Beoordelingen over Hotel Guldenberg 's-Hertogenbosch Helvoirt 3-sterren

Guldenberg 12, 5268 KR Helvoirt, Nederland

#5 van de 5 hotels in Helvoirt

Miste koelkastje met drinken op de kamer, en water in de...

Miste koelkastje met drinken op de kamer, en water in de wasbak blijft snachts warm dus iets drinken op de kamer was er dus niet , misschien automaat met blikjes op de gang zou fijn zijn, voor de rest was het goed

Prima verblijf. Avondeten en bediening viel zeer tegen

De bediening bij het diner was zeer slecht. Leken het niet aan te kunnen en kwamen niet zelf met aanbieden van ander stuk vlees wat onder de bevrorwn roomboter lag met een dikke vetrand. Smeersels en brood werden ver uit elkaar geserveerd en duurde allemaal heel lang.

Ontbijt was lekker en divers. Kamers waren schoon!

Prima verblijf in mooie omgeving.

Toen wij op bed lagen ging het alarm in het hele gebouw af. Het bleek vals alarm maar het duurde erg lang voordat het alarm werd uitgeschakeld en er informatie bekend was. Ook bij het uitchecken werd hier erg nonchalant over gedaan. Het uitchecken op zich duurde ook lang.

Rustige omgeving en een prima ontbijt. Kamer was schoon maar basic. Ook voldoende parkeerplaats.

Mooie locatie aan de rand van het natuurpark de Drunese duinen.

In de badkamer waren geen washandjes aanwezig. Overig was wel goed in orde.

Ontbijt was goed, vooral de kastanje champions waren lekker. Voldoende keuze uit ontbijtdrank. Alleen fruit zoals een appel om mee te nemen zag ik niet.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Service en gastvrijheid van het personeel.

Insecten die al op de kamer waren bij binnenkomst. Ontbijt had wat uitgebreider gemogen.

Service en gastvrijheid van het personeel.goede bedden en prachtige omgeving met een mooi terras.

Goed verblijf en vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt verplaatsen naar de brasserie.

Mooie locatie midden in de natuur. Brasserie erg mooi geworden. Kamers zijn netjes. Jammer dat het ontbijt niet in de Brasserie kan plaatsvinden. Zeer vriendelijk personeel en een mooi groot terras aan de voorzijde.

Hotel voldeed aan de verwachtingen.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Kamers zijn n beetje gedateerd, maar past binnen de prijs/kwaliteitsverhouding

Hotel voldeed aan de verwachtingen. Fijne keuken, vooral de varkenssaté was zeer lekker :)

Prima paar dagen er tussenuit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg basic kamers. Voldeed prima voor overnachting, maar de prijs was wat aan de hoge kant voor de grootte van de kamer en de kwaliteit van m.n. het sanitair.

Prachtige, bosrijke omgeving. Mooie uitvalsbasis voor fietstochten in de omgeving. Steden als Tilburg en 's Hertogenbosch binnen fietsafstand.

Na een lange werkdag (internet)tv-opnamen, ben ik er heerlijk tot mijn rust gekomen
    • Kleine Eenpersoonskamer

Misschien een beetje klein douchegedeelte, maar daar valt mee te leven. Ik zie dit eigenlijk niet als een minpunt!

De kamers waren zoals het hoort, schoon en netjes, het ontbijt was geweldig, het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en de lokatie van het hotel is al helemaal geweldig, gelegen in een zeer rustige omgeving

tegenvallend
    • Kleine Eenpersoonskamer

Erg saai als je alleen reist. Kleine, koude kamer. Hooguit voor één nacht.

de omgeving is mooi en de mogelijkheid om een fiets om te huren was prima, evenals de vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Lekker ontbijt.

Kleine badkamer zonder verwarming. Verouderde en ongezellige kleine kamer. Klein tv-scherm.

Lekker ontbijt. Ideale ligging voor fietstochten, midden in het groen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Zakelijk
    • Kleine Eenpersoonskamer

Digitale televisie mag toch wel voor deze prijs kamer anti gedateerd Foto van de fitness ruimte is niet correct. Loopband was niet aanwezig

Ontbijt was goed,

mooie plek met prima keuken, doch gehorig

de kamers zijn gehorig op de tweede dag troffen bij onze kamer een losse deur aan, de interieurverzorger was vergeten de deur na haar werkzaamheden weer af te sluiten. we hebben dit gemeld bij de receptie, de reactie was dat dit niet had gemogen, verder geen reactie meer gehad

het eten was prima

De service en de kwaliteit van het diner en de wijn waren...
    • Kleine Eenpersoonskamer

De kamer was erg klein. Bijna 70 euro vind ik te veel voor deze kamer. Teeveetje erg hoog in de lucht. In Brasserie slecht licht om te lezen.

