Beoordelingen over Hotel Gieling 3-sterren

Nieuwgraaf 4, 6921 RJ Duiven, Nederland

#2 van de 2 hotels in Duiven

Ontspannend verblijf met heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel

Wanneer je aan het douchen bent spettert het water overal heen. Wanneer je handdoek over wc hebt hangen wordt alles nat. Misschien opstaand randje en eventueel een scherm ervoor? Het hotel staat vlakbij een mc donalds heel veel lawaai daardoor op straat snachts

De kamers waren mooi ruim, bedden lagen goed. Fijne douche en verrassend dat er een waterkoker aanwezig was voor koffie en thee. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

We hadden alleen een kamer geboekt, zonder ontbijt.

We hadden alleen een kamer geboekt, zonder ontbijt. De kamer hebben we wegens omstandigheden in de middags telefonische voor nog een nacht besteld. We zijn over alles byzonder tevreden, en als we nog een keer in Zevenaar zijn, wat zeker zal gebeuren. dan overnachten wij zeker op hetzelfde adres. Agnes en John Smulders.

Een fijn en comfortabel verblijf!

De badkamer was te klein en tijdens het douchen liep het water bijna over de hele vloer van de badkamer. Er was geen douchegordijn.

Ons hotelkamer was knus & schoon.De matras van het bed was fijn, zakte niet in, hetzelfde geldt ook voor de kussens. Parkeren was gratis en in de buurt vam het hotel waren genoeg voorzieningen en groten winkelbedrijven. Het personeel was spraakzaam en vriendelijk!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

qua ligging makkelijk. geen aanrader. jammer.

Hygiëne kamer matig.spinnenwebben boven gordijnen. geen mogelijkheid tot naar buiten vanuit de kamer. Menukaart restaurant beperkt eten matig.Kwaliteit eten geen ster.prijs kwaliteit: prijs hoog voor hetgeen je krijgt. jammer. warme groente bloemkool met kaassaus erg onsmakelijk.snel geneigd om naar fastfood aan de overzijde te gaan. Ontbijt matige keuze kwaliteit matig. weinig vers.na 5 min. in eetzaal te zitten ontdek ik zelf dat ik eten moet gaan halen. geen instructie. Lawaai: kamerdeuren en gangdeur achteraan de gang valt hard dicht. erg gehorig. Uitstraling buitenkant matig. kapotte vlaggen. niet uitnodigend. op kamer broekenpers aanwezig. niet meer van deze tijd. kamer gedateerd. jammer !

Vriendelijk personeel. Goede ligging t.o.v. Arnhem

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Gebruik sportfaciliteiten en de behulpzaamheid van de barman...

Fruitsalade van vers fruit in plaats van voorbewerkt zou fijn zijn. Verder prima ontbijt. De kaart voor het diner is niet bijzonder. Meer gezonde gerechten en meer creativiteit moet kunnen.

Gebruik sportfaciliteiten en de behulpzaamheid van de barman om dat mogelijk te maken.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Prima verblijf voor als je in de buurt moet zijn

De badkamer en douche zijn niet zo ruim. Er is niet veel te beleven op loopafstand.

Vriendelijke persoonlijke begroeting. Ontbijt is niet overdadig, maar wel precies wat je wil; vers gebakken brood en croissantjes etc.

was meer dan goed een aanrader om dit hotel te boeken.

ontbijt was goed de bacon was helaas lauw. De rest was zeer goed voorzien.

dat de kamer ook goed op temperatuur was en netjes schoon personeel was zeer vriendelijk en netjes.

Het was voor mijn noodzakelijk vanwege het weer, maar ik was s’ochtends doodmoe

Ik vond de kamer vies ruiken, ik vond de badkamer heel armoedig en de wc niet goed schoon, ik vond de 1-persoonsbedden erg klein. Ik vond het erg gehorig, ik hoorde de wc duidelijk doortrekken van de naastliggende kamer

Dat het dicht bij mijn werk was

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima hotel voor doorreis zakelijk verblijf.

Het vooruit betalen van een kamer vind ik zeer klant onvriendelijk je moet eerst betalen terwijl de kamer misschien hellemaal niet bevalt. Ontbijt sober voor die prijs.

