Beoordelingen over Hotel De Zeeuwse Stromen 4-sterren

Duinwekken 5, 4325 GL Renesse, Nederland

#5 van de 12 hotels in Renesse

De locatie aan het strand.

De bediening in de bar, de sauna en baden moet je zelf aanzetten/ vullen. Zwembad binnen is niet verwarmd, geen airco. En de matrassen waren heel erg zacht. Bbq lucht in je slaapkamer.

De locatie aan het strand. De dames bij de receptie waren top!

Het hotel en de locatie was top.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het ontbijt was echt niet ok. Heel veel keuze, maar niet lekker, niet vers, niet smakelijk.

Het hotel en de locatie was top. De stranden waren prachtig!

Heerlijk!

Er was geen voorziening voor koffie / thee op de kamer en er was geen koelkastje. Schoonmaakpersoneel had mijn tijdschrift meegenomen, waar ik erg van baalde.

Zwembad en balkon

Zeeuwse stromen

Op de website lijkt het alsof het strandterras aan het hotel gelegen is . In werkelijkheid is het 600 meter verder .

De vriendelijkheid van het personeel , de hygiëne en het lekkere eten .De uitstekende wifi verbinding .

Geweldige locatie, tegenvallend huisje maar goed hotel.
    • Luxe Tweepersoonskamer

We hadden een luxe 2 persoons kamer geboekt, een huisje buiten het hotel maar die was te duur naar wat we verwachten. Van buiten heel mooi maar binnen viel het tegen. Konden moeilijk water voor de hond nemen er was nergens een apart kraantje. Geen koelkastje binnen of mini bar, geen mogelijkheid om een koffie of thee te zetten. De kamer was zijn geld niet waard. Weinig info van wat er allemaal in het hotel was. Buiten zwembad iets te klein, weinig ligbedden.

Het hotel is zeer hond vriendelijk ze mogen overal mee naar binnen. De locatie is ook heel goed, vlak bij het strand en maar 10min wandelen naar het centrum. Heel vriendelijk personeel, alles is netjes en schoon. Parkeren bij de deur. Gezellige bar en ontbijt locatie. binnen en buiten zwembad. Lekker ontbijt

Duinkamer was heerlijk
    • Luxe Tweepersoonskamer

Bed was iets hard (is persoonlijk) Koelkastje en waterkoker zou wenselijk zijn

Gezellige woonkamer Goede douche Zitje in tuintje Dicht bij strand Heerlijk ontbijt

Fijn hotel

Schoonmaak kan beter. Veel stof. 's Nachts elke 5 minuten een storend geluid (brom?) van een paar seconden wat zeer irritant was maar ik ben daar dan ook gevoelig voor.

Veel faciliteiten zoals een binnen - en een buitenzwembad. Mooie eetzaal en gezellige bar. Goed ontbijt en fijne bedden.

Aangenaam verblijf dichtbij het strand

's Avonds beperkte eetkaart als je het menu niet neemt Bedspreien zijn echt niet nodig om de kamer op te fleuren - niet hygiënisch

Verzorgd hotel dichtbij het strand Vriendelijk personeel Lekker ontbijtbuffet Mooie tuin met zwembad

Voor herhaling vatbaar, zeker wat betreft met huisdieren, super.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Diner vond ik te weinig variatie, vooral het voorgerechtenbuffet was soberder en idem met vorige dag. Vond dit vorig jaar in februari beter met een grotere keuze en meer variatie van dag tot dag.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Geweldig goed geamuzeerd !

Mooi gezellig Hotel met zeer vriendelijk personeel en goed verzorgd. Ontbijt was prima, goed bed en schoon en een prachtig strand bijna naast de deur. Zeer zeker heel snel voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

aangename lokatie

bedden van de kamer doorlegen, tapijt ruikt onfris, graag tabouret in badkamer, kast in de kamer wat onhandig, kluis niet gebruiksvriendelijk

Heerlijk ontbijt

Verblijf in de Zeeuwse Stromen zorgt ervoor dat je je ontspannen, begrepen, waardig en mens voelt.

