Beoordelingen over Strandhotel Bos en Duin 4-sterren

Duinweg 82, 4356 GD Oostkapelle, Nederland

#16 van de 26 hotels in Oostkapelle

Goed ontbijt , alleen de kamers zijn erg gehorig .

erg gehorig , en betalen om te parkeren bij Hotel

Goed ontbijt , alleen de kamers zijn erg gehorig . Het zou ook een verbetering zijn indien er een koelkastje op de kamer zou staan

Pure ontspanning, ik kom snel terug !

Op de TV kon ik 's avonds maar 2 senders ontvangen

Een érg prettige Kamer met eigen balkon, rustige en vriendelijke sfeer en een geweldig ontbijt ! Het hotel ligt op loopafstand van het strand en steden als Middelburg en Vlissingen zijn snel te bereiken.

We hebben ons goed vermaakt
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Dat we voor parkeren moesten betalen

Het ontbijt was goed Ze waren erg vriendelijk De omgeving is erg mooi We vonden het erg fijn dat we de fietsen binnen mochten zetten daar stonden ze veilig

Het was keurig schoon verzorgd een perfekte kamer.
    • Familiesuite

Dat er meer tafels gedekt waren wij gingen op een mooi plekje bij het raam zitten maar de tafel was niet gedekt dus moesten we bestek halen van een andere tafel die wel gedekt was het bestek zou ook bij eten kunnen liggen in bakken.het

Het ontbijt was heerlijk alleen een beetje krap waar je het kan halen moest soms wachten om elkaar te kunnen passeren maar maakt niet uit.

Hou je van het strand en de zee? Dan is dit een toplocatie!

We misten een mini koelkast op de kamer We hadden heerlijk warm weer en dan mis je toch wel een balkon. We zaten op de 2e verdieping met een plat dak was dus warm op de kamer. Bij het ontbijt moet je zelf je eieren koken. Dat vonden wij niet handig Dat de kosten van het parkeren van de auto niet bij de prijs inzitten.

De ligging is prima. Dicht bij het strand. Het centrum is ook qua loopafstand te doen. Vriendelijk personeel Badkamer pas gerenoveerd is prima Goede wifi Heerlijk vers geperste jus d'orange bij het ontbijt

Bij aankomst was ik eerst wat ontgoocheld, had er meer van...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Bij aankomst was ik eerst wat ontgoocheld, had er meer van verwacht. Maar we werden super ontvangen aan de receptie. De kamer was eenvoudig maar met hele goeie bedden, badkamer heel proper. Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker! Locatie was ook top, op wandelafstand van het strand en heel rustig, wat dan vooral 's nachts heel leuk is.

Goed geslapen, prijs kwaliteit niet geweldig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Ondanks de moeite om het mooi te maken is het het net niet. Neem alleen al de kleuren in de kamer, beschadigd meubilair, niet vervangen van vieze theekommen, geen kussens op de stoeltjes buiten, geen shampoo e.d. bij het bad.

Bubbelbad, bed met verstelbaar hoofdeinde. Heerlijk ontbijt met verse jus en goede koffie.

kamers waren groot genoeg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Hadden 2 dagen met 1 overnachting geboekt, bleek dat ik de tweede dag de auto niet kon laten staan om nog een dag van het strand en weer te genieten. Dat vond ik erg jammer, dacht dat dit wel bij mijn boeking hoorde.

kamers waren groot genoeg. ontbijt was heerlijk.

Het was fantastisch, we hebben genoten!

Het fruit was niet vers maar dat is een luxeprobleem.

De kamer was ruim, keurig en schoon. heel keurig. Het ontbijt was zeer goed! Heerlijk vers en goede kwaliteit. Fijn dat er goede fietsenstallingen zijn.

Prima schoon hotel met ruime kamers met vriendelijk en servicegericht personeel

Keuken restaurant om 20.00 uur gesloten, dat vonden we we erg vroeg

Erg vriendelijke servicegerichte en spontane receptioniste. Prima kamers, ruim en schoon.

Super Hotel Super Personeel Super Locatie. Geweld.!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Geen Antislip op de douche vloer. En geen beugel in de douche cabine.

