Beoordelingen over Hotel Brabant 1-sterren

Diessenseweg 61, 5081 AG Hilvarenbeek, Nederland

#6 van de 6 hotels in Hilvarenbeek

Prima gelegenheid
    • Standaard Eenpersoonskamer

Afstandelijke bediening en de gevaarlijk stijle trap als je met je koffers naar beneden moet.

De comfortabele kamer met mooie badkamer. Ik lees eea over minder ontbijt, maar voor beperkt bedrag is het eigenlijk dik in orde. Helaas wilde bediening alleen geen eitjes verzorgen .....

Ik wist van te voren dat het een low budget hotel betrof.
    • Budget Eenpersoonskamer

De kamer rook bij binnenkomst erg muf. Het raam open zetten heeft wel wat geholpen. Er is een wasbak op de kamer maar om te douchen moet je naar douche buiten de kamer die gedeeld wordt met andere gasten. De douchekop zit vast en is erg onhandig. Dat kan beter. Ook het toilet is buiten de kamer en wordt gedeeld met andere gasten.

Ik wist van te voren dat het een low budget hotel betrof. Dan zijn mijn verwachtingen niet zo hoog. Als je weinig eisen stelt en gewoon een paar nachten moet overbruggen, prima hotel! Het restaurant is trouwens wel erg goed. Hebben heerlijk eten en is fijn vertoeven met aardig personeel.

Verrassend leuk en een ouderwets gevoel. De slaapkamers waren redelijk klein maar intiem
    • Budget Driepersoonskamer

Vanwege het warme weer op een zolder totaal geen verkoeling ... misschien ventilatoren beschikbaar stellen?

De gastheer was zeer vriendelijk gemoedzaam. We zochten een natuurplek om te zwemmen vanwege het warme weer, de aanrader was verrassend goed en een prachtige plek om aan het water te verblijven met kinderen.

3,0
    niet aan te bevelen!!
    • Budget Eenpersoonskamer

1. ondanks verzoek voor waterkoker, hadden ze geen idee! 2. 2 steile trappen moeten beklimmen!! met alle bagage.. 3. geen lift 4. terras bevindt zich achter de kamer beneden, zodat alle lawaai (Drinkende gasten) tot laat id nacht aanwezig waren 5. niemand behulpzaam voor het dragen van bagage! 6. de douche geeft koud water!!

Schone lakens

Hotel erg goed, wellicht een andere keer een andere kamer.
    • Budget Eenpersoonskamer met Televisie

Kamer was aan de voorzijde van het hotel daardoor was het straatgeluid (auto's tractoren en scooters) storend hoorbaar. Ook de TV van de buren kon je goed horen. Kamer was ook erg warm

Kamer was erg schoon evenals het linnengoed. (gedeelde) badkamer en toilet ook erg schoon

Gezellig, maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matig ontbijt. Weinig comfort in de kamer; geen nachtkastje (maar een stoel als nachtkastje) geen opbergruimte. Piepklein wasbakje. Geen lift, maar hoge trap.

Behulpzaamheid van het personeel

...
    • Budget Driepersoonskamer

Geen warm water in de douche. Vervelende trappen om met koffers op te lopen, kamers waren erg warm en weinig ventilatie.

Vriendelijk personeel. Als hotel gast kun je 24 uur in en uit lopen.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Er zijn gedeelde douches en toiletten.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zijn gedeelde douches en toiletten. Op zich geen probleem maar de toiletten hebben geen wasbak. Dat wil zeggen dat je na het toilet naar je eigen kamer moet om je handen te wassen. Tussen toilet en je eigen kamer is het dan een zeer onhygienisch stukje.

De kamer was veel te koud, de verwarming deed het niet...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was veel te koud, de verwarming deed het niet optimaal en zelfs op de gang was het ijskoud. Niet bepaald uitnodigend om in je pyjama naar de wc en douche te lopen die op de gang zaten. Geen aanrader. Verder was het onvoldoende duidelijk bij het boeken dat bij een budget kamer geen badkamer. Dit was een kleine teleurstelling.

Goed. Alles volgens verwachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Logistieke organisatie van het ontbijt. Alles stond op een vierkante meter waardoor iedereen elkaar in de weg liep. Een eitje en wat broodjes erbij was ook lekker geweest.

Basis kamer, super netjes. Mooie moderne badkamer. Goed bed. Vriendelijk personeel. Ontbijt met 2 soorten brood, kaas, diverse soorten vleeswaren en zoet beleg.

