Beoordelingen over Van der Valk Hotel Goes 4-sterren

Anthony Fokkerstraat 100, 4462 ET Goes, Nederland

#5 van de 9 hotels in Goes

Zeer uitgebreid ontbijt

Tijdens het diner werden net afgeruimde tafels schoongemaakt mbv een sprayfles, waardoor/waarna de nevel zich over de andere tafels verspreidde

Zeer uitgebreid ontbijt

aangename kennismaking
    • Budget Tweepersoonskamer

normaal kiezen we voor B&B, maar alles was volzet. het alternatief viel goed mee; normaal betalen we iets minder. goed ontbijt, vriendelijk ontbijt-chef

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Pure misleiding

Aanbod is pure misleiding. Je boekt een tweepersoonskamer, betaalt en komt er bij het inchecken achter dat het aanbod geldt voor 1 persoon. Dus heb alsnog € 42,20 extra moeten betalen voor de tweede persoon. Ik dacht dat het boeken voor een tweepersoonskamer gold voor 2 personen. Niet dus. Hartelijk dank voor de misleiding, Booking.com!

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, nette en schone...

Kartonnen bekers om koffie te drinken in je kamer vervangen voor porseleinen of iets dergelijks..

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, nette en schone kamers.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Top lokaties.

Zou niet weten wat

Heel goed ontbijt voor elk wat wils Grote propere kamer en badkamer Heel vriendelijk personeel ook in het restaurant was het eten top.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

TOP!!
    • Budget Tweepersoonskamer

Alles was goed verzorgd, we hadden de oplader van de tel vergeten op de hotel kamer. Er werd netjes even gebeld en aangezien we al een tijdje aan het rijden waren, zouden ze deze per post naar ons opsturen. Bedankt voor de eerlijke vinders, helemaal TOP!!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prima hotel, uitstekende keuken

't Is jammer dat er geen gym of zwembad is. Maar daar is waarschijnlijk geen ruimte genoeg voor. Je hoort de autoweg wel, maar dat stoort niet heel erg.

Ik logeer regelmatig in Van der Valk, maar wat opvalt is dat deze Van der Valk een uitstekende keuken heeft. Twee avonden werkelijk prima gegeten. Verfijnd en vers. De omgeving is erg geschikt om lekker te fietsen en Goes is een leuk plaatsje voor koffie, shoppen en restaurants.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het was een kort aangenaam verblijf, een aanrader.
    • Budget Tweepersoonskamer

Klein probleempje met de kamerdeur: Moeilijk openen en sluiten.

Ontbijt keuze genoeg..UItstekend. Avondmaal , prima, lekker. Witte wijn was zeer lekker.

Heerlijk!

Normaal geef je een creditkaartnummer alleen voor registratie. We zouden al cash betalen. Het is erg jammer dat je dan een avond van tevoren een mail krijgt dat je reservering op losse groeven staat omdat het bedrag er niet meer opstaat... maar misschien is dat door toedoen van booking.com, dus ik weet niet wie hier de schuld in heeft?

Ontbijt was echt top, en het interieur is echt weer vandervalk waardig

Goed, hebben ervan genoten, zeker zijn geld waard.

Wat jammer van de autosnelweg iets verder op. Als de deur naar het balkon open staat 's nachts hoor je dat toch duidelijk. Wij hadden wel een kamer die uitkijkt op de snelweg, aan de achtkant is het wellicht beter.

Mooie ruime kamer, met terras, badkamer met inloopdouche. Kamers zijn zeer goed ingericht, alles wat je nodig hebt is er, niets te veel of te weinig. Ook het ontbijt is zeer goed, Alles is lekker, er ontbreekt niets.

Ik kwam voor een nette ruime kamer, heerlijk bed, mooie badkamer en een heerlijk ontbijt!

Tijdens de korte periode dat ik er verbleef, heb ik niet te maken gehad met enige tegenvaller.

Het ontbijt was meer dan heerlijk en de kamer overtrof mijn verwachtingen

Tegenvaller
    • Budget Tweepersoonskamer

Raam kon maar een heel klein stukje open, terwijl van te voren hierover gebeld in verband met luchtwegproblemen. Het raam zou voor de helft open kunnen. Dat was bij aankomst niet het geval. Noodgedwongen een andere kamer moeten nemen die bijna tweemaal zoveel kost. In de luxe kamer zou airco zitten maar die deed het niet...

