Beoordelingen over Hotel de Doelen 3-sterren

Grote Markt 36, 9711 LV Groningen, Nederland

#9 van de 21 hotels in Groningen

Gebaseerd op 1971 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Voor een nacht was het in orde. Langer verblijf zou ik niet aanraden.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Vlakbij het raam bevond zich een installatie die voortdurende tikte. Open raam was daardoor geen optie. Matras was erg zacht. Douche was verkalkt, waardoor er maar een paar miezerige stralen uit kwamen.

De ligging aan de Grote Markt was ideaal. Goede faciliteit voor thee en koffie.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Prima hotel voor een verblijf in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had om twee aparte bedden gevraagd maar we kregen een tweepersoonsbed. Dat was te breed voor de kamer, waardoor er aan een kant van het bed maar 10 cm ruimte was om uit bed te stappen. Ook de wc in de badkamer stond zo krap dat je met knieën tegen de douchewand zat.

De locatie is perfect, hartje centrum. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Fantastisch mooie inrichting van de algemene ruimtes.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Goed voor een kort verblijf met niet teveel verwachtingen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren veel te zacht, doorlegen matrassen. Het was er benauwd op de kamer. Raam open en nog geen zuurstof. Verstopte afvoer van zowel douche als wastafel.

Locatie midden in de stad. Goed centraal en goed bereikbaar. Mooi oud hotel.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Het ledikant was redelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een 2 persoons kamer met maar een stoel geen tafel of tafeltje, het licht kon niet apart aan maar brande tegelijk met de schemerlamppen, het uitzicht was verschrikkelijk we keken achter op een werkplaats waar de grootste afval werd neergezet zoals kabels slangen en oude motoren. De hele nacht door het geluid van generatoren of afzuigers.ook was het zeer warm in de kamer .de vensterbank was vuil en vies de schemerlamppen zaten onder de stof over de randjes maar te zwijgen in de badkamer . Het ontbijt was ook niet wat je kunt verwachten voor zoveel geld namelijk 12.50 € pp. Over het algemeen is het ons zwaar maar dan ook zwaar tegengevallen wij hadden ons verblijf anders voorgesteld jammer dit is voor ons dan ook niet voor herhaling denkbaar jammer jammer.

Het ledikant was redelijk.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Zeer prettig in deze bruisende stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het late inchecken nl vanaf 15.00 hr.

Geen gebruik van gemaakt nl de prijs van 13.50 is niet in verhouding tot de prijs van een uitstekend drie gangen menue ad 24.50 euro. Bij aankomst een heerlijke koffie viel goed in de smaak.Kamer(205) was zeer comfortabel en sfeervol. De parkeer voorziening voor een zo centraal gelegen hotel is een goede oplossing,Z

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Heerlijk verblijf en we komen zeker weer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche vonden we iets minder. Geen goede straal en jammer dat je nergens je shampoo o.i.d. neer kon zetten in de douchecabine behalve op de grond. Verder goed. Niet mooi uitzicht maar verschilt per kamer denk ik. We zaten op 2e verdieping. Maar dit vinden wij minder belangrijk daar we puur voor het slapen zijn. Bed lag heerlijk.

De locatie is top! Kamers waren goed, ontbijt meer dan genoeg en erg lekker. We komen hier zeker weer als we in Groningen zijn.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Beetje gehorig, maar een grote kamer met een heerlijke douche.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoewel we een kamer aan de achterkant van het hotel hadden, was de muziek van de nabij gelegen discotheek goed te horen. Maar dat komt natuurlijk door de ligging in het centrum van de stad.

Het was een mooie grote kamer met een fijne douche. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Sfeervol hotel in het centrum van Groningen
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik moest erg lang wachten op mijn dessert, denk een half uur of meer. Als ik dat van tevoren had geweten had ik het niet besteld. Bediening is vriendelijk maar met weinig ervaring.

Het hotel heeft een klassieke, sfeervolle inrichting. Eten is lekker, maar niet heel bijzonder.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

redelijk goed voor een kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche was niet geschikt voor mij ik wou me haar niet nat hebben en er was geen handdouche, en de vering in het bed waren voelbaar.

De locatie was perfect. Het personeel super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Voor herhaling vatbaar!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

*De deur van de hotelkamer klemde behoorlijk, dit kan tot gevaarlijke situaties leiden. * Er was in de douchecabine geen enkele mogelijkheid iets neer te zetten van shampoo of iets dergelijks. Ook geen enkel houvast!

