Beoordelingen over Hotel Cafe Restaurant Duinzicht 3-sterren

#3 van de 12 hotels in Schiermonnikoog

• Beoordeeld op: 9 september 2018

De ligging is prima.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Gedateerd. Geen dubbel glas. Afzuiging in de douche werkte niet waardoor het vochtig werd on de slaapkamer. Geen zeep in de dispenser bij het bad.

De ligging is prima. Schoon!

Leuk verblijf gehad.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Douche/toiletruimte. Toilet is dusdanig geplaatst dat je met je billen tegen de muur aanzit en met de knieën onder de wastafel. Geen ruimte dus.

Vriendelijk personeel.

Heerlijk het eiland doorkruist met de fiets maar ook gewandeld door bossen en langs strand.
    • Tweepersoonskamer met Bad of Douche

Een heerlijk uitgebreid ontbijt. Ruime Kamer met fijn zonnig balkon, goede badkamer ( helaas was het buiten te warm om een bad te nemen). Heerlijk buiten op het terras gedineerd.

Het ideale plekje van Nederland
    • Tweepersoonskamer met Bad of Douche

Eigenlijk is niets tegen gevallen. Het is altijd gezellig in Duinzicht en kun je overal zitten waar je maar wil. Service heel goed en kamer was goed. De zon was in de ochtend al op het balkon.

Het was allemaal even goed. Je kunt tot 11 uur ontbijten, waardoor je in de ochtend nog lekker van je kamer kunt genieten en het balkon.

Prima, maar voor die prijs viel het tegen, met name qua sfeer en inrichting van de kamer & ontbijt
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

oude kamers, wel redelijk recent gerenoveerd, maar echt sfeervol ingericht was het niet. Voor die prijs verwachtte ik wel wat meer. Het ontbijt was ook erg summier.

kamer was zeer schoon

We hebben het gezellig gemaakt !
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Booking.com had de accommodatie veel mooier omschreven dan het werkelijk was. We hadden een 4 persoonskamer beneden met uitloop naar de tuin geboekt. Maar we kregen een kamer op de 2e etage met een balkonnetje.

Het weer

lekker er even tussen uit lekker rustig
    • Tweepersoonskamer met Douche

Schiermonnikoog is maar klein wij zijn er 3 dagen geweest mat erg mooi weer dit was prima

Lekker een zwembad dichtbij want het was erg heet op het strand was het haast te heet Ook een zwemvijver aanwezig had ik niet verwacht op zon klein eiland

Tevreden. Mooie plek. Fantastisch strand.
    • Tweepersoonskamer met Sauna en Balkon

De kamer was toch wel wat gedateerd met schrootjes enz.. Verder prima, maar dat was het dan ook.

De plek van Hotel Duinzicht is super. Aardige dochters in de bediening. Wijnglazen werden zonder problemen meegegeven voor op de kamer.

Uitstekend.
    • Tweepersoonskamer met Bad of Douche

Even een reminder: graag een spiegel in de kamer buiten de badkamer.

De kamer was echt uitstekend. Betrof een kamer van de laatste verbouwing en zag er erg goed uit. Zeker voor herhaling vatbaar

De warmte van een familiehotel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Hotel Duinzicht ligt net buiten het centrum op de weg naar het strand. Daardoor wèl de gezelligheid van passerende mensen, maar niet de drukte van bij elkaar zittende toeristen.De kamers zijn riant van afmeting en schoon. De bedden slapen heerlijk. De maaltijden zijn uitgebreid.

Prima uitvalsbasis op een heerlijk eiland
    • Tweepersoonskamer met Bad of Douche

Een klein koelkastje op de kamer zou wel prettig zijn geweest.

De ligging is ideaal, net buiten de dorpsrand en op een klein kwartiertje lopen naar het strand. Prettig ruime kamer met voldoende comfort.

We hebben genoten van elkaars gezelschap, het mooie dorp, de prachtige natuur, het mooie weer.
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Interieur beetje oubollig. Douchen in bad minder prettig. Ik miste op de weekdagen een gebakken of scrambled egg.

