Beoordelingen over Hotel Carillon 2-sterren

6,2

5,3

5,3

5,7

Slapeloze nacht wel vriendelijk personeel

Vieze oude kamers kapotte gordijnen Stijle trap geen liftenslapeloos

Locatie in centrum daardoor wel veel geluidsoverlast vooral op za.nacht ligt naast disco

Haarlem is leuke stad maar de volgende keer een ander hotel.

Veel trappen lopen. Voor oudere mensen is dit hotel totaal ongeschikt! Parkeren zeer kostbaar!!!! Personeel is nauwelijks betrokken. Geluidsoverlast van de nabijgelegen disco.

Ontbijt was goed. Prijs/kwaliteitsverhouding klopte.

Viel beetje tegen.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer: 3 hoog, geen lift, vervelende trappen. Geen toilet+douche - maar dat wist ik. Schuin dak (je stoot je hoofd) en te smal bed. Geen extra kussen.

Ontbijt was goed.

vooral een goed hotel voor doordeweeks.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De ligging is centraal, dat heeft voordelen, nadeel was dat je 's nachts de disco (vrijdagavond) goed hoort...

Schoon hotel, ontbijt was goed, personeel correct, niet overdreven vriendelijk.

Ik zal het met vrienden niet aanraden.y
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt was heel matig, weinig keuze of op. Te weinig personeel om goed te bedienen. Op badkamer zaten schimmelplekken.

De ligging, personeel in de ochtend deed wel haar best.

veel bezienswaardigheden

de technisch staat van de kamer verwarming en douchestang plus deurknop zaten los onder het bed was het niet schoon blikjes en een pet

het ontbijt was goed de kamer was erg klein 1 stoel voor 2 personen

Locatie was prima goede prijs kwaliteit verhoudinging

Thermostaat van de douche was niet goed af te stellen. Van loeiheet tot koud water dus lastig om je haren te wassen. Trap omoog tredes waren Erg smal. Jammer bij het onbijt waren geen broodjes/bolletta en het brood wat er lag was niet vers

Bed lag prima, ligging hotel perfect.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Voldoende om er te slapen, niet om te genieten van inrichting en sfeer.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Verouderd hotel (maar propere kamers). Steile trap. Restaurant dient nodig opgefrist: donker, ouderwets, weinig smaakvolle inrichting, opgestapelde rommel.

Ontbijt was goed.

Belabberd, had niet zo slecht verwacht, zeker niet voor 120€
    • Tweepersoonskamer met Douche

Zeer gehorig, discotheek ernaast die tot 04:00 uur herrie geeft, kamer scheef, pand ruikt niet fris, sanitair out dates.

Locatie midden in het centrum. Dame bij het ontbijt netjes.

Een flinke tegenvaller op een prachtige locatie. Prijs- kwaliteit niet in verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geur, kwaliteit van alle 5 kamers (geen warm water/ douchestang hing niet/ kapotte gevaarlijke lamp in douche) geluid buiten s ochtends vanaf 7 u. (Schoonmaken/ terras klaarzetten)/ klantvriendelijkheid bij inchecken.

Locatie was perfect. Ontbijt oké. Klantvriendelijkheid bij uitschecken prima.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Vreselijk teleurstellend. Grote afrader.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Alles viel tegen. Zeker voor HONDERD EURO PER NACHT. Bovendien oud, afgetrapt en rioolstank. Gehorig.

Ontvangst slecht. Kamer niet gereed. Chef uit de keuken heeft kamer in orde gemaakt. Bij controle smerig onderlaken met vlekken aangetroffen. Afzuiging in douche maakt hels kabaal. Te klein en schimmel. Ontbijt summier, koffie moest om gevraagd worden.

4,5
    De kamer grensde aan een bar, niks mis mee ,van 11 .
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer grensde aan een bar, niks mis mee ,van 11 .00 uur tor 02.00 uur Vreselijke harde muziek, echt verschrikkelijk, naast onze kamer, was bekend, Waarom dan toch deze kamer, laten reserveren, ronduit erg

Personeel is gastvrij en vriendelijk, het bed ligt goed,...