!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer was vrij sober. steile trap en geen lift. ontbijt viel heel erg tegen!!! zelf geen eitje, alleen wit, tarvo en volkorenbrood en witte zachte broodjes!!! beleg 3 of 4 soorten gesneden en kaas!!

de bedden waren prima

Aangenaam.
    • Budget Driepersoonskamer

Het ontbijt kan echt beter. Iets versere producten. Je proefde dat het vlees voorverpakt is, dus weinig smaak.

Het was een aangenaam hotel, niet meer niet minder, basis, maar meer heb je niet nodig voor een verblijf van 1 nacht. We hebben in het aanpalend restaurant 'Leuk' gegeten en dat is wel een aanrader, verse eerlijke gerechten zonder te veel poespas, maar wel heel heel lekker. Het ontbijt daar kan nog aan gewerkt worden. Sandwiches waren nog half bevroren en ook niet zo vers. Brood uit plastiek zakken is ook niet zo aangenaam om te eten. Maar het personeel maakt veel goed, heel aangenaam personeel!

sfeervol praktisch
    • Budget Eenpersoonskamer

prijs-kwaliteit verhouding voor het ontbijt was niet helemaal in balans.

Makkelijke en snelle verbinding naar Tilburg. Vriendelijk personeel. Een budget kamer is ook echt budget maar voor kort verblijf prima

Redelijk
    • Budget Driepersoonskamer

Dit hotel is duidelijk gericht op mensen die alleen maar willen (voordelig) willen slapen, vanwege een evenement of werk of iets in die richting. Het is veel minder gericht op mensen die een weekendje of nachtje weg willen en ook een avondje lekker op de kamer willen zijn. En zeker als er ook kinderen bij zijn. Uiteindelijk hebben zij het zo goed mogelijk opgelost en hebben we nog een fijne avond gehad. Maar we zullen hier niet zo snel weer met dit doel heen gaan. Het restaurant zag er wel heel leuk uit, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

De eenpersoonskamers zijn klein en zonder t.
    • Budget Eenpersoonskamer

De eenpersoonskamers zijn klein en zonder t.v., gezamenlijke badkamer en toilet die wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken. Ontbijt was erg karig. Niet voor herhaling vatbaar, betaal liever volgende keer wat meer.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Het personeel
    • Budget Driepersoonskamer

De bar aan het hotel was eigenlijk een bruine kroeg waar mannen zaten die veel dronken,dus ni zo gezellig.Ook werd er biljart gespeeld en werden we vuil bekeken omdat de kleine van 3,5 jaar soms wat gek deed en lawaai maakte.De laatste avond glas leeggedronken en maar naar de kamer gegaan. Het personeel was heel vriendelijk. Het ontbijt was beperkt maar er was alles wat je nodig had het enige wat ik miste was een eitje.

Het personeel

Wij komen terug naar deze aardige en zorgzame mensen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kussens zijn erg hoog en hard dus onbruikbaar. Heb ze weggeschoven. Kamer is ietwat gehorig maar over het geheel viel het meer dan mee en komen we terug.

Kamer was uitstekend en de prijs heel erg laag. Het personeel is zeer behulpzaam en begaan. Restaurant Lekker heeft een mooi menu. Wachttijd was behoorlijk lang (Zaterdag-avond maar gebodene uitstekend. Hilvarenbeek is een prachtig dorp

Wij gaan dit hotel niet nog een keer boeken.

Deurdranger maakt heel veel lawaai waardoor je er wakker van wordt, ook van de drangers op de deuren van de buren. Ontbijt was te simpel voor woorden, geen lekkere broodjes, alleen natte kadetjes en gesneden brood. Er was ook geen gastvrouw aanwezig die ons informeerde over het ontbijt. Wij zagen geen opstelling van een ontbijtbuffet en hebben gewacht op iemand van de bediening die niet kwam. Een andere gast heeft ons toen verteld waar brood en beleg lagen.

