Beoordelingen over Strandhotel Het Hoge Duin 4-sterren

Rijckert Aertszweg 50, 1949 BD Wijk aan Zee, Nederland

#8 van de 13 hotels in Wijk aan Zee

Favoriete hotel
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Als ik dan iets moet zeggen is het de ventilator op de badkamer die wat lawaaierig is. Wel wat prijzig.

Ligging, fijne kamer met balkon en uitzicht op zee.

Heerlijke relaxte vakantie gehad!!
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Rokende gasten op balkons rondom. Daardoor regelmatig smerige geur.

Goed ontbijt, fijne bedden, ruime kamer en balkon. Goede koffie en thee faciliteiten op de kamer. Prachtige locatie met elke avond een zonsondergang! Moet gezegd, wij hadden prachtig weer! In Wijk aan Zee is niks te beleven dus als het weer slecht is moet je je vertier elders zoeken. Om te eten is “liefhebbers aan zee” een aanrader. Erg leuk, erg lekker, erg aardige bediening!! Ook “klein Zwitserland” is goed!

Mooi hotel in rustige badplaats
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Hotel,heeft een mooi terras, maar echter te weinig tafeltjes om met voldoende mensen te kunnen buiten ontbijten. Leuk terras aan de kamer. Wel 2 terrasstoelen, maar een tafeltje erbij had handig geweest

Uitzicht op zee

Leuk voor 1 nacht maar zeker geen 4 sterren
    • Economy Tweepersoonskamer

De bedden hadden geen comfort, hard en er was geen fohn. Geluid van de hoogovens is storend in de nacht

Ligging direct aan zee met mooi uitzicht aan de voorzijde

Lekker verblijf vlak aan de kust.
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De gangen in het hotel zijn wat donker en stralen een jaren 70 stijl uit. Dit doet overigens niets af aan de kamers, die keurig netjes in orde zijn.

De uitstekende ligging vlak aan zee. Het goede drie gangen diner in het restaurant van het hotel met uitzicht op de zee. Prima ontbijt.

De locatie is prachtig, direct aan het strand.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Beddengoed was niet goed schoon, er zaten vlekken in de kussensloop. Ook was het nogal versleten, het oogde niet fris.

De locatie is prachtig, direct aan het strand. Het ontbijt was goed.

Het hotel overtrof onze verwachtingen en kan ik ieder aanbevelen.
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er is geen mogelijkheid om een lunch te gebruiken in het restaurant. Dus zijn we naar het Strandhuis op ca 200 m afstand gegaan om te lunchen.

We hebben een zeer ruime kamer gekregen met uitzicht op het strand en de zee. We misten een tafeltje in de kamer om een kaartje te kunnen leggen. Na melding bij de receptie werd er prompt een ruime tafel op de kamer gebracht. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

teleurstellend!
    • Economy Tweepersoonskamer

dit is absoluut geen 4 sterren hotel ,het geheel is outdated en ruikt niet fris , de kamers simpel ingericht , het ontbijt was ok , de ligging is prachtig .

Top locatie
    • Kleine Eenpersoonskamer

De badkamer had wat mij betreft iets meer comfort mogen bieden: erg kleine wastafel, geen ruimte voor je spullen en geen föhn aanwezig.

Locatie , fijn terras en een heel lekker bed voor een eenpersoons kamer

Locatie, parkeren gratis, goed ontbijt, mooi terras.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Accommodatie moet aangepakt worden, opfrisbeurt. Douchegordijn bij de douche (eenpersoonskamer) kan echt niet meer. Geen airco in de kamer, warme kamer.

Locatie, parkeren gratis, goed ontbijt, mooi terras.

Heerlijk hotel !!een aanrader!! But it doesn't
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Had eerste verdieping geboekt, maar volgende keer toch liever tweede verdieping! Gras groeide op het balkon, vonden we wat slordig!

Mooie grote kamer! Prachtig uitzicht!

Probleem goed opgelost, relaxt weekendje gehad.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Oude kamer, is duidelijk aan renovatie toe. Geen fatsoenlijke spiegel, water liep niet goed weg. Om andere kamer gevraagd en gekregen de volgende dag. Deze was ook oud maar wel veel beter.

