Beoordelingen over Hotel Du Passage 2-sterren

4,7

5,2

Het was er erg vuil.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was er erg vuil.hele stofwolken op kast en nachtkastjes.kapotte douche,gaten in de vloerbedekking,plafondplaat hing los,behang ook overal los.Kortom het was ronduit SMERIG!!!

Netjes, simpel maar correct
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik durfde niet te gaan douchen. Het brandalarm schijnt wel eens afgegaan te zijn door de stoom van de douche. er hing een waarschuwing in de hotelkamer. Douchen deur dicht houden, voorzichtig open doen en snel weer dicht ivb brandalarm

De prijs was zeer laag maar daar staat tegenover dat het een simpel hotel is. Simpel maar netjes. Precies zoals verwacht

Slecht slecht slecht
    • Basic Eenpersoonskamer

Werkelijk helemaal niks!! Gewoon vies hotel heel veel vliegen in het restaurant dikke 0 voor mij!! Badkamer vol met schimmel ben er ook niet langer gebleven!!!

Zeer slecht en vies!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg vies. Overal dikke stof. De wasbak had een dikke scheur. In het bad zaten de haren van de vorige gasten en er was geen douchegordijn, dus alles nat! Het tapijt zat vol met vieze vlekken en onder het bed lagen allemaal zonnebloempitten. Het bed lag doorgelegen. De gangen van het hotel hebben afgescheurd behang en overal ligt zwaar versleten en vies tapijt. Kortom een smerige bende! We zijn maar niet gaan ontbijten omdat we bang waren dat dat ook niet echt hygiënisch zou zijn.

- De badkamer.
    • Basic Eenpersoonskamer

- De badkamer. Ziet er op het oog netjes uit, maar wie het plafond ziet, ziet de verf loslaten. - De vloerbedekking is erg oud en heeft enkele opvallende vlekken.

Was weekendje Enkhuizen, gezellig en me vermaakt heb.
    • Basic Eenpersoonskamer

Verder niets tegen, alleen jammer dat er geen lift is in het hotel zelf. Maar werd goed geholpen ivm Hartpatient en hondje bij mijn had, 1e etage kreeg.

Ontbijt was zeer goed, kon pakken wat je wou. Er wordt gewerkt aan renovatie, op dit moment had ik nog niet zo kamer. Schijnt mooi te worden! Mensen/personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Het slechtste hotel ooit!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

bij het ontbijt stonden de vuile borden nog op tafel van de avond er voor. Zeer smerig!

helemaal niets! Zeer slecht ontbijt, alles was smerig en kapot

Zeer zeker niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was een verschrikking. Erg oud en versleten . beddengoed zag er wel schoon uit ,doch de bedden waren ook wel aan vervanging toe. Er was denk ik in weken niet afgestoft en gestofzuigd. Een stoel waar de binnenvoering uit kwam. De spinnenwebben hingen overal in het trappen huis . Een goede schoonmaak en schilderbeurt is hier zeker niet overbodig. Hokkerig en donker.

Het ontbijt was oke.

Gezien de prijs was het een redelijke kamer waar je niet veel van mocht verwachten.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het uitzicht van de kamer op rotzooi op een dak en de uitlaat van een airco. Het onderhoud van de kamer was minimaal, losse behang etc. De gangen waren smerig.

Het ontbijt was zeer goed.

Ach, het was maar voor één nachtje.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Door de verbouwing zag het er nogal rommelig uit. Op de kamer vond ik haren in de badkamer en op het dekbed, en door de losse plafondplaten kroop een grote spin.(ben er niet bang voor, hoor, maar toch... Brood bij het ontbijt was niet echt vers.

De ligging, vlakbij het station en de haven.

Ik wil de gemaakte kosten terug hebben

Het hok zat en zit in een verbouwing, we moesten over papier en kit drollen naar de kamer die nog niet gereed was voor varkens . We hebben een ander hotel genomen !!😶

Verblijf was bijzonder relaxed!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Jammer dat het prullenmandje in de badkamer propvol was (niet leeg gehaald dus)

Ontbijt was ruim voldoende, kamer was voor mij op dit moment en voor het doel waarom ik in Enkhuizen was (werken aan mijn zeilschip) prima.