Het trapje in het zwembad heeft niet erg hoge leuningen, waardoor je er slecht uitkomt. Ook zijn de treden recht boven elkaar. Voor iemand met een slechte loop en sta functie moeilijk uit het bad te komen.

Het ontbijt was heerlijk evenals het diner. Bar gezellig. Het personeel is deskundig en bereid het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ondanks een handicap hebben we toch kunnen zwemmen, sauna en turks stoombad kunnen gebruiken dankzij erg behulpzaam en creatief personeel. Bedden lagen prima en de badkamer en kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prima hotel alweer voor de zoveelste keer ge boekt.

De koffie bij het ontbijt komt uit een automaat. Moet door de gast zelf worden gehaald. Tip: vers gezette koffie en thee aan tafel serveren geeft kwaliteit aan het ontbijt.p

Locatie en de sfeer in het hotel

fantastishe plaats om te komen wandelen op strand en duinen

de keuken was veel beter vorig jaar, we hadden de indruk va restjes te krijgen van de vorige dagen .vooral de groenten . De vensters waren vies met afdrukken van hondenneuzen .in de kamer) Wij houden ook niet van honden in restaurant

ontbijt was heerlijk

onderhoudspersoneel spreekt geen gangbare taal (nederlands...
    • Luxe Tweepersoonskamer

onderhoudspersoneel spreekt geen gangbare taal (nederlands noch engels noch frans noch duits) terras zeer vuil lag vol met kapotgevallen dakpannen en grasmaaisel. Roompot toestand .Er werd ons bij het uitchecken een fles wijn aangerekend die wij nooit besteld hebben .Deze uiteraard niet betaald. Ruiten binnen en buiten vuil

Het waren twee heel mooie dagen en erg tevreden over ons hotel.

Binnenzwembad zag er erg kaal uit, mag zeker “ aangekleed” worden.

Goede kamer, goed geslapen en gegeten. Personeel heel vriendelijk. Buitenzwembad met ligstoelen. Dicht bij het strand. Hondje mag in hotel overal meegenomen worden 👍

Luxe tweepersoons kamer(perfect)
    • Luxe Tweepersoonskamer

Eerlijk gezegd kunnen wij geen enkel minpunt bedenken.

Als eerste vonden wij de locatie perfect. We kregen een prima ontvangst. Het hotel was voorzien van een wellness gedeelte plus een binnen en buiten zwembad. We hadden gekozen voor de luxury double room wat echt uitstekend was. Beneden verdieping volledig ingericht met bank, fauteuil, salontafel en tv. Bovenverdieping met xl bed, badkamer en tv. En buiten een terrasje met 2 stoelen plus tafel. Al met al gewoon uitstekend.

Door het mooie weer prima

De boxsprings waren vreselijke wiebelig en kraakten vreselijk. We hebben ze direct rechtop tegen de muur aan gezet en zagen dat de poten los zaten. Het binnenwerk kraakte en piepte ook en we hadden geen zin om direct te klagen bij de receptie, vandaar dat we hadden bij betrek pas hebben gemeld. De welness facialteiten moet je zelf vullen (baden) en aanzetten. Voordat de sauna warm is ben je een half uur verder. Dit kan beter mi.

Restaurant en ontbijt waren prima, evenals de ligging van de locatie.

Voor 4 sterren te veel kleine teleurstellingen

Buiten zwembad niet verwarmd. Binnenzwembad 2e dag dicht..geen koffie thee faciliteiten of minibar op de kamer. Diner matig.

Mooie locatie aan zee en mooi terras en tuin waarin we heerlijk ontbeten.