Bedden waren fijn, kamers waren schoon.

ontbijt was een regelrechte aanfluiting: € 8,50 per persoon...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was een regelrechte aanfluiting: € 8,50 per persoon voor wat sneetjes brood, wat kaas en ham etc.. van een omelet hadden ze nog nooit gehoord, zeeer teleurstellend

Geweldig!
    • Budget Eenpersoonskamer

De dunne muren misschien, maar het hoort er een beetje bij

Ik had een budget kamer en die was heerlijk. Het bed lag goed, kussen ook. Ondanks de dunne muren vatte ik de slaap goed. Het pand is best nostalgisch en dat vind ik best prettig. Het restaurant genaamd LEUK is ook echt leuk. Het eten, ik had een surf en turf, smaakte meer dan uitstekend. De serveerster hield rekening zelfs met mijn gebroken elleboog en vroeg de kok alles klein te snijden omdat ik maar 1 hand kon gebroken. Echt top was dat. Erg aardige mensen!!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goedkoop
    • Budget Eenpersoonskamer

Er liep iemand te krijsen heel de nacht. Het bleek iemand te zijn met een slaapprobleem. Erg raar....er kon nog net een excuus vanaf, meer niet

Goedkoop

Niet voor herhaling vatbaar
    • Budget Eenpersoonskamer

Badkamer en toilet delen met andere gasten Geen tv Ontbijt Geen lift (met een koffer valt dat tegen) Zeer gehorige kamers, vanaf 06:00 uur hoorde ik de wekker(s) van de andere gasten

Kon heel laat inchecken (21:30)

• Beoordeeld op: 2 september 2017

we hadden een kamer besteld en ik was er van overtuigd dat...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we hadden een kamer besteld en ik was er van overtuigd dat dat met toilet en douche was waarschijnlijk heb ik het woord budget over het hoofd gezien maar wel fotos bekeken we kwamen in de andere kamer duurder oke erg warm en hoorde steeds geluiden net of er iemand in onze kamer stond ten tweede zat er een gat vuistslag naast de badkamer deur erg vreemd dat iemand die de kamer schoonmaakt dat niet gezien heeft......... heb het meteen gemeld

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

niet voor herhaling vatbaar.
    • Budget Eenpersoonskamer

van ontbijt geen gebruik gemaakt. Had goedkope kamer op de 2e verdieping (verder niets beschikbaar) was zelfs sprake van overboeking. Kamer enorm gehorig, was net of de buurman bij je op de kamer lag. Kamers zijn blijkbaar aan renovatie toe maar is er nog niet van gekomen. Gezien goedkope kamers veel werkvolk die tot vroeg in de nacht doorgaan en dan onder de morgen weer opstaan, waarvan iedereen mag meegenieten, bijna niet geslapen. Avondeten rommelig, wijn besteld, niet gehad, wel in rekening gebracht, terwijl het helemaal niet druk was, maar ze zaten blijkbaar met een verstopping. Al met al geen succes. zal hier niet snel weer naar toe gaan, heb er gelukkig niet veel voor hoeven te betalen!

kan zo snel niets bedenken

aardig personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douchelicht gaat niet vanzelf uit, pas na een tijdje. De douchedeur is van glas dus je ligt nog een tijdje wakker van het douche licht. Er waren zilvervisjes op mijn bed.

aardig personeel

Goed door vriendelijk en gastvrij personeel!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Betere voorlichting low budget kamers en prijsverhouding aanpassen.

We hadden niet begrepen dat de low budget kamers een douche en toilet moeten delen op de gang! Daarom de prijs/ kwaliteit verhouding een laag cijfer gegeven!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Te duur voor wat je krijgt
    • Budget Driepersoonskamer

Gedeelde douches en toilet. Duur, slecht en karig ontbijt. Niet de moeite waard. Prijs kwaliteit verhouding erg uit balans. Denk niet dat het mee zal vallen.. dat doet het niet!

Vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Mooie Brabantse uitvalsbasis
    • Standaard Eenpersoonskamer

Verbeterpunten: kamerdeuren piepen en vallen nogal hard dicht. Douchescherm ipv gordijn zou veel fijner zijn. Geen airco, ramen kunnen wel open.

Goede plek om omgeving te verkennen en lekker te slapen. Contact met de receptie en andere medewerkers zeer vriendelijk. Mooie (maar kleine) badkamer. Prima prijs/kwaliteit. Leuke bar/restaurant.

het ontbijt was zeer karig 3 soorten beleg op een schaaltje...
    • Budget Eenpersoonskamer

het ontbijt was zeer karig 3 soorten beleg op een schaaltje in de koelkast geen broodjes maar boterhammen die lagen in een boterhamzak. geen eitje geen yoghurt terwijl er wel muesli was.

Prettig vertoeven als het weer goed genoeg is om buiten te zitten.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was te klein, geen bureautje om aan te werken. Ontbijt krijgt een voldoende; Wifi viel steeds uit doordat de aardlekschakelaar steeds uit sprong; meterkast in het café is een drama. Ik zou dringend een NEN 3140 keuring aanraden.

