Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Vlaardingen 3-sterren

Kethelweg 220-222, 3135 GP Vlaardingen, Nederland

#5 van de 5 hotels in Vlaardingen

6,4

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Was voor 1 nacht wel te doen.

Erg gehorig. Het leek wel of de buurman bij ons in de kamer lag als hij hoeste. Kwam door de ruimte onder de tussen deuren. En af en toe hing er een nare geur. Het lampje op het bureau deed het niet. De water koker was niet te gebruiken, kwam een brandlucht af. Gordijntje hing op half 7. En vieze zwarte kit plekken boven het bad.

Het was aardig schoon. De bedden waren goed. Personeel was erg vriendelijk.

Vies

Was gewoon echt vies, vloer plakt en stonk naar nicotine in de kamer. echt gewoon een vieze kamer. ook over geklaagd maar er is niks mee gedaan om mij tegemoet te komen.

Dichtbij Rotterdam

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima voor een zakelijke nacht

Hotelkamers zijn erg gedateerd qua interieur. Geen minibar. Badkamer had schimmel in de randen van de tegels.

Goede bedden, vriendelijk personeel. Fijne locatie voor de zakelijke reiziger, dicht bij de uitvalswegen.

Erg klein, weinig og geen stopcontacten als je medicatie...

Erg klein, weinig og geen stopcontacten als je medicatie gebruikt, onder andere een snurk apparaat moet verlengsnoer en stoel naast bed dan kan je er meer uit. Prijs voor ontbijt te duur voor wat je krijgt, onder andere geen vers fruit alleen blik.

Erg gezellig!

Niets gezien we qua prijs overal rekening mee handen gehouden maar dat was niet nodig. Basic maar goed.

Personeel was top. In de avond aan de bar nog een klein feestje bouwen was geen probleem. Ontbijt was heerlijk.

Het ontbijt was goed verzorgd en het personeel was zeer...

De kamer. Geen waterkoker aanwezig heb deze zelf moeten halen, lamp was kapot. word dit niet gecontroleerd met de schoonmaak?????????? Ik kwam een uur eerder als ik had aangegeven, had gevraagd of ik al in de kamer kon. Dit was wel het geval want de kamer was al gepoetst, maar het kostte me 15 euro extra om de kamer te betreden. ik vind dit schandalig, aangezien de kamer al schoon was.

Het ontbijt was goed verzorgd en het personeel was zeer vriendelijk

naar ons zin gehad ook voor 1 nachtje.

verlichting gebouw aan buitenkant was minimaal. donker savonds

bij betalen van het uitstekende uitgebreide ontbijt wilden wij graag een flesje water kopen. We kregen allebei een gratis flesje mee voor onderweg. heel erg vriendelijk ontvangen door ons.

Vriendelijk personeel.

Er zaten geen stopcontacten naast het bed. Was wel handig geweest zodat je je mobiel naast je bed kon opladen. Ligbad is een beetje hoog en glad. Als er oudere mensen willen douchen of in bad is dit geen dan optie ivm gevaar om te vallen. Ondanks douchegordijn toch hele badkamer nat. Jammer dat er geen airco of een plafondventilator aanwezig was gezien de temperaturen van de afgelopen dagen.

Vriendelijk personeel. Kamers waren zeer schoon en opgeruimd. Voldoende parkeerplaatsen. Er stond een waterkoker op de kamer met zakjes koffie, thee,melk en suiker zodat we 's morgens na het wakker worden gelijk konden genieten van een lekker bakkie koffie of thee.

Niet voor herhaling vatbaar

Geen airconditioning, was bloedheet in de kamer. Kamer erg gedateerd, doodgeslagen mug en spin nog aan de muur. Tevens erg gehorig, geluid kwam van muziek en biljarttafel beneden en snachts last van een gast die de tv loeihard aan had staan in het complex. Zou dit hotel voor deze prijs zeker niet aanraden!

Aangenaam en het was ook prachtig weer de dagen van verblijf.

Alles was op het oog schoon, maar de vloer mag weleens gedweild worden!

De kamer was klein. Badkamer, met douche in bad was goed. Geen kamer om de hele dag te zitten, maar prima om te overnachten.