Mooi eiland, gezellig hotel, comfortabele kamer, prima ontbijt, dicht bij het dorp

fijn verblijf, zeker voor herhaling vatbaar, wij zullen vooraf onze wensen tav kamer opgeven
    • Tweepersoonskamer met Douche

De ligging van de kamer was wat bezwaarlijk, de trap om deze te bereiken erg stijl en gevaarlijk voor ons, ouder paar t.w. 81 en 78 jaar

bedden uitstekend, ontbijt zeer goed, het personeel prima

Degelijk, centraal gelegen hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Een wat saai, gedateerd hotel. Dat is geen probleem, want alles is degelijk, maar dat maakt wel dat ik de prijs wat aan de hoge kant vind.

Het hotel is keurig; goede bedden, het is schoon. Verder weinig bijzonders, wat gedateerd allemaal, standaard ontbijtbuffet, geen luxe, tikje gehorig. Kortom, goed, degelijk. Het ligt in een centrale straat, vlakbij restaurantjes en fietsenverhuur. De bus van/naar de boot stopt voor de deur.

Het ontbijt was uitstekend.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het is allemaal wel wat oud, inrichting kamers en het hotel zelf.

Het ontbijt was uitstekend. De ligging van het hotel is mooi centraal, dicht bij de winkels en vlak bij het strand.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heerlijk uitje. Prima vermaakt.
    • Tweepersoonskamer met Sauna en Balkon

Betere koffie bij het ontbijt, geklutst eitje, warme toast, er was heel veel, maar hier kan nog wel iets verbeterd worden. Opmaakspiegel in de badkamer. Beter licht in de badkamer.

Gezellige uitstraling en vriendelijkheid van personeel

mooi gelegen en gezellig hotel, prijs/ kwaliteit verhouding alleen niet ok.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

(tuin)kamer gedateerd. Enorme stoelen die de halve kamer blokkeerden, inrichting ongezellig en erg gedateerd. Badkamer matig, wastafel met barst erin, shampoo fles leeg, geen reserve toiletpapier etc. voor deze prijs matige kamer.

de ligging is prachtig, erg vriendelijk personeel en heerlijk eten

Ontspannen onthaasten in warm hotel!
    • Eenpersoonskamer met Douche

De ramen gingen lastig open en dicht en waren niet helemaal goed geïsoleerd. Met de gordijnen dicht was dat geen probleem.

De persoonlijke ontvangst. Het personeel kende direct mijn naam en voelde precies aan welke benadering ik fijn vond.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

De perfect locatie voor ons doel. Ik ben blij dat ik voor Duinzicht heb gekozen!
    • Tweepersoonskamer met Sauna en Balkon

Het ontbijt was uitstekend -- en toch viel het me tegen. Ja, veel diverse soorten brood, een paar soorten kaas en vleeswaren... maar BEHALVE op zondag waren er alleen hardgekookte eieren (die ik niet lust) en geen andere warme gerechten, en geen groenten (al was het maar komkommer/tomaten). Op zondag was er roerei (gewoon) en roerei met spek en champignons. En ik eet vegetarisch... De koffie is... nou ja, niet 'onze' smaak... Ook het bed viel tegen omdat de onderlaag kunststof is (= zweterig). Een volgende keer zou ik vragen om een extra dekbed om erop te slapen.

Wat me het MEEST beviel van het hotel was/is de kwaliteit van het personeel, met 'ouderwetse' voorkomendheid, behulpzaamheid en professionele bediening. Bijvoorbeeld, bij aankomst werden onze koffers naar de kamer gedragen! Het diner: de gerechten lijken een beetje prijzig, maar de kwaliteit is prima en de verschillende bijlagen zijn een perfecte, royale aanvulling. Met échte verse groenten, zoals bietjes of rode kool!

Heel gastvrij personeel en erg behulpzaam
    • Tweepersoonskamer met Douche

sommige gerechten waren redelijk vonden we.

Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, de kamer was gezellig, knus, het ontbijt prima. Het restaurant gezellig

Heerlijk uitgewaaid aan het strand en knus bij de openhaard!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het menu en het avondeten valt me wat tegen, erg zout en niet heel lekker. Ik houd van gezond maar ook van de een goede stamppot of zuurkool.

De ervaring: heerlijk wandelen in de omgeving, ik hoopte dat de kerstboom er al stond, en dat was zo, lekker choco drinken bij de openhaard, knus dus.

Gewoon heerlijk genieten.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was heerlijk met goede douche. Service was prima en een toplocatie, om heerlijk bij te komen en mooie startplek om lekker uit te waaien in de duinen en op het strand.

