Beoordelingen over Hotel Central 4-sterren

Stationsplein 9, 4702 VZ Roosendaal, Nederland

#2 van de 6 hotels in Roosendaal

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Mooi gerenoveerd en gastvrij hotel met een fantastisch...

Helemaal niets..

Mooi gerenoveerd en gastvrij hotel met een fantastisch Restaurant waar ook een goed ontbijt wordt geserveerd. Hier ben je echt gast, de medewerkers zijn vriendelijk, prima kamer met airco en fijne badkamer.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Was goed vriendelijk personeel staan je ook meteen te woord.

Bij mij viel er eigenlijk niks tegen. Was boven mijn verwachtingen in. Was perfect. Alles was schoon de kamer de toilet en de douche. Er was geen wc borstel aanwezig op het toilet

De vriendelijkheid van de mensen die er werken staan je heel goed te woord en als je wat wil dan regelen ze dat ook meteen. Ze zetten je op je gemak zodra je binnen komt om het naar je zin te maken. Kamer was schoon toilet en de douche. Het eten in de avond was ook goed. En het ontbijt was ook goed. Was een goede service zoals het moet ga zeker nog een keer terug.

Een heerlijk verblijf op een top locatie

Alles! De ontvangst bij de receptie was uiterst vriendelijk. De kamers zijn simpel, maar erg smaakvol ingericht en voorzien van alle luxe zoals een koelkastje en Nespresso apparaat. Heerlijke bedden en kussens en een fijne badkamer met Rituals spulletjes. Het hotel zit pal naast het station en op een minuut of 10 wandelen van de Nieuwe Markt, waar wij zijn geweest voor het Appeltje Eitje bierfestival (wat overigens een aanrader is). Het ontbijt was zeer goed verzorgd. Op verzoek wordt er een eitje naar keuze voor je gebakken. Diverse soorten brood, fruit, yoghurt en voldoende beleg. Heerlijk! Als we weer eens in Roosendaal zijn boeken we direct weer een kamer.

Top geweldig !!

Er is totaal geen kritiek op dit hotel !

Alles maar dan ook alles was meer dan een 10 geweldig ontbijt super aardig personeel & alles was mogelijk ! Een echte aanrader dit hotel .

Heerlijk verblijf, lekker eten en fijn personeel!

Helaas was er geen fietsenstalling of bergruimte voor onze racefietsen die we niet buiten willen laten staan. Toch was er gelukkig wel plek voor onze fietsen, die in een van de vergaderzalen mochten overnachten.

Het ontvangst door de eigenaar/manager en de vrolijkheid van hem en de rest van het personeel tijdens ons verblijf. Niet gemaakt vrolijk maar oprecht geinteresseerd en spontaan.

Goed hotel

Ruime nette kamer,kluis,ijskast,koffie faciliteiten aanwezig,straatkant soms gehorig Vriendelijk personeel. Goed gelegen,hotel heeft geen eigen parking maar parkeergelegenheid in de buurt. Ontbijt is ok.

Gastvrij verblijf in een modern hotel naast het station.

Fijne moderne kamer met een mooie ruime badkamer. Locatie was perfect, direct naast het station. Goed ontbijt maar wat het helemaal top maakte was het uitermate vriendelijke personeel die tijdens het ontbijten af en toe kwamen checken of er nog koffie of thee moest komen en of alles in orde was. Bij het binnenkomen en verlaten van het hotel werden we altijd begroet. Het is een zeer gastvrij hotel, erg prettig verblijf.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

niet om terug te komen

de kamer was heel klein en het bed heel smal, een twijfelaar denk ik, er was heel laat veel lawaai op gang en boven en ook heel vroeg, stampen en lawaai van boven, we hebben bijna niets moeten slapen

Prima Hotel Central en Restaurant Sistermans !!

Prima hotel en uitstekend personeel. Afhandeling reservering en vragen worden prima afgehandeld en indien nodig voorzien van advies. Heel fijne kamer en badkamer voorzien van alle gemakken. De dagelijkse starter een heerlijk zeer uitgebreid ontbijt in een prima omgeving. Prijstechnisch voldoet het geheel zeker aan de norm en zeer vriendelijk en zeer attent personeel. Een aanrader is om te reserveren indien men blijft dineren in het hotel aanwezige restaurant Sistermans. Het hotel ligt nabij het Centraal Station op een afstand van ongeveer 300 meter. Hartelijk dank allemaal en tot een komend bezoek.

