1. Startpagina hotelbeoordelingen

Beoordelingen over Hotel Beez 2-sterren

Boschstraat 104-106, Boschstraatkwartier, 6211 AZ Maastricht, Nederland

#39 van de 55 hotels in Maastricht

Gebaseerd op 1973 beoordelingen over dit hotel

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 16 januari 2019

Over het algemeen prima maar door de ligging

De kamer was erg klein, onze verwachting was hoger. En de kamer was heel gehorig, we hoorde letterlijk de wekker van de kamer naast ons. Helaas werd deze niet uitgezet om half 8 in de ochtend wat resulteerde dat wij moesten kloppen. De verwarming pijp naast het bed van kamer 11 stond aan, wat er voor zorgde dat er geslapen is zonder deken omdat het te warm was en deze niet uit kon.

De ligging en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 januari 2019

Nachtje bijgeboekt. Kom zeker terug. Schrijf anders nooit recensies, maar dit plekje maakte me blij!

warmte-isolatie : vrij grote kier onder de deur en oude raampjes (enkel glas?) in oude kozijnen. TV ontvangst kan beter

Ralaxte vriendelijke en gastvrije sfeer, 24 uurs receptie, sfeervol oud pand, prima afstelbare radiatoren (nodig), uitstekende Margarita (er is zelfs Leffe Ipa) en moderne (maar toch knusse) inrichting, toplocatie in hartje stad, met zelfs afgesloten overdekte parkeerplaats in straatje erachter (15 euro per dag) , piepklein kamertje (paar eeuwenoude balken langs plafond) maar prima bed en toereikend sanitair, bushalte voor de deur met zeer frequente dienstregeling,

• Beoordeeld op: 13 januari 2019

Relaxte bediening.

Kan niet direct iets bedenken.

Relaxte bediening. Prijs kwaliteit is prima. Hotel ligt mooi gelegen in het centrum van Maastricht. Parkeergelegenheid op goede loopafstand.

• Beoordeeld op: 11 januari 2019

De locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vuile kamer ,vuil douche gordijn ,haren op bed,vochtvlekken op muren,gaten in de muren in een woord erg slordig! Is aan vernieuwing toe!! Zwaar tegen gevallen!!!

De locatie. De cocktail bar

• Beoordeeld op: 7 januari 2019

ruime kamers, zeer vriendelijk personeel, leuke ligging,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

op een van onze kamers onfrisse geur in de badkamer door gebrekkige ventilatie informatie vooraf over personeelsfeest in het restaurant

ruime kamers, zeer vriendelijk personeel, leuke ligging, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 6 januari 2019

We hadden hogere verwachtingen van het hotel, waardoor het verblijf tegen viel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de website van booking.com stond kamer met badkamer. Bij aankomst bleek de wc op de gang te zijn. De omschrijving op de website kwam niet overeen met de werkelijkheid. Badkamer verouderd en geluidoverlast van de bar. We betaalden uiteindelijk €110,- voor een kamer met wc die op de website voor €95,- wordt aangeboden. (badkamer was verouderd (geen föhn) harde bedden en geluidsoverlast)

Het ontbijt was goed: lekker brood en lekkere koffie. Locatie lag gunstig. We kregen na klachten over de badkamer een andere kamer aangeboden (minpunt was wel dat we €15,- moesten bijbetalen terwijl we dachten deze kamer voor €95,- geboekt te hebben)

• Beoordeeld op: 6 januari 2019

Personeel was heel vriendelijk en locatie is top.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn vriend en ik hebben allebei helaas niet kunnen slapen. Dit kwam niet alleen door geluid van buiten, maar ook door gehorige kamers (dunne muren en vloeren). Wij hadden 2 aparte bedden en vroegen om een 2 persoons matrashoes zodat we de bedden aan elkaar konden maken, hier kon niemand ons helaas mee helpen. Dat vonden we wel een beetje jammer. De kamers waren nogal karig, badkamer was erg klein.

Personeel was heel vriendelijk en locatie is top.