De sfeer, het personeel en de locatie bevielen ons zeer goed. We verbleven hier eerder, en hadden goede ervaringen. Gezellige, ruime kamer. Ruime badkamer, inclusief flesjes shampoo, douche-gel en bodylotion😊. Ontbijt was uit de kunst!!!

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Zeer aangenaam op een leuke locatie in Groningen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De afvoer van de douche was verstopt. Volgens ons een bekend probleem

De locatie is geweldig. Er is de hele nacht iemand achter de balie. Zeer klantvriendelijk. De stijl van het hotel vonden wij zeer stijlvol.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Midden in het centrum met nette ruime kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sliep boven een discotheek welke iedere nacht open is waardoor het dreunen van de beat ook de hele nacht hoorbaar was. En de kamer lagen allemaal losse spullen die nog niet hun plek stonden. Zelf opgeruimd, dus geen probleem maar hoort niet.

Midden in het centrum met nette ruime kamers

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Het was heel goed en we hebben een mooie herinnering aan het hotel .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was heel klein, er kon nog geen nachtkastje naast het bed staan. Je moest aan de achterkant het bed instappen.,

De ligging was geweldig, midden in de stad, de lobby was heel sfeervol

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima hotel voor stadsbezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt maar eieren op vers brood op croissantjes op. Toen de gasten het ontbijt verlieten werd er aangevuld. Dat kan anders.

Ligging Goed diner Erg service gericht personeel

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Voor ons doel was het hotel gunstig gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Grootte van de kamer. Geen gemakkelijke stoelen op de kamer. Plaats toilet was ongelukkig. Matrassen aan vervanging toe.

Doucheruimte. Zeer uitgebreide ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Schone, degelijk ingerichte kamers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij reservatie + betaling - 1 week vóór de overnachting een rustige en goed te ventileren kamer gevraagd. Wij kregen een kamer aan de kant van de markt waar het gepraat en geschreeuw het grootste deel van de nacht doorging - door de gesloten ramen heen. Om 3u was er nog gedreun (muziek?) te horen. Om 7u werden we gewekt door de schoonmaakmachines van de stad. Het was een ge-upgrade kamer maar komen in de eerste plaats om te slapen en dat is niet gelukt.

Schone, degelijk ingerichte kamers. Prima bedden en sanitair. Lekker gevarieerd ontbijt.

Historisch genieten in hartje Groningen
    • Standaard Eenpersoonskamer

De historische sfeer van het hotel is ook terug te vinden in de kamers, deze zijn wel aan een opknapbeurtje toe, inclusief badkamer.

Locatie en de historische sfeer van het hotel. Gelegen naast het goed bezochte cafe/terres van de Drie Gezusters. Zeer gezellig in de zomer en prima eten ook.

Goed geslapen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vloerbedekking voor de badkamer kleddernat. Schrikken als je daar met blote voeten op staat. Volgende dag gemeld, bleek het al een bekend probleem te zijn. Stop er dan geen gasten in...

Prachtig gelegen oud gebouw. Royale kamer met nieuw eigentijds sanitair, prachtig bad.

Het Engelse jaren 20 interieur.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Voor ouderen als wij (81 en 83 jaar) was de ligging van de parkeergarage wat ver. Misschien is de in aanbouw zijnde parkeergarage een betere optie.

Het Engelse jaren 20 interieur. Een heerlijke klassieke sfeer met vooral jeugdig en behulpzaam personeel. Vroeg in de morgen een krantje lezen in de lounge en in de namiddag een drankje. Op de eerste dag begonnen met lekkere maaltijd op het bordes met een blik op de volle terrassen.

Onrustig nachtje.......
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er groepen dronken studenten zonder problemen op het plaatsje achter het hotel kunnen komen bij de brandtrap. Dat was precies onder ons slaapkamer raam en gaf vreselijk veel geluidsoverlast. Van 01.00 tot 03.00 uur waren er steeds groepen studenten, die keihard praatten en schreeuwden. We verbleven in het hotel van zaterdag op zondag.

De vriendelijkheid van het personeel en de ligging op de Grote Markt.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren is prijzig je kan parkeerkaarten kopen voor 19,50 euro pd terwijl er ook een parkeergarage driehonderd meter verder voor 10,00 euro pd kan parkeren.

