Beoordelingen over Hotel Dupuis 2-sterren

Lindenlaan 5, 6301 HA Valkenburg, Nederland

#20 van de 52 hotels in Valkenburg

Prima.

De trappen naar 3e etage waren pittig. Zeker met kleine kinderen lastig omdat het een behoorlijke "klim" is.

Familie kamer was keurig en netjes. Ontbijt was eenvoudig maar goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Het ontbijt was echt heerlijk.

Jammer geen airco in de slaapkamers. Matrassen waren te zacht maar voor 1 nacht was het wel te doen

Het ontbijt was echt heerlijk. Vriendelijk personeel

top vakantieadres op rustige centale locatie bij zeer vriendelijk personeel

ruimte toilet tov de wastafel.verder was alles prima!

prima rustige locatie,terwijl je binnen 1 minuut toch midden in het centrum staat,zeer gastvrij vriendelijk personeel,prima ontbijt,waaier op de kamer ivm temperaturen helemaal top.fris en koffieautomaat voor de nacht.

Hartelijke mensen, mooie omgeven, uitgebreid en lekker ontbijt.

De hitte op de 3e etage was extreem en de eigenaren gaven aan dat het lastig is om de hitte eruit te krijgen. Verder waren ze heel open door aan ons te vertellen dat airco gigantisch duur is waardoor de prijs van de kamers omhoog zou moeten gaan en dat het bedrag dan niet meer zou voldoen aan het aantal sterren dat het hotel momenteel toegekend heeft gekregen.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel en de eigenaren. Het ontbijt was heel uitgebreid, lekker en vers. De ventilator was defect en werd per direct vervangen door een andere. Kinderen mogen kind zijn word totaal niet over gesproken of ze nou rustig of druk zijn en de eigenaren zijn zeer betrokken bij de gasten. Indeling van de kamers is prima.

Top.

de bedden hadden wieltjes en daardoor schoven ze de hele tijd van elkaar af.

het ontbijt was heel goed en het personeel was aardig en had genoeg te vertellen.

geweldig!!!

je kunt met de auto niet bij het hotel parkeren (tenzij gereserveerd tegen davtarief), zelf hadden dit niet goed nagezien. je moet er even rekening mee houden

alles was perfect. we hebben genoten, ontzettend aardige eigenaaren. goede tips voor uitjes. heerlijk ontbijt en service ook geweldig bagage kon blijven staan voor en na inchecken, zodat we twee dagen volop konden genieten. bedankt!! twee tevreden gasten die zeker terug komen. nb. de sauna in Geldrop was teveel, we waren moe. dus daar kunnen geen referentie over schrijven 😉

Heerlijk genoten voor weinig met goede service en een lach

Gezien prijs-kwaliteit niets eigenlijk maar hoewel de kamer best recent erg opgeknapt is zou de volgende stap voor het hotel de gangen en ontbijt zaal kunnen zijn. Ook daar niets mis mee en uniek (beter dan eenheidsworst) maar kan lichter en iets netter!

Zeer vriendelijk personeel

Aanrader.

De enige tegenvaller was eigenlijk dat er geen airco was waardoor het wat warm was op de kamer.

Wij voelden ons gelijk welkom bij aankomst. Gemoedelijk en oud hotel. Prima schone kamer voor een mooie prijs. Mooi in het centrum gelegen aan een rustig straatje.

Mooie locatie, verder heel basic

De badkamer viel tegen; een douchegordijntje is niet meer van deze tijd! Geen tubetjes zeep/shampoo aanwezig, alleen een dispenser met ‘wat’ erin wat erg muf rook. Geen airco op een érg warme kamer terwijl het nu niet eens 25 graden was.

Het ontbijt was uitgebreid, de kamer heel basic maar vooral heel warm en gehorig! Op zich dus wel een redelijk verblijf maar de prijs is aan de hoge kant voor zo’n basis kamer.

