Beoordelingen over Hotel Centraal 3-sterren

Brouwersstraat 12, 8861 CX Harlingen, Nederland

#5 van de 7 hotels in Harlingen

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Mooie schone kamer met veel ruimte, prima bed en veel faciliteiten.

Eigenlijk niets. Een klein verbeterpunt misschien. Het was wel heel erg fris in de kamer bij binnenkomst. Alle radiatoren stonden op stand “nul”. Een begintemperatuur van 18-20 graden zou net even comfortabeler zijn. Een kleine tip!

Aardige en gastvrije ontvangst. We hebben tijdens het badderen de doucheknop van het bad beschadigd, na te zijn uitgegleden bij het uitstappen. Bij vertrek wel aangegeven dat we onze reisverzekering wilden gebruiken indien gewenst. Uiteindelijk geen rekening van de schade ontvangen, wat op zich erg netjes is. Ongelukjes kunnen gebeuren, er was immers geen moedwil.

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Prima voor een nacht, maar zou er niet weer heen gaan
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamers zijn gedateerd, de vloerbedekking is vies, de badkamer is al lang aan een opknapbeurt toe.

Ruime kamer wel met ok bed.Je kan beneden fijn zitten en het ontbijt is prima, heel centraal ook idd...

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

gelukkig was het maar voor 1 nacht en was de jongeman bij het ontbijt wel vriendelijk
    • Standaard Eenpersoonskamer

bij aankomst moest ik zelf mijn bagage de treden ophijsen, de meneer van het hotel rende vervolgens voor mij uit, zonder te helpen. ik vroeg een extra deken, kreeg een dekbed met een losse overtrek die ik er zelf omheen mocht zien te krijgen. moest met de hond maar liever de achteruitgang nemen volgens de meneer, maar dan stap je een aard-donkere steeg in,..op de kamer lag 1 builtje pickwickthee, en toen ik kwam vragen of ik m kon ruilen voor rooibos thee, kreeg ik hele preken dat dat veel te duur was, en dat het al mooi was dat er koffie en thee mogelijkheid was en alle spulletjes voor de badkamer waren ook al zo duur. nou ja!! dus ik zei dat ik dat builtje graag zou betalen hoor, dat hoefde uiteindelijk niet. zucht..

ontbijt was prima, badkamer uitstekend, bed was goed

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Superlekker ontbijtbuffet, ideale locatie van hotel, in het...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het enige dat ik kan bedenken zijn de 2 steile trappen die ik op moest voor mijn jamer. Deed me denken aan mijn studentenhuis :)

Superlekker ontbijtbuffet, ideale locatie van hotel, in het centrum vlakbij de veerboot terminal.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

praktische faciliteiten op de kamer

jammer dat de keuken in het weekend gesloten is

praktische faciliteiten op de kamer prachtige badkamer goed verzorgd ontbijt vriendelijk personeel oud gebouw (maar goed gerenoveerd)

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Fijne plek om te overnachten en volgende dag de eerste boot...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Niks, alles was in orde.

Fijne plek om te overnachten en volgende dag de eerste boot naar Terschelling te kunnen nemen. Ontbijt was prima. WiFi goed. Bed en badkamer prima.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

ruime, comfortabele slaapkamer.

cafe ("lounge ruimte"?) niet prettig uitnodigend. Drankje meegenomen naar kamer

ruime, comfortabele slaapkamer. locatie perfect in centrum; royaal ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

• Kleine tweepersoonskamer (budget)

Wij hadden de budgetkamer, die was klein, maar fijn. We kwamen na een huwelijksfeest, daar in de buurt, in het hotel en we dus we hoefden er alleen te slapen, daar was deze kamer heel goed voor. Het ontbijt was heerlijk, en vriendelijk personeel.

Behulpzaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer was op een verdieping gepland, echter ik had die dag mijn voet verzwikt en liep heel slecht, Zij boden mij toen een kamer aan op de begane grond zodat ik niet de trap op moest hinken . Ik vond dit zeer attent en was hun zeer dankbaar.

Apart betalen voor opladen accu electrische fiets.

