Beoordelingen over Hotel Groot Welsden 3-sterren

Groot Welsden 27, 6269 ET Margraten, Nederland

#4 van de 7 hotels in Margraten

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Zeer gastvrij onthaal, erg vriendelijk personeel, goed...

Zeer gastvrij onthaal, erg vriendelijk personeel, goed ontbijt, zeer landelijke ligging, mooie omgeving, goede uitvalbasis voor sporten en bezoek Maastricht, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

prachtige uitvalsbasis voor de streek te verkennen.

alhoewel er bij booking vermeld stond dat er een restaurant was, was er geen. Bij heel warme temperatuur was kamer moeilijk koel te houden ( geen airco, wel ventilator )

heel vriendelijke en behulpzame uitbaatster en het lekkere ontbijt.

Heerlijk ontspannen verblijf van alle gemakken voorzien.

Het was een zeer warme nacht. Heerlijk dat het raam open kon maar een iets grotere ventilator was fijn geweest.

Heel gastvrij en behulpzaam personeel. Je voelt je heel welkom. En een heerlijke tuin waar je met een drankje lekker kan zitten.

Heerlijk utirusten

Heel jammer dat je er niet meer kan dineren.

Heerlijk rustige hotel met een mooie beschutte tuin. Binnen een grote gezellige huiskamer. Vriendelijke mensen en een prima ontbijt met kraakverse broodjes. Prima uitvalsbasis voor tripjes in de omgeving, je bent in een paar minuten in Valkenburg en Maastricht is een kwartiertje rijden.

Heerlijk ontspannen en een mooie en rustige omgeving

Het hotel is authentiek en niet modern, maar heeft toch de moderne faciliteiten zoals WIFI en TV.

De warme van de eigenaresse, ze doet er alles aan om je welkom(thuis) te laten voelen.

Uitstekend en ontspannen

Alles was goed.

Goede kamer en uitstekend ontbijt. Vriendelijke mensen en een prachtige locatie. Klassieke uitstraling die uitstekend doorgezet is in het gehele gebouw. Jammer dat je er niet meer kunt dineren.

Lang weekend in Limburg met een uitstekend verblijf in Hotel Groot Welsden.
    • Tweepersoonskamer A

Een heerlijk hotel, hele aardige mensen, er ontbrak ons aan niets. Ontbijt prima verzorgd, mooie en schone kamers. Ligging van hotel is rustig, met een mooie tuin waar je kan wegdromen of een boek kan lezen. Kom hier zeker nog een keer terug!

Disappointing Overpriced for mediocre small room. Hotel atmosphere radiating that it will soon close
    • Kamer met Bubbelbad en Terras

Kleine, middelmatige kamer voor €125 ex, ontbijt. (en dat was de beste kamer!) Geen restaurant en daardoor is het hotel een verlaten doods gebeuren. Ik ben het met Jaroslav's review eens. Teleurstellend! Waar komen die positieve reviews vandaan? Slapen die mensen nooit in een ander hotel? Dat is ook mijn aanrader voor de eigenaren. Wordt wakker en kijk eens wat je elders krijgt voor €125 per nacht!

De eigenaresse wil heel graag helpen en service bieden. De inzet is top.

mooie tuin
    • Kamer met Bubbelbad en Terras

Na het lezen van meerdere enthousiaste beoordelingen zijn we behoorlijk teleurgesteld. Verlaten hotel zonder mensen, het restaurant ondanks verschillende plaatjes met maaltijden op de websites is permanent dicht, alleen met vele geklede tafels in een dodelijk stille ruimte. Ergens anders eten moeilijk zonder auto. Prijs 125 € voor de kamer onredelijk hoog, voor een ontbijt nog extra prijs 19.50 € p.p. aangevraagd, na mijn afwijzing nog 12.50 € per ontbijt (niet slecht, maar ook niet bijzonder) gerekend. Kamer 6 AA was muf en stoffig, overal gevaarlijke trappen, ouderwetse heel smalle badkamer met een douche ook met twee trappen naar de kamer. Slechte matrassen, slechte lucht, storende licht vanuit de gang langs de deur heen. Wij hebben via Booking.com twee nachten geboekt, maar besloten na één nacht te vertrekken. De manager deed geen poging om ons tegemoet te komen, maar tot onze onthutsing heeft ons gevraagd om rekening te betalen voor 2 nachten, nota bene alsnog onze aanbetaling van 65 € genegeerd - en dus 280.40 € geprobeerd, de tweede poging kwam tot meer kloppende bedrag 87.70 €.

mooie tuin

Ontzettend gastvrij ontvangen.