Personeel erg vriendelijk
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en een Gedeelde Badkamer

Kinderen waren om de 2 uur wakker want ze stoten hun hoofden tegen de metalen randen van de stapelbedden. Douche had een vies n nat gordijn dat tegen je aan kleefde tijdens douchen. Geen doucheputje en er ontstond een vieze plas water. Muren waren dun waardoor we konden meegenieten van het gesnurk van de buurman

Personeel erg vriendelijk

Lokatie aan d eLindelaan met een heerlijk terrasje in de...

D ekamer was te warm on te slapen, deze lag pal op de zon smiddags. Een fan zou een welkome aanvulling zijn

Lokatie aan d eLindelaan met een heerlijk terrasje in de schaduw

Locatie super.. hotel niet teveel van verwachten. ( wij zijn wel luxere gewend ).

Veel te klein voor een familie kamer , douche stond na 2 minuten al blank en kon je nog amper ademhalen.. zo benauwd in dat kleine hokje. Erg kleine tv.. wie op een heel onhandige plek stond waardoor je vanuit bed niks kon zien. Voor 180 euro vond ik het erg tegenvallen.. ook het hebben van geen lift valt tegen met een zware koffer spullen en dan wel 8 trappen op.. ontbijt vond ik weinig keus !

Locatie was top.. overal dicht in de buurt.

Heerlijk hotel aan de rand van het centrum

We kregen een nog niet gerenoveerde kamer en dat viel een beetje tegen omdat we vorig jaar een wel gerenoveerde kamer hadden maar we konden zo een andere kamer krijgen dus geen probleem

Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel

ontbijt mag wat vroeger bv tussen 8 en 11 uur voor de vroege vogels

een eenvoudige accomodatie. zeer dicht bij het centrum. heerlijk uitgebreid ontbijt.

Hotel met goede prijs-kwaliteit verhouding op prima locatie.

Hotel is gedateerd. Kamer kon wel een opknapbeurtje gebruiken, overigens wel schoon.

Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Ontbijt is goed. Personeel heel vriendelijk. Kamer was schoon. Hele goede locatie op paar minuten lopen vh centrum.

de douche werkt prima, alleen de sproeikop kan beter, met regendouche verbruikt minder en je wast je beter en het spuit niet naar alle kanten, maar dat is in meer hotels hetzelfde probleem

alles wat nodig is was aanwezeig

personeel, locatie en de mogelijkheden die aangeboden worden...

kleine badkamer met een hele kleine douche. ook weinig ruimte tussen de wasbak en de wc.

personeel, locatie en de mogelijkheden die aangeboden worden bij een melding

Leuk hotel met gezellig terras en bar, vlak bij het centrum, iedere dag schone kamer + handdoeken, ontbijt was prima! De hotel eigenaren zijn Gezellig, aardig en lief. Ik kom zeker nog een keer terug. Groetjes Gijs, Senna,Bo en Dennis Guldemeester.

Hotel dupuis.. een aanrader voor een kort verblijf

Prijs is voor 2 sterren toch iets aan de hoge kant, maar desalniettemin een erg leuk hotel met schone kamers en onwijs vriendelijk personeel!

ontbijt was redelijk. Kamers zeer svhoon. Personeel erg vriendelijk. 2 sterren hotel maar toch werd er gezorgd voor een ventilator op de kamers. Erg goed!

Het hotel heeft een mooie licatie.

Het hotel heeft een mooie licatie. Je loopt zo naar het centrum. Prachtig restaurant en een heerlijk ontbijt! Echt super geregeld. Gezellige mensen en schone kamers. Zeker een aanrader!!

Redelijk hotel voor één keer

De kamer was klein oud en simpel voor wat we er voor moesten betalen. Het was ook een behoorlijke klim want er was geen lift. Ontbijt was goed. Ontvangst was super.

Het ontbijt en ontvangst was uitstekend.

We hadden slecht beeld op de tv in de kamer maar de eigenaar is er druk mee bezig om dit te verbeteren.

Ontbijt was uitgebreidt en heerlijk. Gelegen aan een rustige straat en dichtbij het centrum.

Een fantastisch André Rieu weekend!