Dat pas achteraf verteld werd dat betaald moest worden voor het opladen van de accu van de electrische fiets. Ik vind het fair als bij het boeken alle mogelijke kosten worden vermeld. Volgens mij is dat niet het geval. Het bedrag was € 1,90 voor de accu van 1 fiets. Het gaat niet zo zeer om het bedrag, als wel dat dit soort informatie van tevoren bekend is.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

super........ alles was bespreek baar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

eigelijk niks alles was op de kamers . ze waren niet extra groot . maar alles was aanwezig.

het ligt goed in het centrum. het personeel was zeer vriendelijk en goed hulp zaam . je ziet daar aan dat het een fam. hotel is.het is een mooi centrum.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Gezelling en ontspannen

n.v.t

Ligging accommodatie is in het centrum van Harlingen, je wandelt zo de stad en het haven gebied in. Als je naar de eilanden gaat is het de moeite waard om eerder te gaan en zo ook te kunnen genieten va Harlingen.

Prima, gezellig en goed voorzien hotel, waar we een volgende keer in Harlingen weer zullen boeken.

Helaas geen lift (gebouw is een rijksmonument en er mag geen lift worden geplaatst) Tweede verdieping was 45 treden hoog! De kamer lag een de voorkant, waar het op zaterdagnacht tot vrij laat wat lawaaiig was.

sfeervolle "persoonlijke" kamer in een echt familiehotel (dus geen keten) met bad en aparte douche. Prima faciliteiten - mogelijkheid van meerdere soorten koffie en thee op de kamer. Vriendelijke en vrolijke ontvangst bij het inchecken. Ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Goed ontbijt, nabij het centrum en op wandelafstand van...
    • Standaard Eenpersoonskamer

achterstallig onderhoud, details als kapotte lampen etc., matras doorgezakt, gehorig.

Goed ontbijt, nabij het centrum en op wandelafstand van station en veerboot.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Aan het hotel zelf mankeerde op zich niets.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Aan het hotel zelf mankeerde op zich niets. Wel even schrikken dat er geen lift was en de receptionist geen vinger uitstak en ons twee trappen op liet zeulen met onze zware koffers. Beslist een hotel dat oudere mensen of degenen die slecht ter been zijn, moeten mijden. Slechte herinneringen bewaren wij vooral aan de lompe wijze waarop we 's avonds gehaast werden ingecheckt omdat de receptionist stond te popelen om naar huis te gaan. Op de vraag waar wij nog een open restaurant konden vinden (dat van het hotel zit in het weekend dicht en volgens de receptionist hadden we dat kunnen weten door de kleine lettertjes op de website te lezen) kwam een vage aanwijzing: "De deur uit en linksaf, daar zitten er voldoende." Nou, nee dus. Wat volgde was een zoektocht door donker en nat Harlingen. Erg ongastvrij om je gasten zo het bos in te sturen. Ondanks de hygiene van de hoog gelegen kamer gold voor ons: Hotel Centraal, nooit weer.

Weekend Harlingen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De keuken is dicht van vrijdag tot er met zondag. Dat vond ik wel erg jammer. En het fruit was ver óver rijp. De peer was kurkdroog en knetter hard. Niet lekker. En de manderein lag er ook te lang.

De klant vriendelijk heid. De netheid. De ligging. De preis.

Trap naar boven, 23 treden, kan een probleem zijn, voor ons gelukkig niet. Parkeren voor de deur maar alleen gratis van 18:00 tot 09:00. Parkeermeter vraagt €1,00 per uur, niet te gek.

Goede kamer, fantastisch bed, schone doucheruimte. Ontbijt was heel erg goed, zeer uitgebreid en de koffie is perfect.

Geweldig.

De handdouche die bij het aandoen direct de hele badkamer natspoot omdat die uit de houder schoot, betere bevestiging lost dit op.

Geweldige kamer met aparte zithoek, mooie badkamer met jacuzzi .

Prettig hotel voor een enkele overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen airconditioning aanwezig op de kamer.

Uitstekend ontbijt en licht mooi relatief dichtbij het centrum van Harlingen. Ook is er voldoende parkeer gelegenheid echter wel tegen betaling.

Ideale ligging in het centrum, ontbijt was goed, schone...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ideale ligging in het centrum, ontbijt was goed, schone kamers waar je zelf thee of koffie kunt zetten. Parkeren voor de deur, kosten 5,- via het hotel. Een afgesloten fietsenstalling aanwezig.

