzicht o.a op Maastricht. Wandelen kan er volop.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Het is voor herhaling vatbaar, we hebben genoten en raden dit Hotel zeer zeker aan.

Geen ventilatieroosters in de ramen. De ietwat kleine badruimte. Kamer kan een verfje en update gebruiken. Airco zou fijn zijn, kamer kan erg warm worden. Er werden geen kipgerechten aangeboden, waardoor wij geen warme maaltijden hebben genomen in het Hotel.

Het ontbijt was echt heerlijk. Alles was schoon en netjes. De schitterende ligging van het Hotel met een geweldig uitzicht. De prachtige heuvelachtige omgeving. De vriendelijke en goede bediening. Heel dicht bij Maastricht en Valkenburg, prima locatie dus. Heerlijke wandelroutes.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Mooie ligging ,klantvriendelijke goed eten en goed ontbijt .

Jammer dat er geen lift is voor wat ouderen die slecht te been zijn.Je moet met de koffer naar boven sjouwen.

Mooie ligging ,klantvriendelijke goed eten en goed ontbijt .

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Fantastische plek dichtbij Maastricht en middenin de prachtige natuur

Een beetje gedateerd en de mini bar in de gang maakt zoveel lawaai!

Prachtig uitzicht dit hotel, het is eenvoudig maar erg prettig. Alles goed geregeld en het ontbijt is erg uitgebreid. Fijne rustige locatie als je graag Maastricht bezoekt en wilt genieten van de natuur!

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Niet bijzonder, wel prima.

hele zachte bedden. Matras maar op de grond gelegd, dat sliep beter. Het was toevallig erg heet, geen airco aanwezig.

Prachtig uitzicht richting Maastricht. Prima prijs.

Perfecte ligging, uitstekend ontbijt, een aanrader

Perfecte ligging, uitstekend ontbijt, een aanrader

Zeer aangenaam en gemoedelijk.

Prima ontbijt. Mooie ruime kamer met douche en apart toilet.

Uitstekend!

Kan het niet bedenken

prachtige en rustige omgeving met overdag leuk zicht op de vele wielrenners die langskomen rijden

Het gebouw was niet erg modern de trap naar boven was een ware ramp voor oudere mensen.

uitgebreid en heerlijk ontbijt gezellige ruimte hiervoor

Voor herhaling vatbaar.

Badkamer zeer proper, maar klein.

Prachtige omgeving, lekker ontbijt.

Goed ontbijt.

Goed ontbijt. Vriendelijke mensen.zeer goed . Komen zeker een keer terug.zeer goed.

Goede bedden en ligging hotel

Ontbijt werd niet aangevuld,vroeg sluitingsuur keuken

Goede bedden en ligging hotel

Het prachtige uitzicht!

Het prachtige uitzicht!

Prima ontbijt, keurige kamer.

Prima ontbijt, keurige kamer.

Top locatie in de natuur vlakbij Maastricht, mooie schone kamer.

Locatie, mooie kamer

Beegrust

Het uitzicht en de gunstige ligging voor wandel- en fietsuitstapjes

Heerlijke rustige omgeving.

Heerlijke rustige omgeving.Prachtige nette kamer met een heerlijk bed. Prima eten.

Voor ons een goede uitvalsbasis voor fietsen en bezoek Maastricht

Vriendelijkheid van de familie en het mooie uitzicht

Leuk gezellig natuur

Alles was prima

Prima hotel Op zeer leuke mooie locatie Niet te ver van Maastricht.

Heerlijk ontbijt, prachtig uitzicht vanuit de kamer!

Heerlijk ontbijt, prachtig uitzicht vanuit de kamer!

Geweldig weekend gehad in dit hotel

De geur van de houtkachel was te sterk aanwezig

De goede sfeer, schoon, goed en lekker eten

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

leuk

gehorige kamers je hoort alles van je boven buren

Goed ontbijt en vriendelijk mensen

Prima adres voor een weekend onthaasten.

Kamer 11 was geweldig!

Prima hotel dicht bij Valkenburg en Maastricht.

Mooi uitzicht. Vriendelijke mensen.

Klein, saai, gehorig

Personeel was erg chagrijnig. Met name de gastvrouw

Heel schoon en verzorgd hotel. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Personeel is erg vriendelijk.

Smal bed.

Het mooie uitzicht/omgeving. Ook was de kamer erg mooi!

Voortreffelijk

zou niet weten

Prima ontbijt / service / ligging

Vriendelijke eigenaren

Vriendelijke eigenaren

VOOR HERHALING VATBAAR

NIETS

ALLES WAS PRIMA PERSONEEL ONTVANGST ONTBIJT KAMERS ETEN HEEL TEVREDEN!

Prima hotel met vriendelijk personeel

Erg kleine badkamer

De ligging van het hotel en het heerlijke ontbijt

communicatie. Was een beetje afstandelijk

Prima ontbijt

Werkovernachting

Eigenlijk alles, ook het uitzicht over Maastricht ( bij nacht). Prima

Net hotel...super onbijt.ruime keuze..goede bedden

Als de kamer boven ons gebruik maakte van de badkamer het bij ons in de afvoer ook hoorde

Zeker een aanrader!

Vriendelijk personeel, huiselijke sfeer, super locatie en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

We hebben genoten

Badkamer was oud en schimmel in de voegen

Ontbijt prima, personeel aardig en behulpzaam

prachtige omgeving voor wandelen en fietsen

Prima uitvalsbasis voor fietsen, wandelen en Maastricht

Prima uitvalsbasis voor fietsen, wandelen en Maastricht

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

verouderd hotelletje in heuvellandschap

Kleine gehorige wat verouderde hotelkamer met overal vliegen

Ontbijt goed, service prima, parkeerplaats, ligging goed voor fietsen/wandelen

• Beoordeeld op: 28 september 2017

prachtige omgeving

kleine kamer

prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 28 september 2017

De rust

Kleine koude badkamer

De rust

Een fijn verblijf in prachtig Zuid-Limburg

Het ontbijt was uitstekend. De algehele sfeer in het hotel was prima en ze hebben een prachtige Boerboel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Bergrust