Fantastische ligging in de duinen. Ideaal uitgangspunt van wandelingen en fietstochtjes

Ontbijt was heerlijk,. Bij de kamers zagen we al een beetje achterstallig onderhoud en wordt het tijd e.e.a. te updaten. Gebruikte kleur groen van kamerinterieur was niet bepaald onze smaak. Prijs/kwaliteitsverhouding klopte niet.

ff uitwaaien aan de kust met hondje

1 klein dingetje, vind het wel altijd leuk om op badkamer kleine snuisterijtjes te vinden vwb bad/douche spulletjes , dit was op deze kamer totaal niet , alleen maar dispenser aan muurmmaar voor de rest mooie ruime kamer met super leuk balkon, was TOP

heerlijk mooi gelegen hotel met super voor huisdiertje. we komen beslist nog eens terug om uit te waaien

Ik heb genoten van het relaxen, maar slechte nacht

Dat zeg ik, de matrassen op bed, die waren erg slap,je zakte er bijna doorheen

Het eten ,zowel ontbijt als diner, was subliem, personeel super aardig en niet moeilijk doen, minpuntje is wel de slechte matrassen , ik heb slecht geslapen, dat terwijl het heerlijk rustig was, zonde hoor.

Zou graag terug komen ,zonder dieren, niet proper met tapijten.

Het water in het bad op de kamer liep weg, gefietst, lekker bad en water ?????Kamer 1o8. De bediening s avonds bij het eten niet ok, te weinig personeel en niet afgewerkt , tafels kaal, honden???? mensen gesproken die al dertig jaar kwamen en het hotel zien aftakelen, spijtig met zulke mooie ligging . De ober was prima, maar hij had benen te kort.

de ligging, het verwarmd zwembad, het uitzicht, daarvoor kom ik terug naar zeeland ,top.

Enorm fijn verblijf gehad,klant-dier vriendelijk,ook rustig ondanks dat er veel honden aanwezig ware

Koelkastje op kamer , voor eten hond of insuline voor mensen met suikerziekte Geen airco (wat indien het meerdere dagen 30° is)

Heerlijk uitgebreid ontbijt Lekker diner 's avonds

Fijn hotel, mooie omgeving, direct aan het strand en fietsroutes.

Service in de bar / restaurant was traag, te weinig personeel. Desert was erg duur in verhouding wat ik kreeg.

Ontbijt en servicebalie waren top, we kregen op verzoek een rustige kamer terwijl het hotel druk bezocht was. We waren te vroeg aanwezig maar mochten toch onze kamer in.

• Appartement met 1 Slaapkamer

Geen koelkast op kamer en we dachten dat de slaapkamer apart was van het woongedeelte, dat was niet zo. Het buiten zwembad was ook gesloten terwijl het 27 graden was.

Een geweldig hotel en hadden daarbij ook ontzettend goed weer!! Wat wil je nog meer.

Op zondag avond was er buffet, en dat vond ik erg tegen vallen. De andere dag hebben a la carte gegeten en dat was uitstekend.

Ontbijt was heerlijk, maar weinig variatie. En dan bedoel ik wij zijn er al vaker geweest maar het is altijd hetzelfde bijvoorbeeld de eieren zijn altijd gekookt of roerei nooit eens een ander eitje. Dat vind ik een beetje jammer maar verder goed.

Geslaagd.

Niet zo goed geslapen, er lag een matrasbeschermer op het matras waardoor het niet zo aangenaam slapen was: heel zweterig, en klammig. Tijdens het avondeten was het wel heel erg druk, het personeel kon niet volgen met het aanvullen van de borden en het eten. Dit was wel op zondag avond. Daarna was het iets rustiger en verliep het vlotter.

Het ontbijt was heerlijk, super veel keuze. De kamers waren netjes. Personeel was heel vriendelijk. Super hotel om met je hondjes te logeren. Avondeten was lekker.

Niets neg / enkel geen mini bar op kamer

Voor parking ‘s avonds was het een beetje zoeken Ontbijt geen vers fruitsap / eieren waren volgens mij van eierpoeder /waarom geen vers

Niets neg / enkel geen mini bar op kamer

• Beoordeeld op: 26 april 2018

zeer klassevol hotel, kamers simpel maar in orde en leuk terras eraan.

Sauna gedeelte zou wat beter kunnen voor een dergelijk hotel. Niet Ecologisch dat het bubbelbad door iedereen steeds gevuld wordt, en het bubbelde nl niet. Telkens lieten mensen dit grote bad leef en weer vol lopen, wat een water verspilling, beter een bubbelbad maken dat blijft staan en werkt. Verder alles goed. Geen echt welness maar wel het nodige aanwezig en goed binnenbad.

