Beoordelingen over Hotel de la Bourse 2-sterren

Markt 37, Centrum Maastricht, 6211 CK Maastricht, Nederland

#41 van de 51 hotels in Maastricht

ideaal voor een weekendje Maastricht

jammer dat de verbouwingen nog niet achter de rug waren, maar dat kan het hotel alleen maar nog beter doen scoren

personeel was super vriendelijk en gedienstig, ontbijt was ok...

Ideale ligging hotel

Het mag wel een opknapbeurt krijgen. Beetje achterstallig onderhoud

Goede bedden. In het centrum gelegen. Ideale uitvalsbasis. Ideaal tijdens concert André Rieu

Voor ons doel prima plaats om te verblijven voor een nachtje

volgens ons kleinste kamer in heel Maastricht

kamer was klein en warm, geen airco, wel alles aanwezig ontbijt prima, locatie prima. Waren in Maastricht voor avondje Andre Rieu, Vrijthof was om de hoek.

redelijk tevreden

Douche/toilet ruimte klein en onder de spiegel was er geen ruimte om spulletjes neer te zetten en er was geen mogelijkheid om een handdoek op te hangen bij de wastafel. De buren maakte redelijk veel lawaai tot 3 uur `s nachts

Goede locatie.

Het ontbijt was zeer goed alle dagen gekookte en gebakken...

Geen enkele manier om je kleding op te hangen buiten kleine kast

Het ontbijt was zeer goed alle dagen gekookte en gebakken eieren, spek en tal van andere lekkernijen en ook al zaten we vooraan rond 10uur was alles rustig

Ligging, veel terrasjes en veel volk.

Eigenlijk niets, omdat het een oud hotel is, kan de hygiëne altijd beter. Het viel mee.

Ligging, veel terrasjes en veel volk. Lekker druk en toevallig erg zonnig. Ontbijt op zondag was perfect. Vers, veel keuze en buiten op het terras ontbeten. Heerlijk.

Om alleen te slapen [wel veel lawaai ] is het een prima hotel goeie locatie.

Toilet erg smal, dikke mensen kunnen er niet op. Smalle kamer met 4 eenpersoonsbedden 2 aan 2 .3 Stoelen dus een bomvolle kamer kleine kamer. Iedere nacht om 2.30 uur werden er onder ons raam door het personeel flesjes gesorteerd al pratend met elkaar. jammer dat ze bij het ontbijt oploskoffie schenken.

vriendelijk personeel

Naar onze zin geweest. We hadden voor 1 nacht geboekt maar zijn nog een extra nacht gebleven.

De kamer was aan de kleine kant. Aan de muurkant weinig ruimte om te lopen.

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt. Prima locatie, midden in het centrum, gezellig terras. Aangeraden werd om buiten het centrum te parkeren voor 9 Euro per 24 uur ipv in het centrum voor 25 euro! Het is een stukje lopen, maar er rijden ook bussen vanaf het centrum, dan is het 2 haltes. Gelukkig hadden we een kamer aan de zijkant, want er is geen airco en ik denk dat als je aan de voorkant een kamer hebt dat het dan erg warm is in de zomer.

voor herhaling vatbaar !

niets, alles was gewoon goed

de locatie is perfect, wat ons opviel was het het personeel zeer vriendelijk was, ook het restaurant was zeer goed, wij zullen bij verdere bezoeken aan Maastricht zeker weer kiezen voor dit hotel

Lekker in het centrum van de stad, overal dichtbij.

Kamer is wat aan de kleine kant.

Lekker in het centrum van de stad, overal dichtbij. Alles wat je bestelde had een redelijk tot hoge prijs maar de produkten waren goed en erg lekker.

Aan te bevelen!

