Beoordelingen over Hotel Restaurant Fidder 3-sterren

Koningin Wilhelminastraat 6, 8019 AM Zwolle, Nederland

#19 van de 26 hotels in Zwolle

Heerlijk hotel, zeer aan te raden!

Toen wij er waren was niet de kok met vakantie. Het is hem van harte gegund, maar nu geen lunch of diner. Niet zo heel erg, overigens, want in de stad is meer dan voldoende prima gelegenheid tot heerlijk eten. En... aan het ontbijt was niet te merken dat er geen kok was, het ontbijt was uitstekend!

De service en het personeel was fantastisch. Geweldige sfeer, mooie inrichting. Heerlijk ontbijt. De locatie is prima: even buiten het centrum (10 minuten lopen), gratis parkeren. Ook heerlijke tuin. Echt zeer aan te bevelen.

Personeel, buitenruimte en het ontbijt!

Geen airco in de kamer, kussen oncomfortabel en de kamers zijn er gedateerde en druk uit. Oogt allemaal wat geknutseld en oudbollig.

Personeel, buitenruimte en het ontbijt!

Sfeervol betaalbaar hotel niet ver v centrum

Niets. Misschien verduisterende gordijnen of zonwering. Was blij met de windmolen op de kamer anders was het niet uit te houden.

De sfeer in hotel is relaxed. Verrassend mooie tuin het prachtige pand de inrichting en natuurlijk de whisky bar. Daarom ook gekozen voor dit hotel. Ook goed aan te lopen naar gezellig centrum. Ontbijt met veel aandacht steeds aanvullen. Fijn attent personeel. Leuk hotel voor overnachting na bezoek kookworkshop Librije.

Ontbijt was zeer goed.

Schuifraam had veel speling waardoor deze gedurende nacht klapperde. Gordijnen zijn niet verduisterend. Als je gewend bent wel zo te slapen en je wakker wordt bij veel licht en zon. Ben je dus heel vroeg wakker!

Ontbijt was zeer goed. Goede locatie en gratis parkeren. Charme hotel met zeer vriendelijk personeel.

Teleurstellend

Onze kamer had geen kast om onze kleding in te leggen; alleen een rommelkast met een paar kapstokken maar zonder legplanken. Dit was een kamer voor één nacht maar ongeschikt voor meerdere verblijfdagen. De spiegel in de douche kamer was alleen voor grote mensen bestemd. Ook was het de eerste keer dat wij ons verblijf van 4 nachten vooruit moesten betalen.

Dicht bij centrum, vrij parkeren

Wij sliepen aan de voorkant van het hotel. Veel lawaai 's nachts van thuiskomende gasten en veel "straatgeluiden"

Dicht bij centrum, vrij parkeren

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Een bijzondere ervaring!

De badkamer is enigszins aan vernieuwing toe. Een regendouche zou prettig zijn.

Het is een prachtig hotel in Art-Nouveau stijl. De kamers zijn prachtig en ontbijt was voortreffelijk.

Aangenaam en fijn hotel.

meer, dan een uitstekend ontbijt. Personeel vriendelijk en adequaat zonder familiair te worden. Kamer was ruim. Het is een bijzonder hotel en zeker een aanrader.

Gezellig en sfeervol hotel.

Er is geen airco zo dat het in de kamers heel warm was.

Gezellig en sfeervol hotel. Heel aardig personeel. In het restaurant hebben wij lekker gegeten.

Minder luxe dan verwacht....

De foto's op de website gaven een veel luxer beeld weer dan de werkelijkheid. Het hotel straalde, ondanks het mooie pand, geen echte luxe uit. Wij vonden kamer 31 enigszins tegenvallen. Ook een sauna????? op de kamer kon dit niet goed maken. Misschien waren onze verwachtingen te hoog gespannen. Ondanks het mooie weer, werd er niet in de fraaie tuin gegeten.

De rust in de woonwijk.

