Beoordelingen over Hotel de Pergola 3-sterren

Ds.T.O. Hylkemaweg 7, 8355 CD Giethoorn, Nederland

#15 van de 21 hotels in Giethoorn

Leuk hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het viel ons tegen dat er door onze kamer (nr 116) waarschijnlijk het afzuigsysteem ofzo liep zodat het niet lekker stil was op de kamer en al helemaal in de nacht niet. Ook viel het tegen dat er geen deur in het toilet/douche gedeelte zat.

Het ontbijt was erg goed en uitgebreid. En de ligging was perfect.

Hotel de Pergola
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

De badkamer was vernieuwd, het bed goed. Als je luidruchtige buren had kon je alles horen. Gelukkig hadden wij dat niet. Scheuren in de gordijnen , vlekken op de vloerbedekking.

De eetzaal en de ligging. Goed bed.

Kleinschalig centraal gelegen hotel met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Alles was ok.

Het hotel is heel centraal gelegen direct aan de parking bij aankomst. Kleinschalig hotel, fijn dat er een bad was en groot restaurant aan verbonden. Heel vriendelijke behulpzame mensen.

Was prima verder.
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

Kamer was wel klein, zonder extra's, alleen tv.

De ligging van onze kamer, begane grond met balkon. Geen last van de kermis. Ontbijt was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Voldoet aan de wensen voor een kort verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was schoon, alleen een opknapbeurt zou wenselijk zijn ;).

Het ontbijt was prima. Kamers niet groot maar voldoende voor een kort verblijf. Personeel vriendelijk. Ook prima gegeten.

we hebben een fijn verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was wat klein en verouderd

Het ontbijt was goed ,het personeel zeer vriendelijk, de kamer was gezellig en de bediening was top alsook het eten

Geweldige locatie en fijn personeel!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Enige minpuntje vond ik dat er geen deur in de wc en douche zat maar aangezien ik daar was met mijn zus was dat voor ons geen probleem.

Onze kamer was schoon en leuk ingericht. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid.

Verzorgd en net verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Voorzieningen op de kamer konden beter. Voorbeeld: geen producten aanwezig zoals zeep, zakdoekjes ea.. Amper ophang mogelijk voor handdoek of washandje.

Er was een heerlijk verzorgd ontbijt.

Geweldig verblijf, een echte aanrader
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Water

De geweldige locatie, iedereen was super vriendelijk. Uitzicht kamer, gratis parking voor de deur. Mooie ruime badkamer. We hadden Giethoorn culinair geboekt wat zeker een super ervaring is.

Mooi gelegen maar verder niets speciaals
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles is aan een opknapbeurt toe ...personeel alles behalve vriendelijk op uitzondering van 2 mensen (aan het onthaal leuk ) ..ontbijt niet verzorgd koude omelet vliegen aan de charcuterie ...eerste ochtend nog beschermd daarna geen deksel meer op !!!! . Ook verouderd bijv cornflakes in een gesloten pot met lepel erin !!!

De locatie .goed bed

Locatie en kamer prima.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Water

Het ontbijt was ruim en gevarieerd, maar wanneer je een warm ontbijt aanbiedt, is het fijn als het ook warm ís. Eieren, spek, worstjes waren allemaal koud. Ik bedoel niet lauw, maar KOUD. Toen ik aan de eigenaresse vroeg om een warm eitje, was haar antwoord, dat het bij het buffet warm gehouden werd. Niet dus. Uiteindelijk werden er koude eieren naar de keuken gebracht en in de magnetron opgewarmd. Dat is niet heel smakelijk. De gastvrouw sommeerde (ik heb er geen ander woord voor) een van de meisjes van de bediening (heel aardig en voorkomend) op een manier waarop ik het niet fijn zou vinden om benaderd te worden. Gastvrouw gastvrij? Wij vonden van niet.