Uitermate slecht. Ooit in Parijs in 1992 een verblijf gehad bij een ander hotel dat nóg slechter was

De kamer was oud en vies. De badkamer was beschimmeld en er zaten vele tientallen muggen op de kamer. Het hotel gaf als reactie dat ze niet alle kamers controleren voordat deze aan nieuwe gasten worden gegeven. Onzin natuurlijk, schimmel komt niet van de ene dag op de andere in een badkamer. Verder was de kamer veeeeeel te duur, namelijk €132,-- per nacht.

Goed voor kort verblijf (1 nacht).

De kamer was basic. De beloofde haardroger was niet aanwezig. Handdoeken voor 1 persoon terwijl een 2 persoons kamer was geboekt en dus ook 2 personen aanwezig waren. Geluidshinder van overige gasten.

De ontvangst was zeer goed, zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed en zeker meer dan voldoende.

Helaas niet zo positief maar goed bed.

Douche schimmel, naast wc papier houder vreemde kleur, wil ik niet nader beschrijven. Deur rare spetters.... Ik zou er niet graag met een blauwe lamp lopen.

Het bed sliep heerlijk. Een lekker hard matras. Kussen bijgevraagd was voor ons te dun, goed geregeld uiteindelijk (moesten zoeken). Eten kunnen we niet beoordelen. Verder.....

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Zeer teleurstellend.

Hygiene in de badkamer. Er hing een misselijkmakende rioollucht. Er lag nog een plas in het toilet. Er was langs de rand van het bad op de grond kalkaanslag met schimmel. De bureaulamp deed het niet.

Ontbijt is ok.

prima plek voor doorreis, eenvoudig maar goede bedden om de nacht in door te brengen

Geen stopcontacten bij het bed om telefoon of wekker aan te sluiten.

Ontbijt was prima, werd aangeboden om een eitje voor mij te bakken terwijl ik de laatste was die uit checkte

Rustige plek midden tussen de drukte,

De kamer heeft bedden die niet echt goed liggen, en ik miste gewoon stopcontacten in de kamer. Waterkoker zonder stopcontact heb je niks aan, telefoon opladen is ook lastig. Kamer was niet echt netjes afgewerkt, beetje een studenten project schilderen leek het wel.

Rustig, en snachts hek dicht van het terrein.

Nette, schone maar veroudere locatie.

De schoonmaakster kwam tot 2x aan toe binnen, terwijl we er nog waren en het nog lang geen uiterste uitchecktijd was.

Het bed lag lekker en het ontbijt was goed.

Door een hinderlijk geluid slecht geslapen.

Er is in de kamer een brommend geluid te horen van de mechanische ventilatie. Dit is een hinderlijk geluid wat de hele nacht doorgaat. Wij hebben hierdoor slecht geslapen.

Het hotel ligt op een prima locatie.

Geen verrassende bestseller. Personeel gastvrij en vriendelijk

Het was niet schoon en ik vind het gedateerd Een douchegordijntje in het bad is niet meer van deze tijd. Dat het restaurant diepvries producten serveert viel mij ook behoorlijk tegen. ook al was er een aangepaste kaart voor de zaterdagavond.

De gastvrijheid personeel

• Beoordeeld op: 19 april 2018

te weinig stopcontacten bij bedden. in bad douchen is uit de tijd en gevaarlijk met uitglijden. liever douchecabine. Bevoorrading restaurant reed s'morgens vroeg met karren over stoep naast restaurant. Dat leek in de kamer op mitrailleursalvo. Je kan dat oplossen door rubber tegels in stoep te leggen

ontbijt was inderdaad heerlijk douche heerlijk krachtig verder prima

lees het bovenstaande bericht maar

Muggen in slaapkamer en bij het ontbijt wat VEEL te duur is en als je dan van de 5 x nachten 4 x middenin de nacht uit bed moet om op de zijdeur te slaan om die kamer te vragen stil te zijn is geen pretje !!!!

Te hoge prijs voor wat je krijgt.... Ik betaalde 102 euro - voor m'n gevoel 60 euro teveel...