De ontzettende vriendelijke ontvangst en de bediening bij de lunch. Alsmede de totale belevenis in dit Hotel. Kortom alles is voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Op mijn kamer was de verwarmingsketel hinderlijk luid te horen, met als gevolg een slechte nachtrust. De receptie had daar echter nog nooit eerder klachten over gehoord. Misschien lag het aan de extreem lage temperatuur van dat weekend (gevoelstemperaturen van -17 graden)

Uitstekende ligging vlakbij Het Nederlandse Kustpad.

Dik tevreden
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

We wilden s middags bij aankomst even wat drinken bij de bar maar deze was gesloten

Het ontbijt was heel uitgebreid. Alles was vers en je kon rustig zitten eten. De slaapkamer was ruim net zoals de badkamer. De bedden sliepen goed.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, kamers zeer schoon, bed erg goed, ontbijt en diner prima. Ligging hotel op zeer korte loopafstand van het strand.

Conclusie : goede 3 sterren maar geen 4 sterren waard

Negatief : 1. hoge restaurantprijzen 2. keuken sluit reeds om 8 uur 3. kamers (en hotel) zijn koel wat de inrichting betreft 4. omdat er 's avonds aan de receptie niemand aanwezig is, geeft het hotel een verlaten indruk 5. koffie en thee faciliteiten worden tweede dag van verblijf niet meer aangevuld 6. WIFI verbinding werd regelmatig onderbroken

Positief : 1. perfect ontbijt 2. ruime kamer 3. goede ligging 4. aanwezigheid van ontspanningsmogelijkheden (gezelschapsspelen / biljart / pingpong)

Prima hotel op een prachtige locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De badkamer was erg ruim met naast de douche ook een jacuzzi. Er hingen badjassen, maar jammer dat er geen badslippers waren en lekkere geurtjes voor in bad.

Mooie ruime kamer met zitje, Nespresso-apparaat, heerlijk bed en mooi uitzicht. Het ontbijt was prima met voldoende broodsoorten, beleg en vers sinaasappelsap. Erg leuk om zelf eieren te mogen koken met iedereen z'n eigen kookwekker en een emmertje met ijs om het ei te laten schrikken.

Zeer vriendelijk personeel, heel behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Saunagedeelte erg verouderd met enkele mankementjes.

Zeer vriendelijk personeel, heel behulpzaam. Mooie ligging. Ideaal om natuurwandelingen te maken. Lekker ontbijt. Heel kindervriendelijk. Goede bedden.

Aangenaam, zullen er zeker nog eens terug gaan .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Er is ons niets tegengevallen .

Het ontbijt was prima . Wij hadden een deluxe kamer en die was ook prima. Het was heel rustig in het hotel, er was geen enkel geluidje te horen op de kamer. Prima bedden en ook het bubbelbad was aangenaam. Zeer fijne omgeving om te wandelen.

Fantastisch!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

De bereikbaarheid van de parkeerplaats voor aanvang was ons niet helemaal duidelijk. Moest het binnen gaan vragen.

Het diner was voortreffelijk. Goede hoeveelheden en bijzondere combinaties. Erg lekker.

We hebben er van genoten maar het kan nog veel beter !!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Het is erg gehorig !!! Bloedheet of erg koud , geen tussen weg !!! De hotelbar is s'middags open, de receptioniste helpt je dan maar laat je verder alleen zonder iemand , erg ongezellig en je moet steeds gaan vragen of je nog wat mag of kan afrekenen !!!

Het ontbijt en Kerstmenu was fantastisch !!!

Wij hebben het heerlijk gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

De tijd van het ontbijt,die zou langer kunnen,tot 10.30 uur.

Het ontbijt was uitstekend. Aardig personeel.Heerlijk kunnen fietsen ,wandelen ,de fietsen in een schuur kunnen zetten voor de nachten.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Ontbijt is goed.

Het hotel is ongezellig, het is meer een jeugdherberg. De kamer was ruim (familiekamer) maar spaarzaam ingericht met gedateerde meubels. Badkamer is ook zeer basic ingericht.

Ontbijt is goed. Locatie is prima.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Uitstekend verblijf in een prachtige omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

De buitenzijde van het hotel zou een 'opfrissing' kunnen gebruiken (om iets negatiefs te kunnen zeggen).

Een heerlijk en uitgebreid ontbijt. Uiterst vriendelijk personeel. Héél propere kamers. Uitstekende ligging : dichtbij het strand en mooie uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten.

