Beoordelingen over Hotel Bor Scheveningen 3-sterren

Haagsestraat 53, 2587 TG Scheveningen, Nederland

#5 van de 26 hotels in Scheveningen

Mooie locatie, jammer van de douche.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Er was een prachtige badkamer met bad maar onvoldoende druk op de kraan. Het bad vullen kostte ruim een uur. Douchen was helemaal onmogelijk aangezien het water uit de douchekop sijpelde...

De locatie en de ruime kamer, houdt wel rekening dat er geen lift aanwezig is maar een krappe trap, tijdens het schoonmaken van de kamers werd deze ruimte nog krapper. Wij zaten op de tweede verdieping.

Heerlijke dagen gehad!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De douche kwam bijna geen water uit.

De locatie was geweldig. Heel veel leuke dingen op loopafstand. De kamer die wij hadden was prima. ruimte genoeg, netjes en rustig.

Erg gastvriendelijk, goed vertoeven!
    • Familiekamer met Terras

Het ligt in een woonwijk en hier was een feestje waardoor nachtrust iets minder was. Máár dat kun je niet voorkomen en je wist dat het in een woonwijk lag!

Familiekamer was super! Ontbijt uitgebreid en lekker! Op loopafstand van strand, restaurants en circus theater! Ideaal voor bezoek aan musical, geen auto nodig!!

Is ons zeer goed bevallen.
    • Driepersoonskamer met Bad

Je verwacht aan de buitenkant niet dat het van binnen zo'n knus hotel is.

Geweldige badkamer, eigen zitje buiten prima bed, mooie grote kamer. Niets

Het was oké
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Het appartement was nog niet klaar op de afgesproken tijd. De hygiëne had beter gekund. Rare vlekken in de douche en op de vloer. Veel geluid van buiten en er werd gezegd dat 's avonds voor 22 uur in het hotel moesten zijn.

Lekker ontbijt. Fijne bedden en een mooi appartement.

• Tweepersoonskamer met Bad

Wat steile trappen en geen lift. Maar het personeel schoot direct te hulp.

Gewoon een prima hotel met uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel, een goed ontbijt en zeer vriendelijke prijzen voor consumpties uit de minibar.

Genote
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het is een prima hotel voor een goede kwaliteit prijsverhoging. Ik was al een keer eerder geweest en ging er graag terug. Aardige eigenaren, de dames. En alles in de buurt en de kamer is simpel en schoon. Perfect.

Een geslaagd familie-uitje

De koffie

De bedden liggen heerlijk, de locatie (10 minuten van het strand) is super. Mijn zus en ik hebben samen met onze kindjes een nachtje gelogeerd in de familiekamer. Het enige minpuntje vond ik de kwaliteit van de koffie... Maar ach de rest was meer dan super!

Prima vermaakt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De broodjes mochten van mij wel wat van wat betere kwaliteit zijn.

De ligging is prima. 5 minuutjes lopen en je bent bij het strand, tegenover de bushaltes. De kamer was voldoende en het ontbijt ook!

Wij hebben het super gehad in het leuke en mooie hotel. Gaan zeker terug komen
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was heerlijk.. de locatie was perfect en was boven mijn verwachting. Het hotel van binnen ziet er erg netjes en schoon uit heel verzorgd. Super gastvrouw die was blijven wachten tot wij aankwamen tot kwart voor 8 s avonds

Zeker voor herhaling vatbaar

Meerdere zenders op tv

Kamer was geweldig en mooi schoon, 1 klein minpuntje had alleen zender 1,2en 3 op de tv. Ontbijt was goed veel variatie en goede koffie.Het is maar 10 minuten lopen naar de boulevard ,dus je kunt de auto gewoon laten staan bij het hotel.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Voelde me thuis.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt met voldoende keuze. Bar voor gekoelde drank,koffie en thee is een topper. Zeer vlug een antwoord terug op de gestelde vragen via booking.com. Kortom een huiselijke sfeer met een zeer goede prijs - kwaliteit.

Vriendelijk personeel.
    • Driepersoonskamer met Bad

Spijtig dat de spiegel in de prachtig vernieuwde badkamer veel te hoog hangt. Kluis is helemáál onderaan in de kast waardoor moeilijk toegankelijk.

Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.

Prima hotel in Scheveningen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Niet echt iets negatiefs te benoemen

Huiselijke sfeer. Superschoon, mooie kamers. Goed parkeer beleid wat nog enigszins betaalbaar Is. Vriendelijk personeel

We hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Bedankt voor de goede service.