Gezellig

Zoals veel hotels in Nederland is het gewoonlijk dat je een klein, maar functioneel ruimte heb.

Mooie kamer met badkamer en wc. Heerlijk geslapen. koffiezet apparaat tot je beschikking en koelkastje. Ontbijt was heerlijk!!

aangenaam verblijf in een rustige buurt op wandelafstand van het centrum

bed was goed maar een beetje smal

Heel lekker ontbijt met versgeperst sinaasappelsap en keuze van eitje. Buitenterras bij onze kamer was ook heel aangenaam!

Goed hotel, vriendelijk personeel, doch te duur voor wat ik zocht

Prijs/kwaliteit: ik heb al goedkopere hotels gehad voor lagere prijzen

Aangezien ik met de trein ben gekomen, was het heel interessant dat het hotel vlakbij het station ligt.

Een aanrader voor een onbezorgde vakantie !

Het personeel onthaal, restaurant, kuisploeg waren altijd super vriendelijk en behulpzaam. De aangename uitstraling van een familiale sfeer en toch professioneel blijvend, gaf ons een goed gevoel.

Netjes en verzorgd

De kamer (nr 2) was niet groot. De afzuiging in de douche is slecht. In de kamer werd tot laat in de avond het slaan van een deur gehoord. De douchekop is niet te draaien doordat deze te strak in de hoek is gemonteerd.

De vriendelijkheid en de wijze van te woord staan door het personeel.

Afhandeling reservering en vragen worden prima afgehandeld...

Goed te doen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Paar nuteloze ruimtes, wc kraantje stroomt heel hard waardoor alles ernaast en jezelf nat zijn geen handdoek aanwezig bij de wc waardoor je naar de douche ruimte moet om je handen te drogen en geen wc borstel. Douche/wc ruimte kan een opknap beurt gebruiken.

Ruimte boven top. Fijne nachtrust gehad. Ontbijt top met een super vrolijke dame!

Voor ons was het bed groot genoeg. Maar voor twee stellen waar wij mee waten was het bed echt te klein. Zij hebben hierdoor slecht kunnen slapen.

Het eten en de bediening

Geweldig, fantastische service, we hebben genoten.

Het bed was wat smal (140 cm). Dit staat overigens wel in de beschrijving maar viel toch een beetje tegen.

Wij wilden graag de formule1 kijken maar op de kamer die wij hadden was de zender niet beschikbaar. We hebben vervolgens een upgrade gekregen naar een kamer waar we wel konden kijken; wat een service!! Verder prima ontbijt en zeer prettig personeel.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

had beter gekund

geen rook faciliteit. badkuip te klein. te veel Duitse kanalen. te weining drinken in de minibar. thermostaat staat buiten de hotel kamer i.p.v. binnen de hotel kamer.

bed was goed

Uitstekend!

Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel, dat gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Prima kamer, goed bed en Rituals in de badkamer ;-) Het ontbijt was uitstekend met verse jus d'orange en de eitjes werden á la minute voor je klaargemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar!

zeer gezellig voor herhaling vatbaar

te warm om te slapen ,maar op gelost met raam open te zetten

zeer vriendelijk personeel, mooie kamers, proper alles wat je nodig hebt is er .lekker onbijt

Goed hotel

De temperatuur in de kamer was niet te regelen en de airco kon niet aan. Bovendien was het verkeer op straat in de kamer (aan de straatkant) goed te horen.

Mooi ingericht en schoon hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het verblijf was goed

Het bad was niet heel schoon, de laag ervan was los gelaten hierdoor zag het er niet fris uit.

Heerlijk bed en aardig personeel, wij kwamen begin middernacht aan bij het hotel en werden zeer vriendelijk ontvangen

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Het is dat het zo dicht bij huis is anders zeker nog een keer.

Als ik dan iets moet noemen:Er was geen bad. Ik vind het fijn als er een bad is in een hotel naast een douche om een keuze te hebben maar zeker geen must.