Locatie is top midden in het centrum aan de Grote Markt

Jammer had goed kunnen zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers 216 en 217 zijn zolder kamers met schuine wand en nauwelijks ramen, staan ook niet bij de foto's op de site. 1 kamer is nauwelijks 10M2. Het was erg warm en op die kamers bleef het ondanks de ventilator te warm om comfortabel te kunne slapen. Advies verhuur deze kamers niet in de zomer of plaats er een airco. Jammer dus.

Locatie is top en personeel erg vriendelijk, mooi gebouw ook.

Het ontbijt was GEWELDIG zeer uit gebreid en lekker en de...

Geen idee

Het ontbijt was GEWELDIG zeer uit gebreid en lekker en de gekookte eitjes waren perfect niet te zacht en niet te hard precies goed. En de bediening was TOP de warme maaltijd genoten op het terras beneden heerlijk en waar ik het meest van heb genoten waren de mini eierballetjes oh zo lekker nee alles bij elkaar een HEERLIJK weekend gehad we hadden zelfs nog een extra nachtje geboekt, zegt genoeg toch

Wij hebben het bijzonder aangenaam gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de badkamer misten we wat kleine dingen, haakjes om je kleding aan op te hangen, een plekje om wat dingen neer te zetten.De badkamer wordt erg nat bij het douchen, het water loopt door de grote opening onder de douchedeur de badkamer in.De wisseling van badkraan naar douchekraan in het bad was kapot.

De grote sfeervolle lounge. De ligging van het hotel, midden in het centrum. Wij hadden een erg rustige kamer aan de achterkant, dus geen last gehad van het terras aan de voorzijde.Het personeel is héél vriendelijk, behulpzaam, ze staan de hele dag voor je klaar.

City center

De bedden waren erg zacht, niet goed voor de rug. Het ventilatortje op de kamer was niet afdoende om de erg hoge kamertemperatuur te compenseren. Airco ontbreekt. Ik moet daarbij zeggen dat de buitentemperatuur ca. 28 graden was. Alles bij elkaar toch slecht geslapen door de hitte.

Hotel met bijbehorende pub en terras aan de Grote Markt is zelf het middelpunt van Groningen. Ga op het terras zitten en er is genoeg te zien wat langskomt :-). Met onze kamer aan de achterkant hebben we geen last gehad van uitgaanspubliek. Het ontbijtbuffet is ook zeer smakelijk. Uitrijkaart voor de parkeergarage Rademarkt werkte ook prima. Hotel is klassiek met enige grandeur van vroeger. Als je van modern houdt, dan vindt je het wellicht een beetje gedateerd.

Aanrader. Toffe, gezellige en compacte stad en zeer goed hotel. Wij komen zeker nog eens terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeergelegenheid. De stad heeft de auto gebannen, de grote markt is niet meer bereikbaar met de wagen. Ook niet om even bagage uit te laden. Het hotel heeft een overeenkomst met een parkeer garage. De voettocht neemt 5 tot 10 minuten max. Geen probleem met een trolley en met goed weer.

De locatie op de grote markt is echt top. Het geheel van de verschillende zaken die het gehaal van "de 3 Gezusters" uitmaken is een echte troef. De geleverde producten zijn echt TOP!! Een echte aanrader.

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was nog niet klaar om half 3. We konden wel onze bagage opslaan in de grote kamer, maar deze ruimte was wel toegankelijk voor iedereen.

Kamers waren top. Locatie uitstekend. Personeel vriendelijk. Groot bad was een aangename verassing.

Prijs kwaliteit top !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waterstraal douche ( kamer 205)was ontoereikend . Misschien iets wat snel verholpen kan worden .

Ligging 10 op 10 ! , ontbijt verzorgd en lekker , zeer hygienisch !

De vriendelijkheid van het personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai van het naast gelegen cafe. Ontbijt. Maar 2 soorten vleeswaren. Weinig soorten kaas. Aanbod broodjes. Erg krappe badkamer Geen koelkastje op kamer

De vriendelijkheid van het personeel. Gratis koffie thee in de lobby

Een fijn verblijf op een super lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De eerste kamer was alleen te berijken via een zeer stijle trap (leek wel een vlizotrap ) en erg klein, met schuine kant van het dak. Na bezoek aan receptie een tweede kamer gekregen waarbij het 2 persoons bed tegen de nuur stond, zodat je over het bed heen erin of eruit moest. Na een tweede bezoek aan de receptie kregen we een superkamer met alles erop en eraan, zelfs met privé sauna. Dat maakte al het gezeur ervoor goed.