Ontbijt was goed ,ruim voldoende.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Hotel wordt in de toekomst mooier gezien de opknapbeurt die gaande is.

Ontbijt was goed ,ruim voldoende. Kamers zijn gelegen boven Chinees restaurant en dat is prettig. Hotel in het centrum van mooi Enkhuizen. Dus ideaal.

Het is er echt nog erger dan je zou verwachten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Plafonds in de gang met bedrading liggen open, er ligt stucloop op het tapijt in de gang. De kamers zijn enorm gehorig. Er hangt een zeer deprimerende sfeer in het hotel. Ontbijt was karig en simpel met onverse sneetjes brood. Belangrijk: de noodroute van het hotel via de metalen trap aan de buitenkant is niet op orde: het laatste deel van de trap ontbreekt zodat gasten in een noodgeval niet eens de straat kunnen bereiken. Verder: stoelen op de kamer met versleten bekleding, kale plekken in het tapijt in de kamer, spinnenwebben, schimmel in voegen badkamer, geen handdoekje of handzeepje bij de wasbak, een aan een kant loshangende gordijnrail in de kamer, hele dunne kussens op het bed en de extra kussens in de kast waren echt smerig. Zolang zaken niet op orde zijn, vinden we dat mensen te veel moeten betalen voor wat ze krijgen. Eigenlijk kun je het zoals het nu is niet eens als hotel uitbaten. We waren op het ergste voorbereid, maar dat het zó erg zou zijn...Geen aanrader en in het bijzonder niet voor mensen met kinderen.

Het bed lag lekker

Accomodatie onder de maat, de plek is zeer centraal gelegen in het centrum.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer slechte staat van onderhoud (kranen kapot, behang van de muren, niet werkende stopcontacten). Geen reactie op melding kapotte kranen. Zeer dunne muren daardoor zeer gehorig. Werkzaamheden in de hal vingen reeds om 07:00 uur aan. Ontbijt maar net acceptabel (boter over de datum, weinig keuze). I.t.t. berichten op de website geen gratis parkeergelegenheid voor de deur.

De locatie midden in het centrum.

Gelukkig mooi weer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Plafond en douchegordijn waren beschimmeld. Ontbijt was redelijk met oud brood op zondag. De tweede nacht stond afzuiginstallatie van restaurant aan, war een constant zoemend geluid veroorzaakt en zeer hinderlijk is

Enkhuizen is een prachtige stad om een weekend te verblijven

Daar ga ik nooit meer heen. Vies en slordig niet verzorgt
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slordig, niet schoon, geen parkeer mogelijk heden terwijl dat wel was toegezegd!verf op het tapijt en de nachtkastjes plinten lagen los. Kon de slaapkamer deur niet afsluiten.

De locatie is zeer gunstig gelegen voor een bezoek aan Enkhuizen.

Helaas was de douchekraan van onze kamer kapot en gaf alleen maar heet water. Daaronder kun je niet douchen

Het ontbijt was goed. De eigenaresse heeft ons de verschillende soorten thee uitgelegd. Zeer leerzaam

Vreselijk, griezelig, smerig
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Smerig, schimmel, stofdraden, gescheurd behang. Douche gordijn met schimmel. Hotel stinkt. Kraan vd douche ging slecht. Of te heet of niks. Was goedkooe kamer. Konden niet annuleren. Maar ik verwacht t wel schoon! Geen ontbijt genomen, naar die Port van Cleve gegaan....verademing!

Het bed, dat sliep heerlijk

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers dringend aan renovatie toe! Tapijt versleten. Raam vol duivenpoep. Badkamer - kranen kapot door kalkaanslag - idem douchekraan - temperatuur water bijna niet te regelen.- licht boven lavabo defect. Schimmel onderaan douchegordijn en in de hoeken van de badkamer!