Inrichting is erg gedateerd. Verwarming in de badkamer met timer maar daarnaast moet je ook nog op tijd een gloei-element aanzetten. Het geluid van overkomende vliegtuigen en het verkeer op de snelweg hield me uit mijn slaap. De andere gasten (veel bouwvakkers) staan al vroeg op: vanaf 05.00 uur hoor je geluid van de douches, lopen, auto's die starten etc. Bed heeft dun matras, kleine smalle kussens, plakkerige vloer. Op de foto's zag het er heel aantrekkelijk uit, geeft een te rooskleurig beeld...

Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. Donkere kamer door rolluik. Buiten op het overdekte terras ontbijten.

Aangenaam verblijf voor 3 nachten met ontbijt

Het bed was niet zo goed, de matras was te hard en versleten. Er was weinig keuze in gerechten voor het avondmaal (ook geen enkel vegetarisch gerecht)

Het vriendelijke onthaal, de nette kamers, het lekkere uitgebreide ontbijt en de gratis parking.

Dit is een duur hotel voor wat het is

Het is een heel oud gebouw. De kamers zijn klein (wel proper). De jongen aan de incheckbalie was een ramp (werk zien, werken, communiceren)

Het meisje dat ons eten maakte -want de kok werkt niet op zondag- was supervriendelijk.

Goede prijs/kwaliteit, bed is zeer comfortabel.

• De badkamer viel mij tegen er zat hier en daar wat schimmel en er was geen antislip in de badkuip als je wou douchen. • Geen stopcontact bij bed. • Kamer was erg gehorig, er zat een deur tussen mijn kamer en die van mij buren waardoor alles te horen was. Gelukkig had ik oordopjes meegenomen, waardoor ik verder voortreffelijk heb geslapen!

Prettig bed, warme kamer.

als er geen ander alternatief voor handen is

geen lift, harde bedden, ongezellige kamer, douchen in bad met ranzig douchegordijn, veiligheid accommodatie met 1 trapop/afgang? lawaaiig restaurant, matige bediening, naar buiten voor restaurant/ontbijt.

prima bureau, waterkoker met koffie en thee, parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Prima de luxe.

Zoals ook vaak in andere hotels stond de verwarming bij binnenkomst vol aan. Dat hoeft toch niet en is bovendien niet milieu bewust.

Het in- en uitchecken ging snel, de kamer was prima, zeker gezien de prijs

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Ik ben al een aantal keer in dit hotel geweest en is mij tot nu toe altijd bevallen. De laatste keer viel het wat tegen. Bij aankomst bij mijn kamer viel het mij op dat er nogal wat kratten bier bij de kamer naast die van mij stonden. Dit vond ik wel een beetje vreemd voor een hotel. Verder maakte de gasten van die kamer erg veel lawaai, ze waren daarbij luidruchtig aan het telefoneren met de telefoon op handsfree. (Kon het bijna verstaan als het geen Pools was geweest)...Verder werd er volgens mij op de galerij gerookt, de geur hiervan kwam in mijn kamer. Helaas was ik te moe om naar de receptie te gaan, was die dag om 04:00 op gestaan en wilde wel slapen. In Maart slaap ik weer in dit hotel, hoop dan wel dat het beter is.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Het avond eten was boven verwachting, heel goed verzorgd en...

Kamers zijn niet goed geïsoleerd, beetje gehorig. Maar ik heb er verder geen last van gehad.

Het avond eten was boven verwachting, heel goed verzorgd en lekker.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

erg prijzig

ik had verwacht 5 dagen op mijn kamer te kunnen werken - internet! Maar alleen op de eerste en laatste dag van mijn verblijf had ik internet op mijn kamer - 3 dagen niet dus.

het ontbijt was prima, gelukkig al op tijd (vanaf 6 uur), ik begin graag vroeg met werken (7 uur of als het kan nog eerder), maar bij veel hotels kun je pas vanaf 7 uur ontbijten

Heerlijk rustige overnachting in een nette kamer en met de fiets goed te bereiken.

Alles wat je van een basic overnachting verwacht is aanwezig. Rustig, schoon, lekkere douche en het bed ligt heerlijk. Fijne extra is dat er koffie/thee gezet kan worden.