Prima accommodatie.

Prima accommodatie. Heerlijk geslapen, vriendelijk personeel. Ontbijt was perfect, niet overdadig maar goede kwaliteit en ruime keus. Ook 's avonds lekker gegeten.

Lage capaciteit restaurant.

Lage capaciteit restaurant. Voor ons een van de redenen om te boeken echter was er maar beperkte mogelijk om van het restaurant gebruik te maken. Je moest van te voren reserveren omdat er niet voldoende koks waren ....

Goed. Voor herhaling vatbaar.

De stoelen op de kamer,deze zitten niet prettig.

Het ontbijt was goed, alleen de doorloop was erg smal. De stoelen op de kamer mogen wel vervangen worden voor fautuils.Kluis zou gratis mogen.

De kamer was in orde ,maar kinderbedden waren niet...

Er was een ontspanningszaal met een tafelvoetbal, maar als de kinderen (7-6j) een klein beetje op gingen in het spel onder ons toezicht werd er mee streng opgetreden, waarom is er dan een ontspanningszaal ????

De kamer was in orde ,maar kinderbedden waren niet kindvriendelijk. Het ontbijt was in orde maar geen hoog vlieger.

Prima kamers en ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Betaald parkeren zonder dat dit van te voren is aangegeven. Bij een kamer prijs van 132 euro mag mijns inziens wel een gratis parkeerplaats zijn.

Prima kamers en ontbijt.

Leuk hotel om in te verblijven bij mooi strandweer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Na 23 uur is het afgelegen hotel personeelloos. Verder van de mooie kust af dan door andere gasten beschreven, tenzij je eerst tot aan de strandparking rijdt. Van buitenuit oogt dit hotel niet zo fraai. Deel van de parking stond onder water,

Grote badkamer. Uitgebreid ontbijt, met sinaasappelpersmachiene. Dineren kan je goed en goedkoper doen in de nabije omgeving (bv Dennenbos).

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Alle dagen ontbijtbuffet tot 10 uur. Ook op zondag. De ruimte voor het buffet is tamelijk nauw.

Uitstekend ontbijt. Fijne handdoeken. Waterketel op de kamer.

Het was weer een schitterend weekend.

Niets Niets Niets

Electrische fietsparkeren binnen in het hotel met laadunit voor de batterijen.zeer veilig. Voor ons was het een mooie en erg geslaagd weekend.

Hartelijk ontvangst als begin van ons korte verblijf aan zee. Goed hotel. Niet goedkoop.

We hadden heerlijk warm zomerweer bij het strand. Daarom misten wij een airco op dd kamer. Hadden wij bij een ****hotel wel verwacht.

Goed ontbijt, vriendelijk attent personeel. Dicht bij het strand.

fijn verblijf gehad. Prijs van € 159,- staat echter niet in verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Summiere informatie over faciliteiten van het hotel. Geen informatiemap gezien op de kamer. Koffiefaciliteit werd na de 1e overnachting niet meer aangevuld.

Zeer uitgebreid prima ontbijt.

Prachtige locatie die een heel jaar lang kan bekoren. We keren zeker nog een keertje terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Ik vond de kamerprijs nogal hoog, maar dat kwam waarschijnlijk doordat onze 2 dochters op een aparte kamer sliepen en als volwassenen gerekend werden. Parking op het domein van het hotel nog eens supplementair moeten betalen was er al helemaal over.

Het ontbijt was heerlijk en ook onze avondmaaltijd in het restaurant heeft goed gesmaakt.

Mooie locatie vlak aan zee.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Een bijkomend bedrag aanrekenen voor een kinderbedje vonden we gezien de toch al vrij stevige prijs voor een kamer met ontbijt een beetje overdreven.

Hoewel het hotel zelf niet erg recent is zijn de kamers erg goed in orde, de badkamer was duidelijk erg recent nog helemaal vernieuwd. Bij ontbijt is alles aanwezig wat men zich wensen kan.

