Beoordelingen over Hotel de Paasberg 3-sterren

Arnhemseweg 20-22, 6711 HA Ede, Nederland

#8 van de 8 hotels in Ede

6,1

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 18 november 2018

doe maar niet als je een goede nachtrust wilt

het is een hotel wat niet weet wat het wilt. veel polen die laat binnen komen zeer gehorige kamers momenteel word er wel opgeknapt maar er is geen visie, buitenkant en lobby zien er netjes uit. kamer op het eerste zicht netjes maar dan met doorgelegen bedden ook wel bekent als hangmat.. een badkamer die nodig aan een complete renovatie toe is.

de lokatie is geweldig vlak bij het bos en heel dicht bij het centrum met meerdere barretjes en winkels

• Beoordeeld op: 17 november 2018

Men was het hotel aan de buitenkant aan het renoveren...

Men was het hotel aan de buitenkant aan het renoveren waardoor overlast ontstond. Parkeerplekken waren ingenomen door personeel. Het ontbijt blonk niet uit in creativiteit. Schilders waren overal aanwezig, ook in de ontbijtruimte. Rond 10.00 verzamelde de bouwvakkers zich rond een grote tafel in de ontbijtzaal en voor die tijd liep de uitvoerder/aannemer met zijn telefoon zenuwachtig hard pratend door de ontbijtzaal heen en weer.

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Gezellige omgeving dichtbij het centrum, jammer dat de kamer zo tegen viel.

Kachel was stuk, kapot bedlampje, kapotte wastafelkastje, de kou kwam door het raam in de badkamer. Bed is versleten, de vering voel je. Kortom de kamer is nodig aan renovatie toe!

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Het was een noodzakelijk kwaad anders hadden we het niet gedaan.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een verbouwing gaande welke niet werd vermeld in de aanmelding. Een en ander was storend en had naar mijn mening vermeld moeten worden. De verbouwing was inpandig.

• Beoordeeld op: 10 november 2018

Matig verblijf, geluidsoverlast midden in de nacht.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Extreme Geluidsoverlast met name tussen 3 en 5 s’nachts van personen een verdieping onder ons. Niet normaal, vooral met 2 jonge kinderen die daardoor niet konden slapen. Maar ook voor ons als ouders.

• Beoordeeld op: 8 november 2018

4,5
    Eens, maar niet weer.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een verbouwing gaande, waardoor er rommel was en onveilige situaties bijv bij een stopcontact. Er was geen enkel haakje aan de muur om iets op te hangen en de kamer oogde armoedig en onverzorgd.

Toen bleek dat er op de kamer geen föhn beschikbaar was werd na enig aandringen een nieuwe fohn uit de vitrine gehaald en overhandigd.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Vriendelijke medewerkers
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Discotheek in de buurt echt wel storend + geluid over t algemeen wel wat hinderlijk + het hotel kan wel wat kwalitatieve vernieuwing gebruiken

Vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Hotel Ede
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat ons tegenviel was dat het erg, maar dan ook erg gehorig was in de kamer! Wij konden horen wat de buren te vertellen hadden. Wij zaten in de kelder en moesten met een of een andere goederenlift. Verder waren de bedden erg zacht, hier en daar schimmelplekken in de badkamer, oudbollig en weinig parkeerplekken op locatie! Gelukkig gebruikten wij dit hotel alleen om te slapen na een avondje stappen, want langer had ik er niet willen blijven.

Wat ons het meeste beviel was de locatie. Je bent binnen 3 min al in het mooie centrum van Ede. Personeel was erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Lekker geslapen goed ontbijt vriendelijk personeel.

Er lagen erg veel handdoeken. Dat is niet nodig De deur naar het balkon ging niet op slot ( kamer 170) ik had er geen last van hoor , meer handig voor jullie om te weten

Mooie locatie dicht bij het centrum Vriendelijk personeel Goed ontbijt en goed geslapen

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

goede locatie, aardig personeel maar allemachtig wat een herrie buiten!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Wij hadden veel klachten gelezen over geluidsoverlast maar wij zijn toch gegaan. Helaas was t vréselijk, wij vonden de gehorigheid niet het probleem maar de hele nacht zaten er mensen buiten keihard te kletsen, ik denk dat er een uur stilte is geweest maar om 600 smorgens begon het weer. De receptie zou dit oppakken maar omdat ik deze klacht al vaker heb zien voorbij komen neem ik dit niet erg serieus. Wij komen in ieder geval niet meer terug. Jammer want is verder prima plek en hotel.