Zeer aangenaam bedrijf in relaxte omgeving

Badkamer van kamer 17 is onlogisch ingedeeld. Gordijn verduisterde niet genoeg naar onze smaak. Minibar is niet gekoeld.

Het personeel is op een fijne manier gastgericht, relaxte en persoonlijke benadering. De keuken geweldig. Er heerst een prettige, ontspannen sfeer. Het hotel heeft een heel eigen karakter..zeker geen dertien in dozijn. Uitstekende bedden! Lekkere tuin om in te relaxen en tegenieren van een heerlijk hapje of diner.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

top hotel en prima als uitvalsbasis voor ons

Fijne ontvangst; fijne kamer (met heerlijk bubbelbad); goed en lekker ontbijt met vers brood en beleg en genoeg keus; rustige buurt en genoeg nachtrust.

Geweldig hotel in een geweldige stad!

Het is niet rolstoelvriendelijk.

Een goed hotel voor een gezellig weekendje Zwolle. Ligt nog geen 10 minuten lopen van het gezellige centrum. Het personeel is vriendelijk en gastvrij! Het ontbijt is echt goed en lekker, als je van thee houd zeker een aanrader want ze hebben er wel 15 soorten. 3 soorten heerlijke koffie en nog veel meer. Je moet zelf maar eens gaan kijken!

Het raam van onze kamer op de 1e verdieping was precies boven de binnentuin. Hierdoor werden we al zeer vroeg wakker van geluiden van asbakken/andere dingen die op de tafels werden neergezet en van gasten die al lekker om 07.00 uur in de tuin gingen zitten en kletsen!

Mooi gebouw, mooi ingericht, hele gezellige kamer, fijn bed, supervriendelijk personeel, lekker ontbijt

Prettig verbleven, gunstig gelegen en gastgericht personeel

De wifi-verbinding op de kamer. Een koelkast(je) op de kamer ontbreekt. Om bestek en servetten moet worden gevraagd ipv zelf meenemen bij ontbijtbuffet.

Karakterustiek hotel met fraaie kamers. Vriendelijk personeel, ruime tuin, nabij centrum gelegen en gratis parkeergelegenheid. Bovengemiddelde kwaliteit matrassen.

Wat een prachtig hotel. Helaas maar 1 nacht geweest dus de omgeving niet in geweest. Maar het hotel is fantastisch dus we gaan zeker een keer terug

Sfeervol verblijf

Je moet goed ter been zijn. Badkamer is wat benauwd en rook naar stilstaand water. Maar daar wordt aan gewerkt is ons verteld!

Vriendelijk personeel, ruime sfeervolle kamer en mooi gebouw.

Het personeel was super vriendelijk.

Het personeel was super vriendelijk. Geweldig ontvangst en ook de kamer was in orde. Schoon, ruim en gezellig. Heerlijk hotel als je gewoon lekker wilt genieten en fijn terug wilt komen na een dagje slenteren door Zwolle.

Alles heeft onze verwachtingen overtroffen. Van harte aan te bevelen, zeker voor een huwelijk.

We kunnen niets bedenken of het moet zij dat de herenhuizen wat gehorig zijn.

Omdat het net buiten het centrum ligt, in prachtige wijk met herenhuizen, waren wij verrast door het uitgebreide a la carte restaurant en de kwaliteit van de keuken. De bediening is correct en easy-going, gastvrijheid schrijven ze met een hoofdletter. Ze doen merkbaar hun best om het verblijf prettig en naar je zin te maken. Elke kamer is uniek ingericht met goede, uitgebreide faciliteiten en comfortabel. De gemeenschappelijke ruimtes zijn verdeeld, wat een intieme, gezellige sfeer geeft. De bar is niet te groot en gezellig met een whiskey-kaart met bijna 600(!) whiskey’s. Wij hebben in dit hotel onze huwelijksnacht doorgebracht met ‘s avonds een borrel in de bar met vrienden. Prima verzorgd.