Het hotel is weinig positiefs over te zeggen
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat niet - ik moest op zoek naar waar ik kon inchecken, ik moest zelfs de keuken inlopen - er hing een condoom om de brandmelder in de kamer - hygiënisch was het niet, ik durfde niet te douche en het plastic bekertjes met aanslag in de badkamer - het ontbijt had over datum producten staan

De locatie was fijn, centraal gelegen

Geen goede prijs-qualiteit verhouding.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het hotel is gedateerd, gangen zijn dusdanig smerig dat je het ergste vermoedt van je kamer. Dat viel gelukkig mee, er was nieuwe vloerbedekking gelegd bovenop de oude, alleen aan de randen kon je nog zien hoe vies het oude eronder was. In de kamer vies raam met slecht onderhouden kozijn waar door de kieren de wind flink tekeer ging. Plastic gordijnen die half van de rails afhingen waren te kort en niet breed genoeg. Ze verduisterden prima maar door de wind waaiden ze steeds open waardoor er telkens een lichtflits kwam, zeer irritant.

Goede wifi en schoon bed. Badkamer ouderwets maar schoon en snel warm water. Ontbijt was eenvoudig maar voldoende en netjes. Ontbijtdame was zeer vriendelijk.

Ontbijt was redelijk.

Verwarming deed het heel slecht, het was heel koud in de kamer. Kamers aan renovatie toe. Hele smerige tapijt en ramen.

Ontbijt was redelijk. Locatie heel goed.

Vreselijk!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een ongelofelijk smerig, uitgewoond hok. De vloerbedekking had geen enkel schoon plekje meer en zag er uit alsof er jarenlang overheen geplast en gespuugd was en het zag er ook niet naar uit dat er gestofzuigd was. Er lag allerlei losse viezigheid op de vloer. Er hingen geen vitrages. Iedereen kon zo naar binnen kijken. De overgordijnen waren van vies plastic. Een klein aftands radiatortje kreeg de kamer met geen mogelijkheid warm. Op de badkamer, die ook zeer uitgewoond was, was geen verwarming en voelde aan als een koelcel. Er was ook geen ontluchting. De wastafel was gebarsten, de wc bril kapot. Het zou verboden moeten worden om zulke kamers te verhuren. Ik begrijp niet dat dit hotel, wat in zijn geheel zeer uitgewoond oogde met kapotte binnenmuren en vieze vloeren, in uw aanbod voor komt. U doet daarmee de naam booking.com geen goed.

Het hotel staat midden in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel was slecht onderhouden. Voor deze prijs matig hotel.

Het hotel staat midden in het centrum. Prachtige plek aan het haventje. Personeel wel vriendelijk, maar afstandelijk.

Matig hotel, goede locatie.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matig onderhouden, met name de overloop en gangen. De douchekop hing veel te laag en was niet verstelbaar door een te korte slang.

De locatie is op loopafstand van de musea, horeca, winkelstraat en station. Prima gratis parkeermogelijkheden bij het station.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Geheel gedateerd
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Accomodatie gedateerd heeft hoognodig groot onderhoud nodig. Vloerbedekking sleeds, schilderwerk en wandafwerking gebladerd. Badkamer schimmel in de kitvoegen en tussen de tegels. Wastafel gebarsten. Doucheslang kapot dit gemeld maar er kon niets meer aan worden gedaan. Vloerbedekking vervuild met name het loopgedeelte. Radiator maat veel lawaai, moet worden ontlucht.

Bedden schoon en goed en goed geslapen. Ruime kamer. Ontbijt prima. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Alles was naar prijs maar zouden niet weer boeken.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toilet was niet schoon toen we kwamen en er lag een vuile overall in de kast.

Het ontbijt was niet echt goed. De enen dag yoghurttoetjes de andere dag waren ze op. Te eenvoudig naar wat we gewend zijn.

Centrale ligging voor wie Enkhuizen wil verkennen voor 1 nachtje.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ieder kwartier een carrilon speelde, de hele nacht door.