De service en de kwaliteit van het diner en de wijn waren zeer goed.

4,5
    Slecht

De kamer,de eerste kamer,daar zaten honderden vliegjes tegen de ramen en toen ik het info boekje nam op de tafel nam sprong er ook nog ongedierte uit echt vies ,we kregen wel een andere kamer,deze was duidelijk voor 1 persoon er was 1 kleerkastje aanwezig en we hadden zeer weinig plaats om ons in de kamer te bewegen,er was gewoon een bed bijgezet,toen we smorgens dit doorgaven aan de balie kregen we te horen dat de vliegjes de tijd van het jaar was,ik heb gezegd dat dit niet ons probleem was,wij hebben veel betaald voor een propere kamer,wat kregen we een vieze kamer en na een klacht,kregen we een kamer die wij veel teveel betaald hebben

Het avondeten

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Voldeed prima voor een overnachting.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Kamers zijn gedateerd. Bv: enkel glas, douche gordijnen en sanitair dat wat gammel was.

Mooie omgeving en door de ligging ook geen last van omgevingsgeluiden. Bedden zijn perfect.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Rust midden in de natuur
    • Kleine Eenpersoonskamer

We kozen voor drie goedkopere kamers. Deze waren wel erg klein. Dat hadden we zo niet verwacht. Daarnaast waren de kamers maar matig schoon (spinnenwebben, stof). Verder niets wat ons tegen viel.

Zeer gastvrij team. Zowel in het cafe en het restaurant, als aan de balie. De ligging tegen de Drunense Duinen aan, is werkelijk perfect. Zo vanuit het hotel zijn er prachtige wandelingen te maken in de Brabantse bossen en velden.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Aanrader!

Zie boven

Prachtig gelegen hotel en mooi interieur.Ontbijt buffet prima.I.v.m.met veel gasten,drukte bij koffie automaat en zodoende in de rij staan voor kopje koffie/thee.

Bedden heerlijk, ontbijt keuze genoeg en lekker, nette...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ietsjes meer aandacht voor schoonmaak: 'Plokken' stof hingen aan plafond badkamer.

Bedden heerlijk, ontbijt keuze genoeg en lekker, nette kamers, fijne rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Mooie locatie en prima ontbijt.

Kregen als 40ers seniorenkamers met open douche en til lift mogelijkheden.

Mooie locatie, in de bossen gelegen. Ontbijt was prima en werd goed aangevuld. Gezellige bargelegenheid met open haard, open tot middernacht. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

gelukkig maar een nacht

zie boven. De kamer was absoluut te klein en zelfs voor een persoon niet ruim genoeg. De TV was een oud model gehangen aan de wand.

het hotel is prima gelegen voor wandelaars en fietsers niet voor zakenreizigers. Het ligt prachtig in het bos en is 8 km van Den Bosch. Kennelijk als klooster en/of conferentieoord gebouwd. Zeer ruime gangen en algemene ruimten zijn rolstoeltoegankelijk maar de kamer niet. Die was super klein, zeg maar tot maximaal maat 44. Er was een ( 1 ) stoel en een bed omgeven door planken waardoor je ook niet op de bedrand kan zitten. De badcel is verouderd en had als nadeel dat je nergens iets kon neerzetten of ophangen. Wij vonden om deze redenen de prijs voor de overnachting veel te hoog. Onze kamer was zelfs als eenpersoonskamer nog krap. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt prima. Het is er wel erg rustig want direct in het bos gelegen.

voldeed prima voor een overnachting
    • Kleine Eenpersoonskamer

Kamer was oud, enkel glas op de hele verdieping, schimmel op het douche gordijn.

De prijs was prima voor wat het hotel te bieden had. Bed was prima en de temperatuur in de kamer ook.

Fijne accommodatie op een plek die ideaal is als uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten.

De kamer, en met name de badkamer, zag er niet heel schoon uit. De deur was smoezelig. In plaats van een in plastic verpakt plastic bekertje zou ik liever een glas op de wastafel hebben. En waarom niet ook fairtrade thee en koffie bij het ontbijt?