• Beoordeeld op: 4 januari 2019

Het viel qua lawaai en afwerking van de kamer een beetje tegen, voorderest is het een tophotel.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De muren waren een beetje vies. Wij sliepen aan de voorkant van het hotel en hadden 's nachts erg veel last van het café aan de overkant en van het werk op de markt 's nachts en 's ochtends vroeg.

Het personeel was heel aardig. De bedden lagen heel erg lekker.

• Beoordeeld op: 3 januari 2019

Goed verblijf, lekker ontbijt.. alleen de kamers wat verouderd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden, tv afwerking van de kamers

Het ontbijt was goed en uitgebreid. Persoonlijk vond ik de kamers wat verouderd en niet zo netjes afgewerkt. De matrassen verschoven steeds op de bedden. Verder mooie locatie en hygiëne was ook prima! Tv’s zijn ook erg verouderd en beeld is niet scherp. Het personeelsfeestje bracht meer geluidsoverlast en dat was moeilijk te geloven volgens het personeel zelf.

• Beoordeeld op: 3 januari 2019

Goede locatie maar te duur voor de kwaliteit die je terug krijgt

De kamer was kleiner dan verwacht en het hotel was veel krakkemikkiger/ouder dan op de foto’s leek. Ook als er een tijdje geen water was weggespoeld via de badkamer kwam er vanuit de badkamer een hele vieze (riool?)muffe geur.

De hele goede locatie midden in het centrum en het personeel was erg aardig.

• Beoordeeld op: 3 januari 2019

De cocktailbar en het eten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel lawaai tijdens de nacht. Licht voor badkamer ging samen met licht in de kamer. Niet aangenaam voor wie tijdens de nacht naar het toilet moet.

De cocktailbar en het eten. Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 3 januari 2019

zalig weekendje gehad, de moeite waard

over alles zeer tevreden

heel vriendelijke gastvrouw, maakt tijd voor een praatje kamers sober maar wel heel proper ontbijtbuffet heel uitgebreid en lekker en gezellig

• Beoordeeld op: 2 januari 2019

Geluidsoverlast, en de kamer wou niet echt warm worden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluidsoverlast, en de kamer wou niet echt warm worden. Wij de kachel helemaal open kwamen terug van het dagje weg stond die weer uit, dan duurde het tot middernacht voor het warm was.

• Beoordeeld op: 30 december 2018

Leuk hotel, super vriendelijk personeel en zeker een aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matrassen waren aan de zachte kant (is persoonlijk) en de badkamer werd wat nat van de douche (verder niet als storend ervaren).

Het hotel is midden in het centrum op de markt van Maastricht. Overal dichtbij en in het hotel zelf de mogelijkheid om lekker te eten en drinken. Het personeel is super vriendelijk en gezellig. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 29 december 2018

Dubbel gevoel, zeer knus en gezellig hotel maar er zijn verbeterpunten, personeel zeer vriendelijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer best krap en verouderd (prijs kwaliteitverhouding vind ik hiervoor niet geheel kloppen), ruber van de glaswand in de badkamer is aan vervanging toe zat helaas veel troep tussen oogt onhygiënisch terwijl de rest wel schoon is. In de ochtend is de waterdruk zeer laag waarschijnlijk omdat iedereen onder de douche staat het was geen ramp maar dat was niet echt prettig. (Ook hierbij bekijk ik het vanuit oprijs-kwaliteitverhouding)

Lokatie is geweldig, super aardig en vriendelijk personeel, gezellige sfeer, knus hotelletje prima eten in het hotel en heerlijke koffie.

• Beoordeeld op: 25 december 2018

Vriendelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verouderd ontbijt zou wat uitgebreid mogen zijn ook vb eens een gebakken eitje fruit en kamer eens opfrissen ook kast op kamer dat er wat spullen in kunnen liggen

Vriendelijk

• Beoordeeld op: 23 december 2018

Niet kunnen slapen.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer had enorm overlast van geluid van buiten. Lag aan straatkant. Je hoort alles wat op straat gebeurd. Leek als of je buiten lag. Geen oog dicht gedaan. Heb al vele hotels in steden en ook Maastricht gehad, maar zo'n gehorige kamer nog nooit.