Rust, comfort en genieten.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Wat een super fijn hotel! Het personeel is erg aardig en behulpzaam. De kamers netjes en comfortabel. Het hotel ligt op het randje van het centrum en dat is eigenlijk perfect. Ik zou het zeker aanraden ook voor alleen reizenden.

prima; verblijf, accommodatie, personeel en openhaard
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Douchen in een bad is wat minder, maar geen klachten over.

prima (tuin) kamer, veel privacy, lekkere bedden en douche, prima ontbijt. Heerlijke openhaard

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Duinzicht staat voor gastvrij hartelijk en gezellig.
    • Tweepersoonskamer met Bad of Douche

de medewerkers waren uiterst vriendelijk en ontspannen. Het ontbijt was uitgebreid en prima op orde. We hebben ons zeer welkom gevoeld. De kamer was ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Leuke dagen gehad!!
    • Tweepersoonskamer met Bad of Douche

Hotelkamer is erg gedateerd maar wel schoon! Douchen in bad is niet van deze tijd!!! En zo vies dat je honden op de hotelkamer mag hebben!! Helemaal omdat het vloerbedekking is. Ik vind het duur voor zo'n oud,gedateerd hotel!!

Het ontbijt was goed. Aardig en vriendelijk personeel. Het avondeten/diner is uitstekend!!

• Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Eigenlijk niet echt iets bijzonders. Als er dan iets gemeld moet worden, spinnenraggen/stof in de extra slaapkamer voor de kinderen

Prima kamer (tuinkamer), heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt. Lunch en diner ook voortreffelijk. Zeer gemoedelijk personeel. Echt heerlijk tot rust gekomen

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prijs kwaliteit zeer slecht.
    • Tweepersoonskamer met Bad of Douche

Het diner was zeer slecht tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht heb ik 1:45 uur moeten wachten. heb ik gezegd en kreeg als antwoord er was een gezelschap van 28 dames die moesten ook allemaal eten hebben terwijl de zaal nog niet voor de helft bezet was. Wat moet het worden als de zaal vol zit. ter vergelijking met de fletcher hotels was dit veel slechter plus het dubbele tarief.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prima, centraal gelegen hotel voor kort verblijf op Schiermonnikoog
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Accommodatie is op zich prima, maar erg gedateerd. We hebben gebruik gemaakt van een familiekamer , waarbij een aparte kamer voor de kinderen aanwezig is. Helaas kon de deur van deze kamer niet dicht vanwege het bed wat te ver uitstak. De kwaliteit van het restaurant viel erg tegen. Gedateerde kaart en gerechten met weinig smaak.

Ontbijt was prima, met goede koffie en voldoende keuze. WiFi ook zeer goed. Kamers zijn goed schoon en personeel is zeer vriendelijk. Ligging ten opzichte van zowel dorp als strand is ideaal. Erg prettig is de mogelijkheid om bagage in opslag te geven wanneer je op de laatste dag nog niet direct van het eiland wilt vertrekken, maat bijvoorbeeld nog even wilt uitwaaien op het strand.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Locatie is perfect, personeel buitengewoon aardig en...
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De keuken vond ik nogal matig. Heb me vooral gestoord aan de prijs/kwaliteitverhouding van de kamer. Voor 180 euro vond ik de inrichting en de voorzieningen in de kamer aan de magere kant en had ik echt wel wat beters verwacht.

Locatie is perfect, personeel buitengewoon aardig en behulpzaam

We hopen tot de volgende keer..
    • Tweepersoonskamer met Douche

Nacht lampen te hoog,kon er s,nachs niet bij. geen plek om mijn spullen op te zetten in badkamer ,. [vrouwen spullen] een plankje of zo T V erg klein... ..

Ontbijt goed.Heel Schikkelijk personeel..

Het doel, een super relaxed weekend, is zeker behaald
    • Tweepersoonskamer met Sauna en Balkon

Er is mij werkelijk niets tegengevallen

Enorm gastvrij personeel, heerlijke ruime kamer met balkon. Goed ontbijt en tot 11.00!!!!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Een fijn verblijf in een mooi en schoon hotel met buitengewoon vriendelijk en sympathiek personeel
    • Tweepersoonskamer met Douche

niets wat ik kan verzinnen

- de kamer was mooi schoon - het hotel was erg gezellig met een ontspannen aparte onbijt- en lunchruimte en een lunchzaal - voortreffelijk eten, ruime keuze (ook vegetarisch en glutenvrij) - het personeel deed alles om je het naar je zin te maken

Druk en gezellig en bovenal zonnig weekend beleefd in de prachtige natuur.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het was jammer dat een personeelslid niet goed vantevoren had genoteerd dat ik de overnachting al had betaald toen ik wilde uitchecken. Ik heb toen dubbel betaald en uiteraard wel daarna nog contant het teruggekregen nadat ik het opnieuw had uitgezocht. De plek onder trap om de bagage tijdelijk te stallen is niet fijn, want via de deur kan iedereen binnenlopen en de bagage meenemen. Er was geen toezicht op die plek. Een afgesloten kamer zou prettiger zijn.