Het gehele hoteldeel is zeer verouderd, stoffig en gedateerd, Een zeer steile trap brengt je naar de 1ste of 2de verdieping waar de kamers zijn. Met een kruip en sluip door actie door alle op de gang staande zaken, bereik je de kamer met een zeer smal tweepersoonsbed.

Personeel is gastvrij en vriendelijk, het bed ligt goed, ontbijt was minimaal maar voldoende. Met een kamer aan de achterkant hebben we geen last gehad van de naastliggende discotheek. De ligging van het hotel is super.

Goed voor een overnachting in Haarlem
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ontvangst was licht onvoorbereid. Let beter op gevraagde bedindeling. (1x 2-persoon of 2x 1-persoons maakt wel wat uit.)

Het ontbijt was prima. De bedden lagen goed. Alleen is het een oud gebouw en niet alles was er even recht. Maar goed dat hoort ook bij de oude binnenstad van Haarlem.

Gelukkig was het maar voor éen nacht. Personeel was vriendelijk. Dat was het ook wel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was niet schoon. Onder het bed vond ik een vuile onderbroek en gebruikte wattenstaafjes. De douche stonk ontzettend naar urine. In de muren vieze 'rot'plekken en het was er oud vanwege tocht.

Voor een nachtje redelijk hotel gezien de prijs van de kamers
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was teleurstellend, liep scheef en daardoor stonden de bedden ook scheef, laag stof op de kast. Douche ingang was krap omdat de deur tegen de wastafel aankomt. Veel lampen stuk.

Top locatie, in het centrum. Ontbijt was goed, wat je voor die prijs kan verwachten.

Tegenvaller door de douche.
    • Tweepersoonskamer met Douche

- Het hotel zit naast een discotheek, dus vooral in het weekend veel geluidsoverlast. Oordoppen mee dus :-) - De badkamer was al een koude ruimte en de douche had een zeer zwakke druk, kon niet opgehangen worden en meest vervelende; werd niet warm!

Dramatisch
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het was vies, het stinkt, badkamerslot was kapot zodat het leek alsof deze bezet was. Kamer was erg klein en het bed stond onder een schuin dak zodat je niet rechtop kon zitten

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Leuk budget hotel als je niet te hoge eisen stelt. Leuk restaurant beneden. Mooie locatie in centrum
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen lift, wist ik niet van te voren. Booking via booking.com stoned niet ingeboekt in hun boek. Gelukkig niet druk dus no problem.

Fijn restaurant beneden, mooie muziek. Mooie locatie in centrum Parkeren op prettige afstand.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Midden in het centrum. Goedkoop dus niet zeuren.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ik had een tweepersoonsbed geboekt maar kreeg twee lossen bedden. Achteraf wel goed geloof ik (als ik de recensies moet geloven).

Goede prijs voor een locatie midden in het centrum.

Geen aanrader, zeker niet voor dit geld
    • Tweepersoonskamer met Douche

Zeer gehorig en daarmee veel geluidsoverlast. Handdouche zonder houder. Douche was alleen te betreden als de deur van de badkamer open ging. Oude en slechte trappen, we waren blij dat we geen grote koffers mee naar boven moesten nemen. Prijs-kwaliteitsverhouding is helemaal mis. Het bed was matig, maar voor één nachtje voldoende. Kamer was klein.

De locatie op de grote markt was prima, het ontbijt ook

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Ontbijt prima en hele vriendelijke gastvrouw
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Bed was te zacht en stond onder schuin dak waardoor weinig ruimte is om in bed te stappen. Mensen van 2m+ zou ik aanraden dat aan te geven bij de boeking.

Ontbijt prima en hele vriendelijke gastvrouw

Noflik!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Was geheel volgens verwachting!