Hotel ziet er mooi gestyled uit, leuke zitjes e.d. Ontbijt was prima. Kamers voldoende.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

goed voor 1 nacht

kamer had wat achterstallig onderhoud : veel vlekken op vloerbedekking, scheef hangend handdoekenrek, niet werkende bedlampjes

goed ontbijt, vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Ik kom hier niet meer terug.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluidsoverlast! Een groep jongeren (?) die de hele nacht op de gang en in hun kamers herrie heeft lopen maken (wij zaten er precies tussen). Er was ook een lamp op de kamer die maar aan bleef gaan. Geen oog dicht gedaan. Toen we dit meldden, kregen we geen enkele compensatie, alleen maar: jammer, jammer, vervelend, zeg.

Ontbijt was voldoende.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Als je niet kunt uitrusten en niet wilt douchen vanwege miserabele badkamer, dan is prijs te hoog
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

- Badkamer had 10 jaar geleden al gerenoveerd moeten worden, zo verouderd en uitgeleefd heb ik na vele hotelovernachtingen elders niet eerder gezien - Luidruchtig. Als de gasten in de kamer ernaast niet rustig zijn heb je echt pech. De kamerdeur sluit niet goed, door spleten valt licht en geluid. We hebben lang wakker gelegen. - Er zijn een paar verlengkabels aan elkaar aangesloten (wat al niet mag) en de kabel ligt dwars over de vloer

Ontbijt normaal; roerei was vrij droog. Bedden iets langer dan standaard, wat prettig is.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Lekker geslapen, helaas redelijk oud/versleten (bad)kamer.

Ontbijt was gewoon, niet bijzonder. Geen tafel beschikbaar, aan bar eten was niet praktisch. De kamer was erg donker en btje oud/versleten. Badkamer niet uitnodigend. Balkon erg versleten en houtwerk tot aan rottend toe. Nodigt niet uit tot late uitcheck.

Toegankelijk en ook laat nog open. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Wij hebben buiten het gedoe met de fietsen om een super weekend gehad in de Paasberg.

Kamers zijn wel wat gehorig. Het stallen van de fietsen in de garage was een drama. Wij hadden net nieuwe fietsen, die tot twee keer aan toe op de grond waren gegooid toen wij deze 's-morgens wilden pakken. De garagedeur was ook weg?

Vriendelijke receptie en uitstekend ontbijt. De mevrouw van het ontbijt was super vriendelijk en het ontbijt heel goed.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Prima basic hotel voor een mooie prijs
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond het ontbijt wel wat prijzig ten opzichte van de kamerprijs en de variatie die geboden werd.

Ik had gezien de recensies weinig verwachtingen van dit hotel, maar dat was onterecht. De prijs/kwaliteit van dit hotel is meer dan goed. Nette kamers, schone badkamer, leuke lounge/ontbijtruimte en bovenal enorm leuk, behulpzaam personeel. Allemaal stuk voor stuk heel gastvrij.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Kamer was goed

Kon 's nachts de buren woordelijk verstaan (daar dus wakker van geworden.) Bij binnenkomst was het erg warm in de kamer. De andere dagen hier geen last van gehad.

Kamer was goed Bed was goed. Badkamer voldoende Lokatie prima (nabij centrum) Aantal parkeerplaatsen bij het Hotel Parkeergarage nabij. Diverse restaurants in de directe omgeving (op loopafstand)

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Eenvoudige, schone kamer.

We hadden een kamer aan de straatkant en verbleven op een doordeweekse dag waardoor het redelijk vroeg al wat rumoerig was op straat.

