Beoordelingen over Hotel de Leijhof Oisterwijk 4-sterren

Gebaseerd op 1913 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prijs/kwaliteit perfect!
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Onze kamer viel wat klein uit. Open douche met als gevolg dat het badkamertje nat werd.

Vlotte ontvangst, prima ontbijt, fantastisch personeel. Moderne en toch warme sfeer. Mooie decoratie overal.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Voor NS reizigers perfecte locatie, prijs voor kamer te hoog, kok krijgt een pluim.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Komt op hetzelfde neer. Eten was zoals bij een eerder bezoek heerlijk.

Locatie kenden we vanwege eerder bezoek, voor verbouwing. Kamers voor een persoon prima maar voor twee personen absoluut te klein. Prijs duidelijk anders als voorheen, helaas geen arrangementen meer. Dus voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Uitstekend hotel met lekker eten en vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Uitzicht op parking. Anderzijds wel een voordeel om privé te kunnen parkeren.

Zeer vriendelijk ontvangen. Mooie kamer. Zeer lekker avondmenu aan redelijke prijs. Uitgebreid ontbijtbuffet. Oisterwijk heeft mooie winkels om te shoppen en biedt heel wat mogelijkheden om te fietsen.

100% geslaagd!
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Misschien een klein puntje, maar een leeslampje bij het bed is wel handig; evt. een kluisje op de kamer.

Personeel is vriendelijk, behulpzaam. Kamer is erg netjes.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima verblijf in een mooie omgeving met terrassen en natuur.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Het uitzicht was matig. Gasten konden nogal hard praten in de gang en waren letterlijk te verstaan. Ook om 1 uur snachts.

Het ontbijt was geweldig. Zelden zo'n enthousiaste ontvangst meegemaakt. Alles werd snel gebracht inclusief wandel en fiets routes met tips.

Comfortabel hotel met warm personeel, overdadig ontbijtbuffet, op loopafstand van centrum en horeca
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Oppervlakte kamers. Maar het moet nu eenmaal uit de lengte (schappelijke prijs) of uit de breedte komen (ruimere kamers).

Gemoedelijk, warm personeel. Perfecte locatie op loopafstand van het centrum met alle horeca-voorzieningen. Bosrijke omgeving. Overdadig ontbijtbuffet.

Heerlijke fietsweek gehad!!
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

De inloopdouche was goed, alleen is vervolgens wel de hele badkamer nat. Misschien is een wisser een optie. Verder was alles was prima.

Hotel is prima centraal gelegen. Op loopafstand van het gezellige centrum en goedgelegen om met de fiets de bosrijke omgeving te verkennen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook het ontbijtbuffet was erg goed.

Zalig ontspannen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Heel aangename kamer, proper, ruim (wij hadden de luxekamer). Verzorgd, lekker en uitgebreid ontbijt. Fijn dat je in het weekend om 11 uur kan uitchecken. Heel mooie omgeving, vlakbij Oisterwijkse bossen en vennen waar je mooie wandelingen kan maken. Centrum van Oisterwijck met gezellige restaurantjes op wandelafstand van het hotel. Een aanrader!

Dit was ons eerste bezoek maar zeker niet het laatste
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

De ruime kamer, luxe douche en zeker de heerlijke bedden zorgden voor een fantastische overnachting. Het ontbijt was echt heerlijk. Tijdens het ontbijt werd koffie geserveerd die werkelijk zalig smaakte.

Ontbijt en kamer waren erg goed, en het verblijf was netjes...
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Ontbijt en kamer waren erg goed, en het verblijf was netjes en schoon. Incl leuk opgemaakt babybedje. Complimenten aan het personeel tijdens ons verblijf

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Ontbijt maar ook diner super goed en voltallig personeel erg...
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

De kamer viel enorm tegen, veel te klein, en heb dit bij boeking niet goed beoordeelt. Kamer voor 1 persoon, maar niet voor twee.

