Beoordelingen over Hotel Hoogland Zandvoort aan Zee 3-sterren

Westerparkstraat 5, 2042 AV Zandvoort, Nederland

#18 van de 23 hotels in Zandvoort

Vriendelijk personeel.
    • Verrassing Kamer

Personeel vriendelijk! Hygiëne kan beter. Stoffige plekken in de kamer. Badkamer schoon alleen t zeepflesje niet. Door de vele prullaria die er zijn is de indruk rommelig. Lijkt ons ook lastig schoonhouden. Veel spullen vangen veel stof/spinnenwebben etc. Kamer is gedateerd met zachte bedden maar verder alles aanwezig.

Vriendelijk personeel. Veel keus met ontbijt (helaas alleen geen croissants). Locatie is prima. Netjes een flesje water gekregen voor onderweg naar huis!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Goed verblijf op een perfecte locatie.

De sfeervolle ontbijtkamer. Ontbijt was goed, genoeg keus, verse jus aan tafel gebracht door vriendelijke en aardige bediening. Locatie is helemaal goed, straat oversteken en je loopt zo het strand op.

Ligging.
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

De eigenaar gaf mij informatie over zijn toestand en organisatieproblemen die ik helemaal niet wil weten. Soms wachten om de sleutel can mijn kamer te kunnen ontvangen. De gevraagde gratis parkeerplek is er helemaal niet. Daarin tegen moest ik 7.50 per dag betalen.

Ligging.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Supertevreden !!!!!!!!
    • Verrassing Kamer

Niets, vakantie is niet om de hele dag op een kamer te zitten. Muggenziften is makkelijk maar wat heb je er aan?

Ont bijt en de charme van een Hotel met een uitstekende ligging. Enorm behulpzaam en vriendelijk personeel. Ondanks centrale ligging zeer rustig.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Je zit vlak bij het centrum, en een betalende parking is vlak voor de deur, beiden handig.
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed en Bubbelbad

In de badkamer was een jacuzzi. Er was nergens een beschrijving hoe dat ding werkte. Dit had absoluut beter gekund. In de eetzaal staat het té vol met kitscherige dingen en opgezette dieren!? Een eetzaal vol met plastiek namaakplanten en bloemen. Ik vind dit helemaal niet kunnen, zeker niet voor zo'n hotel. De tuin stond vol onkruid en rommel. Hebben ze in Zandvoort geen containerpark? Ik vind dat de prijs dan ook véél te hoog is naargelang de infrastructuur.

De oppervlakte v/d kamer was ruim. Die v/d badkamer was kleiner. Het bed was supergroot, én goed. Het ontbijt was super. Er was van alles te krijgen.

De prijs/kwaliteits verhouding klopt niet. Teleurstellend voor de prijs die ik betaald had.

Bij binnenkomst rook het al erg muf. De verrassingskamer was een roze "kinderkamer" met olifantjes. Toen ik de hoteleigenaar erop aan sprak zei hij dat is het thema en dat was dan ook de verrassing. De kamer en badkamer waren slecht onderhouden. Als het raam open stond dan bewogen de delen van het systeemplafond. Kortom ik was erg teleurgesteld in deze kamer. Niet 3 *** waardig.

Het hotel lag vlakbij strand en centrum

Alleen de locatie en de prijs is in orde

De oudere receptionist had een jonge gast naast zich die hij de kneepjes van het vak moest leren. Nou, dan is die jonge gast echt niet in goede handen. Taalgebruik, intonatie en correcte communicatie was absoluut niet aan de receptionist besteed. Ook de juiste informatie over het parkeren (twee straten naast het hotel kun je zonder vergunning parkeren) ontbrak. Verder is het een oud en niet goed onderhouden hotel. Het doet z’n werk als je er alleen bent om te slapen.

Alleen de locatie en de prijs is in orde

Relaxt en opgeladen weer naar huis.

Bij aankomst schrok ik even van het kleine kabouterkamertje maar het was prima te doen voor 1 persoon. Misschien een idee om rondom het appartement eens onkruid e wieden.