Zeker voor herhaling vatbaar !!

iets latere uit-check ( vanaf 12.00 zou handig zijn )

Super leuke kamer in een prachtig pand, met een perfect ontbijt en personeel dat voor je klaar staat. En gunstige locatie t.o.v. Centrum en Station

Mooi in stijl, rustige kamers, heerlijk ontbijt en op loopafstand van het centrum

Badkamer een beetje outdated maar wel functioneel. Schilderwerk buiten moet wel weer een keer gedaan worden. Balustrade op balkon is erg laag.

Heel het gebouw mooi in stijl ingericht. Ontbijt was fantastisch. Enorm veel keuze en zelfs Prosecco voor de liefhebbers. De bar is in de avond ook gezellig.

Als we naar Zwolle gaan, boeken we dit hotel opnieuw.

Het bed zakte wat door.

Het ontbijt was super! Veel keuze en alles was vers. De enorme keuze uit losse thee was echt een pluspunt, dat tref je niet vaak aan!

Ervaring ietwat minder dan 12-13 jaar geleden.

In de badkamer hing een rioollucht. Bij het melden bij de receptie bleek dit euvel bekend te zijn. Persoonlijk vind ik dat zo’n kamer dan niet verhuurd zou mogen worden.

Kamer sfeervol en redelijk comfortabel. Bed was prima.

Hebben het heel goed gehad het weekend en komen zeker nogmaals een keer terug.

1 min puntje, in de douche stond het putje steeds droog waardoor het niet zo fris rook. Had het zelf elke keer gevuld met water toen was het even weg.

Het diner was heerlijk en personeel was heel vriendelijk en gezellig. Ontbijt was heerlijk en ruim voldoende. De kamer was sfeervol ingericht.

Lang weekend genoten.

Gasten keken op mobiel F1 in ontbijtzaal?

Ontbijt was uitstekend met 3 soorten koffie en vele soorten thee, zachte eitjes en veel keuze broodjes en beleg. Infrarood sauna en bubbelbad.

Supercomfortabel hotel met ontzettend vriendelijk personeel"

Ons is helemaal niets tegengevallen, integendeel!

Het is een heel sfeervol hotel met ontzettend vriendelijk personeel en een supergoed ontbijt! De ligging tov het centrum is heel fijn en wij konden recht voor de deur parkeren!

Verrassende stad, nooit geweten van Zwolle!

Niks eigenlijk behalve het wat kleine bed.

Bijzonder hotel met veel oude details en een enorm aanbod aan whisky. Wij hadden een ruime, romantische kamer met een mooi maar wat klein bed. Heel uitgebreid ontbijt en prima locatie tov de stad

Uitstekend ontbijt.

Eigenlijk niets.

Uitstekend ontbijt. Restaurant ook prima. Gezellige, rustige sfeer. Mooie antieke inrichting. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Goede organisatie.

Ik sliep aan de straatkant en had helaas wat last van geluiden van de straat. Nu ben ik ook wel een gevoelig typje, maar mocht ik er een volgende keer boeken, dan niet aan de straatkant.

De sfeer in het hotel is goed. Ontbijt is super uitgebreid. De medewerkers zijn vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Kamer was erg warm, zelfs als raam openstond. Er hing een nare lucht (afvoerput?). Kamer lag op 2e verdieping, voor mij geen probleem maar ik kan me voorstellen dat voor sommige gasten lastig.

Was iPad vergeten men heeft er alles aan gedaan om me meteen te waarschuwen. Ontbijt en koffie waren erg goed.

Prima ontbijt

Het sanitair was niet in orde. Op een kamer kwam er een vieze geur uit de badkamer en op de andere kamer was de afvoer van de douche niet in orde.