Ontbijt maar ook diner super goed en voltallig personeel erg behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De comfort kamer was goed zeker voor 1 nacht voor meerdere...
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Ik kan direct niks opschrijven . Misschien een fiets kot dat je kan afsluiten er staan dikwijls toch prijzige fietsen in .

De comfort kamer was goed zeker voor 1 nacht voor meerdere nachten zou ik de luxe kamer nemen . Ontbijt was zeker goed een pluspunt was zeker de kelner die aan tafel kwam vragen wat je moest drinken bij ontbijt. Vriendelijk personeel Volgend jaar komen wij terug samen met drie andere koppels op fiets vakantie

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Prachtige locatie, kraaknet, super vriendelijk personeel,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Prachtige locatie, kraaknet, super vriendelijk personeel, restaurant was top! Uitstekend ontbijt, enorm veel variatie, mooie ruime kamer met alle comfort, echt super! Hebben meteen een volgend verblijf geboekt😊👍

• Beoordeeld op: 7 september 2018

uitstekend verblijf, gemotiveerde medewerkers in een gebouw met geschiedenis maar wel van deze tijd
    • Junior Suite (34 m²)

De ' achtergrond' oftewel de 'voorgrond' muziek in bar en restaurant, dance muziek af en toe, die te luid staat, wekt irritatie op en zorgt er voor dat je eerder je hotelkamer opzoekt. Ik vind dat niet passend bij de stijl van dit 4 sterren hotel

Mooi oud gebouw dat volledig gerestyled is met een modern en smaakvol interieur, stijlvolle kamers en verder een uitstekend restaurant, bijzondere gerechten en een uitstekende bediening, zeer gemotiveerde medewerkers in het restaurant, ze gaan er echt voor om het je naar de zin te maken

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Het was een aangenaam verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Comfortkamer was goed, alles was aanwezig maar persoonlijk vonden wij het een te kleine ruimte voor 2 personen. Een volgende keer een grotere kamer boeken.. Het diner en ontbijt waren heerlijk! Het personeel was heel vriendelijk en attent!

Fantastisch ! en heel dicht bij het centrum met gezellige terrasjes
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Er is niets over te zeggen , het is gewoon een aanrader

Het ontbijt was heerlijk, heel mooi hotel met vriendelijk personeel, en voor te fietsen ligt dit hotel heel goed ! zeker een aanrader !

Een heerlijk hotel, fijn om even te genieten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

In dit hotel had ik wel airconditioning verwacht. De kamers zijn erg warm.

Een sfeervolle inrichting. Het ontbijt was heerlijk. mooie locatie en super vriendelijk personeel

Prima voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Kamers ruim onder de maat. Erg klein en zeer gehorig. Badkamertje waar na het douchen de boel meteen onder water stond. Jammer dat er bezuinigd is op de kamers gezien de ligging en uitstraling van het hotel. De bedden stonden met de hoofdeinden tegen de muur, zodat ieder geluid in de andere kamer te horen was.

Locatie was prima. Mooi restaurant en goed ontbijt. Personeel vriendelijk

heerlijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Geen airco in de kamers. We waren in de week dat het 36 graden was. Dus moeilijk slapen. We kregen wel meteen een ventilator gebracht toen we aangaven het erg warm te hebben.

Heerlijke douche, fantastisch restaurant.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

We komen zeker terug maar ik boek niet meer via Booking. Com
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Bij boeking hadden we 20 euro bijbetaald voor een betere kamer. Hotel wist daar niks van. Vandaar heel kleine kamer met veel te kleine badkamer

Het ontbijt was heel lekker! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Het is geweldig meegevallen,een aanrader, we komen zeker nog terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Kamer was aan de kleine kant . In de grote warmte die we afgelopen periode gekend hebben kan ik me voorstellen dat airco wel welkom zou geweest zijn.

Zowel ontbijt als diner waren heel lekker. Ook een pluim voor het personeel. Die slagen erin om een gezellige sfeer te creëren,

Zeker de moeite!
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Het vasttapijt in de kamer wat ik niet hygiënisch vind.

