Beoordelingen over Hotel Brunssummerheide 4-sterren

Rimburgerweg 52, 6445 PA Brunssum, Nederland

#4 van de 6 hotels in Brunssum

Onverwacht fijn verblijf met superaardige mensen
    • Comfort Appartement

Nog nooit zulk aardig hotelpersoneel meegemaakt. Was mijn oplader vergeten. Receptionist rende meteen naar zijn auto om mij die van hem te lenen. Dank!

overnachting en stempelpost van MG OTrit
    • Deluxe Appartement

restaurant Veel van de kaart was niet voorhanden Alles had hele lange wachttijden besproek om 19.00u en pasom 22.u gegeten

geweldige kamer dubbel terras!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Mooie rustige locatie maar de kamers zijn aan een renovatie toe.
    • Comfort Appartement

Het hotel is enigzins verouderd en heeft een renovatie nodig. Daarnaast wordt slechts 1 keer/week de kamer schoongemaakt en beddegoed verwisseld. Badkamer vertoonde zwarte schimmel op siliconenafdichting bad.

De locatie, aansluitend aan de Brunsummerheide, is fantastisch. Ruime woonkamer met aparte slaapkamer.

• Comfort Appartement

Wij kregen een nog niet geüpdate kamer. De meubels in de huiskamer waren gedateerd en een beetje smoezelig. De slaapkamer was al wel vernieuwd. De kamer was niet speciaal en niet romantisch en dat viel een beetje tegen. Maar in principe was het gewoon in orde, alles was prima functioneel.

Het ontbijt was erg lekker. Het was geen buffet, maar we werden aan tafel bediend door vriendelijk personeel met heerlijke warme broodjes en een vers gebakken eitje. Het beddengoed en de handdoeken waren schoon.

wij konden na een reistijd van bijna 4 uur niet meer eten...

zie punt 3

wij konden na een reistijd van bijna 4 uur niet meer eten in het restaurant balkon deur ging heel moeilijk open avonds kon je geen drankje aan een bar krijgen

• Beoordeeld op: 10 december 2017

heerlijk gehad
    • Comfort Appartement

wij hadden een appartementkamer die vrij groot was met koffie/thee faciliteit en mini koelkast Vond het hotel op zich niet erg sfeervol aandoen als je binnen komt en in de gangen,'; de brasserie weer wel. De leesruimte/zitgedeelte ook killetjes, nodigt niet uit om daar krantje te lezen... Kleine kaart in brasserie;, eten was niet echt bijzonder (bv schnitzel gefrituurd)maar qua prijs/kwaliteit goed Ontbijt erg goed en lekker, vond het vrij uitgebreid met scramble eggs,worstjes/spek, broodjes , verse jus! fruit, div soorten beleg,yogurt, vers brood ect personeel is erg vriendelijk v housekeeping tot bar medewerkers, ook lief voor de hondjes die mee mogen Vanuit hotel sta je zo in het bos/heide voor stevige wandeling, voor centrum ed heb je echt de auto nodig want in omgeving is er niets qua winkels/restaurants

Uitstekend verblijf in een prachtige, zeer ruime kamer!
    • Comfort Appartement

De reiniging van de kamer kan beter. De wifi-ontvangst in de kamer is er zwak.

De bijbehorende brasserie Spoon is van goede kwaliteit. Ontbijt heerlijk. Maar vooral....wat een prachtige omgeving is Zuid Limburg voor fietsers. Een absolute aanrader!

Prima uitvalbasis voor het maken van leuke trips
    • Comfort Appartement

Inrichting wat sober en sleets, zoals nachtkastjes, kledingkast en keuken. Geluidshinder van de provinciale weg.

Grootte van de kamer, parkeergelegenheid en ontbijt was prima.

heerlijk verblijf waar ik zeker naar zal terug keren!

N.V.T.

Geweldige staf- werkelijk uitstekend appartement met alle faciliteiten aanwezig -schoon -ruim, stil. Prachtig uitzicht op een meertje en golf baan. De bedden waren van uitzonderlijke hoge kwaliteit. Echter, het aller belangrijkst was de behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel.