Kamer 101

Locatie top
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij zaten in kamer 217 en 216 Ga je met de lift naar de 2e verdieping Moet je als nog een hoge stijle trap op om bij de kamers te komen Waar vervolgens alleen een dakraam in zit

Locatie top

Uitstekende locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was warm en moeilijk ventileer baar.

Uitstekende locatie. Midden in de stad. Veel leuke terrassen en restaurants. Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk.

Groningen was leuk, locatie hotel is top
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was heel warm, zelfs warmer dan de gang en ook al hadden we de ramen ver opengezet, het werd niet koeler. Dit was zeer onprettig om te slapen. Daarnaast vind ik dat vloerbedekking niet meer hygiënisch is. Beneden was de vloerbedekking ook vies en kapot

Het ontbijt was prima, we konden buiten zitten (mooi weer)

kamers zagen er verzorgt uit, bed lag lekker.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kleine tv en slecht reagerende afstandbediening. Maar dit boeit niet want daar kwam ik niet voor

kamers zagen er verzorgt uit, bed lag lekker. Douche was goed, Douche kraan ging wat stroef

Mooie locatie maar geen goede indruk van hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Was erg warm en benauwde kamer, en de deur klemde enorm en de klink van de deur zat los. Ook waren de lege shampoo flesjes van andere gasten nog aanwezig in de badkamer.

De locsfje

Goed hotel doorwaakte nacht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers aan de marktzijde (zoals de onze) hebben veel (over-)last van het enorme terras pal onder het raam. Pas om 05.30 werd het rustig. Boek dus een kamer aan de achterzijde. Slechte (zeer zachte) matrassen.

Ruime kamer. Prima ontbijt.

Fijn hotel, prima overnachting, toplocatie.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Tja ... wat wil je nog meer? Een degelijk, knus hotel op een toplocatie in de Grunn'se binnenstad: op de Grote Markt nota bene. Prettige ontvangst in een hotel met de grandeur van vervlogen tijden. Mijn kamer was goedkoop (inclusief ontbijt), dus op de bovenste verdieping onder de hanenbalken. Klein, maar fijn, en een beetje warm vanwege het stralende voorjaarsweer. Niettemin uitermate proper en voorzien van een goed bed. Het ontbijt is prima verzorgd, en kan worden genuttigd in de gezellige ontbijtruimte, onder de kroonluchters. Kortom: fijn hotel, prima verblijf, toplocatie.

Midden in het centrum aan de Grote Markt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de Grote Markt was net een grote kermis, waardoor de mooie gebouwen onzichtbaar waren. De parkeergarage waarmee een overeenkomst was bleek onbereikbaar, wegens afzetten centrum, deel afgezette rondweg. Zeker een uur met navigatie gezocht, maar overal vast komen zitten. Een melding vooraf was wenselijk geweest.

Midden in het centrum aan de Grote Markt

Gezellig

Beetje sleets, hotel wel toe aan verbeteringen qua vloerkleed kamer, plafond in lounge. Maar wel de sfeer behouden! Geen modernisering

De gezellige ruimte met leunstoelen en veel boeken

Een prima hotel voor een kort verblijf in Groningen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt, heb ik dan ook niet gedaan. De kamers waren ietwat gedateerd.

De locatie in het centrum van Groningen; het personeel was vriendelijk. Het hotel ziet er niet uit als een standaard hotel, het heeft een klassieke uitstraling.

Hotel op super locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een vakantie dillemma, der was een stortdouche vanuit het plafond. Heel mooi maar niet praktisch als je je haar niet nat wil maken. Maar dat is een kleinigheidje.

Super locatie gelijk op de grote markt!

Prima hotel voor een nacht, door uitstekend personeel, en geweldige locatie.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Een te kleine kamer, je moet bukken om in verste bed te komen.Schuine zijkant kamer. Een te grote kleding kast, die wel wat smaller mag.Kortom, het is een beetje behelpen

Het comfort van het bed was geweldig. Personeel vriendelijk en behulpzaam.De locatie is natuurlijk een hele grote plus, hartje stad .

relaxed en prima sevice voor de handicap van het geweldige personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

verhouding prijs-kwaliteit van het eten was minder : te duur voor het gebodene.

De service en vriendelijkheid van het personeel. Mijn zus met wie ik was, is gehandicapt- rollator Alle adequate hulp geboden bij weggaan en thuiskomen. KLASSE !