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Fairtrade broodbeleg, lekkere broodjes en vers fruit.

Goede locatie voor fietsers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst waren de kamers niet in orde. Geen elektriciteit, geen TV, geen Wifi. Elektriciteit was na een uur hersteld, de TV en Wifi slechts s' anderendaags. S' anderendaags was de kamer niet gekuist.

Ontbijt, avondmaal en personeel was zeer goed.

Prima verblijf, rustige locatie, vriendelijk personeel

Slippertjes badjas en/ extra handdoeken,extra verkleed faciliteite voor naar de sauna.. en op de kamers mini champoo zeep en tandpasta.

Ontbijt was uitgebreid...kamers oke

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prijs-kwaliteit in net in balans

Toch een wat gedateerd ogende accommodatie. De kamers voldoen maar niet meer dan dat. Is meer een conferentieoord. Personeel loopt, generaliserend, niet over van enthousiasme. Zeker de ontbijtdame niet. Was vermoedelijk met verkeerde been uit bed gestapt. Regelmatig waren producten op en vraag om bijvullen werd met een snauw afgedaan. Voor ons niet nog een keer.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Schitterend en uiterst rustig gelegen in de bossen te midden...

Sanitair en onderlaken.

Schitterend en uiterst rustig gelegen in de bossen te midden van prachtige natuur. Sublieme uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Super vriendelijke bediening. Lekker gegeten.

Goed startpunt voor mooie wandelingen!

De kamer en badkamer waren een beetje gedateerd, maar wel schoon.

Restaurant en ontbijt. Midden in de natuur en wandel- en fietsknooppunten in de buurt.

De lift functioneerde niet goed waardoor mijn vrouw bij het uitstappen viel omdat de lift niet helemaal beneden was. Ik verwacht een reactie van de directie.

Het vriendelijke personeel

Aardig personeel, geweldige locatie en goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De tweepersoonsbedden hebben twee aparte matrassen, hierdoor zit er een scheiding tussen de twee matrassen wat niet fijn is.

Prima ontbijt, geweldige zachte bedden. Vooral de locatie is een groot pluspunt, absoluut prachtig.

Mooie locatie, vriendelijk personeel.

De hoofdingang was niet herkenbaar van de site. Lelijke foto.. in werkelijkheid zag het het mooier uit.

De locatie. Mooi in de bossen. Wij per fiets aangekomen. 72 km

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Ideaal gelegen voor wandelliefhebbers van de Loonse en Drunense duinen!
    • Kleine Eenpersoonskamer

De vriendelijke en behulpzame receptie en vooral niet te vergeten het heerlijke eten in de Brasserie. Het verzorgde ontbijtbuffet mag er ook zijn! De bereikbaarheid per buurtbus die besteld kan worden is geweldig.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Personeel was vriendelijk.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Enigszins verouderd. Verwarming duurde lang voordat hij warm werd. Televisie had geen scherp beeld. Douchekop gaf minder harde straal dan mogelijk omdat hij aan de zijkant lekte.

Personeel was vriendelijk. Diner was uitstekend klaar gemaakt. Ontbijt was voldoende. Bediening was prettig.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Een weldadige rust, zo midden in het bos.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche was niet goed schoongemaakt en er was maar 1 badlaken, voor de 2e moest extra betaald worden. Vreemd, voor een 2persoons kamer.

We sliepen in een onlangs gerenoveerd gedeelte, de bedden prima, goed licht boven de bedden, vind je bijna nergens.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Rustige omgeving, rustige gasten
    • Kleine Eenpersoonskamer

Dat ik na een lange dag werken niets kon eten omdat de keuken 5 minuten dicht was terwijl er nog gegeten werd en de koks we nog waren. Zelfs geen tosti of een soepje. Reden voor mij om hier niet meer te boeken

Rustige omgeving, rustige gasten

Ligging midden in de natuur

Eenvoud en toch wel aan renovatie toe

Ligging midden in de natuur

Prima, maar prijs kwaliteit niet in verhouding

Kamers gedateerd, muffe geur in gangen en kamer, ook handdoeken roken muf.

Terras en restaurant zagen er netjes uit

ik ga er regelmatig heen voor het werk.

heerlijk rustig fitness sauna, prima hoor

Vriendelijke medewerkers, prima kamer.

Kamer is gehorig

Vriendelijke medewerkers, prima kamer.