Ik vond het jammer dat bij het ontbijt de ei-en koffie lepeltjes van plastic waren! Waarom geen gewone lepeltjes. Nog slecht voor het milieu ook!

Het ontbijt was goed en gevarieerd, de kamer was schoon en goede locatie om Valkenburg te bezoeken! Het personeel was erg vriendelijk, je voelt je gelijk op je gemak.

ondanks de paar tegen valende dingen zou ik dit hotel toch willen aanbevelen

de wc spoelt slecht door ,de zeep en de shampoo dispenser waren leeg het is erg gehorig de tv gaf meer sneeuw dan beeld de scharnieren van de deuren piepten heel erg en het is zeer gedateerd

ontbijt en het bed en de vriendelijke bediening, top locatie dicht bij station en dicht bij centrum

Op prima locatie nabij het station en direct in het centrum.

Op prima locatie nabij het station en direct in het centrum. Parkeren gratis op 10 minuten lopen. Wel een late incheck (16.00u) vriendelijke onrvangst.

De kamers waren erg netjes, het ontbijt zeer uitgebreid en...

Het was erg warm op de kamer, geen airco of ventilator aanwezig, maar dat was het enige minpuntje

De kamers waren erg netjes, het ontbijt zeer uitgebreid en lokatie geweldig.

Het verblijf in ons goed bevallen
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en een Gedeelde Badkamer

Weinig stopcontacten en voor de toekomst zou ik toch aan een airco gaan denken voor de hotelkamers

Het ontbijt was uitstekend en het is en wordt als herhaling weer aanbevolen de kinderen vonden het super

Alles wat ik zocht, met een top ontbijt als kersje op de taart

Vanaf buiten heeft het door de groen geworden luifel een minder aantrekkelijke uitstraling, die niet past bij het hotel waar ik zeker positief heb ervaren

Het ontbijt! Veel keuze, lekker vers brood, je kunt het zo gek niet verzinnen of ze hebben het voor je staan.

Super ontvangst , propere kamer , superlekker uitgebreid...

Nachtlawaai van de kamer naast ons (2u s'nachts). Daar kan het hotel echter niets aan doen , er is ook na een tijdje iemand van hotel komen vragen om muziek af te zetten.

Super ontvangst , propere kamer , superlekker uitgebreid ontbijt . Zeer vriendelijke eigenaars !

Net hotel met vriendelijk personeel

Hadden graag de motoren binnen willen zetten , maar dat lukte helaas niet. Wel hadden ze camerabewaking zodat de motoren toch veilig stonden. Ik miste mijn omelet aan t ontbijt (dat vind ik persoonlijk een mooi begin vd dag)

Zeer vriendelijk personeel. Prachtige plek. Kamers waren schoon en netjes

Pinksterweekend weg
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en een Gedeelde Badkamer

Gedeelde douche, was heel krap, kon je amper keren. Kussens waren vreselijk, daardoor slecht geslapen en met allen nekpijn gehad.

Ontbijt was super, Kids happy met de pannenkoeken. Matrassen prima. Rustig gelegen kamer gevraagd en gekregen. Personeel heel aardig.

Prima plek om te slapen na een dagje wielrennen.

Best duur voor een zeer eenvoudige kamer, parkeren is niet optimaal. Waarschijnlijk zijn beide meer problemen van Valkenburg dan van dit hotel.

Het ontbijt was goed, de kamers zijn eenvoudig maar schoon met een goed bed en een fijne douche.

Super gastheer en -vrouw.

Super gastheer en -vrouw. Toen wij het ontbijt dreigden te missen in verband met de vroege start van een wielertocht, bood de gastheer aan om een tasje met ontbijtspullen klaar te maken zodat we niet met lege maag zouden gaan fietsen. Kamer is simpel, maar netjes en schoon. Het ontbijtbuffet is lekker.

eenvoudig hotel, prima verhouding prijs-kwaliteit

Eenvoudig hotel, zeer vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in de ontbijtzaal ! Zeer eenvoudige maar propere kamer, zeer eenvoudig en klein badkamertje, maar proper. Voor de prijs die je betaalt, prima !