Het ontbijt was heerlijk! Werd zelfs gevraagd of we een gebakken eitje wilde hebben en hoe we die dan wilde hebben. Het personeel was superaardig. Werden er op geattendeerd dat we een "klein" bed hadden geboekt, of we geen groot bed wilde. Werd gelijk geregeld. Het restaurant ziet er heel gezellig uit!!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

We hebben het goed naar ons zin gehad.

Het ontbijt had uitgebreider gekund: bijv.vers geperste sinaasappelsap, meer broodjes.

De kamer was prima in orde. Het ontbijt viel een beetje tegen. Dat hadden we uitgebreider verwacht.

Uitstekend.

Er is ons niets tegengevallen.

Het ontbijt was heel uitgebreid. De slaapkamer en de badkamer waren zeer goed in orde. Het personeel was er zeer vriendelijk.

Was gemakkelijk te vinden en een heel goed restaurant.t

Kamer was klein en het bed was erg laag En geen lekkere lounge.

Ontbijt was goed en je kon alles vers bestellen en service was geweldig personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Het was geweldig!

Dat de dagen voorbij vliegen

Gelijk een warm welkom bij binnenkomst En tijdens het verblijf veel interesse Je kunt zien dat het personeel plezier heeft in het werk

Het ontbijt is heerlijk.

We hadden twee kamers geboekt. Kamers verschilde van comfort. Dat was jammer. Eén kamer had de faciliteiten en comfort die ik dacht geboekt te hebben. De andere kamer viel qua badkamer echt tegen.

Het ontbijt is heerlijk. Eitjes worden vers voor je gebakken. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Het was een fijn weekend waar goed voor ons werd gezorgd!

Het ontbijt was goed. Het personeel was heel erg vriendelijk. Ze gaven altijd antwoord op je vraag, en gingen gelijk aan de slag als het nodig was. Kamers waren prima in orde.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Precies wat we nodig hadden na een lange dag onderweg.

Het aanbod in het restaurant voor een maaltijd 's avonds: alleen 3-gangen-menu's waar een behoorlijk prijskaartje aan hangt. Onze ervaringen in de buurlanden zijn wat dat betreft beter.

het ontbijt begint lekker vroeg en is mooi uitgebreid.

Kamer en ontbijt

Het was goed, maar voor een 4 sterren hotel had ik toch iets meer verwacht Kamer redelijk klein, het ontbijt was goed Maar logeer altijd in 4 sterren hotels en heb uitgebreidere gezien

Weekend weg met het gezin

Erg aardig personeel, prima locatie t.o. station. Keurige kamer met koffie/thee voorziening, Rituals shampoo, douchegel en zeep in de badkamer. Goed ontbijt. Uitstekend restaurant, Michelinster waardig.

De vriendelijkheid van het personeel maakt je verblijf goed.

- parkeergelegenheid - Het hotel is gelegen over het station en aan een drukkere baan. Dit kan zorgen voor geluidshinder indien u geen vaste slaper bent. - De kamers waren niet zo geluiddicht. De kamer naast je kan horen wat er verteld wordt. Bovendien hoor je ook alles van op de gang.

- de vriendelijkheid van de personeelsleden - de mogelijkheid om nog laat op de avond een maaltijd te consumeren in het restaurant Sistermans

Zeker een aanrader!

Helemaal niets!

Tja veilig voor kinderen....voordat wij het wisten liep onze zoon al met een ijsje in zijn handen (natuurlijk werd dit wel even fluisterend voor akkoord gevraagd door de aardige heer bij de receptie) wat een verwennerij. Zo konden wij de wagen rustig uitpakken! Het restaurant is erg prettig met een prima kaart. Het personeel was echt heel erg gastvrij!! Onze zoon (net 4 jaar) mocht zonder problemen mee helpen in de bediening!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Prijs kwaliteit te duur.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen plaats voor de fietsen. Er zaten andere gasten s nachts voor ons raam gezellig te praten, daar was hun buiten iets wat wij niet hadden. We hadden een superior room. Voor het ontbijt moesten we buiten langs wat met dit mooie weer niet erg was maar bij regen slechte ervaring vind ik.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Centrale ligging - belangrijk voor zakenreizigers
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie suite maar gelegen buiten het hotel wat niet echt een goed gevoel creëert. Kamer was niet verwarmd bij aankomst en voelde een hele poos kil aan.