Het restaurant was gesloten en dat was een tegenvaller! Had op grond van de informatie van Booking juist dit hotel uitgekozen vanwege het restaurant. Pas op de bevestiging , nadat ik geboekt had, las ik dat het restaurant gesloten was. Ik voelde me eigenlijk misleid hierdoor. De eigenaresse had aan Booking doorgegeven dat het restaurant dicht was, maar Booking heeft dit niet in de hotelinformatie vermeld.

Ontzettend gastvrij ontvangen. Het hotel is erg gezellig ingericht. Ontbijt was fantastisch en met veel liefde klaargemaakt .

Een prima verblijf waar wij graag terugkomen

Het is een goed charmant hotel in het mooie Limburgse heuvelland met heel lieve mensen die ervoor zorgen dat je je thuisvoelt! Men is zeer hulpvaardig!

Ons verblijf viel wat tegen.

Het ontbijtbuffet was triestig. Badkamer en toilet in een ruimte zonder raam en kon onvoldoende verlucht worden. Prijzig voor wat we hadden.

Was vlak in de nabijheid van het evenement. Gratis parking

Goed en gezellig hotel in een mooie omgeving met een paar minputen.

Het viel niet echt tegen, maar onze kamer was voor 2 personen aan de krappe kant, maar wel schoon, verzorgd en van alle gemakken voorzien. Het Oudejaarsdiner viel wel wat tegen, zeker voor wat wij ervoor betaald hebben.

Het ontbijt was uitstekend, maar behoorlijk aan de prijs. Wij waren er in de Kersttijd en het hotel was overdadig van Kerstspullen voorzien en straalde daardoor een grote mate van gezelligheid uit. Het personeel was zeer behulpzaam.

helemaal top

Geen idee

Alles was top. Na het wandelen was het goed toeven in de mooie tuin. De tafels in het restaurant en de ontbijtzaal waren met mooi tafellinnen gedekt, geen papieren servetjes! Het diner en het ontbijt waren van hoge kwaliteit. Wij komen zeker terug

Uitstekende accommodatie, vriendelijk en deskundig personeel , fijne parkeerplaats voor de auto.
    • Kamer met Bubbelbad en Terras

Het diner de avond daarvoor was uitstekend, kwalitatief hoog nivo, de tijd tussen de verschillende gangen had iets korter gekund.

In een aparte gezellig aangeklede ontbijtzaal stond een ruim gesorteerd ontbijt uitgestald, stemmige klassieke muziek veraangenaamde het ruim gesorteerde ontbijt.

kamer ruim en zeer schoon/goede bedden,
    • Kamer met Bubbelbad en Terras

kamer ruim en zeer schoon/goede bedden, zeer prettige personeel en bijzonder hulpvaardig en servicegericht diners en ontbijt was goed prachtige tuin

Zeer fijn verblijf in rustige omgeving.

Hier weten geen antwoord op 😊.

We werden zeer vriendelijk ontvangen met een lekker drankje en een extra glas water vanwege de dorst na onze wandeltocht op de Pelgrimsroute. Er werd ons zelfs vervoer aangeboden naar een fijn restaurant in Margraten ivm onze vermoeide voeten. Het ontbijt was zeer uitgebreid met allerlei (lokale) lekkernijen. Voor herhaling vatbaar!

Het was een heel aangenaam verblijf, alleen maar goede herinneringen.

Ik heb geen negatieve opmerkingen.

Zeer gezellig hotel, rustig gelegen en vriendelijke ontvangst en bediening. Alles was er kraaknet en het ontbijt was ook heel lekker en gevarieerd. Als je even tot rust wil komen is dit een ideale plek.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Heerlijk verwenweekend en lekker tot rust gekomen

Niks. Alles was super!

Men stelt alles in het werk om je in de watten te leggen. Heerlijk ontbijt. Alles super vers!Geweldige tuin met heerlijke stoelen om te relaxen, kopje koffie erbij! Ook binnen veel ruimte om lekker even te zitten. Kortom; heerlijk genoten en verwend. Voelt als thuis!

Fijne en ongedwongen sfeer
    • Kamer met Bubbelbad en Terras

Niets. We hebben het heerlijk gehad.