Prima ontbijt Sfeervolle locatie

* Mooi sfeervol hotel

* Badkamer is, vergeleken met de kamergrootte, wat aan de kleine kant en er was een lichte rioollucht te ruiken, maar niet enorm storend * De kamers (althans die van ons) zijn redelijk gehorig. Wij hadden een kamer op de 1e verdieping, boven het restaurant en er was best wat 'geroezemoes' te horen. Ook dit was niet echt storend, maar geluiddicht zijn de kamers dus niet.

* Mooi sfeervol hotel * Gunstige ligging, op loopafstand van centrum * Ruime kamers * Vriendelijk personeel * Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Kleinschalig en authentiek.

Bed was slecht. Tweepersoonsbed met enorme kuil in het midden. Een goed matras zou geen verkeerde investering zijn.

Kleinschalig en authentiek. Mooie art deco straat

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Genoten van dit gastvrije hotel, ik kom vast nog een keer terug!

Het is een oud gebouw en dus ietwat gehorig als bijv. mensen over de gang lopen. Verder niets van de 'buren' gehoord gelukkig.

Het ontbijt was heel royaal, werkelijk niets te wensen (zoals zelfs drie verschillende soorten koffie). Omdat het op de doordeweekse dag rustig was in het hotel, kreeg ik gratis een kamerupgrade waardoor de prijs-kwaliteitverhouding helemaal zoek was (in positieve zin natuurlijk :)).

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Te weinig stopcontacten bij de plaats waar de waterkoker stond. Gehorig door de houten vloeren maar dat is ook de charme van dit pand.

De gastvrijheid van het personeel. Het mooie pand. De goede bedden en het lekkere eten. Op goede loopafstand van het centrum.

We hebben een prima verblijf gehad die zeker voor herhaling vatbaar is.

De breedte van de badkamer en daardoor de zitruimte op de wc. De receptioniste was aan de telefoon toen we de sleutel inleverden om te vertrekken. Dat kwam vreemd en niet i.o.m. de warme stijl van het hotel over.

Een zeer goed verzorgd ontbijt met verschillende soorten koffie. De inrichting van de kamer was zeer sfeervol. De kwaliteit van het matras was zeer goed voor ons.

Leuk hotel en voor een stedentripje zeker aan te bevelen

Diner is okay maar niet geweldig

Ontbijt was prima, maar de culinaire kwaliteit van het diner vonden we niet erg hoog. De prijs/kwaliteitverhouding van het eten als je een arrangement neemt, is weer wel okay. Het hotel zit in een mooi pand en ligt rustig en toch dicht bij het centrum. Het personeel is vriendelijk. Ze hebben een uitstekend whiskyassortiment.

Een aanrader

geen

Goede ligging van zowel het station als het centrum van Zwolle minder dan 10 minuten lopen. Mooie kamer en heerlijk en uitgebreid ontbijt gehad. 's Avonds heerlijk gegeten in het restaurant. Komen hier zeker nog een keer terug

Korte nacht, maar fijn ontbijt.

Gehorige kamers, de buren besloten om 6:00 te douchen. Het geluid ging zo hard als een wekker radio, waardoor we al vroeg klaar wakker waren.

Fijne, warme ontvangst en goede locatie.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

We hadden een fijn weekend

De douche was erg klein, vlak naast het toilet; gedateerd. Ook was de temprratuur in de kamer niet prettig: eerst te koud en later te warm.

De ruimte in de kamer was fijn.

Geweldig hotel om Zwolle te ontdekken

Badkamer matig

Mooi statig, charmant, klassiek sfeervol hotel. Zeer vriendelijke personeel. Kamers wat gehorig en klassiek. Centrum op loopafstand, parkeerplaatsen op straat voldoende. Leuk verblijf gehad. Prima plek om ’s avonds te eten, wel reserveren want niet zo veel tafels. Ontbijt superleuk gepresenteerd en attent personeel.

Een aanrader!

De douche in onze kamer was aan de krappe kant.