Kamer 5 en 9 zo krap.

Het ontbijt was perfect. De kamers waren super netjes. Ik had er 3 gehuurd 2-5-9. 5 en 9 zou ik niet meer willen hebben die waren ontzettend klein en benauwd je kon je koffertje bijna niet kwijt. Kamer 2 top.

klein, net hotel op een locatie op loopafstand van strand.
    • Kleine Tweepersoonskamer

wij hadden erg kleine kamer, die nog kleiner was als we hadden gedacht/verwacht

ontbijt was ruim en gevarieerd. nette accommodatie, vriendelijk personeel, goede info

Heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Een heel fijn hotel, ik kan geen min punten bedenken! Locatie prima, geen enkel geluidsoverlast, ondanks dat het in het centrum ligt! Schone kamers, vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt (ook buiten!)

Heel gastvrij en alles in goed vertrouwen.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Wij waren toevallig in een heel heet weekend en er was geen airco. Dat was wel lekker geweest vooral op de kamer. Let wel op dat het toevallig 28 graden was dat weekend dat wij er waren en dat dit natuurlijk wel een unicum was dus eigenlijk is dit geen min punt

Heel gastvrij en alles in goed vertrouwen. Alles netjes en goed geregeld waaronder een mini bar in het centrale lunch gedeelte. Dikke prima

Heerlijk genoten van het verblijf in Hotel Bor
    • Familiekamer met Terras

We konden officieel pas om 14 uur inchecken. We waren bij het hotel om 11 uur ivm parkeren auto, maar mochten ook meteen inchecken, geweldig. Kamer (5 persoons) was prima; schoon en groot. Prijs kwaliteit; goed,lekker in het centrum, op loop afstand naar het strand en naar het circustheater

Het terras aansluitend aan de kamer.
    • Familiekamer met Bad

De douche was niet de hele tijd op temperatuur.

Het terras aansluitend aan de kamer. De prachtige badkamer. De ruimte in de kamer was heel fijn. Heerlijk buiten ontbeten.

Fijn hotel in goede prijs-kwaliteit categorie
    • Familiekamer met Bad

Fijn hotel waar we met vrienden op de vijf-persoonskamer zijn verbleven. Voldoet helemaal aan prijskwaliteit verwachting. Ruime kamer met fijne, grote, nieuwe badkamer. De binnenplaats is helemaal fijn voor het ontbijt.

Het personeel was erg aardig, nette kamer en heerlijk...
    • Driepersoonskamer met Bad

we misten alleen een waterkoker op de kamer.

Het personeel was erg aardig, nette kamer en heerlijk ontbijt! albert heijn en bushalte om de hoek! prima prijs kwaliteit verhouding.

Het ontbijt was prima,
    • Kleine Tweepersoonskamer

onze kamer was erg klein, kamernummer 9, je kon niet rondom het bed lopen, en de badkamer was ook erg klein, het toilet stond zo wat onder de wastafel, en de wastafel was ook erg klein

Het ontbijt was prima,

Goede bedden, slecht ontbijt.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Het ontbijt. Aangebrande broodjes, blauw gekookte eieren. Hier na de eerste keer wat van gezegd. Kreeg een rare smoes als antwoord. De tweede dag was het weer net zo. Dit ook opgeschreven in hun boek. Ook bij het uitchecken nogmaals genoemd en een broodje laten zien die we van het ontbijt mee hadden genomen. Ook de kleding van de mevrouw die de tweede dag het ontbijt verzorgde toonde geen respect en was niet proffesioneel.

Dat er met een groep een aparte ruimte was waar je kom zitten ipv op je slaapkamer te moeten zitten.

Wij hebben ons goed geamuseerd, maar Te weinig hedendaags comfort
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Kamer veel te klein voor 2 personen.kleerkast nog te klein voor 1 persoon laat staan voor 2.geen frigo geen airco.

Het ontbijt en het hotel was zeer netjes

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Een perfect verblijf in een kleinschalig hotel!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Aanduiding op de website dat er ter plaatse door het onthaal voor een parkeervergoeding kan gezorgd worden.

Perfect kleinschalig hotel. Zeer rustig gelegen. Goede kamer. Perfecte hygiëne. Goed onthaal met hulp om met een minimale kost toch dichtbij te parkeren!

Prijskwaliteit verhouding is top.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Prijskwaliteit verhouding is top. Erg schone kamer (vind ik persoonlijk erg belangrijk), ruime badkamer, ontbijt was uitgebreid. Slechts 10 min lopen naar de boulevard. Zeker een aanrader!