Ontbijt was prima, locatie was prima

• Beoordeeld op: 23 december 2018

Goede plek met goed ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer lag aan de achterkant van het hotel. Daar keken wij uit keken op een dakteras en hadden inkijk van het pand erachter. Dat vonden wij minder prettig

Het personeel is zeer vriendelijk. Het hotel ligt op een prima locatie en heeft een eigen cocktail bar waar je elke ochtend kunt genieten van een goed ontbijt met een lekker bakje thee. KLocatie is helemaal top. Je kunt zo het centrum van Maastricht in lopen.

• Beoordeeld op: 22 december 2018

Knus hotel goede ligging
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen toilet op de kamer( dat was bekend maar toch) Losse kraan in de wastafel Rioleringslucht als de wc s werden doorgetrokken

Prima ligging Heerlijke bedden, goede douche(Wel krap) Heerlijk ontbijt Aardig personeel

GEWELDIG!!!!!!!

Helaas bij douchen was ketel uitgevallen

Bij binnenkomst in het hotel voelde je de warme sfeer met een heerlijke geur. Prima ontbijt in een gezellige ruimte. Gezellige (4 persoons) kamer. Super locatie t.a.v. kerstmarkt/centrum. Erg vriendelijk personeel. Hotel is een aanrader voor iedereen.

-geweldige personeel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-gaten in de muur -plinten niet afgewerkt en dicht gekit -duche met gordijn vast gemaakt met oogvijzen in het blafond -kabelgoten niet weg gewerkt -muren geschilderd zonder af te plakken (lelijk geschilderd) -laminaat niet effe gelegd op de vloer (ondergrond eerst leren egaliseren)

-geweldige personeel -vriendelijke eigenaars -simpel maar goed ontbijt -geweldige cocktails

• Beoordeeld op: 21 december 2018

Straatlawaai nachts aan de voorzijde van het hotel.

Goed ontbijt. Prima bedden. Vlotte en vriendelijke gastvrouw. Op de kamer geen last van de (toch heel drukke)bar beneden.

• Beoordeeld op: 20 december 2018

De gastvrouw met haar personeel zijn echt geweldig!

De gastvrouw met haar personeel zijn echt geweldig! Daarnaast is het hotel en de kamers heel verrassend en eigentijds ingericht. Het ontbijt is erg lekker en de cocktailbar is ook een aanrader.

• Beoordeeld op: 16 december 2018

Heel goed en zeer vriendelijk personeel, prijs kwaliteit super goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het was erg gehorig, de bovenburen konden we horen lopen, door het gekraak van de vloer.

ontbijt is goed, personeel super vriendelijk, en de omgeving helemaal in orde..

• Beoordeeld op: 15 december 2018

Ondanks alles hebben we toch genoten van ons weekend

Alhoewel we op de 3de verdieping sliepen en ook langs de achterkant hadden last van geluidshinder van de ondergelegen cocktailbar alsook van buiten.Ook is de isolatie van de kamer is iets minder......hoorde de mevrouw naast ons hoesten alsof ze in ons kamer lag. Het ontbijt was goed en vooral de lekkere cappucino kon ons bekoren.

Goede locatie

• Beoordeeld op: 15 december 2018

heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, midden in het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

veel lawaai vanaf 's ochtends vroeg op straat, te kleine badkamer

heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, midden in het centrum, gezellige sfeer, netjes

• Beoordeeld op: 15 december 2018

Ontspannend en heerlijk centraal.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was eenvoudig maar goed. De kamer was wel gehorig, wanneer de mensen boven ons gingen lopen kon je iedere stap tellen. Alles kraakte. Maar goed, dat mocht de pret niet drukken.

• Beoordeeld op: 15 december 2018

Het personeel was uitermate vriendelijk.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche was wat klein en ik vond mijn bed wat zacht. Moest ook even wennen dat het toilet op de gang was. Kamers waren erg gehorig

Het personeel was uitermate vriendelijk. Heerlijk ontbijt en zalige koffie verkeerd. De ligging is super, echt vlak bij het centrum

• Beoordeeld op: 14 december 2018

Ok.