We hebben genoten in hotel Fidder. Op verzoek kregen we een kamer die via 5 trapjes goed bereikbaar was voor ons. Heerlijke bedden; erg vriendelijk en deskundig personeel; uitgebreid ontbijt. Tweemaal uitstekende maaltijd gebruikt in het restaurant. Afspraken worden nagekomen.

Je moet er van houden moet ik er eerlijk bij zeggen maar wij...

Je moet er van houden moet ik er eerlijk bij zeggen maar wij vonden het een geweldige ambiance!!! Helemaal in de sfeer, prachtige inrichting en sfeer!!! Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Ik kies volgende weer voor Fidder. Mercure en v.d. Valk in Zwolle zijn moderner. Fidder sfeervoller

Badkamer (krap en zeer eenvoudig) / Wifi /

Heerlijk ontbijt, kamer prima, badkamer wat krap/eenvoudig, wifi instabiel (kamer 018), uitstekend diner, sfeervolle ontbijtruimte (wel wat aan de frisse kant), personeel zeer service gericht en vriendelijk!

Thuiskomen bij Hotel Fidder

Eigenlijk ben ik altijd heel tevreden bij Fidder. Het hotel voelt voor mij als thuiskomen. Als je top-luxe, koude led-verlichting en fancy gadgets in je kamer zoekt, dan moet je hier niet zijn.

Hotel Fidder is een heel authentiek, boetiquehotel aan de rand van het centrum van Zwolle. Vriendelijk personeel dat met plezier aan het werk is, lekkere bedden en een werkelijk heerlijk uitgebreid ontbijt in de ochtend.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Kwaliteit tv beelden matig. Douche afvoer matig, loopt snel over. Personeel aardig, voorkomend maar weinig opmerkzaam.

Ontbijt was erg goed. Authentieke sfeer in gehele hotel. Nederlands knus.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Heel fijn, klein hotel met goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

Het hotel is wel wat verouderd, wellicht hier en daar een beetje in dezelfde stijl opknappen.

Vriendelijk personeel, prettige sfeer, erg leuk ingericht (als je er van houdt) en een zeer goed ontbijt. Alles voor een prima prijs!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Hotel in Engelse stijl vlakbij centrum Zwolle

Het hotel is aan renovatie toe. Geen lift. Gedateerde trappenhuizen. Erg kleine badkamer met een niet passend planchet boven de wastafel. Slechte waterdruk met als gevolg een slappe douche. TV met een sneeuwbeeld. Bij het ontbijt geen verse Jus. Gepasteuriseerde melk. Filterkoffie met cupjes melk. Voor een cappuccino wordt 3,50 extra gevraagd.

Prettig, vriendelijk personeel. Parkeren gratis voor de deur. Stad op loopafstand. Fijne bedden. Snelle wifi. Aangename ontbijtruimte

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prachtig

Door het oude pand kan het wat gehorig zijn. Als je late stapgasten hebt, dan zou je die kunnen horen. Ik heb prima geslapen.

Het is een prachtig, ouderwets, stijlvol hotel op loopafstand van het centrum van Zwolle. Rustig gelegen aan een (drukke) fietsstraat.

Leuk hotel, vriendelijk personeel, prima ontbijt, lekker eten, spijtig van de geur op de kamer.

Moeilijk om parkeergelegenheid te vinden nabij het hotel. Rioolgeur bij het betreden van de kamer!! Waarschijnlijk probleem met afvoer(en) in de badkamer.

Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Uitstekend ontbijtbuffet, prachtige sfeervolle kamers,...

Parkeren in de straat is gratis, maar er moet wel net plaats zijn.

Uitstekend ontbijtbuffet, prachtige sfeervolle kamers, indrukwekkende whiskycollectie. Gunstige ligging t.o.v. het centrum (kwartiertje lopen).

Geslaagd!

Weet t zo niet.