Onder het motto "klein is fijn' prima eenpersoons kamer met goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg prettige communicatie met hotel ihkv late aankomst.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Top locatie

Te krappe en zeer verouderde douche. Wc naast douche met te weinig beenruimte. Verfloos pand. Geen wasbak in badkamer maar op de kamer. Moesten zelf bed opmaken. Twee persoons kamer geboekt kregen drie persoons kamer met uitzicht op een dak. Moesten bij betalen voor een twee persoons kamer.

Het vriendelijke personeel

Het ontbijt, het gesneden brood was beschimmeld Via de trap te gevaarlijk om boven / beneden te komen, laat staan in noodsituaties Vierpersoons kamer te weinig ruimte

Het vriendelijke personeel Sanitair op de kamer

Best goed, maar niet super.

De kamer is best erg klein, en heel benauwd. Als je de raam openzet, hoor je zoveel lawaai.

De plaats op de markt. Vriendelijk personeel, goede service Heel goed onbijt.

Het ontbijt was prima!

Het was tot laat in de nacht wat rumoerig in de omgeving. Door het mooie weer hadden we de ramen ook open waardoor alle geluiden van de stad erg goed hoorbaar waren.

Het ontbijt was prima! Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Goede locatie. Accommodatie viel tegen

Kamer ZEER slordig afgewerkt. Geen plinten, kozijnen niet geschilderd na plaatsing nieuwe deur badkamer. Kamer voldeed niet aan de verwachting die ontstaan was door de informatie via website.

Ontbijt was ruim voldoende. Werd steeds goed aangevult

Top weekend met onze gezellige buurtjes gehad.

Handzeep vervangen. Was na 2x handen wassen leeg. Was de eerste avond al. Schone handdoeken. Vuile zijn niet vervangen. Op zowel de badkamerdeur als tegels zaten veel spetters/vlekken. Verschillende maten van de kamers en wel dezelfde prijs. 1 douche was zo klein dat men niet kon bukken om de voeten te wassen. Het grootste gemis was echter een airco. Het maakte niet uit of je net uit de douche kwam, stil lag. Continue een drijfnat lichaam van het zweet. Daar kan een kleine tafelventilator geen verkoeling brengen.

Vriendelijk personeel en de locatie, midden op de markt waardoor alles op loopafstand te bereiken was.

Afspraak is bij mij afspraak. Bij dit hotel blijkbaar niet.

Afspraken niet nagekomen, wbt een andere kamer. Zolderkamertje was idd volgens afspraak, maar de prijs was veel te hoog, en een afspraak over de prijsaanpassing daarvan werd afgedaan met een gratis drankje. Bovendien was het zolderkamertje snikheet zonder echt te kunnen ventileren. We hebben het hele weekend nauwelijks kunnen slapen omdat het raampje echt dicht moest blijven vanwege kabaal in de naastgelegen panden. De eerste nacht tot half zes wakker gelegen en de tweede nacht tot 4 uur.

Ontbijt prima

Maastricht was in het algemeen een topverblijf

Omdat we midden in het centrum zitten, is er veel lawaai van alle terrasjes rondom. Maar met een oordopje is dat geen probleem.

De vriendelijkheid van het personeel

Pinksterweekend

's.nachts tot zeker 04.00 uur flink overlast van een feestje in de buurt. We hadden hierop niet gerekend omdat alle terrassen op De Markt om 24.00 uur "stil" moeten zijn!

Mooie schone kamer, goed ontbijt.

De locatie is top midden in het centrum.

Het hotel is erg lawaaierig. De badkamer is redelijk maar de wasbak is veeels te klein. Grootste nadeel is parkeren. Je betaald € 25 per dag wat je dus moet doorbereken bij je hotel.

De locatie is top midden in het centrum. Het restaurant eronder is prima. Ontbijt is ook prima

Als de kamer netter zou zijn helemaal top

Badkamer oud en viezig, 2 verschillende matrassen dus mijn man lag 10 cm lager in bed, kamer viel erg tegen

Gezellig terras, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.

4,0
    Te duur.