Kamers en locatie prima. Kamer was schoon en het oude centrum op loopafstand. Het was erg warm, maar er stond een goed werkende ventilator op de kamer, waardoor het 's nachts niet te warm was op de kamer.

Ligging perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

Ligging perfect. Restaurant aanwezig en heerlijk gegeten. Ontbijt goed en de mogelijkheid om buiten te nuttigen. Verhuur boten makkelijk voor de deur en niet duur. Degene die de rondvaart deed genoot van wat ie deed !!

Kamers waren netjes.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het ontbijt viel tegen. Diepvriesomeletten, was niet te eten.leek wel kauwgom en ze dreven in het water. Verder zeer sobertjes. Croissants waren wel lekker en vers.

Kamers waren netjes.

Prima uitvalbasis voor activiteiten
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

Het ontbijt viel tegen. Erg standaard, sap uit pak, fruit uit blik, fabriekskaas. Ik had voor deze prijs iets meer verwacht.

Mooie kamers, schoon, goede ligging. Leuk eigen terras aan het water.

Het ontbijt was goed, de kamer liet een beetje de wensen...

De kamer

Het ontbijt was goed, de kamer liet een beetje de wensen over, het restaurant was goed, personeel heel vriendelijk. De foto's zijn wel een beetje te mooi voorgesteld.

Net hotel maar te weinig comfort

Kamers waren klein en heel basic maar wel proper. Om 22u was alles in het hotel gesloten, we hadden toch gehoopt op de kamer een waterkoker met koffie en thee te vinden. Van sommige grote kamers had men er 2 gemaakt, met een tussendeur, gevolg.... we hoorden de buren praten alsof ze in onze kamer stonden.

Ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

De accomodatie was teleurstellend, maar de keuken maakte veel goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

De kamers zijn erg klein en gedateerd en niet erg schoon. We kregen in eerste instantie een kamer toegewezen, waarin een deur naar de badkamer annex toilet ontbrak. Een brede opening zonder deur, dat had ik nog nooit gezien. Die kamer heb ik geweigerd, ik was er samen met mijn oudste zoon. In de badkamer is geen planchet of krukje, waar je iets kwijt kunt, erg lastig, als je voor de wasbak staat De ontvangst aan de balie bij aankomst was niet erg hartelijk en zo'n eerste indruk laat sporen na. Verder was het personeel erg vriendelijk. De ligging is ook prima, we zijn direct gaan varen na aankomst. Ideaal.

Het ontbijt was prima, een ontbijtbuffet met een grote keus aan broodsoorten, sappen, yoghurt en fruit en lekkere koffie, kaassoorten en vleeswaren. Ook het eten in het restaurant is uitstekend.

heerlijk/relaxed verblijf, voorzien van alles wat je nodig hebt, voor een paar dagen erop uit.
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

kan niets bedenken op dit moment wat tegenviel!! Het was een zeer aangenaam verblijf in een mooie omgeving.

Mooi en goed gelegen kleinschalig hotel. Kleine kamer maar comfortabel. Mooie badkamer, met douche. Prima ontbijt met verse producten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het restaurant/brasserie gedeelte is prima, met een mooie kaart. Goed eten, wel zeer grote porties.

uitzicht vanaf de kamer was mooi
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

Het ontbijt kon iets beter , het spek bij de eitjes lag erbij alsof het niet gebakken was alhoewel het meisje van dienst alle tijd had, ze zat (lag half in de zetel de (stoel) geen zicht voor iemand die in de keuken zou moeten staan ,de fruitmand kon ook iets beter vers fruit voor de rest was het ok ook de bediening liet een beetje de wensen over toen we s'avond en s'middag iets gingen eten, s'middags bij onze toast geen bestek , ja toen we onze toast al op hadden kwam de ober met bestek en het was niet druk zaten alleen op de terras , en avonds kon de plakkerige tafel wel een een nat vodje gebruiken en een tafelnapje in papier of iets anders om ons eten op serveren , was nie zo proper en ook weer geen drukte dus tijd genoeg om zo'n kleine dingen proper te hebben ,punten om te verbeteren !! maar zo doen hun best !!!!

uitzicht vanaf de kamer was mooi

Het diner was voortreffelijk .
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

De grote van de hotelkamer .Ventilatie van de kamer slecht. Slechts 1 raam te openen en dan erg lawaaierig.