Leuk personeel en gezellig restaurant, waar we ook lekker gegeten hebben. Kamer sober, maar dat weet je Prijs-Kwaliteit is prima. Restaurant knus, huiselijke sfeer! Ja, de kamer, enigszins gehorig, maar dan moet je niet in het centrum van de stad een hotel boeken!! Al met al ..Heerlijk weekend zo in het centrum van de stad. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Ontbijt, bedden en personeel

Hele nacht wakker gelegen van enorm lawaai uit naburig café keiharde muziek. Badkamer stonk... niet heel prettige ervaring.

Ontbijt, bedden en personeel

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Het eten in het restaurant was het beste van de hele ervaring

De kamer kon schoner. In de badkamer/toilet zaten best wat schimmel plekken. Was geverfd over de tegels en was aan het af bladeren. Zag er nogal armoedig uit. Ook in de kamer zelf zaten er schimmelplekken op de muur. Trap van beneden naar boven erg smal en kleine treden. Het ontbijt was redelijk cheap. Sinaasappelsap uit pak voor ontbijt, maar bij het restaurant in de middag/avond vers geperst.

Het eten in het restaurant was het beste van de hele ervaring

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Het feit dat de locatie centraal gelegen is, maakte het verblijf in het hotel goed.

Er is geen lift en een smalle trap naar boven. Als vijftig plusser is de derde verdieping met koffer en behoorlijke klim. Wij wilden nog een dag winkelen. Bij de vraag of wij onze bagage in het Hotel mochten laten staan verwezen zij ons naar een openbare plek in het restaurant/café waar ook winkelende mensen konden zitten!! Er was geen toezicht op. Vonden wij een grote tegenvaller. Hierdoor waren wij genoodzaakt om naar het station te gaan, om op perron 3 een bagagekluis te huren. Zonder OV kom je het station niet op!!! Gelukkig was er nog een kluis over waarin wij onze koffer en overige spullen konden doen. De huur is 5,70 per dag. Daarna weer met de bus terug naar de stad, dat kon gelukkig op dezelfde buskaart die ik gekocht heb. Gemiste kans voor het Hotel om geen afgesloten ruimte te hebben waar je je bagage kunt achterlaten.

De locatie is midden in de stad!

Op zaterdagavond bijna geen oog dicht gedaan, vanwege de disco bij de buren tot 3/4 uur.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Naast de disco!! Zaterdag gedreun en dus wakker tot tegen 4 uur. Heel erg. Dit kan echt niet. betalen voor een hotel waar je niet kunt slapen? In de ochtend al vroeg geschuif van stoelen om het terras op te bouwen. Hoog uit 3 uur geslapen Koud in het hotel.

Het personeel was aardig. Ligging mooi in centrum.

Verschrikkelijk!

Vieze kamers, onvriendelijk personeel, schimmel op de kamer, geen ruimte om te lopen. Wij zijn weggegaan en hebben geen geld retour ontvangen. Nooit meer! Alles was verschrikkelijk!

De locatie, midden in het centrum

Tot 4 uur 's nachts harde muziek van discotheek er pal naast, extra groot bed bleek twijfelaar, zeer kleine kamer, douchekop stuk, kon niet worden opgehangen, geen bereik ondanks wifi-codes

De locatie, midden in het centrum

Het ligt precies in het centrum.

De vloer was scheef,waardoor je wankel liep. Er lag een grote hoop stof onder het bed. Ik heb huisstofmijt allergie dus dat was niet geschikt. Ontbijt was matig

Het ligt precies in het centrum. Wij kwamen voor de kerstmarkt en daarvoor is het erg geschikt

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Voor mijn geen reden meer om dit hotel te bezoeken.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was scheef, aparte bedden (dit was niet vermeld). Als je onder de douche was geweest moest je eerst de kamerdeur openen om uit de douche te kunnen stappen. Het plafond in de badkamer (beter gezegd kleine doucheruimte) zat vol met schimmel. Als ik op het toilet zat en op wilde staan moest ik mij in allerlei bochten wringen om op te staan omdat er een wastafel in de weg zat.

Vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Ik ga hier nooit meer terug

gedateerd verblijf , bed was smerig, schimmel tegels en plafond in douche , douchekop kan je niet ophangen

De locatie was super en het personeel was gastvrij

Haarlem is een erg gezellige stad!5r4e3
    • Tweepersoonskamer met Douche

Sterk gedateerd en de overloop is gelijk het opslaghok. Tevens gelegen naast een discotheek, dus een afrader als je voor je nachtrust daarheen gaat.

Prima locatie met een schone kamer,

Douches echt slecht, ontbijdsevertster echt goed.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Douche op de gang van derde verdieping kon niet op slot. Douche slang kapot. Douches slang van tweede verdieping ook kapot. ( voor 2 tientjes bij de gamma opgelost..!) WiFi werkte slecht Vloer was niet schoon

Zeer vriendelijk en behulpzaam ontbijt personeel

Leuk, maar niet meer.
    • Tweepersoonskamer met Douche

's ochtends gemeld dat er een gordijn miste. Om 23.00 uur bij terugkomst nog niet geregeld. Hierover gereclameerd. Vervolgens vertrokken naar café. Bij terugkomst was er met klemmen een gordijn bevestigd. Ander punt is de brandveiligheid. De elektra maakte geen betrouwbare indruk. Bovendien was er geen nooduitgang. In geval van een calamiteit moesten we dezelfde weg terug nemen als gekomen. In het donker met eventuele rook is dat een gevaarlijke route (houten trappen, smal en stijl). De kamer had enkele ruiten, maar deze waren vergrendeld. De enige mogelijk was om de ruit met een koffer of dergelijke in te gooien. Daar achter bevond zich een stalen trap (niet bekend waar dit uit zou komen), maar die werd geblokkeerd door een andere trap die daar was opgeslagen. Kortom, ik zou hier niet graag in een noodsituatie terecht komen.

vriendelijkheid personeel

Ondermaats
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De ruimtes waren niet goed schoon en verouderd, de douchegelegenheid was meer een soort kast waar je geen ruimte had om je om te kleden (dan sta je in de gang). Geen fontein bij de gedeelde WC, dus iedereen met vieze handen de gang door... Kraantje op de kamer werkte niet goed. En 's nachts keiharde muziek.

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Bed was goed
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Douche was niet zuiver, heel klein amper mogelijkheid om de kleding op te hangen. Maar vooral liet de douchedeur zich niet afsluiten. Geen föhn

Bed was goed

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Wederom heel plezierig.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er was even wat gedoe met sleutels waardoor ik twee keer voor niets 3 trappen op en af liep. Kan gebeuren als je goedkoop zit. ECHETER: Geen woord van excuus!!, laat staan een kopje koffie of glaasje wijn ...

Het is de ligging en de prijs-kwaliteit verhouding die deze accommodatie voor mij ideaal maken. Uitzicht op het raam van de dwarsbeuk van de Sint Bavo!

• Beoordeeld op: 7 november 2017

locatie is geweldig maar het verblijf onder de maten ivm gebreken en hygiene achter en voor de bar.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Deur kon niet op slot, nadat de sleutelkaart niet aangemaakt kon worden kreeg ik de sleutel van de kamer, maar daarmee kon hij niet mee worden afgesloten. Gedeelde badkamerdeur kon niet op slot, dus dan maar niet douchen. Achter de bar was het niet fris, ook lag er water voor de bar ivm lekkage. afgebakken broodjes terug gelegd, kon je met de mes er niet inkomen om te snijden, zo hard.

het was in het centrum, aan de plein

Zoveel mogenlijk buiten blijven
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kleine kamer 1 tafel 1 stoel geen ruimte om de avond door te brengen. Slechte tv moeilijk te bedienen 3 bij 4 beeldscherm en veel te ver om de ondertiteling te kunnen lezen. Veel lawaai in het hotel en er omheen. Veel te duur voor wat er wordt geboden.