Leuke en fijne sfeer in het hotel. Ik was er met mijn dochter van 8 en het eerste wat zij zei was dat de mensen die er werken heel aardig zijn.

unieke Engelse sfeer

leuke en gezellige Engelse sfeer, zowel op de kamer als de gemeenschappelijke ruimtes; prima uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel; rustig net buiten centrum

Romantisch verblijf in historisch Zwolle

Heerlijk charmant hotel. Leuke inrichting en zeker niet standaard. Zeer uitgebreid ontbijt en erg vriendelijk personeel. Prima ligging in rustige mooie wijk tegen het centrum van Zwolle aan. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Ruime kamer met koffie/thee faciliteit. Goed en comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

De ruimtes in het hotel zijn doorgaans mooi stijlvol...

Kamer 4 was helaas een "eenvoudige" (wel complete en schone-) kamer , maar niet één van die mooie stijlvol ingerichte kamers. Badkamer / WC beetje aan de krappe kant, maar wel compleet, TV ontvangst erg slecht. Geen mogelijkheid om rustig voor het hotel te laden / lossen. Je moet daarvoor midden op straat parkeren.

De ruimtes in het hotel zijn doorgaans mooi stijlvol ingericht. Grappige kleine receptie en een uitstekend ontbijt in stijlvolle omgeving. Waar krijg je de keuze uit 3 soorten koffie? Kamer keurig schoon. Afstand tot centrum is iets meer dan 10 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Goede locatie op loopafstand van het station en de oude binnenstad. Perfecte plek voor een Citytrip

Er viel niets tegen; het was eerder verrassend goed vanwege het vriendelijke personeel en de intieme sfeer. Parkeren voor de deur is gratis. Museum De Fundatie in de binnenstad is op loopafstand te bereiken.

Dit in een aantal geschakelde,historische art deco panden ondergebrachte hotel, is geheel in stijl ingericht. De aankleding, meubels van bar, eetzaal en kamers zijn bijzonder sfeervol. Dit keten hotel van Best Western heeft een familiaire sfeer met persoonlijke ontvangst, goed ontbijt en schone comfortabele kamers. Ook de lounge, kleine bibliotheek en bar zijn een bezoek waard.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

We hadden het wel naar ons zin.

De informatie op de site van Booking.com is niet correct. De afstand tot het centrum van Zwolle is veel verder dan vermeld. Minstens een kwartier lopen (1,1km) Parkeren in de buurt is lastig omdat het hotel in een woonwijk ligt met smalle straten. Zelfs voor de deur van het hotel is er geen plaats om even je auto te parkeren en je koffers uit te laden. We hadden Op de site staan foto's van heel mooie rustieke kamers. Onze kamer (nummer 8) was heel wat minder rustiek met een heel kleine badkamer, meer een hok, met slechte stankafvoer waardoor er een rioollucht hing.

Het ontbijt was subliem. Het personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Sfeervol hotel op loopafstand van de binnenstad.

De kleine badkamer. Zou fijn zijn als er enige ruimte was om je kleding/ handdoek, toilettas o.d. op te hangen of neer te leggen.

Mooie, warme sfeer van het hotel.

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Geen nadelen, prima hotel voor deze prijs.

Mooi pand op loopafstand van het centrum. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Parkeren in de omgeving viel reuze mee.

Bedden zijn niet breed (140cm). Echte minpunt was de warmte doordat de CV leidingen niet zijn geïsoleerd.

Vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt. Het hotel ligt lekker dicht tegen de oude stad Zwolle. Ca 10 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Ongecompliceerd en gezellig verblijf

De ouderwetse gezellig huiskamer sfeer doet het goed. De hoeveelheid keuzes in de bar en mogelijkheid tot gezellig of afgelegen te gaan zitten. Daarnaast is het ontbijt echt super.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Een hotel om nooit meer terug te komen!!!!

Als je voor 2 nachten komt en de overige gasten voor 1 nacht, geef dan een betere kamer aan hen, die langer blijven.