Uitstekend mooie omgeving en goed eten
    • Comfort Appartement

De matrassen van het bed waren in beide kamers hard je lag op de spiralen, niet fijn voor ons we hebben alle vier rug en schouder klachten, we hadden zachte matrassen verwacht, vooral omdat het er verder zeer goed uitziet, was dat voor ons een tegenvaller we hadden niet zo goed geslapen

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk de appartementen groot zeer mooi en vooral schoon wat wij zeer belangrijk vinden .uitstekend

heerlijk
    • Comfort Appartement

ze waren vergeten te melden dat we de toeristenbelasting al betaald hadden de vorige dag en er werd bij het uitchecken niet gevraagd of alles naar wens was en vriendelijk bedankt voor het verblijf, maar ik kon wel zien dat ze met iets bezig waren.

prachtige hotelkamer die meer een suite was, met groot balkon, badkamer met bad, dubbele wastafel, separaat toilet en airco op de slaapkamer en heerlijk ontbijt. prima uitvalsbasis voor bijv. dagje valkenburg

Verblijf was goed op voornoemde punten na.

Zie boven

Het ontbijt was prima. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Maar we konden geen kleding in de kast hangen omdat de stang was afgebroken en de legplank stuk was. De onderkant van de raamkozijnen en achter de radiatoren mag wel eens schoon gemaakt worden net als het afvoergootje van het balkon. Sanitair was schoon, maar er ontbraken wel washandjes, deze hebben we later wel van het kamermeisje ontvangen.

4,0
    Ik zou niet zo snel terug komen , wat ouderwets vonden wij
    • Comfort Appartement

Voor de televisie was de bank ook erg oud jammer wel aardig personeel

Het personeel was vriendelijk ,2x van kamer veranderd kamer een was gerookt kamer twee sliepen we inde kamer waar het afzuig systeem zat van het hotel vreselijk hele nacht niet geslapen ,er was ook niemand in het hotel aanwezig om te vragen of dit normaal was !!! Heel jammer

Gastvrij met geweldig goed personeel.
    • Comfort Appartement

De appartementen hebben nodig een goede opknap beurt nodig. De tafels stoelen bedden en kasten zijn hard aan vervanging toe. Tevens een een nieuw tegeltje in badkamer en een hangend toilet zouden al veel doen. Hoorde van het personeel dat het opknappen van de golfbaan de eerst prioriteit had en daarna het hotel. Ben benieuwd hoe het er over een paar jaar uitziet. Doe je best!

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt wat zeer uitgebreid. Van horen zeggen is de golfbaan heel erg mooi geworden. Het appartement is enorm groot, maar ...........

Fijn verblijf
    • Comfort Appartement

Helaas bij inchecken was verzuimd te vertellen dat op aanvraag onmiddellijk servies , bestek, etc. naar de kamer gebracht kon worden. Nu was/ waren er wél koffiepoeder, suiker, theezakjes, cupjes melk, aanwezig, maar was er géén koffielepeltje om de melk en suiker door de koffiepoeder te roeren.

De koelkast in de zitkamer! Zeker voor koele drankjes op warme dagen! (eind juli 2017) Dan verder nog: * 'n Ongetwijfeld prima airco op de slaapkamer. * Veel kastruimte , zowel in de zitkamer als op de slaapkamer. ( in de keukenkastjes kàn dus veel servies, bestek, etc.! Vraag er desgewenst echter bij de receptie wèl naar!!!!) * Er is zelfs een afwasmachine! * Fijn groot en breed balkon. * Heel uitgebreid goed ontbijtbuffet * de parkeerruimte vlak tegen het hotel is klein/ beperkt, maar de parkeerruimte aan de overkant van het hotel, aan de andere kant van de weg is groot ( wel om een uitrij-munt vragen bij de receptie!) De inrij- slagboom opent vanzelf, de uitrij-mogelijkheid behoeft dus een munt! We zijn geen golfers , bleven slechts een nacht, maar het golf- terrein moet zeer aantrekkelijk zijn voor deze sporters!

Zeer goed ontbijt en zeer ruime kamers (suite)
    • Deluxe Appartement

Zeer oudbollige kamers en interieur. Dringend aan renovatie toe. Stofnetten aan muren, schimmel op plafond badkamer, roestige kookplaten etc...

Zeer goed ontbijt en zeer ruime kamers (suite)

Vriendelijk bediening aan de receptie en bij het ontbijt.
    • Comfort Appartement

Het appartement was nog net schoon genoeg, maar er mag wel wat meer aandacht besteed worden aan het schoonmaken van het toilet. Bij het ontbijt was er eigenlijk te weinig personeel, waardoor ze moeite hadden om alles op tijd aan te vullen.

Vriendelijk bediening aan de receptie en bij het ontbijt. Wel heel behulpzaam om kleine probleempjes op te lossen.