Ontbijt was prima. Kamer was goed, alleen op vrijdagnacht wel wat lawaai buiten bij voorkant omdat mensen weggingen. Vlakbij om de hoek fietsen gehuurd en dat was ook makkelijk.

Prima locatie, goed ontbijt, vriendelijk personeel. De stijl moet je van houden.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Kamer was wat somber. Stijl oubollig (maar dat had ik al gezien op de site). Prijs van de kamers wel stevig.

Goed verzorgd en gevarieerd ontbijt. Ruime (tuin)kamer. Rustige locatie. Bus stopt voor de deur.

Heerlijk, mooi en rustig genoten van ons verblijf hier bij Hotel Duinzicht.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Eigenlijk viel ons niets tegen.

Alles wat wij daar regelmatig hebben beleeft. Een zeer mooi, oud en bruin sfeertje bij binnenkomst. Personeel stond start klaar om ons op te vangen. Begeleiding rond het hotel en naar onze 4 persoons kamer. Allemaal zeer vernieuwd en hygiënisch. De bedden sliepen heerlijk. Ontbijt niet groot niet klein. Dat vonden wij ook wel weer fijn, maar alles super vers en voldoende. Genoeg om ook mee te nemen als wij de dag onderweg gingen. Ruime zitgelegenheid buiten op het terras en voor de kids een leuke speeltuin. Bushalte voor het hotel. LET WEL: bij aankomst schiermonnikoog kun je bij de bus gelijk een retour ticket kopen van 3,50. Welke je ook weer kunt afstempelen als je weer terug gaat naar de boot voor vertrek naar vaste land.

Ontbijt was redelijk.

De kamer,en het ontbijt

Ontbijt was redelijk. De eerste morgen was het goed. De tweede morgen was alles te laat en geen roer-ei, zeker geen zin in om te maken, ach ja het was maandag morgen en ze keek een beetje chagarijnig.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Geweldig naar onze zin gehad.
    • Tweepersoonskamer met Sauna en Balkon

Het bed lag prima alleen door een waterdichte matrasbeschermer erg warm. Een hor in de deur zou fijn zijn zodat de deur naar het balkon open kan blijven 's nachts.

Bediening was super en ontzettend vriendelijk en klantgericht. Eten was meer dan voortreffelijk. Heerlijk terras om lekker relaxed te zitten. Hier werden wij blij van en komen zeker terug.

Ons verblijf was aangenaam en voor 3 nachten heerlijk en lang genoeg.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De cupjes roomboter waren slecht te ver smeren op brood de boter was hard het tijdig eruit leggen bied hier wel de voorkeur.De kamer had oud bollige vloerbedekking het was er s`avonds op de kamer erg warm een waaier moest de hele nacht aan om een beetje verkoeling te hebben en redelijk tot goed te kunnen slapen.Een tip voor de douche een (douche trekker/wisser) zou uitkomst bieden om zo de tegels en de vloer van het resterende water te kunnen verwijderen.Nu moest het met de handdoek dit is geen probleem maar de handdoek is dan wel erg nat.

Vriendelijke ontvangst en hulp bij het koffer dragen. Het ontbijt was goed er was een redelijke keuze. De kamer lag ver van de doorgaande weg af dat komt de rust ten goede. De bedden waren goed .

heerlijk

de klimaatbeheheersing

Ontbijt was prima en gevarieerd. er mogen van mij wel meer plantaardige opties zijn. maar met mijn zelf meegebrachte sojamelk heb ik toch goed kunnen ontbijten hoor.

Fantastisch door het eiland, zijn natuurschoon en de rust op het eiland.
    • Tweepersoonskamer met Sauna en Balkon

Het bed en de vriendelijkheid van sommige van het personeel.tevens de toegang tot de slaapvertrekken , met op en afstapjes die slecht aangegeven zijn.

