Beoordelingen over Hotel Beez 2-sterren

Boschstraat 104-106, Boschstraatkwartier, 6211 AZ Maastricht, Nederland

#40 van de 51 hotels in Maastricht

Gebaseerd op 1905 beoordelingen over dit hotel

Gezellig, ruim , van alle gemakken voorzien

Druk met verkeer.. snachts wat overlast van uitgaande jongeren . Maarja dat weet je als je in het centrum zit

In het centrum overal dichtbij . Parkeerterrein op 5 min lopen

Prachtige betaalbare locatie voor een korte vakantie / stedentrip.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg warm op de kamer. (het was buiten ook tropisch warm).

Super aardig personeel en hulpvaardig. Prima ontbijt en 's avonds gezellige bar. Mooie locatie zeer kort bij het centrum en betaalbaar parkeren niet al te ver van hotel.

Meer hostel dan hotel

De sfeer is meer vergelijkbaar met die van een hostel, in plaats van een hotel. Voor de zolderkamer waar wij hebben geslapen, komen de foto’s op de website niet overeen met hoe de kamer is.

De locatie en zeer vriendelijke en enthousiaste eigenaar

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

onderhoud kamer niet in orde, wc papier en douchegel niet aangevuld. Haar nog aanwezig in lavabo en op de vloer.

De ligging, de parking en de vriendelijkheid

Voor jongere mensen een heel gezellig en knus hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er werd hard gewerkt om alles er netjes uit te laten zien. Als je aan de voorkant een kamer hebt gekregen kan je onmogelijk slapen van de herrie op straat.

De bediening was heel gezellig, vriendelijk en behulpzaam. Prima ontbijt in verhouding met de prijs.

Waren we eenmaal boven. dan was verder als prima en oké!

Onze kamer was op de bovenste verdieping. 52 treden moesten we lopen. En dat valt tegen als je in de leeftijd zit tussen de 75 en 85 jaar.

de vriendelijkheid.

Mijn dochter en ik waten helemaal tevreden.

Geen klachten.

Ontbijt was gevarieerd en prima. Kamer netjes en schoon. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Koffertjes mochten op de dag van vertrek de hele dag nog achterblijven in het hotel. Voor ons stedentripje Maastricht was dit hotel zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Zeker een aanrader mooi in het centrum
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje luidruchtig in de Nacht. Maar okë dat kan je verwachten op zo'n mooie lokatie bij de markt

Vriendelijk personeel. Kon mijn fiets veilig stallen in het hotel En lekkere cocktails maken ze daar.

Er is helaas geen lift in het pand. Het trappenhuis is op de bovenste verdieping aan de lage kant, opletten dus.

Prima bed, goed ontbijt en de lokatie midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Aangenaam en efficient voor het bezoeken van de Heiligdomsvaart 2018

Dat het - bij mooi weer - op zaterdag om 4 uur 's nachts nog aardig lawaaiig is buiten op straat.

De centrale ligging is ideaal en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam; de badkamer is - ondanks dat deze niet echt groot is - erg praktisch met alles erop en eraan.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Prijs-kwaliteit een goede keus

Wat warm op de kamer, wel ventilator voorzien. Geen lift aanwezig, maar haalbaar indien voldoende mobiel. Beperkte verduistering.

Goede prijs. Vriendelijk personeel. Leuk met de cocktailbar. Ontbijt was goed. Nette kamer, alles voorhanden.

Prima op zoon top locatie

Omdat het boven een cocktailbar en tegen over een kroeg zit heb je wat geluidsoverlast. Dit kwam voornamelijk omdat het warm was en het raam open moest om een beetje verkoeling te krijgen.

De locatie.

Geweldig personeel, super ontbijt, goede locatie

Geluidsoverlast, maar omdat wij zelf voor een vrijgezellenweekend daar waren, stoorde dit ons niet zo zeer.