Eenvoudige, schone kamer. Prima voor op doorreis of voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Een kamer, waarin je niet wilt zijn.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer bevond zich in de kelder, een kelder zoals een kelder is, donker, muf en vochtig. Opslag van linnen en vuile was. Op een meter afstand van t raam was een blinde muur, waardoor de kamer ook donker was. Kunstlicht was altijd nodig.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

voor 1 nacht te doen om te slapen
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer rook niet fris. In de badkamer stonk vreselijk naar rioolgeur. Om die reden niet gedoucht, zo snel mogelijk de deur weer dicht.

de ligging van het hotel was prima, dichtbij centrum en gemakkelijk te vinden vanaf hoofdweg.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Goed hotel met vriendelijk personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Redelijk grote kamers. Bed was niet super maar voor een nachtje prima te doen. Ontbijt was zeer uitgebreid en was lang geopend. Hotel zelf is wel een beetje aan vernieuwing toe. In de lobby is dit duidelijk al gebeurd, ziet er goed uit.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Korte afstand naar goed restaurant en congrescentrum.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We sliepen in de kelder, totaal geen uitzicht, alleen een blinde muur. Het is nu gedeeltelijk een Polenhotel en dat is niet waar ik voor kies. Een groot gedeelte van de nacht stonden er mensen buiten, voor ons onderraam te praten. Daar vind ik iets van.

Korte afstand naar goed restaurant en congrescentrum.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

fucn

Geen welkom bij het ontbijt, weinig keuze beleg en brood Geen waterkoker ivm koffie/thee op de kamer Bar weinig uitnodigend

De kamer was net vernieuwd, was schoon en ruim. Echter nog geen haakjes om een handdoek op te hangen of een planchet voor de toiletspullen.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

De badkamer is aan modernisatie toe. De lift geeft geen veilig gevoel. Een broodrooster om toast te maken hebben we gemist.

Vriendelijk onthaal Fijn dat we nog iets konden drinken aan de bar Op wandelafstand van restaurants.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Kamer: Zeer netjes (alles proper, niets op aan te merken)

Verouderde badkamer met koude en warme kraan. Nog geen mengkraan. Er zijn volop werken aan de gang, dus het kan alleen maar beter worden!

Kamer: Zeer netjes (alles proper, niets op aan te merken) Verzorgd ontbijt, gezellige bar/ontbijtkoek Mooie inkom Parking aan het hotel is gratis en de Wi-Fi ook!

• Beoordeeld op: 24 september 2018

5,5
    Het ging wel ,denk niet dat ik nog een keer zou boeken.

Ik was met mijn moeder van 84 .Als je wilde douchen moest je in het bad staan,dat hadden ze wel kunnen vermelden op de site.En dat je er niet kon lunchen vond ik jammer.Beneden de receptie en bar zag er modern uit maar de rest vond ik beetje gedateerd.

Ontbijt was goed.Personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

vies en gedateerd

De kamer en de badcel stonken naar eten. De badcel was vies. Er lagen haren in het bad en in het douche-putje . Het hoekkastje boven het bad was vies. Het kastje boven de wastafel was ook vies. De deurkruk zat los en kwam er volledig af Het kozijn was rot De muur was beschadigd. De deur was ook beschadigd De wastafel was stuk. Het hotel was erg gehorig van de ander kamers kon je alles horen. Alles was gedateerd, oude troep Dus dit hotel nóóit meer !!

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Zie bovenstaande criteria, we waren over algemeen tevreden.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt viel tegen. We kregen oud brood. Voor de prijs van € 12,50 pppn verwacht je toch wel iets beters. Wij vinden het erg belangrijk om een goed ontbijt te krijgen. Ook werden 2 dagen de bedden niet opgemaakt, dit kan mogelijk te maken hebben met drukte i.v.m. wisselen van matrassen.

Kamer was netjes.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

In het centrum
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit was geen kamer maar een gat (cel?) in de kelder met een muur ervoor. Matrassen en flink vuil op de gang, vies douche gordijn, geen föhn en akelig tapijt. Ik weet wel dat hotelkamers duur zijn maar voor 50€ zonder ontbijt verwacht ik ook in Nederland iets meer. Ik moet vaker naar Ede, maar in dit hotel zeker niet nog een keer.