Ontbijt was Prima

Nou de douche was laat ik het zacht uitdrukken behoorlijk...
    • Economy Tweepersoonskamer

Nou de douche was laat ik het zacht uitdrukken behoorlijk hard, dat lekker douche en niet onder valt, 1 kastje viel zowat uit elkaar. En de haren van de vorige gasten zaten nog op de muren van de badkamer. De ligging is perfect personeel heel erg vriendelijke van de receptie. Parkeergelegenheid echt super.

Mooi hotel op prachtige lokatie
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Eigenlijk alles, mooie kamer met prachtig uitzicht, goed restaurant en ontbijt. Maar het was natuurlijk ook uitzonderlijk dat je in Maart boekt en dan zulk mooi weer treft👍🏻

Het uitzicht op het strand is geweldig en de medewerkers...
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De prijs vonden wij wel aan de erg hoge kant, zeker voor de comfort die de kamer biedt. Met name de badkamer is wel een beetje gedateerd.

Het uitzicht op het strand is geweldig en de medewerkers zijn heel vriendelijk.

Uittekend ontbijt en diner en prima personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hadden uitzicht op zee; het was alleen jammer dat we daarvoor eerst over een plat dak met pijpen heen moesten kijken. De deur naar het balkon is niet van buitenaf te openen. Had mezelf buitengesloten, terwijl mijn partner even naar beneden was gegaan. Dit moet toch beter kunnen.

Uitstekend ontbijt en diner. Zeer vriendelijk personeel. Kamer, bedden en douche oké. Kamer werd elke dag schoongemaakt en handdoeken zonodig ververst. Een gezellig ingericht restaurant en een prachtig terras met een schitterend uitzicht.

Uitzicht viel tegen, lawaaierig en daarnaast ook erg gehorig. Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Locatie vd kamer. Uitkijk op een rommelig plat dak met vlakbij de deur die je ‘s nachts open hebt voor frisse lucht, een lawaaierige airco aan de muur. Hierdoor geen ruisende zeegeluiden, alleen het geluid van de airco.. Verder stank van de Hoogovens.

Kamer okee

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Mooie plek, jammer van de kamers aan achterzijde en het ongeinteresseerde personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het personeel was erg ongeinteresseerd. Dat werkt niet echt lekker mee aan de klantbeleving. Ontbijt fantasieloos.

De locatie is geweldig, wij kregen echter echter een kamer aan de achterkant. Heel lelijk uitzicht op de Tata steel fabriek.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Moet nodig opgeknapt worden
    • Kleine Eenpersoonskamer

De eenpersoonskamer was echt deprimerend. Oude bende, moest op de vloer gaan liggen om de stekker van de tv en waterkoker in het stopcontact te doen, geen stopcontact bij het bed voor opladen telefoon (=ook wekker), alles moet opgeknapt en schoongemaakt worden. Dat rookhol bij de ingang is ook niet meer van deze tijd. Ook de hal en de overige ruimtes zijn hard toe aan een opfrisbeurt.

Mooie locatie, mooi terras en vriendelijk personeel, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Je loopt zo even naar zee en de strandtenten.
    • Economy Tweepersoonskamer

Ontbijt is te duur in relatie tot kwaliteit. Fruit is niet echt vers.

Je loopt zo even naar zee en de strandtenten. Lekker om even te ontstressen. Lekkere koffie bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Er zijn aangenamere en gezondere plekken aan zee.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Ik ben de afgelopen 10 jaar meermaals in het Hoge Duin geweest en het hele complex is m.i. dringend aan een renovatie toe. Zeker de eenpersoonskamers. Ik ben 's nachts wakker geworden van de stank en het gezoem van de nabijgelegen fabriek. Meerdere collega's hebben hiervan last gehad.

Het Hoge Duin is prachtig gelegen in de duinen ; met een geweldig uitzicht op zee. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk.

prachting ligging bij zee op hoge duin. rustig. ontspannen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

menukaart restaurant slecht 5 hoofdgerechten. Alles loopt omhoog of naar beneden: moeilijk voor mensen met loopproblemen

ontbijt goed. kamer ruim en schoon. parkeren dichtbij.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Matig.
    • Economy Tweepersoonskamer

Bed (matras) viel tegen. Wandelen in de duinen moest worden betaald door een kaart te kopen. En als stel ook nog allebei een kaart ! Hebben dus niet gewandeld in de duinen.