Geweldig personeel, super ontbijt, goede locatie

Wel oke

Wij zaten in kamer 25 Gaten in de muren Schimmel op de muren Tegels badkamer beschadigd Wc bril niet recht gemonteerd Vloer loopt schuin af Uitzicht op een andere gedeelte van het pand Laminaat kraakt Geen airco

Het bed

top tandemweekend in Hotel BEEZ.

beetje lawaai s'nacht , maar dat is normaal in een stad als Maastricht.

hotel was goed gelegen voor een weekendje, alles kortbij. Hartelijk ontvangst door de gastheer die ons direct de plaats wees voor onze fietsen bewaakt te zetten, top. personeel allemaal toffe mensen niets was hen teveel. s'morgens lekker ontbijt met lekkere koffie op het terras van het hotel. zeker hun lekkere coctails eens proberen, zeer verzorgt. nogmaals bedankt voor de ontvangst en den uitwuif, De Heren Van Thor

Fijn verblijf, super centraal, prijs-kwaliteit verhouding minder
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was redelijk wat geluidsoverlast van het terras van de cocktailbar. De faciliteiten op de kamer waren minimaal. Zo was er bijvoorbeeld geen minibar of airco. Het was dat weekend namelijk 30 graden. De prijs-kwaliteit verhouding vond ik minder.

Het ontbijt was goed, lekkere verse broodjes en goede koffie. Het personeel was erg vriendelijk, het inchecken en uitchecken ging soepel. De locatie was fantastisch en om de hoek kun je makkelijk parkeren op een openbaar parkeerterrein.

Het concept hotel/cocktailbar en de locatie waren...

We waren met een grote groep en namen 4 kamers. De kamer helemaal boven onder het dak was erg warm, terwijl de temperaturen buiten nog wel meevielen. Op de kamer op de 1ste verdieping was er veel lawaai van straatpoetsers, best vroeg in de ochtend. De andere 2 kamers waren top.

Het concept hotel/cocktailbar en de locatie waren fantastisch. De kamers waren erg mooi en proper. Het ontbijt was lekker en verzorgd.

Alleszins de moeite van een verblijf waard.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De luxaflex in kamer 1 (De beste van het huis?) viel op de grond. Werd prompt gemaakt, Nadelen van de kamer waren 1* Geluidsoverlast. Van cafébezoekers alsook van het verkeer. 2* Te weinig ventilatie. Werd o.a. veroorzaakt doordat de ramen alleen in de vertikale stand open konden.

Het ontbijt was goed. Niet beter en ook niet slechter.

De locatie( in het centrum) en de vriendelijkheid van het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het lawaai; eerst de afzuiging buiten. In de nacht- uitgaand publiek en en heftig ruziende mensen. ( ik realiseer me dat niemand hier iets aan kan doen.)

De locatie( in het centrum) en de vriendelijkheid van het personeel.

Korte nacht maar ok voor de prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Om 04.30 uur s nachts scheen er zoveel licht naar binnen (leek wel een bouwlamp die aangezet werd), de markt werd opgebouwd en daar zou geen last van zijn!

Locatie en personeel

Goede locatie, aardig personeel, maar kamer voldeed niet aan verwachtingen.

De kamer was heel erg gehorig, kon de gesprekken op straat s’nachts bijna letterlijk horen. Ook waren de gordijnen niet effectief, het werd heel licht in de kamer. Kussens mogen ook een keer vervangen worden, want die waren helemaal bobbelig geworden.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en de locatie was fantastisch. Super centraal, je staat direct op de markt.

Supervriendelijk personeel (11/10).

Veel nachtlawaai op de gang (andere gasten). Dichtslaande gangdeur (pomp). De kamer was vrij basic (wat op zich geen minpunt is) maar de afwerking liet wat te wensen over, vb slecht sluitend kamerraam.

Supervriendelijk personeel (11/10). Lekker ontbijt. Prima lunch-mogelijkheden. Aangenaam terras. Uitstekende locatie. Eigen parkeergelegenheid.

Hebben het hotel als erg prettig ervaren.

Erg gastvrije mensen. Prima ligging om Maastricht te verkennen. Wij hadden de 3 persoonskamer. Niet supergroot maar schoon en alles was aanwezig. Heerlijke bedden.

Prettig verblijf in het mooie en vriendelijke Maastricht.

De ligging. Erg gehorig en veel last van geluiden van buitenaf. Helaas bijna de hele nacht door. Dit komt door een gelegenheid waar jeugd van 22.00 - 06.00 uit kan gaan.....

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Ontbijt en vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers aan voorkant geven wel wat lawaai van verkeer en mensen op terrassen.

Ontbijt en vriendelijk personeel. Auto was makkelijk te parkeren dichtbij voor redelijke prijs.

Een echte aanrader!!!

Het was wat gehorig. Vooral van buitenaf. Maar dat komt natuurlijk ook door het prachtige oude pand. Het was voor ons niet een groot probleem

Ruime gezinskamer. Relaxte sfeer en een heel goed ontbijt.

