Beoordelingen over Hotel Brasserie Rebecca 3-sterren

Hogereind 39, 1793 AE De Waal, Nederland

#2 van de 2 hotels in De Waal

Fantastisch verblijf on hotel Rebecca
    • Kleine Tweepersoonskamer

Super vriendelijk en hulpvaardig personeel. Lekker ontbijt. de kleinschaligheid en de rustige ligging van het hotel maakte er voor ons een top vakantie van !!! Texel is gewoon prachtig, rustig, adembenemend mooi !! Zeker een aan te bevelen vakantie gehad.

Heerlijk!
    • Kleine Tweepersoonskamer

misschien nachtslot niet op de deur,moest uit bed om vriendin binnen te laten s'nachts,maar vind het ook niet veilig om bij brand eerst deur open te moeten sluiten! Of 2 kamersleutels.....

De ontvangst was super,de mensen erg hulpvaardig en aardig,het ontbijt was super,kortom heerlijk weekend gehad!

De badkamer was aan vernieuwing toe maar wel hygiënisch volledig ok.

Het ontbijt was in orde, lekker. De bediening fantastisch en vriendelijke mensen. De chefkok was een man met heel veel kwaliteiten, geweldige keuken. Proficiat.

Ontbijt was goed

Vieze buitentafl met volle asbak. Buiten zaten naast keuken leek wel oud ijzer opslag. Vieze gang in 5 dagen niet eenmaal gezogen. Veel herrij s avonds boven ons maar kon volgens .eigenaar niet.maar hoorde van andere mensen dat personeel daar s.avonds na werk zat.geen aantrekkelijke locatie wat er onverzorgd over kwam bij entree en eromheen .vieze tuinstoelen En het ergste is ik ben erg gestoken door bedwantsen ben ermee bij de dokter geweest.heb ze dat bij thuiskomst gemeld. Werd afgedaan met we zullen erna kijken .niet o wat vervelend voor u of hoe gaat het.ze weten denk niet hoe erg dat is als je dat in je matrassen hebt erg jammer.

Ontbijt was goed

Jammer van de kamer. Hadden een betere ervaring in februari gehad
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hygiëne in badkamer. Was erg verouderd en daardoor slecht schoon te houden. Vieze randen en muffe lucht. Bleek dat we verouderde kamer hadden en geen kans op andere. Helaas. Er is getracht beetje op te knappen maar naar bij binnenkomst. Tevens bleek deze kamer weinig te worden gebruikt. Wekkerradio nog op wintertijd. We waren er eind juni😂. We hadden het idee de slechtste kamer boven de ingang te hebben gekregen waar het personeel regelmatig samen kwam en herrie maakten.

Ontbijt prima. Mevrouw deed haar uitertste best om het een ieder naar de zin te maken. Veel variatie bij ontbijt

Een heerlijk hotel op een prachtige uitvalsbasis
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij hadden de pech dat het restaurant/bistro gesloten was de dag dat wij arriveerden maar met den Burgh zo dichtbij was dat geen probleem. Wij kunnen daardoor alleen geen oordeel vellen over lunch/diner.

Het ontbijt was uitstekend. Wij hadden gratis upgrade naar grotere kamer.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Het verblijf was prettig en voor herhaling vatbaar

Ik had bij de boeking als enige vraag dat ik een goed werkende TV wilde Dat viel tegen ! Het geluid van de TV was niet te regelen.'t volume kon alleen op laag De TV was belangrijk omdat ik alleen was.

Aardig personeel - goed ontbijt - eenvoudige, maar nette kamers

Aanbevelenswaardig.

De kamer was eenvoudig, maar dat wist ik. Verder alles in orde. Het lampje boven de wastafel zal inmiddels wel gerepareerd zijn.

Het restaurant was boven verwachting.

Een heerlijk ontspannen weekend waar ik verwend werd door alle mensen van Hotel Rebecca

De inrichting is een beetje gedateerd, maar dat vind ik niet heel erg omdat het echt super schoon is.

Heel hartelijke en heel professionele mensen. Geweldig uitgebreid ontbijt met een super lekkere koffie en paprika jam. Avonds kan men hier ook uitstekend eten: zeer bijzondere en heerlijke gerechten. Echt een aanrader!!!!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Gezellige accomodatie met de mogelijkheid om buiten te zitten .
    • Kleine Tweepersoonskamer

de douche was erg klein, geen koffie en thee faciliteiten. Het licht in de kamer was niet zo goed om bij te lezen.

de vriendelijkheid en het hartelijk welkom van Corine. Het uitstekende ontbijtbuffet. Bedden waren ook prima

• Kleine Tweepersoonskamer

Achterstallig onderhoud in appartement.

