Beoordelingen over Hotel Bornholm 3-sterren

Hoofdweg 6, 8881 HA West-Terschelling, Nederland

#9 van de 14 hotels in West-Terschelling

Personeel mag wel iets vrolijker / oprechter. De receptie werd soms bemand door restaurant bediening en het “meisje” was niet op de hoogte van zaken. Tijdens het ontbijt ging de schoonmaakster de receptie stofzuigen, vondt ik storend tijdens ons heerlijke ontbijt.

Heerlijke bedden, ruime kamer en uitstekend ontbijt! Fijn dat we op de dag van vertrek nog konden douchen na een heerlijke stranddag!

Rust, ruimte en een prima ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Het uitzicht vanaf het balkon was niet echt op de tuin maar op het naastgelegen gebouw.

Het ontbijt (continentaal) was uitstekend en het was heerlijk rustig.

erg prettig

* de vloerbedekking van de trede van de eerste trap is versleten * we misten een planchet in de douche voor shampoo, zeep e.d. * een rekje bij de wastafel voor de toilettassen * een handgreep bij het bad, erg moeilijk voor oudere of minder valide * mensen om in of uit bad te komen, het bad is erg hoog waardoor het * héél moeilijk is om jezelf met je armen omhoog te duwen (ook gevaarlijk!!) * een zeep/shampoo/badschuim rekje

de hygiëne was prima, goede bedden, ruime badkamer, goede lichtdichte gordijnen en geluidsstille kamer.

Prachtig hotel met een goede prijs kwaliteitverhouding
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Alles was prima er viel niets tegen

Het ontbijt was voortreffelijk heerlijk gegeten in het prachtige restaurant Kamer in het souterrain was heerlijk koel in het is een mooie kamer om te zien Locatie

fijn hotel om steeds even bij te komen van actief buiten programma.

De badkamer is voor ouderen erg lastig Hoog bad waarin gedouched moet worden Gevaarlijk met in en uit stappen.! Beugels hier en daar en antislipmatjes zouden al wat helpen Ik miste ook een vergrootspiegel

Ontbijt was geweldig goed! Kamer, bed ,balkon en airco ook heel goed . Personeel was heel vriendelijk!

Prima Hotel, zeker goede bestemming voor een langer verblijf op Terschelling
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Kamer was prima, maar wel even wennen in het souterrain. Voor 1 nachtje prima. Net als in veel hotels staat er een prima koffieapparaat, vaak met vier cupjes koffie. Ik begrijp niet waarom er dan maar twee zakjes suiker en twee melkcups bij liggen. Verkeerde zuinigheid.

Ontbijt, diner prima. Mooie locatie. Parkeren prima. Was niet met een elektrische fiets, maar werkelijk overal oplaadpunten.

Fijn om daar te zijn.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was zeer ruim, eindelijk een hotelkamer waar je normaal naar de TV kon kijken. Ontbijt was zeer goed met hele goede ingrediënten. Geweldige ligging t.o.v. van West en de rest van het eiland.

Klacht twee keer gemeld aan de receptie. Zouden het doorgeven.......................................
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

De kamer in het souterrain was net een bunker, het stonk er naar vocht en het was er zeer naargeestig. Een klein raam onder het plafond, veel te krappe kamer, geluidsoverlast van WC en douches bij de buren, geluid van de waterleidingen, geluid van groepen mensen die midden in de nacht stonden te roken en de rook trok onze kamer binnen. Geen prijs- kwaliteit verhouding! Inderdaad was er bij het ontbijt glutenvrij brood. Maar de broodjes kwamen uit de vriezer, zaten nog in het plastic en waren daarom de onderkant nat. Niet lekker dus.

Centrale ligging op het eiland.

Fijn verblijf.
    • Suite

De muziek in het restaurant. Elke dag hetzelfde riedeltje, en geen roer ei bij het ontbijt.

Alles verzorgd en schoon. Mooie suite. Prima personeel aan receptie en in het restaurant.