Alleen voor herhaling vatbaar mits we een kamer kunnen boeken aan de achterzijde van het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer op zich was oké. Helaas was deze echter gelegen aan de straatkant. Wij hebben geen oog dicht gedaan door het geluid van de cafés tegenover en de slechte verduistering en ontbrekende geluidsisolatie van de kamer zelf. ( de lampen om het hotel uit te lichten zaten pal onder onze ramen) Als klap op de vuurpijl begonnen de veegwagen en een gemeentewerker met een bladblazer om 6.15 met hun werkzaamheden. De tv (of de verbinding ) is aan vervanging toe. Beeldscherm vervormde erg.

Ontbijt was goed. Uitstraling lounge en bar waren fris en modern. Late lunch was heerlijk. Bedden waren goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Het personeel was heel vriendelijk, en de locatie perfect om...

Kleine badkamer, maar wel gewoon op de kamer. Hierbij moet je even opletten bij het boeken, anders is het een gezamenlijke badkamer!

Het personeel was heel vriendelijk, en de locatie perfect om te winkelen en om op een terrasje te zitten. Alles was op loopafstand en anders stopt de bus voor de deur. Kamer was schoon en verzorgd.

Enorm grote gezinskamer (22), heerlijk de ruimte

Bovenste verdieping (4) zonder lift en met kruk was niet ideaal, een hele grote kamer ervoor terug was heerlijk!!!

Enorm grote gezinskamer (22), heerlijk de ruimte

Goed bed, prima en op een gezellige locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorig hotel. We hoorden bijv bovenburen lopen ‘s nachts. Eenvoudig hotel, jammer dat er geen basisvoorzienigen waren zoals een fohn en koffie/thee op de kamer. Op de site van booking.com waren mensen erg te spreken over het ontbijt. Het ontbijt was prima maar niet zo uitgebreid, ik had daar obv recenties kennelijk meer van verwacht.

Goed bed, prima en op een gezellige locatie. Zeer vriendelijk personeel. Ziet er netjes uit.

Het ontbijt was lekker en de ligging was perfect.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed lag niet lekker en er was heel veel geluidsoverlast. Ook dat de wc op de gang was, was mij niet van te voren bekend.

Het ontbijt was lekker en de ligging was perfect.

Komen niet weer

Bed was onze dochter was kapot Kamer enorm klein met schuine wanden, daar laat je geen gezin in slapen Trappenhuis klein op elke verdieping stootje je hoofd Slechte prijs kwaliteit verhouding, kwam op ons veredeld studentenhuis over

Ontbijt heel goed Plek was fijn

Gezellig maar oud hotel, kamer wel proper.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enkel glas op de kamer waardoor 's morgens vroeg veel lawaai van buiten. Matrassen enorm zacht wat persoonlijk niet zo goed lag.

Gezellig maar oud hotel, kamer wel proper. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel +++ Keigoeie cocktailbar +++ Goed ontbijt

Supervriendelijke mensen, zeer goede ligging, leuke cocktailbar

Geen gordijnen op de kamer waardoor het erg vroeg licht was. Nogal gehorig

Supervriendelijke mensen, heerlijke cocktailbar, goed ontbijt met lekkere cappuccino

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Zeker een reden om terug te komen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluidsoverlast, beperkt ontbijt, ontbreken washandjes, kussens waren aan de kleine kant. Ontbreken welkomstkaart op bureau, met inlogcode. Bleek later dat deze zich achter de deur bevond.

De kamer was perfect. Heerlijk geslapen op fantastische matrassen. Nadeel...wij hadden kamer 1 en dat was behoorlijk gehorig ivm straatkant. Hierdoor vielen we pas laat in slaap. Het uitzicht was dan wel weer top! Qua ontbijt, positieve feedback...wij waren er rond 9.20 uur. Wel voldoende om voor een ontbijt, echter... Geen borden meer Geen glazen meer Yoghurt was op eb moest om geraagd worden. Croissants waren op en niet meer voorradig. Eieren waren op, goede service, want er werd speciaal nog een aantal eieren voor ons gekookt. Heerlijk keuze uit diverse koffie Sinaasappelsap smaakte chemisch/alcohol (?) Geen melk Beleg bestond nog uit kaas en salami. Eiersalade stond naast de yoghurt, viel ons later pas op. Tip... fruit toevoegen! En de bediening was druk bezig, maar zeer vriendelijk en lieten ook blijken dat ze zich wat bezwaard voelden. En dat oogst waardering naar ons. Verder toch een goed ontbijt gehad om de meest heerlijke stad van dit land te mogen ontdekken.