Een prima sfeer in het hotel

Goed voor een noodzakelijke overnachting.

Zie bovenstaande.

Ontbijten goed. Kamer erg Klein. Douche Krap. Bedden goed. Ruimte voor de maaltijd erg ongezellig, geen sfeer. Ontbijtbuffet in de keuken, is ongezellig. Hotel op industrie terrain, groot min punt.

Prettig om te vertoeven.

De bereikbaarheid loopt via terrein van mac Donalds,en dat was in het donker niet duidelijk.

Vriendelijk personeel ,goed uitgebreid ontbijt. Een goed restaurant,en een mooi ingericht hotel.

Top hotel dat een hoop geregel uit handen neemt

Het hotel zit wat verstopt. We waren een kwartier aan het zoeken tot we erachter kwamen dat je via het terrein van de Mac Donalds bij het hotel komt. Maar dat is ook het enige minpuntje.

Geboekt ivm concert bij het Gelredome. Bij boeking aangegeven dat we een taxi wilden reserveren. Het hotel had al een shuttle bus geregeld. Voor 15 euro heen en weer. Normaal is het restaurant open vanaf 17:00 maar ivm ons vertrektijd om 18:30 was er een Gelredome menu die waarvan we voor 17:00 al konden bestellen. En bij terugkomst om 00:30 was de bar open. Top geregeld!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Het verblijf was wat we er van verwachtten. Bedankt

Het hoofdkussen is bij mij altijd een probleem maar de matras was goed . Goede isolatie van de kamer voor het geluid .

Het ontbijt was lekker en uitgebreid .Heb zelfs een video van het ontbijt naar mijn zussen gestuurd om ze waterachtig te maken. De kamer was oke . Alles wat je nodig hebt was er . Groetjes

wij hebben een paar fijne dagen gehad.

het enige negatieve vonden wij de badkamer, zeer beperkte ruimte en geen rekje voor de badspullen op te zetten, heeft te maken met het doel van dit hotel, kort verblijf voor zakenmensen. Wij hadden een prima kamer aan de achterzijde rustig.

ontbijt en diner was prima, werd regelmatig aangevuld. wij komen regelmatig bij grote restaurants maar hier was een veel kleinere ruimte voor ontbijt en diner maar erg gezellig en zag er verzorgd uit

Er is iets mis gegaan bij onze boeking.

Er is iets mis gegaan bij onze boeking. Wij waren ervan uit gegaan, dat we een speciale aanbieding van 2 overnachtingen, welkomsdrankje, ontbijt en één diner hadden geboekt. Daar kwamen we pas achter dat dit niet zo was, toen we ons gingen aanmelden in hotel... jammer !

personeel ik kom aan ik betaal netjes 80 euro ik was geen 5 min binnen na een reis van 3 uur en ik moest ivb overlijding spoed weg ik moest pasje in leveren en kreeg mijn geld niet terug ik ben 5 min binnen geweest het heeft me totaal met taxi,s en trein 450 gekost voor niks en 5 min en 80 betalen schandalig ik was nog niet binnen op de kamer en moest weer weg dan zou ik toch mijn geld terug moeten krijgen???

heb helaas niet mogen genieten

heerlijk relaxed

het water van de douche liep de hele toilet ruimte door dit hebben we opgelost door er een handdoek dwars op te leggen

vriendelijk personeel airco op de kamer alles top

Het personeel was super vriendelijk en beleefd.

Badkamer is wel erg klein. Voor ons viel de ligging een beetje tegen, maar als je niet bij je hotel wil blijven, prima te doen.

Het personeel was super vriendelijk en beleefd. De kleinschaligheid beviel ons wel . Het eten was prima! Kamers waren schoon.

Degelijk hotel, vriendelijk personeel, alleen badkamer minder.

Badkamer was klein, deur van badkamer kon niet op slot en sloot slecht en tijdens douchen loopt het water door de badkamer.

Zeer vriendelijk personeel, degelijk hotel, rustige locatie, zachte bedden.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Verblijf was een nacht, maar voelde als een vakantie.