Het diner was voortreffelijk . Ontbijt goed. Zeer vriendelijk en correct personeel.

Prima locatie, een aanrader.

Vriendelijkheid personeel tijdens ontbijt. Een lach en een vriendelijk woord kost niets, maar dat was te veel voor deze dame.

Prima locatie, een aanrader.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

perfect
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het ontbijt had iets uitgebreider gekund. Alleen witte bollen. Geen bruine bollen

Mijn man heeft sinds kort een scootmobiel ik had er geen rekining mee gehouden tijdens de boeking. Werden direct naar begane grondover geboekt.

Het was genieten

De matrassen

Het ontbijt was voor ons goed er was van alles ; vlees kaas eitjes fruitsap koffie enz. De kamer was klein maar proper maar de matrassen waren niet zo best, goed voor twee nachten we hadden pijn in onze rug. Maar de omgeving is prachtig we gaan zeker nog eens terug.

Prijs - kwaliteit zeer goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Water

Ontbijt had uitgebreider gekund.

Spare-ribs zijn de beste van Nederland beweren ze, en ze hebben ook nog gelijk :) Mooi en verzorgd hotel. Prijs - kwaliteit zeer goed. Fluisterbootjes zijn vlakbij :)

Bedden waren goed maar vrij smal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was redelijk standaard niet heel bijzonder. Badkamer was oud bollig. Vies douchegordijn. Geen waterkoker oid op de kamer is jammer.

Bedden waren goed maar vrij smal. Leuk Uitzicht vanuit de kamer. Vrij parkeren aan de achterzijde van hotel was fijn.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Niet bijzonder.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Water

De kamer is erg gehorig, gesprek van de buren op normale toonhoogte is letterlijk te volgen. We kwamen aan om half 10 op zaterdagavond en er was geen kop koffie meer te krijgen. Restaurant en bar waren gesloten terwijl er toch een behoorlijke bezetting was.

Mooie omgeving, prima ontbijt

Was een top hotel op een prima locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het enige minpuntje was de douche; deze is in het bad met een minidouche gordijn waardoor alles zeiknat wordt...niet echt handig.

Ontbijt was prima, kamers waren keurig, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 november 2017

net hotel direct naast het centrum van giethoorn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

De kamers zouden horren voor de ramen kunnen gebruiken, nu in november maakt het niet veel uit maar ik kan mij bedenken dat in het voorjaar zomer je graag de ramen wilt open houden maar dan zijn er veel muggen in dit gebied.

parkeren naast het hotel, simpel maar goed ontbijt incl. en de bedden waren ook goed.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

- Het personeel is vriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

- Het bubbelbad rook eg muf - Uit het ventilatieventiel viel een dikke stofwolk. In het ventilatieventiel zat ook zoveel stof dat duidelijk te zien was dat de ventilatiekanalen in geen 10 jaar schoon zijn gemaakt. - Er zaten spinnenwebben boven het bed

- Het personeel is vriendelijk - Het restaurant is best goed. Vooral de spareribs zijn aan te raden. - Goede locatie mocht je Giethoorn willen toeristen.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Goed hotel!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bar was vrij vroeg gesloten, dat was een minpuntje, maar ja het was buiten het seizoen.

Ontbijt was goed, diner was heel goed en de kamer was niet groot maar voldeed.

Heerlijk genoten van de prachtige omgeving en de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was luidruchtig. De Chinese buren rookten op hun kamer. Deze rook trok onder de deur tussen de kamer door. Dit gemeld bij personeel die hier adequaat op reageerde. Kamer zelf was mooi, badkamer is aan vervanging toe.