Erg goed en leuk hotel midden in het centrum
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de vroege ochtend wordt door de gemeente de stad schoongemaakt, wat logisch en prima is maar helaas maakt de bladblazer en de wagentjes erg veel lawaai.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima hotel op een top locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afwerking van de kamers kan beter maar daar is de prijs ook naar.

Goed ontbijt, personeel was heel vriendelijk en de locatie is super. Kamers zijn schoon.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Overnachting fietstocht Brabant naar België
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij sliepen aan de voorzijde, er was veel volk de hele nacht in de stad en dat het welgeluidsovetdracht. ( kunnen jullie niks aan doen) Gr

Ontbijt goed en lekker, service dat de fietsen binnen mochten staan in een verblijf.

basic hotel met lekker ontbijt met goede matras, enkel last van nachtlawaai door ligging op de markt

ligging hotel op de markt, hierdoor last van luidruchtige jongeren in het weekend.

ontbijt was ok, alles aanwezig voor een lekker ontbijt. basic hotel, niet voor meerdere dagen.

Vooral het personeel, enorm klantvriendelijk.

Het was wat warm in de kamer. Omwille van raam aan marktkant: veel straatlawaai 's nachts.

Vooral het personeel, enorm klantvriendelijk...ontbijt was oké maar de bediening was overweldigend vriendelijk. Vooral ook tegen de kinderen. De kamers zijn wat verouderd maar netjes.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Goed verblijf in het centrum!

Zie hierboven

Het ontbijt was prima, de kamer aan de voorzijde was erg gehorig voor geluiden van buiten oa opbouwen van de markt,6 uur 'sochtends en 'savonds terras aan de overkant.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Gemakkelijke locatie om met 4 op 1 kamer te kunnen...

Weinig geluidsisolatie voor geluid aan straatzijde.

Gemakkelijke locatie om met 4 op 1 kamer te kunnen verblijven. Snel in stadscentrum. Alles bij de hand en in orde voor 1 overnachting.

Goed gelegen hotel in het centrum van Maastricht.

Badkamer vonden wij maar heel gewoon, maar voor deze goedkope prijs hadden we ook niet meer verwacht. Proper was de badkamer wel.

Hartelijke ontvangst door de gastvrouw, leuke bar en een goed ontbijt voor een 2 sterren hotel.

Ons verblijf was fantastisch!!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is niets negatiefs te zeggen.

De ligging was perfect,midden in het centrum. Het personeel was supervriendelijk en de kamer was ruim en netjes. Het ontbijt was ruim voldoende en kon koffie vragen zoveel je wou.

De ligging en het ontbijt heeft het nog goed gemaakt! Maar de kamer was een echte ramp !

Een grote ontgoocheling toen we de kamer binnen kwamen! Ook veel stank ( geur afvoer! ) heel oud en totaal geen comfort ! Veel te duur!!

Het ontbijt was lekker en alles voldoende!

Ik keer zeker nog eens terug naar de streek maar zeker niet naar Hotel Beez

De kamer viel op zichzelf nog mee maar ik vond de badkamer heel klein en onverzorgd er stonden daar mini productjes die je kon gebruiken maar waren al eens open gedraaid en reeds al eens gebruikt en de prijs van de parking voor 1 nacht 15 euro en een straat verder kon je parkeren voor 7,5 voor dezelfde periode en tijd ik voelde me bedrogen

Inderdaad het ontbijt was heel lekker en verzorgd

Heerlijk verblijf wij komen weer terug komen als we in de buurt zijn.

Super vriendelijk personeel, fijn dat de auto dichtbij overdekt en afgesloten geparkeerd kan worden. Ligging is super alles in de buurt, lekker eten en drinken en leuke winkeltjes. Ook het ontbijt was meer dan voldoende.

Hogere verwachting.

Doucheruimte zeer klein; water wisselend koud of te warm. Kleine en eenvoudige kamer. Zeer gehorig en lawaaiig tot diep in de nacht. Vooral een verblijf voor jongeren en zeker geen aanrader voor ouderen 😆

Ontbijt prima, koffie zoveel je vraagt. Gezellige cocktailbar

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima verblijf.

Echter wel veel herrie. Leek alsof de afzuiging van het hotel door onze kamer liep (kamer 4) en geluid van buiten kwam ook goed binnen. Nu hadden we een lastminute prijs dus viel dat niet tegen, als we de volle mep hadden moeten betalen had ik er graag iets meer rust voor gehad.