Ideaal uitgangspunt voor land weekend weg naar Zeeuwse kust

Ontzettend vriendelijke en behulpzame staf, we voelden ons echt welkom. Goede huurfietsen, fijn terras en uitgebreid ontbijt. 200 meter van het strand, dorpje is klein en rustig maar nabij gelegen Domburg en iets verder gelegen Veere bieden prima vertier en zijn prima per fiets te bereiken. Erg fijne vakantiesfeer in dit gebied.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Bij goed weer een zeer goede uitvalsbasis om te gaan fietsen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Het diner in het restaurant van de accommodatie zelf: slechts een beperkt vegetarisch aanbod (bijv. geen aubergineschotel zoals a la carte was aangegeven of geen slaatje met rode biet) omdat het pas weekend was geweest; het betrof in ons geval een maandag. Het opgediende bevatte ook vis uit blik, bijv. tonijn op het slaatje.

De bereidheid van het personeel tot een surplus (bijv ook een chocolaatje voor de theedrinkende partner brengen bij lachende opmerking over het chocolaatje bij de koffie van de andere partner). Het ontbijt was subliem! Een uitgebreid aanbod en zelfs vers geperst appelsiensap.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

De definitie van een aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Als we dan echt iets moeten opmerken; de watertank van het nespresso apparaat was niet helemaal schoon in onze opinie. Maar voor de rest kunnen we echt geen minpunten opnoemen. Top!

Ik had wat extra wensen, dit was geen probleem. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Met name de receptioniste is een vakvrouw; geeft graag informatie, kent de omgeving uitstekend en was oprecht.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Goed comfortabel hotel voor kort verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Hygiene in badkamer, en met name het bad, was minder. In het bad zat schimmel rondom de overloop.

Lekker grote kamer. Goed ontbijt met veel keuze. Goede locatie tussen strand en bos.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

mooie omgeving om te wandelen

het weer. sluitingsdagen horecazaken in Oranjezon op dinsdag, toch minsten 1 drankgelegenheid open houden op dinsdagen.

het ontbijt was zeer goed en de kamers proper en netjes, vriendelijk en behulpzaam personeel. mooie omgeving om te wandelen.

Heel leuk en voor herhaling vatbaar om nog meer te ondekken

Jammer dat je moet Betalen voor de parking aan het hotel. Hoe kom je anders tot daar? Te voet? Zou er gewoon gratis bij mogen zitten Ontbijt mocht iets uitgebreider maar was wel top

Ligging was goed, je kon direct te voet of met de fiets alle kanten op.. restaurant was heerlijk!! Kamer sober maar leuk en mooie badkamer Leuk speelhoekje

• Beoordeeld op: 1 april 2017

Prijs/kwaliteit zit dit perfect!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Heel slecht geslapen met de twee apparte bedden...'s nachts altijd wakker geworden omdat ik er altijd tussen belande...

Het super ontbijt en de knappe badkamer

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

prima voor twee nachten
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

à la carte gedineerd en dat viel wat tegen: we waren nieuwsgierig geworden na het lezen van de kaart maar het was gewoon hotel-eten: niet echt slecht maar tikje saai en met een vage smaakbeleving; de zalm net iets te droog, de frietjes net iets te slap. Daardoor was de prijs-kwaliteitverhouding niet goed. Te duur voor het geleverde. Eenvoudige en minimale wijnkaart. Het schijnt al bekend te zijn bij de staf maar toch nog maar vermeld: van binnen ziet het hotel er prima en netjes uit. Echter, de buitenkant maakt een wat verlopen indruk. Er zou eens lekker geschilderd moeten worden, nieuwe vlaggen opgehangen moeten worden en het parkeerterrein moeten worden aangepakt.

Prima ontbijt met vèrs sinaasappelsap, lekkere broodjes, en de mogelijkheid om zelf je eitje in de juiste hardheid te koken. Zeer vriendelijk en correct personeel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Mooie ruime kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Geen koelkastje op kamer. Zou nuttig zijn, zeker in zomerperiode. Onderhoud kamer zou beter kunnen, een zijde achter bed lag vloer vol pluisjes

Mooie ruime kamer Ruime badkamer met groot bad en douche

Prima hotel, niet heel bij

De receptioniste begon ons verblijf met een opmerkelijk negatieve beschrijving van Oostkapelle" centrum? Ach het is alleen maar de dorpsstraat" en had een uitermate starre houding toen we op de laatste dag vroegen of we handdoeken mochten lenen voor het zwembad, zelfs toen we aanboden een borg te betalen. Het overige personeel was wel heel vriendelijk.