Even moeten zoeken naar een parkeerplaats, bij het station is het gratis, is goed te belopen. Inchecken verliep prima, de ligging was perfect, alles op loopafstand. Tv aanwezig en de wifi deed het prima. De bedden liggen heerlijk.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Bagger!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles! Kleine, smerige en opgelapte kamer met slechte bedden. Gang zag er ook niet uit en was net "overgekwast" zonder afplakken. Bloedvlekken van muggen en spinnen werkelijk overal (ook in gordijnen en op deuren/muren. Te smerig voor woorden... Ontbijt: er lag een plastic zak met oud brood (mocht je er zelf uit halen), weinig beleg (weinig keuze) en matige koffie.

De ligging in het centrum van Enkhuizen

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Moderner interieur is altijd aangenamer maar je kan toch niet om de 5 jaar de heleboel uitbreken en vervangen door nieuw.

Het hotel is niet echt modern meer qua inrichting, maar het is voorzien van alle kleine extraatjes tot naald & draad toe. Bed & bad/douche waren prima, en dat bepaalt heel erg het welbevinden van de hotelgast. Balkon ! Vriendelijk & professioneel personeel. Ligging is vlakbij het strand, uistekend voor zomervakantie.

niet voor verhaling vatbaar, Booking.com onwaardig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een hotelletje dat ik niet graag meer boek. Slechte entree. smerige toegang tot kamer. Kamer pal aan de straat ( gelukkig was het koud, dus het raam hoefde niet open) Douchen met de deur dicht, geen ventilatie, Slecht afspraken maken. We hadden overnachting met ontbijt geboekt, en afgesproken om om 08 uur te ontbijten. Maar alles dicht en de de net gearriveerde medewerkster deelde mee dat het ontbijt om 09 uur zou zijn afgesproken. Maar vertrokken zonder ontbijt. Het zag er ook niet aantrekkelijk uit.

4,0
    Hadden het anders voorgesteld. jammer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is nodig aan renovatie toe. Lekkage op de badkamer, tegels die los van de muur zijn. Het behang dat er met flarden aan hing, en er was al lang niet meer gepoetst , de ramen waren ondoorzichtig door de vogelpoep. Bij het ontbijt de eerste dag vers brood de twee op volgende dagen het overgebleven brood maar dan droog.

Vriendelijkheid personeel.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Ik heb verder prima geslapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is oud en vies. Eigenlijk alles een beetje vergane glorie. Leeslampje. Oven jet bed gaf net te weinig licht om goed te kunnen lezen. De tv gaf maar een zender, switchen ging niet. 's Ochtends stond een van de personeelsleden/eigenaren in de gang op zeer luide toon in het Chinees te schreeuwen. Klonk als ruzie.

Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Prijs - kwaliteit verhouding erg duur voor één nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne wasgelegenheid en de informatie omtrent het ontbijt was niet goed, tijdens incheck werd ons gezegd van 8.00 tot 11.00 maar dit moest tot 10.00 zijn, we hebben toch na veel vragen ons ontbijt kunnen nuttigen.

Het bed.

Acceptabel maar niet voor de betaalde prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was schoon. Wel erg vies ruikend door vocht problemen. Kussens waren zeer slecht. Erg dun. Misschien ooit goed gevuld geweest maar nu een hoes met 20% vulling. Ontbijt zeer eenvoudig. Ontbijten tot 10.00. Om 9.45 was de koffie op er werd geen nieuwe meer bijgezet. Brood was eetbaar maar leek niet super vers.

Niet het hotel maar de omgeving was fantastisch

Waardeloos
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was smerig, bed en kussens lagen vreselijk, badkamer zat van beneden tot boven onder de schimmel. Super kleine tv.

Ontbijt en locatie waren goed.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

De ligging.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oud brood bij ontbijt, hele stofdeken onder het bed en bij de ramen. lekkende badkamerkraan en de kamer stonk in de nacht naar sigarettenrook. Raam ging met moeite open en dicht en daar staken ook nog eens lamge spijkers uit. wij hebben vaker in dit hotel geslapen maar nooit op d e 2e verdieping waar de eenvoudige kamers zijn, die misschien maar 10 euro schelen, maar zoveel slechter zijn dan de kamers op de 1e!