Prima hotel en goed centraal gelegen
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Het hotel biedt sauna en fitness. Helaas tegen kosten. Dit staat niet aangegeven op de website. Was voor ons een teleurstelling. De kosten waren te hoog om even gebruik te maken van de faciliteiten.

Het assortiment van het ontbijt was ruim en gelukkig niet overdadig.

Heerlijk verblijf gehad, voor herhaling vatbaar.

Vanaf de boot maakten we een omweg om het hotel te vinden. We fietsten via de Waddenkust; via het dorp was het veel korter. Het fietstochtje viel tegen omdat het zo koud was. Snellere route graag aangeven aan toekomstige toeristen.

Fijne kamer op begane grond, dus met terras. Goed bed, heerlijk ontbijt, fijne bediening.

Goede accomodatie, ontbijt kan beter.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt was gemiddeld. Er was nooit gebakken ei, omelet of roerei; alleen hard gekookte eieren. De toaster werkte niet naar behoren.

Zeer ruime superior kamer met aparte slaapkamer.

Kom zeker een keer terug
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Dat kamer erg laag ligt en daardoor ook geen WiFi verbinding was, en het putje in de badkamer stonk erg!!!

Kamer was prima ontbijt was goed en de ligging zeer naar wens!!

heerlijk !
    • Suite

schoonmaak, op de laatste dag is onze kamer niet schoongemaakt omdat de dames van de schoonmaak ons vertelden "geen tijd" te hebben. Dit was om 16 uur. wel kreeg schone handdoeken enz. in mijn handen gedrukt. Maar het sanitair schoonmaken en bed opmaken heb ik zelf gedaan. Mijn zus en ik hebben hier melding gemaakt bij het personeel.

ontbijt, locatie, comfort. Wij hadden de suite gehuurd en deze is ons prima bevallen! Super fijn balkon !

Mooie omgeving vooral, rustig en direkt achter het hotel loop je het bos/duinen in.
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Er is eigenlijk maar 1 plank om kledingstukken op te leggen. Dat is wat magertjes. Ook een paar extra haken/plankje in de badkamer en bij de ingang van de kamer zou ideaal zijn. Er is ruimte genoeg om dat te realiseren.

De kamers zijn ruim en schoon, bedden heel goed, kussens ook oke

Weekendje Terschelling 13-15 april

Ontbijt was prima, maar door de beoordelingen hogere verwachtingen waardoor het iets wat tegen viel. Maar des al niet te min, heerlijk

Mooie, comfortabele kamer, ruime badkamer

Ruime en schone kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Het personeel achter de receptie mag wel iets toegankelijk zijn. Weinig binding, behalve met de mensen in de bediening! Dat is jammer!

Ruime en schone kamers. Prima locatie! Ontbijt en diner waren uitstekend!

Heerlijk verblijf
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Als ik dan iéts moet bedenken: ik zou t personeel niet laten stofzuigen tijdens en vlakbij het ontbijtbuffet. Zou m.i. na 10 uur mogen/kunnen.

Fijne luxe, goed verzorgd, compact hotel, prettige service en bediening, goeie ligging, prima prijs

Prettig hotel, fijne kamer en heerlijk ontbijt!
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

De badkamer rook niet zo fris (rioollucht); daarnaast werd tijdens het douchen de hele badkamer nat. We hadden een budgetkamer geboekt, dus namen er genoegen mee.

Ruime kamer met fijne bedden; fitnesszaal was ruim opgezet en het ontbijt was heerlijk.

Prettig verblijf gehad in hotel Bornholm; gezellige en schone accommodatie. Ligging is praktisch.
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Er ontbrak in de kamer een A4tje met Wifi informatie en algemene informatie die je op een hotelkamer doorgaans vindt. Tenslotte lekker gegeten in het restaurant van het hotel, maar de ober die ons serveerde kwam een beetje gehaast over. Zette de fles wijn en water gesloten op de tafel, zonder wat in te schenken.

Het ontbijtbuffet was uitstekend en zeer uitgebreid. De koffie uit de automaat was als zelf gezet, zo heet en smaakvol.

Ontbijt was uitstekend.
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Onze kamer te klein en ook badkamer te klein.