Toplocatie! Jammer van de airco dat niet werd opgelost!

Hadden kamer speciaal geboekt met airco. Deze werkte niet. Melding hierover gedaan. We gingen de hele dag weg dus ging een technieker komen kijken. Niet dus. Ook 2de nacht zeer warme kamer. Als je speciaal kijkt of je zeker airco hebt is dat jammer. Bij Uitchecken kregen we compensatie van 15euro....

Toplocatie voor een aantal dagen om de boel te verkennen. Goes, Vlissingen, Domburg, Middelburg...

Fijne kamer en heerlijk ontbijt.

Fijne kamer en heerlijk ontbijt. Heel goed dat er geen dekbedden op het bed lagen, alleen lakens en een deken. En kamers hebben een balkon waarvan de deur door speciaal slot de hele nacht op een tochtstand kon staan

Het personeel mag een lesje klantvriendelijkheid leren

Personnel is ruw en kortaf kan door mijn donkere huidskleur k op men , in de bar hadden ze ruzie met elkaar. Ik ben maar zelf op zoek gegaan waar ik kon betalen want na het brengen van mij diner heb ik het personeel alleen langs zien lopen. Ik verblijf er regelmatig maar het lijkt steeds slechter te worden de bediening.

Buiten de kamer alles in orde.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was een tegenvaller we wisten dat het een budgetkamer was , maar de reinheid liet veel te wensen over . De hoofdkussens hadden geen frisse geur ,en de 2toppers op het bed waren te smal voor de matrassen . Het scherm van de tv was ook erg vuil,en het rook naar sigaretten toen we binnen kwamen .Dat vonden we heel spijtig want voor de rest waren we heel tevreden.

Het ontbijt was Tip Top in orde ,keuze genoeg voor iedereen. Het diner was ook meer dan in orde . We werden goed ontvangen en het personeel was super vriendelijk . Mooi terras .

Gastvrijheid.
    • Budget Tweepersoonskamer

Schimmel in de badkamer. Kamers waren te warm. Kamers waren niet goed schoon gemaakt. Stof op de ventilator. Onder het bed was het niet schoon. Erg rumoerig.

Gastvrijheid. Ontbijt.

Uitstekend verblijf .

Vasttapijt in de kamer.

Goede prijs kwaliteit verhouding, nette kamer, prima ligging voor fietstochten, afgesloten fietsenstalling, lekker ontbijt, mooi terras, koffie op de kamer

Goed hotel

Erg warm op de kamer. Alleen de dure kamers hebben airco. Je had wel om een ventilator kunnen vragen, zeiden ze naderhand.

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel. Ook lekker ‘s avonds gegeten. Fietsenstalling.

Het ontbijt en het speciale kindermenuutje voor het diner!

Geen airco in de standaardkamers. Ook geen mogelijkheid om upgrade te boeken naar comfortkamer. Wel ventilator gekregen in ruil. Ook geen mogelijkheid gehad om een kamer te krijgen aan de noord(oost) kant. Hoewel we toch geboekt hadden voor 3 dagen werd niet ingegaan op onze vraag ter plaatse. Onze 2de kamer was voor 3 personen en het was blijkbaar te veel werk om die verhuis te doen. Jammer dat er geen binnenzwembad is in dit hotel.

Het ontbijt en het speciale kindermenuutje voor het diner! Ruime kamers en mooi ingerichte badkamer met luxe inloopdouche!

Toffe fietsvakantie in zeeland, overnachting bij van der valk is steeds OK.

geen opmerkingen

Goed ontbijt, dit kan je altijd verwachten bij van der Valk. Budgetkamer was ruim voldoende voor 1 nacht, kleine badkamer geen terras. Ligging enkele minuten fietsen van centrum Goes, was geen probleem (als je fietsen bij hebt). Geen airco maar wel een ventilator op de kamer, was geen luxe bij hoge buitentemperatuur.