Heerlijk genoten van de prachtige omgeving en de vriendelijke, gezellige benadering van het personeel

heerlijk, van genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We wisten dat het hotel aan het renoveren is, de kamer was al gebeurd, de badkamer moet nog gebeuren. Maar ondanks dat de badkamer verouderd is, wel schoon en een prima douche-straal. Een waterkoker met wat thee/koffie zou fijn en gastvrij zijn. De dame bij de receptie was vriendelijk, maar zakelijk. Als ze willen dat " je met een glimlach vertrekt" (staat in hun folder) dan kan er toch op z'n minst gevraagd worden of het verblijf naar wens was.

Goede bedden, leuk zitje, mooi uitzicht. Prima aanbod diner in het restaurant en uitgebreid ontbijt. Jongedame van de bediening heel vriendelijk.

Prima voor een dagje Giethoorn
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

Gehorig . Soms leek het of de bewoners van de kamer boven ons, door het plafond kwamen. Tevens vonden wij de bedden veel te zacht.

Klein sfeervol hotel direct aan het water gelegen, huurbootjes voor de deur.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Geslaagd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers zeer gehorig, s'avonds/s'nachts hadden de Aziatische gasten weinig normen en waarde wat geluid betreft.

Ontbijt en eten in het restaurant, gratis parkeren, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Het ontbijt was prima, vriendelijk personeel, kamer in orde,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de omgeving na 20 uur is alles en overal gesloten, geen gelegenheid meer om de avond af te sluiten met een glaasje en wat gebabbel over de voorbije dag samen met de vrienden, Hotel kun je wel nog iets bestellen tot 22 uur en dan gesloten

Het ontbijt was prima, vriendelijk personeel, kamer in orde, de omgeving met de bootjes mooi, mooi, s'nachts zeer rustig hotel

heel goed!

het weer

heerlijk ontbijt, 's avonds lekker eten, vriendelijke ontvangst, leuk personeel, héél goede ligging van het hotel, op wandelafstand van het oude stadsgedeelte! ruime parkeergelegenheid, knusse kamer

Prima ontbijt en aardig personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima ontbijt en aardig personeel. Ligt op een mooie plekje aan het water. Ook een fluisterbootje gehuurd, erg leuk! Ik was mijn tas vergeten maar die wilde zonder probleem opsturen. Top!

Een aanrader als je er eventjes tussenuit wilt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De geluidsisolatie van de kamer was slecht. Onze buurman hield ons twee nachten wakker door zijn gesnurk.

Het hotel is heel goed gelegen en voor het hotel is een ruime gratis parking. De kamer was netjes en de badkamer was recent vernieuwd. Het verrassingsmenu met aangepaste wijnen was erg lekker en het ontbijt was goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijk personeel, lekker kunnen eten in het restaurant.
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

110 euro voor een kamer en ontbijt vonden wij vrij prijzig.

Vriendelijk personeel, lekker kunnen eten in het restaurant. Ontbijt was ook goed geregeld. Onze kamer had een terrasje aan het water.

ontspannen en prettige sfeer door vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douchen met lekke sproeikop en kort douchegordijn. eigenlijk kleinigheden die ook werden opgelost.

locatie t.o.v de activiteiten en parkeren. prima restaurant.

Slapen en snel weer weg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was zeer antiek, minimaal 30 jaar oud. Voor de prijs wat mij moesten betalen kan dit echt niet meer. Roest en losse wc bril.(moet toch opvallen bij het schoonmaken) Ontbijt was aardig, de koffie zit in een termoskan (minimaal een uur oude koffie)

• Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

Het enige wat mijn ervaring nog beter zou kunnen maken is een andere douchekop, eentje met een massagestraal. Verder kan ik niets opmerken.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Goed voor een maal
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

Kamer veel te klein volgens kwalificatie. Ongedierte in kamer en toilet in gang naar eetzaal . Kleine slakjes van circa 1,5 cm. s Avonds veel lawaai tot 11h en dan nog op een meter van onze kamerdeur in de receptie hal Heb mijn deur opengedaan.