Ontbijt was uitstekend. Kamer die wij hadden was zeer klein. In onze ogen kan je daar niet zijn dan bijv.3 nachten. Bad kamer zeer klein te krap. Personeel zeer welwillend en vriendelijk.

Prima uitvalsbasis voor een relax verblijf (met hond) op Terschelling.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

De ligging is prachtig, hoewel dichtbij de haven, loop je zo het natuurgebied in. Het personeel was erg gastvrij. Uitgebreid ontbijt. Kamer was ruim, netjes en comfortabel. Onze hond heeft ook genoten!

Redelijk goed hotel.
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Weinig licht door gebrek aan ramen. Benauwd gevoel in kamer (soutterain). Muffe lucht badkamer.

Uitgebreid ontbijt. Centrale locatie. Behulpzaam personeel.

Al met al n goed verblijf.

Het hoge bad! Als men klein en op leeftijd is, is n bad n handicap. Thee/koffie mogelijkheid op de kamer is geen overbodige luxe.

Goed ontbijt. Rustig gelegen met achter het hotel het bos. Fijn on te wandelen met de hond. Oja goede bedden. Mooie kamer met balkon.

Een fijn paasweekend in een mooi rustig hotel.
    • Suite

Voor een hotel met mooie luxe kamers en uitstraling verwacht je wel dat het WiFi netwerk in orde is. Helaas niet, slechte verbinding en het valt steeds weg. Dit is echt een verbeterpunt.

Een mooie ruime en comfortabele kamer met prima bedden en een mooie badkamer. Het ontbijtbuffet ruim gesorteerd en het a la carte restaurant was erg goed. Vriendelijk personeel.

Het ontbijt was prima, veel variatie en goede kwaliteit.
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

De kamers bevonden zich in het souterrain, daardoor konden we niet naar buiten kijken. Dit geeft een opgesloten gevoel. Je moet op bed of stoel staan om iets te zien door de kleine raampjes bovenin. Het was niet warm genoeg op de kamers, dit hebben we de tweede avond aangegeven, ze hebben toen een elektrisch kacheltje geplaatst. Verder was het prima.

Het ontbijt was prima, veel variatie en goede kwaliteit.

Het personeel is aardig, ontbijt prima, veel zitjes buiten...
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

In de badkamer miste ik een plankje in de douche , waar je je shampoo ed. neer kan zetten. Verder prima kamer in de kelder maar € 110,00 voor zo'n kamer is aan de prijs.

Het personeel is aardig, ontbijt prima, veel zitjes buiten de kamer om om te zitten. Prima bedden.

Hotel Bornholm is een prima hotel.
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

De eerste kamer was een bunkerkamer, donker en grauw, de doucheput stonk. We hebben om een andere kamer gevraagd, daarna was het uitstekend.

De studio was ruim en comfortabel.

Goed.

Er is geen bagage vervoer vanaf het hotel naar de veerboot beschikbaar. Je checkt om 10 uur uit. Wilt graag nog verder de dag doorbrengen op Terschelling. Vertrekt 's middag met de boot. Het zou een prima service zijn, wanneer de bagage naar de haven werd gebracht. Wij waren nu genoodzaakt om 1,5 uur te wachten op de bus. Anders hadden we gewandeld.

Zeer prettig verblijf waar we zeker terug zullen komen!

Geen tegenvallers!

We hebben een heerlijk verblijf gehad in hotel Bornholm. Bij aankomst werden we blij verrast met een gratis upgrade naar een comfort room. Mooie lichte, ruime en schone kamer. De bedden waren erg goed, we hebben fantastisch geslapen! Mooie badkamer met bad en een zalige douche. Het ontbijt is goed, veel keuze. Het personeel is erg vriendelijk.

Heerlijk ontspannen

1 sleutel. Dus geen licht als iemand de sleutel meeneemt. Sleutel activeert het licht. En ik heb mijn korting van booking.com van 10 euro nog niet op mijn creditcard ontvangen

Heerlijk.