De locatie was geweldig, paar minuutjes lopen van zee en paviljoens en centrum. De bediening bij het ontbijt was ronduit vriendelijk en gedienstig.

langste dag vieren
    • Verrassing Kamer

kamer klein, maar je slaapt er alleen, ben niet bereid om veel te betalen voor een grote kamer terwijl je er alleen maar slaapt!! goed ontbijt wij hadden hier al een paar jaar geleden geslapen

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Al met al een prima verblijf vlakbij het strand
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Het parkeren is iets waar je goed naar moet kijken. Het toilet wat bij de kamer hoorde trok niet altijd even goed door. Mijn kamer was aangrenzend aan de bar van het hotel wat wel voor wat overlast zorgde. Maar oordopjes hielpen hier weer goed bij.

De kamer had een prima bed en een heerlijk douche. De ruimte was groot genoeg voor jezelf. Ontbijt was basic maar in orde. Het strand was heerlijk dichtbij. Al met al prima verblijf gehad.

Weekend weg met middelste dochter was wederom erg geslaagd!
    • Verrassing Kamer

Ik had deze keer voor de verrassingskamer gekozen en aangezien dit de thema-kamer met clowns bleek te zijn was mijn meereizende dochter niet gecharmeerd. Ach, gelukkig zie je die niet als je slaapt!

De sfeer die het personeel en het hotel zelf neerzetten is voor mij de kers op de taart; heel persoonlijk & uniek. Omdat dit mijn tweede verblijf was in een half jaar tijd werd mij gevraagd “vaste gast” te worden, die keuze had ik allang gemaakt!

Prettig verblijf; beetje gedateerd hotel maar goed toeven
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Parkeren is een drama. Met het mooie weer om half zes terug uit Haarlem en 1.30u rond gereden voor een plekje; zelfs verder uit het centrum geen plek te bekennen. Dag later zelfde probleem. Als je per ongeluk je sleutel niet inlevert, 's ochtends, wordt de kamer NIET schoongemaakt!

Mijn kamer lag op de 2e verdieping, te bereiken via een smalle, steile trap. Niet geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn; voor mij geen probleem. Aardig personeel. Prima, eenvoudig ontbijt.

Prima verblijf op mooie locatie met een goede prijs-kwaliteitverhouding.
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Voor mij persoonlijk was bed te zacht. Toilet en badkamer wat aan de kleine kant.

Prima ontvangst en heerlijk ontbijt. Pittoresk hotel. Verder goed tevreden over de kamer.

Kan beter
    • Verrassing Kamer

Hotel wordt slecht onderhouden, alle spullen en de badkamer zijn aan vervanging toe. Voor wat ik gewend ben van Nederlandse hotels vond ik dit hotel tegenvallen. Kamer was helaas erg gehorig.

Locatie prima en vriendelijk personeel.

Prima om een paar dagen te relaxen
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Vriendelijke ontvangst en personeel. Prima ontbijt in sfeervolle ontbijt ruimte. Centrale ligging ten opzichte van centrum en strand. Verhouding prijs/kwaliteit, prima

Het personeel is geweldig.
    • Verrassing Kamer

Helaas geen tweepersoons bedden maar twee enkele bedden (aan elkaar schuiven kan maar helaas schuiven ze al snel weer uit elkaar)

Het super vriendelijke en gast gerichte personeel en het ontbijt was goed. De ligging van het hotel zo dicht bij zee is ook absoluut een plus.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Fijn hotel voor kort verblijf in Zandvoort
    • Verrassing Kamer

Badkamer van onze kamer was schoon, maar gedateerd. Op de site zie ik foto's van andere kamers die een opknapbeurt hebben ondergaan.

Vriendelijk en attent personeel. Leuke paasaankleding van de entree en de ontbijtzaal. Ontbijt was zeer goed verzorgd en met voldoende keuze. Kamer was niet groot, maar voor 1 nacht voldoende. Parkeren aan de overzijde van de straat tegen een prima tarief. Hotel is kortbij het strand gelegen.

Heerlijk kunnen ontspannen

Interieur is gedateerd en ik vond het jammer dat je er ‘s avonds geen hapje kon eten al zijn er in de omgeving genoeg leuke gelegenheden..

Het ontbijt was heerlijk en de rustige muziek in de ontbijtzaal heerlijk rustgevend..