De omgeving en een goed bed.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Acceptabel
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamers wat gehorig. Donderdagavond tot 01:00 muziek te horen. Badkamer is hard aan vervanging toe. Geen warm water.

Goed ontbijt, hele centrale locatie, gezellig centrum.

Zeer slechte prijs kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Slechte douche (bijna geen water en net warm), ontbijt pas 30 minuten na opening klaar waardoor vroege eters als het ware droge boterham hadden, viezige kamer en gangen e.d., geen duidelijke vluchtweg aanduiding bij brand.

Locatie aan de markt.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Perfecte ligging, wel wat geluidsoverlast en gedateerde kamers
    • Tweepersoonskamer met Douche

Parkeren is een kostbare gebeurtenis in Haarlem dus voor een P+R gekozen. Kamers zijn te bereiken via steile trappen, dat is logisch in een historische binnenstad. Op de overlopen lagen het hele weekend volle waszakken en de geur in het trappenhuis was niet fris. De kamer was ronduit sfeerloos, 3 bedden en een zeer gedateerde badkamer (zeker 20 jaar oud). Het was een uitdaging om de douchebeurt goed te laten verlopen want ondanks een thermostaatkraan was en koud water en heel heet water op dezelfde stand. Verder geluidsoverlast van de buren (discotheek oid) Ontbijt was niet uitgebreid maar voor ieder was wils. Tip voor de schoonmakers: Kijk ook eens naar boven, op de lampjes en roosters veel stof!

De locatie is perfect, midden in de stad. Lekkere bedden. Wi-Fi was oké

Ligging pal in het centrum.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Mijn kamer lag naast de douche. Iemand die gaat douchen om 4h00, daar wordt je meteen wakker van. Steile trap om naar de kamer te gaan.

Ligging pal in het centrum. Gezellig restaurant/bar. Vriendelijk personeel

Prima kamer met badkamer.

Ontbijt was lekker maar kleine keuze aan producten. Als je wat later was waren dingen ook al op.

Prima kamer met badkamer. Alles was schoon en in prima staat.

Prima prijs kwaliteitverhouding als je er alleen maar hoeft te zijn om te slapen. En uitstekend qua

Eigenlijk niets, ja misschien dan het ontbreken van een lift. En ik zou als ik het personeel was wat meer hun eigen restaurant promoten middels korting of zoiets, bijvoorbeeld een gratis welkomstdrankje als je bij ons gaat eten.

Ontbijt was simpel maar voldoende en goed van kwaliteit. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Jammer dat je met een trap naar boven moet, was voor ons geen probleem omdat we niet veel bagage bij ons hadden. Kamer is simpel maar schoon en heerlijk bed om in te slapen. Douche is gedateerd maar wel schoon

Af te raden

Alles! Zéker voor die prijs!€90

Het ontbijt was slecht, de kamer was niet fris, heel gehorig, deuren klemden, de douche was héél klein, de vloer was heel scheef, vieze vlekken op de muur. Parkeren moest in een andere wijk. En natuurlijk héél duur in Haarlem.

Prma lokatie, waardeloos hotel

Het ontbijt: zeer karig Het personeel was chagrijnig De deur van de kamer kon regelmatig niet op slot Het was smoezelig Dit alles afgezet naar de kosten Dit alles afgezet naar de kosten van de kamer

de lokatie

voor de prijs ok.

qua locatie zeer goed, ontbijt was goed en bediening vriendeliljk. Kamer 27 is als 2 persoons kamer veel te klein. Bed was goed maar te klein voor 2 personen om goed in te slapen, maar te groot voor de kamer. Kamer is meer geschikt als 1 persoons kamer met een 1 persoons bed. Douche : groot genoeg, maar de douchekop kon je nergens aan bevestigen. Tevens zit een groot deel van de voegen vol zwarte schimmel, dus een grondige schoonmaakbeurt is wel op zijn plaats. De verf op de geverfde tegels naast de wasbak maakten de badkamer er niet mooier op..