Centrale ligging - belangrijk voor zakenreizigers

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

een daagje Roosendaal

Bij aankomst kon ik geen dagkaart pinnen, werd gelijk yello brik ingeschakeld om te parkeren toppie. Daarna kon ik met een gerust gevoel de hele dag weg.

Perfect.

Geen idee, oja misschien meer koffie. 3 cupjes voor 2 personen is te weinig. maar ik heb standaard altijd oploskoffie bij mij. ;)

Personeel vriendelijk en gastvrij, vraag of wij kamer wilden met bad. Hotel tegenover station, En busvervoer dichtbij. Ook na middernacht vriendelijk personeel. Ontbijt goed. Kortom.. wij komen weer.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Lekker en kwaliteitsvol

Sommige kleine ruimtes. Het is allemaal lekker gezellig, maar de ruimte/vestiaire bij de lift is onhandig Het beddengoed was te klein om te delen. Er was wel voor elks een deken, maar als koppel slaap je graag dicht tegen elkaar.

Het lieve personeel en het heerlijke ontbijt was super. Ik ben ook meestal op m'n hoede als ik op hotel de kamer verlaat, maar hier had ik geen probleem om de sleutel achter te laten.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Het personeel ZEEER vriendelijk, behulpzaam, echt top...

Uhn niets eigenlijk, misschien alleen het parkeren, wel redelijk in de buurt maar alles tegen betaling! 12,22 per dag!

Het personeel ZEEER vriendelijk, behulpzaam, echt top allemaal! ontbijt was super en niets was te veel voor deze mensen ! alle lof en complimenten voor het personeel, kamers ook perfect hoor !

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Heerlijk Central

Prettige ligging aan de rand van het centrum en dichtbij het station. Station geen geluidshinder van gehad. Hartelijk welkom, uiterst schone kamer en een heerlijk bed en fijn kussen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Van het diner genoten met zorg bereid ook hier weer keurig behandeld door het personeel. Ontbijt prima, lekkere verse jus en een eitje word naar wens bereid. Al met al een aanrader!

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

De medewerkers waren erg vriendelijk en er was veel keuze,...

De kamer die ik kreeg was klein. Het bed heeft een comfortable breedte, maar is, door de beperkte afmeting van de kamer, tegen de muur geschoven. Op die muur zijn er vlekken. Dat is weinig appetijtelijk ... De badkamer heeft geen separate verwarming.

De medewerkers waren erg vriendelijk en er was veel keuze, verse eitjes, lekkere koffie, ... bij het ontbijt De badkamer was recent vernieuwd.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

100 meter vanaf het station, wat wil je nog meer?

Niets, alles was naar wens.

De totale service.ik mocht zelfs al rond 06:00 uur ontbijten, dit i.v.m. mijn zakelijk bezoek. Een dikke 10 en een aanrader.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima en gezellig

het enige is dat de kamer bij aankomst vrij koud was. Beter even in de middag voor aankomst de kachel aanzetten

Prima diner uitstekende keuken (!) goede wijnen, prima en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Gezellig verblijf!

Zie tekst hierboven.

Mooie nette entree en restaurant. Mooie kamer helaas was het bed niet prettig. We hadden een 2 persoonsbed besteld en ook gekregen maar helaas waren dit 2 losse bedden ,wat prima is, maar helaas ook 2 losse top matrassen, welke gaan verschuiven... Daardoor niet prettig gelegen. Verder was het ontbijt heerlijk en hebben we tich van ons weekendje weg genoten al hadden we graag wat meer nachtrust gehad. We lagen aan de voorkant van het hotel en een stukje raam open in de nacht maar daardoor erg gehorig.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Sfeervol hotel in de nabijheid van openbaar vervoer en centrum van Roosendaal

Douche en toiletruimte waren wat aan de krappe kant, verlichting in de nabijheid van de kledingkast zou prettig zijn. Ontbijt prima, maar de broodjes zouden wat meer gevarieerd mogen zijn.