Vriendelijke ontvangst, de mooie omgeving, de kamer ligging, het heerlijke ontbijt en goede aanvulling van het buffet. Klasse hotel

Heerlijk verblijf in een mooi hotel met vriendelijk personeel

Viel me op dat er veel mensen met honden waren. De honden mochten ook de eetzaal in! Voor allergische mensen niet zo fijn.

Dichtbij het strand. Rustige sfeer.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Erg rustig in de avond, prima.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wachten bij check-in. Een enkel personeelslid is aan het werk terwijl er 2-3 anderen omheen huppelen maar blijkbaar andere taken hebben dan mensen helpen. Privacy is niet iets wat je in dit hotel zal vinden, je kijkt vanaf iedere positie (behalve het toilet) wel recht in iemand anders zijn/haar gezicht. Beetje apart en ongemakkelijk. Een waterkoker met wat koffie/thee zou prettig zijn geweest.

Erg rustig in de avond, prima. Schoon, ruim en fraaie aankleding van de kamer (appartement). Dicht bij zee.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

we hadden een zalig verblijf .. we komen zèker (hopelijk snel ) terug
    • Luxe Tweepersoonskamer

niets viel tegen ...:-) ...een tip 》 koffie en thee faciliteiten op de kamer zoals in de meeste luxehotels zou zèker een meerwaarde betekenen voor de gasten .

de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel en de huisvesting :-) en zeer net in een mooie omgeving lekker gegeten in het restaurant .

Voortreffelijk vakantiehotel met een prachtige ligging! 7/10

- sfeerschepping in inkom en restaurant - de verzorging van het voorgerechtenbuffet en dessertenbuffet 's avonds - geen koffie/thee ter beschikking op kamer

- de ligging in de duinen - gratis privé parking - de rust op de kamers - het ontbijtbuffet - de properheid van de kamer

De ligging en het ontbijt

Kamer aan renovatie toe ! Beschadigde werkbladen onfrisse vloerbedekking. Badkamer met douche in te klein bad met douche gordijn ? 4 sterren ? Geen koffie of thee voorzieningen / minibar op de kamer.

De ligging en het ontbijt

Voor herhaling vatbaar.

Afstelling van de verlichting maakte lezen in bed beetje moeilijk.

Comfortabele kamer, goede geluidsisolatie, perfect te verduisteren, verwarming goed te controleren. Ruime badkamer met douche en goede bedden en hoofdkussens, maar geen luxe. Er was bv geen make-up spiegel, geen waterkoker, ... Niet onmisbaar natuurlijk, maar afgaande op de verdere uitstraling van het hotel, hadden we iets meer verwacht. Op ons verzoek kregen we een kamer met terras. Was heel leuk, maar de terrassen van alle kamers liepen in elkaar over. Soms kwamen de honden van de buren bij ons een kijkje nemen. Op elk vlak trouwens een heel hondvriendelijk hotel, dus niet aan te raden als je het niet zo op honden hebt. Al hebben we nooit gemerkt dat dit problemen gaf qua hygiëne of wat dan ook. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Toen we een keer om 7 uur 's avonds na een uitstap terug op de kamer kwamen en merkten dat die niet gepoetst was, werd dat na een telefoontje naar de receptie binnen de 5 minuten in orde gebracht. Ligging van het hotel is super. We zouden er terug voor kiezen.

uitstekend.

Kamer en ontbijt voldeden aan de verwachting. Bar in hotel was goede ervaring. Prijs , kwaliteit in orde. Centrum op ongeveer 1km wandelen. Ruime parking aan het hotel.

Fantastisch verblijf met een ideale ligging.

Prachtige ligging. Ideale plaats om tot rust te komen en te herbronnen. Fantastische plaats om te fietsen en wandelen. Eerlijke prijs/kwaliteit verhouding Goede service.

zie hierboven
    • Luxe Tweepersoonskamer

Leuk hotelletje voor een kort verblijf. Niets meer dan dat. Scores lijken enigszins overdreven. Ben 100 % dierenvriend, doch de aanwezigheid van grote honden in het restaurant lijkt mij niet echt geschikt . Ook zijn de huisjes voorzien van vasttapijt.