De locatie is echt top, vlak bij het strand en het speciale bos, de manteling.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Familiekamer is slecht ingedeeld. Gewoon veel bedden in één ruimte. Badkamer ziet er netjes uit, maar de douche zet wel alles onder water.

Uitstekend ontbijt met veel keuze. Goede bedden. Vlakbij de duinen (nog wel eindje stappen om in het water te kunnen springen)

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Interieur kamer wat gedateerd.

Geweldig ontbijt met verse jus, zelf je eitje koken en verder uitgebreide keuze. Ligging van het hotel vlakbij zee, bos en prachtig natuurgebied.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Voor de eerste keer met de kerstdagen in een hotel en dan zo dicht bij het strand geweldig !

Wij kwamen te vroeg om kwart voor 2 al, geeft niks zei de dame achter de balie uw kamer is al klaar dat is toch heerlijk! Het ontbijt met vers geperste sinaasappels. En alles wat je je wensen kan wij hadden het heel fijn.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Goed voor een weekendje weg.

Veel geluidshinder op de kamer en hoofdkussen van slechte kwaliteit. Daardoor 2 nachten zeer weinig geslapen en vermoeid naar huis.

Ideale ligging. Vriendelijk personeel. Ruime propere kamer. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

We hebben genoten, fijn hotel, heerlijke omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Licht op de gang zou 's nachts beter uit kunnen. Bij douchen bleef er water in de bak staan.

Zeer vriendelijk personeel, prima verzorgd ontbijt. Fijne kamer met zeer ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Voor herhaling vatbaar: zo uren kunnen wandelen in alle rust.

Detail: van op de parking naar een achteraan ingang is een eigenaardige eerste indruk. Nadien begrijp je het wel.

Lekker ontbijt in een aangename sfeer. De rust en stilte in het hotel is schitterend.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Muffe geur op de kamer, versleten tapijt, stoflaagje bovenop stapelbed. Veel wespen op terras (we durfden het raam niet ver openzetten)

Het ontbijt was lekker: verse fruitsap, uitgebreid buffet. Vriendelijk personeel. Ruime badkamer en heerlijke douche. Vlotte incheck. Mooi strand met prachtig duinlandschap. Fijne fietsroutes.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Fijn

Alles was volgeboekt voor het diner. Een tip om dit te vermelden bij de boeking van het hotel direct ook het diner er bij boeken

Lekker dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Redelijk hotel aan schappelijke prijs ont breken van gezelligheid.

Graag meer uitleg bij aankomt betr. hotelfaciliteiten en omgeving , smalle bedden , parking wat afgelegen , te weinig verlichting in de kamer , staanlamp defect en spiegellicht in badkamer ook defect, de kamer maar ook algemene indruk van het hotel zijn op de retour , opfrisbeurt wenselijk , ontbijt goed maar niet buitengewoon ' fruitsalade uit conserven.Goed 3* hotel maar geeen 4 , sauna buiten op open terras.

Goed gelegen dicht bij strand , afgesloten parking ,vernieuwde badkamer met moderne inloopdouche ' schappelijke prijs

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Verder was alles goed want het weer was uitstekend op die punten na.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Het diner was nu niet direct je van het er was zeer weinig keus en was altijd koud Dan betallen bij het Hotels is alles dan behalven klant vriendelijk..

De Kamers waren gewoon we konden onze fietsen binnen zeten (we kwamen voor het fietsen en de zee) maar het was wel een rommeltje.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

geweldige locatie, maar vreselijke bedden

Het bed was vreselijk. Een hor en zonwering zouden fijn geweest zijn. We hadden de hele middag de brandende zon op de kamer waardoor het erg warm was. Helaas door het gebrek aan een hor waren er veel insecten op de kamer.

Kamer was netjes, heerlijke douche. Ontbijt was prima. De locatie was geweldig, op 500 meter van het strand.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Een paar dagen er tussenuit
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Uitstekend ontbijt; voor elk wat wils. Prima keuken; wij hebben heerlijk vis (sliptong) en een toetje genomen (Dame Blanche) beide aanraders. Rustige kamer met balkon

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

lekker onspannen na een heerlijk ontbijt naar het strand. Eind van de middag heerlijk 'thuiskomen'.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Wellicht een klein koelkastje op de kamer. Centrale toiletruimte liet te wensen over. Prullenbak 's morgens al vol. Is aandachtpunt. Verder geen aanmerkingen.