Het ontbijt is overheerlijk en ook gezellig zitten. Onze luxe kamer was de moeite voor een kleine meerprijs want de andere kamers zijn wel redelijk klein. Iedereen is supervriendelijk. Het is er rustig slapen en ook dichtbij het dorpje wat zeker de moeite is om er iets te gaan eten / drinken. De Thai is ook een echte aanrader. Mooie fietstocht naar s Hertogenbosch langs Vught, daar iets drinken in het Strandpaviljoen en zo verder.

Restaurant: Ontbijt en dinner was zeer goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

De badkamer is miniem. Heerlijke douche, maar water loopt over de vloer naar naastgelegen ruimte waar lavabo en toilet is. Geluidsisolatie niet ideaal: rumoerig op de gang en geluid van werken buiten.

Restaurant: Ontbijt en dinner was zeer goed. Kamer: heerlijke bedden.

Netjes en schoon
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

De deluxe kamer had (nog) geen airco. De temperatuur Oo de kamer was hoog.

Netjes en schoon Heel mooi gerenoveerd Super vriendelijk personeel Zeer uitgebreid ontbijt

Verblijf was goed voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Kamer was goed voor 1 nacht. Met warme dagen is het wel warm omdat de kamer niet groot is. En het dekbed is te warm dus niet goed geslapen.

Ontbijt was heerlijk! En de kamers zijn vernieuwd zien er super mooi uit.

Aanrader. Hier komen we vaker terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

De kleinste kamer (16m2) is weliswaar prijstechnisch aantrekkelijk, maar de doucheruimte is wel heel erg klein. De kamer lijkt goed geïsoleerd want de warmte leek er maar met moeite uit te verdwijnen. Gelukkig wel een ventilator ter beschikking gekregen.

Zeer gastvrije houding personeel. Professioneel gericht op het naar het zin maken van de gast. Alleen gebruik gemaakt van ontbijt: uitzonderlijk goed! Faciliteiten op kamer ruim voldoende. Bereikbaarheid van het hotel is prima, voldoende parkeergelegenheid (gratis). Op loopafstand (5 min.) naar het zeer gezellige horeca centrum van Oisterwijk.

Was leuk, maar een volgende keer elders
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Geen Minibar, te weinig handdoeken, geen badjas, geen kaptafel met spiegel, vreselijk uitzicht, rioollucht, levende kreeftentank: zo niet van deze tijd, zeer dieronvriendelijk

Super bed, goed ontbijt, vriendelijke bediening

Vakantie in Oisterwijk
    • Junior Suite (34 m²)

Het hotel is nog niet helemaal ingespeeld op de elektrische fiets. De stalling is te klein en er zijn te weinig stopcontacten. Personeel is wel heel behulpzaam om eventuele problemen op te lossen. Het staat wel op de planning om daar iets aan te doen.

Ontbijt was prima, met elke dag vers brood van Robèrt (van Heel Holland Bakt). Uitstekend bed!

Absoluut geslaagde 2-daagse onder vrienden
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Eerst hadden we een kamer zonder airco De dag erop zijn we naar een andere kamer kunnen verhuizen waar wel airco voorzien was. Het was een beetje te duister in de badkamer

Heel mooi gerenoveerd, lekker restaurant en vooral een super aangename, vriendelijke en vlotte bediening

Ontbijt was top,heerlijke ruime kamers en een heerlijk bed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Met dit ongekende weer in nederland had er toch minimaal een airco op de kamer aanwezig moeten zijn.

Ontbijt was top,heerlijke ruime kamers en een heerlijk bed.

Schitterende locatie!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

De standaardkamer was wel wat aan de kleine kant.