Opsmuk van de kamers is wel nodig. Elektrische installatie is dringend aan vernieuwing toe.

Ligging hotel is zeer goed. Prijs kwaliteit waren de kamers ok.

• Beoordeeld op: 13 december 2018

We haddden 2 lossen bedden die ook niet echt tegen elkaar bleven staan.

Het ontbijt was uitgebreid met verse broodjes en heerlijke koffie. Hotel ligt super centraal voor een citytrip.

• Beoordeeld op: 11 december 2018

Een prima verblijf op een centrale locatie voor een niet al te hoge prijs.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden niet verwacht dat we geen toilet op de kamer hadden, hier werden we over geïnformeerd bij de receptie bij aankomst. Volgens de receptioniste zou dit op de website zichtbaar geweest moeten zijn, maar dit is ons in ieder geval niet opgevallen. Ondanks dat dit tegenviel was het toilet gelukkig wel recht tegenover onze kamer en was deze alleen met onze sleutel te betreden.

De locatie was super centraal. Vanuit de kamer hoorde je geen geluid vanuit het hotel/restaurant beneden ons. Het ontbijt was prima en fijn dat dit inbegrepen was.

• Beoordeeld op: 10 december 2018

Uitstekende locatie

- Er is geen lift aanwezig in het pand. - Badkamer is vrij klein, en gedateerd (schimmelplekjes op het plafond). - Raampje is enkel glas, waardoor veel geluid van buiten te horen is en het net lijkt of het raam openstaat. - Geurfrisserlucht ruik je door het gehele pand. - Het aantal parkeerplaatsen van het hotel is minimaal, maar het meest bijzondere is dat je een parkeerplaats reserveert en deze niet toegewezen krijgt terwijl iemand die na jou reserveert wel een parkeerplaats toegewezen krijgt.

- Locatie van het hotel is uitstekend! Zeer dicht in het centrum en bij de markt. - Zeer warm welkom door het personeel. - Ontbijt is eenvoudig, maar prima!

• Beoordeeld op: 10 december 2018

Lekker dicht bij het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Straatvegers om 05.30 uur, zodat we wakker werden. Jammer dat de luxaflex voor het raam defect was, niet goed te sluiten. Luidruchtig terras van het biercafe aan de overkant. Maar met raam dicht goed te doen, maar geen frisse lucht.

Lekker dicht bij het centrum. Leuk hotel, zeer vriendelijk personeel! Fijn verblijf en super ontbijt!

• Beoordeeld op: 9 december 2018

Ook dit jaar met erg veel plezier gelogeerd bij Hotel Beez.

Niets !

Ook dit jaar met erg veel plezier gelogeerd bij Hotel Beez. Uitstekende plek; zeer vriendelijk personeel. Goede kamer en elke ochtend een heerlijk ontbijt! Een echte aanrader !

• Beoordeeld op: 8 december 2018

Prima hotel in het centrum
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fantastische ligging aan het gezellig drukke marktplein. Winkels en bezienswaardigheden op loopafstand. Uiterst vriendelijke ontvangst en bediening. Gezellige en schone kamers. Zoals steeds een lekker vers ontbijt. Zoals steeds want wij komen hier al enkele jaren, tot tweemaal per jaar.

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Een aanrader om vlakbij het centrum te overnachten aan een redelijke prijs.

wc-vergruizer maakt veel lawaai, geen echte kleerkast op de kamer, geen aparte bediening voor nachtlampjes links/rechts

Ideale ligging, verzorgd ontbijt, propere kamer, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Maastricht is super maar het hotel is niet voor herhaling vatbaar.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer had geen toilet, die was op de gang. Lift is er ook niet. Ligging is centraal maar we hadden veel nachtlawaai.

De ontvangst en het personeel was zeer goed. Het ontbijt was ook lekker.

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Ideale ligging, top personeel maar teleurgesteld aangezien de kamer anders was, dan op de foto's ...