Ons verblijf was kort maar prettig.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Eigenlijk voldeed het hotel volledig aan mijn verwachtingen en is er dus niks echt tegengevallen. Alleen de trappen en gangen zijn wat smal, maar daar kan het hotel verder weinig aan doen.

Ontbijt was goed, de bedden lagen lekker en de kamer zag er netjes uit. Personeel was vriendelijk en wist precies welke bus, waar vandaan vertrok en hoe je het snelste op bepaalde plekken kon komen. De dichtstbijzijnde bushalte is nog geen minuut lopen! :)

Goed geslapen en ontbeten!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heel verzorgd ontbijt. de kamer was klein maar dat wisten we vooraf al , voor ons voldoende om de twee nachtjes (comfortabel en stil!) door te brengen. Alles zeer netjes

Genoten van een heerlijk weekendje Scheveningen en een top lokatie om te overnachten.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Voor 6 personen kamers, helaas maar 1 douche ter beschikking, dit vonden wij wat karig. De douche zelf is geweldig

Het huisje was super leuk ingericht, goede bedden, ontbijt was heerlijk. Heerlijk douche. Genoten van een mooi weekendje Scheveningen.

Heerlijk genoten
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De buitenkant ziet er wat verwaarloost uit maar eenmaal binnen is het een prachtig hotel en kamer.

Dat we vriendelijk werden geholpen door het personeel en ons als toerist binnen Scheveningen goed de weg hebben gewezen ook mbt het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

We hebben genoten van ons verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamers waren wel wat gehorig.

We waren zeer tevreden over de kamer. Hij had een zitje en het bed was prima. . Alles was schoon en netjes. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. De locatie was op loopafstand van het strand en alle bezienswaardigheden in Scheveningen. We hebben heerlijk gegeten in de ons aanbevolen bistro,

Heerlijk uitje dicht bij de zee en de pier
    • Tweepersoonskamer met Bad

Zeer vriendelijke medewerkers! Ook het ontbijt was heerlijk, we aten in de serre met uitzicht op de leuke binnentuin (het was te koud om buiten te zitten). Omdat ze verder geen eigen restaurant hebben bieden ze een heerlijk keuzemenu aan bij een restaurantje in de buurt: leuke oplossing. Voor herhaling vatbaar 😄

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

kamer misschien wat aan de krappe kant

Vriendelijke en behulpzame receptie . Een uitgebreid ontbijt buffet en kamer die goed onderhouden was , met tv en Belgische zenders nette badkamer met douche . Op een 10 minuten loop afstand van het strand .

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prima verblijf voor een goede prijs
    • Tweepersoonskamer met Bad

Lichte en keurige kamer; alles heel netjes en schoon! Prima verzorgd ontbijt. De ligging is vlakbij het strand en het Circus Theater en met de bus ben je zo in het centrum.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Heel lekker ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Parkeren (rond 24u) was bijna onmogelijk...

Heel lekker ontbijt. Mooie zeer verzorgde modern ingerichte kamer. Goede douche, met douchedeur ( geen gordijn gelukkig)

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Super fijn verblijf en op loopafstand van het strand en Circus Theater.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het bed was te zacht. Parkeren kan het beste in de parkeergarage of vergunning aanvragen bij hotel. Dit had ik niet direct door dat dat kon/moest.

Het ontbijt was uitmuntend! Wat een keuze.... Voor ieder wat wils. De kamer was groot, keurig schoon, het bed te zacht naar mijn mening maar dat is natuurlijk altijd erg persoonlijk, op wandelafstand van het AFAS theater en het strand. Wij komen zeker nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Er heerlijk tussen uit geweest om even bij te komen!
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was top! Het bed lag heerlijk, met een mooi bad! 's Ochtends kon je de vers gebakken broodjes ruiken. Heerlijk! Voor zo weinig geld er heerlijk even tussen uit geweest.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Super!
    • Familiekamer met Terras

We misten een kapstok. Met 5 personen heb je een berg jassen die we nu over een stoel legden.

Mooie ruime kamer voor 5 personen. Heel schoon en netjes. Ontbijt was uitgebreid en werd heel snel aangevuld steeds. Vriendelijk personeel en voor de deur parkeren dankzij de parkeervergunning van 12 euro. Te regelen via E-mail met het hotel.

• Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was heerlijk in een sfeervolle ruimte. Gezellig personeel. Prachtige authentieke kamers en heel schoon. En dat alles op loopafstand. Ideaal. Zeker voor herhaling vatbaar.

Aanradet
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

We zijn naar de Lion King geweest, maar een stukje lopen

Gemoedelijk netjes en super gelegen . Bedden zijn prima heerlijk geslapen en het ontbijt geweldig .

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Enorm verschil in uitstraling van de kamers (Formaat en...

Enorm verschil in uitstraling van de kamers (Formaat en sanitair). Ontbijt is prima, en alles is schoon. Personeel vriendelijk, dus prima voor een nachtje. Verwacht geen wonderen maar krijg waar voor je geld.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Een geweldig verblijf in een mooie ruime nette kamer, fijne bedden en een vriendelijke ontvangst.

Niet van toepassing

Alles, vriendelijke ontvangst, mooie ruime kamer met balkon (niet om gevraagd), heerlijk ontbijt, ligging perfect tov theater en boulevard. Zeer de moeite waard, zeker voor die prijs. Een echte aanrader! Een volgende keer gaan we daar zeker weer heen.

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

In de ontbijtzaal staat een koelkast en koffiemachine waar je 's avonds nog wat drinken kunt halen. Helaas ontdekten we dat op de ochtend van vertrek.

Ruime kamer met goede bedden en super schoon en netjes. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Circus theater, winkels, strand en pier op 7 minuten loopafstand.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

keurige kamer, centraal gelegen, vriendelijk personeel
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

We sliepen in kamer 1 op de begane grond, wat gehorig werd als het ontbijt werd klaargezet. Onder de deur zat nl een flinke kier... waardoor snachts ook licht naar binnen scheen.

Superschone familiekamer: twee ruimtes verbonden met elkaar dmv een wenteltrap. Top! Centraal gelegen, op loopafstand van het strand. Nieuw sanitair

Het verblijf was top!
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamer is wat klein maar dat maakte ons niet uit. Alles wat je nodig had was er.

Gezellig knus familiehotel met perfecte ligging. Het ontbijt was prima. Genoeg keuze, werd vaak bijgevuld. Tevens goede bedden en een zéér schone badkamer en slaapkamer die lekker koel was (dus niet zo benauwd als in grote hotelketens)! Blauwe handdoeken, een keer wat anders :)

Hotel is een aanrader voor een bezoek aan Den Haag en Scheveningen.

Ontvangst tv

Zeer ruime kamer voor ons gezin bestaande uit 5 personen. Geen gehorige kamers. Kamer heeft een moderne en verzorgde uitstraling. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk familiehotel
    • Vierpersoonskamer met Terras

De schoonmaak is op het eerste gezicht keurig maar als je beter kijkt zie je precies tot waar er wordt schoongemaakt. Lampen en onder de verwarming erg stoffig. Verder hadden wij 2 vouchers gekregen voor diner waar wij geen gebruik van hadden gemaakt. Uren nadat wij hadden uitgecheckt werden wij gebeld met de vraag waar de vouchers waren (deze hadden wij overigens keurig geretourneerd). Hierdoor kregen wij het gevoel van “mierenneukerij” en zullen wij dit hotel (ondanks een verder positieve ervaring) geen tweede keer meer aandoen.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel. Ruime kamer met terras.

Prima hotel op een goede locatie in Scheveningen op...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Prima hotel op een goede locatie in Scheveningen op loopafstand van het Circustheater en strand. Wij hadden een kamer op de begane grond de auto konden we voor 12 euro voor de deur kwijt. Ontbijt was heerlijk. Wij hebben genoten en komen graag weer terug.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima prijs kwaliteitverhouding en zeer schoon
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik vond het ontbijt een beetje inspiratieloos. Veel ingredienten herkende ik van de boodschappen van de Lidl. Het tweepersoons bed op mijn kamer had twee éénpersoons dekbedden. Ik vind een groot dekbed fijner en dat verwacht ik ook bij een tweepersoons bed.

Vriendelijke ontvangst, zeer schone kamer, prima minibar, grote spiegel en erg goede prijs kwaliteit verhouding (kleine tweepersoons kamer en een aanbiedingsprijs)

Heerlijk ontspannen weekend gehad!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Gehorige kamers, vooral met 14 giechelige tienermeiden in huis.