Het hotel zag er goed uit op de site maar was in werkelijkheid zelfs nog mooier. Het straalde absolute klasse uit: een oud weeshuis dat schitterend gerenoveerd was met moderne accenten erin. Echt heel stijlvol! Een heel lekker uitgebreid ontbijt. Ze kweken zelf hun eigen kruiden in een serre in de stijlvolle tuin. We huurden prima fietsen waarmee we in de nabije omgeving konden fietsen in een prachtig natuurgebied met bossen, heiden en hele mooie vennen. Een aanrader voor iedereen die van de rustige natuur kan genieten. De fietsroute begon vlakbij het hotel. Het hotel ligt op een kwartiertje wandelen van het gezellige centrum. Hier komen wij zeker nog terug!

Leuke plek voor een nacht, om daarna te fietsen en Oisterwijk te bezoeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

De kamer was klein maar wel volledig in orde met een groot bed. Prijs-kwaliteit was ze zeker dik in orde!

Het ontbijt was van heel goede kwaliteit, uitgebreid en lekker.

Fijn bed, heerlijk ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

De muggen die binnen konden komen doordat er geen horren voor de ramen zijn ( en op deze kamer gern airco)

Fijn bed, heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel

Fijn verblijf, prachtig hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

In deze hitte zou je verwachten dat er airco aanwezig is of in ieder geval een ventilator. 15 euro voor een cocktail vind ik een behoorlijk hoge prijs.

Fijne plek, dichtbij het oude centrum, mooi hotel

Geweldig heerlijk hotel. Een echte aanrader!! We hebben genoten van ons verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Wij hadden vooraf een comfort kamer besproken. Groot was de teleurstelling dat er géén airco of lucht vensters op de kamer waren. Raam open was geen optie want het was buiten 35 graden. Voor een vier sterren hotel hadden wij dit toch wel verwacht. De receptioniste bood een losse ventilator aan, maar dat wilden wij zelf niet en gelukkig konden wij de kamer upgraden. tegen meer betaling van 100 euro voor 2 nachten kregen wij de Junior suite op de 2e verdieping. Daar hadden wij zeker géén spijt van en het was de 100 euro extra zeker waard. Heerlijke grote kamer, prachtige douche (verliefd op de mooie deuren van de douche) 2 x grote flat screen tv. SUPER !!! Met NETFLIX (eigen account inloggen) heerlijke zachte vloerbedekking. Normaal ben ik daar vies van maar dit voelde schoon en prettig aan.

Het is een prachtig hotel op een geweldige locatie. 5 minuten lopen naar het centrum. Vriendelijk personeel en het restaurant is prachtig met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Alle avonden hebben wij in het centrum gegeten. Een echte aanrader is het restaurant " Eet café De Tijd" Wat een leuke mensen werken daar en echt heerlijk gegeten. Neem vooral een toetje want de slagroom en het ijs zijn voortreffelijk. Wij hadden de fietsen bij ons en je hebt hele leuke fiets routes. Mooie grote tv met NETFLIX (eigen account inloggen) Echt een aanrader!!

Vriendelijk personeel, eten was heerlijk, wij hebben een...
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Het was een hele warme dag en mag natuurlijk niet klagen voor weinig geld maar de comfort kamer had geen airco of waaier voor de nacht en buiten koelde het ook niet af. Verder prima verblijf gehad!

Vriendelijk personeel, eten was heerlijk, wij hebben een fijn weekend gehad bij de leijhof!

We zochten een overnachtingsplek en dachten ons te verwennen met een 4* hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Voor een 4 sterren hotel viel het ons ontzettend tegen dat er in onze luxe kamer geen airco was, Met deze hete zomer is dat toch echt nodig. W hebben dan ook heel slecht geslapen te heet op kamer 210. De Van en raam open hielpen niet. Jammer ..........

Een prima hotel! Ontbijt goed! Personeel vriendelijk. Dichtbij centrum en leuke eettentjes met terras.

Klassevol hotel in een rustige omgeving. Wij zijn fan !
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Het hotel haalt een heel hoog niveau in het algemeen en alles is perfect geregeld. Er is genoeg parking, er is geen storend lawaai buiten, je kan rustig op het tuinterras ontbijten, alles is vers, open keuken, etc... Niks is teveel gevraagd. Doe zo verder en je mag ons in de toekomst nog meer verwachten !