Erg leuke en consequent doorgevoerde Engelse inrichting. Uitermate vriendelijk, ongedwongen personeel dat er alles aan doet om je een fijn verblijf in relaxte sfeer te bezorgen.

We hebben het goed gehad en zijn nog nooit zo gastvrij ontvangen.

De prijs/kwaliteit. De inrichting is smaakvol maar persoonlijk.

Het is erg schoon, de tuin is prachtig, mevrouw is erg gastvrij en gedreven om het iedereen naar de zin te maken en het diner is goed.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Onproffesioneel, onvriendelijk en basic
    • Kamer met Bubbelbad en Terras

Alles, behalve Peter die ons een lift gaf. We boekten de AA-kamer. Laatste weekend Pelgrimspad wandelen en we wilden onszelf trakteren op gemak en luxe. Dus de mooiste kamer in een hotel waar we ook lekker zouden kunnen eten. Zwemspullen mee, want er zou ook een hottub/jacuzzi zijn. Lange dag lopen en onderweg fantaseren dat we vanavond eerst de jaccuzi gingen en daarna lekker eten met een fles wijn en vervolgens ons bed in rollen. Smorgens opstaan met mooi uitzicht op het heuvellandschap, wat wil een mens nog meer. De kamer was echter standaard zolderkamer, het uitzicht bestond uit zicht op een afstands terrasje dat uitkeek op het terras van de buurkamer en een boom. Hottub oid bestond niet (meer?) en bij aankomst - toen we vroegen tot hoe laat we konden eten- werd met uitgestreken gezicht gezegd dat het restaurant gesloten was. Pas na veel aandringen dat dit voor ons niet acceptabel was werd aangeboden ons naar Gulpen te brengen en weer op te halen. Bij het ontbijt, met uitzicht op de parkeerplaats, 1 zelfgerolde Danerole croissant, 1 krentenbol, 1 wit puntje, wat sneetjes gewoon brood en een paar oven-afgebakken broodjes die duidelijk te lang in de vriezer hadden gelegen omdat ze zo droog waren dat ze bij het aansnijden uit elkaar vielen. Toen we vroegen of het de bedoeling was we gingen vechten om het croissantje werd er nog een bijgemaakt. Als we toen al hadden geweten dat het blik-croissantjes waren hadden we er niets over gezegd, want lekker waren ze niet. Bij vertrek werd in het geheel niet gevraagd hoe ons verblijf was geweest. Toch aangegeven dat prijs-kwaliteit in onze ogen wel erg ongelijk was, maar volgens de dame kregen we voor de prijs ook heel veel terug. Verteld waar we ons aan gestoord hadden, maar de dame aan de receptie reageerde in het geheel niet. Met uitgestreken gezicht werd de factuur klaargemaakt. Advies: ga ergens anders heen!

2 minuten lopen van het Pelgrimspad af.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Een aanrader voor iedereen!

We hebben wederom genoten van de hartelijkheid en gastvrijheid van Sutti en Lucas. Wat een genot en oprechtheid! Dat naast de rust die niet alleen de omgeving uitstraalt maar die eenmaal binnen ook nog eens wordt onderstreept door de ambiance van het hotel, is dubbel genieten!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Erg gezellig en ontspannen hotel op prachtige locatie in even mooi landschap.

Inrichting is wat gedateerd qua stijl, daarmee beetje 'kitch'. Maar tegelijk nog steeds in prima staat waardoor dat eigenlijk amper storend is. Misschien zelfs een aangename afwijking van het tegenwoordig zo standaard 'zakelijk design'.

Bij uitstek dienstverlenende instelling personeel. Meteen na aankomst goed gevoel. Uitstekend diner; prima wijn. Laat ik het anders zeggen: dit is een hotel dat je eigenlijk graag achter de trekhaak zou willen meenemen op reis.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Romantische oase van huiselijke rust.

Het drie gangen diner was fantastisch, alleen tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht moesten we een uur wachten, dat was wel te lang. Toch zou ik hiervoor geen ster aftrekken omdat het personeel zo ongeloofelijk aardig was en het eten echt uitstekend.

Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Erg leuk om met ze af en toe een gesprekje te voeren.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Zeer vriendelijk onthaal!
    • Tweepersoonskamer A

Verouderd hotel. Ontbijt gereserveerd, maar omdat we moesten wachten, wegens ontbijtruimte vol, zijn we vertrokken.