De ligging. Heerlijk gedineerd. Leuke bediening

Al met al kwamen we voor een bezoek aan het Zuiderzeemuseum en dat was gelukt.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt viel tegen. Waarschijnlijk wisten zze niet hoeveel slapers er waren . . Niet genoeg tafels gedekt.. geen servies genoeg. Niet afgeruimde tafels..voor koffie moest je iemand uit de keuken halen... brood was niet aangevuld. Weinig keus in beslag..

Heerlijk gegeten bij een restaurant in de buurt. Bed wassmal maar sliep goed.

had anders uit gekozen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat er geen lift was mijn man kan moeilijk de trap op

ontbijt was heel gewoontjes,kamer eenvoudig maar schoon op het bad na op de tegel veel schimmel,en zeker niet voor mensen die invalide is er is geen lift,en staat niet bij de beschrijving

een bende! jammer dat ik niet wist dat je hier foto's kon toevoegen anders had ik dit gedaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

alles kon beter. het was niet schoon, heel oud, muren beschadigd ,veel spinnen , tv deed het niet. Ik heb de sleutels ingeleverd en een ander hotel geboekt (wat wel netjes was) geld kreeg ik ook niet terug.

Wel schoon, maar een opknapbeurt is hard nodig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verschillende ruimtes konden wel eens geverfd worden. Links & rechts wat afkitten. De kapotte wastafel vernieuwen.

De GOEDE MATRASSEN, lakens, handdoeken

1 keer maar niet weer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontvangst was niet gastvrij. de kraan in badkamer voorkant blauwe knop eraf en je moest de knop aantrekken en vast houden voor koud water

Ontbijt was goed

Prima badkamer .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vloerbedekking uit 1972. Gordijnen vol gaten. We moesten ze zelf "sluitend" maken. TV-beeld " sneeuwig". Muren en ramen leken zo'n 2 jaar geleden vorige het laatst schoongemaakt. Geen airco hoewel wel mee geadverteerd. Bijna € 80 afgerekend. Reëele prijs ca € 45.

Prima badkamer . Helaas kon de deur niet dicht. Ontbijt viel, gezien de rest, alleszins mee.

We hebben heerlijk gefietst
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygienne, vieze voegen in badkamer. Ontbijt, brood van de vorige dag, slecht bij gevuld. Receptie loopt via het restaurant, erg rommelig.

Dat we direct droge handdoeken kregen toen we erom vroegen

Leuk om een keer mee te maken maar nooit weer
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Trap naar boven oude bende. Deur klemt. Ontbijt was een drama. Duurde ongeveer tot 10 uur voor alles er stond.

Prima boxspring bedden. Kamer klein maar goed verzorgd

Enkhuizen prachtig stadje om te vertoeven, hierdoor weinig van hotel gebruik hoeven maken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De inrichting van de kamer was minimaal. De keuze van het ontbijt was sober en er werd niet automatisch tijdig bijgevuld.

De kamer was niet groot en had geen opbergruimte. Het tv-toestelletje had geen goed beeld. De bedden waren goed. De douche en wastafel waren schoon en ook met voldoende handdoeken. Het uitzicht vanuit het raam was prettig richting water met boten, brug en horeca aan de overkant. Het ontbijt was sober en beperkt. Het avondeten in het restaurant beneden was heerlijk.

Het eten in het Chinees restaurant bij het hotel
    • Standaard Eenpersoonskamer

Steile trap met smalle treden als enige toegang tot de gastenkamers. Brandveiligheid?? Versleten, vieze vloerbedekking. Primitieve badkamer. Slechte verlichting

Het eten in het Chinees restaurant bij het hotel

Ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit hotel kan eigenlijk niet meer. Het zou volledig gerenoveerd moeten worden.

Ontbijt was goed. Het hele hotel is oud en tot op de draad versleten. Er staat een tv op de kamer die nog te slecht is om door een kringloopwinkel verkocht te worden.