Fijn!
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Warm op de kamer (misschien een losse ventilator). In het restaurant waar ook het ontbijt was, zag ik kreeften in kleine glazen bak. Ik weet dat mensen graag verse kreeft op hun bord hebben, maar ik vind het dierenmishandeling.

De ligging van hotel ten opzichte van het station en het centrum. Mooie glazen wanden in de douche met natuur op druk, de foto schilderijen op glas, goed bed, grote tv, heerlijk ontbijt. Aardig personeel. Erg schoon.

Mooi en schoon hoel met vriendelijk personeel!
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Kleine kamer zonder bad! Airco had nu lekker geweest op de kamer.

Genoten van het luxe ontbijt! Vriendelijk en behulpzaam personeel! Oisterwijk lopend te bereiken!

Heerlijk tussendoor weekend weg in een prachtig hotel op een mooie locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Eigenlijk hadden we geen klachten.

Dit is een prachtig hotel. Voorzien van alle luxe en rust. Op 5 minuten loopafstand van het centrum. Het restaurant is geweldig. Heerlijk gegeten. Een aanrader om nog een keer terug te keren.

Heerlijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Toen wij eind van de middag een drankje gingen drinken in de tuin, vroegen we meteen of we konden dineren. Dit kon, maar buiten was er geen plek meer werd tegen ons gezegd. Toen we eenmaal gingen dineren, vroeg de ober of we binnen of buiten wilden eten (niet of we gereserveerd hadden). Dit vonden wij vreemd, omdat eerder was gezegd dat buiten alle tafels gereserveerd waren. We zijn uiteindelijk ook binnen gaan zitten en zager dat er buiten meerdere tafels niet gebruikt zijn die avond. Dit vonden wij wel een beetje raar.

Wij hadden de standaard comfort kamer. Was wel wat aan de kleine kant (16m2) voor zo'n mooi hotel. Was geen airco op de kamer, maar dit staat ook aangegeven op de site. Bij duurdere, grotere kamers is wel airco. Misschien een ventilator aan plafond mogelijk voor een beetje verkoeling? Aardige en behulpzame medewerkers! Kamer was erg mooi en schoon. Het ontbijt was heerlijk, echter overal aan gedacht en alles vers gemaakt! Heerlijk brood! Zelfs verse jus en de koffie ook lekker vers! We hebben er ook gedineerd. Dit was ook erg lekker! Wel beetje jammer van het dure water.. Centrum zit om de hoek, nog geen 5 minuten lopen. Mooie winkels en heerlijke terrassen.

voor die prijs betere slaaplocaties als uitvalsbasis ;omgeving en regio zeker een aanrader.

accomodatie kamer

ontbijt OK - kamer 16M2 ???/ geen Airco, geen ijskastlje - 1 stoel per 2 personen. douchegoot zelf gereinigd, bijna verstopt!! water tot in toilet

Leuk verblijf met lekker eten en vriendelijk, behulpzaam personeel ;)
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Irish coffee niet te drinken ( koud, teveel room, smaakloos )

Het ontbijt was overheerlijk. Vriendelijk personeel. Kamer comfortabel. Uitstekende keuken!

Zeer tevreden
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Temperatuur op de kamer, airco of climate control zeer wenselijk

Nette kamer, goede badkamer en uitstekend ontbijt. Vriendelijk personeel bij het ontbijt dat netjes werkt

Een heerlijk en zorgeloos verblijf in een prachtig hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Het was erg warm in de periode wat wij er waren en de kamer had geen airco. Maar uiteindelijk hebben we gevraagd om een ventilator wat ook wel goed hielp

Het ontbijt was super uitgebreid en al het personeel was opvallend vriendelijk. Ik voelde me echt een gast in het hotel!