Personeel erg vriendelijk, ambiance zeer sfeervol en gezellig, gehele hotel is zeer schoon. De verse jus d'Orange en de diverse koffie mogelijkheden bij het ontbijt waren heerlijk!!

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Uitstekend hotel!

Enkel 1 werkpuntje vind ik de bedden,we hebben voor de derde maal gelogeerd in Hotel Central en ik heb eigenlijk 3 keer niet zo goed geslapen. Ik vermoed vooral te harde bedden.

Uitstekend hotel, het eten in het restaurant is super, uitgebreid ontbijt en het personeel heel erg vriendelijk. Wij voelen ons elke keer heel erg welkom.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Prima hotel met fantastische ligging en goed personeel aan receptie en bar!

Buiten de rituals badspulletjes die klaarstonden is de badkamer ten opzichte van de mooie moderne kamer echt aan vernieuwing toe. En de badhandoeken vergeten door de interieurverzorgster.. was onhandig.

Een hartelijk welkom. Ontbijt was prima in orde, alles aanwezig en alles mogelijk. Ligging echt super t.o.v. Het centrum van Roosendaal en als uitvalsbasis station!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

De gehele ambiance , de ruime kamer , goede bedden en service en locatie

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Super weekendje !

Super ontvangst, iedereen super vriendelijk. Koffie en eitjes worden aan tafel gebracht bij het ontbijt. Rituals productjes op de kamer.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Mooie en rustige kamer.

Een kleine opmerking: we misten haakjes om jas of jack aan op te hangen.

Mooie en rustige kamer.

Super aardig personeel en het eten in het restaurant was erg...

Super aardig personeel en het eten in het restaurant was erg goed.

Douchen in een badkuip

Douchen in een badkuip

Prima hotel.

Koffie bij het ontbijt was koud en oud.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

De kamers zijn netjes en modern.

De kamers zijn netjes en modern. Aan al onze wensen, welke we vooraf hebben aangegeven, is voldaan. Ligging en ontbijt waren perfect

Vriendelijk ontvangst, heerlijk ontbijt.

Kamers zijn stijlvol, maar badkamer is wat verouderd.

Vriendelijk ontvangst, heerlijk ontbijt. Mooie ontbijtruimte en lobby.

Kleiner charmant hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam...

Kleiner charmant hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

De hulpvaardigheid van het personeel

Tapijt op de kamer

De hulpvaardigheid van het personeel

Zeker aan te raden voor kort verblijf.

De kamer was proper en voldeed aan onze verwachting. Zalig bed!

Fijn verblijf

Vriendelijke ontvangst en personeel

Zeer prettig en we voelden ons welkom,personeel heel vriendelijk.

Kamers heel goed Personeel heel vriendelijk

Vriendelijk personeel , ruime superior kamer , leuk...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel , ruime superior kamer , leuk ingericht restaurant en bar en centraal gelegen

het personeel was super netjes en handelen snel super

het personeel was super netjes en handelen snel super

Ontbijt, bad

Ontbijt, bad

badkamer zeer klein ,kamer kon ook iets groter...proper maar sommige zaken oud

ligging kortbij centrum...aan de overkant van station

Personeel te vriendelijk

Het ontbijt was heel goed!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was heel goed!

Super en voor herhaling vatbaar

helemaal niks

De service bij het ontbijt was geweldig. Er werden eieren gebakken en het personeel supervriendelijk

Al met al viel het voor die ene dag niet echt tegen

Parkeergelegenheid

Vriendelijk personeel, kamers klein en, door het warme weer, benauwd. Slecht parkeren

Eigenlijk alles, van personeel tot ontbijt.

Eigenlijk alles, van personeel tot ontbijt. Kamers zeer comfortabel en het personeel meedenkend.

Parkeergelegenheid

Ontbijt en service

Badkamer bestond uit een ligbad met handdouche.

Badkamer bestond uit een ligbad met handdouche. Moeilijk om in te staan e.o. vanuit zithouding overeind te komen

Zeer vriendelijk personeel, nette kamer en voldoende goed...

Badkamer ietwat gedateerd en bed wat smal.

Zeer vriendelijk personeel, nette kamer en voldoende goed ingericht.