Voor een comfortabel vakantiegevoel.

Geen minpunt kunnen vinden

De gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel. De schone comfortabele kamer en badkamer van alle gemakken voorzien. Super uitgebreid ontbijt, heerlijk!

Ruime luxe kamer

We hadden (11 maanden geleden) de luxe kamer met airco voor een ganse week geboekt; doch de VERMELDE AIRCO was er NIET ! Er zijn maar 2 airco's voor 4 luxe kamers. Constant een temperatuur van 28 à 30 graden op de kamer! Steile trap (22 treden) naar 2e verdieping Geen gordijntje en/of verduistering in de badkamer!

Ruime luxe kamer Goed ontbijt met vers gesneden fruit Ligging is ideaal ! Vriendelijk personeel

Eigenaar was zeer gastvrij.

Smalle trap naar boven. Het was warm ondanks het airco apparaat die veel lawaai maakte en een ventilator.

Eigenaar was zeer gastvrij. Had er alles aan gedaan om de kamer koel te houden. Er komt airco volgens hem. De warmte van de afgelopen weken was ook wel uitzonderlijk. Uitstekend uitgebreid ontbijt in de prachtige beneden kamer. Er was ook nog een gezellige lounge. Hotel ligt heel mooi vlakbij de Noorderhaven en het centrum. Voldoende betaalde parkeergelegenheid in de omgeving. Restaurant tip: Tjotter visrestaurant op 5 minuten lopen aan de Zuiderhaven.

Fijn hotel midden in de stad bij centrum en havens
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel Centraal ligt heerlijk centraal, alles op loopafstand. Ik voelde me weer thuis in mijn geboortestad! Aan allerlei dingen was extra aandacht besteed, zoals een ventilator die al aan was op de kamer, zodat die heerlijk koel was toen we kwamen. Het ontbijt was echt heerlijk, ook hier attente extraatjes zoals echt verse sinaasappelsap, en super lekker brood. De familie die het hotel runt is ook nog eens erg vriendelijk.

Voor dezelfde prijs hadden we in een beter hotel in Harlingen kunnen zitten.
    • Kleine tweepersoonskamer (budget)

We waren op doorreis en hadden een goedkope kamer geboekt. Twee smalle trappen op is geen goede optie als je niet goed ter been bent. Andere kamer aangeboden gekregen die wel een stuk duurder was. Die hebben we wel genomen maar toen was de prijs// kwaliteitsverhouding toch wel een beetje zoek.

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

Voldeed in z'n geheel aan onze verwachtingen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zijn eigenlijk geen zaken waar we iets op aan te merken hebben , welke verbeterd zouden kunnen worden. Een AirCo is nu eenmaal lawaaierig, maar ik vraag me af of er een echt goed alternatief is.

De gastvrijheid was top: de vrouw van de eigenaar bood bij aankomst meteen al aan om een witte katoenen broek te wasssen, waarover eerder die dag koffie per ongeluk was gemorst. Na het inchecken hebben we nog gezellig aan de bar met de eigenaar gesproken, onder het genot van een biertje. Het ontbijt was ruim en goed en de kamer en badkamer voldeden aan onze eisen. Vanuit het hotel is het maar een paar minuten lopen naar de havens, winkels, restaurants etc.

Overnachting tijdens rondrit langs het IJsselmeer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Losse airco unit werkte wel maar maakte veel herrie en zowel het restaurant als de bar in het hotel waren op zondag gesloten.

Locatie en ontbijt zijn goed.

Zoals altijd prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er geen horren zijn.Er waren erg veel muggen in de kamer.En een stang in de douche,dat is voor de wat oudere mens zeer prettig.

Dat er een ventilator was geplaatst in de kamer.

Een prima vakantie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De standaardkamer mocht iets ruimer, meubilair(kleerkast) was ondermaats Frigo op de kamer was plus punt. Gelukkig vertrokken we 's morgen en kwamen pas 's avonds terug voor het avondeten en te slapen

Personeel was zeer vriendelijk en steeds klaar voor informatie, heel lekker en uitgebreid ontbijt, het HP-menu was uitstekend met verse groentjes, prijs-kwaliteit prima.