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Vies, gehorig, rommelig en versleten hotel

Geluidsoverlast, bed niet opgemaakt, 2x van kamer gewisseld wegens smerige vloeren & kasten, spin en vochtplekken op de kamer en heeeeel slecht TV signaal. Ik ga hier nooit meer slapen.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Goede en goedkopen plek voor één overnachting.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Gehorige kamer. Geluid van buiten (terras) was te verwachten. Snurkende geluiden van de kamer er naast was onverwacht en onprettig.

Het restaurant vond ik prima.

vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Douche

kleine, ongezellige kamer. Uitzicht op brandladder . Lawaai 's nachts van afzuiginstallatie aan buitenkant kamer . Geen lift, steile trap. Niet voldoende warm water, konden niet met twee personen na elkaar douchen.

vriendelijk personeel

flink genoten

dat er geen lift was voor minder validen

het ontbijt was heel uitstekend en de personeel was heel vriendelijk en accommodatie was heel goed maar het was jammer dat er alleen trappen waren en geen lift en de prijs van de menu kaart was redelijk om te nemen we hebben daar goed gegeten en genoten

Zeker niet aan te raden.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Gezien we van zaterdag op zondag in het hotel verbleven, gingen we uit van wat "lawaai" op straat. Maar het hotel blijkt naast een discotheek te liggen die tot 4 uur 's ochtends de muziek heel hard heeft staan. Onze kamer grensde er direct aan. Bijna geen oog dichtgedaan. Ook sloot het raam niet goed. Kortom: overlast. Daarnaast is de vloer scheef, waardoor je ook scheef in je bed licht. Schimmel in de douche. Geen mogelijkheid tot koffie of thee op de kamer. Matig ontbijt tot maar 10h00. Parkeerkosten op website incorrect. Weggegooid geld!

De locatie was natuurlijk ideaal.

Verouderd hotel op een goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De douche werkte niet, de douche was ook koud en werd na 10 minuten lopen nog niet warm. Het personeel beloofde hier iets aan te doen maar voor ons was dat te laat. Ontbijt wad minimaal een het brood was erg droog. De kamer was ok maar alles was oud een slecht onderhouden.

De locatie was perfect voor een bezoek aan de stad haarlem.

Locatie in het stadscentrum.

Bereikbaarheid van personeel bij ontvangst. Moesten 25 minuten voor een dichte deur wachten. Zeer benauwde kamers, geen airco of waaier ter beschikking.

Locatie in het stadscentrum. Parkeergarage dichtbij voor goede prijs. Ontbijt inbegrepen.

Slecht

Alles van het hotel. De kamers waren niet gekuisd, alles lag vol stof, de kuisvrouw lijkt daar dood te zijn. Geen nieuwe handdoeken gekregen na 1 nacht... onvriendelijk personeel, heel basic ontbijt,... bloedvlekken op matras, je voelt het stof zo ingeademd worden, slecht geïsoleerd,...

De stad.

Prima verblijf gehad!

Ruimte in de kamer wat krap, naast gelegen pand is een discotheek. Hierdoor prijs-kwaliteit niet in orde - prijs is te hoog.

Vriendelijk personeel, prima ontbijt, sanitair is schoon, ligging direct aan de markt met veel terrasjes.

De locatie was fantastisch en het personeel vriendelijk en...

Het 2 persoonsbed staat op booking.com als groot bed. In breedte viel dit tegen. En de deken was niet breed genoeg om releaxed met zijn 2e te delen. Zodra 1 van ons omdraaide had de ander geen deken.

De locatie was fantastisch en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Niet voor herhaling
    • Tweepersoonskamer met Douche

In onze kamer was een raam wat niet dicht kon. De douche was te heet gaf geen lauw of koud water. En de wc stonk ernorm

De ligging van het hotel. Midden in het centrum.