Heerlijke dagen gehad in dit hotel mede door mooie weer
    • Economy Tweepersoonskamer

Helaas kamer in bijgebouw zonder zeezicht. Erg jammer. Kamer met douche was verder prima maar saai qua uitzicht.

Heerlijk ontbijt en prima diner. Heerlijk in de zon gezeten op balkon van restaurant met zicht op zee.

Slechts een kortstondig verblijf (één nachtje) maar het smaakt naar meer.
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij vonden het jammer dat op zondagavond het restaurant was gesloten. We hadden er graag gebruik van willen maken. Maar de bar was wel open en dat vergoedde veel!

Vriendelijkheid personeel, bedden, hygiëne. Prettig is ook dat je een normale ventilatiemogelijkheid (kanteldeur/-venster) in je kamer hebt. Hoera, gelukkig géén airco! De ligging van het hotel, bovenop een duintop, is fantastisch. Prachtig uitzicht op zee en strand vanuit de bar, het restaurant en de ontbijtzaal

Heerlijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bij binnen komst in de kamer waren de tonnetjes niet geleegd. Zag er niet smakelijk uit. Kan natuurlijk vergeten zijn. Maar wel een aandachtspuntje.

Kamer was goed, comfortabel bed.

Heerlijk zonnig weekendje weg!

geen

De locatie is werkelijk prachtig, met mooi uitzicht over zee vanuit het restaurant en terras. Kamer voldeed prima, ietwat gedateerd (badkamer) maar daar was de prijs ook naar. Personeel vriendelijk en behulpzaam!

Was prima met een heel klein minpuntje. .
    • Economy Tweepersoonskamer

Dat de bar al om 23.00 uur gesloten was. Wij kwamen om plm. half 12 terug van een theatervoorstelling en dachten nog een lekker glaasje te drinken: bar gesloten. Erg jammer, toen maar een biertje uit de automaat getrokken😩

Locatie, uitzicht, uitstekend ontbijt

relaxed
    • Economy Tweepersoonskamer

kamer goed, schoon,vriendelijk personeel,uitzicht mooi,ligging hotel geweldig. In het dorp of zich viel niets te beleven, als je meer wilt dan strand dan moet je echt met de auto op pad

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

We hebben het heel fijn gehad. Fijn het strand zo dichtbij met leuke paviljoens.
    • Economy Tweepersoonskamer

De badkamer, met douchen heel de badkamer nat, waarschijnlijk verstopt putje van de douche en de verwarming in de badkamer was niet te regelen, veel te heet.

Het hotel ligt schitterend, bovenop de duin met een prachtig uitzicht over de zee. het ontbijt was zee uitgebreid en prima. Personeel is ook heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Heerlijk verblijf met prachtig uitzicht op zee!
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In de badkamer hadden we wel een bad verwacht. De kamers zijn wat verouderd en er zaten scheuren in het hoeslaken van het matras. Bij de sauna hebben we eerst een half uur uit moeten vissen hoe deze werkte. Er was wel een handleiding aanwezig, maar kennelijk niet duidelijk genoeg.

Het uitzicht en de ruime kamer met keukentje was super! Er was zelfs een Senseo apparaat in de kamer aanwezig waarmee wij onze eigen koffie konden maken. Top!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Schoon maar te veel minpunten( schade achterstalligheid) voor 3 sterrenhotel
    • Kleine Eenpersoonskamer

Kapotte lakens, kapotte gordijnen en beschadigde platen in het plafond. De kamer voelde nogal weg gestopt.

Het wad schoon en de ligging direct aan zee is super

De ligging.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer zat in de buurt of zelfs boven de bar. En die werd snachts tegen 1 uur schoongemaakt. Zeer slecht geslapen dus.

De ligging. Kamer met uitzicht op de zee.