Verwacht niet te veel, prima voor enkel overnachting

Kamer was klein en er hing een nare, zure lucht. Naar ons idee kan de kamer ook helemaal niet geventileerd worden.

Prima voor 1 nacht ivm bruiloft in de buurt van het hotel. Inchecken verliep soepel, voor de deur parkeren en kamer was gereed om 14:00.

Voldoende voor 1 nacht

het lawaai midden in de nacht. Sommige gasten waren erg luidruchtig, ook op nieuwjaarsnacht kun je nog wel rekening houden met anderen. We hadden maar 1 grote en 1 kleine handdoek voor 2 personen.

De locatie, op 31 december was het lastig een betaalbaar hotel te vinden. vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed, maar erg eenvoudig.

Niet heel schoon, maar goed genoeg voor een enkele overnachting.

Voor familiebezoek was dit de perfecte locatie. De prijs was de laagste in de buurt, prijs/kwaliteit verhouding was prima. Goede fysieke beveiliging (hek, sloten, rolluiken). Door de rolluiken was het ook echt donker in de kamer. Weinig tot geen geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Wederom zeer prettig verblijf

Eigenlijk niets !

Wederom een uitstekend verblijf in Campanile Hotel Vlaardingen, uiterst vriendelijke & behulpzame medewerkers, prima ontbijtbuffet en zeker is ook aan te raden s´avonds eens het dagmenu in het restaurant te proberen.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Het voldoet goed als je voor niet teveel een onderkomen nodig hebt.

Er hing een heel, heel vage rooklucht, misschien is er op deze kamers ooit gerookt.

Het is niet heel bijzonder of gezellig, maar schoon en voldoet voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Alleen doen als je goedkoop wil overnachten

Nachtelijke geluidsoverlast. Een vergeten oplader was later op de dag al onvindbaar: of weggenomen door het personeel of de kamer is nauwelijks schoongemaakt.

Voor mij geen Campanile meer.

Kamer was vies. Verwarming tikt erg hard. Uiteindelijk maar uitgezet en in de kou geslapen onder een te kleine en dunne deken. Rolluik werkte niet waardoor het licht was in de kamer. Douche slang was lek waardoor douchen niet ging de volgende ochtend .

De ligging aan de snelweg is prima.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Handig naast de grote weg.

Er stond dat er een föhn aanwezig was. Dit is niet het geval. Föhn thuis gelaten dus niet handig.

Handig naast de grote weg. Goede prijs kwaliteitverhouding. Het ontbijt is in verhouding weer flink aan de prijs.

Het hotel is oud en stinkt naar frituurvet en rook.

Het hotel is oud en stinkt naar frituurvet en rook. Schimmel en vieze aanslag in badkamer. Sifon van de wastafel al dertig jaar overgeslagen door de schoonmaker.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Een kleinschalig hotel restaurant, geschikt voor een paar dagen eruit.

Het ontbijt was voortreffelijk. Het bad met douche in de kamer was een plus. Het diner, a la carte, vonden wij heel lekker en voor een goede prijs. Dit hotel ligt op loopafstand van centrum Schiedam (goed half uur a 45 min), wat wij prettig vonden. Een kleinschalig hotel restaurant, geschikt voor een paar dagen eruit.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Geen info op de kamer mbt restaurant of andere faciliteiten. In de map zat alleen een blanco A4tje en op de website is niks te vinden...

Een eigen voordeur met je auto voor de deur en keurige kamers. Geen geluidsoverlast en de koffie faciliteiten is prettig!

Kort, maar kijk volgende keer even verder.

De matrassen op onze kamer (21) waren erg slecht. In mijn optiek waren deze gewoon af. Het matras leek meer op een zak met kiezelstenen, erg slecht geslapen. En er was geen wandcontactdoos naast het bed aanwezig, ik slaap met een C-Cap en heb daarvoor stroom nodig naast het bed.

Over het algemeen waren wij tevreden over de accommodatie.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Voor 1 of 2 nachten een prima verblijf met ontbijt.

Het diner viel wat tegen. Zalm niet gaar en de spareribs waren koud. En dat er extra betaald moest worden voor groenten terwijl de prijs al best wel hoog was.