In het centrum

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Mooie locatie, alles op loop afstand.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De luchtverfrisser bij de ingang, uitzicht op het andere gebouw, wat nu permanent gehuurd worden door (Oost Europeanen). Gehorig op de gang. Weinig parkeerplaats.

De ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima overnachting gehad mede dankzij de locatie t.o.v. onze afspraak

Faciliteiten badkamer

Kamers waren geheel nieuw waardoor er of nog wat ontbrak of dit gaat niet komen. Bijvoorbeeld geen ophangmogelijkheid voor de handdoek in de badkamer. Geen kastje o.i.d. voor toiletspullen. Geen fohn aanwezig. Kamer zelf keurig netjes en prima bedden. Wel redelijk gehorig. Ontbijt was prima, een goed buffet en een gezellige eetzaal.

Bad en ruime kamer.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen ventilatie in douche. Doucheslang kon niet heel hoog en lekte. Alles straalde wat oudheid uit, bed kraakte vervaarlijk op bepaalde punten.

Bad en ruime kamer. Leuke meubels.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Slecht
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Extreme lawaai van andere gasten. We konden niet douchen, kraan kapot, gaf alleen kokend heet water. Wasbak liep niet door. Nachtlampje kon niet aan, was geen stopcontact voor. Contactdoos van de wand af. Vieze lucht in de kamer. Bij het uitchecken doorgegeven, bleek er al een lijst met gebreken voor die kamer te zijn waar niks aan gedaan was in de tussentijd.

Uitchecken

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Redelijk, uitgezonderd personeel da zeer vriendelijk was
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer bevond zich in het souterrain . Zeer slechte verlichting in de kamer. Badkamer had maar 1 spotje dat nauwelijks licht gaf. Scheren/opmaken was hiedoor niet te doen in de badkamer. 2 nachtkastjes met bedlampjes. 1 bedlampje kon niet gebruikt worden, omdat er geen stopcontact was. In lange muur zat een verzamelpunt met draden, zonder beschermdeksel . Bedden te zacht. Betrof kamer nr 8

Ontbijt was goed. Personeel vriendelijk

Ik heb verwacht een familie kamer gekregen, maar daar kreeg...
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb verwacht een familie kamer gekregen, maar daar kreeg ik niet, in plaats van dat moet ik nog extra kamer nemen en uiteindelijk heb ik toch gedaan anders zondig voor mijn geld. Het gang/kamer op zaal (begane grond) waar ik verblijf het ruikt niet fris en benauwd. Het koude water bij de ligbad doet het niet waardoor heb ik toch bij de andere kamer ging douchen. Het personeel ook is minder vriendelijk.

Goed geholpen bij het inchecken.

Tweemaal aangegeven een veganistisch ontbijt te wensen. Eenmaal aangekomen bij het ontbijt bleek dit niet te zijn doorgegeven waardoor er behalve het fruit weinig voor mij was. Ook zat het systeemplafond in de kamer los waardoor deze bij elke windvlaag lawaai maakte. Badkamer was ook zeker aan vernieuwing toe.

Goed geholpen bij het inchecken.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Neem oordopjes en handdoeken mee

Regelmatig veel lawaai van andere (dronken Poolse) gasten (die daar klaarblijkelijk permanent verblijven). Op een verblijf van 9 nachten tweemaal (waaronder de laatste nacht) geen schone handdoeken en WC papier gehad en bedden onzorgvuldig opgemaakt. Volgens de directie zou dit te wijten zijn aan problemen met de wasserij. Dit kwam echter niet als bijzonder geloofwaardig over.

De ligging van het hotel, dicht bij het centrum van Ede. De prijs per nacht.

Goed te doen voor 1 nacht
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer had heel weinig licht (Was ook een licht stuk) en in de slaapkamer deed er ook een nachtlampje het nier omdat er geen stopcontact zat. Ook zat er een gat in de muur?

Personeel was aardig en behulpzaam

Prima verblijf.

Spiegel in badkamer. Eigenlijk was dat zo een ouderwets medicijnkastje, miste een van de drie deurtjes. Er was minder goed licht bij de spiegel. Eigenlijk miste ik ook vergrootspiegel.