Prima ligging voor AGR!

Prijs voor 1 nacht in een standaard 3p kamer 290! Ontbijt was ok, maar niet erg uitgebreid. Wel verse pannenkoekjes.

Prima ligging voor AGR! Vriendelijke ontvangst.

Prima plek, aardige mensen en waar voor je geld.
    • Studio met Stapelbedden (6 Volwassenen)

De bij betaling ineens om de hoek komende toeslag voor kort verblijf. Dit stond bij de reservering nergens aangegeven; bedrag € 17,50.

Prima uitgebreid ontbijt met veel keuze.

Met vrienden heerlijk ontspannen dagen gehad. Een verjaardag van één van mijn vrienden gevierd.

Zou het zo niet weten.

Accommodatie dicht bij het station en het centrum van Valkenburg. Ontbijt was uitgebreid en heel goed. De kamer schoon. Prijs kwaliteit prima. Personeel heel vriendelijk. Ik zal zeker hotel Dupuis vrienden aanbevelen.

Wij hebben een heerlijke korte vakantie gehad in een zeer gastvrij en net hotel.

Het ontbijt was uitstekend, in het weekend werden er lekkere pannenkoeken bij het ontbijt geserveerd. Een uitstekend ontbijt. De gastheer en vrouw waren zeer vriendelijk en correct. De kamers waren groot genoeg en wat nog belangrijker is ze waren schoon en netjes. Over de bedden niets te klagen, wij hebben er heerlijk geslapen.

Rare bijkomende kosten

Rare bijkomende kosten(overnachtingsplaats kosten 3.50 pp. ), naast de normale touristen belasting. Dit brengt het hotel zelf in rekening. Ik vind dit persoonlijk heel erg raar.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Dichtbij het centrum en ligt centraal. We hebben het heel fijn gehad. Een aanrader!!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers waren prima en netjes!!Bedden waren goed. We hebben heerlijk geslapen. We komen zeker een keer terug.

Goed hotel voor laag budget

Donkere ontbijtruimte . Best raam voorzien of ontbijt vooraan geven aan raam Piepkleine badkamer

Locatie Enorm vriendelijk Goed eenvoudig ontbijt Goedkoop Prijs / kwaliteit prima Zeer proper

Waardeloos hotel

Mijn zoek gedrag was hotel met parkeerplaats. Hotel heeft 3 parkeerplaatsen voor ongeveer 20 hotelkamers. Het moet duidelijk vermeld worden dat het beperkte parkeerplaats is. Daarnaast is de slaapkamer gemoderniseerd ( slecht gerenoveerd) met oudbollige badkamer. Voor de prijs is het hotel zeer prijzig gezien kwailiteitsverhouding.

Ontbijt was goed.

Goedkoop hotel

Kleine douche en helaas niet geslapen door geluidsoverlast van andere gasten goed te doen als je na 4.00 s'nachts gaat slapen

Het ontvangst was goed de locatie is ook prima dichtbij het centrum

Zeer vriendelijke personeel.

inchecken een beetje laat (16.00) ontbijt laat (09.00)

Zeer vriendelijke personeel. Kamer, badkamer schoon,ontbijt goed Hotel op steenworp afstand van station en centrum

prima, als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer heen.

Hotel was een beetje gedateerd qua inrichting maar wel gezellig en schoon.

Kamer en douche prima, de wifi ontvangst uitstekend en het ontbijt was meer dan voldoende, veel keuze en heerlijke verse broodjes.

Op zich niet verkeerd maar geen lift hadden ze mogen vertellen.

De badkamer klein. Kleine wastafel geen plank om je kleding op te leggen en geen hoekje in douchecabine om douchespullen op re zetten erg krap allemaal. Ventilatie heel slecht

Het ontbijt was voldoende niet bijzonder. En wel laat we konden pas 9.00 uur ontbijten.

Heerlijk!

Leuk hotel op toplocatie! Kamers waren eenvoudig. Schoon en erg fijne bedden. Ontbijt met veel keus! Gastvrij ontvangst! Voor herhaling vatbaar!!