Hartelijk ontvangen!
    • Tweepersoonskamer met Waterbed en Bubbelbad

Waterbed zat misschien iets te vol met water waardoor deze bol stond.

Hartelijk ontvangen! Zeer centraal gelegen van strand én stadscentrum. Op zoek naar een niet allerdaags hotel? Dit is hem!

Erg geslaagd, kom snel nog eens terug.
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed en Bubbelbad

Je kan inderdaad zien dat er, op sommige plekken, sprake is van wat verouderde glorie, maar absoluut geen vergane glorie. Dit punt versterkt eerder de informele sfeer en huiselijkheid van het hotel. Aanrader!

Sfeer van het hotel is erg prettig; mijn dochter en ik voelden ons meteen thuis. Personeel (beide eigenaren gok ik) was behulpzaam, aardig & met gevoel voor humor. Ik kom graag een keer met de hele familie terug die deze huiselijke sfeer, in alle vertrekken, ook zeker weet te waarderen. Je kunt je auto op ‘t parkeerterrein voor het hotel parkeren voor slechts € 10,- voor een heel weekend.

Dit hotel heeft een hele gezellige uitstraling, het is...
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Dit hotel heeft een hele gezellige uitstraling, het is overal gezellig aangekleed, je ziet dat er aandacht aan is besteed. Het personeel is aardig en behulpzaam en er is een goed uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prima gastvrij en gezellig familiehotel op uitstekende locatie!
    • Tweepersoonskamer met Waterbed en Bubbelbad

Geen echte negatieve dingen, hooguit paar kleine (verbeter)puntjes in onze ogen: - matige kwaliteit wifi - wc pot (te) laag, klein en weinig ruimte er naast

Eigenlijk helemaal top verblijf, vooral: + vriendelijke ontvangst, zeer behulpzaam personeel + heerlijk waterbed en lekker bubbelbad in kamer + prima en uitgebreid ontbijt + top locatie vlakbij strand en centrum De inrichting van hotel, ontbijtzaal en kamers lijkt misschien wat oubollig of kitscherig en wij zouden dat nooit thuis zo doen, maar wij vonden dit juist erg leuk en ook goed passen bij dit gezellige familiehotel!

Nooit meer

De ergste ervaring ooit op hotel gebied - wat een arrogante norse onvriendelijkheid total nul wat gastvrijheid aangaat

Erbarmelijk - ik zou er m'n hond nog niet onderbrengen

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Verrassend anders, voor wie liever om zich heen kijkt dan naar een scherm.

Douchegordijn mocht wel vervangen.

Geen standaard inrichting maar smaakvol (goede kitsch is niet lelijk!) en met liefde aangekleed. Kabouters die Door het raam naar binnen kijken, vogels die beginnen te fluiten in de ontbijtzaal, meeuwen en wolken aan het plafond...er was zó veel te zien in dit hotel! Maakte het kind in mij los. Perfect voor iemand die niet van standaard strak en kil houdt. Aardige mensen ook Perfecte locatie, dicht bij zee. Lekker groot bed op mijn eenpersoonskamertje.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Voor herhaling vatbaar en lekker dicht bij zee.
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed en Bubbelbad

Meer een verbeter puntje en dat is de voordeur die erg klemt op het moment dat hij wordt dicht getrokken,dat maakt nogal een kabaal.

Kamer was lekker ruim,incl.koelkastje waar je eventueel gebruik van kon maken.

Leuk karakteristiek hotel, aardige mensen, goed ontbijt.

Iets meer aandacht voor details zou het nog beter maken. In de douche hingen twee kapotte zeepdispensers. Een van de ramen was kapot.

Prima ontbijt, flesje water bij vertrek. Ik had de kabouter kamer, voor 1 persoon. Klein, vooral het smalle deurtje, maar alles was er. Mijn fiets werd voor de nacht keurig gestald achter een afgesloten hek. De locatie is super, onder de vuurtoren, vlak bij het strand. Grote parkeerplaats voor de deur.

Heerlijk tot rust gekomen gedurende een paar dagen vakantie in eigen land.
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed en Bubbelbad

Ben je op zoek naar luxe en moderne kamer, dan is dit niet het juiste hotel. Daartegenover stond wel sfeer en gastvrijheid. Hotel was boven verwachting.