Onze kamer was mooi en groot maar kende weinig sfeer.
    • Superior Tweepersoonskamer met Sauna

Onze kamer was mooi en groot maar kende weinig sfeer. Dat kwam hoofdzakelijk doordat het geen uitzicht had op het levendige buiten (heel klein binnenplaatsje) waardoor er ook te weinig daglicht inval was.

Locatie midden in centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluidsoverlast in vorm van muziek van de buren. Donkere kamer. Vragen om €134,- te betalen, terwijl het al voldaan is, is not done... ( daarbij weet mijn partner nu wat ik betaald heb)

Locatie midden in centrum

Locatie was perfect maar voor die prijs zou ik dit hotel niet meer boeken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was niet op tijd klaar Televisie werkte niet goed Toen we de kamer binnenkwamen lag er nog een poetsdoekje en een nat washandje op de grond We misten stopcontacten bij het bed

Locatie was perfect

Matig, gedateerd en beetje muffig hotel op fijne lokatie met prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was nog niet schoon bij inchecken waardoor we pas later de kamer op konden. Lift was defect. Vloerbedekking op de kamer en in het hotel zakte op meerdere punten in alsof er gaten onder zaten. Mooie badkamer maar weinig licht in de douche en er kwam een heel minimaal straaltje uit de stortdouche. Kamer was warm en er hing in de verte een vage rioollucht.

Prima ontbijt, goede centrale lokatie. Vriendelijk personeel.

Hele fijne tijd met mijn dochter in Groningen gehad verder.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer. Veel te veel meubels voor de ruimte. Kamer te vol gepropt. Twee dakramen, uitzicht op ander dak... We hadden standaard ruime kamer geboekt, deze kamer voldeed niet echt aan de verwachtingen.

De relax/ontbijtruimte beneden.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Kamer klein, badkamer klein en onhandig ingericht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer klein, badkamer klein en onhandig ingericht. Waterstraal van de douche heel zwak. Tevens hele nacht wakker geleden van de herrie van muziek. Personeel gevraagd om 2 persoonsbed maar kreeg 2 losse bedden aan elkaar (Gemaakt van steen).

Eens maar niet weer....

Piepkleine kamer, zonder airco, de lift deed t ook niet. Met veel pijn en moeite kregen we iemand zover om mey ons ca. 9 trappen te nemen naar een kaner die snikheet was en de complete breedte vd kleine kamer vulde. Sfeer vh hotel kan leuker zijn dan die is. Staf is redelijk boers en vierkant. En zo hoeft ook een Groninger niet te zijn. Niet voor herhaling vatbaar dus.

De ligging. Het is pal in t centrum.

Prachtig sfeervol hotel. Leuk om een keer in te verblijven!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiëne badkamer. Je ziet dat de lange termijnschoonmaak niet gedaan wordt. Veel vuilaanslag op plintjes/randen/deuren ed. Bed was slecht

Prachtig sfeervol hotel!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Kort maar goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer, de kozijnen waren vooral erg vies, personeel

De badkamer was prachtig, de kamer zelf wat minder. De lift deed het niet en het was super warm op de kamer

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Centrale locatie, prima prijs/kwaliteitsverhouding, comfortable bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen minibar/koelkastje op de kamer, geen waterkoker op de kamer, de TV was zeer onzuiver.

Centrale locatie, mooi pand, gratis koffie/thee bij de receptie, schone kamer en comfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Prima hotel op toplocatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lift was buiten werking en het was warm op de kamer (buiten trouwens ook!)

Ideaal gelegen hotel met een prachtige inrichting. Het ontbijt werd ook in een mooie ruimte geserveerd en was uitstekend. Ruime kamer en badkamer met zowel bad als douche.

Prima verblijf, centraal in Groningen
    • Standaard Eenpersoonskamer

Jammer er weinig vrije stopcontacten in mijn kamer zaten - zeker bij het bed en het bureau had dat beter gekund.

De locatie is geweldig, en het sanitair puik. Goede bedden ook!

Geweldige plek, aardige bediening en met lekkere stoelen voor het open haard vuur.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zijn nogal wat trappen en gangen waardoor je toch nog een stukje met een - zware - koffer moet lopen door het hotel

een heerlijke plek aan de Markt, in de bar kan gezeten worden in een heerlijk luie stoel bij de open haard terwijl men als hotelgast vrij is om cappuccino en andere koffie gratis in te schenken.