De rust

Geweldig.
    • Tweepersoonskamer met Bad of Douche

Matige WiFi op hotelkamer. Hotelprijs.

Uitstekend ontbijt, locatie (3 minuten lopen naar centrum, 10 min lopen naar strand), prachtige natuuromgeving.

Prima overnachting met degelijk ontbijt en erg getroffen met het weer.
    • Eenpersoonskamer met Douche

De badkamerdeur kon niet helemaal open, door de bouw van de kamer. Dat was net te smal voor mijn idee.

De kamer was klein maar van alles voorzien wat nodig is voor 1 overnachting.

prima,
    • Tweepersoonskamer met Bad of Douche

ventilatie in badkamer de drukke weg voor het hotel doorgaande weg naar het strand voor alle verkeer !!!!!! Druk niet lawaai maar alle fietsers en voetgangers en bussen ed .

prima ontbijt, vriendelijk personeel

Prettig verblijf, wel prijzig betreffende de accomodatie maar de omgeving maakt alles goed.
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Hotel/kamer verouderde indruk. Wel schoon. Ligging van onze kamer was aan de achterkant, begane grond, weinig uitzicht, wel groen. Matige wifi

Centrale ligging. Prachtige omgeving, veel te doen. 4 Persoons kamer, ruim, schoon, rustig. Vriendelijk personeel. Ontbijt prima

prima verblijf dat een beetje oubollig overkomt echter dat hoeft niets af te doen aan de kwaliteit

personeel iets vriendelijker

Ontbijt was prima echter iets te matig aanbod, bij drukte erg lang gewacht bij diner zonder dat personeel ons hiervan op de hoogte heeft gesteld, jammer. Eten was wel super

we hebben ons prima vermaakt
    • Tweepersoonskamer met Sauna en Balkon

verlichting boven de kamer deur om beter de sleutel in het slot te kunnen steken ,en de uitstraling van het restaurant mag wel een beetje fleuriger (iets meer van deze tijd ,het is namelijk een beetje oubollig )

het ontbijt was goed ,de kamer was netjes en verzorgd ,een lekker groot kingsize bed het diner was goed maar sober

Oudbollig en voldoet.
    • Tweepersoonskamer met Bad of Douche

Beetje oudbollig. Gordijnen en rails kunnen modernisering gebruiken. Lampje bij het bed hing er wel maar niet aangesloten. Kleine dingen.

Locatie, vlakbij dorp en lekker rustig.

Prima verblijf, goed hotel. Geen klachten.
    • Tweepersoonskamer met Bad of Douche

Kamers liggen wat achteraf. De kamer die wij hadden had ook geen mooi uitzicht.

Ontbijt was goed (en inbegrepen!). Personeel was aardig. Prima schone kamers.

Een zeer goed en gezellig hotel voor mens en dier.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het is een mooi hotel en we hebben er genoten. We zaten in een kamer waar we de hond mee mochten nemen. Dit vonden we erg netjes. Ook in het restaurant was de hond welkom. Top. Het ontbijt 's morgens was prima en voldoende. Dit hotel is aan te bevelen.

FF weer Schier snuiven
    • Tweepersoonskamer met Douche

steile trap in bijgebouw, niet te lopen voor de hond (dragen). Zelf zou ik de volgende keer een kamer met balkon/terras nemen. Wifi in het bijgebouw was slecht te ontvangen (met ipad uit het raam hangen)

ruime kamer met koffie/theefaciliteit in bijgebouw (rustig), mooi gelegen aan de rand van het dorp en duinen/bos. Heel fijn dat er honden toegestaan worden. Zelf hebben we ook geen overlast gehad van andere honden.

Charmant hotel dichtbij één van de mooiste stranden van Europa
    • Tweepersoonskamer met Douche

Een mini-bar op de kamer zou wel handig zijn.

Mooi ontbijtbuffet met een zeer ruim assortiment aan broodsoorten. Het restaurant van het hotel serveert voor elk wat wils.

Ontbijt was eenvoudig voor dat geld.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Allereerst werden we in een kamer gezet met uitzicht op een hoge wand. Hiermee hebben we geen genoegen genomen en kregen dan ook een andere kamer toegewezen. Het verbaasde ons ten zeerste dat er voor die prijs geen ijskast op de kamer was, er geen glazen aanwezig waren om een drankje te drinken en geen koffieapparaat. Er was enkel en alleen een raampje boven de deur, voor de rest geen ventilatie.