Jammer dat de kamer totaal niet geïsoleerd was hierdoor kon je de gesprekken en de muziek die in het café aan de overkant gevoerd werden gewoon kon volgen,met als gevolg dat we bijna hele nacht wakker gelegen hebben. Matras was ook wel aanvervanging toe zaten een kuil in. Verder ook jammer dat de croissantjes niet bijgevuld werden bij het ontbijt.

De ligging was prima

Hotel de la Bourse is een prima keuze voor een city break! Aanbevelenswaardig!

De krappe bad/wc ruimte. Na het douchen was het geheel een natte boel. Het lukte maar moeizaam de badmat droog te houden.

De locatie: centrale ligging. Winkels/bezienswaardigheden op loopafstand Het gezellige terras Het goede ontbijt en de prima koffie Het diner was ook uitstekend.

Goede service en uitstekende plek in hartje Maastricht

Verouderde badkamer, zelfs in comfort kamer. Veel roestplekken.

Perfect plaats van het hotel; hartje Maastricht. Ook een prima eetgelegenheid; fijn terras in de zon 🌞

Het ontbijtbuffet, deze was alleen niet bij de pittige prijs...

Geen airco, waardoor de deur wel open moest, veel lawaai van alle terrassen, onmogelijk om te slapen voor 02.00 uur. Heel vervelend, personeel had deze klacht al veel meer gehoord.

Het ontbijtbuffet, deze was alleen niet bij de pittige prijs inbegrepen

Mede door het prachtige weer een heerlijke tijd beleefd in het altijd bourgondische Maastricht.

De kamer was middelmatig, maar voor deze prijs in het hartje van Maastricht verzachte het dure parkeren in de dichtsbijzijnde parkeergarage, hoewel we er op attent zijn gemaakt dat dit ook goedkoper(verder weg) had gekund.

Het terras! We hadden prachtig weer en hebben op onze vrije dag genoten van het enthousiasme en de gastvrijheid van de bediening.

Top!!

Niks viel me tegen. Alleen is de kamer niet erg groot. Dus asls je een week wilt verblijven is het geen aanrader.

Heerlijk ontbijt. Top locatie. Midden in het centrum. Parken kan prima als je maar uitzoekt waar het goedkoop is. Prima kamer voor een aantal nachten. Al met al top en heerlijk verblijf gehad.

Ben ooit in La Bourse geweest en dat was 10x beter als la Colombe

Stof laag onder de bedden. Je mocht geen wijn op de kamer nuttigen...

Helaas was La Bourse vol en werd ik meteen doorverwezen naar Hotel la Colombe! Dit viel erg tegen.

Slecht onderhouden, sfeerloze kamer. Wel netjes schoon, prima bed, toplocatie, fijn personeel!

Kamer was gedateerd en sfeerloos. Sommige lampen waren stuk en verschillende zaken zijn slecht onderhouden: kast viel bijna om, lampen bijna los aan de muur.

Lekker ontbijt, kamer netjes schoon, prima bedden en vriendelijk personeel.

Locatie aan levendig plein met goede toegang tot rest...

Locatie aan levendig plein met goede toegang tot rest binnenstad (veelal voetgangersgebied), vriendelijke medewerkers en plezierige menukeuze (ook in portie-grootte). Parkeergarage Mosae Forum op loopafstand (tamelijk prijzig)

Het is een oud hotel, maar goede bedden, vriendelijk personeel. Alleen zo nu en dan de kitranden vervangen bij bijv. het bad, zou geen overbodige luxe zijn. Verder nog een extra afvalemmer?

• Beoordeeld op: 27 april 2018

We waren 1 nacht in het hotel, zeer goede lokatie midden in centrum

Er was geen föhn en handzeep. Douchen in een bad met een gordijn is toch niet meer van deze tijd. Maak een douche en sloop het bad eruit. Verder was het goed, schone lakens en bedden oké

Het ontbijt was prima, vers brood en fruit

We hebben een fijn familieweekend gehad.