Heerlijk slaapkamer. Goede bedden. Prima kamer. Goede ontvangst en service.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

geweldig hotel op uitstekende locatie

Familie suite fantastische kamer groot modern van alle gemakken voorzien. Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, overal brandschoon en geweldige locatie en omgeving

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Vooral de kamer, vieze geur, geen airco, plekken in...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Vooral de kamer, vieze geur, geen airco, plekken in vloerbedekking, schimmelplekken douchevloer, toilet onvoldoende schoongemaakt, absoluut géén 4 sterrenhotel.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

te weinig voor veel te hoge prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

te duur, geen voorzieningen in kamer, kleine badruimte, pover ontbijt, bedompte ruimte, restaurant slechte ervaring. Prijs- kwaliteit belachelijk. Omgeving luidruchtig.

deel personeeel aardig

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Locatie is prima en ontbijt is redelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer en bad/douche artikelen (geen washand, bodylotion) wel erg basic, kamer wat verouderd.

Locatie is prima en ontbijt is redelijk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Ontbijt goed maar fruitsla uit blik, zou niet mogen voor 4...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Twee sterren voor de prijs van vier, het is een raadsel hoe dit hotel aan 4 sterren komt. Zowel buiten als binnen gedateerd. Uitzicht balkom waar een meerprijs voor gerekend wordt op aftands bungalow park. Je kijkt recht de keuken binnen.

Ontbijt goed maar fruitsla uit blik, zou niet mogen voor 4 sterren

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Goed hotel, maar geen 4-sterren kamer

Prijs/kwaliteit. Comfort in de kamers is geen 4 sterren waard. Bed was prima, maar meubilair was erg sober. Vloerbedekking was al redlijk versleten. Douche aan de kleine kant en wastafel met vlakke bak was niet praktisch. Plastic drinkbekertjes verwacht je ook niet in een 4-sterren hotel.

Prima verblijf geweest. Ontbijt was erg goed en werd snel aangevuld. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kleine, maar schone badkamer. Ligging van het hotel was uitstekend. Heerlijk rustig en vlak bij het strand met goede betaalbare parkeerplaats achter het hotel.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Prima locatie dicht bij zee en bossen, maar vier sterren? Nee, geen verwenhotel!

Kamer smakeloos en ongezellig ingericht, geen bad, uitzicht op parkeerplaats, parkeren bij hotel tegen betaling (vreemd!), harde kussens, weinig tot geen info bij de receptie mbt (anwb)fietsroutes, bij drukte weinig ruimte bij de ontbijtcounter

Goede bedden, goede hygiene, ontbijt ok, maar niet heel bijzonder

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Zeker voor herhaling vatbaar wegens goede ligging en lekker ontbijt.

Het ontbijt was heel goed. Uitstekende ligging om te fietsen. Simpele kamer,maar ok. Het eten in het restaurant was heel lekker. Gezellig restaurant.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

dicht bij het strand

Receptie, hadden onze voorkeuren niet gelezen, en dus totaal niet ingevuld, jammer

Erg goed ontbijt , met heerlijke koffie. En goede bediening 's middags op terras!

Goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Geen terras, was wel op de site te zien en niks te doen in de bar savonds.

Personeel vriendelijk en goed ontbijt

Hele goede locatie met een heerlijk en uitgebreid ontbijt.

De WiFi viel voortdurend weg en ook na het aangeven hiervan verbeterde dit niet.

Een heerlijk uitgebreid ontbijt op een goede locatie

Geweldig hotel en een zeer goed ontbijt

De rust, goede bedden, prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

De rust, goede bedden, prima ontbijt.

Kussen veel te hoog

Kussen veel te hoog

Locatie top en bedden ook goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Muffe geur in kamers en was erg warm in de kamer zon staat er vol op in de ochtend airco pre of zonnescherm

Locatie top en bedden ook goed

We hebben een prima verblijf gehad
    • Familiesuite

Ventilatie

De kamer was prima; uitzicht was er bijna niet, tenzij je ging staan op het balkon. Ontbijt was uitstekend. Personeel was ook prima

Vatbaar voor herhaling!

Goed ontbijt en zeer goede locatie!