Goede ontvangst door enthousiast personeel. Mooie ligging, leuke zaak om wat te eten of drankje te doen bij het hotel. Kamer eenvoudig maar netjes. Ontbijt ook standaard maar prima.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima voor een kort verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er hing een rioollucht in de badkamer en de raambekleding was niet erg goed

De locatie was erg fijn De cocktails in de bar waren heerlijk De bedden lagen lekker en het personeel was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima locatie voor 1 nachtje midden in de stad.

De bedden, deze zijn erg zacht en je ligt in een kuil. Verder is het een oud pand en daardoor erg gehorig. Niet toegangkelijk voor mensen die slecht ter been zijn (trap lopen, geen lift aanwezig).

Midden in het centrum van de stad. Het hotel heeft een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Maastricht is een aangename gemeente om in te toeven, overal een vriendelijke bediening.

Vanwege de enkele beglazing in de kamer was het straatrumoer van 's morgens hinderlijk te noemen. Vroege straatvegers die grondig hun werk deden maakten dat we zeer vroeg gewekt werden. De hoofdkussens waren aan de dunne kant.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Nette kamer, leuke bar en lekker ontbijt.

Mooie locatie
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dun glas aan voorzijde, we hadden wat pech, veel lawaai in de nacht door stappers en in de vroege ochtend (rond 5 uur) van de opbouw van de vrijdagmarkt. Toilet niet op de kamer maar op de gang dus een ochtendjas op de kamer is wel prettig.

Heerlijk ontbijt en aardige mensen aan de bar. Nabij parkeergarage en hartje centrum.

Leuke plek, in hartje Maastricht. Kamers functioneel, prima ontbijtje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was erg warm vanwege bloedheet blijvende verwarmingsbuizen. Raam open doen was hierdoor noodzakelijk. 'S nachts veel kabaal door dronken feestgangers.

Prima ontbijt. Kamer aan achterzijde was knus.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Lekker ontspannen en gezellig.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Daar kunnen jullie weinig aan veranderen maar het hotel was wel gedateerd. En een toilet op de gang is wel even slikken. maar goed.

Gastvrijheid was fantastisch, informatie was duidelijk en compleet. Het ontbijt was lekker en compleet.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prima, maar niet voor deze prijs.

De bedden waren erg zacht, en de staat van het hotel is wel erg gedateerd. Mag echt opgeknapt worden.

Het ontbijt was lekker, met heerlijke koffie en ontzettende hartelijke bediening. Goede sfeer.

Verblijf op een goede locatie, betaal liever iets meer voor beter hotel.

Kamers zijn behoorlijk gehorig. Je kan bijna letterlijk verstaan wat de bovenburen te melden hebben. Kamer is klein en staat absoluut niet in verhouding met de prijs die je moet betalen.

Locatie is perfect, bijna aan de Markt gelegen. Personeel is super vriendelijk en attent.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

hier nooit meer naartoe. Dit gebouw dient afgebroken te worden. Dit was geen hotel !

-enkel glas in de ruiten -kamer PIEPklein -douche was voor kabouters -chauffage lekt -ontbijt stelt niets voor -matrassen van het bed zijn al min. 20 jaar versleten

er viel niets te vieren

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Heerlijke cocktails beneden!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op foto zag alles er kwaliteitsvoller uit. De gordijnen vielen naar beneden bij het dichtdoen en de badkamer stonk naar beerput. Best duur voor wat we kregen.

De kamer was modern ingericht, de ligging was fantastisch.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Personeel 2 hele aardige jonge mannen achter de bar zeer...
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer kwam geen aangename geur en erg oud. Vond de foto’s op de site niet overkomen met de werkelijkheid

Personeel 2 hele aardige jonge mannen achter de bar zeer beleefd vriendelijk

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

We waren met 4 vriendinnen en we hebben er super van genoten!

Lawaai hinder smorgens vroeg al. Spijtig van geen apart toilet. En geen stopcontact in de spiegel kamer anders konden we sneller douchen. Nu moest er gewacht worden tot haren gedroogd waren.

Kamer voor 4 personen was super. Grote tafel .Ontbijt ook prima in orde en een pluspunt dat er ook cappuccino en latte te krijgen was bij ontbijt.

Fijn

De kamer was heel erg gehorig (vooral geluid van buiten was niet zo prettig) en een advies voor Beez is om donkere gordijnen op de kamer te hangen zodat het donkerder is. luxaflex alleen is eigenlijk niet voldoende.