Prima hotel. Goede prijs kwaliteitverhouding en vriendelijk personeel.

Alles was goed. Misschien is het fijner om het douchegordijn te vervangen voor een cabine . Het gordijn was overigens wel schoon maar het is fijner om te douchen in een cabine. Ook omdat de douche klein is en alles nogal vlug nat wordt.

Het ontbijt was goed en vooral het personeel tijdens het ontbijt was erg vriendelijk en ze hield alles zeer goed in de gaten en was erg netjes.

Het personeel was erg vriendelijk en meedenkend als je een...

Het personeel was erg vriendelijk en meedenkend als je een vraag had. Het ontbijt was prima. Valkenburg is een leuk stadje om heen te gaan en vanaf dit hotel loop je zo naar het centrum.

Ouderwets gezellig op prachtplek.

N.v.t.

Buitengewoon aardige gastvrouw en -heer. Ondanks hun korte nachtrust door oud&nieuw louter vriendelijkheid en aardig voor de kids. Hotel wordt nu verbouwd.

Een goed verblijf voor niet veel geld.
    • Studio met Stapelbedden (6 Volwassenen)

Bij het ontbijt ontbraken de pannenkoeken, terwijl er bij het restaurant stond dat er vers gebakken pannenkoeken waren bij het ontbijt. Wel was het hele hotel wat karig/sober qua onderhoud en inrichting.

Het ontbijt was goed, Een 2 persoonsbed was gezelliger geweest! . Bedden lagen goed.

verblijf was leuk en probleemloos

ontbijt alleen een gekookt eitje dat koud was geen koffiekoek geen roereitje of spek. niks speciaal voorzien van beleg met feestdagen (maar 4 soorten beleg) ontbijt was triestig en sober.

personeel heel vriendelijk

Fijn hotel midden in het centrum!!

Er is geen lift, dus lig je op de bovenste verdieping dan moet je 6 trappen op. De kamer was netjes maar behoorlijk sober ingericht. Ik miste iets tegen de wand. Daarbij weinig stroompunten. Geen hele fijne bedden. Stapelbed voor de kids was goded!! Genoeg handdoeken. Badkamer erg klein voor gezin. Douche met douchegordijn, lauw water en geen haakjes voor handdoeken/kleding. Dit ook aangegeven bij het personeel. Dit pikte ze goed op!!

Vriendelijkheid personeel, sfeervol met kerst, midden in t centrum en verkeersvrij, goede parkeerplek, lekker ontbijt.

Vooral gezellig en vriendelijke mensen ook voor de honden die mee mochten
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en een Gedeelde Badkamer

Sommige dingen waren niet goed afgewerkt net nieuwe brand deuren waarvan de kruk er binnen af ging , aangegeven daar werd niet direct naar gehandeld dat vond ik niet zo goed .

De sfeer en de vriendelijkheid van de mensen

de uitbaters zijn super behulpzaam en vriendelijk, gezellige...

verhouding prijs / kamer was wat aan de hoge kant voor wat het was. 3de verdieping met trappen was echt wel heel hoog

de uitbaters zijn super behulpzaam en vriendelijk, gezellige bar en veel activiteiten voor het gezin, spelletjes, pooltafel, voetbaltafel heel leuk. basis ontbijt maar alles was wel aanwezig, je had niets tekort!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad met onze kinderen, hotel perfect om Valkenburg te ontdekken.
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden

We hadden een familie kamer met twee stapelbedden op de 3e etage. Geen nachtlampjes bij de bedden aanwezig, een centrale lamp in de kamer. Niet handig als de kinderen willen slapen en je als ouder nog een boekje wil lezen. Wij vonden de kamer fris, geen extra dekbedden aanwezig.

De ligging van het hotel is perfect, midden in het centrum. Wij konden niet parkeren bij het hotel, we hebben geparkeerd bij PR NS station. In en uit rijden met je bankpas, parkeerkosten voor 24 uur ongeveer 7,50. Ontbijt was prima, pannenkoekjes voor de kinderen, vers gekookte eitjes, warme broodjes. Personeel vriendelijk.