Ik had om drie kamers nabij elkaar gelegen gevraagd. Ik kreeg twee kamers op de eerste en een kamer op de vierde verdieping.dat was erg jammer. Bovendien was het erg warm en benauwd op de zolderverdieping. Veel lawaaioverlast van de naast gelegen Ierse pub.

Heerlijk gegeten

Prachtige locatie, slecht ontbijt

Ontbijt. Zeer minimaal voor de prijs de ze ervoor vragen. Weinig keuze wat broodjes (afbakbroodjes) en beleg. 1e dag nog een croissantje erbij, 2e dag was deze ook verdwenen. Er stond een oude koffiemachine met zeer zeer slechte koffie. Mag geen koffie heten. Achter de bar staat wel een goed exemplaar. Echter als je vriendelijk vraagt of je hier een bakje van mag hebben wordt er aan toegevoegd dat je hier wél extra voor moet betalen. Jammer. 's Middags op het terras 2 keer een bestelling gedaan die niet geleverd wordt. Vervolgens dus 2 keer moeten navragen waar de bestelling blijft. Colaglas wordt wordt geserveerd met de lippenstift van de vorige gebruiker er nog op. Overigens wel goed opgelost met een nieuwe cola. Daarnaast nacho's besteld. Hier hadden we het onderste van de zak of er was iemand op gaan zitten, want we kregen een bak gruis. Van een 2 sterren hotel hoef je natuurlijk niet veel te verwachten. Echter de basis voor het runnen van een horecabedrijf moet gewoon goed zijn. Ook al heb je maar 2 sterren.

Prima ontbijt, vriendelijke mensen.

Gordijn hing in de wastafel, badkamer rook niet fris. Zeer oude kamer. Klein raam keek uit op schuin dak van de buren, weinig lichtincval. Geen gevoel dat ik in Maastricht was.

Prima ontbijt, vriendelijke mensen. Goed Grand cafe op een uitstekende locatie.

prima en gastvrij.

De kamer en douche zijn klein, de kamer kan wat opgeknapt worden, Er is enkel glas waardoor geluid van uitgaande mensen goed hoorbaar is, dus voor een "lichte slaper" wel iets om over na te denken als je dat vervelden vind.

De ligging is heel gunstig midden op de markt, goed bereikbaar. personeel is zeer attent en vriendelijk. bedden sliepen goed. douche was prima. ontbijt was dik in orde. Geen luxe maar basic en schoon, kortom prima verblijf.

Goedkoop midden in de stad twee nachten slecht geslapen

Kleine benauwde kamer met nauwelijks ventilatie anders dan een raam dat zodra opengezet ook alle luide geluiden van het onderliggende uitgaansgebied toeliet

Voor de locatie, midden in het centrum, een relatief goedkoop adres

Goed hotelletje in hartje Maastricht

Als je warme chocomelk wou bij het ontbijt moest je die aan de bar zelf bestellen en betalen. Rommel op de gang (wasrekken).

Ontbijt was zeker voldoende en vers. Lekkere smoothies! Ideale ligging. Vriendelijk personeel. Superprijsje!

Het zag er van buiten leuk uit, ook de bar is ok, prijs was...

De kamer aan het plein was lawaaiig, ik kon niet met het raam open slapen. Ook erg veel licht vanaf het marktplein 'snachts, ontbijt was aan de karige kant qua kwaliteit, met name de koffie uit automaat zou verbeterd kunnen worden.

Het zag er van buiten leuk uit, ook de bar is ok, prijs was goed

Te druk te weing aandacht voor de hotelgasten,een goedemorgen,kost niks groot gebaar.

De badkamer was zo klein met die toilet naast het bad en die schuine kant.je zat bijna met je hoofd tegen het plafond. Te druk met het horeca gedeelte,alleen maar goed,maar even iets meer aandacht voor de hotelgasten ,een goedemorgen op zijn minst kost niks en is een groot gebaar.