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Muizenissen bij Campanile

De kamer is alleen buitenom te bereiken, niet erg maar helaas was de verlichting ontoereikend. De keus in het restaurant was erg beperkt door het ontbreken van een kok. Het wel aanwezige personeel maakte er wel het beste van. Helaas hebben we de halve nacht wakker gelegen door knagende, ritselende en piepende geluiden. We vermoeden muizen. De prijs was scherp maar dit kan echt niet.

Vriendelijk personeel, ligging aan de snelweg, goede bedden.

Slapen, ontbijten en snel weer wegwezen.

Kamers waren klein; bereikbaar via een buitengalerij; geen lift, over betonnen trap waarvan de onderste trede niet was afgewerkt. Ontbijtruimte was sober ingericht

Ontbijt was redelijk.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

afgesloten parkeerplaats nachts

lawaai van de kamer naast mij, die zelfde mensen proberen via tussen deur toegang te krijgen tot mijn kamer ! Maak die tussen deuren dicht niet meer van deze tijd !!

afgesloten parkeerplaats nachts

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Perfect voor 1 nachtje

Raam met zicht op de gang dus iedereen kan eigenlijk bij naar binnen kijken als je de rolluiken niet naar beneden laat. Er wordt ook gerookt op de gang (die zich buiten bevindt => motelstijl) en soms ruik je dat. Niet zo aangenaam voor niet-rokers. Er zijn ook enkel nachtlampjes waardoor het meestal vrij donder is in de kamers

Perfect voor 1 nachtje en heel proper. Waterkoker met thee en koffie aanwezig, tafel met 2 stoelen en ruime opbergkast. Alles wat je nodig hebt. Personeel ook zeer vriendelijk! Ontbijt niet zo heel uitgebreid, maar alles wat je nodig hebt. Uitchecken mogelijk tot 12u!! Gratis parking op het terrein van het hotel.

Zeer gemoedelijk verblijf

Eigenlijk niets aan en/of op te merken.

Ontbijtbuffet is prima, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, totale sfeer is goed, ben hier al voor de 4e keer geweest hier en kom in December weer voor 7 nachten. Prima kwaliteit/prijs verhouding !

diners waren echt niet om te eten.

de mogelijkheden om te internetten. Kamers te klein sfeerloos. Blij dat ik na tweenachten weg kon. De resterende dagen werden vlot uitbetaald

diners waren echt niet om te eten.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

zeer vriendelijk personeel , goede ligging

voor de 2e maal op korte tijd bleek er sprake te zijn van een ' dubbele boeking ' . Dit terwijl ik de bij de laatste dubbele boeking op 09/10 oktober een van deze boekingen heb geannuleerd !! Conclusie : dit werkt niet voor mij , ik zal voortaan mijn boekingen rechtstreeks doen .

zeer vriendelijk personeel , goede ligging

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Kort verblijf voor bezoek aan vrienden

Beetje gedateerde kamers maar alles wat nodig is.

Vriendelijk personeel, centrale locatie, rustige omgeving. Wij hadden ontbijt bijgeboekt maar toen mijn echtgenote zich 's ochtends niet lekker voelde en niet kon ontbijten werd dit zonder probleem terugbetaald.

Erg veel duur voor hetgeen je aangeboden wordt!

Geen stopcontact langs bed voor apneu apparaat. Geen nieuwe wc rol terwijl oude die ophing ver op was (Zelf gehaald bij poetsvrouw) Hygiëne laat zeer te wensen over. (Badkamer en galerijen zeer vuil) Douche vies en niet in orde . locatie ligt ver van openbaar vervoer .

Parkeer mogelijkheid op terrein en poort die s'nachts dicht gaat

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding indien je niet te hoge verwachtingen hebt.

Hygiëne. Rooklucht bij ingang kamers door asbakken bij ingang. Kamers zijn erg gehorig, de kamer kon wel een likje verf gebruiken. Maar prijs/kwaliteit op zich prima.

Prima bed, prima ontbijt, waterkoker aanwezig en goede douche.

Dit eenvoudige hotel voldeed uitstekend aan onze verwachtingen.