Ligging, ontspannen sfeer, service en niet moeilijk doen. Mooi en goed onderhouden restaurant, fijn en aardig personeel.

het was een heerlijke plek en zeker voor het restaurant kom ik terug!

de hotelkamers doen wat gedateert aan, maar het wordt ruimschoots vergoed door het behulpzame vriendelijke personeel.

Het ontbijt was prima, maar het restaurant was geweldig: wat een culinaire hoogstandjes.

heerlijk

de kamers zijn simpel maar goed verzorgd prijs voor deze kamer ok. Ontbijt zeer verzorgd enveel keuze. Restaurant meer dan verwacht prima en ongeloovelijk personeel. Steve en zijn team heerlijke mensen.

Heerlijk ontspannen en heel erg genoten van het diner. Dat was top!
    • Suite

De kamer was op zich prima, maar niet erg gezellig. het bad was wat klein en douchen in bad gaf een waterballet

De eigenaren zijn erg vriendelijk en belangstellend

Heerlijk geslapen op goede bedden, dit is erg belangrijk. daardoor konden we de gehele dag vollop ge
    • Kleine Tweepersoonskamer

Koelkastje was niet er op de kamer, te weinig stopcontacten voor opladen mobiel/fotocamera.

Erg warm onthaal. heel vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt.

Helaas geen foto's

Het was jammer dat de koks dinsdag op cursus waren, ik had me erg verheugd op de keuken. Een Bib-Gourmand van Michelin krijg je tenslotte niet zo maar.....jammer maar de volgende keer beter.

Schitterend gelegen in een mooi rustig dorp, heerlijke bedden en in de ochtend een meer dan uitstekend ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader dus en wij komen er zeker terug.

Bijzonder lekker gegeten!

Bijzonder lekker gegeten!! Alleen al voor het diner is het de moeite waard hier te overnachten. Eenvoudige maar prima kamer in vergelijking tot het restaurant. Een absolute aanrader, wel reserveren in vakantieperiode!

Voor weinig geld eenvoudige, maar schone hotelkamer, waar alles aanwezig is.

Jammer dat je nachtlampje 's nachts niet makkelijk aan kunt doen. Heb licht in badkamer daarom maar laten branden. Zonde!

Voor weinig geld eenvoudige, maar schone hotelkamer, waar alles aanwezig is. Hotel ligt centraal in een mooie omgeving. Heel prettig is dat je in het restaurant geweldig kunt eten (Bib Gourmand) tegen redelijke prijs.

Het diner was geweldig.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer en badkamer waren ietwat gedateerd en kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Het hotel is enigszins gehorig.

Het diner was geweldig. Heel culinair en betaalbaar. Complimenten aan de kok. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Heerlijk relaxed weekend gehad.
    • Suite

We hadden een suite. Een ruime kamer,maar met een te kleine garderobekast. Geen probleem voor één nacht, maar niet voor een langer verblijf.

Voornamelijk het heerlijke eten en de vriendelijke bediening.

Aangename verrassing
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heel klein minpuntje was dat de verwarming in de douche uitstond. Op het moment dat ik een douche nam was het ronduit fris.

De vriendelijkheid en professionaliteit van het personeel.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Voortreffelijk, voor herhaling vatbaar.

Tapijt in de kamer was wat oud. Ik struikelde daar regelmatig over. Is aan vervanging toe, eveneens de slaapkamers een schilderbeurtje kunnen gebruiken. Voor de rest wat het wel schoon. Wat betreft prijs is het een net hotel.

Service, vriendelijkheid personeel. Door verbouwing in de straat kon ik het niet vinden, toen kwamen ze naar mij toe. Erg netjes. Ontbijt was erg goed, veel te uitgebreid voor mijn persoonlijke doen.

we hebben genoten 😀

gedateerd badkamer. graag een fohn gehad. hygiëne qua douchegordijn konden bij aankomst niet eten in hotel hadden we moeten reserveren

ontbijt was goed. personeel zeer vriendelijk. van te voren goede info ivm parkeer beleid.tickets etc.en voelt als thuis komen.