Het ontbijt was lekker. De ligging was mooi.

Prima voor 1 nacht/weekend, lekker centraal in het centrum en makkelijk bereikbaar.

Het is een grand café en hotel in een. Bij aankomst was het erg druk (etenstijd) en onduidelijk waar de receptie was (zit een beetje weggemoffeld). De kamer was klein, de badkamer krap (wel een fijne douche hoor) en het uitzicht 0. De afstandsbediening van de TV hing met plakband aan elkaar en bleek alsnog niet te werken (dit heb ik gemeld bij het uitchecken).

Het ontbijt was absoluut heerlijk.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

De lokatie .

Hele kleine kamer op 4e verdieping. Voelde mij niet veilig onder het dak alleen bereikbaar met lift en 1 noodtrap naar 3e etagelplatform. En verder? Badkamer prima. Bed oké. Weinig bergruimte. Waar laat ik mijn koffer. Geen klok. Geen wekker. Geen telefoon. Kapstokje niet gemaakt tijdens mijn 3 daags bezoek. Hoge prijs voor zo.n kleine kamer op een zeer onveilige plaats. Wel heel stil in vergelijking met vorige jaren door overlast nachtelijke disco die er nog is

De lokatie . Lekker verwarmd terras. Wel stil maar ook wel logisch op een plek die zo afgelegen is.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Lekker ontbijt - gezellig terras en ontbijtruimte -...

Kamers zijn zeer dringend aan vernieuwing toe ! Vooral kamer 1

Lekker ontbijt - gezellig terras en ontbijtruimte - vriendelijk en behulpzaam personeel.

De ligging is top

Oud en gedateerd, afgebladderde verf en badkamer zo klein dat je als je op de wc zit je de deur opent met je knieën. Ook erg gehorig. Het restaurant was stoffig, lagen dikke lagen stof op de verwarmingsbuizen en lambrisering waar we zaten te eten. Personeel was niet al te vrolijk.

De ligging is top

gezellig hotel met fraai terras en super goede ligging

wij hadden kmr 4-echt een te krappe kamer . Matras zeer matig, je ligt in een kuil. Geen fohn in de badkamer te vinden tevens misten weg een kluisje op de kamer, wel alles schoon.

De ligging van het hotel is echt perfect-je loopt zo de winkelstraten en markt op met zijn gezellige terrasjes. Ontbijt prima,verse broodjes en croissants, goede koffie

Prima lokatie, veel geluidsoverlast van buitenaf.

Veel geluid van buiten. Café recht tegenover de hotelkamer. Veel geluidsoverlast 's nachts en al heel vroeg in de ochtend van de schoonmaakploeg van de gemeente Maastricht.

Het ontbijt was prima. Ook het diner was goed. De lokatie was prima, zo midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Ontbijt was prima en personeel erg aardig

We vonden de hotelaccomodatie gedateerd en niet erg schoon. Veel geluidsoverlast van het aangrenzende plein ‘s nachts maar daar doe je niets aan in het centrum

Ontbijt was prima en personeel erg aardig

Prima verblijf.

De service in het restaurant als je via Socical Deal eet en je later klaar bent dan gedacht. Zie mijn recensie over het verblijf op 22 maart.

Kamer 19 is een kleine eenpersoons kamer. Voor een langer verblijf niet geschikt als je hier voor zaken bent en 's avonds nog moet werken. Om alleen te overnachten prima.

Prima verblijf.