Prima terras; weer was ook perfect om buiten te zitten (werken). Lekker eten en erg vriendelijk personeel.

Teleurstelling
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was klein, onpersoonlijk en heel erg basic en helemaal niet aangenaam Zeker niet voor herhaling vat baat Wie verhuurd er in deze tijd nog een zolderkamertje;

Ontbijt en de ontbijtzaal was perfect

Goede ligging , gezellig cafe en restaurant beneden,terras...

Klein , toilet

Goede ligging , gezellig cafe en restaurant beneden,terras en vriendelijk personeel. Kleine eenvoudige kamer, beetje last van mensen die nh toilet moeten op de gang, maar zat er ook tegen over. Toilet kon wat schoner. Verder prima hotel voor die prijs. Mooie uitvalsbasis om naar beeksebergen te gaan. Ook voldoende parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prima hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lawaai van de airco unit buiten zodat de raam niet open kon blijven 's nachts.

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Gratis upgrade naar standaard kamer. Deze was prima. fijne ligging met gratis parkeerplaatsen achter het hotel

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Het zeer nabij gelegen centrum van Hilvarenbeek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer, slecht verlicht en een wastafel welke je normaal in een toilet vindt, zeer lastig bij het scheren en het opmaken. Het hotel is zeer gehorig en 3 airco-units onder het raam bevorderen de nachtrust niet.

Het zeer nabij gelegen centrum van Hilvarenbeek

Noodzakelijk
    • Budget Eenpersoonskamer

De kamers waren zo gehorig dat we letterlijk met elkaar konden praten door de muur heen, de gordijnen houden geen zon tegen, het ontbijt was redelijk, maar om nu op je hurken wat kaas te moeten pakken, en brood uit plasic zakken van de bakker, en koffie die de naam niet verdiend.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Enorm gastvrij, leuke restaurantjes en barretjes op loopafstand. Wij komen zeker een keer terug!!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was karig. Maar in verhouding met wat we ervoor betaalde hadden we niet meer verwacht.

Vriendelijk personeel. Gezellige mensen aan de bar behorend bij hotel.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Perfecte plek om te overnachten bij het lopen van de Pelgrimsroute.
    • Budget Driepersoonskamer

De kamer was erg schoon. Evenals de gang, de badkamer en het toilet. Het 3-gangenmenu in het bijbehorende restaurant Leuk! was helemaal perfect! Goede kok!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

rustige kamer, goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel
    • Standaard Eenpersoonskamer

Er ontbrak een verwarming op de kamer. Het kon daardoor koud worden 's nachts.

Rustige kamer in een mooie omgeving gelegen. Tilburg goed bereikbaar met OV-fiets. Openbaar vervoer is iets minder. De kamer was netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Het ontbijt was slecht vooral de eerste dag.
    • Budget Eenpersoonskamer

Het ontbijt Ik ben niet groot en ik zag in de spiegel alleen mijn voorhooft alles is ingesteld op personen van twee meter en meer was mijn indruk. Alleen het bed is voor lange mensen dan te kort maar voor mij prima.

Het ontbijt was slecht vooral de eerste dag. De badkamer was netjes maar met de wastafel had ik al moeite om mijn tanden te poetsen, het wasbakje was miniscuul. Verder was het netjes en schoon. Het is er lekker rustig en het bed was prima.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Prima keuze als je low budget wilt overnachten!
    • Budget Eenpersoonskamer

Het ontbijt kan net iets beter, zeker omdat er apart voor betaald wordt. Vers afgebakken broodjes (i.p.v. 'klef' brood rechtstreeks uit de broodzak) zou het ontbijt beter en smaakvoller maken.

Voor de lage prijs een prima plek, ondanks toilet en douche op de gang.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Nooit boeken gaat hier nooit naar toe mensen !
    • Budget Eenpersoonskamer met Televisie

Alles. Eigenaar stond vannacht om 1:30 zonder kloppen in me kamer.Na dat ik dit online zetten, werd de politie gebeld om me er uit te zetten

Niks slecht hotel !

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Nooit boeken gaat hier nooit naar toe mensen !

Alles valt hier tegen.