Jammer dat er zoveel mis was
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

De kamer was kleinben benauwd, geen airco. het water in de douche liep niet door, we kregen een andere kamer maar ook bij deze hetzelfde probleem...snacht lawaai van andere gasten. Ze klopte zelfs op de deur

Het ontbijt was super, de kamer was mooi maar veel te klein

Mooi hotel maar ze waren bezig met werken uit te voeren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Kamer niet zo proper spiegel badkamer was vies + spin in hoek aan plafond. Er ging een doodgeslagen mug op muur en plafond. Geen airco op de kamer. Geen minibar.

Mooi hotel maar ze waren bezig met werken uit te voeren. Super lekker restaurant.

Mooi en gunstig gelegen hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Een van de weinige minpuntjes is dat de kamers niet zijn uitgerust met airconditioning; daarom moet het raam altijd open. Beetje vreemd in deze prijsklasse. De comfortkamer is 16m2 en dat is in de praktijk door de indeling erg smal. Uiteraard kun je grotere kamers boeken, maar die zijn uiteraard duurder.

Hotel met enige allure aan de binnen-en buitenkant. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel is goed gelegen ten opzichte van toeristische attracties. Zeer schoon. Royaal ontbijt en mooi, maar wel prijzig restaurant.

Genieten
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Het uitzicht en de warmte van de kamer, afwezigheid van airco en slechts 1 raam dat open kan

Vriendeljk personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijt, nabij het centrum

Boven verwachting! eten lekker,mensen aardig,fijne bedden. en goeie cappucchino's! Heeel belangrijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

snachts vaak wakker geweest, ging buiten een sproeisysteem aan wat een naar geluid gaf.

Ontbijt super!! hotel heeft goeie vibe en is lekker rustig & relaxed

Heerlijk hotel, wij zouden hier zo weer verblijven alleen in een van hun grotere kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Comfort kamer en badkamer waren erg klein, beter om wat meer geld uit te geven voor wat meer ruimte. Slechte ventilatie waardoor zelfs met maar 22c buiten toch het raam ver open moest. Hoofdkussen erg dun.

Stijlvol modern hotel op rustige lokatie op loopafstand van het centrum van Oisterwijk waar meerdere restaurants zitten. Zeer vriendelijk personeel, uitgebreid goed ontbijtbuffet, voor de deur parkeren.

Goed hotel nabij centrum, ideaal als uitvalbasis om te wandelen, fietsen, shoppen en leuke terrasjes
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Make-up spiegel in badkamer gemist, mag wel voor een luxe-kamer Verder geen opmerkingen, alles ok

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, rustig gelegen kamer, ligging op korte wandelafstand van het centrum

• Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Vanuit kamer begane grond uitzicht op parkeerplaats

Ontbijt uitstekend. Kamer wordt heel schoon gehouden. Mooie omgeving. Trein vlakbij. Zeer vriendelijk personeel.

Een heerlijk ontspannen verblijf. Dit was ons 2de verblijf en we komen zeker terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Niet vragen om een hoge beoordeling. Die komt vanzelf wanneer het de gasten naar wens is. Misschien leuk om te zien, maar aflevering 1, seizoen 3 (Nosedive) laat extreem zien wat de gevolgen hiervan kunnen zijn.

Het kleine hapje bij het inchecken. Het uitgebreide lopende buffet met de mogelijkheid om heerlijk buiten te zitten. De bedden zijn fantastisch, evenals de aankleding van het hotel. De afstand tot het centrum van Oirschot en de mogelijkheid om lekker in de omgeving te wandelen.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Kamers waren niet geweldig maar de locatie en ontbijt maakten veel goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Kleine kamers (wisten we vantevoren) maar die ook nog eens zeer warm/benauwd waren. Bij binnenkomst was het tapijt in het gangetje in de kamer nat. Wij dachten dat het tapijt gereinigd was maar 's avonds bij het douchen bleek dat het water niet goed weg liep en in no time liep het water het gangetje in. Hierdoor hebben wij geen gebruik meer gemaakt van de douche. Voor het bedrag dat je betaald voor een overnachting had er op zijn minst een koelkastje, telefoon om de receptie of andere kamer te bellen, airco !!! moeten zijn.