Heerlijk weekend gehad in een prima hotel.

Wij hadden een riante kamer met alle gewenste voorzieningen en mooie badkamer. Een zeer uitgebreid ontbijt van prima kwaliteit. Ook konden onze fietsen in een afgesloten ruimt staan

Perfect

Werkelijk niets.

Top service van het personeel. Kwam daar aan na een lange dag op de fiets. Het was al maat en de keuken was toe. Na het zien van mijn vermoeide gezicht heeft de kok toch nog iets in elkaar gestoken wat geweldig was. Super relaxe sfeer in het hotel.

Prettig en betaalbaar verblijf in hartje Harlingen.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Omdat het zondag's minder druk is, was er geen kok aanwezig. De receptie ging ook vrij vroeg dicht.

Bij aankomst kreeg ik gelukkig een andere kamer. Met mijn vijf fietstassen hoefde ik niet de trappen op, maar kon ik op de begane grond blijven. Ook handig met het weer opladen van de fiets de volgende dag, omdat ik naast de nachtdeur naar buiten zat. Het ontbijt bevat een ruime keuze aan brood en beleg. Ruim voldoende aanwezig.

Genoten in hotel Centraal in Harlingen

Niks!

Prima verblijft gehad in de tweepersoons superiorkamer. Een ruime kamer van alle gemakken voorzien: comfortabel bed, afgescheiden zithoekje en een mooi ingerichte ruime badkamer voorzien van bubbelbad en regendouche. Het ontbijt was heerlijk: uitgebreid buffet dat tot het einde toe goed werd aangevuld. Vriendelijk personeel. Echt voor herhaling vatbaar.

Het was een goed hotel in het centrum van Harlingen en vlakbij de terminal van rederij Doeksen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was wel aan een schilderbeurt toe en nieuwe vloerbedekking.

De kamer was schoon, wij waren erg blij met de airco. Het ontbijt was goed en het personeel vriendelijk.

Kamer
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer op 2e etage, koffer is moeilijk naar boven te tillen voor mij, geen lift. Bij aankomst is mijn koffer naar boven getild (heel fijn) maar volgende ochtend was er niemand aanwezig om de koffer naar beneden te tillen.

Kamer

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Uitstekend en gastvrij.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij zien dit niet als groot bezwaar maar misschien vooraf wat meer informatie over parkeren. Wij komen in Harlingen en wij zijn zoekende bij aankomst.

Goed matras dus heerlijk geslapen.

Fantastisch heerlijk vers ontbijt buffet.

Kamer ruimte in de standaard kamer is niet ruim bemeten. Smalle kleine badkamer. Geen uitzicht.

Fantastisch heerlijk vers ontbijt buffet. Hond vriendelijk. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede waterstraal in douche.

Een prima hotel voor een kort verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tip voor in de badkamer: ophanghaakjes o.a. voor nachtkleding, badjas etc. extra planchet om toiletartikelen, etc. op te kunnen plaatsen. Nog een tip: wijnglazen/bierglazen in kamer. Prullenmand in kamer.

Prima bed, uitstekend ontbijt.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, slechte kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst kregen wij een upgrade die we liever niet gehad zouden hebben. Kamer was ronduit vies, vloerbedekking 1940, bed met slechte matrassen, behang 1940, muren vergeeld, schimmel in badkamer, etc etc !!

Ontbijt was prima, goed zelfs.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Prettige plek en prima benadering door personeel: degelijk en goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima, persoonlijke aandacht, bij binnenkomst een prettig gesprek met aandacht voor mij als gast. Handige plek als je vroeg de boot naar Terschelling moet halen, uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding. Gewoon degelijk en goed

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Lekker ontspannen!!
    • Kleine tweepersoonskamer (budget)

Kamer was mooie en schoon. Personeel was zeer vriendelijk. Een heerlijk lekker en uitgebreid ontbijt. En heel dichtbij alles wat wij nodig hadden. Top!!!

Heerlijk en relaxed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zou een nieuwe kitrand in de badkamer mogen

Prima kamer, heerlijk ontbijt en vriendelijke meneer. We waren op de motors die we pal voor de deur mochten neerzetten.

Prima vertoeven in een prima hotel.