We hadden een andere kamer verwacht...was uiteindelijk niet zoals op de foto's bij de boeking. Het ontbijt zat erbij inbegrepen, maar dit was vrij basic...niet veel keuze

Heel vriendelijk personeel en leuke cocktailbar

• Beoordeeld op: 4 december 2018

De plek, personeel en het ontbijt maakt het dat het een zeer prettig verblijf was !

Kamers erg klein , badkamer oud! Wel schoon. Veel trappen , erg krakerig.

Geweldig ontbijt, koffie enz. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam! Top!

• Beoordeeld op: 3 december 2018

Ontbijt, lekkere koffie, goede locatie, vriendelijk...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte raamwering, waardoor het licht van een daklantaarn naar binnen schijnt snachts en het dus lijkt alsof er een lampje in de kamer aan blijft staan. Bedden zijn zacht.

Ontbijt, lekkere koffie, goede locatie, vriendelijk personeel. Prima douche.

• Beoordeeld op: 2 december 2018

Top locatie! Heerlijk ontbijt! Ontzettend vriendelijk personeel!

* De schoonmaak van de kamer kan beter. (o.a. de planken in de kast waren stoffig.. Veel stof op de verwarming in de badkamer etc.) * Afstandsbediening van de tv deed het niet. * Veel lawaai van de straat. Maarja daar kan het hotel weinig aan doen. Wij willen zelf in het centrum verblijven in het weekend dus dan hoort dat erbij..

* De locatie is perfect!!! * Ontzettend vriendelijk en meedenkend personeel!!! * Een heerlijk ontbijtje met erg lekkere koffie!!!

• Beoordeeld op: 2 december 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers moeten wel worden opgeknapt.

Prima hotel op goede locatie. Zeer vriendelijke bediening; fijne ontvangst. Doen niet moeilijk en zijn behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 december 2018

Voor die prijs zo gunstig gelegen, top!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gastvrijheid omtrent de sleutel van de parkeergarage. Ik kom als gast de vooraf gereserveerde plek vragen en dan wordt het mijn probleem dat er iemand staat die er niet hoort te staan. Dit ging ten koste van mijn dag Maastricht, is jammer. Ook de waterdruk in de douche viel tegen en de ruimte rondom het toilet. Het was goed dat ik maar 1.60 lang ben.

Het ontbijt was erg goed, zeker gezien het feit dat het bij de prijs zat inbegrepen! Ook de kamers waren netjes, zeker gezien de prijs. De ligging ligt echt uitstekend! Je loopt het hotel uit en je loopt zo het prachtige centrum in. De prijs kwaliteit verhouding wil ik jullie echt een 10 voor geven! 's Ochtends werkte er een hele gezellige en vriendelijke meneer! De koffie bij het ontbijtbuffet was ook erg lekker! Maar de ligging is fantastisch. Prijs kwaliteit is echt top, om deze reden zou ik jullie aanraden.

• Beoordeeld op: 1 december 2018

Op het oog netjes en modern, in de praktijk onhandig en slordig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer zag er opzich goed uit maar het was allemaal net niet afgewerkt. Als je bijvoorbeeld aan het douchen bent kun je daarna niet gelijk de deur open doen want dan gaat het brand alarm af. Ook stond het bed een beetje onhandig in het midden van de kamer zodat je er eigenlijk net niet achterlangs kan. Dus kortom op het oog allemaal netjes en modern maar in de praktijk wat onhandig en slordig. Wel een paar heerlijke dagen gehad in Maastricht en de locatie is top je loopt zo het centrum in en er zit een heel leuk café tegenover !

De afstand naar het centrum en de grote parkeerplaats vlakbij. Het ontbijt was goed maar niet bijzonder.

• Beoordeeld op: 28 november 2018

Bijzonder prettig.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontvangst voelde meer dan welkom, echt leuk ingerichte kamer met uit kijk aan straat zijde, hartje centrum, gastvrij personeel en heerlijk relexd ontbeten. Echt ....ik vind Beez een aanrader. Bedankt Beez, voor het fijne verblijf bij jullie.