Prima incl diner en het terras m.u.v. het ontbijt
    • Comfort Appartement

We konden vanaf 07.00u ontbijten was ons medegedeeld. Toen wij om 07.10u aankwamen waren er diverse dingen op. We moesten vragen en daardoor wachten op de warme broodjes en croisantjes, de koffiekannen waren leeg en de kan met jus d'orange was ook leeg. Uiteindelijk rond 07.30u konden we verder ontbijten. Het ontbijt scoorde daardoor een onvoldoende

De zeer ruime woonkamer met keukenunit en het balkon

De lokatie was uitstekend en voldeed aan onze verwachtingen.
    • Comfort Appartement

De kamer controle vooraf, er ontbrak een gordijn in de slaapkamer en om TV te zien moest de kamer verbouwd worden , de volgende dag kregen we een nieuwe kamer die er uitstekend uitzag.

Het eten was meer dan voldoende ,prettig personeel en oplossing gericht. Het was wel een Golf Ressort dat zagen we pas bij aankomst

Mooie kamer(net gerenoveerd), diner prima , ontbijt prima .
    • Comfort Appartement

Als je moeilijk ter been ben is het moeilijk om te douchen er is nl geen aparte douche. Je moet in het bad gaan staan ! Is niet handig.

Mooie kamer(net gerenoveerd), diner prima , ontbijt prima . Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Prachtig bij mooi weer
    • Comfort Appartement

Accomodatie ligt middenin gigantisch golf terein, verder zijn er geen mogelijk heden -behalve fietsen en wandelen-.Bij mooi weer

Het ontbijt was goed,kamers zeer ruim, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Een tophotel
    • Comfort Appartement

Misschien iets betere parkeerplaatsen, was krap, maar gelukkig wel plaats.

De kamer was zeer ruim met heerlijke fauteuils en een bureau. De badkamer had een fijne douche en erg prettig dat het toilet apart was. Er was een mooi groot balkon met prachtig uitzicht. Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid en voor iedere smaak. Het personeel was ontzettend vriendelijke en behulpzaam, zij zorgden ervoor dat je je erg welkom voelde. De fiets voor de AGR mocht zelfs mee naar de hal bij de kamer. De mogelijkheid om bij de aangrenzende brasserie te eten was prettig en het eten was prima. Het was een heerlijk rustige omgeving. Het hotel is een echte aanrader en is ook voor langer verblijf zeer geschikt.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Goede , rustige locatie.
    • Comfort Appartement

Mooi appartement, goede bedden, lekker rustig. Goed ontbijt. Aardige medewerkers ! Het was er net zo goed als de twee vorige verblijven in dit hotel !

• Beoordeeld op: 13 december 2016

goede prijs / kwaliteits verhouding, schoonmaken kan beter veel stof op de kast, ben allergies voor
    • Comfort Appartement

S'morgens geen warmwater was een storing, dat werd dus geen warm bad maar een koude douche. als compensatie 10 euro korting en een fles wijn.

Ruime kamer, fijne personeel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Riante Kamer
    • Comfort Appartement

De ramen van de kamer(10) zijn zeker een paar maanden niet gewassen. Het front van een lade van een nachtkastje lag bij binnenkomst gewoon op de grond, deze was stuk en is door het personeel gewoon laten liggen i.p.v. te repareren of vervangen.

De kamer (10) was riant, met balkon en een gescheiden toiletruimte van de badkamer. Goed bankstel in de huiskamer en een goedwerkende TV met ruime kanalenkeuze. Lekker ontbijt, ruime keuze, jammer dat ik na 2 broodjes al vol zat.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Veel ruimte
    • Comfort Appartement

In onze kamer hadden we vrijwel geen bereik op de WiFi. Daarnaast was het niet prettig dat er op de dag van vertrek de housekeeping ons vroeg wakker kwam maken ipv te wachten tot we (gewoon op tijd) uitgechecked waren.