Het ontbijt was heel lekker en men vulde regelmatig aan.

Niets in het bijzonder
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vriendelijkheid van het personeel, 's avonds was het precies teveel dat je nog even iets bleef drinken. De kamersdzijn dringend aan renovatie toe.

Niets in het bijzonder

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Bedden op de kamer zijn wat aan de smalle kant

Centraal gelegen, makkelijk bereikbaar, uitgebreid heerlijk ontbijt. Een aanrader, wij gaan zeker nog een keertje terug.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn gedateerd erg warm geen airco.laten we zo zeggen beneden is prachtig nu de hotelkamers nog wel goed schoon en heerlijke bedden.

De vriendelijke mensen van het hotel

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

LAAT DE WERELD AAN JE VOORBIJ GAAN
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

MISSCHIEN EEN AANTAL PRIVE PAKEERPLAATSEN OP DE GROTE PARKEERPLAATS TOEN IK AANKWAM WAS HET ERG DRUK GEEN PLAATS.

GENOTEN VAN HET KAMER PRIVE TERRAS AAN DE WATERKANT MET EEN DRANKJE DE WERELD VOORBIJ ZIEN KOMEN,ERG VRIENDELIJK PERSONEEL,AAN TE BEVELEN RONDVAART MET UITLEG,EN EEN GOED NEDERLANDS ONTBIJTMET DUBBELBRUIN EN SUIKERBROOD,ZO GENOTEN. BEDANKT LYNDA EN ROB MEIJER ISLE OF MAN

Heerlijke bedden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Warmte op de slaapkamer was erg benauwd ik daar een zou ventilator plaatsen.

Heerlijke bedden En aardige gastvrouw die nog smorgens een lunch pakket voor ons klaar maakte zodat wij rustig aan de wandeling konden beginnen

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prima en goed hotel. Gastvrij, vriendelijk, sfeervol. Je voelt je welkom.
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

Er viel ons niets in dit hotel tegen. Er heerste een warme sfeer en je voelde je welkom. Wel denken wij dat als je er voor meerdere dagen overnacht er te weinig ruimte is voor het weg leggen en hangen van je kleding. Omdat we maar twee overnachtingen hadden was mogelijk met de kamerverdeling daar rekening meegehouden. Wij kennen de ruimtes van de andere hotelkamers niet. Waar even bij stil gestaan kan worden is de gelige uitslag bij de kitrand van wasbak, douchebak. W.s. veel met chloor gewerkt. Het was wel iedere dag zeer schoon. De wc-bril wordt ook goed schoongemaakt met w.s. ook wel chloor en daarom was deze ook gelig van kleur. Dat oogt niet en je denkt mogelijk dan al te snel dat het komt door onvoldoende schoonmaak, maar dat is geenzins het geval. Bij het ontbijt zouden we logistiek een andere opstelling kiezen omdat je elkaar nu wel in de weg liep. Verder is er kijkend naar prijs kwaliteit verhouding niets op te merken. Gewoon goed.

De ontvangst door de toekomstige eigenaar was meer dan vriendelijk en spontaan en nam hij de tijd voor een mooi gesprek. We hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en dat was prima.

Een goed gelegen locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

Personeel lijkt weinig geïnteresseerd in de bezoeker. Wij hadden waarschijnlijk de pech om na een grote groep Japanners te arriveren, waardoor we nauwelijks nog een goedemorgen kregen en de meeste zaken reeds weg waren, zoals eieren, pistolets, groentjes, alles was leeg en werd ook niet onmiddellijk aangevuld. Je moest achter alles vragen. Ze waren vooral druk met zichzelf bezig.

De omgeving. Comfortabele bedden. Rustige kamer. Op wandelafstand van centrum van Giethoorn. Overal kort bij.