Zeer vriendelijk onthaal! Ondanks het verouderd hotel was de hygiëne optimaal. Welkomsdrankje bij aankomst!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

de vriendelijkheid van personeel

uitleg over wifi mogelijkheid ontbijt in tuinkamer was tof ,maar jammer zaten we in donkere restaurantzaal want de tuinkamer was vol

de vriendelijkheid van personeel de decoratie van het hotel

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Gastvrijheid met een hoofdletter in een schitterend ouderwets de

Hotel is een beetje gehorig.

Met Jezus boven de deur en de bijbel in de kledingkast stap je een andere wereld in. De ruime loge beneden brengt je 50 jaar of meer terug in de tijd. Uitgebreid ontbijt, heerlijke douche en het personeel schrijft Gastvrijheid met een hoofdletter. Laat dat moderne designhotel eens links liggen en ga deze beleving aan!

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Sfeer, gastvrij en zeer attent personeel, ontbijtbuffet,...

Kamer niet ruim, maar verder prima!

Sfeer, gastvrij en zeer attent personeel, ontbijtbuffet, rust, goed bed, ouderwets goede service

Aardige mensen, prachtige ligging, hygiëne fantastisch, zeer...

Aardige mensen, prachtige ligging, hygiëne fantastisch, zeer gastvrij

Wat een heerlijke tuin om in te verblijven!

Wat een heerlijke tuin om in te verblijven! En een bijzonder ingerichte locatie.

Een enigszins gedateerde accommodatie op mooie rustige...

Een enigszins gedateerde accommodatie op mooie rustige locatie. Behulpzame gastvrouw en prima ontbijt.

Compacte kamers met een unieke aanleding.

Compacte kamers met een unieke aanleding. Schattig engels. Erg vriendelijke personeel. Top. We komen nog eens !!

zeer gemoedelijk en sfeervol mede door het behulpzame personeel

alles het was een waar genoegen om hier te mogen zijn

Mooie lokatie, vriendelijk personeel.

grotere kamer

Ontbijt was goed. Kamer aan de kleine kant. Geweldige tuin.

Aanrader voor weekendje weg

Ik kan eigenlijk niets opnoemen

Schoon, goede bedden, persoonlijke service en prima vers ontbijt

prijs kwaliteit verhouding

prijs kwaliteit verhouding

goed voor een korte vakantie

grote kamer

ligging en personeels vriendelijkheid

Super hotel
    • Kamer met Bubbelbad en Terras

De sfeer en personeel super. Het is terug in de tijd een unieke ervaring. Geweldig.

geen opmerkingen

Een heerlijk ontbijt. De rustige locatie. De vriendelijkheid van het personeel.

TOP!

Ontbijt was top, alles was vers en als het op was werd het direct aangevuld.

Goed ontbijt hartelijke mensen

Goed ontbijt hartelijke mensen

Gastvrijheid en zeer vriendelijk

Gastvrijheid en zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Het was sfeervol.

Rust ! Gezellig! Vriendelijk ! Netjes!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Klassiek maar nee het was niks

Veel en veel te duur! Ontbijt was karig maar 1 ei. Koffie lauw. Kamer was krap. Rode wijn was op. Ontbijt was matig..

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Geweldig verblijf gehad en prima uitvalsbasis voor zuid Limburg.

Helemaal niets.

Behulpzaam en vriendelijke medewerkers. Prima ontbijt en heerlijk diner.

Ontspannen!

Erg gastvrij en gericht op het welzijn van de gasten. Super!

Goede uitvalsbasis voor schitterende wandelingen
    • Kamer met Bubbelbad en Terras

Uitstekend ontbijt, zeer gastvrij en heerlijk voor een onbezorgd verblijf

Doen we nog een keer.
    • Tweepersoonskamer A

We hebben slechts 1 nacht geboekt, maar alles klopte: ontvangst, restaurant, verblijf, ontbijt en service waren uitstekend.

het was super

gastvrijheid

Klantgerichtheid en meedenken!

Klantgerichtheid en meedenken!

ontspannen

Als het een minpunt mocht zijn, bestel een trappist, moet de grenadine apart betaald worden

De hele entourage was uitstekend, warm welkom

Persoonlijke, hartelijke ontvangst, heerlijke douche, goede bedden en goede service.