Prima verblijf, voor één nacht. Voor meerdere nachten zijn de faciliteiten te matig en gedateerd.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer die wij hadden moet worden gemoderniseerd, de badkamer vooral. De bedden waren prima.

Prima ontbijt en heerlijk diner de avond ervoor, heel vriendelijk personeel, gezellige accommodatie als geheel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Lekker ontbijt.

Het ontbijt is wat aan de late kant. Prima voor vakantie maar voor wie moet werken is het wat laat.

Lekker ontbijt. Gezellige lounge met goede stoelen. Ook voor een alleenreiziger een prettige sfeer.

Ontbijt was goed

De badkamer was zeer slecht en niet schoon. En de kapotte wcbril moesten we maar voor lief nemen. Niet klantvriendelijk behandeld door receptie personeel

Ontbijt was goed

Het was een vriendelijk ontvangst.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer is klein en vooral in de badkamer weinig ruimte. De douche zag er niet schoon uit en de douchekop zat vol kalk waardoor er bijna geen water doorheen kwam.

Het was een vriendelijk ontvangst.

Genoten van het mooie Texel en een prettig verblijf in Hotel Brasserie Rebecca.

De hor voor het raam was kapot en ging moeilijk dicht. Op de vloerbedekking zaten nogal wat vlekken en sporen van slijtage. De televisie is erg klein en hangt ook erg hoog.

Het ontbijt was erg lekker en meer dan voldoende. De eenpersoonskamer is klein maar voor één persoon voldoende ruimte. Het bed is prima. De ontvangst was hartelijk. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het is mogelijk om een fiets te huren. Voor de auto is er voldoende parkeerruimte.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Heel plezierig en een voortreffelijke chef kok.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Onze kamer was iets gedateerd.bij de huidige verlichting kan slechts op een positie worden gelezen

Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Je bent echt gast

Het restaurant is super.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Onze kamer (nr 7) was klein en gehorig. De badkamer is behalve klein wel toe aan een opknapbeurt.

Het restaurant is super. Het verrassingsmenu is verrassend goed! Het ontbijt ook uitstekend. En erg aardig personeel.

T eiland maakt alles goed. T hotel is geen aanrader.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer gedateerde kamer. De douche ruimte en het beddengoed stonk zelfs. De lucht was niet weg te krijgen met ventileren. De kraan zat los. Erg gehorig, het leek of de bovenburen door t plafond kwamen. Een teleurstelling.

Het diner was voortreffelijk, heerlijk. Jammer dat er een vieze geur in hotelkamer en gang was!

De frisheid in de hotelkamers/gang...er hing een hele muffe lucht in de kamers en gebouw. De douche/badruimte was erg klein en aan het plafond hingen de stofnesten.

Het ontbijt was prima, heerlijk vers brood en allerhande heerlijke kazen...personeel was ook OK.

Verblijf is zwaar tegengevallen, te hoge prijs voor de kwaliteit van het hotel en restaurant

Ze hebben een familiekamer, maar met de menukaart is er geen rekening gehouden met kinderen. De kamers zijn gedateerd !! De familiekamer had wel 4 bedden ( waarvan 2 erbij geplaatst waren), maar 3 stoelen en een wasmand als tafeltje !! De handdoeken waren van de Etos (via spaarsysteem !), Hema en Ikea . De gordijnen (ook van Ikea) lieten zeeeeeer veel licht door. Er was geen kapstok/ haakjes om je natte jas op te hangen. De kussens waren 4 "houten planken" Bij het ontbijt lag bij binnenkomst een vieze vaatdoek. Die later eerst over de tafel geveegd werd en daarna over de stoel gehaald werd om de kruimels er af te vegen !! Conclusie : de prijs/kwaliteit zeer slecht

Het ontbijt was redelijk goed. Het diner was lekker , maar aan de dure kant

Rustig gelegen met uitstekend diner in een oudbollige suite met klassiek hemelbed
    • Suite

Oudbollige badkamer / laag toilet/ hoge instap-kleinbad

Perfect diner. Goede parkeer gelegenheid. Compleet ontbijt. Behulpzaam/vriendelijk personeel

Rebecca een liefelijk verblijfplaats!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De handdoeken waren aan vervanging toe.