De locatie was top, 5 min wandelen naar het centrum. Bedden lagen heerlijk, ontbijt was geweldig!!! Personeel bij het ontbijt super vriendelijk. In de bar schenken ze goede witte wijn voor een redelijke prijs. Kamers zijn erg goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Uitstekend voor een zakelijk verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Geen balkon of terras bij de kamer. Uitzicht op industrieel gebied.

Prima kamer en uitstekend ontbijt en diner. Bijzonder aardige medewerkers. Kamer klein, maar met alles er op en eraan en fijne bedden.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Noodzakelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Veel te kleine en benauwde kamer. Geen airco en warme zon op het raam. Was wel bekend bij de receptie werd gezegd. Slecht geslapen door de warmte. Ook het eten was niet super. Gekke rauwe groente.

Lokatie en het ontbijt

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Goed hotel, wel warm.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

De kamers hebben geen individuele temperatuur regeling of airco. Wij vonden het erg warm op de kamer, vooral 's nachts. Dit terwijl wij het raam 's middags bij binnenkomst al hadden open gezet.

Prachtig hotel met prachtig verzorgde kamers. Hotel en kamer waren erg schoon, ook badkamer was piekfijn in orde. Ontbijt was uitmuntend; heerlijke verse ingrediënten en alles was prima voor elkaar.

Mixed feelings
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

De kamer was bloedheet en er was geen airco. Met het raam open waren de muggen er snel bij. Ik heb begrepen dat er een zonwerende folie komt, maar of dat voldoende helpt, weet ik niet. Een hor zou ook al helpen. Als ze dit oppakken, dan gaan ze zeker tussen een 9 en een 10 scoren!

Het hotel is prachtig, evenals de kamers. Het restaurant is uitstekend, het ontbijt voortreffelijk en de bediening super.

Heerlijk ontbijt en super diner in het restaurant!
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Zaterdagavond waren er veel restaurant bezoekers en anderhalf uur gewacht vooraleer we konden eten. Maar het menu beloonde wel het lange wachten.

Heerlijk ontbijt en super diner in het restaurant! Menu in restaurant is top qua prijs/kwaliteit!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Heerlijk 4 sterrenhotel met geweldige brabantste gastvriendelijkheid op een toplocatie
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Er viel me eigenlijks niks tegen, ideetje zou misschien kunnen zijn om een kleinschalige low budget fietsverhuur aan te bieden (voor ouderen en festivalgangers)

Locatie, brabantse gastvriendelijkheid(persoonlijie benadering) en dat bij een hotel wat inmiddels 4 sterren heeft. Is een bijzondere combinatie. Ook het deftige in combinatie met kleinschaligheid bevalt me prima.

Fantastisch👌 zeker voor herhaling.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Met warm weer zou een airco op de kamer fijn zijn. Want anders is het erg warm op de kamers.

Mooie kamer en goede bedden. Ontbijt goed verzorgt en vriendelijk personeel

Goed ontbijt, heerlijke koffie.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Voor een volgende keer toch maar een ruimere kamer boeken, kamer van 16m2 was achteraf gezien aan de kleine kant. Mooie douche, maar na een douche beurt heerst er code oranje, slechte afvoer.

Goed ontbijt, heerlijke koffie. zeer vriendelijk en betrokken personeel.

Perfecte locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Heel mooie kamers maar iets te klein.

Het ontbijt en de ligging om te fietsen of te wandelen is perfect. Heel dicht tegen het Centrum met veel eetgelegenheden.

• Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Heb niks kunnen vinden wat tegen viel

Het is een heel mooi en gezellig hotel. Ontbijt was super. En ze hebben ons heel goed geholpen met fietsen en met een mooie fietsroute. Kan het iedereen aanraden om er eens heen te gaan. En het personeel is ook zo vriendelijk.