Heerlijk ontbijt, hele schone badkamer, vriendelijk personeel ,Lekker rustig de krant gelezen na het ontbijt. Perfecte locatie, overal lopend naar toe (boulevard, strand en restaurants)

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Perfect
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamermeisje werd aangesproken op een fout waar gasten bij waren

Goede locatie, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Nog nooit zo'n schone kamer gezien.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Zeker een hotel om te onthouden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

het was zeker niet slecht maar persoonlijk had voor mij de douche iets beter gekund. meer waterdruk.

personeel vriendelijk. goede ligging vooral tov strand en Afas Circus Theater. Nette kamers met goede bedden. matras zacht maar laag toch comfortabel. Goed ontbijtbuffet.

Vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Dat je 's avonds als je terug komt in het hotel niks meer kan krijgen qua drinken of een versnapering. Maar verder niks op aan te merken rest was goed.

Dat ze hebben geregeld dat we toch een kamer een 4 persoonskamer(We waren met zijn 2) kregen op de begane grond omdat ik slecht ter been ben, want de trap was ik niet opgekomen. Vriendelijk en behulpzaam personeel schone en nette kamer. Mooie badkamer.lekker ontbijt.Heerlijk bed.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Hadden parkeervergunning maar konden laat in de avond auto niet kwijt. Misschien vaste plaatsen aanwijzen voor mensen met vergunning

Heerlijke bedden en goed verzorgd ontbijt. Personeel vriendelijk en behulpzaam

Super. Echt een aanrader
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

Ontbijtruimte is niet groot. Wij konden niet met elkaar aan tafel zitten

De leuk indeling van de kamers (boven elkaar). Kids konden zo in eigen kamer slapen. Leuk dat er beneden een woonkamertje was. Hele goede bedden, schoon. Super lokatie, te voet overal dichtbij.

Uiteindelijk toch goed terecht
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij hadden eigenlijk de kleine tweepersoonskamer gereserveerd. Deze verschilde van prijs, als je met 1 of 2 personen was. De andere kamers maakte geen prijsverschil in de personen aantallen. Kunnen ruilen voor een grotere kamer want de kleine tweepersoonskamer bleek nog duurder te zijn dan de afgeprijsde kamer met bad die 2x zo groot was.

De ruime tweepersoonskamer met bad

Voor herhaling vastbaar
    • Tweepersoonskamer met Bad

We hadden geen minibar op de kamer dit werd gecompenseerd door een bar in de keuken waar je gebruik van kunt maken. Maar als je laat terug kwam kon dat niet meer. Klein minpuntje

Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. De kamers waren heel comfortabel en nu eens een keer een behoorlijke tv met voldoende zenders en schappelijke prijzen voor de drankjes

Geweldig, voor herhalingvatbaar
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed(den)

onbijt was voldoende zeker qua variatie alleen konden sommige broodjes wat verser en was de roerbak ei wat waterig.. maar dit is zoeken naar kritiek.. waren zeer tevreden

De verschillende kamers op verschillende verdiepingen en een heerlijk zitje op de BG. Zodat als de kids in bed lagen wij nog ff lekker wat konden drinken en een spelletje doen

zou er zo weer heen gaan. Laat goede herinnering achter.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De weg er naar toe met de tram wordt uitgelegd op de site. Lijn negen Scheveningen-noord stopte echter niet op de aangegeven halte. moesten het nu zelf uitzoeken, wat niet ingewikkeld was maar toch.

het ontbijt was ruim voldoende en goed gesorteerd. De ligging van het hotel is perfect. Leuke buurt. Rustige plek. Strand en andere locaties o.a. circustheater vlak bij. De kamer die wij hadden zag er fris en verzorgd uit. Evenals de douche en wc.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

uitstekend en voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Extra stopcontact bij nachtkastje om smartphone 's nachts aan de oplader te kunnen leggen.

Het ontbijt was prima. De kamer was mooi en ruim, de hygiëne uitstekend. De kamer was erg netjes en schoon, de badkamer blinkend schoon: en alle voorzieningen aanwezig (kon niet beter). Echt een familiehotel waar niets aan ontbreekt.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Familiehotel met persoonlijke aandacht, erg vriendelijk en...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Eigenlijk niets, tweede nacht was rumoerig, maar daar kan het hotel niets aan doen.

Familiehotel met persoonlijke aandacht, erg vriendelijk en behulpzaam. Fijne kamer op de begane grond met mooie nieuwe badkamer. Heerlijk brood bij het ontbijt.