Het ontbijt aanbod / keuze was meer dan voldoende. Het eten in de brasserie was overheerlijk! Het gehuchtje is erg centraal en dus prima voor fietstochten. Onze kamer (het kleinste nr. 5) was zeker netjes & schoon, maar wel oppassen als je lang bent. Door de vorm van de dak van het hotel steekt op een plek de plafond laag naar beneden. Maar wij hebben hier geen enkele keer onze hoofd gestoten. In tegendeel Rebecca is een liefelijk hotelletje / B&B.

Zeer prettig
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer bleek een kleine twee persoonskamer te zijn. Verder is m.n. de badkamer aan renovatie toe. Houtrot in de kozijnen etc. De kamer en badkamer waren wel schoon.

De lounge, het terras en het diner

Hotel brasserie rebecca
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamers waren gehorig en klein niet volgens foto Voor de middenmoot waren de maaltijden niet te betalen. De kamer werd niet dagelijks onderhouden.

Het personeel en fe omgeving

Gezellig hotel met vriendelijke mensen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden om een babybedje gevraagd via de mail, wat geen probleem bleek. Achteraf kregen we hier wel een rekening voor van 87 euro voor een week terwijl dit een simpel campingbedje was. Een gemiddeld campingbedje kost dat niet eens en als we dat hadden geweten dan hadden we onze eigen wel meegenomen.

Heel vriendelijk personeel die ons elke dag weer vriendelijk gedag zeiden en even een praatje maakten. We werden ook vaak geholpen met het openen van de deur omdat we met een kinderwagen waren. Ontbijt was ook altijd goed met lekker vers zelfgebakken brood.

Wat ons beviel is dat het personeel echt hun best deed om...
    • Suite

Wat er tegenviel was dat de prijs van de kamer wel redelijk hoog was vergeleken met wat we kregen.

Wat ons beviel is dat het personeel echt hun best deed om alles het naar ons zin te maken. En alles was goed geregeld!

Goed te doen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De badkamer,tussen het douch scherm zat veel succes schimmel. De handdoeken zagen er niet fris en wit uit .

Ontbijt was keurig geregeld. Prettig personeel.

Prima!!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Mooie, grote kamer, rustige ligging, goed en uitgebreid ontbijt. Hotel ligt in het midden van het eiland, dus goede plek om vandaan al het moois van Texel te ontdekken. Vriendelijke eigenaren die ons uitgebreid, over alle mooie plekjes van Texel hebben verteld. Wij hebben het prima gehad!!

verzorging goed de kamer kon stukken beter hiervoor te veel betaald
    • Kleine Tweepersoonskamer

erg gehorig hout alles kraakt. badkamer was erg klein en verouderd.mag wel wat vernieuwd worden. hierdoor vond ik t prijzig voor t geen er geboden werd

onbijt was goed personeel ook

• Kleine Tweepersoonskamer

De kamer waarin wij zaten was wat gehorig. Het was warm dus het raam stond open. Helaas is onder het raam een klein terras, waar werd gerookt en tot laat in de avond gekletst. Verder heeft het hotel een aquarium met kreeften. De koeling hiervan was 's nachts goed hoorbaar (indringende bromtoon).

Het personeel is geweldig: vriendelijk, gastvrij en bijzonder servicegericht. Speciale wensen willigen zij zonder morren meteen in. Het hotel heeft aan de achterzijde een terras met een mooie tuin. Hier is het aangenaam zitten. Het restaurant beschikt over een kaart met enkele heerlijke gerechten.

Fantastische tijd gehad, gaan we zeker nog eens doen
    • Tweepersoonskamer met Bad

het ontbijt was ontzettend goed verzorgd en de kamer met groot balkon was prima. het bed lag lekker en we hebben heerlijk geslapen. het is ook een prima gelegenheid om heerlijk te dineren, alle hulde aan de kok en het bedienend personeel

Prima accommodatie
    • Tweepersoonskamer met Bad

De keuken van het restaurant zit tussen de kamers, waardoor wij soms stank- en geluidsoverlast hadden. Ook was de wifi niet stabiel, we hebben maar één dag wifi gehad.

Erg ruime kamer, van alle gemakken voorzien. Het personeel is professioneel, behulpzaam en gastvriendelijk. Er is voldoende parkeerplaats naast het hotel en het hotel is rustig gelegen.

Eenvoudig ,maar goed onderkomen.

Ik zou niet weten wat. Ik heb geen hoge verwachtingen voor de geboden prijs, dus het viel alleszins mee.