Ontbijt was echt super! We hebben een fijn verblijf gehad.

Prima kwaliteits prijs verhouding en vriendelijk personeel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer in onze kamer was erg klein!

Nette kamer met een uitstekend ontbijt. Vriendelijk personeel, en een perfecte uitvalsbasis om Maastricht te verkennen!

goed hotel met heel vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was ruim, en eenvoudig maar gezellig ingericht. Het personeel is uitermate vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt is prima, veel keus en vers. Het hotel ligt centraal, eigenlijk in het centrum en de bus stopt bijna voor de deur. Heel prettig. We zouden er bij een volgend bezoek weer naar toe gaan.

De kamer viel erg tegen tov de getoonde foto's . En het gekriebel in bed was vreselijk !

De kamer : het was er erg heet en er hing een nare lucht. Beide waren nog te verhelpen door de kranen te laten lopen, kachel uit en ramen open. Echter, het was er erg gehorig : het gesnurk in de kamer naast en vrijpartij boven ons waren goed hoorbaar. Verder zat het ene tweepersoonsbed vol met of bedwantsen of luizen. Iets wat geweldig kriebelde in ieder geval. Heb geen oog dicht gedaan.

De locatie, ontbijt en personeel waren prima

Top genieten

Alleen de hoofdkussens zijn niet geweldig. Maar dat kan ook mijn persoonlijke smaak zijn.

De kamer was goed niet te veel overlast van naburige kamers.

Leuk hote met goed personeel waarbij het verblijf uitstekend was geweest als de bedden beter waren.

De bedden waren slecht. Ik ben van kamer gewisseld na de eerste nacht, het bed in de andere kamer beviel ook niet maar we zijn daar wel nog 2 nachten gebleven.

De ligging van het hotel was perfect en het ontbijt was zeer aangenaam!

Ontbijt heel goed en personeel heel erg vriendelijk.

Wat rumoerig door de muziekdreun uit de cocktailbar beneden in het hotel en in de ochtend lawaai vanaf het marktplein.

Ontbijt heel goed en personeel heel erg vriendelijk. Locatie uitstekend, kamer prima.

Perfecte accommodatie voor een weekendje Mtricht!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging is perfect als je vooral het centrum van Maastricht wil bezoeken. Op 7 min lopen afstand goedkoop parkeren (13/dg). Vrolijk en gezellig personeel. Kamer is basic maar prima. Ontbijt is erg goed, inclusief een lekkere cappuccino. Voor t slapen gaan nog een lekkere cocktail in bar op de begane grond.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

prima voor een weekendje

Kamer ( 11) stonk bij binnenkomst naar riool lucht !! ( leegtrekken chiffon) Flatscreen tv bleek erg klein, ontvangst met slecht tot zeer slecht beeld. Bedden lagen niet heel erg lekker. Uitstekende delen ( spiralen..??) van matras voelbaar.

Personeel, ontbijt, locatie waren top!!

Zeer vriendelijk hotel, lekker ontbijtje en heerlijke koffies.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer eenvoudig wel netjes. Erg gehorig buiten maar dat kun je verwachten op deze locatie.

Het ontbijt was prima. Fantastische cappuccino. Miste wel vers fruit en bacon en omelet.

Ontbijt, de grootte van de kamer, het vriendelijke personeel...
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ijskoude kamer (zelfs met de verwarming aan), er kwam teveel licht binnen in de kamer (gordijnen?), de badkamer stonk enorm (putje van de douche en wastafel), de twee aparte bedden waren best wel vervelend (veel ertussen gevallen)

Ontbijt, de grootte van de kamer, het vriendelijke personeel, de veilige parking

Het ontbijt was weer heel erg goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kitranden in de badkamer zijn aan vervanging toe. Likje verf op de wanden is ook geen overbodige luxe. Wel pas het plafond gedaan maar niet de wanden. Dat valt wel op.

Het ontbijt was weer heel erg goed. Het sleutelbeleid is heel erg prettig en de ligging is perfect. Personeel is heel vriendelijk.

De kamer was groot en netjes, het ontbijt was zeer lekker.

's nachts veel lawaai op straat.

De kamer was groot en netjes, het ontbijt was zeer lekker. Goede ligging in het centrum van Maastricht, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Te kort............ Lekker en gezellig. Top.

Zou het niet weten.

Het ontbijt was prima, vooral de lekkere koffietjes. We werden heel vriendelijk ontvangen. De kamer was fris en schoon. Lekkere douche. Voor herhaling vatbaar.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Beez