Het ontbijt was prima, genoeg keus
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg gehorig. Alle tafels in de ontbijtzaal waren onafgeruimd terwijl het personeel bezig was in de keuken. Bestek en theeglazen waren op en het warme gerecht (roereieren?) ook. Er was geen ontvangst en we moesten zelf overal om vragen. Er is bij het uitchecken niet gevraagd of alles naar wens is geweest.

Het ontbijt was prima, genoeg keus

Een klant is koning hotel .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas was de badkamer verouderd. Een ouderwetse mengkraan en op de muren vinyl.

Al het personeel was super vriendelijk. Wij troffen per toeval een Wine Dine en music avond die perfect verzorg was. De bijpassende wijnen werden ruimschoots geschonken .

aan te raden en om naar terug te komen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niet veel aan te doen denk ik door het oude gebouw maar gehorigheid is groot van de mensen die de kamer boven je hebben. niet onoverkomelijk!

service was erg goed, vriendelijk personeel, eten was ook erg lekker en uitgebreid lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goed verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was gedateerd maar deze gaan ze dan binnenkort ook vernieuwen. Alles was wel heel schoon.

Het ontbijt was uitstekend. De bedden waren ook goed. Hele goede kwaliteit/prijsverhouding.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Zeer aangename en rustige omgeving.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We konden geen gebruik maken van de verbruiksruimte (restaurant was gesloten)De verwarming in de veranda mocht wat hoger staan en ontbijt in het restaurant zou aangenamer geweest zijn.

Het personeel was erg vriendelijk en gedienstig.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Was maar voor een nacht kamer was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Geen personeel aanwezig toen wij aankwamen alles was op slot,stonden s,avonds om half acht in de vrieskou buiten te wachten,de buren hebben toen gebeld naar de eigenaar van het restaurant ,die was er na ongeveer 20 minu,geen koffie niets werd ons aan geboden,na het wachten in de kou,

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Fijn verblijf, we komen zeker terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer moet gerenoveerd worden. Een mooie douche er in en het bad er uit. Douchen in een bad is gevaarlijk en niet oncomfortabel en een bad zal in de praktijk heel weinig gebruikt worden.

De prettige ongedwongen omgang tussen personeel en gasten.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Goed voor een nachtje, maar zeker niet de moeite voor een (lange) vakantie door te brengen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Badkamer te klein en ouderwets - bij aankomst was het restaurant al volgeboekt - Bedden te klein en matras schuift makkelijk van de boxspring - Ontbijt was meer iets voor een simpele B&B, niet echt een Hotel. - De leidingen van het water maken te veel herrie en de kamers waren toch al gehorig.

- Grote parkeerplaats - Fijne ruimte om te ontbijten - Aardig uitzicht

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prettige locatie om te verblijven en Giethoorn te verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prettig hotel, nette kamers. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Omdat het restaurant gesloten was is een prima alternatief geregeld. Voor de deur is een ruime parkeerplaats. Op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Het ontbijt was erg goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Wij hadden een eenvoudige, nog niet gerenoveerde kamer. De foto's op de site lieten de gerenoveerde kamers zien.

Het ontbijt was erg goed! De vriendelijkheid van het personeel: alle moeite werd gedaan om onze fietsen in de berging te zetten. Spa bad was ok.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Net goed voor één nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misten écht een tweede nachtkastje ( met een lampje om te lezen); kamer was gehorig); vieze schimmel in de hoek van het bad; te weinig wc papier; doortrekken wc lukte niet meer en hebben een emmertje uit de prullenbak gebruik om door te spoelen...

Uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Locatie, in het groen, mooie beken, vriendelijke mensen,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

En fles water op de kamer had fijn geweest of een centrale koffie machine.

Locatie, in het groen, mooie beken, vriendelijke mensen, hebben het goed naar ons zin gehad!