Ontbijt was eenvoudig voor dat geld.

Prima verblijf..voor 2 nachten wel erg duur!
    • Tweepersoonskamer met Bad of Douche

De matrassen waren behoorlijk hard! Er was bij Duinzicht geen reservering tot zondagavond 18.00 uur ontvangen!

het diner was prima verzorgd en lekker:)

Redelijk verblijf
    • Tweepersoonskamer met Sauna en Balkon

Voor een suite tegen een behoorlijke prijs was voor ons de prijs/kwaliteit ver te zoeken. Met name de badkamer, dopjes weg en daardoor roest in de badkuip en het vieze douchegordijn kan beter. Het geheel kan ook schoner en is toe aan een frisse update. Vriendelijker en behulpzamer personeel was ook fijn geweest, we hadden niet echt een welkom gevoel.

Het ontbijt was prima in een ruime zaal. De kamer was ruim en had een zitje met uitzicht. Het was een heel groot bed.

Ok, maar niet nog eens
    • Tweepersoonskamer met Sauna en Balkon

Prijs voor het meenemen van een hond. Dit stond niet vooraf in de informatie. Was ook hoog, 8.50 voor een hond zonder dat er ook maar 1 service tegenover stond. Personeel niet allemaal even vriendelijk. Het bed linnen. De matras omtrek was een geplastificeerde hoes. Zeer warm en oncomfortabel.

locatie

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

heerlijk, gastvrij en ontspannen
    • Eenpersoonskamer met Douche

gewoon een gezellig, knus hotel met heerlijke terras stoelen (de beste op Schier volgens mij!); zeer vriendelijk en behulpzaam personeel met veel persoonlijke aandacht. ontbijt was lekker en uitgebreid dus smorgens teveel gegeten.

Voor een weekend is het een goed verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was schoon maar een beetje klein. Toilet was erg klein! Bedden een beetje te zacht. En de vloer kraakte!

Het ontbijt was heerlijk en personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Het was een fijn verblijf, dit willen we graag nog eens overdoen !!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Eigenlijk niets. Het was gewoon goed en aangenaam om te verblijven.

Het ontbijt was royaal voldoende, genoeg variatie en fruit toe. Ons appartement was zeer ruim, zelfs een extra slaapkamer, compleet met mogelijkheid om koffie/thee te zetten.

prima grote kamer, aardig personeel.
    • Tweepersoonskamer met Sauna en Balkon

Beleg bij ontbijt beperkt Geen strandhandoeken te lenen bubbelbad niet heel groot (normaal bad met bubbelfunctionaliteit) enigzins gedateerde inrichting

kamer heel groot kingsize bed balkon infrarood sauna + bubbelbad

Redelijk hotel waar we teveel voor betaald hebben via Booking.com
    • Tweepersoonskamer met Sauna en Balkon

Het ontbijt was op zich wel goed maar er was niet altijd personeel aanwezig. Het ontbijt buffet werd niet aangevuld en gebruikte tafels werden niet afgeruimd. Wij konden niet meer binnen zitten omdat de tafels bezet waren of niet afgeruimd, we zijn toen maar buiten gaan zitten.

Accommodatie gunstig gelegen tov bushalte, centrum van Schiermonnikoog en de fietsenverhuur bedrijven.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Ik zocht een simpel en niet te duur hotel om te eten en te...
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het enige wat ik een beetje jammer vond, is dat er geen tafeltje in de kamer aanwezig was waar je met de laptop aan kon zitten.

Ik zocht een simpel en niet te duur hotel om te eten en te overnachten. Hotel Duinzicht voldoet daar prima aan. De kamer die ik had bestond uit een bed en badkamer. Meer heb ik ook niet nodig, aangezien ik toch de gehele dag buiten de deur ben om te wandelen, fietsen en geocachen. Het ontbijt was prima, veel keuze uit diverse broodjes en beleg. Het avondeten was ook prima. Als je een stukje vlees of vis besteld zitten daar altijd extra's bij in plaats van dat je een kaal stukje vlees of vis krijgt. En het smaakte ook heerlijk. Tenslotte was er gratis Wi-Fi aanwezig waar je gebruik van kan maken zonder (snelheids)beperkingen, registraties en allerlei andere onzin wat je vaak ziet bij andere hotels. Niet dat ik zo'n Wi-Fi liefhebber ben, maar in dit geval was het vanwege slecht mobiel bereik wel handig.