Let op nooit boeken ! Eigenaar staats stond om 1 uur nachts opeens in mijn kamer. Zonder aan te kloppen.Toen ik hier melding van maakte,werd de politie gebeld en werk ik het hotel uitgezet

De kou heeft mijn prettige verblijf en de pluspunten overschaduwd want het personeel was echt aardig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg kale kamer maar het ergste was dat we het erg koud hadden vanwege de centraal geregelde vloerverwarming die in onze kamer schaars aanwezig was. In de andere gangen voelde je de warmte tegemoet komen. We hebben er 3.x om moeten vragen. In de loop van de nachtwas de kamer op temperatuur. Echt heel erg niet comfortabel.

De douche was fijn. Kamer netjes schoon. Bedden waren heerlijk. We kregen ook extra bedden toen b we het vroegen.

Voor jonge mensen zonder handicap.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voorlichting over de inrichting van de kamers en die stijle trap.

Het hotel had een grote vrije parking en mooi terras. Op mijn vraag bij de boeking of ze rekening konden houden met mijn slecht ter been zijn was niet gereageerd. We kregen een door ons geboekte budgetkamet op de 2de verdieping, bereikbaar met smalle steile trappen. We moesten dus omboeken naar een standaardkamer op de eerste verdieping met maar 1 steile trap te gaan. Dat kon. Maar toen bleek dat men simpelweg op een 1-pers. kamer een extra bed ging zetten. Mijn man moest over t voeteneinde in zijn bed klimmen omdat deze stijf tegen de muur tegen het andere 1-pers. bedje aangeschoven was. Er waren geen nachtkastjes, geen leeslampen, 1 stoeltje met n klein tafeltje tegen mijn bed aan gedrukt, geen kast. De badkamer zag er nieuw en schoon uit. Echter was het wasbakje zo klein dat je zonder te soppen niet je handen kon wassen of tanden poetsen. We kregen maar 1 set handdoeken en 1 glas. Omdat het maar voor 1 nacht was zijn we gebleven, ik had de klim naar boven inmiddels toch ook al gemaakt. Mij lijkt dit hotel geschikt voor jonge mensen en backpackers. Het restaurant was goed. Maar weer werd er geen rekening gehouden met mijn invaliditeit. De tafel die wij gereserveerd hadden bleek er 1 te zijn met hoge hockers! Toen er een tafel vrij kwam mochten we daar naar toe verhuizen. We moesten lang op ons eten wachten en dat was vervelend met 2 kinderen in ons gezelschap. Daardoor hebben we geen afzakkertje meer genomen in het wel gezellig aandoend bruine café.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima hotel met heel fijn personeel!!

Er was geen lift, en ik ben niet heel mobiel. Dus teee trappen op waren voor mij erg lastig. Maar voor iedereen die mobiel is waarschijnlijk geen enkel probleem.

Ik was er omdat mijn man in de buurt in het ziekenhuis moest verblijven. De medewerkers waren zo ontzettend lief voor mij!! Zeer begaan en geïnteresseerd. De kamer was heel knus,

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Voor één nacht goed.

Badkamerlicht gaat aan als je de schuifdeur opent en pas na ca. 5 minuten weer uit na sluiting. Licht komt door matglazen deur. Vervelend als je 's nachts naar toilet bent geweest. Ontbijt is sober. Ik miste vers gebakken broodjes, een eitje.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Ontbijt onder de maat. Personeel toonde weinig interesse bij vertrek.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was echt onder de maat. Toen wij aan het personeel aangaven dat we het jammer vonden dat er bijvoorbeeld geen eitje was, werd er alleen gezegd "dat hebben we niet nee". Bij het verlaten van het hotel werd ook niet gevraagd hoe we het hadden gehad. We werden bij het vertrek dusdanig kortaf behandeld door het meisje dat bij de balie stond dat wij niet onze kritiek konden/ wilden uiten. Daarom gingen we vrij ontevreden weg.

Kamer was prima. Ontvangst was ook prima.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

de kramer.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kramer.356/5000 voor 61 euro van de kosten van de kamer zonder ontbijt was verschrikkelijk. service was niet een standaard. ik betaalde voor een eenpersoonskamer met douche en toilet op het einde heb ik niet te krijgen voor wat ik betaalde. I dont raden iedereen om te verblijven in dit zo oproep hotel. niet waardig voor uw geld. dit ook moet worden verteld op Trip Advisor voor een bezoek aan Nederland. het is een schande !

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Het was een goede plek om te verblijven , slaapplek en...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wijze waarop in het cafe - gedeelte met gasten omgegaan werd. Het ontbijt was te karig in relatie tot de prijs.