Gezellig, geborgen en comfortabel

WiFi op onze kamer slecht. Hoewel er voldoende routers leken te zijn. We kunnen pech hebben gehad. Reset van de routers hielp niet.

Kleinschalig, maar wel van alle gemakken voorzien. Moderne uitstraling, maar wel knus zonder kneuterig te worden. Vriendelijk personeel (allemaal).

Ontbijt kon beter. Elke dag gekookt ei is niet veel aan. Waarom geen roerei of omelet of gebakken ei. Hele hotel was te koud . Ook restaurant

Netjes kamers

Mooie kamer, maar te vroeg uitchecken!!
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Uitchecken om 10.00u (in het weekend) is vreselijk! We wilden een uurtje langer blijven, omdat de boot om 12.30u ging, maar daarvoor moesten we €25,00 bijbetalen. En dat terwijl er 0 aankomsten waren die dag. Niet erg gastvrij!! Tevens kun je ontbijten tussen 8.00u en 10.00u, wat ik ook erg kort/vroeg vind (helemaal als je ook om al 10.00u uit je kamer moet zijn).

De kamer was groot, de badkamer had een lekker groot bad én aparte douche, en het ontbijt was super!

Dikke prima!

Er moest apart betaald worden voor de sauna.

Fijne, comfortabele kamers. Vriendelijk personeel aan de receptie. Compacte, maar goede sauna. Uitstekend ontbijt.

fijn verblijf, precies zoals op de foto's en een heerlijk uitgebreid ontbijt!

er was een man achter de receptie die iets vriendelijker had mogen zijn, hij mopperde een beetje meisjes waren erg vriendelijk. jammer dat de sauna op zondag pas vanaf 16.00 te reserveren was want voor ons laatste dagje met het rot weer buiten was dat de perfecte afsluiting geweest

kamer was heel mooi en ontbijt was perfect!

Een heerlijk verblijf gehad en zeker een aanrader
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Het enige minpuntje vonden wij de centraal geregelde verwarming op de kamers in het bijgebouw waar wij zaten. het was best aan de frisse kant met de wind op het raampje dat tochte.

Het eten in het hotel is echt een aanrader, super lekker, Het ontbijt ook zeer uitgebreid. Gezellig knus hotel waar je lekker kunt zitten om wat te drinken en lekker te eten.

Het ontbijt is zeer goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Jammer dat de sauna niet wat eerder open is als het weer slecht is.

Het ontbijt is zeer goed. Wij kunnen de hond meenemen. Een heel mooi plekje, je bent zo in het bos en je kunt ervandaan heerlijk wandelen, fietsen. De sauna is ook heerlijk.

Heerlijk verblijf in een sfeervol en leuk ingericht (en niet te grootschalig) hotel.

De boot vertrekt op zondag om 12.30 uur, dan is de uitchecktijd van 10.00 uur te vroeg. Het zou prettiger zijn dat het ontbijt tot 10.30 uur is en de uitchecktijd 11.00 uur. Vooral op zondag in de herfst-/wintertijd. De meeste gasten willen dan rustig aan doen en rustig naar de boot, zonder veel te vroeg uit te hoeven checken en snel te ontbijten.

De goede bedden en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Uitstekend verblijf gehad

als je wilt douchen moet je in het ligbad staan, dat vind ik een minpunt

heerlijk ontbijt, diner ook heel goed. kamers mooi ruim en bedden zijn prima .

• Beoordeeld op: 10 november 2017

• Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Een wissel maken naar een comfort kamer Voor het tarief op de site Maar dat kon tegen een enorme bijbetaling. Best vreemd....

Het ontbijt was top! Budget kamer erg muffig en weinig ramen inde kamer. Verder wel schoon.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Prachtig hotel en ruime kamers

Er was een handdoek bij die niet helemaal schoon was. En ik had erg graag lekker iets warms bij het ontbijt gehad zoals gebakken eitje of zo.

Het ontbijt was prima, prachtige kamer.

Zeer prettig verblijf gehad
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Wij hadden een souterrain kamer geboekt, omdat die het goedkoopst waren. Maar we kregen een prachtige kamer op de eerste verdieping met balkon, super!