• Beoordeeld op: 27 november 2018

Aardig personeel,lekker ontbijt,prima locatie

ivm de bestrating(kinderkopjes) hoor je de auto's best wel goed voorbij rijden,alhoewel een diepe slaper daar wel doorheen slaapt denk ik.

Aardig personeel,lekker ontbijt,prima locatie

• Beoordeeld op: 22 november 2018

Erg vriendelijk personeel en een super ontbijt.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn erg gehorig. Niet kunnen slapen door het snurken van een mede hotel bezoeker.

Erg vriendelijk personeel en een super ontbijt. Ook een perfecte locatie

• Beoordeeld op: 21 november 2018

Centraal, modern en behulpzaam

Mogelijks iets minder fijn als koppel, maar wij waren met vrienden, en dan was het hotel een topkeuze.

Perfecte ligging, mooie cocktailbar en super van ontbijt. De mensen en het onthaal zijn erg vriendelijk, behulpzaam en flexibel. Er is de mogelijkheid tot bagage te laten staan. De ligging maakt het mogelijk om van begin tot einde te genieten. Parkeren kan gratis of aan zeer goede prijzen op wandelafstand. De kamers zijn basic maar zeker in orde.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Goede ligging,maar niet voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer zeer vuil en verouderde badkamer,erg veel lawaai van de bar en van de straat (sliepen straatkant), basic ontbijt. Personeel geen luisterend oor naar de minpunten!

Ligging,vlakbij de stadskern.

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Leuk hotel op een top locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen lift waardoor je koffers en tassen naar boven moest dragen. Het was wel zeer gehorig, het geluid van buiten en je kon de buren horen praten en vooral het lopen door de kamers en gangen. En jammer van het douchegordijn vind ik niet fijn en ook niet hygiënisch!

Een zeer net hotel met fijne bedden op een top locatie midden in de stad Maastricht, met zeer vriendelijk personeel en s'morgens een lekker maar simpel ontbijtje. Een hotel waar wij zeker weer terug komen!

• Beoordeeld op: 12 november 2018

De medewerkers, het eten en de locatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het lawaai van het opzetten van de markt op vrijdagochtend welke start om 4 uur maar de medewerkers maken alles goed

De medewerkers, het eten en de locatie!

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Mooi voor 2 dagen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heeeel veeel lawaai in de nacht. Maar is door de dancing ernaast dus kunnen ze er niet aan doen. Vond het een beetje ambetant dat we onze sleutel moesten afgeven als we buiten gingen maar al bij al val dat ook wel mee.

Dicht in het stad. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Prima voor een nachtje tijdens citytripje maar zeker niet voor langer verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was erg krap en er kwam een vreselijke rioollucht uit de douchebak. Als je je nachtrust echt nodig heb is dit niet aan te bevelen want in het weekend is het erg lawaaiig door uitgaanspubliek. Oud pand dus erg gehorig.

Gezellig en gemoedelijk. Personeel geeft je echt een welkom gevoel en zijn heel behulpzaam. Midden in het centrum dus overal dichtbij. Goed ontbijt en lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Perfect verblijf voor een weekend Maastricht.

Niets!!

Super aardig personeel vooral mevrouw van de ochtend. Je begint je dag meteen goed. Je stapt zo de stad in. Perfecte locatie en voor het slapen gaan nog een cocktail toe.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Goede lokatie en gezellig gebouw, maar de service en de faciliteiten schoten echt te kort.

Het personeel was niet erg gastvrij, na 10 uur s avonds werd er nog getimmerd door werkmannen, terwijl we om 9u al gezegd hadden tegen hen persoonlijk dat we bijna gingen slapen. Een verluchting werd aan gelaten tijdens de nacht, waardoor 1 van ons gezelschap niet kon slapen en uiteindelijk een andere kamer is gaan vragen om 12u snachts, waarna ze de verluchting af hebben gezet. Bleek dat die al lang had moeten af staan. Een andere kamer had een badkamer die een rioolgeur had, en de douche liep niet door. De kamers waren ook krapper dan we verwachtten van de foto's. Al bij al liet het hotel nogal te wensen over en zouden wij het niet aanraden.