Kamers waren brandschoon, toegang tot de kamers (liep met krukken) perfect. Ontbijt was zeer uitgebreid. Ook kon ik om 1500 u in de middag soep eten in het restaurant. Perfect.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Prima geslapen

Douche is gedateerd, en vanwege de krappe indeling kun je daarna niet met droge voeten naar de WC. Ik had voor 1 persoon geboekt, maar er stonden 3 eenpersoonsbedden in mijn kamer, waardoor de kamer krap en klein leek. Locatie is niet heel interessant; op bedrijventerrein.

Lekker ontbijt. Stille nacht.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

voor een kort nachtje was het heel goed te doen en zelfs nog aan te raden aan kennissen.

zoals gezegd beviel mij de koffie verkeerd. Misschien is het handig om aan te geven dat de koffie voor sommige mensen erg sterk kan zijn.

het ontbijt was heerlijk. Erg royale aanbieding om geruime tijd de ochtendmaaltijd mee te vullen. Alleen de geroemde koffie viel mij nogal tegen. Die vond ik veel te sterk.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Prima.

Ik had in totaal 3 x 2 nachten en 1x 1 nacht geboekt voor vier mensen. Zelfs bevestigingen ontvangen van booking.com. Maar er was maar 2x2 nachten en 1x1 nacht gereserveerd . Gelukkig was er een kamer over. Anders......

Eten was zeer goed.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Goed.

locatie lag ver van "bewoonde wereld" openbaar vervoer moeilijk uit te zoeken. Dicht bij snelweg, prima als je met eigen auto bent.

Personeel allervriendelijkst en behulpzaam. Wereldrestaurant aan overzijde, als afwisseling met hotel goeie aanwinst.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Wanneer de verwarming stuk is ..... géén compensatie voor de klant !!!

De verwarming was kapot in onze kamer, die kon tijdens onze 1ste nacht niet geregeld/afgesteld worden, waardoor die op max stond en het in de kamer een echte sauna was, we zijn werkelijk door de veel te hoge kamertemperatuur .... in onze wagen gaan slapen die op de parking stond, voorkant Hotel & zicht op de Mac-Donalds....natuurlijk hebben we de volgende ochtend daarvan melding gedaan aan de receptie .... en inderdaad door de receptie-Hotel verantwoordelijke werd vast gesteld dat de verwarming/temperatuurregeling in onze kamer kapot was-op Max stond- temp. -Regeling defect was ! Technisch kan er altijd wel iets defect gaan, dat begrijpen we ten volle, maar naar ons toe als klanten, die hebben betaald voor deze overnachting, en die hebben moeten slapen op de parking .... hebben we geen enkele vergoeding verkregen hiervoor ! Onbegrijpelijk en zeer klant-onvriendelijk ! Ik hoop alsnog van de Hoteldirectie hiervoor een compensatie ! ps : enkel een klein klapvenstertje konden we in de kamer openzetten .... onvoldoende ! & tevens een joekel van een lichtbak op deze kamer gericht wanneer je het gordijn open deed s'nachts ... oogverblindend om midden in de nacht, badend in het zweet, het gordijn open te doen .... op zoek om toch maar een degelijk venster open te krijgen....niet dus :(

Gelijkvloers/kamers, dichtbij het restaurant/ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Met uitzondering van het toilet op de kamer, was ons verblijf erg naar de zin>

Hogere toiletten.

Ontbijt uitstekend! Kamers waren goed, het was alleen erg warm. Toilet was voor oudere mensen en een gehandicapte zoals ik veel te laag!

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Geen airco aanwezig in kamer.

Geen airco aanwezig in kamer. Wij verbleven er in een hele hete juli week en het was niet te harden, 30 graden in kamer en je dreef je bed uit ook vanwege erg warm `linnen`goed. Heel klein bovenlichtje dat open kon, maar niet voor frisse lucht zorgde. Kleine badkamer, die na 1 x douchen overal nat was. Kamer verder goed.

Zeer tevreden

De warme welkom, de simpele nachtingang, de bedden, het meedenken van je uitstapje

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Badkamer

Badkamer

Geen aanrader

Weinig tot geen service of faciliteiten

Prefect hotel onderweg naar je vakantie

Airco op de kamer

Kamer was heel netjes en schoon!

Vriendelijk medewerkers.

Vriendelijk medewerkers.

Gewoon alles

Gewoon alles

Aardig personeel!

Aardig personeel!

prima hotel met heerlijke bedden !