Zalig
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het is spijtig dat er geen klein koelkastje op de kamer staat. Voor die prijs wat toch niet echt goedkoop is ( duinkamer) mocht er toch een klein ijskastje op de kamer staan.

Alles was prima

• Beoordeeld op: 7 april 2018

ontspannend, antstress en een huiselijke sfeer op alle vlakken

geen opmerkingen die een vermelding verantwoorden

de ontvangst was hartelijk,familiaal het ontbijt was ruim voldoende de omgeving dicht bij duin ,strand en fietstochten voldeden volledig aan onze verwachtingen we komen ZEKER terug

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Tof en plezant en dichtbij strand...
    • Luxe Tweepersoonskamer

In de chalets (2X) voor dochterke met 2 honden wel nergens een minifrigo vr onze drank en hondeneten koel te zetten . Voor die prijs wel frigo verwacht, was zeer basic die "luxe-duinkamer" Het avondeten in restaurant is ook maar middelmatig ; wel maar 1 x daar gaan eten. De wellness beneden is ook aan vernieuwing toe hoor...

Ontbijt was superlekker en ruime keuze

Mooie locatie

De bedden vielen erg tegen, we hebben andere matrassen gekregen, was iets beter, maar nog niet optimaal. Misschien ook beter passende beschermers over de bedden trekken, 1 bed had precies een matrasbeschermer van een kinderbed.

Ontbijt is top, kan niet beter. De rust bij het hotel is super. Vriendelijke bediening bij ontbijt en in de bar.

Goed maar een beetje chaotisch bij het ontbijt erg druk !!

Verlichting naar de jacuzzi en steunen bij de jacuzzi . Niet echt geschikt voor mensen met problemen.

Goede ontbijt behalve de croissants niet te eten!

Super 😊

Het binnen zwembad hadden we groter verwacht.

Kamers waren erg mooi en schoon. Heerlijk met groot terras buiten. Verder ook mooi ingericht hotel. En heerlijk dichtbij het strand. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar 👍.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Zalig rustgevend verblijf !
    • Luxe Tweepersoonskamer

Omgeving is top ! 5 minutes te voet van het strand; rustig gelegen. Het (warme !) binnenzwembad is vanaf 7u s'morgens open; fitness, bubbelbad etc... Dit allemaal maakt De Zeeuwse Stromen een van onze favoriete mid-week vakanties.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Echt een aanrader!

Iets meer info bij de check-in zou fijn zijn geweest daar er geen infomapje op de kamer ligt! Maar bij vragen stond het vriendelijke personeel zeker voor je klaar!

Ruime kamer, ideale omgeving met veel activiteiten, kort bij het strand, super ontbijt, mooi hotel met een gemoedelijke sfeer! Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Gezellig familiehotel waar ook honden welkom zijn!

Niets eigenlijk ... enkel de eitjes en poffertjes waren niet zo lekker bij het ontbijt.

Mooi groot hotel, vlak aan de zee gelegen. Sauna, bubbelbad en hamman vormden de ideale ontspanning. Zeer stil 's nachts ondanks dat er veel volk in het hotel sliep! Een aanrader!!

voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 1 Slaapkamer

honden in het restaurant tijdens de het ontbijtbuffet, dit had voor mij niet gehoeven

de gezellige sfeer en de netheid ,de ligging tov het strand en het dorp. alles op loopafstand.

Een prachtig hondvriendelijk goed georganiseerd hotel op een toplocatie , Wel duur!

De prijs in het hotel van een kamer ligt veel te hoog. 170 euro voor een nacht is in Europa zeer duur. De luxe op de kamer is verouderd en zeker de tapijtvloeren zijn niet higienisch voor met honden. Die kamers zijn aan renovatie toe. De kleine huisjes voor 2 personen vind ik persoonlijk veel mooier ingericht en leuker om in te zitten ( hebben we ook al gedaan)

Het uitgebreide ontbijt is schitterend en zeer lekker en verzorgd. De ligging is ook top! De accomodatie is ook zeer goed met zwembaden en sauna en fitness.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Rustig en gezellig.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Lunchgerecht was niet zoals op kaart aangegeven. Er ontbraken b.v. advocado en sinaasappel. De juffrouw dit gemeld en zij zei dat ze er een volgende keer rekening mee zou houden. Dat was alles en de volle prijs werd gewoon in rekening gebracht.