Het was een goede plek om te verblijven , slaapplek en sanitaire voorzieningen in overeenstemming met de prijs.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prima voor een budget kamer maar geen luxe
    • Budget Driepersoonskamer

Matige kamer maar was budget en voor een nacht. Ontbijt was matig. Wat brood in zakken cornflakes koffie, melk en jus, maar geen eitje of iets warms. Erg gehorig

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Zaterdag een nacht overnacht.
    • Budget Eenpersoonskamer met Televisie

Zaterdag een nacht overnacht. Dicht bij het centrum en de bushalte naar Safari park beekse bergen voor de deur! Ik had een basic kamer met tv en gedeelde wc en douche. Ik ben daar geen fan van, maar de wc en douche waren super netjes en schoon! De kamer die ik had was idd Basic, maar niets op aan te merken! Een goed bed, een tv en een wastafel. Het avondeten was echt super, ik had menu leuk, een drie gangen menu voor maar 20 euro! En echt lekker! Het personeel is vriendelijk en gastvrij! Het ontbijt is idd sober maar wel goed. Alles was vers! Alleen jammer dat er geen eieren, Scramble eggs en bacon was. Maar das persoonlijk maar het is uitgebreider dan mijn ontbijt thuis� Gewoon een prima Low budget hotel. Daar betaal je voor, dus vind ik niet dat je moet zeuren! Hier komt niemand van de honger! En als je meer verwacht, moet je een duurdere hotel boeken! Ik kom zeker terug als ik weer in de buurt ben!

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Goed/gezellig hotel met leuk terras
    • Budget Driepersoonskamer

We had de ons niet goed ingelezen..Het viel dan ook tegen dat de douche/toilet op de gang Was.

We waren blij met een hotel met 3 bedden op 1 kamer

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer minimale faciliteiten. Heel erg heet in de kleine kamer. Kan wel n update gebruiken. Ontbijt ook minimaal.

uistrekend

prima prijs/kwaliteitsverhouding

Gerieflijk

Geen airco

Lekker rustig alles was netjes en vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

De rest was ok
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de douche buiten slap kamer was

Badkamer/douche en wc binnen de slap kamer

Ontvangst en leuk terras

Ontbijt beperkt en kids van 6 en 9 betalen evenveel als volwassenen

Ontvangst en leuk terras

Prima waar naar geld
    • Budget Driepersoonskamer

Kamer was erg karig ingericht met nauwelijks plaats voor je spullen. Het aanwezige Meubilair wel erg gedateerd

Bedden waren goed

Prima voor één overnachting!
    • Budget Driepersoonskamer

Gedeelde badkamer hadden we niet verwacht, maar was verder geen probleem!

Nette kamers, prima voor 1 overnachting!

Flexibel personeel

Eenvoudig maar voldoende

Sfeer vol en hygiënisch hotel

Gezamenlijke toilet en badkamer

Sfeer vol en hygiënisch hotel

Verblijf voldeed grotendeels aan mijn verwachting.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ondanks budgetkamer had ik iets meer comfort verwacht zoals betere stoelen en iets groter tafeltje.

Ontbijt was gewoon goed. En prima bedden.

De vriendelijkheid en flexibiliteit van de uitbater was TOP

De vriendelijkheid en flexibiliteit van de uitbater was TOP

Geen verwarming op kamer en het ontbijt was eerder sober
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Cafe,restaurant en hotel tesamen,zeer goede prijs kwaliteit verhouding,met zeer vriendelijk personeel en lekker eten,heel mooi en verzorgt restaurant

goede service met een vroeg ontbijt.
    • Budget Eenpersoonskamer

Zelf niet goed gekeken bij boeking. Maar de gedeelde badkamer en toilet is niet mijn ding.

goede service met een vroeg ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Overnachting hotel Brabant.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was op zich goed maar erg klein. Douchekop zat voor een groot deel verstopt.

Bedden waren zeer comfortabel.

het was er heel gezellig

het ontbijt voor €8,50 was wel heel erg duur

het was er heel gezellig

Precies wat je verwacht voor een budget kamer
    • Budget Eenpersoonskamer

De gehorigheid van de kamers

Precies wat je verwacht voor een budget kamer

Alles, het enigste wat je er klaar n was slapen.
    • Budget Driepersoonskamer

Alles, het enigste wat je er klaar n was slapen. Veel rumoer. Rumoerig hotel.

Iets te warm in de kamer

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

relaxed

badkamer is saai

Vriendelike personeel

Schone kamer en badkamer.
    • Budget Eenpersoonskamer

Schone kamer en badkamer. Simpel maar keurig.