Wij hadden per ongeluk portemonnee laten liggen bij vertrek. Gelukkig na telefonisch contact bleek hij gevonden te zijn en konden we hem ophalen bij receptie. Sowieso heel behulpzaam, vriendelijk personeel.

Het was voor ons prima. Omdat wij alleen kwamen voor het slapen. Anders was het wel erg karig hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeer belijdt. Vaken zijn zo smal dat je vaak klem gezet wordt.

Balkon is niet veilig met een kindje. Beden zijn goed en schoon. Ontbijt prima. Maar voor de rest niks verwachten. Dan is het prima. Voor 1 nachtje goed te toen. Basic kamer geboekt. Nou dat was het ook. Er was flink gerookt op de kamer. Jammer dat ik niet wist dat dit een rokers kamer was.

Ontbijt is prima, kost dan ook wel 12,50, maar ruime keus.

De begane grond is sinds een maand verbouwd met extra kamers. Ze zijn dus gloednieuw en worden verhuurd als comfort kamers, echter ze zijn een stuk kleiner dan de comfort kamers op de eerste etage en hebben geen balkon. Toen we er iets van zeiden werd er wel direct een andere kamer voor ons geregeld. Zou beter verhuurd kunnen worden als basic kamer!

Ontbijt is prima, kost dan ook wel 12,50, maar ruime keus. De helft vh hotel is verhuurd aan een Pools uitzendbureau , maar je hebt geen last van deze bewoners. Maken geen gebruik vd eetzaal. Personeel is heel vriendelijk.

Voor 1 nacht te doen maar geen tophotel.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De badkamer was zeer verouderd, bedden doorgezakt. Water liep niet weg bij de wastafel en er zat geen stop bij het bad. Geen telefoon en informatie over bijvoorbeeld de tijden van het ontbijt op de kamer.

Kamer zag er netjes uit.

Een echte fan op de kamer tegen de warmte : hoe fantastisch...
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets : voor dit geld een vd beste hotels ever 🎾 ga zo door guys

Een echte fan op de kamer tegen de warmte : hoe fantastisch toch : alles is mogelijk : wel / geen ontbijt : zien we later wel : hallo : barservice tot 01.30 : waar vind je dat : mooie lobby en lounge: buiten ook prima : voor en achter : topwinkel 🎾

Een erg warm verblijf

Geen enkel raam kan open op kamer 2 (Comfort!), het is er dus super heet, handdoekenrek ontbreekt nog, koffie/thee faciliteiten op de kamer zijn er niet terwijl wel vermeld --> dit werd goed opgelost door gratis koffie/thee in de lounge.

Goede bedden, nette kamer en badkamer

Niet prettig.

Te gehorig, kamer was erg warm. Bedden waren erg ingezakt en grotste deel van plafons zat onder lekagepelk. Voor dat prijs had ik iets meer comfort verwacht.

Omdat het een zakelijk bezoek betrof en geen vakantie, voldeed het hotel op zich wel voor het doel.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was behoorlijk gedateerd. Slechts een bedlampje i.p.v. twee. Geen licht boven de spiegel in de badkamer. Enkele vloertegels in de badkamer waren stuk. Handdoekenrekje in de badkamer hing ongeveer boven de w.c. Hinderlijke sigarettengeur van de gebruikers van de aangrenzende kamer (balkonnetjes zaten nl pal naast elkaar). Balkonnetje op zich: niet appetijtelijk. En dan hadden we nog wel een standaardkamer gekregen i.p.v. een basic-kamer! Kortom: dit hotel kan wel een make-over gebruiken. We hadden er absoluut meer van verwacht.

De vriendelijkheid van het personeel. De eet/ontbijtzaal zag er goed uit. Ook het terras was prettig. De kamer en badkamer waren schoon. Fijne bedden. Er was (heel attent) een ventilator in de kamer gezet i.v.m. de hitte.

niet meer
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers rook niet fris, slechte lucht met geurtjes proberen te verhelpen. Nare LED verlichting. Bedlampjes die niet aan kunnen, geen stopcontact. Plaats dan geen lampje. 1 lichtpunt in de badkamer. Bed met bobbels. Je bent echt weggestopt in de kelder.