Uitstekend geïsoleerd kamertje op toplocatie met personeel dat nog wel kan groeien in hartelijkheid
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

-Personeel zeer afstandelijk. Twee voorbeelden: bij aankomst niet even vragen hoe de reis gegaan was, maar alleen stilzwijgend een (Engelstalig) invulformulier overhandigd; bij vertrek niet vragen of het bevallen was, enkel een "leg de sleutel daar maar neer, dan ben ik tevreden." Weinig hartelijkheid en empathie. Dat kan beter. -Douchegelegenheid bijzonder krap (1x1) en (vervelender) de deur wilde niet op slot. -Vanaf 14u inchecken, maar toen moesten de kamers nog gedaan worden. Daar werd geen verklaring voor gegeven. Vreemd... -En dan zullen we de vlieg in de jus d'orange en de niet geleverde bestelling maar vergeten...

De krappe slaapkamer is uitstekend geïsoleerd. Locatie is helemaal top!

Aan alles schorte het. Kortom waardeloos
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Mijn kamer bleek al bezet te zijn. Na omboeken kreeg ik een kamer waar in eerste het slot niet werkte. De douche is een ruimte op de gang met een deur en dan stap je direct de douchebak in. Waardeloos dus aangezien er geen ruimte voor spullen is en slot sloot ook niet.

Er zat schimmel op mijn brood

Weinig bewegingsruimte en magere service
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamers zijn erg klein en krap. Geen minibar. Wel een kast met een strijkplank. Maar waar die kan worden opgesteld is mij een raadsel! Hoofdeind bed ligt onder een verlaging dus het hoofd stoten is goed mogelijk. Bed naar achteren trekken kan maar dit gaat ten koste van de bewegingsruimte die toch al niet opperbest is. Bed is aan de korte kant. Ik ben 1,84 mtr en mijn benen staken ca. 10 cm over de rand van het bed. Douche en toilet zijn schoon maar moeten samen worden gedeeld. Sloten werken niet of nauwelijks. Douche is erg krap en loopt deels gevaarlijk schuin naar rechts af dus goed vast houden aan de gehandicapten hendel. Slechte afvoer damp. Geen plaats voor handdoek of ondergoed op te bergen. Loop je daar in je blote kont over de gang. Op zich heb ik daar niet zoveel moeite mee maar misschien mede hotelgasten wel. Erg nauwe gangetjes en erg steile trap. Klantvriendelijkheid personeel op z'n zachtst gezegd aan de magere kant. BTW bonnetje met bedrijfsnaam was teveel gevraagd. Interieur begint hier en daar scheuren en barsten te vertonen.

Hotel is hygiënisch. Mooie locatie ook. Goed bereikbaar vanaf het centraal station ca. 1 - 1,5 km lopen. Grappig om door schreeuwende meeuwen wakker te worden gemaakt.

De bedden.

Ontbijt vonden wij sober en de badkamer erg krap, alles dicht op elkaar. de vloer in de kamer liep schuin af. al die steile trappen, bij brand is het dan wel veilig?

De bedden.

Nog veel verbeterpunten.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De hygiene, het riool stonk enorm , de kamer was oud en raam kon niet dicht waardoor we enorm veel overlast van de discotheek ernaast hadden. We kregen een andere kamer waar de verlichting niet goed werkte, waar geen koud water was en de bedden stonden scheef (door de aflopende vloer) waardoor je met de benen in de lucht lag. Ook de kamers waren erg gehorig. Het onbijt was schaars, je moest vragen om borden en of er iets bijgevuld kon worden. Er kon geen goedemorgen en tot ziens af.

De centrale ligging was het enige positieve

Een 5, zal er niet meer terug komen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De vloer op onze kamer liep scheef. Erg matig ontbijt. Sommige ontbijtspullen (cereals) staan in een rommelhok op de grond opgeslagen.

lcoatie, op de markt is prima.

Goed bed maar slecht geslapen
    • Tweepersoonskamer met Douche

Tot 5.00 uur in de ochtend kabaal van terras en discotheek naast gelegen. Om 7.00 uur begon de schoonmaakploeg of iets dergelijks weer.

Wij vomden het ontbijt matig: geen croissants, geen harde broodjes en dat voor 9 euro pp

Een top locatie en ondanks dat je midden in de stad zit hoor...