Eenvoudig ,maar goed onderkomen. Vriendelijke gastgevers

Puur, eerlijk en heerlijk dineren met een geweldige service.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Een paar dagen in dit hotel geeft je het idee dat je een week weg bent geweest. Zeer vriendelijk personeel maakt het verblijf heel gemoedelijk. Restaurant is top, heerlijk dineren is hier zeker mogelijk, geweldige keuken. De kamers zijn gedateerd maar netjes en schoon. De locatie ligt heerlijk rustig en in een groene omgeving. Parkeren is geen probleem.

hotel was ok, maar omgeving vonden wij minder
    • Suite

het ontbijt was niet slecht maar wel vrij basic, het dorpje zelf is erg klein, s'avonds niet veel te beleven

de kamer was echt ok, bleek ook net gerenoveerd, was voorzien van mooi buitenterras.

Mijn verblijf bij Hotel Brasserie Rebecca was prima!

De badkamer was aan de kleine kant en het tapijt in de kamer is aan vervanging toe.

Ontbijt was goed, het avondeten was heerlijk en uitstekend en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Fijne rustige locatie,goede service, schoon en heel vriendelijke mensen zowel jong als oud.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dit viel niet tegen het bad was super schoon alleen voor mensen slecht ter been niet ideaal. Want het bad is glad. Maar nogmaals dit viel niet tegen. Trouwens wij zijn nog jong 66 en 65.

Het ontbijt was goed redelijk veel keuze, koffie was heerlijk. En zeer vriendelijke mensen. Ze zeer behulpzaam we hadden om Ebike fietsen gevraagd deze werden zonder meer voor ons gereserveerd en werden bezorgd aan het Hotel. De kamer vonden wij ruim genoeg en werd zeer goed gepoetst. Iedere dag bedjes gespreid en handdoeken waar gevraagd vernieuwd. Bij ons volgend bezoek aan Texel gaan we hier weer logeren. Mensen prima service en bedankt voor het fijne verblijf. Beslist een aanrader. Jo en Ria J.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

lekker eten
    • Kleine Tweepersoonskamer

heel kleine kamer , het badkamertje was zo klein dat je er met moeite kon draaien terras was heel vuil , overal spinnenwebben op de stoelen en verschrikkelijk veel onkruid, totaal niet verzorgd

heel goed ontbijt en heerlijk diner super bediening

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Goed verblijf gehad!

Restaurant gesloten.

Hi, Goed hotel. Personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt begint officieel om 09:00 uur, maar aangezien ik eerder moest uitchecken, i.v.m. een afspraak, werd mijn ontbijt een uur eerder voor mij klaargezet. Erg attent en zeer behulpzaam. Verder zijn de kamers schoon en ruim ingedeeld. Houd rekening met het feit dat in het laagseizoen het restaurant gesloten kan zijn i.v.m. de rustige dagen. Zeker is dit hotel een aanrader.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Een gezellig klein hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Een overkapping over 1 van de terrassen had fijn geweest. Wij troffen het niet met het weer. Dus op alledrie de terrassen was het meubilair vaak nat.

Het ontbijt was heerlijk vers, en 's avonds kan je heerlijk dineren bij Rebecca. Wel een tafeltje reserveren want het zit elke avond vol. Dat zegt genoeg over de kwaliteit van de keuken. Voor elk wat wils. Mooie grote kamer beneden Hartelijk personeel. Parkeren op eigen terrein van het hotel. Wij hebben voornamelijk gefietst op Texel.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Wij waren uitgenodigd door Ecomare om naar Texel te gaan!
    • Tweepersoonskamer met Bad

De levende kreeften in het aquarium in de gang bij de info- en kassa toonbank. Ik keek elke dag of ze er nog inzaten en was bang dat ze opgegeten zouden worden. Ik hou immers heel veel van alle dieren hoor!

De sfeer was heel gezellig en het hotel met kamers zelf was voor ons landelijk en supermooi! En de mooie tuin rond het hotel inclusief het tuinterras was ook mooi en onze eigen fietsen hadden ook genoeg ruimte om te parkeren bij onze kamer met openslaande deur. Jullie dus ook bedankt voor de boeking bij zo'n gezellige lokatie, voor ons zeker niet oubollig maar veel beter als een modern hotel. Er was helaas wel 1 ding wat mij wel schokte, de levende kreeften in een aquarium in de gang, die bestemd waren voor een kreeft- menu en dat vind ik heel erg als grote dieren- vriendin!