Redelijk als je 1 nachtje gaat
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Veel geluidsoverlast van andere kamers, echt woordelijk te verstaan. Tot diep in de nacht veel herrie. Wastafel liep niet door, douchen in bad en geen thermostaat kraan. Geen koelkast op kamer en ook geen koffie en thee mogelijkheid op de kamer. Ook de bedden waren erg doorgezakt

Het personeel was erg aardig, het ontbijt was redelijk....

Mijn racefiets mocht mee naar de kamer.

Het hotel zat half vol met luid pratende, stevig rokende ik denk Poolse gastarbeiders. De kamer was loei heet door de zon die vol op de kamer stond. Ik ga hier nooit meer heen en zou het ook niemand adviseren.

Mijn racefiets mocht mee naar de kamer.

Op zich prima hotel maar ditmaal viel de kamer tegen (te gehorig)

Kamer 1 grenst aan de bar en je hoort dus de muziek door de muur heen. Irritant. Nog irritanter is dat de deur waar iedereen van boven doorheen moet naast deze kamer zit en veel lawaai maakt. Ik hoorde dus de hele nacht en ochtend alle gasten thuiskomen dan wel vertrekken. Kan daar iets aan gedaan worden? Had graag beter licht gehad in de kamer: een goede bureaulamp. tv-kanalen vreemde indeling.

fijn een terras aan voor- en achterzijde.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Locatie is prima - maar dat is dan ook het enige positieve!

Nou er viel veel tegen; - Mijn kamer (2) had geen raam of ventilatie waardoor het enorm warm was - De douche kon niet kouder gezet worden (was erg heet!) - Kamer was niet schoon (spinnen op de plafonds) - Veel polen in hotel die tot 's avonds laat erg luidruchtig waren (zowel binnen- als buiten) - Hotel muziek op de gang bleef tot laat aan en wat goed hoorbaar in mijn kamer - Doorgezakt bed, dito kussen - Ontbijt was zeer minimaal, roerei was lauw - Personeel was toonde erg ongeïnteresseerd achter de balie

Locatie is prima - vlakbij centrum en de veluwe

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Maar 50 euro toch overvraagd
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zat in de kelder met mijn kamer. Badkamer was bedroevend verder was het stoffig en rook muf. Uitzicht een stenen muur s’morgens weigerde de lift naar boven dit was heel benauwd zag geen trap naar boven!

Het bed

Met veel groene aanslag en te kleine balkon, kon je daar geen gebruik van maken.

De bedden waren doorgezakt, dus slecht. Jammer dat je moet meegenieten van de luidruchtige poolse werknemers, die in het hotel wonen. Voor ons hier geen volgende overnachting.

Ontbijt was goed. En vriendelijk personeel.

Prima kamer voor een schappelijke prijs.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij binnenkomst rook het nogal muf en bedompt in de kamer.

Schoon sanitair Op loopafstand van het centrum Geschikt voor als je een keer wat hebt in Ede.

Locatie was prima en het was schoon
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer die wij hadden leek niet op de foto. Erg misleidend! Zaten in de kelder en keek je naar buiten zag je de gasmeter. Ook kon de badkamer wel een nieuw kitrandje gebruiken.

Locatie was prima en het was schoon

Op de kamer valt wat aan te merken maar personeel, lounge en ontbijt maken het acceptabel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zonder meer gedateerd. Zelfs in de jaren zeventig van de vorige eeuw zou dit al een minpuntje zijn geweest. De kamer was ook best gehorig. Als je van een uitzicht houdt op een binnenplaatsje met een metalen trap is dit een aanrader. Deze kamer grensde aan de feestzaal en ik was gelukkig niet in het weekend te gast. Nu moet je voor 50 euro niet al te veel zeuren, maar dit kan beter. Polen die twee kratten bier naar binnen nemen voorspelt niet veel goeds voor de buren.

De ontvangst was bijzonder prettig. Vriendelijke mevrouw die ook meedacht en zeer behulpzaam was. Ook de dame bij vertrek was zeer vriendelijk en prettig in de omgang. Het ontbijt was, zeker voor dat geld, buitengewoon. Het bijbehorende restaurant is sfeervol en zeer behoorlijk.