Zeer gastvrij personeel. Bedden lagen heerlijk. Paar meter lopen vanaf het strand, maar rustige locatie. Echt even kunnen bijkomen!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goed.
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Ik vond de heren die er werkten wel correct,maar niet echt hartelijk. Geen vrouw te bekennen. De heer die het ontbijt verzorgde was echter alleraardigst.

Het ontbijt was prima, veel uitgebreider dan ik verwacht had. De eenpersoons kamer was ook een meevaller. Van alle gemakken voorzien, en een twijfelaar ipv een smal eenpersoons bed.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima voor 1 nacht, zeker ook gezien de prijs

Nogal gedateerde inrichting (1 persoonskamer)

Vrolijk ingericht hotel, beetje bont maar wel gezellig. Koffie- en theefaciliteiten op de kamer een appeltje met een schilmesje. Heerlijk ontbijt met ruime keuze. Parkeren voor de deur (7,50). De zee ligt om de hoek.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Slechte bedden (matrassen)
    • Verrassing Kamer

De kamer was erg klein geen uitzicht een beetje muffig .wij hebben er al meer gelogeerd maar deze keer viel het erg tegen bedden zijn erg zacht daarom zijn we eerder naar huis gegaan. Het is eerder een eenpersoons kamer of voor iemand met een klein kind.

Ontbijt heerlijk erg gastvrij en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Gezellig huislijk

De kamer was wat muf bij aankomst. Gelukkig kom het raam open.

De inrichting van het hotel is bijzonder eigenzinnig. Ik werd er wel vrolijk van. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

schone kamers, lekker, uitgebreid ontbijt vlak bij centrum...
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed en Bubbelbad

betaald parkeren, al is het 7.50 per "overnachting" de tv kregen we niet in werking: receptie kon er niets aan doen.... geen oplossing dus . gelukkig kreeg ik hem zelf met wat gerommel aan de praat.

schone kamers, lekker, uitgebreid ontbijt vlak bij centrum en boulevard. Er zit een crea-bea in het hotel want gehele hotel is versierd met snuisterijen en thema-dingen.

al je een beetje privacy zoek is dit niet de plaats
    • Verrassing Kamer

na 10 min hadden we in de gaten wat voor een eigenaresse dit is ... als of je een gevangenis geboekt hebt. Woont er ook natuurlijk snap in met bb ... maar gescheiden door een dun gordijntje ... je laat een scheet en ze staat er ... ontbijt om 8.30 verplicht uuuu ... niets voor ons dus waren snel weer weg

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Enthousiaste mensen bij de receptie. Erg behulpzaam en namen de moeite om de highlights in de regio

De 1- persoons kamer was wat aan de kleine kant, maar prima te doen voor een aantal nachten. Het was schoon, alles wat je nodig had was er in principe.

Er was een lopend buffet, genoeg keuze. Er was een waterkoker op de kamer, thee,koffie. En wifi. Leuk vond ik dat er wat fruit lag op de kamer.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Overprikkeld door de inrichting

De inrichting was zeer bepalend door de vele opgezette dieren en plastic bloemen. Met het tv programma van RTL 4 wat het geheel zou her-inrichten Kan dit meer klanten aantrekken. Ik kan me indenken dat klanten het voorbijgaan door de wijze van inrichting.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Wij hebben genoten van ons verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed en Bubbelbad

Trap is erg opletten, treden wat glad door overigens mooie vloerbedekking.Theekan ook erg mooi maar handvat erg heet.

Het is de sfeer waar ik mij prettig in voel.Gastvrij,attent maar niet opdringerig. Vrolijke aankleding hotel vond ik ook erg leuk.

• Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Het douchegordijn was erg muf, bed wat scheef, verder im orde

Inrichting, ongedwongen, niet zo standaard

• Beoordeeld op: 20 september 2018

we hebben prima geslapen, maar het was zeker een eenmalige keus om dit holtel te boeken.

de kamer

Het ontbijt was prima, doch eenvoudig. serviesgoed mag wel eens vervangen worden

Dagje circuit

Kleine 1 pers. kamer

Mooie omgeving

het weer en de ligging maakte alles goed

ontbijt / kamer / alles eigenlijk wel

ligging

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Mooie locatie
    • Verrassing Kamer

Leuk en uniek hotel, niet zo strak en saai als het gemiddelde hotel

Prima plekje
    • Verrassing Kamer

De hele setting, sfeer en aandacht!