Het ontbijt was prima en meer dan compleet. De kamer die wij toegewezen kregen bevond zich op de 2e etage en was prima authentiek ingericht. Er is geen lift. Zeer vriendelijke behulpzame eigenaar en personeel.

een prima verblijf, zij het maar kort wegens doorreis naar Vlieland, maar een uitstekende stop

Eigenlijk niets

Het ontbijt was geweldig! Veel vers fruit, veel keus en lekkere capuccino Heel rustige kamer met faciliteiten van koffie en thee te maken

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Goed voor het doel (volgende dag naar Terschelling) dat wij hadden, boot op loopafstand.
    • Kleine tweepersoonskamer (budget)

De slaapkamer was klein, het twee persoons bed(boxspring) was klein, slecht geslapen. De badkamer was prima.

Het ontbijt was uitgebreid, verschillende broodsoorten, uitgebreide sortering beleg, yoghurt,kwark, gesneden fruit en vers fruit. Heerlijke koffie. De prijs-kwaliteitverhouding voor deze kamer viel ons tegen.

heel goed!

de reactie toen ik belde om te vragen, waarom ik voor 20.00 uur moest bellen als we na 20.00 uur in wilden checken! maar dat was dan ook het enige minpuntje!

de kamer was ruim, de douche was ruim en heel fijn (grote douchekop, fijne straal), het ontbijt was uitgebreid en heerlijk! bed was goed en het personeel was erg vriendelijk en attent!

Prima hotel en centrale ligging
    • Standaard Eenpersoonskamer

Raam kon niet goed vastgezet worden op een bepaalde stand.

Goed bed en het ontbijt was goed. Alles was goed schoon. Prijs gunstig in verhouding tot het gebodene.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Perfect gelegen hotel in het centrum van Harlingen. Prima uitgangspunt voor een dagje Wadden!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Helaas had het hotel geen lift, voor mij geen probleem maar voor mensen die wat minder goed te been zijn mogelijk een probleem.

Het hotel is ietwat gedateerd maar al het andere maakte alles goed, supervriendelijke ontvangst en een zeer complete kamer, het ontbrak werkelijk aan niets. Het ontbijt was een verrassing: zelden zo'n lekker ontbijt gehad. Rijk voorzien van alles en supervers. Op verzoek maakte het personeel zelfs nog andere dingen.

VAN HARTE AANBEVOLEN; HISTORISCH PAND KNAP GERENOVEERD. DOET DE NAAM EER AAN: CENTRAAL GELEGEN IN
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

WE HADDEN GRAAG KAPSTOKHAKEN GHEZIEN OP DE KAMER B.V. AAN DE DEUR. WIJ HADDEN PRIMA WEER, MAAR WAAR LAAT JE JE NATTE JAS/ JACK?

Super ontbijt. Prima kamer.

Harlingen is een mooie stad, leuk en gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was prima, niet al te groot. jammer dat je buren hoort douchen. in onze kamer niet al te veel kleding opberg ruimte

Ontbijt uitstekend, personeel vriendelijk en behulpzaam. rustige straat. prijs kwaliteit uitstekend

We hadden 2kammers geboekt, luxe kamer was perfect de ander...

We hadden 2kammers geboekt, luxe kamer was perfect de ander paar hadden wat klachten over de vloerbedekking..prima hotel en ontbijt was ook goed. Zal zeker weer boeken. Groeten, Johnny Botter

centraal gelegen stadshotel met behulpzaam personeel en goed ontbijt en ruime kamers / bedden.

geen lift aanwezig in dit "klassiek" gebouw met 2 trappen met elk 23 - 24 treden. Voor een 70+ wel vermoeiend.

Prima ontbijt, goede kamer, ligging in centrum vd stad zonder geluidsoverlast. Ook gunstig dat kaartjes voor de veerboot naar de eilanden in het hotel gekocht konden worden.

Goed hotel om te verblijven
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ontbijt was heerlijk, hotel zag er mooi uit. Vriendelijk personeel. Heb een upgrade gekregen naar een 2 persoonskamer omdat een kamer wat ik geboekt had daar waren ze met de vloer bezig, echt top service.

Prima verblijf gehad! Bedden zijn prima en badkamer klein maar fijn!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco apparaat staat los in de kamer (kamer aan de achterkant van het hotel) en staat in de weg. In plaats daarvan graag iets waar je je koffer op kwijt kunt.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid! Prima locatie!