Mooi adres op een prachtige lokatie in de natuur

Prijs/kwaliteit prima. Kamers beperkte ruimte maar prima, ontbijt prima, personeel heel vriendelijk, lunch erg goed!

Bos hotel
    • Kleine Eenpersoonskamer

Zeer vriendelijk personeel. Prachtige locatie.

Eten op het prachtige terras.

Eten op het prachtige terras.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

een doorgangs overnachting

geen 2 stoelen op kamer geen water/kopjes/glazen

de ligging buffet service

Mooie omgeving, prima kamer!

Bed sliep niet geweldig en daardoor wat rugpijn. Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.

Mooie omgeving, prima kamer!

Landelijk hotel

Beetje verouderd interieur

Goede ligging

Mooi rustig gelegen, personeel, ontbijt.
    • Kleine Eenpersoonskamer

"Kleine eenpersoonskamer" is inderdaad wel erg klein en beetje gedateerd.

Mooi rustig gelegen, personeel, ontbijt.

Erg fijn hotel!

Inchecken kon pas om 13.00 uur.

De ligging. Fietsservice

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Weekend trip

De ramen waren erg vies vooral het kozijn

Prettige omgeving en goed eten

Matig hotel. Prijs kwaliteit niet in verhouding!

Matig hotel. Verouderd. Prijs/kwaliteit niet in verhouding!

Vriendelijk personeel.

Erg gedateerd.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Erg gedateerd. Veel lawaai van de afzuiging douche.

Personeel erg vriendelijk.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Mijn kamer heeft duidelijk een facelift nodig. Bed aan de harde kant. Lift deed het niet.

Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Het ontbijt was prima
    • Kleine Eenpersoonskamer

De kamer was slecht, oud, kaal en kil. Eenpersoonskamer leek wel een isoleercel.

Het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 29 november 2017

speelhal

speelhal

Vriendelijke ontvangst en personeel.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Gedateerde inrichting tegen een scherpe prijs.

Vriendelijke ontvangst en personeel.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

goede prijs kwaliteit verhouding

Kleine tv

Goed eten en niet duur

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Kort bed

Kort bed

Niets aan

Vıeze beddengoed en handdoeken! Magere ontbijt

Omgeving

achteraf gelegen

ontbijt was uitstekend

Erg ontspannend.

Geluidsniveau in restaurant is te hoog.

fijne en bosrijke omgeving

veel muggen op de gang en bij de kamers

goed eten

Eenvoudig en goed.

Vriendelijkheid bediening.

Prima ontbijt

Sommige delen van het hotel en de kamers zijn wat verouderd/ niet heel netjes onderhouden.

Prima ontbijt

ligging is prachtig, hotel is gedateerd oogt oud en ruikt muf in de gangen

Hygiene zaten nog haren van vorige gast in de douche, licht in badkamer ging tijdens het douchen 3 keer uit.(bew.sensor)

alles

alles

Prima voor een nachtje!

Bed en kussen niet geweldig. Licht gehorige kamers

Prachtig rustig gelegen, midden in bos, lekker gegeten ook! Prima ontbijt!

Goed en zeer rustig gelegen.

De fietspaden.

De ligging in een omgeving vol fiets en wandelroutes.

Eenvoudig hotel.

Badkamer was niet schoon en de drukke smalle straten waren gevaarlijk voor te fietsen.

Het eten was goed

Ontbijt en diner was uitstekend.

De oude TV vervangen door een moderne TV.

Ontbijt en diner was uitstekend.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Ontbijt was prima.

Kamer en badkamer zijn gedateerd.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Verblijf in het bos

Beetje gedateerd kwa uitstraling, maar past wel bij deze locatie eigenlijk.

De ligging in de natuur was heel fijn !

prima voor een nacht, maar had er ook wel een week kunnen besteden
    • Kleine Eenpersoonskamer

Midden in het bos, heel ontspannende omgeving

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

De prijs en vriendelijkheid personeel
    • Kleine Eenpersoonskamer

Douchegordijn vind ik nooit fijn en badkamer en beddengoed kon iets frisser

De prijs en vriendelijkheid personeel

voor 1 nacht wel tw doen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was sober maar goed. Kamers klein en heel warm. Heel veel poolse werkers naast het hotel, zou verteld moeten worden op jullie site.

Rustige omgeving

Rustige omgeving

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Omgeving, kamer en ontbijt

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Guldenberg 's-Hertogenbosch Helvoirt