Fijn verblijf vlak aan het strand.
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamers een beetje gedateerd.

Locatie geweldig. Vlak aan het strand. Ruime en comfortabele kamers. Met schitterend uitzicht over zee toen we opstonden. Ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Geweldige locatie en wat voor ons belangrijk was, onze hond was overal welkom in het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Prachtige locatie, bovenop een duin, direct aan het strand met verschillende strandhutje & onze hond was overal welkom in het hotel. We hadden een kamer met zeezicht, heerlijk, komen zeker een x terug

Om nog eens naar terug te keren!
    • Economy Tweepersoonskamer

Prachtige locatie. Hele mooie kamer met prachtig uitzicht. Heerlijk gegeten voor een nette prijs. Vriendelijk personeel. Ook onze honden waren heel erg welkom.

Het uitwaaien aan zee
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het onderhoud (verf hier en daar en begin van schimmel in de badkamer). De sauna bleek een infraroodcabine te zijn.

De 'grote 2 persoonskamer' kamer was lekker ruim en had prachtig zeezicht! De grote parkeerplaats.

Heerlijk 's avonds gedineerd, uitstekend ontbijt,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Heerlijk 's avonds gedineerd, uitstekend ontbijt, rustige goede kamer. is voor ons een zakelijke vaste stek geworden. goed bereikbaar per auto en je kunt er altijd parkeren !!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

De ligging pal aan het strand is fantastisch!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Jammer dat als je zeezicht hebt, je tegen zonnepanelen aan zit te kijken. Matras was een beetje doorgezakt. Gaten in de handdoek kan echt niet.

De ligging pal aan het strand is fantastisch! Lekker gegeten in het restaurant. Fijne badkamer met heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Het ontbijt was prima kamer uitzicht kon beter,wel uitzicht...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het bed matras was heel zacht mijn man heeft niet goed geslapen gelukkig nadat wij dit hebben gemeld,was er weer een ander matras wat veel beter was De douche was niet goed je kon de temperatuur moeilijk stellen dan weer koud dan weer warm en ventilatie in douche ook slecht. Stonk er. Het hotel is niet echt meer in goede staat is aan onderhoud toe veel verrotte kozijnen jammer want is prachtig mooie plek . We hebben ondanks alles wel genoten.

Het ontbijt was prima kamer uitzicht kon beter,wel uitzicht op zee,maar ver weg.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Heerlijke dagen aan zee
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamers waren erg mooi en ruim. De locatie is perfect! Daarbij was het ontbijt ook erg lekker. En ik heb gebruik gemaakt van de sauna, die was wel klein, maar voldoende ruimte voor 1 of 2 personen. In de sauna ruimte was ook een douche en wat stoelen om even bij te komen, erg fijn.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Prima! Schoon en netjes hotel
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hadden een extra bed op de kamer gevraagd, was geen probleem en was geregeld. Echter voor het geld wat ze ervoor vragen, had er ipv een stretcher wel een gewoon bed gemogen.

Uitgebreid ontbijt, mooie kamers, met zeezicht. Mooie locatie, direct aan het strand en voldoende parkeerplaatsen.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

ontspannend
    • Economy Tweepersoonskamer

sfeer en kamer waren comfortabel. We hadden en kamer met zeezicht wat we niet hadden geboekt dus dat was een verrassing. Ligging van het hotel was geweldig. Bijna op het strand.

ruime kamer met uitzicht op zee.
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Sfeer beetje rommelig, 'aan elkaar geplakt' gebouw, verlichting matig, koud (blauwig LED) Bij zuidenwind direct in de stinkende rook van de Hoogovens, die ook overal in beeld zijn. Ook pal onder de vliegroute van Schiphol, continu laag overvliegende vliegtuigen

Ligging hoog met uitzicht op zee, ruime kamer.

Heerlijk uitwaaien!
    • Economy Tweepersoonskamer

De ligging van het hotel is fantastisch. Je loopt de deur uit en bent direct op het strand. Onze hotelkamer had uitzicht op zee en ook tijdens het ontbijt in het restaurant hadden we uitzicht op zee.

• Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De stoelen waren aan vervanging toe. Een bad was ook wel lekker geweest.