Goed uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Leuk, maar niet weer op zon bed
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ik zat in een 2 persoons huisje.... de bedden waren echt ver-schrik-kelijk!! Alsof je op een matje van 2cm dik ligt... heb mij werkelijk de hele nacht een breuk gelegen.. zo hard!

Warm gezellig hotel, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Zeer vriendelijk, kort gelegen aan het strand en zeer rustig

Het spijtig was dat de wirlpool in onderhoud was 😔. Ver mist mijn zoontje niet in de sauna’s wilde hebben we alleen maar in het binnenzwembad gezeten.

Zeer vriendelijk, kort gelegen aan het strand en zeer rustig

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Lekker even er tussenuit aan zee.

De broodjes zouden iets krokanter mogen zijn, maar dat blijft natuurlijk iets van persoonlijke smaak.

De ligging vlak aan zee en de uiterst vriendelijke bediening, je voelt je echt gast.

Locatie en de voorzieningen

De kamer was vreselijk gehorig. Wij werden wakker van het vieze geroggel van de buurman. Klonk veel te dichtbij. We hadden nog wel om een rustige kamer gevraagd.

Locatie en de voorzieningen

Prima hotel , goede ligging .

Ik zou graag wat thee/ koffiefaciliteiten willen hebben op de kamer. Wel vind ik de kamers wat kleiner tonen met de grote kast.

We komen al heel lang in de Zeeuwsw stromen . Dus dat zegt al genoeg.

In één woord: heerlijk!

Voor ons had er niets beter gekund

Ons beviel de heerlijke rustige kamer met mogelijkheid tot uitloop naar het terras het meest. In het restaurant voelde je je echt te gast: een prachtig buffet en een heerlijke hoofdschotel.

Weer genoten!

Waren enkel maanden geleden ook geweest en veronderstellen dat we in een ouder stuk lagen .... douche was vele minder druk op en douchegordijn mag wel vervangen worden

Zeer vriendelijk personeel aan onthaal ... zeer behulpzaam. Genoten van de sauna en zwembad faciliteiten ... zeer aangenaam bij minder weer. Zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Leuk, ontspannen verblijf!

Heerlijk ontspannen, hotel vlakbij prachtig strand. Ook leuk dat er wellness faciliteiten zijn, badkleding verplicht. Toffe bar met haard aanwezig in hotel waar je tot laat terecht kan voor een hapje en drankje.

de omgeving is er super, komen zeker nog terug

het diner.....we hadden gedacht, aan de kust meer vis en schaaldieren te eten.

het ontbijt was heel lekker en uitgebreid. de kamer was netjes, goede matras, lekker geslapen de stilte hoorbaar, dat vind je niet veel.

Geweldig!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijke ontvangst en lekker eten. Duinkamer was ruim met onderaan een leefruimte en toilet, boven slaapkamer en badkamer. De ligging van het hotel is fantastisch, vlak aan het strand. De omgeving is prachtig! Wij kwamen met onze hond, deze werd er ook heel vriendelijk ontvangen. Deze was welkom in het restaurant en bar. Voor ons een topervaring!!

Prima hotel voor verbljf aan de kust met hond

Vloerbedekking in de kamer in combinatie met honden. Grootte van de kamer viel iets tegen. Wat krap met inrichting van de minimaal noodzakelijke meubels, voor een meerdaags verblijf zou een minibar/ koelkastje ook gewenst zijn. Bediening lampjes naast bed erg/ te hoog geplaatst.

Locatie, zeer aardig personeel en uitermate hondvriendelijk hotel. Prima ontbijt en salade bufet

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Komen gegarandeerd terug!

Wij hebben liever een dubbel bed ipv twee aparte matrassen.