Het Hotel is heel centraal gelegen en in een oud gebouw, wat wel een gezellige sfeer geeft.

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Grote, ruime kamers.

Op het plein aan de voorzijde kan het in de nacht lawaaierig zijn. Vraag een kamer aan de achterkant.

Grote, ruime kamers. Zeer vriendelijk personeel. Er is een gesloten garage voor 15 euro in de straat achter het hotel (4 plaatsen). Centrale ligging direct in het centrum.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Goed hotel op een top locatie!

Het ontbijt was heerlijk, de bedden waren goed, het hotel was sfeervol en gezellig. Super locatie. Maar wat vooral opviel was de gastvrouw....helemaal top! We hebben genoten.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Erg gastvrij in hartje Maastricht.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Van zondag op maandag lawaai buiten op straat/de markt van feestende mensen. Heeft niets met het hotel zelf te maken.

Erg gastvrij ontvangst, hartelijk personeel. Fantastische cocktailbar. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

voor 1 nachtje prima

het was druk geweest en ook deze dag was het druk waardoor alles een beetje in het honderd liep, het zou fijn zijn voor de mevrouw als zij een beetje hulp zou krijgen, verder waren er nog wat kleine dingen die tegen vielen maar dat vergeet je dan weer snel door die lieve mevrouw :)

zeer vriendelijke dame bij de receptie en het ontbijt, het ontbijt was zeer uitgebreid en al het brood was heerlijk vers

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Super locatie midden in de stad en heerlijk ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets goed prijs kwaliteit verhouding alleen dachten wij dat we onze auto bij het hotel konden parkeren dat ging helaas niet dat is niet duidelijk op de site

Super locatie midden in de stad en heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Heerlijk verblijf in hotel Beez op top locatie. Goede optie om een paar dagen Maastricht te doen.

De kamer die wij hadden lag aan de voorkant van het hotel. Een minpuntje van de geweldige locatie is het lawaai wat er vooral ‘ s nachts is. Van donderdag op vrijdag wordt de markt opgebouwd, hier zijn ze de hele nacht mee bezig en dat hoor je heeeel goed. Ook een minpuntje vonden wij dat er geen kasten zijn waar je kleding even kunt weghangen of leggen.

Het personeel was heel erg leuk en vriendelijk. Verder was het ontbijt echt heerlijk. Leuk trendy hotel. Prijs kwaliteit was dik voor elkaar.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Erg goede locatie in een mooie stad, prima ontbijt en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douchekop bleef niet zo goed hangen, er was geluid van buiten (verwarming/afzuigsysteem) en het was ook niet helemaal donker 's nachts.

Erg goede locatie in een mooie stad, prima ontbijt en vriendelijk personeel. Kamer was zoals verwacht, goede prijs-kwaliteitsverhoudin.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Verouderd, handdoeken lagen op de grond in de badkamer en de badkamer stonk gigantisch. Voor de rest prima, maar erg degelijk en verouderd. Geen gordijnen, maar kapotte jaloezieën. Locatie en personeel was prima, maar wij zouden dit verblijf niet nogmaals boeken. Volgende keer iets meer comfort.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Zeer aangenaam
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vensters zijn van enkel glas en het feestgedruis was nogal luid dus ik was blij met mijn oordopjes die ik bij had. Mijn kamergenoot had er geen en heeft er wel wat last van gehad.

Lekker ontbijt, niks op aan te merken. Heerlijke koffie! Kamer basic maar ruim, dat het toilet (privé) zich op de gang bevindt is een plus als je met vrienden reist ivm privacy. Badkamer heel proper, ruime douche en leuke zeepjes. Bedden van degelijke kwaliteit. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, heel erg fijn!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

We hebben genoten van ons verblijf in Beez
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de nacht was er tot halverwege de nacht aardig wat geluid van deuren en stemmen.

Het ontbijt was heerlijk, veel keus en de bediening was heel goed. De cocktailbar in de avond was super gezellig en druk bezocht. Heerlijke cocktails.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

De locatie is goed en het ontbijt was oké .