De ligging vlak bij de zee, vanuit de kamer had je zeezicht en je hoorde de branding.

Heerlijk hotel tijdens weekend weg met Kerst
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ontbijt was echt Nederlands (brood, hartig en zoet beleg, eieren) en had wel wat uitgebreider kunnen zijn. Wel verse jus.

Comfort kamer was erg groot en had een prachtig uitzicht. Heerlijk bad ook in de comfort kamer. Ligging is perfect. Je loopt zo van het hotel naar het strand en het dorp. Parkeren kan voor de deur. Personeel is aardig.

Fijn
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Prijs ontbijt. Prijs gebruik van (infra rood) sauna en het niet beschikbaar zijn van de sauna indien na 15 uur reeds door ander was gebruikt. Wel fijn dat goed op hygiëne wordt gelet, maar daardoor niet beschikbaar wat zeer spijtig was.

Personeel, ligging, kamer

Prettig hotel op een prachtige locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het bed was slecht. We hebben een ander matras gevraagd en gekregen. Alleen we hadden toen al één slechte nacht achter de rug. De badkamer was ruim, maar de doucheruimte was niet geheel schoon.

De kamer was prima met een mooi uitzicht over zee. Het ontbijt was prima en de staf was aardig en behulpzaam. Ondanks wat minpunten komen we zeker terug.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed, wen we zouden ook weer boeken, maar dan voor de locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer

Accomodatie is geen 4-sterren, 3-sterren misschien Gedateerd sanitair, slechte vloerbedekking in de openbare ruimte/hal/gang.

Geweldige locatie dicht bij het strand en een prachtig uitzicht op zee. Heel goed ontbijt en ook weer uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prima hotel, rustig gelegen aan zee.
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Receptie zit op de 4e etages en de kamers veelal lager. Tis een beetje een doolhof maar dat leert snel.

Hygiëne, en lekker ruime kamer met keuken incl koelkast.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Top locatie, fijne service
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Top locatie direct aan het strand! Mooie, grote kamers met groot bed. Kussens iets minder, maar ander kussen beschikbaar. Vriendelijk personeel, goed ontbijt

Heerlijk uitwaaien!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er staat geen vegetarisch hoofdgerecht op de menukaart van het restaurant.

Gezellige kamer op een toplocatie. Je kunt zo het strand op! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

genoten. uitstekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

de matras was niet geheel naar onze smaak.

kamer met zithoek en fantastisch uitzicht het ontbijt lekker. ligging van het hotel is speciaal uitzicht adembenemend. de zithoek geeft de kamer een extraatje. goed espresso apparaat - waterkoker. gebruikte glazen en kopjes worden keurig vervangen. Badjassen en slippers

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Redelijk goed
    • Economy Tweepersoonskamer

Bij het ontbijt werd lang houdbare melk geserveerd. Een tegenvaller. En de scrambled egg was niet van echte eieren gemaakt. Ook een tegenvaller. Voor 12.50 PP verwacht je dit niet. Voor de rest was het goed.

De ligging van het hotel

Mooie locatie om lekker tot rust te komen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De deuren zijn erg gehorig je hoort wat er op de gang gebeurd. Deuren gaan best hard dicht. Wij zatten naast het washok en weg naar de parkeerplaats dat was wel vervelend

Het uitzicht naar de zee, mooie ruime kamers en een super mooie badkamer

Voor een paar dagen uitstekend te doen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Hotel wel wat verouderd en is toe aan een grondige renovatie en schilderwerk.

Ontbijt voldoende. Kamer was goed en lekker ruim. Vriendelijk personeel. Uitstekende ligging direct aan het strand met uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

uitstekend

niets, misschien het weer

Schitterende ligging, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, vrolijk en attent. heel mooie kamer met uitzicht op zee. Schoon en keurig ingericht. Eten en in de avond en het ontbijt ook prima.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Even er tussenuit in eigen land
    • Economy Tweepersoonskamer

Mogelijk handig om een keer een goede ''anti schimmel spray'' te gebruiken in de badkamer, want er zat hele lichte beginnende schimmels (begint met oranje gloed en zijn soms ook zeep-resten), wat erg makkelijk op die manier weggehaald kan worden.