Heel vriendelijk personeel, mooie kamer met balkon, fantastisch zwembad en lekker avondeten en ontbijt. Ons hondje was ook heel welkom!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Overal tapijtvloerbekleding en weinig ruimte om iets op te hangen, bvb geen kapstok om je jas op te hangen. In de badkamer een douche"gordijn" vind ik heel onhygiënisch. Het eten in het restaurant had weinig smaak, te weinig lekker bereidde groenten.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Prachtig gelegen hotel vlakbij strand en duinen.

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, gezellige bar, grote kamer, prachtige omgeving, dadelijk in de duinen en aan het strand waar je heerlijk kan wandelen. Hebben ook een eigen strandpaviljoen dat altijd geopend is en waar je fijn iets kan drinken of eten als je dat wenst.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Gewoon goed

Kleine dingetjes geen kapstok alleen in de kast. TV mag eat hoger wat fijner al je op bed ligt. De kast niet tegen de radiator. Maar niet dat ik daar last van had maar verbeter puntjes.

Gewoon goed

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prachtige omgeving!

Kamer naast ons was bezet; mensen kwamen s nachts om 01:15 luidruchtig in het hotel. Het was alsof ze onze kamer binnenstapten, zó gehorig. Hoorden s nachts ook hoesten en stemmen. ..

We kwamen wat vroeger aan, maar mochten zonder problemen al naar onze kamer. Ontbijt was heerlijk!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Aangenaam en voor herhaling vatbaar
    • Luxe Tweepersoonskamer

Beetje fris in de woonkamer en waterkoker (maar die kan je bij de receptie vragen)

De opzet van de kamer is leuk - alles op één kleine ruimte en lekker in de natuur

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

fantastisch weekeinde gehad. prachtig huisje met alles er op en er aan!
    • Villa met 2 Slaapkamers

het hotel ligt prachtig aan de rand van de duinen op korte loopafstand van de zee. Wij zaten in een duinvilla voor 4 pers. Dit huisje was perfect. Ruim, goed ingericht en schoon. Bedden waren opgemaakt en handdoeken aanwezig. Alles was perfect. Een fantastisch weekeinde gehad!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Ik kom graag een keertje terug!

geen opmerkingen

Mooi hotel, vriendelijke ontvangst, heerlijk uitgebreid ontbijt, lekkere sauna en perfect werkende stoomcabine, rustig, mooi warm zwembad. ca. 10 minuten lopen naar het dorp. Ruime kamer met groot terras.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Het personeel is vriendelijk, maar eten in het restaurant is niet zo geschikt voor hele oude mensen

Het eten was duur, niet lekker voor mijn ouders van 91 jaar (te taai vlees) en we moesten veel te lang wachten op ons eten.

Vriendelijkheid/Behulpzaamheid personeel

Heerlijke dagen met zoon gehad.

Betere hoofdkussens.en kamer wat schoner. Geen a la carte te bestellen en dat is niet handig met een kind om menu te eten.

De locatie direct aan t strand/duinen!

Heerlijk, lekker uitgewaaid!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Een tip: koelkastje en waterkoker zodat je zelf koffie/thee kunt zetten zou het geheel áf maken.

Kamer is soort mini appartement met beneden prima zitgedeelte en boven uitstekend bed en badkamer.

Super!

Niet aan te bevelen voor wie niet van honden houdt, want honden van gasten zijn overal. Ik werd 's ochtends wakker van het geluid van de buren op de gang. Niet echt gehorig, maar toch.

Ik heb in December 1 nachtje hier verbleven. Uitstekende waarde voor je geld. Het ontbijt is buitengewoon goed. Heerlijke omgeving, bij uitstek geschikt voor wandelingen langs het strand, door de duinen of door het dorp. Erg vriendelijke medewerkers. Aanrader voor een paar dagen rust.

De intieme sfeer en de vriendelijkheid van het personeel,...

Te zachte matrassen leverden een pijnlijke rug op in de ochtend maar dat ligt misschien ook aan wat men gewend is thuis.

De intieme sfeer en de vriendelijkheid van het personeel, alsmede de locatie waren geweldig.