Zeker een aan te raden hotel met super ontbijt en top uitbaters!

Het lawaai naast en boven ons maar dat weet je niet op voorhand natuurlijk,je kon werkelijk alles horen wat ze zeiden,deuren toeslaan,stoel verschuiven,het toilet doorspoelen...en kleine badkamer.

De kamers waren eenvoudig maar heel netjes,goede bedden en het ontbijt was top! De uitbaters zijn heel vriendelijk en behulpzaam!

Toch beetje teleurgesteld... Eén nacht was voldoende...
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en een Gedeelde Badkamer

Slechte bedden en dunne matrassen, die van mijn dochter voelde je de ijzeren veren gewoon door , onaangename hoeslakens,die kwaliteit stapelbedden vind je in jeugdherberg maar verwacht je niet op hotel, overdreven geur van synthetische luchtverfrisser in hall, oud vasttapijt, badkamer op gang is eerder een douchehok van 1,5 m2 waar je amper binnen kan

Ontbijt was gewoon ok, geen uitschieters, personeel vriendelijk

vriendelijk personeel maar weinig comfort
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden

We kregen een kamer met 4 stapelbedden op de bovenste verdieping (geen lift) zonder enig comfort (geen televisie, geen nachtlampjes), deed heel erg denken aan een jeugdherberg en dit voor 198 EUR voor één nacht met ontbijt (2 volwassenen en 1 kind), wel rekening houdend met het feit dat dit de drukste periode is van het jaar. Ontbijt vanaf 9u is laat voor een gezin met kinderen.

De ligging is fantastisch, pal in het centrum en vlot bereikbaar. Zeer vriendelijk personeel!

Prima voor 1 nacht

Zeer gehorige kleine kamers, badkamer ook klein, wel voldoende. Parkeerplaats via reservering aanwezig € 10, wij moesten bjj station parkeren Q-parking, kosten € 5.50. Afstand 5-7 minuten lopen

Locatie op loopafstand van centrum, personeel vriendelijk en een uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Wij waren zeer tevreden. Het hotel is aanbevelingswaardig.

Dat er € 10,00 extra werd gevraagd omdat we maar een nacht verbleven. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

De kamer was prima. Ook de badkamer was goed in orde en zuiver. Daarbij is er een gezellig cafeetje. Niet te groot en knus.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

De vele trappen om op onze kamer te komen, 3e etage. Het late ontbijt van 9.00 tot 11.00 uur. In de badkamer ontbrak ventilatie, fohn en stopcontact

Warm onthaal en een uitstekend ontbijt!
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en een Gedeelde Badkamer

Ik vond 180€ zeer duur voor de eenvoudige kamer met 3 personen. (2 stapelbedden) De "gedeelde badkamer" bleken gewoon twee hokjes te zijn. Hokje met een toilet en 1 hokje met een douche, zeer veroudert. Op de kamer was er snel snel rondom de deur een gyproc plaat gezet, zelfs geen likje verf. er was ook maar 1 stopcontact in de gehele kamer. Het hotel is best ook gehorig. Ik wil best een eenvoudig hotel maar dit vond ik zeer duur!

Warm onthaal en een uitstekend ontbijt! Prima ligging.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

• Vierpersoonskamer met Stapelbedden en een Gedeelde Badkamer

Allen de kamer wij waren met 2 kinderen en haden 2 stapelbedden , had liever gezien een 2 persoon en een stapelbed. Dat was beter geweest.

Het eten was goed ook de mensen die er werken waren ;er ook mee bezig om het maar ons zin te maken , en was ook goed alleen onze kamer had ik wat meer van verwacht ,maar ze zij zeker goed op weg ,zou zegen ga zo door .

• Beoordeeld op: 16 december 2017

een nachtje slapen om de kerstgrotten te bezoeken

Bedden wat aan de kleine kant en meer duidelijkheid over de parkeergelegenheid.