De appartementen zijn behoorlijk ruim. In de badkamer is veel ruimte met - heel fijn - twee wastafels. Ook prettig was het aparte toilet. In de woonkamer kan je lekker op de bank zitten en tv kijken. Daarnaast is er een prima koelkastje waar je je eten en drinken koud kan zetten.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Het personeel was top, maar voor 4 sterren is wel een upgrade van het hotel nodig.
    • Comfort Appartement

verlichting kamer onvoldoende om een krant of boek te lezen; kleine gebreken zoals tv antenne niet aangesloten, op de site staat dat er een keuken is, dat klopt, maar geen enkele inventaris. De algehele indruk: een gedateerd hotel, zowel qua uitstraling als inrichting, en wellicht niet meer 4 sterren waard. Men zegt renovatieplannen te hebben.

de ruime kamer, goede bedden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat, binnen de mogelijkheden die de hotel beschikbaar heeft, er alles aan doet om het je naar de zin te maken.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Leuke week gehad ! Gelukkig ook mooi weer !
    • Comfort Appartement

Waar ik me over heb verbaasd dat er maar 1x per week bedlinnen wordt verwisseld ! Is niet normaal voor sterrenhotel ! Meegenomen glaswerk uit restaurant werd ook niet door schoonmaakploeg verwijderd, had op gegeven moment meer glazen op het aanrecht dan thuis in mijn kast !( grapje maar toch wel irritant )

Ontbijt en menu in restaurant zeer goed. Vriendelijke bediening !

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Ruim appartement met balkon met uitzicht over de vijver en de golfbaan
    • Comfort Appartement

Meubilair en verlichting zijn een beetje gedateerd

Het betrof een ruim appartement met woonkamer, hal, slaapkamer, bakamer met douche en ligbad en aparte wc. Er zat zelfs een keuken in.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Goed maar de bediening moet beter.
    • Comfort Appartement

Ontbijt was goed maar er werd niet opgeruimd. Bestek en vuile borden van vorige gasten bleef op onze tafel staan!!!

De kamer was goed. Wordt wel gerenoveerd werd ons verteld.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Goede overnachting met vriendelijk personeel, maar ligging te ver van Brunssumse hei.
    • Comfort Appartement

Er was nogal wat slijtage, hier en daar stukjes eraf. Bij nachtkastje onderste la kapot. Douche is in hoog bad, lastig om in te stappen Ligging vanaf Brunssumse heide is ca. 25 minuten lopen, deels langs drukke autoweg.

Ruim appartement, leuk uitzicht op golfveld en bosrand, goede douche, goede bedden. Restaurant bij hotel is prima! Leuk terras met uitzicht op golfveld en bomen.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Appartement

Dit hotel is geen vier sterren hotel. Hygiëne matig, stof onder het bed van meerdere weken. Een afvoerputlucht. Glazen en kopjes op de kamer waren smerig bij binnenkomst. TV werkte niet goed. Ramen van de schuifpui waren vies. Ruiten van het balkon waren ook vies.

Ontbijt was goed. Mooie berging voor onze fietsen geheel privé. Kamer was geheel vernieuwd.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima hotel voor het ene nachtje wat wij er sliepen
    • Comfort Appartement

Airco's op de kamer waren niet erg degelijk. Plafonds zagen er niet erg toppie uit, toe aan een beurtje. Klimaat op de kamers (voor ons op een warme dag) was niet lekker, erg warm!

Ontbijt was goed, de mannen gingen vroeg weg en kregen ontbijtpakketjes met 2 broodjes, flesje water, appel en Mars. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Goed hotel voor een lekkere golftrip.
    • Comfort Appartement

Houdt rekening met erg drukke weg voor hotel. Kamer aan de achterzijde heeft daar overigens geen last van. Badkamer oogt wat gedateerd maar wel netjes/schoon en daar gaat het om.

Lekker aan de golfbaan (27 holes) gelegen. Erg aardig/behulpzaam personeel. Goed ontbijt. Ruime kamers.

Geweldig, we komen zeker terug !
    • Deluxe Appartement

Kamer was geweldig, het uitzicht super ! Personeel allemaal allervriendelijkst, alles wordt gedaan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken.

De kamer leken wel appartementen.
    • Deluxe Appartement

Het eten viel wat tegen. Moesten ook heel lang wachten

De kamer leken wel appartementen. Super

De vriendelijkheid en kwaliteit die de mensen leverden, de...
    • Comfort Appartement

De vriendelijkheid en kwaliteit die de mensen leverden, de mooie baan en omgeving en de ruime schone kamers en goed bed 👍

De ruime kamers

De badkamer, verstopte douchekop

De ruime kamers

• Comfort Appartement

De ruimte van het appartement En de vriendelijkheid van het personeel

• Comfort Appartement

Douchen in een bad is lastig

Lekker ontbeten

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Goeie hotel
    • Comfort Appartement

Gast vriendelijke personeel rustige omgeving

Mooi gelegen hotel met ruime kamers en goed ontbijt.
    • Comfort Appartement

Het personeel was heel vriendelijk. Goed en uitgebreid ontbijt. Ruime slaapkamer en bovendien mooie zitruimte met balkon,

Lekker weekendje weg
    • Comfort Appartement

De meubeltjes in de woonkamer waren verouderd en jammer dat er geen tweepersoonsbed was.