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed verblijf

De bad/toilet accomodatie was klein. Had een 1 persoons kamer

Ontbijt was uitstekend. De bad/toilet accomodatie beperkt. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Heb er zeer goed geslapen. Omgeving is(was)zeer rustig

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Was fijn en goed.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen bijzonderheden. We hadden de rekening even moeten bekijken. Er waren een paar fouten gemaakt bij het diner. We waren niet alert om het gelijk aan te kaarten. Onze eigen schuld.

Ontbijt prima. Kamer was in orde.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Wij hebben genoten van deze ene nacht en ons laten verwennen

xxx

Het ontbijt was zeker heerlijk, maar vooral het diner overtrof onze verwachting. Puur eten en met passie klaargemaakt, mooi geserveerd met een uiterst vriendelijke dame

Ontspannen en lekker rustig
    • Suite

Schoonmaken op de kamer kon beter. Bij aankomst zag het op eerste gezicht netjes uit maar zag nog wel stof. 2de dag zat mijn dochter nog in bad toen de schoonmakers kwamen, met een uurtje zouden ze terugkomen...helaas......geen schone handdoeken dus

Personeel was uiterst vriendelijk, nam de tijd voor je. Het ontbijt was uitgebreidt en heerlijk. Savonds kun je heerlijk vertoeven in de bar

zeker voor herhaling vatbaar!

Er is mij niets tegengevallen, oja, het weer, dat had beter gekund ;)

Prima service. Speciaal eerder ontbijt verzorgd voor ons omdat we zo vroeg op pad moesten. Alles prima geregeld.

Prettig, rustig en fijn verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er zijn tijdens mijn verblijf geen zaken opgevallen die mij tegen vielen.

Hotel Brasserie Rebecca is zeer rustig en centraal gelegen op Texel in het plaatsje De Waal. Vanuit De Waal kunt u eenvoudig te voet, per fiets of per auto het hele eiland bezoeken. Het hotel heeft zeer vriendelijk personeel en is zeer gastvrij. Het restaurant heeft een bijzondere kaart, is zeer populair en is niet voor niets met een Bib Gourmand bekroond. Veel gerechten komen uit de streek, en veelal opgemaakt en/of gemaakt met producten uit eigen tuin. Bediening is zeer vriendelijk en altijd bereid naar uw wensen te luisteren. Het eten is erg goed, erg lekker en zeer betaalbaar. Reserveren voor dit restaurant is, vanwege de populariteit, als gast zeer aan te raden. De hotelkamer is wat je van een hotelkamer kunt verwachten. Compleet, schoon en netjes. Het ontbijt is eveneens zeer compleet, eveneens voorzien van lokale producten.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

super

super verrassingsmenu gegeten, er was 1 veggie bij, was geen probleem voor de chef er was 1 iemand bij die geen vis lust, was geen probleem voor de chef, wij waren met zes personen en het was top!!

Ontbijt was lekker en erg vriendelijk personeel.

Ontbijt was lekker en erg vriendelijk personeel. Was met mn 3 zusjes en hadden een net gerenoveerde vierpersoonskamer met een mooi en ruim balkon en uitzicht op de tuin. Volgende keer zeker weer!

Het eiland Texel is superleuk maar deze

Beetje oubollige kamers , niet superschoon , stoffig , en (viezig) tapijt als vloerbedekking . Het was de bruidssuite werd ons verteld , dan verwacht je toch wat meer dan een hemelbed met een slechte matras , en een te klein bad . ( geeneens duobad) En de tv , veel te klein !!

Zeer vriendelijk personeel , goed ontbijt . leuke lokatie met genoeg gratis parkeerplek !

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Tot rust gekomen
    • Kleine Tweepersoonskamer

De gordijnen laten veel licht door, dus elke dag vroeg wakker

Alles was goed aan dit hotel. Fijne bedden, schoon, vriendelijk personeel en rustige omgeving

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Het ontbijt was heerlijk en verzorgd
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was wel erg klein en niet gezellig. Er hing bijvoorbeeld geen enkel schilderij aan de muur. De badkamer zag er versleten uiten bovendien niet schoon.

Het ontbijt was heerlijk en verzorgd

Bij aankomst stond er buiten een bord met daarop de tekst...

Bij aankomst stond er buiten een bord met daarop de tekst dat het hotel/brasserie Rebecca gesloten was. Dat is erg verwarrend. Toch maar geparkeerd en de deur was open. Het bleek dat het gold voor het restaurant i.p.v het hotel. Dit roep verwarring op en vond ik niet echt positief.