Super leuk verblijf, aanrader
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Niets, alleen tip voor mensen die niet goed te been zijn, geen lift aanwezig

Ontzettend vriendelijke mensen, schoon, goed ontbijt, dicht bij strand, hier komen we beslist weer terug.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima familie hotel!
    • Familiekamer met Bad

Het enige wat wij misten was een waterkoker of wat facaliteiten om koffie en /of thee te maken.

Wij hadden een familie kamer met bad. De badkamer zag er fantastisch uit! Ruimte van de kamer en het slaapcomfort van de bedden waren prima! De kamer was schoon en netjes. Het ontbijt is eenvoudig maar goed.

Super. Kon niet beter.
    • Driepersoonskamer met Bad

Alles was goed. Klantvriendelijkheid, ontbijt. Stee de de kamers netjes schoon. Zelfs nog na gebeld omdat we wat vergeten waren. Jullie doen het super ga zo door. ga jullie zeker aan vrienden voorstellen

Centraal gelegen familiehotel met nette kamers en vriendelijk personeel.

Niets eigenlijk.

Gezellig familiehotel. Fijn personeel. Nette, schone kamer, enigszins gedateerd. Prima locatie. Relatief goedkoop parkeren met parkeervergunning. Goed, uitgebreid ontbijt.

Een klein, gezellig hotelletje dicht bij zee in een rustige buurt.

Mijn badkamer was heel klein.

Het ontbijt was zeer gevarieerd en lekker. Het was heel handig fietsen ter plaatse te hebben en zo geen tijd te verliezen.

Een geweldig hotel in een leuke omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Kan even niks bedenken.....

Ik heb heerlijk geslapen in dit mooie rustige hotel met idem dito kamers. Een lekker en uitgebreid ontbijt in de ochtend. Het personeel is uiterst vriendelijk en meedenkend. Ik voelde me er meteen thuis. Ik heb een prettig verblijf gehad bij hotel Bor. Zeker voor herhaling vatbaar!

Perfect en zeker een aanrader
    • Familiekamer met Terras

De koffie was wat flauw. Maar dit is naar ieder zijn voorkeur.

De kamers waren erg ruim voor vijf personen. Daarnaast ligt het hotel ideaal. Binnen 10 minuten lopen ben je op de boulevard van Scheveningen. Tijdens het ontbijt waren er heerlijke verse broodjes aanwezig

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Geweldig.............zou zo weer boeken!!!!
    • Familiekamer met Terras

Misschien een idee, koelkastje op de kamer zou niet verkeerd zijn

We hadden een vijf persoons kamer met een heel mooi buiten zitje. Alles was perfect voor elkaar, zowel bedden als badkamer en een goed ontbijt Voor mij is het meer waard dan 3 sterren.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Voor herhaling vatbaar door locatie, ruime kamer en vriendelijk personeel.
    • Vierpersoonskamer met Terras

Deur van badkamer kan niet op slot (kamer 17), geen koelkastje op de kamer (medicijnen die gekoeld moesten blijven), en misschien nóg wat meer keus bij ontbijt.

Ruime kamer met vier eenpersoons bedden en een terras. Een vrije nieuwe badkamer met vloerverwarming. Prima ontbijt. Klein familiehotel met vriendelijk personeel op hele goede locatie.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Ontbijt uitgebreid.
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

5 persoonskamer met gezin echter er was een open trap in de kamer voor de tweede kamer met 3 bedden. Dit was geen fijn en veilig idee.

Ontbijt uitgebreid.

Prima hotel met een mooie ruime familiekamer
    • Familiekamer met Bad

Het was wel een stukje lopen naar de boulevard. De auto mocht er tot 11 uur de volgende dag staan. Bij een ander hotel mocht de auto blijven staan tegen een kleine vergoeding. Maar ik begrijp dat het hotel gebonden is aan parkeervergunningen.

Wel oke!
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamers en onze badkamer kon wel een opknapbeurt gebruiken. Het ontbijt is wat je kan verwachten bij dit hotel. Prijs is erg hoog in vergelijking met wat je krijgt.

De accomodatie heeft een erg goede ligging. Het hotel is prima voor 1 nacht. Personeel was zeker vriendelijk, mogen zich wel iets gepaster kleden. Droegen naar mijn idee verouderde bedrijfskleding. Als je normaliter altijd bij van der valk hotels binnen Nederland verblijft is dit wel een enorme tegenvaller.

Top hotel, vriendelijk personeel, goede kamer, ruime keus bij het ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het personeel is vriendelijk, de kamer is gedateerd maar netjes en schoon.. ontbijt is goed. En het is op loopafstand naar de boulevard en het circustheater