Ligging goed.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Simpele kamer, maar dat was ook te verwachten gezien de prijs. Het geheel mag toch wel een keer een update krijgen.

Ligging goed. Weg oversteken en je zit in het centrum. Kon gratis parkeren op het terrein.

Geen voldoende t.a.v. het verblijf en gezien bovenstaand zinvol om het eens te inspecteren (3*?)
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De kamers waren gehorig en de hele nacht geluid van buitenaf. Het tappen van bier liet te wensen over, het has de uitstraling van appelsap (€ 3,00!!!) en het leek erop dat er weinig glaswerk was. Glazen meenemen, omspoelen om vervolgens te "tappen"! Veel achterstallig onderhoud, kapotte verlichting, ongelijke bestrating, sanitair van kamer zeer verouderd, niet hygiënisch en geen mech. vent. aanwezig, 4-kamer was qua oppervlak te klein waardoor o.a. stoelen en ronder tafel in de weg stonden, op balkon opletten waar je stond i.v.m. slecht tegelwerk, steile binnen trappen en geen grip op leuning(en), gebruikte bierviltjes van 4 uur daarvoor lag gewoon nog op de bar. Zit gelegenheid buiten was / werd niet schoongemaakt en zat onder de uitwerpselen. Beperkt soort fris en sterke drank aanwezig, niet uitgebreid.

Toiletgroep zag er goed en verzorgd uit. Ontbijt was naar wens. Gratis parkeren bij het hotel.

Het bed sliep erg lekker .
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er mag wel een update komen in de slaapkamer . Dus vernieuwing badkamer en meubels . Ook de lift was heel onduidelijk . De buitenste knop was stuk,waarmee je de deur open kan doen.

Het bed sliep erg lekker . En het bad was heerlijk .

Prima kamer voor de prijs: schoon, goed bed en vlak bij het...
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst hadden we even geen warm water, dat is snel opgelost door de receptie.

Prima kamer voor de prijs: schoon, goed bed en vlak bij het centrum van Ede.

erg gedateerd locatie goed niet voor herhaling

De kamer was erg gehoorig en de badkamer zat vol schimmel en de kraan is aan vervanging toe

wij hebben bijb mac donald ontbijt wij vonden het ontbijt veel te duur

Afstand tot congrescentrum.

Van 1 bed leek hoeslaken niet verschoond. Erg gehorig: vertrekkende gasten om 5:15 u., deuren, douche/toilet buren. Ontbijt op zich ok, warm ontbijt wordt vers klaargemaakt naar wens, echter laat met schoonmaken van lege tafels; geen schone tafel om aan te ontbijten. Kamer gedateerd, wel schoon op vermoedelijk hoeslaken na.

Afstand tot congrescentrum.

Verblijf was zeer goed , kan voor een paar dagen bij, als de kosten iets minder word..

Was iets te warm ,geen airco wel aanwezig een kleine ventilator .iiets tegehorig..

Was zeer gezellig en dicht in het centrum en behulpzaam,openbare vervoer was dicht bij , mooi winkel centrum, kamer was zeer schoon en ontbijt was zeer goed .

Goed, maar erg basic.

Vrijdag ochtends 6.45 wakker gemaakt door werkzaamheden in het pand. Timmeren, zagen e.d. . Heel vervelend. Geen stopcontact in badkamer. Dorpel overgang kamer naar badkamer. Slecht licht in kamer. Ook bij bedlampje, amper kunnen lezen in boek. Geen info op kamer over bv. arts, wat te doen bij brand e.d., geen welkom. Weinig parkeerplek, ook door werkzaamheden ,container, autoos werklui.

De lift. Geen trap lopen. Goed bed.

Redelijk Hotel met goede bereikbaarheid.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Meubilair was vlekkerig en gedateerd. De kamer bevond zich in een souterrain. Wel goede lichtinval maar totaal geen uitzicht. Het bed vond ik persoonlijk wat zacht.