Als thuiskomen
    • Suite

Er zou eigenlijk een douchescherm aanwezig moeten aangezien men er nogal een klus aan heeft om de vloer droog te "trekken" met een te kleine vloertrekker!

Alles is perfect in het Hotel!

Sfeervol, vriendelijk en fijn hotel!
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Een erg gezellige ruimte en sfeervol restaurant en ontbijtruimte. Ook het relaxte gevoel kon je behouden doordat je niet werd weg gekeken wanneer de tijd van het ontbijt was verstreken. Fijn dat je dan even goed mocht blijven zitten en eventueel een spelletje kon blijven spelen. De service voor het glutenvrije ontbijt vond ik echt super. De diversiteit wat hierin werd geserveerd, heb ik niet eerder meegemaakt.

Rust en een weldadig hotel.

Zonder fiets kom je nergens. Dat kan moeilijk zijn voor ouderen. Ze zijn wel te huur in het hotel.

Ontbijt heerlijk, kamer prima. Diner ook meestal erg goed, ook halfpension.

Goed maar niet perfect zie hier boven.
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Het enigste wat ons tegen viel en dat hadden we vorig jaar ook ingevuld was dat de eigen fietsen in weer en wind moesten staan. Wij zijn zuinig op onze nieuwe fietsen en het lijkt ons een kleine aanpassing om voor de hotel gasten die hun eigen fiets meenemen een overkapping te maken waar de fietsen droog kunnen staan. Wij hopen dat hier gehoor aangegeven wordt want we waren niet de enigste die dat vonden en dan zou het verblijf perfect zijn.

Alles in het hotel was goed geregeld, een goed en zeer geslaagd weekend gehad.

We hebben een heerlijk verblijf gehad, waar ook het weer aan meewerkte.

Bij aankomst bleken de meeste aansluitingen voor het opladen van de elektrische fiets aan de voorzijde kapot. Gelukkig waren er, na melding bij de receptie over de kapotte aansluitingen, nog aansluitingen aan de achterzijde beschikbaar. Het personeel had wel wat vriendelijker kunnen zijn, uitgezonderd de bediening in het restaurant. De bedden hadden voor ons wel wat steviger mogen zijn.

Het hotel had ons zonder meerkosten overgeboekt naar een duurdere kamer, zonder opgaaf van de reden hiervan. Het ontbijt was zeer goed.

Rdelijke prijs/kwaliteit verhouding
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Onze hotelkamer was in het souterrain en was veel te warm. Alleen klein raampje zorgde voor frisse lucht. Temperatuur was niet te regelen. Doorgegeven aan de balie.

Ontbijt was erg goed

Gelikkig hadden we mooi weer dus veel buiten maar de kamer stelde weinig voor
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Budget kamer was bloedheet en maar 1kleim raampje Te duur voor zo'n kamer Het sauna complex is te duur per persoon Er is niet eens een bubbel bad of jacuzzi

Ontbijt was super goed

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Verblijf was echt goed!
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

We konden onze eigen (dure) fietsen NIET in een stalling plaatsen. Ook andere fietsen (huurfietsen) stonden in weer en wind. Dat betekende dat onze afgesloten fietsen ook nog eens heel simpel weg te halen waren omdat de appartementen en de fietsen door iedereen toegankelijk waren vanaf de straat / weg. Slechte zaak.

Personeel, kamers, hygiëne, restaurant, ontbijt alles O.K.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

• Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Er hing een vreemde lucht in de badkamer (riool?) Terwijl alles bijzonder schoon was

Er was in de avond geen warm water en de verwarming werkte niet. Na melding liep er direct iemand mee en heeft het opgelost.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Goed bevallen!
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Uitchecken om 10.00 uur is erg vroeg, uurtje later zou beter zijn. Tijd voor ontbijt: liever tot 10.30 uur.

Uitgebreid ontbijt. Mooie studio, van alle gemakken voorzien.