Het personeel was heel erg aardig en behulpzaam. Gaf veel en goede informatie. Heerlijk op loopafstand van het strand om uit te waaien en super uitzicht over de zee! Ook zodra ik melding had gedaan dat het slot van de badkamer het neit deed, hebben ze dit gelijk opgeschreven (waarschijnlijk zal dat nu ook al gemaakt zijn)

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Bij boeking gingen we af op de mooie plaatjes. Behalve voor de ligging gaan die niet echt op!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Jammer dat het hotel wat gedateerd is. Dat komt tot op diverse manieren tot uiting. De badkamer is klein en biedt weinig ruimte om toilettassen kwijt te kunnen. De gastgerichtheid van het personeel vraagt aandacht en mag wel een stuk vriendelijker. De bewegwijzering is een ramp. Wij waren bepaald niet de enige gasten die bijna wanhopig op zoek waren naar de uitgang. Zorgelijk indien er sprake zou zijn van een alarmsituatie.

Wij hadden een kamer met uitzicht op zee. Daarmee is gezegd dat de ligging van het hotel, en met name van de door ons geboekte kamer, het meest positieve was.

Ontspannen verblijf.
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het eten in het restaurant viel tegen, weinig keuze voor vegetariërs. Mijn man had pasta (wat al een weinig creatief vegetarisch gerecht is) en ik koos voor een witloftaartje, helaas werd dat geserveerd met droge rijst (witlof en rijst is een combinatie die ik niet bij elkaar vind passen).

We hebben genoten van het uitzicht op zee en dat je binnen een paar minuten op het strand staat. Vanuit het restaurant heb je prachtig uitzicht over zee.

Comfortabel maar niet aimabel

Zie hierboven.

Het ontbijt wasvoortreffelijk en rijkelijk.de kamer lekker ruim. Het bad en de douch prima. Wat tegenviel was de kwaliteit van het warm eten. Her langzaamm gfgaarde lambs rib eye was helaas niet gaar. Er werden niet meerdere soorten wijn aangeboden. De persoon die de receptie deed vond ik kortaf en onvriendelijk.

Ok voor een dag. Maar zal hier niet meer komen.

Inrichting van het hotel is verouderd, afwerking matig, niet heel erg schoon, kabels loshangend? Ontbijt matig...eieren koud, brood en croissants niet vers. Er waren niet voldoende parkeer plaatsen waardoor we de auto onderaan bij strandparkeren moesten zetten en een stuk moesten lopen. Niet alle personeel was even vriendelijk.

Locatie is mooi.

Heerlijk uitwaaien aan de kust !
    • Economy Tweepersoonskamer

Etiquette in het restaurant is nog verbeterbaar , maar de kwaliteit van het eten maakt dat weer goed.

Culinair is zowel het diner als het ontbijt dik in orde. Toplokatie , heerlijk om uit te waaien aan de kust !

Gezellig samen zijn in een rustige omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Rond 1 in de nacht moesten we naar huis in verband met ziekmelding van ons dochtertje. Dat was pech hebben en balen.

vlak bij strand. Je kan heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving. Ik had een kleine kamer verwacht, maar viel heel erg mee. Mooi ruime kamer gekregen.

De medewerkers maken de kleine gebreken helemaal goed, top personeel!
    • Kleine Eenpersoonskamer

Ik heb mij een beetje gestoord aan de presentatie van de 1-persoons kamer: hoek van gordijnrail lag eraf (lag op de vensterbank) veel kabels loshangend naast het bed van het schemerlampje, gordijnhaak los van het verduisteringsgordijn, dat soort kleine details storen mij als ik 80 euro per nacht betaal in een 4**** accommodatie.