Het slechtste van alle hotelovernachtingen in mijn leven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer waar in wij sliepen was zeer eenvoudig. Maar eenvoudig hoeft toch niet vies te betekenen. Elke avond veel spinnen tegen muur en plafond die eerst verwijderd moesten worden. Schoonmaken daar was dus echt geen sprake van. notities van vorige bewoners lagen nog op het bureau. De vloerbedekking bij binnenkomst kapot waardoor ik in een spijker trapte en mijn elastische kous bleef hangen aan deze spijker en scheurde. Het ontbijt was erg sober met oud brood. de eerste ochtend was het brood zo goed als op toen wij om 9.15 uur aan tafel kwamen. Heel gezellig moesten wij gaan zitten aan tafeltjes waar een plastic tafelkleed je overheen lag aan andere tafels mochten wij niet gaan zitten voor het ontbijt.

Dat was het stadje Enkhuizen zelf. En het Zuiderzeemuseum. Dat beviel ons het meeste

prijs en verblijf verhoding 7.2
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ECHTER DE KAMER, NUMMER 5, LIET WAT VERF EN SCHOONMAAK TE WENSEN OVER NIET DE BEDDEN EN BADKAMER, MAAR DE RAMEN SPINNEN VAN 5 MAANDEN !!!!!!

HET ONTBIJT WAS EENVOUDIG MAAR GOED!! bIJ DE BONUS VRAAG GEEN OMSCHRIJVEN WANT HET WAS NIET ECHT EEN HOTEL MAAR EEN Japans- Chinees restaurant !! en geen hotel instelling echter de Jonge man ded enorm zijn best om het ons naar onze zin te maken !!

Top Hotel

Was top

Zeer goed hotel. Uiterst vriendelijk personeel met prachtige kamers. Ook de animatie figuren snachts op de kamer voor de kinderen was geweldig.

Matig tot slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet echt schoon. Spinnenwebben vooral bij de ramen. Ramen konden wel eens gewassen worden. Behang zat op diverse plaatsen los en ook op de badkamer waren er tegels los. Beddengoed was schoon ,maar de bedden zakten flink door. Kozijnen mochten wel eens geverfd worden. Personeel was beleefd maar niet echt klantvriendelijk. Het is eigenlijk de naam hotel niet waardig. Ondanks dat het een 2 sterrenhotel is zou je minimaal verwachten dat het toch schoon is.

Ontbijt was goed en royaal

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Het ontbijt was gewoon goed, niet luxe, maar dat verlangen...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De auto kon niet bij het hotel geparkeerd worden. Aan voorzijde was een terrasje gemaakt, maar je zat gelijk bij de weg.

Het ontbijt was gewoon goed, niet luxe, maar dat verlangen wij niet. Er was ruim voldoende van alles. De kamer en een deel van het hotel was gedateerd. Ook het terras was niet onderhouden, maar wij hebben er heerlijk kunnen zitten. Het diner was ook goed.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Hotel viel tegen voor die prijs.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hard kussen, kleine kamer, oude vloerbedekking in de gang, oude vieze koffie bij het ontbijt. In de gang hing alle uren van de dag een zware geur van chinees eten.

De ligging dicht bij het station, het oude centrum en de haven.

Nooit weer in dat hotel!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles in de kamer was vies. Vieze muren . Gordijnen waren te kort en gaar. Overal schimmel in Gordijnen. Douche met veel haren Tv matig beeld. Veel stof

Ontbijt was simpel.

Zie boven

Ontbijt was simpel. De eerste kamer was niet schoon gemaakt. We kregen wel meteen een andere grotere kamer. Totaal beeld is wat armoedig, zelfs voor deze prijs. Prijs was excl toeristen belasting! Dat moest ter plaatse nog afgerekend worden. Locatie van de receptie in het naast gelegen Chinese restaurant. Wel een van de weinige hotels waar een huisdier welkom is. Al met al geen aanrader.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Voor dit geld slechtste hotel wat we ooit hebben meegemaakt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2 nachten verbleven. 2e dag werd de kamer nietschoongemmakt. Zelfs de bedden werden niet opgemaakt. Het geheel zag er haveloos uit. Nooit meer .veel te hoge prijs voor dit hotel.