Geen airco op de kamer had wel specifiek genoemd mogen...
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen airco op de kamer had wel specifiek genoemd mogen worden bij een budget kamer. Hoorde pas bij hotel zelf dat het een budgetkamer was. Na nakijken van mijn reservering staat het er uiteindelijk wel, maar niet op de eerste pagina. Heb niet gekeken naar de faciliteiten specifiek naar airco aanwezig op de kamer. Tegenwoordig Jul 2018 is dit voor mij een vanzelfsprekendheid. Verkeert gedacht.

wij hebben een super 2- daagse gehad!!! bedankt iedereen van van der valk ge zult ons zeker weer zie

eigenlijk niets!!!

heerlijk ontbijt,zeer uitgebreid top!!! restaurant zeer goed.personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.de stad goes gemakkelijk te bereiken met de fiets.een ideaal hotel om vandaar uitstappen te doen met auto of fiets.

Een dagje Zeeland met overnachting

Het ligt niet op de meest fantastische plaats. In de buurt van een elektrisch verdeelpunt.

In de buurt van de snelweg, waar je niks van merkt. Wel ligt het tegen Goes, of je bent zo op andere mooie plekken in Zeeland.

Op het gelijkvloers waren er mensen met 2 grote honden . Die sliepen op het terras. Dus om half 6 wakker geblaft. Dat was minder leuk.

Het eten was uitstekend. Veel parkeergelegenheid. Heel vriendelijk personeel

• Budget Tweepersoonskamer

Er werd in de bediening nergens naar geluisterd en de budget kamer is by far over priced. De kip supreme is uitsluitend de prijs en heeft het formaat van een baby menu. Dus absoluut niet tevreden voor het enorme tarief

Prima.
    • Budget Tweepersoonskamer

Sommige tv-kanalen (niet alleen het porno-, maar ook alle RTL's op 1 na) deden het niet, en NPONieuws was niet ingesteld als kanaal (daar kijk ik het vaakst naar, met het ook niet aanwezige Euronews als tweede).

De rust aan mijn kop. De uitstekende douche. De fantastisch lekkere gebakken mosselen.

Oké voor een nacht
    • Budget Tweepersoonskamer

Budgetkamers mogen wel wat schoner. Onderhoudsbeurt/renovatie wel wenselijk. WiFi in dit gedeelte van het hotel blijkbaar niet actief.

Prima ontbijtbuffet

Het was al 6 weken mooi weer en dan kamers zonder airco, erg...

Het was al 6 weken mooi weer en dan kamers zonder airco, erg warm, balkondeur open, nog steeds benauwt. Er was gewoon niet te slapen. Bedden / matrassen te zacht. Volgende dag hotel met airco in Goes geboekt.

ligging hotel

De kamer had een vreemde geur, verder was er geen ventilatie en thermostaat voor temperatuur regeling. Bij de receptie kregen we een kleine ventilator ter koeling wat natuurlijk geen zoden aan de dijk zette, en dat voor een kamer van meer dan €150 per nacht.

ligging hotel

Was cadeau voor familie ,ze waren erg tevreden.

Ik zou het niet weten???

Heerlijk ontbijt IN de prijs inbegrepen(ook belangrijk want men moet hoe langer hoe vaker bij betalen soms best veel p p ) RUIME parkeerplaats ook belangrijk.

Het hotel in Goes zal ik niet meer nemen.

Er was geen airconditie in dit hotel.Het was een warme dag en de uitleg was dat het een oud gebouw was. We kregen een piepklein ventilatortje wat niet hielp. Dit was de eerste keer dat ik teleurgesteld was in v.d.Valk

ontbijt is altijd goed bij v.d.Valk zoals ook de kamers en faciliteiten en maak regelmatig gebruik van dit hotel.

Weekendje Zeeland
    • Budget Tweepersoonskamer

Dat er geen koffie/thee faciliteiten op de kamer zijn. E-bikes erg duur om te huren, jammer jammer.weekendje

De bedden zijn prima, het personeel is vriendelijk

Zeer aangenaam hotel, heel vriendelijk personeel , zeer goed morgen- en avondbuffet

Het was een zeer warme dag geweest en wij slapen graag met het raam open maar op de benedenverdieping leek ons dit niet zo veilig ( misschien waren we onnodig ongerust)

Zeer goed en uitgebreid ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer

locatie; ver van centrum Goes. Minpuntje; geen glijstang in douche. Verder prima

super ontbijt. Kamer netjes. Was in oude gedeelte. maar dat wisten we van tevoren.