Kamer en badkamer waren super schoon. Ontbijt was goed verzorgd en personeel zeer vriendelijk

Het was prima.

De toilet gebruikte te weinig spoelwater met te weinig druk.

Het was prima.Goed ontbijt prima bedden en vriendelijke mensen en mooie ligging in het centrum

Kort maar krachtig Top.

De badkamerdeur piepte een beetje, dat is alles.

Het personeel was heel vriendelijk, alles was zeer schoon. en ze waren met alles behulpzaam. Echt een aanrader! De bedden waren ook prima en het ontbijt was keuze genoeg. Het straalde ook veel gezelligheid uit.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima plek voor een nachtje Valkenburg/Kerstmarkten

Her en der mag het opgeknapt worden maar daar zijn ze mee bezig

Schoon hotel, kamer voldeed prima aan de verwachting. Centraal gelegen, loopafstand van station en centrum met een en al gezelligheid. Ruime kamer en goed ontbijt.

Verder was het prima .
    • Studio met Stapelbedden (6 Volwassenen)

We zaten in een studio. Vond de kamer niet echt gezellig aandoen. Gedateerd. Kon niet lekker zitten . Waren 2 hoge stoelen voor 6 personen. Dekbedden waren dun . Gaf niet voldoende warmte.

Het ontbijt was heerlijk.Personeel was heel erg vriendelijk en gastvrij. Beneden kon je gezellig zitten en was het lekker warm. Wat deze pluspunten betreft wel voor herhaling vatbaar. Maar dan een andere kamer. Alles was vol toen wij boekten. Erg fijn dat er een eigen parkeerplaats was.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Warm thuiskomen ‘s avonds!

Misschien een ander douche gordijn, dat kan tegen je aan gaan plakken als je onder de douche staat (die overigens wel heerlijk warm was).

Het hotel is erg gezellig en gastvrij! De kamers zijn wat simpel, maar uitstekend verzorgd. Ze hebben echt hun best gedaan om er iets gezelligs en moois van te maken!

Centraal en toch rustig gelegen fijn hotel voor een weekendje Valkenburg!
    • Tweepersoonskamer met Stapelbedden en een Gedeelde Badkamer

Eén toilet en douche voor heel de gang is wel wat weinig. Douche voelde supervochtig aan. De inrichting van de ontbijtzaal vond ik nie techt gezellig. Ik werd er niet bepaald wakker van (nogal donker en niet echt stijlvol).

De vriendelijke warme ontvangst en de informatie over de parade van die avond, de locatie (centraal en toch rustig) was geweldig. Het uitgebreide ontbijtbuffet met vers gebakken pannenkoeken dat voortdurend werd bijgevuld.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

De kamer was netjes en schoon vriendelijke mensen.

Alles was hier goed.dus er is niets tegen gevallen

De kamer was netjes en schoon vriendelijke mensen.Het ontbijt was zeer goed Ook de ligging van het hotel was mooi.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Voor 1 nacht prima.

De kamer was erg gehorig. Je kon de buren in de kamer er naast horen praten. Bij de kamer kwam nog een nachttarief. Dat heb ik niet terug gevonden in de beschrijving.

Prima kamer. Schoon. Heerlijk ontbijt.

Kerststad Valkenburg met verblijf in hotel Dupuis is een onvergetelijke ervaring, moet je meemaken.

Misschien de bedden, matrassen zijn te zacht geveerd. Interieur is hotel is wat achterhaald, maar wordt hard aan gewerkt door de eigenaar. De eigenaar is erg sociaal en klantgericht.

Het ontbijt was goed, voldoende keus. De kamers zijn netjes, en worden goed bijgehouden. De ligging is super te noemen in rustige straat, maar toch dicht bij het centrum +- 50 mtr. Een echte aanrader.

Gezellig en gemoedelijk hotel
    • Vierpersoonskamer met Stapelbedden en een Gedeelde Badkamer

We wisten dat we kleine kamer hadden met stapelbed, maar de badkamer was wel aan verbetering toe, was erg klein bedompt en smoezelig

Het ontbijt was uitstekend!!