De matrassen van de box spring moeten worden vervangen. Bij opstaan pijn in de rug, want de veren voel je. Ze zijn op en doorgelegen.

De ontvangst was uitstekend. Ook diner goed en het ontbijt prijs-kwaliteit uitmuntend. Heb via omroep Max gezien dat er een grote verbetering van het product heeft plaatsgevonden. Nieuwe badkamers. Ook zeer vriendelijke medewerkers.

Basic en net toereikend

Kamer erg klein en verouderd. Alles ziet er behoorlijk basic en lowbudget uit. Ontbijtzaal kaal en ongezellig, ontbijt zelf zeer simpel. Andere gasten voornamelijk oost Europese gastarbeiders. Personeel, op uitzondering na, onverschillig en onvriendelijk.

Bereikbaarheid per auto

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Heel teleurstellend

Douchen in een badkuip met een zeepdispenser precies waar je staat waardoor er een gevaarlijke situatie is. Dit zelf ondervonden ben uitgegleden in de badkuip en op de grond terecht gekomen met als gevolg een gat in mijn achterhoofd. Heel veel geluk gehad dat er niks ergers is gebeurd! Dan het bed zo slecht je voelt de veren van het matras in je rug.

Het personeel super vriendelijk. Alleen jammer dat ze niet reageren op je klachten.

Matig maar functioneel

De kamer was gedateerd en nogal uitgeleefd. Er was geen minibar en er was weinig ruimte en geen extra zitje. Er hingen geen normale gordijnen dus om privacy te verkrijgen moesten de rolluiken dicht wat de kamer erg donker maakt. De prijs was nogal hoog tov de kwaliteit. Dat heb ik in andere hotels wel anders gezien.

Het was dichtbij de locatie waar ik moest werken.

voor ons geen hotel meer van campanile

Kamers en hele hotel waren sterk verouderd. Badkamers erg oud. Bedden waren schoon maar vloer plakte en je witte sokken waren meteen zwart. Veel buitenlandse arbeiders in het hotel. Polen, bulgaren. Vond het niet echt een hotel kamer. Meer een donker hok. Wij zaten hier 2 dagen uit noodzaak maar als ik dit geboekt had voor vakantie zou ik echt diep teleurgesteld zijn.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Redelijk voor de prijs.

De communicatie tussen personeel. Als ik snachts werk en overdag slaap was de afspraak dat de schoonmaker mijn kamer als laatste zou doen en niet rond 10:00 op mn kamer staat.

Het bed.

Parkeren en hulpvaardigheid receptioniste.

Kamers van het jaartype 80 er jaren. Douch/Bad zal langs alle randen en voegen de schimmel. Gordijnen van de haakjes en mogen wel eens in de was ! Ontbijt karig in keuze. Koffie van niet al te beste kwaliteit of de machine moet nodig schoongemaakt worden.

Parkeren en hulpvaardigheid receptioniste.

betere kamers opknappen te oud

de kamers dit was niets vitrage stuk bierdoppen onder de tafel bij het restaurand liepen Ratten wel gezegt werd niets mee gedaan deur bleef gewoon open wij zijn weg gegaan komen niet rug

het personeel supper vriendelijk

De omgeving was erg fijn.

Het was erg warm in de kamer, maar dan echt NIET NORMAAL warm! Wij vroegen voor een ventilator maar die was er ook niet. Wij raden het hotel erg aan om daar iets aan te doen.

De omgeving was erg fijn. Er zijn meerdere locaties om een wandeling te maken. Bovendien waren de supermarkten en restaurants op een redelijke afstand

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Campanile hotel: doen we nog eens!

Verlichting was zeer slecht, lezen was 's avonds bijna onmogelijk. Ook vinden wij het jammer dat er geen 'makkelijke' stoelen stonden, een hele avond op een soort keukenstoel zitten is niet prettig.

Ontbijt was prima, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer was netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Ontbijt was uitstekend, locatie is uitstekend je gaat zo de...