Niets mis mee! Heeft zeker aan de verwachting voldaan.

Bedienend personeel in (ontbijt)restaurant heeft weinig persoonlijk aandacht voor de gasten.

Snelle in- en uitcheck. Mooie schone kamer, goede bedden, schone badkamer met ligbad/jacuzzi en een gescheiden regendouche ruimte en apart toilet. Goed en uitgebreid ontbijtbuffef!

Prettig en functioneel.

De ingang met de redelijk hoge treden + de rollatorbaan zijn niet ideaal.

De service, de kwaliteit van de geboden maaltijden, de medewerking van het personeel zijn buitengewoon goed.

Het is altijd weer fijn om gast bij van der Valk te zijn.

We werden rond verwachte aankomsttijd gebeld met de mededeling dat we al verwacht werden. Hulp aangeboden voor onze bagage. Niet nodig: parkeren voor de deur. Verblijf voelde als "thuis komen". Vriendelijke hulp bij het 'invoeren van WIFI '. Het ontbijt was "vorstelijk". We komen graag weer terug bij een "van der Valk"!

kon beter
    • Budget Tweepersoonskamer

de verwarming op kamer werkte niet ,na de tweede keer melden werd dit pas in orde gebracht , dus eerste avond was het heel fris op de kamer

ontbijt heel uitgebreid , ligt in prachtige locatie

prima in orde en zeker voor herhaling n aanraader

Ik heb geen gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet maar ik kreeg een lunchpakket mee,helaas kreeg ik alhoewel ik het mondeling en schriftelijk heb door gegeven elke dag kaas mee op mijn brood terwijl ik daar allergisch voor ben.

De kamer was prima in orde en rustig gelegen, elke dag wordt er schoongemaakt en nieuwe handdoeken neer gelegd.

Ontbijt is uitstekend.

Hoewel we het diner ook kwalitatief uitstekend vonden, was het wel erg druk en rumoerig. Moelijk te vermijden uiteraard in een groot hotel, maar het feit dat mensen van een buffet gebruik konden maken maakte het nog onrustiger...

Ontbijt is uitstekend. Ruime fraaie kamer

Goed verzorgd hotel met leuke plaatsen in de buurt

Bedden waren te hard. De douche afvoer liep slecht door waardoor het water steeds verder de badkamer in liep. Badkamerdeur was moeilijk dicht te doen.

Ontbijt buffet en live cooking buffet waren prima.

Ontbijt is geweldig.
    • Budget Tweepersoonskamer

De incheck!Deze dame was kort van stof en niet echt vriendelijk Dat zou zeker iets vrolijker mogen! Uitcheck was top goed personeel! Den kamer kwa ruiten En indeling prima maar verschrikkelijk gehorig!! Geen oog dicht gedaan doorspoelen van toilet bovenverdieping loopt langs de muren van deze kamer! Nr. 46... Als iemand hoest 4 kamers verderop is het net of die persoon in je kamer staat! Mede hierdoor vind ik de prijs/kwaliteit van de kamer veel te groot!!

Ontbijt is geweldig...

Mijn vrouw heeft door een ongeval veel beperkingen maar kon hier goed verblijven.

Aankleding kamer

Het ontbijt was heel goed en wat je kunt verwachten in een continental breakfast. Het personeel was heel goed en behulpzaam, ook housekeeping was erg meedenkend. De budget kamer voldeed maar sommige dingen zoals de meubeltjes, gordijnen deden erg oud en stoffig aan. Vooral de stoeltjes zou ik eens gaan vervangen. Voor de rest niets als lof, leuk weekend gehad.

Slaapaccomodatie viel erg tegen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Budgetkamer viel erg tegen: muffe geur, erg klein, douchen moet met 2 personen, omdat de douchestand steeds terugschiet in de kraanstand. Dit zijn wij niet gewend van v/d Valk hotels. Natuurlijk is het een budgetkamer, maar dit sloeg echt alles.