Prima voor een weekendje weg
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer is best klein, ontbijt is eenvoudig. Verhouding prijs kwaliteit vind ik aan de hoge kant.

Op loopafstand van de dorpskern. We zaten in het nieuwe gedeelte, zag er goed verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

2 daagjes Schier
    • Eenpersoonskamer met Douche

rolgordijnen werkten niet naar behoren waren aftands. Wel veel trappen en opstapjes.

Ontbijt was geweldig, personeel buitengewoon vriendelijk. Fijn dat er 1- persoonskamers zijn. Kamer was brandschoon. Fijn dat de bagage kon blijven staan de hele dag

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prima verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Uitzicht kamer prachtig en niet prachtig. De vuurtoren is natuurlijk een plaatje, maar meer is er ook niet te zien. Afgesloten stuk.

Kamer is ruim, ontbijt is prima. Hotel heeft een beetje oubollige uitstraling alsof de tijd daar stil heeft gestaan. Serene rust.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Het ontbijt was heerlijk genoeg keuze.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer mag wel aangepakt worden.

Het ontbijt was heerlijk genoeg keuze. Allen de koffie vonden we niet lekker maar dat is smaken verschillen.de kamer was netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Eten is hier goed, kamer viel tegen!
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamers waren verouderd, en gedateerd. Erg standaard en minimaal aan handdoeken bijv. Wij vonden de prijs kwaliteit verhouden niet kloppen, jammer.

We hebben s'avonds in het restaurant gegeten, dit beviel heel goed. Het ontbijt was ook goed. Helaas geen verse sinaasappelsap, wat de avond ervoor wel zo was.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Terug naar "Back to the Future"
    • Tweepersoonskamer met Sauna en Balkon

- Het personeel, hoewel vriendelijk, zou wat meer aandacht kunnen schenken de status van een diner-tafel. Vijf keer langs lopen zonder te zien dat de glazen leeg zijn? - Sober ontbijt, alleen op zondag opgeluisterd met wat scrambled eggs en worstjes

Gezellig restaurant, open haardvuur met zitje, vriendelijke mensen en ook niet onbelangrijk: een goed bed. Duinzicht geeft de indruk halverwege jaren 80, toen 'Back to the Future' nog een hit was, gedacht te hebben "zo is 't goed" en hebben sindsdien weinig meer aangepast (bv: nog steeds de Bananenboot op de dessertkaart!). Of dat een bewuste keuze was of niet is onbelangrijk, wij hebben ons er prima vermaakt.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Top.
    • Tweepersoonskamer met Sauna en Balkon

Misschien wat meer variatie in de kaart.

Heerlijk ontbijt. Erg lekkere broodjes en veel keus. Mooie kamer met prima bed en douche. Vriendelijk personeel. Gezellig en net hotel. Aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prettig hotel in fijne omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Jammer dat er weinig ruimte was om te borrelen bij de bar s'avonds. Wij zijn uitgeweken naar andere plek, buiten hotel.

Alles was schoon, netjes en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Naar volle tevredenheid
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

De tuinkamers zijn behoorlijk gehorig.

Heerlijk rustig, rustige achtergrondmuziek en gewoon maar erg lekker gegeten verrast Door de hoeveelheid groente.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Ontbijt goed.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Betere screening en beleid op jongeren die hier komen om te zuipen ( bv vr op za )en tot 4 uur in de nacht lawaai maken.

Ontbijt goed. Locatie zeer goed. Leuk kamers in tuin bij vuurtoren.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Goede plek op de rand van het dorp en de duinen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Ontbijt was simpel en diner viel tegen. Smaak en versheid liet te wensen over. Volgens ons vis, vlees en groente uit de vriezer.

Goede plek op de rand van het dorp en de duinen. Hondvriendelijk!

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Gastvrij Schiermonnikoog!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Misschien bij het ontbijt een komkommertje of tomaatje. Verder zeer tevreden.

De sfeer was zeer gemoedelijk, personeel erg vriendelijk. Een fijne plek om te verblijven.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Goed uitgangspunt voor een verblijf op Schier
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het geheel oogt en is traditioneel. Zelf zou ik het geheel, inclusief de keuken, minder behoudend willen zien. De extra sparkling zou een verblijf nog mooier maken.

Erg vriendelijke staff op een prachtige locatie. Het lijkt wel of de tijd hier al jaren stil staat. De sfeer past bij het geweldige eiland.