Ontzettend kleine, ongemakkelijke kamer. De badkamer was nog erger; om op het toilet te kunnen gaan zitten, moest je je eerst gedeeltelijk onder de wastafel wurmen.

Lokatie handig

Badkamer; verouderd, als je doucht stroomt het water de hotelkamer in, heel klein, moest zijwaarts op toilet zitten anders paste het niet (en ik ben maar 1.68!), dakraam kapot

Lokatie handig

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ontbijt was heerlijk.

Dekbed hard en zwaar. Indeling kamer beetje onlogisch. Ruimte aan de rechterkant erg krap, terwijl er links nog een soort balzaal over was.

Ontbijt was heerlijk. Service was goed.

Prim

Miste een kapstok op de kamer. Ramen waren moeilijk te verduisteren gordijnen dekken wat mij betreft niet goed af zodat het erg licht op de kamer bleef. Verbleef naast het stookhok wat in de (vroege) morgen wat geluidsoverlast met zich mee bracht.

Goed ontbijt mooie verzorgde kamer.Diner ook goed.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Heerlijk!

Een nadeel was dat onze kamer op de bovenste verdieping was gelegen: 2 behoorlijke trappen en geen lift.

Het ontbijt was uitstekend: o.a met champagne, zalm, rosbeaf, ook Engels ontbijt, en altijd iets extra's erbij. Het diner was ook fantastisch, evenals de sauna en het bubbelbad in onze kamer.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Een prachtig oud pand, niet strak onderhouden, juist daardoor een goede sfeer en eigen charme, fijne tuin, gezellige bar, prima restaurant en lekker ontbijt

Het ontbijt was prima met voldoende keus.

De doucheafvoer liep niet goed waardoor bijna de hele badkamer vol water stond.

Het ontbijt was prima met voldoende keus. Kamer was zeer authentiek ,netjes en schoon. Ligging van het hotel is goed . Personeel was erg vriendelijk.

Super gezellig weekend

Wij hadden een kamer met een balkon en een hemelbed, erg romantisch. Het personeel was erg vriendelijk en 's avonds in de bar erg gezellig. De volgende ochtend een heerlijk ontbijt. Al met al Top dus!

Goedkoop, maar niet echt luxe

Achterstallig onderhoud, gehorig pand, kamer was niet echt heel schoon (haren in wasbak, op de vloer en kussen).

Late incheck rond middernacht was geen probleem. Ligging centraal in Zwolle is prima. Personeel vriendelijk.

Top, een warme ervaring!

Bereikbaarheid was moeilijk per auto ivm wegwerkzaamheden

Kleinschalig, heel knus en gezellig ingericht, beetje oud Engels. Personeel heel vriendelijk.

hotel is een echte aanrader, fantastisch verblijf, Zwolle en omgeving de moeite waard

voor mij was de badkuip net iets te hoog maar het lukte

charme hotel, zeer goede ligging, alles netjes, badkamerprodukten aanwezig, heel lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, gratis parkeren in de straat van het hotel (wij stonden vlak tegenover het hotel), enorm vriendelijk personeel en erg begaan met hun klanten

Het ontbijt was goed en de douche was fijn.

Het interieur van mijn kamer was verouderd, en ik vond het geen net gezicht dat er een stekkerdoos in de kamer lag.

Het ontbijt was goed en de douche was fijn.

Personeel vriendelijk, afgesloten fietsenhok, geen lift en d

Prijs een persoonskamer aan de hoge kant in vergelijking met een twee persoonskamer voor twee personen. I pers. 75 euro, 2 personen 85.50 euro

Het ontbijt was heerlijk. Mooi gebouw om een keertje in te slapen. Maar zo'n drukke volle kamer hoeft niet altijd.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

pico bello

Wij sliepen in kamer 2 en aangezien ik niet al te groot ben hing de spiegel in de badkamer nogal hoog voor mij.

Heel vriendelijk personeel. Super locatie, dichtbij centrum Zwolle. Lekker ontbijt