Ontbijt prima. Erg druk in het hotel door de wielerronde

Ontbijt en locatie prima
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer viel erg tegen. In de ochtend geen stromend water uit de douche zodat douchen niet mogelijk was! Moesten in andere kamer douchen nadat we eerst met ons hele hebben en houden langs de receptie en ontbijtzaal waren gelopen ...in onze badjas!

Ontbijt en locatie prima

Ruimte in kamer, nieuwe kamers, zeer goed bed, restaurant en...

Lawaai van autobaan, konden ramen niet openen laten bij slapen, geen welness, noch zwembad

Ruimte in kamer, nieuwe kamers, zeer goed bed, restaurant en ontbijt;top!!!genoeg gratis parkeerruimte, zeer vriendelijk personeel, op 15min fietsen van centrum, bioscoop en bowling op 5min wandeling

Ik miste een zwembad. Het is een grote accommodatie, met veel mogelijkheden, dus een zwembad lijkt mij zo bijgebouwd.

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. Twee dagen heerlijk van genoten. De kamer, in de nieuwe vleugel, was heerlijk groot, met een heerlijk balkon.

De hondenshow was ook in hotel Goes neergestreken. Wij zaten precies in dezelfde gang. De honden hoorde je savonds laat en sochtends vroeg. Hun baasjes waren ook zeer enthousiast, ze schreeuwden naar elkaar over de gang en de balkons en hielden geen rekening met anderen. Om 00.00 gingen wij hierdoor zo ongeveer slapen en waren om 06.00 alweer wakker omdat ze weer naar de show toe gingen. Ik had graag een kamer elders gehad. Wij kwamen voor onze rust en dat lukte hierdoor niet. De tweede nacht gelukkig wel.

Het ontbijt was uitstekend en het schoonmaken van de kamers (nieuw beddengoed, schone handdoeken), personeel was vriendelijk

Goed, fijn dicht bij zeelandhallen

Temperatuur in kamer zeer hoog, waardoor slapen moeilijk ging. Verwarming uit, raam open maar alsnog veel te warm

Ontbijt prima. Fijn dicht bij zeelandhallen

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

door storing in gehele hotel geen warm douchwater en geen...

door storing in gehele hotel geen warm douchwater en geen wifi; binnen paar uur na vertrek bedrag in mindering gebracht op mijn factuur. vlot en attent.

Goed hotel

Toen we na een lange vermoeiende dag en een deugddoend bad wilden gaan slapen vonden we tussen onze lakens een vieze gebruikte poetsdoek !!! Uiteraard was dat een domper op ons verblijf . Hygiëne gaat boven alles !

Uitstekend restaurant , veel keuze in de gerechten . Fijne vriendelijke bediening tijdens het diner en ontbijt. De badkamer met whirlpool was schitterend . Goede bedden . Ondanks de autosnelweg die voorbij het hotel loopt toch weinig of geen geluidshinder ondervonden .

Ontspannend

We lagen op k. 335. Constant lawaai van iets op t dak. Ventilator ofzo. Enig storend minpunt.

Zeer uitgebreid ontbijt Dinner (2x) : niks opaan te merken. Vlotte bediening.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Een weekend met luxe, rust en gastvrijheid.

S nachts kwamen luidruchtige gasten thuis waardoor we wakker werden gemaakt. Eventueel zou de nachtbewaker mensen bij binnenkomst in de nacht kunnen attenderen of ze zachhtjes willen doen in de gangen voor de mensen die al slapen.

Het echte vakantiegevoel !

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Looks much better than it is

Algemeen: het ziet er beter uit dan het is. Geldt voor kinderijsje (ijs ècht niet lekker), ontbijt (beurse appels; veel te veel keuze in gerechten en (daardoor?) slap, oud, niet rijp), en kamer (doucheschuim ruikt niet lekker; kamer veel te warm)

Locatie handig

Buffet en ontbijt

Douche drain, liep niet goed. Stond daardoor met voeten in laag water. Ik zou zeggen: schoonmaken. Drain er regelmatig uithalen bij schoonmaken. Wc 's zijn te laag, terwijl 85% van de klanten bejaard zijn. Dit moet echt veranderen, let er op bij nieuwbouw.!!!!!Belangrijk voor vd Valk.