Prachtige omgeving en uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

n.v.t.

balkon, rust en bedden

Was top!
    • Comfort Appartement

Ontbijt was super en wij vroegen of we iets ieder konden ontbijten dat was geen enkel probleem.

Ok

Verouderde accomodatie

Ruine kamers

• Beoordeeld op: 2 september 2017

• Comfort Appartement

Service goed, ontbijt heerlijk en de kamer prima.

Super mooi

De kamer was super mooi

Mooie ligging.
    • Comfort Appartement

Verouderde inrichting. Niet schoon.

Mooie ligging. Ruim appartement met 2 grote balkons en mooi uitzicht over de golfbaan.

grote kamer met balkon

grote kamer met balkon

goed en uitgebreid ontbijt, heel ruim appartement, rustige...
    • Comfort Appartement

goed en uitgebreid ontbijt, heel ruim appartement, rustige ligging aan achterzijde van hotel

vriendelijk personeel
    • Deluxe Appartement

Kamer is niet schoongemaakt tijdens onze aanwezigheid, geen tv in slaapkamer, wel aansluiting

Ontbijt en de grootte van de kamer

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel en goed ontbijtbuffet. Prijs technisch zeer de moeite waard.
    • Comfort Appartement

De kamer was zeer mooi, groot met aparte slaapkamer.

Fijn verblijf gehad en gastvrij ontvangen.
    • Comfort Appartement

Qua Hygiëne zou ik toiletblokjes plaatsen.

Goede kamer en verzorgd ontbijt.

Verder was alles wel goed van genoten

De tafel in de kamer

Bijna Alles lekker geslapen behalve de tafel in de kamer die was echt onstabiel daar durf je niet aan te komen

Prima ontbijt, ruime kamers!
    • Comfort Appartement

De parkeerplaatsen zijn klein en het in- en uitrijden van de parkeerplaats is erg lastig.

Prima ontbijt, ruime kamers!!

Uitstekend appartementenhotel
    • Comfort Appartement

zeer ruim en comfortabel Vriendelijke en behulpzame staf, prima restaurant, verzorgd ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Lekker ontbijt
    • Comfort Appartement

Lekker ontbijt Propere en ruime kamers

Wij gingen naar concert André Rieu Maastricht
    • Comfort Appartement

De kamers geweldig en het ontbijt ook werden goed geholpen ook met informatie

De rust en de ligging

De rust en de ligging

Heel ruim aangenaam flatje.
    • Comfort Appartement

Jammer dat er geen fietsen beschikbaar waren

Heel ruim aangenaam flatje. Goed en prijslijst restaurant

nvt

de kamer was lekker ruim

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Ruime kamers

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Kamers waren geweldig mooi uitzicht.
    • Comfort Appartement

Kamers waren geweldig mooi uitzicht. Je komt echt tot rust veel groen.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Gedateerd maar veel ruimte

Gedateerde kamers

Veel ruimte. Slaapkamer, woonkamer en keukentje

Lekker geslapen
    • Comfort Appartement

Twee dingen kapot en meubilair in woonkamer was lelijk.

Prima ontbijt

Geweldig hotel voor een golfevenement
    • Comfort Appartement

De keuze van gerechten voor het diner

Het personeel was bijzonder vriendelijk en de golfbanen prachtig

• Comfort Appartement

Voor fietsers was er weinig documentatie

Het is echt iets voor golfers

Super vakantie

Niets super

het was een goeie vakantie doch niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Appartement

het hele golfgedoe waar we toch niet van houden

eerst beviel de kamer ons helemaal niet maar na lang aandringen toch nog een mooiere kamer gekregen

Een heerlijke tijd met leuke mensen

Bistro vroeg gesloten

De rust...wellicht gerelateerd aan de periode

Heerlijke plek om uit te waaien op de Brunssummerheide.
    • Comfort Appartement

Kamers kunnen iets worden opgeknapt.

Hele ruime comfortabele kamer, lekker ontbijt, grenzend aan natuurgebied, parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Interieur is gedateerd.

Interieur is gedateerd.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

geweldige hotel mooie ligging en de kamer / appartement was uitstekend

Ontbijt was geweldig,lekkere cappucino