Erg fijn hotel!Echte aanrader
    • Suite

Wat meer lichtpunten in de suite

Prachtige suite!Heel gezellig restaurant en erg vriendelijk personeel Het is een 3 sterren hotel maar vond het meer sterren waard.Het is overal erg schoon in het hotel

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

De kamer was ruim en keurig schoon.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was ruim en keurig schoon. Het ontbijt ruim voldoende. Het restaurant sfeervol, en het eten erg lekker. Ook de bediening in de bar/restaurant waren erg goed. Zeker een aanrader dit hotel.

Een heel prettig en comfortabel verblijf

Hele mooie kamers, grote badkamer, vriendelijk personeel, een uitgebreid en gezellig ontbijtbuffet, mooi restaurantgedeelte en een hele gezellige, uitnodigende bar, de bushalte voor de deur en een hele mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

veel buiten gefietst en gewandeld, dus niet echt gebonden aan accomodatie
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Budget kamer geboekt. Kwamen in souterrain met weinig raam en luchtingsmogelijkheden. Eigen schuld dus volgende keer beter opletten

Service personeel. Ontbijt en diner prima

Prima verblijf, hebben het zeker naar onze zin gehad.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

De bedden waren qua grootte helemaal goed, maar waren erg zacht. Voor ons te zacht naar wat we prettig vinden. De ventilatie in de kamer was erg luidruchtig, deze hebben we uitgedaan.

Klantvriendelijk hotel, lekker ontbijt en ook lekker avondeten. Hadden ruime kamer, slaapkamer met aparte zitkamer.

8.5
    • Suite

Personeel niet allemaal enthousiaste klantvriendelijke uitstraling. Kamer werd pas eind van de middag schoongemaakt. Wij sporten veel....hadden wel eerder schone badkamer en handdoeken willen hebben. Is opmerking, niet echt kritiek.

Prima goede kamer! Lekkere sauna. Geweldige lokatie. We gaan zeker nog eens terug.

Fantastisch.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

eigenlijk was alles OK. misschien wat kleinigheidjes die niet de moeite zijn om er commentaar op te geven. Bij het diner was bloemkool de favoriete groente van de kok.

ontbijt top. alles wat je maar wensen kan is er. alles ziet er perfect verzorgd uit. de bediening is uitermate vriendelijk. een echte aanrader

fantastische dagen gehad met mooi weer

jammer dat je tot 21.00 uur terecht kan voor diner. verder alles prima

het ontbijt was heerlijk maar matig. hadden eigenlijk verwacht dat je ook een gebakken ei/roerei en gebakken spek kon krijgen. de kamer was fantastisch, rustig en erg netjes. zeer tevreden

Prachtige (zonnige) dagen gehad

Er is wat ons betreft , geen minpunt te noemen! Ontbijt en Diner waren uitstekend! (Prima prijs voor het Diner) Kamer heel netjes en schoon En dan niet te vergeten de vriendelijke bediening! dit is een aanrader , en we komen zeker terug!

goed ontbijt en service kamer helaas zonder uitzicht en balkon.
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

De kamer. Zoals gemeld, was als een kelder, onder de begane grond.

het ontbijt was goed geregeld. Kamer was op kelder hoogte, souterrain, geen uitzicht !!!

Dit hotel voldeed aan onze verwachtingen en een hele mooie locatie .
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Hierop weet ik géén antwoord voor ons was dit een perfect hotel.

Zeer gezellig ingericht hotel dit is uiteraard persoonlijke smaak. Zeer goed ontbijt . Perfecte ligging van het hotel. Perfecte service !!!! Gisteren viel op het laatste moment de stroom uit enkel in de badkamer we waren net klaar met ons te verfrissen we zijn gaan ontbijten en tussen het ontbijt door heb ik dit gemeld 10 min nadien als we in onze kamer waren was het probleem al verholpen . Ik wil er graag bij vermelden een zeer zeer goede keuken!!! tegen betaling 20 euro p/p kon je daar een 3 gangen menu verkrijgen s'avonds , het was steeds een wisselend menu die 's ochtends bekend werd gemaakt. Werkelijk een aanrader. Ook tijdens ons verblijf is het er s'avonds rustig om te slapen alhoewel er toch redelijk wat gasten verbleven.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Een goed, rustig gelegen hotel.