De kamers zijn gedateerd, maar 2 stopcontacten in de hele kamer en de föhn werkte niet. Alles doet oud aan niet wat wij hadden verwacht na ons laatste bezoek aan een campenile hotel in polen die was stukken beter

Ontbijt was uitstekend, locatie is uitstekend je gaat zo de snelweg op. Lekker centraal tussen den haag, Rotterdam en spijkernisse..

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Campanile concept dat je zoals motel direct naar je kamer...

kamer 5 omdat deze een binnendeur optie heeft naar een andere kamer waardoor het heel gehorrig is en alles te horen en te ruiken is wat de mensen in de kamer ernaast doet.

Campanile concept dat je zoals motel direct naar je kamer kan.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Nooit meer!

Vieze voegen in de badkamer (schimmel). Wel koffiepoeder en bekers maar geen waterkoker. Versleten meubilair. Douchekop was zo verkalkt dat er nagenoeg geen water uit kwam.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Voor een simpele overnachting een prima hotel.

Alles enigszins verouderd. Douchestang hangt los, geen enkel haakje in de badkamer om een toilettas aan op te hangen en geen stang om je handdoek aan op te hangen. Het is wel gehorig, je hoort de buren in de kamer ernaast en de auto's die 's morgens van de parkeerplaats wegrijden.

Ontbijt eenvoudig. Kamer zeer eenvoudig. Wifi werkte goed. Bed slaapt goed.

We mochten uitchecken tot 12u, voor 10.30u was er al 2 keer housekeeping aan de deur geweest, dit is niet prettig. Achteraf hoorden we bij de balie dat we dan een kaartje hadden moeten ophangen maar dit was ons niet verteld.

Vriendelijk personeel bij de balie, alles goed uitgelegd, kamer klein maar prima en goede bedden, zeker voor die prijs.

Er niet geslapen, geld contant ontvangen.

Ontvangst bij de balie was matig, 2 persoonskamers waren niet meer beschikbaar ondanks vooraf baliemedewerker ingelicht te hebben. Aanbieden familiekamer? erg lang wachten op de kamers, kamers niet schoon, op en in beddengoed zien we zilvervisjes. Sterk verouderd hotel, geen lift, slecht verlicht buiten. Duistere figuren lopen rond en wordt dit hotel ook gebruikt door dealers en/of voor prostitutie?

Heel eenvoudig maar ik zou elders mijn warme maaltijd halen.

Het eten kon beter. Ik had de eerste avond een pizza besteld, maar die vond ik onder de maat. Ontbijt was niet bijzonder, maar verder wel goed. Tweede nacht diner besteld maar het duurde heel lang voordat het kwam en het was zeker niet druk. Vond ook niet dat ik waar had voor mijn geld.

Personeel was heel aardig.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Zoals het nu is geen aanbeveling

Slecht onderhouden, gordijn hing los, lamp stuk, schimmel in de badkamer, verf van de muren af, handdoeken niet schoon (graauw). Dat het sober is snap ik voor die prijs maar daarom kan het wel schoon zijn en geen kapotte dingen.

Locatie was voor mijn doel uitstekend. Personeel vriendelijk maar sober gekleed, iets meer aandacht voor kwaliteit zou al voldoende zijn.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Prima kwaliteit prijs verhouding en dichtbij de klus

Had graag een officiële rekening gehad. Zelfs bij de boeking aangegeven, omdat het een zakelijke reis was. Mijn collega kreeg alleen de pinbon!!

Prima kwaliteit prijs verhouding en dichtbij de klus

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Personeel was heel vriendelijk vooral die meid achter de...

De eerste kamer die we kregen was nog niet opgeruimd en schoon gemaakt, zoals de de vorige bezoeker het achter liet zo was ie dus nog. Bed niet opgemaakt handdoeken op de vloer lege flessen en afval op het tafeltje.. gelukkig was er een ander kamer beschikbaar voor ons..

Personeel was heel vriendelijk vooral die meid achter de balie was heel attent.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

noodzakelijk kwaad

Vond het erg naar dat we savonds een luik naar beneden moesten draaien.ik voelde me alsof ik in een kelderbox zat.ik werd erwat paniekerig van omdat de kamer al zo klein was.gordijnen zou een stuk vriendelijker zijn

Obtbijt was erg lekker en personeel vriendelijk en orettig