Het centrum van Ede is op loopafstand. Goede parkeergelegenheid. Uitstekend ontbijt.

Klantvriendelijk en een goede ligging in Ede
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg warm in de kamer. De luxaflex in de badkamer was erg stoffig. Ook was het kasje boven de wastafel aan vervanging toe. Maar opzich niet erg. Maar dat zpu beter kunnen.

Goed hotel. We kregen een upgrade naar een grotere kamer. Verder konden we eerder inchecken omdat we naar een bruiloft gingen en anders pas 's nachts konden inchecken. Dat was erg fijn!

Oude kamer, niet voor herhaling vatbaar
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Om 11 uur kunnen inchecken. Nog niet op de kamers. 24:00 terug in het hotel na een concert. Gratis upgrade van basis naar standaard kamer. Het was erg oud, bruine lekkage vlekken op het plafond. Kitranden die los en vies waren. Barsten in de tegels van badkamer. Bruine kapotte plekken in het bad. Prijs was ook niet hoog, maar regelmatig voor die prijs ergens anders geslapen, maar een stuk beter. Dit is echt niet meer van deze tijd en kan al helemaal niet in Nederland. Kortom, wat hadden wij moeten verwachten bij de basis kamer, een ramp? Heel jammer dit.

Daar zijn geen woorden voor
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hotelkamer was nog gehoriger dan een tent en wij zijn na 1 nacht slapeloos vertrokken. De naast ons verblijvende gasten hadden voortdurend muziek aanstaan. In eerste instantie dachten wij dat zij naar een pornofilm zaten te kijken, tot wij op enig moment doorhadden dat zij zelf netjes gezegd de liefde bedreven en wel van 23.00 uur tot 6.00 uur. Net toen wij ingedommeld waren vertrok een Pools gezelschap. Al met al een nacht om nooit te vergeten....

De ontvangst

Mwah
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne er lag een verrotte aardbei naast het bed. kamers en gang gedateerd. Bij thuiskomst tot de ontdekking dat ik de Telefoonlader in stopcontact heb laten zitten in de kamer weinig respons personeel. Niet gevonden.... Kabeltv contactdoos los vd muur. Lichtschakelaar kapot

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Het was allemaal vrij gewoon, bed was heel goed, en dat is...

Kamers erg gedateerd, heel erg gehorig, ik sliep vlak bij een deur die tussen twee hallen in zat en die viel altijd met veel kabaal dicht, irritant, slecht voor de nachtrust.

Het was allemaal vrij gewoon, bed was heel goed, en dat is een belangrijk iets. Prettig iets, ook al was badkamer wat gedateerd, ik had meteen warm water uit een fijne douch kop.

Ach het was geen dure kamer.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er lagen zeer slechte doorgezakte matrassen op het bed, geen föhn, matig ontbijt. Deze kamer is aan renovatie toe!

De kamer was wel goed schoon en aardig personeel.

Hotel met prima prijs/kwaliteitverhouding, aanrader!

Zeer vriendelijk personeel. Nette kamers die ook goed schoon waren. Leuke lounge beneden waar je lekker kan zitten. Goed gelegen bij de Ginkelse heide en uitvalsbasis voor uitstapjes.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Funtionele kamers met een goede prijs/kwaliteit verhouding

De badkamer was echt aan een update toe. Geen ventilatie. Vieze voegen. Klein bad. Maar wel functioneel

Erg vriendelijk meisje achter de receptie die ondanks dat we niet meer konden annuleren, de tweede kamer heeft omgezet naar ontbijt. Prima Service! Verder prima functionele kamer voor het geld. Niets bijzonders.

Lekkere bedjes.

De kamers zijn erg gehorig. De tv van de buren kon ik letterlijk volgen. Als de andere buren gingen douchen kon je dat goed horen.

Lekkere bedjes. Gezellige kamer

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Het voldeed goed voor twee overnachtingen ivm zakenreis.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer lag in het souterrain. Daardoor geen uitzicht c.q. uitzicht op een grijze muur. Een avond was het wat gehorig. Kamer kon wat meer aangekleed zijn mbv een schilderij oid.

De regendouche!

Resultaat 1 – 75