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Heel fijn persoonlijk hotel !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was prima in orde , heerlijk gehad met mijn dochtertje ! Vriendelijk, schoon, goed ontbijt, heerlijk gegeten in het restaurant , zalig bed, alles op loopafstand, auto gratis parkeren , kortom Toppie ! We komen terug in maart voor het 4x4 !

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Uitstekend hotel-restaurant voor een kort verblijf in Giethoorn of omgeving met vriendelijke ontvang
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Spabad

Kamerverlichting ( plafondlamp) erg ongezellig/ koud. Wij hoorden alle gasten, die de ( houten) trap op- of afgingen.

Ontbijt en diner beiden zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Kamer goed uitgerust ( zelfs met jacuzzi !) . Bedden goed , maar niet erg breed.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

het ontbijt was goed en de locatie heel goed
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Betreft de koffie en thee in thermo, kannen dus gauw wat lauw kant , de bedden erg zachten matrassen.. badkamers is niet meer van deze tijd maak er gewoon douche cabine dan spetter niet alles onder en hou je water verbruik beter in de hand ???????

het ontbijt was goed en de locatie heel goed en de algemene zeer net hoor

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Je kunt er geweldig eten maar niet blijven slapen
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

De ventilatie van de slaapruimte en de douche was veel te weinig. Veel spinrag op de wanden plafond en hoeken onder de nacht taffeltjes

Het diner was formidabel. en het personeel heel correct en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Heerlijk gedineerd en ontbeten in sfeervolle brasserie van...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wanden van badkamer mogen vernieuwd worden. Lijkt wel hout wat last begint te krijgen van het vocht. Kamers zijn gehorig.

Heerlijk gedineerd en ontbeten in sfeervolle brasserie van hotel. Kamer prima ingericht en netjes. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Uitstekende verhouding prijs / kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Soms hinder van dichtslaande deuren, badkamer is aan vernieuwing toe

Mooie locatie, uitstekende bedden, prima ontbijt, goede verlichting aan badkamerspiegel

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Was goed . op de punten die ik heb aangegeven dit is jammer.
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

Het ontbijt, de prijs van het arrangement doet anders voor, mijn man lust heel graag pindakaas op zijn brood s`morgens was er wel maar bij het openmaken kon je zien dat het niet vers meer was . Wel een paar geprobeerd maar was bij allemaal het zelfde. De inrichting van de kamers, misten hier een waterkoker en eventueel koffiekopjes . Maar gelukkig zelf mee genomen voor in de ochtend voor het ontbijt een kopje koffie op je kamer te kunnen drinken. En badkamer was goed op 2 kleine puntjes .Wij vonden het heel jammer dat er geen aparte zakjes waren voor eventueel maandverband of incontinentieverband . De vuilnisbakjes in de badkamer en in de slaapkamer worden niet iedere dag schoongemaakt.

De omgeving was geweldig. Personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Aanrader !!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was lekker maar erg bescheiden ,de uitstalling van het ontbijt was erg onhandig . Er had iets meer keuze in warme gerechten mogen zijn, nu was het 2 dagen een kippenpasteitje ( wat ik al geen ontbijtgerecht vind) De kamers zijn netjes maar erg gehorig en de badkamer is erg klein maar wel schoon

De ligging aan het water is erg mooi, het personeel heel vriendelijk en behulpzaam We hebben er 1 avond ook het diner genuttigd en dit viel niet tegen, lekkere gerechten en ruim voldoende

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prachtige verblijf in Giethoorn
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

Mooie kamer. Klein, maar fijn. Mooie inloopdouche. Het eten smaakte voortreffelijk en de bediening was heel erg vriendelijk!!! Gezellig hotelletje. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Even een paar dagen genieten van een mooie omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

Jammer dat de brasserie niet langer open is in de avond om nog een glaasje te drinken

De omgeving waar het hotel staat en de vriendelijkheid van het personeel

De Pergola

Voorzieningen

Bereikbaarheid

Prima ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met Terras

Bedden waren erg zacht en erg gehorig. We konden de buren goed horen praten.

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 22 september 2018