Kamer erg klein en leek totaal niet op de foto’s . Erg basic! Wij hadden twee nachten geboekt en twee nachten niet geslapen vanwege geluidsoverlast buiten . Kan hotel niets aan doen maar was erg vervelend .

De locatie is goed en het ontbijt was oké . Heerlijke koffie

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Best een leuk hotel,prima bediening maar erg gehorig!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toilet op de gang ,wel alleen voor eigen gebruik met sleutel Erg gehorig en veel lawaai van buiten en discotheek verderop,om 5 uur pas wat stiller maar toen begon de opbouw van de markt met palletwagens en de vuilnisman kwam ook nog 2 x ophalen. Wij hebben echt de hele nacht niet kunnen slapen.

Goede schone kamer, prima bed en douche

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

heerlijk dagje Maastricht en het hotel in het centrum was een uitkomst

of het beter kan weet ik niet vond alleen de douche inpandig een nadeel maar de afzuiging was prima

kamer was leuk ingericht, l, ontbijt uitstekend, lokatie voortreffelijk +dat onze auto op een afgesloten lokatie stond niet ver van het hotel

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

leuk, maar niet uitgeslapen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

tja, we hebben voor een locatie in het centrum gekozen, maar hadden niet gedacht dat er zoveel nachtlawaai zou zijn. Dus best een kamer reserveren die niet aan de straatkant ligt.

leuk hotel met zeer vriendelijk personeel,goede prijs -kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Leuk hotel, heel goede prijs kwaliteit!

Niet zo goed geïsoleerd dus wel af en toe lawaai van druktemakers op straat

Supervriendelijk onthaald, eenvoudige maar propere kamers, goed ontbijt, superlocatie, gezellige bar in het hotel, waren met groep van grote groep van 18 collega’s en dat verliep prima!

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Hartig en aangenaam

Een klein waterkoker in de kamer had handig geweest, dit om bv. het flesje van mijn 9 maanden dochtertje op te warmen.

Beez is centraal gelegen. Zeer vriendelijk personeel. Genoeg handdoeken/zeepjes voorzien in badkamer. Gratis wifi was goed, yelo-tv kunnen zien voor slapen gaan. Ontbijt was zeer verzorgd.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Te simpel en gaar

De kamers zijn simpel, maar afwerking ver beneden de maat, TV deed het amper, ramen sloten niet goed.

Vriendelijk personeel en de entree, hip en gezellig

• Beoordeeld op: 22 september 2018

De gastvriendelijkheid was erg goed en compenseerde de kwaliteit van de kamer. WEL ERG gehorig.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe.

Het ontbijt was goed. Zeer klantvriendelijk. Midden in het centrum van Maastricht. Met park en ride een perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Alles prima, maar een beetje gebroken nacht door het lawaai.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Maar helaas aan de weg gelegen. Daardoor de hele nacht veel lawaai van studenten. Prima locatie maar neem geen kamer aan de voorkant! BIj uitchecken stond een deel van het personeel in de deuropening te roken, waar wij door moesten, voor niet rokers niet echt plezierig

Ontbijt prima, personeel vriendelijk, kamer goed. Goede locatie in het centrum.

top hoor - doen we de volgende keer weer
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat ik niet wist, was dat ons toilet op de gang was, dat is dus bij een basics kamer mogelijk, let hier op bij je boeking. Verder is de weg ernaartoe wat lastig ivm al het eenrichtingsverkeer in de buurt. Als je van de verkeerde kant komt, moet je echt een klein stukje illegaal rijden om er te komen.

Fijne mensen werken in Beez, gastvrij en behulpzaam. Leuk restaurantje en terras, gezellig en lekkere cocktails!! Ontbijt was prima met alles erop en eraan, zelf extra cappucino gekregen. De kamer was klein en eevoudig maar dat wist ik van te voren. Overall prima te doen, overzichtelijk. Wij waren op de motor dus parkeren kon in hun garage, zeer fijn.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Beez