De service in het restaurant als je via Social Deal gaat eten. Deze recensie had ik daar willen plaatsen maar dat is niet gelukt. Op donderdag 22 maart bij De La Bourse gegeten. We hadden een verblijf van 3 nachten geboekt en vonden het wel makkelijk om de eerste avond ook hier te eten. Via Social Deal een reservering gemaakt om 20:00 uur. We waren iets verlaat en waren om 20:15 uur in het grand café. We namen vooraf twee maal Pinxtos en een maal Cocktail fruits de mer, dit was allemaal erg smakelijk. Al gauw wilde de bediening het hoofdgerecht reserveren, maar we vroegen of ze even (10 minuten) wilde wachten. Om ongeveer 21:00 uur werden de hoofgerechten gereserveerd, twee dorades en de lava grilled-spies, diamanthaas en chimichurri. Ook dit viel in de smaak. Omdat de keuken om 21:30 sluit kon op de valreep nog een toetje besteld worden, hoewel daar een beetje moeilijk over gedaan werd omdat het na 21:30 was. We namen een toetje en lieten de andere twee maar zitten. Tijdens de maaltijd stond de muziek steeds harder, waarom???? Het eten was tip top in orde, maar als de keuken om 21:30 sluit moet je gasten niet de mogelijkheid geven om nog om 20:00 uur aan tafel te gaan en vervolgens een driegangen diner door de keel te duwen in anderhalf uur. We waren rond 22:30 met nog een tafeltje de enige gasten en toe ging de muziek voluit. Door de bassen (bonk bonk bonk) werd ik misselijk en ben buiten gaan staan. Een jongeman van de bediening kwam me vervolgens halen, bood zijn excuses aan en de muziek werd zachter gezet. De reden? Ze wilden gaan sluiten. Het Grandcafé sluit op donderdag om 00:00 uur. Om je gasten te verjagen met muziek? We hebben maar afgerekend en zijn om 23:00 uur naar bed gegaan.

Tweepersoonskamer voldeed aan de verwachtingen: goed bed met een fijne matras. Goede douche. Kamer 18 is wel toe aan een opknapbeurt.

Weer een fijn verblijf.

Het is jammer dat het pand een soort van vergane glorie begint uit te stralen. Aan de buitenkant begint het achterstalling onderhoud op te lopen, zoals de sterk afgebladderde daklijst. Ook de kamers kunnen een opfrisbeurt gebruiken. Her en der laat het behang los, ook is de vergeling van het behang zichtbaar als een lijstje er niet meer hangt. Ontbijten kan doordeweeks tot 10:00 uur, maar om 09:30 werden er al dingen afgeruimd van het buffet. De maisbroodjes waren gortdroog, net zoals het witbrood. Op zaterdag was het multivitaminesap zeer waterig en werden opeens de croissantjes weggehaald. Ook de ham verdween naar de keuken ruim voor 11:00 uur. Door bovengenoemde punten vind ik de prijs-kwaliteit verhouding niet meer in balans.

Als we naar Maastricht gaan, proberen we altijd bij de La Bourse te overnachten. Zeer vriendelijk en attent personeel. Goede bedden met fijne matrassen en een lekkere douche. Er mogen wel wat haakjes opgehangen worden voor de handdoeken.

Tijd voor een opknapbeurt

Verder hele sobere kamers. Stof in de gordijnen en vergane glorie. Tijd voor een opknapbeurt. Geen aanrader al met al. Prima als je er alleen komt om te slapen (zoals ik), maar geen prettige ruimte om in te verblijven.

Prima ontbijt en fijn dat ik een iPhone-oplader van het personeel mocht lenen. Locatie is natuurlijk ook goed en het bed lag prima.

Wij hebben toch een top weekend gehad

Hotel was gehorig, naast gelegen pub was lawaaierig tot na 05:00 in de ochtend! En om 06:30 ging de gemeente het plein schoon blazen en vegen. Doordat het een ouder pand is met enkel glas en dunne wanden kon je relatief alles horen.

Personeel was zeer vriendelijk en gastvrij

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prima ontbijt in het restaurant.

Kamers schoon, maar wel wat klein. We sliepen op de bovenste etage, badkamer had (daardoor) een schuin dak wat e.e.a. een beetje krap maakte,

Prima ontbijt in het restaurant. Ook hebben we daar 's-avonds gegeten, sfeervol restaurant en prima eten! Hotel ligt op zeer goede locatie op de Markt midden in het centrum, daardoor goede prijs-prestatie voor de kamer!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Kamer is zeer klein, douche niet schoon.