Leuk verblijf op een leuke centrale locatie in het prachtige authentieke Harlingen

Het bed bestond uit twee aparte boxspings maar met een tweepersoons dekmatras en dekbed. Bij het slapen last van beweging van de ander en het dekbed was te klein.

Leuke ingerichte kamer met koffie/thee faciliteiten. Fijne douche.

Goede plek om te overnachten
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer zonder uitzicht, desondanks prima geslapen.

Op loopafstand van het station en gelegen in de binnenstad. Een goede plaats om te overnachten met een uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel en ideaal als tussenstop.

De moeite waard om nog een keer terug te komen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er s avonds niet wat meer bedrijvigheid aan de bar was, maar daar kan de barman natuurlijk niks aan doen, hij maakte met ons uitgebreid een praatje.

Vriendelijk ontvangst, duidelijk antwoord op vragen, nette kamer, uitgebreid en goed ontbijt. Dichtbij centrum.

Prima voor overnachten
    • Standaard Eenpersoonskamer

Alleen een dakraam je kunt niet naar buiten kijken. Bertje claustrofobies. Maar het was zeer betaalbaar. De duurdere kamers boven zullen ongetwijfeld anders zijn

Schoon, comfortabel en goedkoop

fijn hotel voor goede prijs
    • Standaard Eenpersoonskamer

Prima prijs- kwaliteitsverhouding. 1 persoonskamer niet groot maar ruim voldoende. Goed ontbijt met veel keuze. Op loopafstand van station en haven. Harlingen heeft leuke winkels en restaurants.

Super hotel & locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de foto's op de website doen het hotel geen recht aan...te rommelig. Terwijl het er in werkelijkheid prima uitzag. Verbeterpuntje: goede, modern fohn.

Het ontbijt was zeer goed! en de kamer ook (begane grond, links achter in de gang)

Zeer vriendelijke ontvangst.

Zeer vriendelijke ontvangst. Een schone, ruime kamer. Hotel in centrum, loopafstand van de boot, en het strandje in Harlingen. Voor herhaling vatbaar!!

Locatie in het centrum dus ideaal met de auto voor de deur!

Locatie in het centrum dus ideaal met de auto voor de deur! Kregen ook een leuke tip voor het eten 's avonds, bij "restaurant Nooit Gedagt" . Erg gezellig en goed.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Prima, gezellig hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lunchbox moest ik zelf samenstellen. Op zich prima maar je neemt snel te weinig mee.

Prima kamer, uitstekende ontvangst. Personeel heel aardig en behulpzaam. Diner goed, zeker de dagschotel is een aanrader.

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Ik had wat moeite om mijn (zware) koffer de trap op te...

Ik had wat moeite om mijn (zware) koffer de trap op te dragen. Parkeren was prima, ontbijt was goed, locatie romantisch.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Alles was goed!

Alles was goed!!!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

zeker moeite waard om terug te komen

Geen

Open houding, kennis en kunde lokaal

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Bedden

Bedden

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Fijn!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Prima locatie in het centrum, vriendelijk personeel, fijn dat er een bar was met lekkere stoelen, heerlijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Prima hotel met nette rustige een persoons kamer.Heerlijk geslapen.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Heerlijk rustige kamer met eigen achter ingang voor s avonds. Prima ontbijt en zeer vriendelijk personeel Dichtbij het station.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

De locatie was perfect het hotel ook

De locatie was perfect het hotel ook

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

genoeg voor het doel waarvoor we kwamen

in het weekend geen diner in het hotel te krijgen

de rust in het hotel

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

goed hotel met vriendelijke persoon bij het ontbijt

weet ik niet

ontbijt was goed loatie prima met goede parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Knus hotel, goed ontbijt

Knus hotel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Voor de drie dagen dat wij hier waren een prima locatie. Eigenaren waren heel vriendelijk.

Kamer is prima in orde. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

U vraagt telkens hetzelfde, behoorlijk storend.

Ik zou niet weten wat.

Ontbijt uitstekend. Personeel behulpzaam. Kamer goed. NEE, uit bovenstaande blijkt voldoende.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Centraal