Onze vrienden vonden de kamer wat warm

Alles was prima verzorgd en zeer vriendelijk

Lekker vers ontbijt

Mooie kamer Heerlijk ontbijt

Het ontbijt was zeer goed de accommodatie was heel goed.

Alles was in orde!

Het ontbijt was zeer goed de accommodatie was heel goed.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

de prijsomschrijving was verkeerd aan gegeven en daar kregen we een mail van de volgende ochtend

het was 1 nacht

ontbijt hadden we niet gedaan maar de service is geweldig

geweldige locatie, in een geweldige omgeving, ideale locatie om fietstochten te maken

Zeer vriendelijk personeel, schoon, prachtige tuin, gastvrij

De mensen en de tuin zijn fantastisch.

Kamer zelf is vrij basic, maar de mensen maken dit helemaal goed

De mensen en de tuin zijn fantastisch.

Hartelijke ontvangst en hulpvaardigheid
    • Tweepersoonskamer A

Niets! Of het moet de geschiedenis van het hotel zijn.

Kamers in "english style". Goed tot uitstekend ontbijt. Diner was uitstekend

Kamer en ontbijt

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Rust

Zou het niet weten.

Het geheel was gewoon geweldig, hele aardige mensen die ruim de tijd namen voor ons. Diner en ontbijt ook uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Het verblijf incl. ontbijt en diner was weer bijzonder aangenaam; we komen erg graag nog eens terug!

De gastvrijheid en de verzorging (van zowel hotel/kamer als maaltijden).

De gastvrijheid en vriendelijkheid - de mooie...
    • Tweepersoonskamer A

De gastvrijheid en vriendelijkheid - de mooie kerstversiering doorheen het hele hotel - het lekker eten - de rustige ligging...

Het was geweldig heerlijk weekend gehad in een geweldig mooi hotel!

Kamers niet groot! Personeel en entourage geweldig!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Persoonlijke aandacht voor gast en detail

Thee of koffie op de kamer zou fijn zijn!

De entourage en de service

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Zeer vriendelijk en leuk hotel

Het was netjes, en je werd vriendelijke behandeld

• Beoordeeld op: 24 november 2016

vriendelijk personeel, goede locatie.

vriendelijk personeel, goede locatie. goede kamers en goede prijs- kwaliteit verhoudeing. Ook het eten was uitstekend.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Een warme deken!

Niets viel tegen.

De zeer persoonlijke aandacht die vooral niet opdringerig is. Precies helemaal goed!

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Zeer keurig verzorgd van hygiene kamer/hotel tot een...

Zeer keurig verzorgd van hygiene kamer/hotel tot een heerlijk ontbijt met een vriendelijk ontvangst en rustige locatie.

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Al veel gereisd, en al vaak goed en vriendelijk ontvangen.

Wie met VISA betaald, krijgt 1,5% extra kosten aangerekend. Dit was minder leuk. Misschien zou het niet slecht zijn om dit te melden op Booking zodat reizigers dit weten.

Al veel gereisd, en al vaak goed en vriendelijk ontvangen. Maar dit hotel deed er nog een schepje bovenop. Vriendelijk, behulpzaam, lekker eten, mooie kamers, netjes, rustige omgeving dicht bij de Amerikaanse oorlogsbegraafplaats. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Ik vond het hotel erg knus en warm aanvoelen.

Ik vond het hotel erg knus en warm aanvoelen. Huiselijk zeg maar en dat maakte voor mij het verblijf erg aangenaam. Daarnaast was het personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

De bediening was voortreffelijk, zeer behulpzaam en verstand...

Er wordt een vrij forse vergoeding gevraagd voor het eten, zowel voor het diner als het ontbijt.

De bediening was voortreffelijk, zeer behulpzaam en verstand van zaken. Het eten was uitmuntend.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Gastvrijheid, persoonlijke aandacht, je voelt je mens ipv...

Wij vonden persoonlijk de matrassen wat aan de harde kant, hebben thuis een waterbed, dus dat is vaker een issue.

Gastvrijheid, persoonlijke aandacht, je voelt je mens ipv nummer, fantastisch!

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Zeer gastvrije bejegening.

Had graag een makkelijke stoel met leeslamp op mijn kamer gehad.

Zeer gastvrije bejegening. Prima bedden. Sfeervolle eetkamer en lounge. Fijne rustige omgeving en toch dicht bij Maastricht. Perfect gebakken eieren met heerlijke bacon bij het ontbijt.

Er zijn ook 24 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.