Kamer is zeer klein, douche niet schoon. Het hotel ligt aan een drukke uitgaansstraat, ook op maandag avond veel geluid op straat. Kamer heeft enkel glas en is dus zeer gehorig.

Niet prettig. Geen reclame voor Maastricht/Tefaf.

Niet schoon, sleets meubilair in kamer, heel ongemakkelijke badkamer, Nooduitgang bij evt. brand onduidelijk of niet aanwezig. Toegang rommelig, via keuken en of vol café. Het hotel lijkt een ondergeschoven bijwagen van het café.

weinig of niets.

5,5
    Het eten was er goed te doen.

de algehele hygiëne, bij binnenkomst van de kamer kwamen mij de volgende dingen al tegen: witte vlekken op de zwarte kussens van het bed, zwarte haren op de witte kussens (vorige gast?), daarnaast zwarte vlekken (schimmel, laag bij de grond) in de douche.

Het eten was er goed te doen.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

De kamer bijzonder benauwend. Klein en het zicht vanuit het raam waren muren rondom een dak van 4m2 grootte.

Prima locatie. Goed bereikbaar met openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Schimmel in de badkamer.

Schimmel in de badkamer. Enkele ramen waardoor erg gehorig. Paar lampen stuk. Lek in de bak van de douche was lek. Geen föhn aanwezig. Schimmel bij ramen.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Ligging prima.

Wij hadden een heel kleine en heel erg onvrije badkamer helaas!! Ook door de glazen deur en het toilet daar direct achter!!!! Dat was het enige wat erg tegenviel. Helaas geen andere kamer kunnen krijgen omdat het hotel vol zat. Ik neem aan dat er veel kamers zijn die een ruimere badkamer hebben!!

Ligging prima. Personeel erg vriendelijk. Ontbijt ook helemaal goed.

Zeer luidruchtig.

Zeer luidruchtig. Was ook direct aan de markt. Dus mogelijk een verkeerde verwachting. Uitgaand publiek tot 05:00 uur zeer luidruchtig. Vanaf 07:00 start gemeente met opruimwerkzaamheden.

Goed t was niet duur, dan moet je niet teveel verwachten, maar het mag dan er nog wel schoon om zijn

De zwaar beschimmelde vieze badkamer en vieze kamer, overal spinnenraggen. De enorm zware bassen en echt harde lawaai van n kroeg discotheek ergens om de hoek??

Ligging, prijs

Wij waren tevreden met de locatie mr zouden hier niet meer terugkeren, niet rolstoeltoehankelijk

Moeilijk rolstoeltoehankelijk. Geen aparte lobby vr de gasten. Ontbijt weinig variatie. Kleine kamers, geen kapstokken in badkamer of kamer om iets op te hangen

De locatie, de netheid! De rust in het hotel. De smoothies bij het ontbijt

Zijn hierr niet gebleven

Voorlichting

Hebben er niet ontbeten omdat we direct weer zijn vertrokken. Kamer is absurd klein toilet,doucheruimte ook zeer klein . Kastruimte nauwelijks. Parkeren duur en ver . Voorlichting

De ligging was mooi aan de markt, je kon overal mooi komen.

De matrassen waren redelijk zacht, waardoor mijn vriend er rugpijn van kreeg. Maar dat ligt ook meer aan ieders eigen voorkeur. Dus als je van een zacht matras houd zit je goed.

De ligging was mooi aan de markt, je kon overal mooi komen.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Met vrienden 2,5 dag genoten van Maastricht!

Het toilet bevindt zich tussen de schappen van het ontbijtbuffet, waardoor ook niet hotelgasten tussen de tafels door liepen, beetje ongemakkelijk en storend.