Ontbijt en ligging

Niers

Ontbijt en ligging

Matig tot goed

Het hotel is gedateerd

aangenaam verblijf, met goede ligging
    • Verrassing Kamer

was een ouder hotel, maar wel heel netjes

ontbijt was lekker en voldoende keuze, heel vriendelijk personeel bij het ontbijt en receptie

Gemoedelijk, informeel hotel.
    • Verrassing Kamer

Gemoedelijk, informeel hotel. Uitstekend ontbijt en prijs-/kwaliteitverhouding.

Gezellige sfeer

Gezellige sfeer

Slecht voor het geld
    • Verrassing Kamer

Vieze wanden en vloerbedekking en vieze badkamer als ook de handdoeken

Ontbijt was simpel maar goed

Locatie is perfect

Gedateerd met harde bedden

Locatie is perfect

Heel prettig hotel.

Heel prettig hotel. Goede locatie. Fijn personeel. Lekker ontbijt. Ik kom hier terug!

zeer aangenaam

ontbijt prima.

Slechte WIFI
    • Studio met Balkon

Slechte WIFI

Prima voor een weekendje weg!
    • Verrassing Kamer

Parkeerkosten, en geen balkon.

Lokatie

prima voor drie sterren. prijs kwaliteit uitstekend.
    • Verrassing Kamer

wij vonden nogal wat haren onder de badmat

het ontbijt was royaal en erg lekker.

Top, voor herhaling!

Douche was netjes, zeer zachte waterstraal

Aardige mensen, prima ontbijt

Douche

Personeel

Voortreffelijk
    • Verrassing Kamer

Alles was prima, niets op aan te merken.

Het hotel ziet er kleurrijk uit en heeft een fijne sfeer. Heerlijk ontbijt en er mocht een lunchpakket mee!

Goede prijs voor een overnachting met ontbijt.

Beetje druk en vol ingericht. Drie spiegels op de kamer.

Rustig

Weinig!

Weinig!

Prima prijs/kwaliteit verhouding, incl ontbijt zelfs

Prima prijs/kwaliteit verhouding, incl ontbijt zelfs

heerlijk verblijf met vriendelijke ontvangst.
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

toilet en douche waren apart.

Vriendelijk personeel, knusse kamer met aandacht voor details.

Makkelijk (betaald) parkeren
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed en Bubbelbad

Niet schoon. Ergelijk personeel. Telkens sleutel inleveren.

Makkelijk (betaald) parkeren

Ontbijt was goed
    • Verrassing Kamer

De eerste dag een wat rara geur op gangen bij de kamers maar de dag daarop was het weg.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Personeel erg vriendelijk.
    • Verrassing Kamer

Pand is verouderd en de hygiëne is niet erg goed.

Personeel erg vriendelijk. Ontbijt was heerlijk. Afstand zee is goed.

Gastvrijheid
    • Verrassing Kamer

Beetje te druk qua inrichting

Gastvrijheid

Zeer goed

Geen alles goed

Vlak bij strand top ontbijt

Prima kamers, leuk personeel en een mooie ligging

Gastvriendelijk personeel!

Gastvriendelijk personeel!

Het oubollige geeft een gemoedelijke sfeer6
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed en Bubbelbad

Was toe aan renovatie en we hadden mieren

Het persoonlijke vriendelijke personeel

Prima hotel voor één nachtje Zandvoort
    • Verrassing Kamer

Het rook er een beetje muf

Algehele sfeer was uniek

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Naast het strand met parkeerplaats voor de deur.

Kleine kamer

Naast het strand met parkeerplaats voor de deur.O

weekendje zandvoort
    • Verrassing Kamer

het was wel een beetje gehorig.

Het ontbijt was goed verzorgd

Prima hotel voor 2 nachtjes.

Afvoer douche en bad.

In centrum, dichtbij strand en parkeergelegenheid.