Heerlijk verblijf gehad, waarbij ik mijn kids en een vriendin bezocht.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ach..het is dat mij werd verteld dat de kamers gerenoveerd gaan worden. Mijn kamer (110) zag.er goed uit. Enige wat ik mee heb gegeven is een lichtje in de douche, zonder bril kon ik niet zien hoe te thermostaatkraan te stellen(was in die ruimte te donker, in tegenstelling tot rest badkamer), ook een rekje aan de muur in douche voor flesjes ed. Ook, wat je vaak in hotels ziet en ik niet zo begrijp.... Als er een of meerdere gordijnhaakjes los zitten...zet even een trap neer en zorg dat gordijn overal goed zit. Staat een beetje armoedig.

Eigenlijk alles wel. Midden op de Grote Markt, maar kamer aan achterzijde. Heb zelfs 'd Olle Grieze niet gehoord.

Ouderwets hotel, fantastische locatie.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Klein bedje. Geen pasje maar een dikke zware sleutelboos die je dus elke keer moet afgeven bij de receptie.

Ouderwetse sfeer, knus. Fantastische locatie.

Prima met wat kleine opmerkingen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte wifi-verbinding op de kamer, rest van het hotel beter. Alleen regendouchekop die de hele douchecel bereikt, waardoor je je hoofd niet droog kan houden. Met openen van de douchecel wordt de badkamer nat. Verder donkere kamer met zwak licht.

Behulpzaam vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Mooie centrale locatie.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Teleurstelling in gedateerd voormalig tophotel
    • Superior Tweepersoonskamer met Sauna

De deskundigheid, service en vooral de betrokkenheid van het personeel liet ernstig te wensen over. Bij onze telefonische vraag vooraf, hoe we het hotel per auto het dichtst konden bereiken om even bagage uit te laden, werd ons verteld dat we door de Oosterstraat konden rijden door een steegje op het einde, tot vlak achter het hotel; ECHTER de Oosterstraat bleek Voetgangersgebied! Toen we bij aankomst de betreffende dame aan de receptie vroegen of ze dat niet wist, was het antwoord: "nee, ik ben niet van hier!" Parkeren is alleen mogelijk à € 22 per dag op bijna 800 meter lopen van het hotel.( geen shuttle-bus!!!)Toen we bij aankomst teleurgesteld waren over de kamer , werd ons een alternatief aangeboden "op een andere etage", terwijl we een sleutel kregen van de kamer naast de eerste! Slordig en ongemotiveerd!! De service bij het ontbijt op zondagmorgen was beneden de maat; onvriendelijk en voor het hotel van deze naam, ver beneden peil !

Super badkamer met sauna! Ligging aan de Grote Markt ( meer centrum niet mogelijk)

Ligging van hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is in een prachtig oud pand hartje centrum, maar onze kamer was wel heel hard aan een grondige opknapbeurt toe. Verfwerk, vloerbedekking, bed en ontkalken van sanitair is geen overbodige luxe

Ligging van hotel

De sfeer in dit oude hotel was fantastisch.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De sfeer in dit oude hotel was fantastisch. Prachtige kamers, mooie authentieke inrichting. Daarnaast was de ligging perfect; meteen aan de Groote Markt!

Prima hotel op een uitstekende locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matrassen waren oké, maar niet super comfortabel. Twee eenpersoonsbedden aan elkaar ipv tweepersoonsbed.

Prima hotel op uitstekende locatie. Pand is onderdeel van De Drie Gezusters op de Grote Markt.

Mooie locatie voor een avondje stappen in Groningen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontvangst bij de receptie was duidelijk lastig voor Anja. Meerdere facturen opstellen was ingewikkeld en dat liet de dame ook merken. Het hotel zit ongeveer ín het grootste cafe van Groningen; ontzettend luidruchtig.

Toplocatie, prima ontbijt en heel relaxt selfservice. Fijne lounge waar je even een lekker kopje koffie kan pakken. Mooie haard en fijne plek om even bij te komen. Echt fijne bedden en hele mooie badkamer. Lekker ruime kamer!

Na hoge verwachting vooraf, een lichte teleurstelling ...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matras was véél te zacht. Basgeluiden van horeca in de buurt tot 5uur 's-nachts.