Kleine kamer, niet goed schoon gemaakt, erg warm. Faciliteiten waren niet goed onderhouden. Zo konden we de douchekoppen niet ophangen.

Een top locatie en ondanks dat je midden in de stad zit hoor je niets.

onhygienisch
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

beschimmeld brood als ontbijt......mieren op de vensterbank...muggen in de kamer....vreemde rode kever op toilet.....onaangename geur in het hotelgedeelte.....hele kleine douche met zeer hoge opstap en zeer kleine kamer

de locatie en personeel,,leuk terras

Een slaapplaats in het centrum van Haarlem, maar verwacht er niet te veel van.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De Hygiëne en veiligheid kan veel beter. Loshangende kabels, stof op de grond en het ventilatie rooster lijkt ook al minstens 10 jaar niet schoongemaakt te zijn. Ook lagen er oude verpakkingen van medicijnen in het nachtkastje. Ook een beetje raar dat je toeristenbelasting moet betalen als je gewoon inwoner bent van die zelfde plaats. Maar ik weet niet of ik dat het hotel kwalijk moet nemen.

Het ontbijt was prima, er was genoeg keuze en het werd telkens aangevuld. Niet heel luxe, wat je wel zou verwachten met zo'n hoge kamer prijs. maar goed... Het personeel was iig wel erg vriendelijk.

Slecht. Niet aan te raden alleen vanwege de locatie
    • Tweepersoonskamer met Douche

- vieze kamer, bij het verschuiven van het bed lag er een tampon op de grond!! - geen stop contacten bij het bed - douchekop was stuk dus moest de douchekop in de hand houden om te douchen - benauwde kamer - niemand aanwezig bij het ontbijt om een kopje thee te kunnen krijgen - niemand aanwezig om uit te checken

Locatie was de enigste plus

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

De ligging van het hotel is geweldig, midden in de stad.

Klantvriendelijkheid, inrichting hotelkamers.

De ligging van het hotel is geweldig, midden in de stad. Ontbijt is simpel maar goed. De eenpersoonskamers zijn erg klein en minimalistisch, maar daar betaal je ook naar. Prijs/kwaliteit verhouding is acceptabel. Vriendelijkheid personeel is wisselend, algemene indruk is dat het net even te druk is om maximaal aandacht aan de klanten te besteden. Zoek je een hotel waar je voor weinig kunt slapen na een avondje stappen, dan is dit waar je moet zijn.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Wij komen hier helaas niet meer terug.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen parkeerplaats aanwezig, hele scheve vloeren in de slaapkamers, kleine douche/wc en heel erg zware deur van het appartement en een hele steile trap. Ook is het ontbijt erg karig, bv geen broodjes aanwezig.

De ligging is midden in het centrum en het (betaalde) eten was erg goed.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

slapen onder het carillon van de St Bavo
    • Tweepersoonskamer met Douche

badkamer schoon, maar voegen van tegelwerk kan beter schoongemaakt worden. heel schoon prettig beddegoed prima badlakens

attent personeel, na verblijf nog gezocht voor mij naar verloren zilveren ketting, die later toch uit backpack te voorschijn kwam. kamer klein maat toch praktisch voor kort verblijf

Matig hotel op toplocatie

Na een onpersoonlijke ontvangst en 2 steile trappen kwamen wij in een zeer kleine kamer. Geen kast en het bureau en de stoel waren meer een sta in de weg dan functioneel. De vloer was niet schoon en een vies kussen lag op de kapstok. Krappe badkamer met douche. De vluchtroute was onduidelijk en geblokkeerd. Het ontbijt was zeer eenvoudig. Om koffie / thee moest je vriendelijk vragen, de bediening was duidelijk niet klantgericht. Jammer dat het terras niet geopend werd bij prachtige weer. Prijs - kwaliteit verhouding is hier, ondanks de top locatie, duidelijk in onbalans

Prima locatie in het hart van de gezellige binnenstad van Haarlem