Fantastisch hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Badkamer aan de kleine kant, zeer warm in de kamer

Personeel van smorgens tot savonds steeds even vriendelijk, uitstekende bar en restaurant , kamers met alles voorzien, zeer goeie en grote bedden, fantastisch ontbijt

Goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Alleen een lek aan de wastafel kon niet opgelost worden en was wel vervelend. Toen de vloer in de badkamer volledig nat werd, hebben we een emmer gevraagd. We hebben een handdoek in de emmer gelegd om het druppen niet te horen maar dit duurde niet lang. Het was moeilijk slapen met dit gedrup. Dit is natuurlijk een uitzondering en jammer als jij dit treft.

Goed ontbijt. Uitstekend diner. Heel goede ligging op 5 minuten wandelafstand van het centrum.

super goed

helemaal niets.

het ontbijt was echt super. ook was alles zo mooi gerenoveerd en het personeel was heel vriendelijk. De locatie is top vlakbij het kleine centrum met volop terrassen.

Heerlijk verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Kamers klein maar fijn. Lekkere douche. Niet echt een plek om je handdoeken op te hangen. Die gingen over de stoel, maar dat is niet echt hygienisch, zeker niet omdat wsl iedereen dat doet. Ontbijt was perfect en het hotel is prachtig ingericht. Vriendelijk personeel, goede sfeer. Prachtige omgeving! In het restaurant alles spik en span. Het enige wat me opviel is dat keukenpersoneel ringen droeg. Wij komen vast nog eens terug!

Aangenaam verblijf en lekker gegeten (avondeten en ontbijt)
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

We werden hartelijk ontvangen door het personeel in een zeer net hotel. Niets aan te merken op de kamer. 's Avonds aten we in het hotel op het terras en hebben uitermate lekker gegeten, en ook het ontbijt was lekker en uitgebreid. We kunnen dit hotel zeker aanraden.

Ondanks de kleine negatieve dingen toch zekers weer voor herhaling vatbaar, dit was de 2-de keer.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Het afvoerwater systeem werkt niet 100%, vooral van het wasbakje, van de douche was iets beter maar het water van de stortdouche kon hij bij lange na niet aan. Enkele leden van de bediening vergaten andere tafels in de gaten te houden en richten zich op de "duurdere gasten", moesten daarom te lang wachten [+/- 20-min] op ons volgend drankje.

Geweldig ontvangst bij de balie, incl. aperitiefje. Het eten was uitstekend, het personeel was zeer attent en wees ons op de mogelijkheden, op een enkeling na dan.

Voor de aanbiedingsprijs was het een prima kamer. Voor de normale prijs minder gehorig graag.
    • Deluxe Tweepersoonskamer (24 m²)

Bij ontbijt kon je niet zelf koffie/thee pakken. Dit moet je aangeven of wachten tot ze je bij je tafeltje komen vragen. Kamer was wat gehorig, ik hoorde de tv van de buren, af en toe gestommel op de gang en in de nacht 2x de cv aan horen slaan.

Het diner was lekker, de gangen werden met een mooie tussenpauze geserveerd, het personeel was vriendelijk (een enkeling kwam wat verlegen over en heel soms gemaakt vriendelijk). Ht ontbijt was uitgebreid genoeg. Kamer en badkamer waren schoon.

.We hebbben heerlijke dagen gehad en gaan zeker terug we boeken dan wel een grotere kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

De kamer was wel erg klein voor 2 personen onhandige kledingkast kleine badkamer wel luxe ingericht

Heerlijk ontbijt, het diner is ook zeker een aanrader,zeer vriendelijk personeel en inrichting was top.

Tophotel met de lekkerste bedden ever!!
    • Comfort Tweepersoonskamer (16 m2)

Een prachtig hotel, mooie kamer, prima douche en de lekkerste bedden ever. Het ontbijt was heerlijk en super uitgebreid en vers. Er hangt een prettige sfeer. Personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Gemakkelijk parkeren op het terrein.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel de Leijhof Oisterwijk