We kregen eerst een vreselijke kamer. Daarna naar een andere gevraagd en gekregen. Deze was wel iets beter. Onrbijt was redelijk.

een mooie locatie.

zie boven.

een mooie locatie. vlak bij De Drommedaris. kamer schoon, maar ramen zeer ondoorzichtig. douche goed. afvalbakjes waren nog niet geleegd. personeel vriendelijk en behulpzaam. alleen degene die ons als eerste te woord stond was ietwat kort in de uitleg. parkeren voor de deur, was nu mogelijk, maar is dit misschien niet in hoogseizoen.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Niet echt een fris hotel om te overnachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kwamen aan, bij het inchecken was niet bekend of er nog een kamer vrij was. We kregen een sleutel mee en moesten zelf de kamer opzoeken. Geen hartelijke ontvangst. Er was niet gestofzuigd op de kamer, de vloerbedekking was smering met vuil en verfresten. Wat geen frisse uitstraling geeft.

Het beddengoed was schoon. Het ontbijt was eenvoudig, geen extra's zoals croissant.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nog nooit hebben wij een hotel(kamer) gezien die zo smerig was, .............als je ziektes op wil lopen moet je daar zijn! Schimmel onder beide raamkozijnen, badkamer was ranzig: toiletemmer smerig, tegels gescheurd, brandplekken van sigaretten op badrand, knop die ontbreekt op de badkraan en veel schimmelvorming waar je ook kijkt. Geluidsoverlast door afzuig- systeem of verwarming wat de hele nacht een brommend/suizend geluid gaf. Geen receptie aanwezig. Veel te duur voor wat het is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niets!!

niet voor herhaling vatbaar.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

smerige badkamer, de vloerbedekking was vies en overal witte verf vlekken en strepen. Veel ongedierte, dus al met al smerig.

de ligging midden in het centrum

Hotel midden in het centrum, perfecte ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vieze kamers, vieze vlekken op de vloerbedekking. Doodgeslagen vliegen op de muren. Badkamerdeur die niet dicht kon.

Hotel midden in het centrum, perfecte ligging.

Super smerig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was echt smerig!! De douche kon je echt niet douchen zo vies ( heb foto's gemaakt) En contact met de eigenaresse gezocht, die vond het allemaal wel meevallen....het was echt onhygiënisch . Het ontbijt was matig! Echt de prijs is veel te hoog voor een super vies hotel! Jammer van ons geld

Slecht zou het afraden hierheen te gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De eerste kamer waar we kwamen zat vol met beesten. Toen hebben we een andere kamer gekregen deze was iets beter. Maar nog steeds was de kamer heel vies! Er lag heel veel stof en de vloer was verre van schoon. De badkamer lagen nog allemaal haren van andere mensen erg smerig!

Het dorpje is heel leuk

Goed vertoeven als je niet te veel eisen stelt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer slecht onderhouden kamer. Stopcontact lag open, raam zeer smerig aan de binnenkant van dubbel glas dus was niet schoon te maken maar zag er niet uit. Als je een beetje je best doet druk je de deur van de kamer open terwijl die op slot gedraaid zit.

Het hotel ligt zeer gunstig t.o.v. station, haven, zuiderzee museum en eet- en drinkgelegenheden. Prima dineren in het chinees/japans restaurant de Proeftuin. Winkelcentrum op loopafstand. Vriendelijk personeel.

Als je er komt alleen om te slapen is het prima maar dan is de prijs wel hoog.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We vonden het stinken op de kamer....muffe lucht en veel spocht in de badkamer. Bedden lagen perfect aan kleding was ook goed maar vloerbedekking was vies en er hingen plastic gordijnen

Her hotel ligt mooi in t centrum

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Ranzig en droevig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit is een ronduit 'ranzig' hotel: de kamer is niet schoon, het tapijt is kapot/gescheurd/vuil, de gordijnen zijn kapot (gescheurd en vol met gaten!), de badkamerdeur sluit helemaal niet (terwijl de instruktie is die deur tijdens het gebruik van de badkamer te sluiten..!), de armsteun bij het bad is vanuit het bad onbereikbaar (..), de leeslamp naast het bed functioneert helemaal niet. Je kunt je afvragen "wat is hier eigenlijk wél in orde?"