Aanvaardbaar, verzorgd, behulpzaam personeel.
    • Tweepersoonskamer met Bad

lawaai ! In het restaurant word je gehinderd door het door elkaar praten van de andere gasten. In de slaapkamer pruttelt de centrale verwarming, ook 's nachts.

Het dorp, mooie rustig locatie. Koffie en thee op slaapkamer.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Top!!

Het bubbelbad boven mijn kamer gaf wat onrust. Maar gezien de gehele sfeer, klaag ik daar zeker niet over..

Iedereen zeer vriendelijk. Een prima ontbijt. Een mooie kamer. Omdat ik wat langer bleef kreeg ik een wat grotere kamer… Mooie foto's in gang en kamer. Smaakvol ingericht. Het eten was super lekker. En bij de koffie eigen gemaakte pepermunt en bonbons, zo lekker..Een hele persoonlijke benadering. Top!!

• Beoordeeld op: 8 november 2016

zeer aan te bevelen
    • Kleine Tweepersoonskamer

prijs per glas wijn, 6,95 € vonden wij aan de hoge kant , zeker in een gewoon glas en halfvol..... jammer... drank ih algemeen duur bed van de bruidssuite, volgens mij mag er een nieuw matras op.... piepen en kraken ... maar het is ook een bruidssuite... te zacht voor onze rug had rest vd dag last van mijn rug hierdoor, maar ik ben ook al wat ouder.

Restaurant : eten zeer goed voor NL normen, Bib gourmand, vond ik heel fijn Ontbijt super goed koffie en thee zet op kamer mooie badkamertje

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Texel is een mooi eiland en voor herhaling vatbaar maar hier komen we niet meer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer en badkamer gedateerd had meer weg van een goedkoop pension.Erg gehorig kon de muziek van beneden en geluiden van andere kamers goed horen. Men pretendeert veelal biologisch te zijn maar aan het ontbijt was m.i. niets biologisch en niet eens een eitje bij het ontbijt en zeer slappe koffie. Het prachtige weer maakte gelukkig een hoop goed.

Attente vriendelijke eigenaar die een ander restaurant voor ons regelde omdat het bij hun vol was.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

prima eiland om een weekend/vakantie door te brengen
    • Kleine Tweepersoonskamer

ouderwetse kamer, smoezelig tapijt, oude tv, hangt zo hoog, ik moest op een stoel staan om tv aan te zetten, krijg je ook nekkramp van. Badkamer thermostaatkraan te fris afgesteld voor het najaar, vindt dat ook geen goede service, blokkeer dan het gebruik van het bad!

kamer op de begane grond met terras was fijn, waterkoker op de kamer met zakjes koffie/thee/suiker

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

klopt niet alle informatie bij Booking.com vooral kamers grote
    • Tweepersoonskamer met Bad

Hygiene en comfort waren slecht algeheel want het is een best verouderd hotel, moet gerenoveerd worden, zo laten kamers boeken is niet fijn. Stikt het kamers muf en schimmel, badkamer gordijn moet in vuilniszak.Grotere kamers waren niet zo groot als vermeld. Niet tevreden geweest, was niet een aangenaam verblijf jammer genoeg.

Ontbijt was matig.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

volgens ons is voor de eigenaar, het diner het belangrijkst

Na een dag van het ontdekken van het eiland wilde we een klein hapje bij de bar bestellen, maar dat kon niet. tijdstip was 18.00 uur. we moesten met een kind van 4 jaar weer de deur uit. een Texelse koffie was € 9,50!! (koffie,scheutje baileys, slagroom) erg aan de prijs.

het diner was top. buitenkant van het hotel is sfeervol

• Beoordeeld op: 29 september 2016

een fijn , klein hotel met goede service , heerlijk ontbijt en klasse diners !
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er was geen goede isolatie naar de slaapkamer boven onze kamer, daardoor gehorig.

Prettige bediening , goed ontbijt en overheerlijke diners, goed bed en rust

• Beoordeeld op: 29 september 2016

lief, degelijk en prima om te overnachten !
    • Tweepersoonskamer met Bad

het rook wat muf, vooral op de gang naar de kamers toe, dan krijg je er gelijk een idee bij. de kamer was voor de rest prima, de bedden heerlijk ! voor de rest sober.

het ontbijt was goed ! en onze gastvrouw heel vriendelijk en lief !