De balie medewerkster. Erg afstandelijk er kon geen lachje af. Jammer als je zo binnen komt. Dit kan echt heel anders.

De hotelkamer was beneden met een zitje. Het was een grote kamer. Ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

perfecte locatie en verblijf.

niets eigenlijk.

WE hadden een grotere kamer gekregen dan geboekt , dit was met de hond erg fijn, het ontbijt was erg goed en we konden ook buiten ontbijten en we konden vanaf het hotel zo de bossen in super.

Matig goed voor de overnachting maar meer ook niet.
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Locatie van de kamer maakte dat er geen internet of mobiele telefoonverbinding mogelijk was. De receptie was niet heel erg vriendelijk en je moet we altijd voor bellen.

Ontbijtbuffet

Ik hou van wandelen en vind het zelf dan jammer dat er vanuit hotel geen wandeling is uitgezet

Goed ontbijt en prima diner (dagschotel is een aanrader)

Zou zo weer terug willen.
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

De kamer die wij hadden gehuurd, voldeed niet aan de gewekte verwachting ( o.a. Toilet versperde min of meer de toegang tot de rest van de badkamer)

In eerste instantie teleurgesteld over de kamer. Deze kamer (souterrain ) zou ik niemand aanbevelen, maar na het indienen van een klacht werd e.e.a tot volle tevredenheid op gelost. ( andere luxe kamer).

Lekker ontbijt en fijne locatie, budgetkamers helaas niet goed.
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

De budget kamers zijn erg klein. Na het douchen is het toilet doorweekt, douchegordijn ontbreekt. Daarnaast kijken mensen recht je kamer in aangezien deze half ondergronds zijn. Daarnaast nul komma nul bereik ik de kamers. Geen mobiel bereik en WiFi werkt ook niet tot slecht. Volgende keer toch weer een comfort kamer, net wat meer ruimte + een balkon.

Het ontbijt is erg goed. Veel keuze uit verschillende soorten brood en beleg. Bedden slapen lekker. Goede locatie: West is 5 min fietsen, het strand 12 min en Midsland ongeveer 15 minuutjes. Het is ook mogelijk om de laatste dag (na uitchecken) nog gebruik te maken van een douche gelegenheid na bijvoorbeeld een dagje strand.

Goed geslapen en heerlijk ontbijt.
    • Souterrain Budget Tweepersoonskamer

Niets is ons tegengevallen.

We waren ruim voor 15.00 uur aanwezig, en kwamen vragen of we onze bagage vast ergens mochten stallen. Er werd direct gekeken of de kamer al klaar was, dit was het geval, dus konden we al om 11.00 naar onze kamer ipv 15.00 uur. Klasse!

heerlijke bijkomen, rustige accommodatie.

Enig minpuntje was de veel te hard gekookte eieren.

Dit verblijf voor mijn ouders geboekt. Ontvangst uitermate vriendelijk, duidelijke uitleg. Mijn moeder heeft coeliakie. Het ontbijt was ook voor haar erg goed geregeld, voldoende soorten glutenvrij brood.

De kamer was echt comfortabel, schoon en ruim.

Echte tegenvaller was dat een gekookt eitje het enige warme bij het ontbijt was. De warme roereieren, worstjes en spekjes werden zeer gemist! Wifi-verbinding op de kamer viel telkens uit, in het horeca-gedeelte vaak niet eens beschikbaar.

De kamer was echt comfortabel, schoon en ruim.

het ontbijt was prima, alleen jammer wij wilde graag...

Misschien een apparte plek voor rokers of na 10 uur

het ontbijt was prima, alleen jammer wij wilde graag buiten ontbijten, het was heerlijk weer, maar dan zaten we tussen de rokers.

Matig met een goed bed.

Het ontbijt had beter gekund, elke dag het zelfde, geen variatie. Niet alle kamers waren bezet we kregen een kamer zonder balkon, het was slecht weer en konden daarom niet beschut even buiten zitten.