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Ik zou dit hotel niet aanraden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zo vreselijk klein, dat ik amper fatsoenlijk uit het te kleine bed kon komen om de badkamer te bereiken. De vloerbedekking zat vol met verfvlekken. Het ontbijt was erg simpel.

De ligging van het hotel is een prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Slechte kamer, gebruik voor één persoon, voor veel te veel geld.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Sinds wij hier vorig jaar kamers hadden geboekt en ik noodgedwongen (andere hotels vol) op het laatste moment hier een kamer bijboekte bleek er helemaal niets te zijn veranderd. Bediening (ondanks telefoontje aan begin van de avond) niet op de hoogte van late aankomst. Eindeloos wachten bij inchecken.. Slecht onderhoud, rokerige kamer, hor kapot, douche hing los etc etc. Kamer niet goed schoon

De centrale ligging

• Beoordeeld op: 21 april 2017

de wifi werkte wel goed....
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de beschrijving van de boeking: openbaar parkeren is gratis! en in de buurt van de accommodatie is niet echt juist...rond het hotel alleen maar vergunninghouders! alleen bij het station is gratis lang parkeren! zelf ook verkeerd gekeken, omdat we dachten dat we bij het hotel gratis konden parkeren..dus niet... heeft ons een boete opgeleverd,.ook ons eigen fout, hadden we maar goed moeten kijken. het is wel een stukje lopen naar het station ong. 15 minuten... en de kamers zijn boven een chinees restaurant..geen leuk zitje of een bar waar je later op de avond kan vertoefen..maar in de buurt wel gezellige terrasjes....meer naar de haven toe..

het ontbijt was redelijk...wat broodsoorten en belegen zoetigheden en magere yoghurt en cornflakes ..sapjes koffie/thee en een gekookt ei dus

Gezien de tijd van het jaar (Paasvakantie), was er niet veel keus. Het voldeed voor die paar dagen!
    • Basic Eenpersoonskamer

Onverzorgde indruk. In de trapgang en de kamer waren verfkladden op het (oude) tapijt. De eerste kamer die mij toegewezen werd, was een "veredelde" mansarde. Na bezwaar kreeg ik een ander kamer. Deze leek op het eerste zicht in orde. Het bed was proper, doch er was al een eindje niet meer "ontstoft". Ook was men niet in staat, mij een deftige factuur te bezorgen.

Mooi zicht op de achterhaven van Enkhuizen!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Dat dit zich een hotel mag noemen!
    • Basic Eenpersoonskamer

Het was oud, gammel en niet schoon, gordijn (zeil) konden niet dicht doordat deze kapot uit de rails waren, TV met sneeuw door beeld en de boeking was niet doorgekomen door een oud computersysteem volgens de medewerkster, gelukkig nog wel een kamer vrij. Ontbijt was dramatisch, lauwe koffie en warme broodjes die afgedekt werden met een plastic tasje. Kortom ronduit slecht

Nou.....niets eigenlijk

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Indien mogelijk kan je best een andere accommodatie zoeken.
    • Basic Eenpersoonskamer

Het toilet was niet gepoetst (de "remsporen" van de vorige gebruiker hingen nog mooi in de pot). Het afvalbakje op de badkamer zat vol met lege bierblikjes. De douchekraan was niet gereinigd, hingen nog zeepresten aan. Het raam van de slaapkamer is zo versleten dat het gordijn door de wind constant opwaaide ... met uiteraard de nodige tocht tot in bed. Gelukkig dat ik daar maar één nacht moest doorbrengen. En dan te bedenken dat ik echt niet veel luxe of comfort vraag. Spijtig!

De ligging is oké t.o.v. het treinstation en het centrum

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Huisdierenvriendelijk hotel met zeer goede prijs-kwaliteitverhouding!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding, huisdiervriendelijk, WIFI inbegrepen, gratis lang parkeren aan het nabijgelegen treinstation op 200m, centrale ligging van het hotel in het centrum van Enkhuizen.