Buffet en ontbijt

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

goed hotel maar slechte bediening in het restaurant
    • Budget Tweepersoonskamer

zeer slechte bediening in het restaurant. er liepen meerdere gasten boos weg omdat gerechten niet of heel laat werden geserveerd. er was voldoende personeel maar die werden niet aangestuurd. de medewerkers liepen echt als een kip zonder kop rond.... kwaliteit van de gerechten was goed.

goed hotel,fijne kamers en een top ontbijt

Uitstekend hotel dat spijtig genoeg te ver van Goes ligt.

De locatie. 150 meter van autosnelweg met vrij uitzicht (weide) op autosnelweg. Dus zeer lawaaierig terras. Om Goes te bezoeken dien je 2 km te wandelen waarvan grootste deel door een industriezone. Onaangenaam. In directe omgeving is er (buiten industrie) niets. Shuttle bus van hotel naar station (dus naar Goes) rijdt niet op zondag...

Geweldig ontbijt. Zeer uitgebreid. Zeer ruime standaard kamers met safe en ruim terras. Moderne badkamer met inloopdouche. Behulpzaam en vriendelijke personeel.

Welkom met hond;

Deur badkamer ging niet dicht. Was vorig jaar ook al. Dit aangegeven bij baliemedewerkster bij vertrek.

Welkom met hond; ontbijt daarom in aparte ruimte. Kort bij Zeelandhallen, te voet te bereiken door tunneltje onder snelweg door. Kregen op verzoek dezelfde kamer als jaar ervoor.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

alles was perfect,kamer,ontbijt,personeel,diner.

alles was perfect,kamer,ontbijt,personeel,diner.parkeren,omgeving.het hotel is dus aan te raden voor alles en nog wat.prijs-kwaliteits verhouding is goed.wij komen hier zeker terug als we in zeeland moeten zijn.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

De ligging en de ruime kamer.

Ik kon de kamertemperatuur niet regelen. Het was veel te warm. En het ontbijt is op de locatie Hoogkerk aantrekkelijker aangeboden.

De ligging en de ruime kamer.

Erg comfortabele en rustige kamers, maar wel rekening houden met wat reistijd.

Aan de rand van Goes gelegen (en dus een behoorlijk eind lopen van het centrum en het station) en best duur zonder kortingen.

Grote kamers, erg rustig en stil. Goede en stabiele wifi. Uitgebreid ontbijt.

Bedroevend
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer bleek niet klaar na overhandiging van de sleutel. Een andere kamer plus drankje werd aangeboden.deze kamer tochtte: er kwam veel wind tussen muur en kozijn naar binnen. Eind van de avond bleek er veel ongedierte tevoorschijn te komen . Na klagen werd weer een andere kamer aangeboden echter geen hulp bij verhuizen. In de nieuwe kamer bleek nog wasgoed op de grond te liggen. Was dus ook niet klaar. Liftvloer was smerig en plakte aan de schoenen. Het hotel maakt een fors verlopen indruk geleid door ondeskundig management. Vloerbedekking op de trap had grote gaten. Indien gewenst zijn foto's van bovenstaande ervaringen in dit belabberde hotel bschikbaar. Gesprek met manager werd niet geregeld. De boel werd afgedaan met een korting van € 20. Overigens werd deze boeking door booking.com gedaan voor 1 persoon. Na uw bevestging heb ik een reactie gestuurd dat het een reservering voor 2 personen betrof. Dit was in het hotel niet bekend

Onbijt goed. Buffet slechte prijs kwaliteitsverhouding

Zeer goed en uitgebreid
    • Budget Tweepersoonskamer

De dag dat wij er waren was het koud in het restaurant en het voorste gedeelte van het complex, de slaapkamer was niet te regelen, geen uitleg hierover in de info map. Wel heerlijk gegeten en een fantastisch ontbijt. Met vriendelijke Groet Vic Buijs

Zeer goed en uitgebreid

Zeker voor herhaling vatbaar!