Het hotel ligt heel praktisch in het centrum. Vandaar is zowat naar alle attracties/bezienswaardigheden te lopen. Het ontbijt was prima, volop keuze. Ook de menukaart en prijs/kwaliteit verhouding was prima.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

ontbijt was goed

Dat s,morgen om 5.30 dat de glas containers voor het hotel worden geleegd en het vuil wordt opgehaald met een hoop herrie. Dus als je een kamer boekt nooit aan de voorkant ivm de herrie

ontbijt was goed

Wat een tegenvaller.

Het was oud en vies, de douche was kapot. Het was erg lawaaierig en het ontbijt was erg slecht. Wat een tegenvaller.

Een van de personeelsleden was vriendelijk.

Prima ligging.

Kamers zijn schoon, maar eenvoudig. Geen föhn. Voldoende als je er alleen een nacht/weekend voor het stadsbezoek wilt blijven, dus overnachten en niet op de kamer (lang) verblijven of werken.

Prima ligging. Ontbijt was voldoende en compleet, maar niet zeer luxe.

Nooit meer.

Kleine kamers. Verouderd hotel in het algemeen. Doordat alles nog enkele beglazing is hoor je alles van buitenaf. Eenmaal geboekt maar het was de laatste keer. Geen aanrader.

Ligging.

Héél gezellig!

Niets, ik heb voor de carnaval bewust gekozen voor La Bourse ,weet dat het niet meer dan 2 sterren heeft en weet ook dat ze gedurende de carnaval al het meubilair uit de zaak halen zodat het niet gesloopt wordt door de harmonieën en carnavalsvierders.

Voor mijn carnavalreis uitstekend geschikt! Midden in het centrum, ontbijten op gezellige houten banken waardoor je als alleengaande leuk contact hebt met de andere gasten.

Top locatie! Service en kamers matig! Goed ontbijt!

De kamer was op zolder. De 4 bedden stonden onder het schuine dak. Er was nog een halve meter ruimte om langs de bedden te lopen. Geen plaats voor tassen en koffers. Het was behelpen met 4 personen. Daarbij was er geen decoratie en gaf het de indruk van een internaat. Vantevoren had ik gemaild met een medewerker van het hotel om wat ballonnen op de kamer te hangen en er een fles prosecco neer te zetten ivm de verjaardag van 1 van mijn vriendinnen. Er werden beloften gedaan maar bij aankomst was niks geregeld. Zeer teleurstellend.

Het ontbijt was goed met heerlijke smooties. Kussens en matrassen waren prima. De kamer was schoon. De locatie was helemaal top!

niet aan te bevelen

de totaal onhygiënische ruimte om te eten, het was carnaval :met als gevolg geen stoelen of tafels om aan te eten. Maar de geur van bier ging door het ganse gebouw. Overal aan de muren ging er vlekken van bier, op de grond ging bier, vuile bierbekers, vuil op de grond van buiten,.... echt walgelijk. We werden ingelicht van het carnaval, dat er veel lawaai zou zijn en geen gelegenheid om te dineren of te lunchen. Maar het ontbijt kon doorgaan. Ik heb overal foto's van.

de locatie, de ligging

Goed gelegen, proper hotel. Prijs kwaliteit heel goed

Lag niet aan het hotel, maar de nacht van zaterdag op zondag hadden we lawaai van de Irish pub tot 4u en om half 7 kwamen ze van de gemeente het plein proper blazen/vegen

Op maandag was het fruitsap bij ontbijt op en kreeg mijn dochter een vers geperste, super service

Matig hotel in een leuke stad.

De bedden lagen niet goed, er was geen prullenbak in de kamer (alleen een kleine in de badkamer, die niet werd geleegd door de housekeeping), we kregen geen nieuwe toiletrollen en door carnaval moesten we ontbijten aan biertafels in de tocht.

De locatie van het hotel was fantastisch, we liepen de deur uit het stonden gelijk midden in het centrum van Maastricht.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel de la Bourse