Heerlijk stevige bedden (maar niet te) en ruime gelegenheid tot gratis parkeren.

N.v.t.

Ontvangst,kamer en ontbijt waren goedn

Het was een mooi hotelletje

Ontbijt was goed

Kamer bij binnenkomst extreem warm Bed een beetje aan de smalle kant Badkamer beetje gedateeerd

Ontbijt was goed Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Heel vriendelijk personeel en lekker eten.

Heel vriendelijk personeel en lekker eten.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

makkelijk verblijf

• Beoordeeld op: 8 december 2017

uitstekend hotel voor zakelijk verblijf

De netheid, gastvriendelijkheid en rust

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prima verblijf !

Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam

Vlak bij de snelweg

Lawaai vanaf de P vd Mac s nachts

Vlak bij de snelweg

Super fijn hotel

Wat herrie in de avond van de jongeren rond de Mac Donald

Fijn klein hotel met alle benodigdheden op de kamer

Heel aangenaam

Kamers en bed waren heel netjes!Ontbijt gevarieerd vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Aardige ontvangst

Aardige ontvangst

Goed verzorgd en intspannend

Wij hebben slechts twee nachten in het hotel verbleven en voor ons doel was het uitstekend geschikt.

Heel vriendelijk personeel een fijne douche

Goede stalling voor fiets, en huisdier vriendelijk

Goede stalling voor fiets, en huisdier vriendelijk

Het was oke...

Kamer had ruimer gekund; Geen minibar aanwezig; Geen balkon/openslaande deur naar buiten Matig uitzicht

Het was oke...

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Entree over Mc Donalds terrein is negatief en evenzo dat de ingang van het hotel daar op uitkijkt.

Tijd voor nieuwe dekens

De dekens en lakens waren erg oud en aan vervanging toe.

De locatie is vooral handig als je onderweg bent.

Zeer goed ontbijt en zeer vriendelijke medewerkers!

Zeer goed ontbijt en zeer vriendelijke medewerkers!

Goed hotel, aardig personeel en goed ontbijt

Ligt op industrieterrein.

Aardig personeel, goed ontbijt, rustig, voldoende parkeergelegenheid.

goed.

airconditioning op kamer, hele verbetering.

nvt

Service was goed. De man achter de bar/ receptie vertelde precies alles wat je als gast wilde weten.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

terras

terras

Prima hotel op een minder fijne locatie

Omgeving

Eten en inrichting

Het verblijf was goed

Ik Heb geen opmerking

De sfeer en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkers hotel.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Waren shirt vergeten op de kamer, kregen binnen een uur al...

Waren shirt vergeten op de kamer, kregen binnen een uur al telefoontje

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prijs voor huisdier.

Prijs voor huisdier. Onze kamer kostte 68 euro en de prijs voor ons huisdier (kleine hondje) was 20 euro.

Prijs te hoog zeker voor de ligging

De ligging van het hotel. De prijs is echt hoog past niet bij de ligging. Badkamer erg klein

Ontbijt goed en schoon

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Prima verblijf gehad

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Heerlijk ontbyt.

Heerlijk ontbyt.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Zeer persoonlijk familie hotel met een zeer goede service en een lekker ontbijt.

De persoonlijke service

Kom er al 4 jaar steeds heel goed

Het eten zowel in de avond als het ontbijt was heel goed

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Nogal ouderwets

Service is goed, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 november 2016

De rust en wifi verbinding

De rust en wifi verbinding

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

een verblijf boven verwachting.

wij klagen niet

het ontbijt was prima maar vooral het diner was uitstekend en zeker niet duur.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Er is te weinig personeel, het restaurant was vol, koffie...

Er is te weinig personeel, het restaurant was vol, koffie bij de buren gehaald!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Rekenden een andere prijs dan via booking com geboekt

Rekenden een andere prijs dan via booking com geboekt

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

prima verblijf voor korte duur.

De bewegwijzering naar het hotel is onder de maat. Heel klein verwijsbriefje bij de ingang van de Mc Drive valt nauwelijks op en schept verwarring.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Voor ieder wat wils.

Voor ieder wat wils.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

prima hotel

Ontvangst kan wat vriendelijker. Na drie seconden ging gesprek over vooruitbetaling...

badkamer met lekkere douche