Heerlijk diner, goed verzorgde presentatie en zeer attent en vriendelijke medewerkers.

dit wordt herhaald
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

licht in de badkamer was magertjes (voor scheren en mak-up)

prachtig uitzicht over de zee; centraal t.o.v. veel leuke plaatsen; Wijk aan Zee heeft diverse goede en gezellige restaurants (zondag is het restaurant van het hotel niet geopend); heerlijk fietsgebied; mooi natuurreservaat in de buurt; goed bed (heb geslapen als een dode)

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Geweldig!
    • Economy Tweepersoonskamer

Er was geen raam dat open kon. De deur naar het balkon kon wel open, maar het balkon fungeerde tevens als vluchtroute in geval van calamiteiten. Derhalve geen veilig gevoel om 's nachts de deur open te zetten, ook al kon hij op de haak.

Het uitzicht van de kamer, namelijk op zee.

Ligging tov strand
    • Kleine Eenpersoonskamer

Geen balkon. Als je frisse lucht wil, moet je deur open zetten. Deur grenst aan parkeerplaats. Uitzicht op parkeerplaats en rechtstreeks in kamer voor je. Dus vitrage dichthouden. Geen airco. Was erg warm overdag. Koffie, thee werd niet bijgevuld. (totaal 1 koffiezakje)

Ligging tov strand Heerlijk buiten terras

Perfecte locatie, zekers met mooi strandweer.
    • Economy Tweepersoonskamer

Voor de douche , mag je toch echt wel in deze tijd thermosstaatkranen verwachten, en niet meer warm en koud water zelf moeten mengen.

makkelijk alles te regelen. ontbijt lekker uitgebreid, mooi dakterras waar je heel erg lekker kunt verblijven

De kamer was OK en het ontbijt goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel ligt onder de rook van de Hoogovens -Tata Steel- IJmuiden. Op het balkon had je veel last van een indringende stank van deze Hoogovens.

De kamer was OK en het ontbijt goed.

Heerlijke kamer, fantastisch uitzicht, voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Eenpersoonskamer

De kamers zijn gehorig (je hoort de buren naar het toilet gaan)

Prachtig uitzicht, heerlijke douche (enorme waterdruk en lekker heet), vriendelijke dame achter de receptie die de moeite nam me meerdere kamers te laten zien waar ik uit kon kiezen. Er was gewn fohn op de kamer en ik kreeg van haar een gloednieuwe nog in de doos.

Fijn hotel, perfecte ligging direct aan zee!
    • Kleine Eenpersoonskamer

Toen ik binnen kwam rook het muf. Op de stoelen van "het barretje" lag een behoorlijke stoflaag.

Ik had een kamer met zeezicht; fantastisch uitzicht en heerlijk groot balkon/terras, Nette inrichting. Ruime badkamer met fantastisch badmeubel (veel opbergruimte).

Een rustig en prettig hotel met een geweldig uitzicht en het strand voor de deur.
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De vier nachten die ik in dit hotel verbleef had ik een verstoord beeld op mijn tv (beeld bleef regelmatig hangen, geluid ging wel door). Ik heb hier melding van gemaakt maar het is niet verholpen. De technische man noemde als een van de factoren dat te veel mensen tegelijk tv aan het kijken waren... :-) Een opmerkelijke reactie als je in een hotel verblijft. Verder heb ik erg genoten van mijn verblijf.

Dit was mijn tweede bezoek aan dit hotel. Ik heb erg genoten van de zee 'voor de deur', het uitzicht vanaf de ruime kamer en de rust (in de omgeving en het hotel)

Ruime kamer en mooie panorama's. Matrassen aub goed nakijken: de onze was een marteltuig.
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Vre-se-lijk ingezakte, versleten matras waar amper op te slapen viel. Na ons verzoek na de eerste nacht vol rugpijn werd deze gelukkig vervangen door een betere. Ontbijt, hoewel lekker, aan de prijzige kant. Het overige personeel was vriendelijk maar voor de juffrouwen aan de receptie leek ieder woord te veel. Niet van harte, laten we zeggen.

Uitzicht vanop kamer en vanop het ontbijtterras prachtig. De nabijheid van rokende fabrieksschouwen blijft een domper maar dat kan je het hotel bezwaarlijk verwijten en daar hadden we al bij al weinig last van. De als 'ruime kamer met zeezicht' aangekondigde kamer voldoet helemaal aan de beschrijving. Kwaliteit van het ontbijt niets op aan te merken. Personeel in de ontbijtzaal vriendelijk.