Helemaal niets..

Heerlijke grote comfort kamer met bubbelbad, mooi en schoon. Uitstekende comfortabele bedden. Goede parkeerplek en zeer vriendelijk personeel. Een heerlijk uitgebreid ontbijt gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

redelijk

gillende kinderen op de gang vind ik niet kunnen. speelplaats voor kinderen naast hotelkamers is erg gehorig. slecht geslapen door de warme kamer.

het ontbijt was heel uitgebreid ! de kamers zijn gehorig. de cv stond aan, daardoor was het bloedheet in de kamers. het personeel is heel bekwaam.

Van der Valk Hotel Goes is een absolute aanrader!

Het licht in de badkamer is erg zacht. (flatterend natuurlijk) Toch zou het prettiger zijn voor de dames als er wat beter/feller licht zou zijn om de make-up aan te brengen. Er hangt een grote scheer/make-up spiegel, daar zou bijvoorbeeld verlichting op kunnen komen voor beter licht. Dat zou zeer prettig zijn! Verder was alles geweldig!

We werden bijzonder vriendelijk ontvangen, de kamer was erg ruim en mooi ingericht. Er was een heerlijk bubbelbad en de bedden waren extra lang en sliepen buitengewoon goed. Heerlijke matrassen en kussens. Het ontbijt was zeer uitgebreid met een hele ruime keuze en erg vers allemaal. Vriendelijk personeel overal. Het was erg prettig om daar te verblijven.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima geslapen en uitstekend ontbeten!

Het personeel zou wat vriendelijker mogen zijn. Wat erg vervelend was: de rioollucht in de gangen..! Jammer.

Het ontbijt en de keuzes zijn geweldig goed.

Heerlijk weekend gehad ondanks de sneeuw in van der Valk hotel met heerlijk eten.

De bedden opgemaakt als 2 aparte bedden. Ik vind een 2 persoonsbed zonder spleet en opgemaakt als EEN bed fijner. In iedergeval dat je dit kan aangeven als wens. Bed op zich was verder goed.

De super mooie kamer met zitje en koffie zonder chocolaatje😉Mooi uitzicht. Schoon. Ruime badkamer. Rustig groen uitzicht. Was genieten.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Grote kamer met fijne badkamer.
    • Budget Tweepersoonskamer

Grote kamer met fijne badkamer. Faciliteiten en restaurant zijn top. Bar is betaalbaar en voorzien van brede selectie. Uiterst professionele uitstraling. Ligging (naast snelweg, maar niet hoorbaar) erg positief.

goed verblijf om stad goes te bezoeken op 3 km.

iets waar jullie niets aan kunnen verhelpen,sliepen naast bruidssuite en daar was nog een feestje aan de gang,toen ik na 1 uur vroeg om te terras te verlaten,hebben ze hun geexcusserd en geslapen.twas dan well half vier!

super,uitgebreid ontbijt! vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Noodzakelijke stop vanwege slecht weer
    • Budget Tweepersoonskamer

In de budgetkamer hing een elektrische straalkachel aan de defecte verwarming die bij het sluiten van de gordijnen achter en tegen de gordijnen hangt. Erg gevaarlijk...

Zeer uitgebreid ontbijt, zeer goed verzorgd met vriendelijke jongedame die zich bekommerde om de gasten

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Uitgebreid ontbijtbuffet, rustige ligging, weinig lawaai.

Uitstraling, niet zo luxe en sfeervol als menig andere vd Valk. Vrij ouderwets interieur, opgepimpt met nieuw behang en dergelijke.

Uitgebreid ontbijtbuffet, rustige ligging, weinig lawaai.

De kamer was geweldig. Heel ruim, netjes en schoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid en je had er zelfs koffie to go. En in de bar nog even gezellig een wijntje gedronken. Prima bediening.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Ruime kamer, goede wifi

Geen koffie/thee faciliteiten op kamer Kamer op begane grond naast loopgang, niet echt rustig Geen sportvoorzieningen Van der Valk ‘oude stijl’

Ruime kamer, goede wifi Restaurant prima prijs/kwalteit