De zachte tapijten op de traptreden; de brede leuningen er boven; het idee van tijdloosheid in het interieur.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Prima verblijf in sfeervolle historisch pand. helaas (tijdelijk) niet optimaal door renovatiedoek
    • Standaard Eenpersoonskamer

De eenspersoonskamer is erg smal. Ik miste een waterkoker. Het frontaanzicht van het hotel is lelijk door een suf renovatiedoek over een stelling. Mijn OV- fiets kan ik niet kwijt...

Mooie plek in sfeervol blok horeca op centrale plaats. Met een rustieke uitstraling en historische details. Met een prachtig trappenhuis en zoldering. Fantastisch!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Nepallure met een goede en tegelijkertijd minder goede locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met Sauna

Het hotel ademt vergane glorie. Na de renovatie een jaar of 10 geleden (?) is er blijkbaar niet veel aan onderhoud gedaan. Het interieur vertoont overal 'rafelrandjes'. In een luxe kamer als deze zou het niet mogen voorkomen dat de douche en bad mengkraan tegelijkertijd aan moeten staan. Het was allemaal nogal 'shabby'. Daarnaast verdienen de dames die in de ontbijtruimte werkten wel een cursusje correct kleden. Doordat ik aan de voorkant van het hotel sliep werd ik een paar keer 's nachts wakker van de uitgaande mensen in de naastgelegen kroegen. In die zin was de locatie zo mooi in het centrum tegelijkertijd niet zo mooi.

Het feit dat er een groot bad was en de ruime kamer.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prima, fijne locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een twee persoonskamer geboekt, later bleek de wens om met zn drieën te komen. Erg fijn dat er toen een bed bij gezet kon worden. Bed was alleen geen echt bed te noemen en het de kamer prijs werd wel met 1/3 verhoogd dat vonden we niet erg redelijk.

Goed hotel, neem voor de zekerheid oordoppen mee
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluidsoverlast van naburig café, ondanks mijn verzoek voor een rustige kamer. Gelukkig had ik oordoppen mee.

Goed ontbijt en comfortabel ingerichte kamer

Monumentaal pand met een prachtige inrichting waarbij je je...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het uitzicht op de kamer was niet denderend, maar vind ik eigenlijk geen probleem.

Monumentaal pand met een prachtige inrichting waarbij je je waant in de 19de eeuw.

Voor 1 nachtje ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was koud in het hotel en op de kamer Badkamer wel schoon en ruim maar het plafond was aan het bladderen, kozijnen rot van de badkamer Waardeloze hoofdkussens

Locatie Ontbijt was goed Service baliemedewerker ook goed

Verouderd hotel met wel een goede ligging in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is wel erg gedateerd! Tapijt op de kamer oud/vies? Eén weggestopt stopcontact (achter het bureautje, waar duidelijk niet gestofzuigd wordt), dus het opladen van diverse apparatuur gaat moeizaam. In de douche zelf redelijk donker en geen plankje of iets voor je douchespul. In de ontbijtruimte was het onbehaaglijk koud.

De ligging in het centrum.

Hotel De Doelen is een echte aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoewel de kamer goed en gezellig ingericht was en het sanitair uitstekend, moet er even op details worden gelet. Zo was de wandbekleding op één van de hoeken kapot en los. Ook was de gang koud en tochtig.

Het meest beviel ons de specifieke, gezellige en warme ambiance in het hotel: de mooie lounge met haardvuur en oude boekenkasten, leren stoelen en oude foto’s en schilderijen aan de muur. Maar niet minder de hartelijke benadering door het hotelpersoneel. We voelden ons meteen thuis.

De medewerkers van het hotel kwamen ons op een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De medewerkers van het hotel kwamen ons op een voortreffelijke wijze tegemoet in zeg maar 'een kamer-oneffenheid'. Wat geweldig opgelost. Er ligt geen hotel mooier in Groningen.

Nooit meer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Driemaal is scheepsrecht. Voor derde keer in hotel verbleven, telkens in hoop dat vorige keer de uitzondering was. Quod non. Het blijkt de regel te zijn: slapeloze nachten met dank aan hels gedreun (is dit muziek?) van discotheek (van 23h00 tot 5h00). Zelfs oordoppen helpen totaal niet. Eerste functie van hotel is voor mij goede slaapgelegenheid. Vanuit dat perspectief is voor mij De Doelen geen hotel meer. Mij zien ze daar niet meer. Spijtig.

Gezellig hotel met goed ontbijt ...

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel de Doelen