Beoordelingen over Hotel Kasteel Geulzicht 4-sterren

#6 van de 10 hotels in Berg en Terblijt

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Zeer gastvrij personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We zaten vast in de lift. Gelukkig hadden we een spelletje bij ons, en waren we binnen 10 minuten weer bevrijd.

Zeer gastvrij personeel. Prachtige plek. Mijn electrische auto heb ik opgeladen bij het Chateau aan de overkant van de rivier wat nog een leuke wandeling was ook !

We hebben het echt fantastisch naar ons zin gehad in Geulzicht, kon niet beter!!! Een dikke vette 10
    • Comfort Familiekamer - Bijgebouw

De deur van de badkamer klemde nogal. Daarnaast misten we een plank in de kledingkast, om je kleding op te leggen. De straal van de douche kop had van mij wat krachtiger gemogen. dit waren een paar kleine dingetjes.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en heeft er alles aan gdaan om het je naar de zin te maken, echt heel erg gastvrij, geweldig! De kamer was heel erg schoon, en mooi en vooral de badkamer was zo mooi en groot, fantastisch gewoon! het bad was ook mooi. En het kasteel zelf was echt prachtig!!! Vooral de ontbijtzaal was prachtig.

Toilet papier 1 laags is wel goed voor het milieu

Toilet papier was 1 laags 2 losse matrassen bleven niet tegen elkaar aan

Toilet papier 1 laags is wel goed voor het milieu Hele mooie locatie en heel mooi ingericht Grappige gastheer en als royaal overnacht

Geweldige inrichting van de kamer en de gemeenschappelijke...
    • Tweepersoonskamer Type D

Douche was soms koud en dan weer erg heet.

Geweldige inrichting van de kamer en de gemeenschappelijke ruimtes. Je logeert echt in het kasteel. Kamer 3 Arthur, is een zeer ruime kamer met een ruime badkamer met een Romeins bad.

Heel erg aangenaam en heel erg fijn!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was ietsie, ietsiepietsie vergane glorie! Maar de fijne ontvangst (supervriendelijke mensen), gastvrijheid en locatie zorgen dat dit een heel erg klein puntje in de marge is.

De locatie was waanzinnig!! Op het meest idyllische plekje van Limburg!!

Vorstelijk logeren
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Met 37 graden buiten en warm binnen,ondanks de blower, lagen er winterdekbedden op het overigens heerlijk slapende bed. Hiervan melding gedaan bij de beheerder.

De unieke locatie met prachtig uitzicht. Het grote terras met kantelen van onze kamer " Reinout" bood veel privacy. Ruime kamer met zitjes en buro . Blower aanwezig. De verduisterings-gordijnen waren prettig. Minibar en tv voor het bed. Ruime badkamer met ligbad. Het ontbijt was uitgebreid met verse broodjes. Vriendelijke mensen die je het echt naar de zin maken. We hebben een heerlijk verblijf gehad.

Mooie locatie maar zeer gedateerde kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn erg gedateerd. Oude meuk. Vloeren en deuren zijn helemaal scheef. Echt niet van deze tijd. Badkamer ook enorm gedateerd. Zeker geen luxe kamer. Wel schoon.

De locatie is prachtig en ontbijten op het terras is met prachtig uitzicht

Goede plek om bij te komen en lekker te wandelen in de omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De wc borstel was iets teveel in het oog springend.

De ambiance van een wat kleinschaliger aanpak beviel ons goed. De aankleding van het kasteel, de antieke historische spullen en het uitzicht van de kamer waren mooi. Erg genoten van het Romeinse bad en zeer goed boxspring bed. Kamer was schoon. Lekker rustig bijkomen als je de drukte even wilt ontsnappen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Geweldige locatie in een prachtig kasteeltje met authentieke...
    • Familiekamer met Terras

Geweldige locatie in een prachtig kasteeltje met authentieke sfeer. Ruime kamer met groot balkon/terras met kantelen. We konden buiten ontbijten met uitzicht. Zeer vriendelijke persoonlijke ontvangst door de gastheer en gastvrouw! Unieke ervaring die ik zeker kan aanraden :)

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prachtige locatie, vriendelijke eigenaren.
    • Tweepersoonskamer - Toren

Prachtige locatie, vriendelijke eigenaren. Wij verbleven in de torenkamer voor een nacht, deze is goed te bereiken voor mensen die goed ter been zijn (veel trappen). Het bed was comfortabel. Ontbijt prima in orde.

Hotel met persoonlijke ontvangst door de kasteelheer en...
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Hotel met persoonlijke ontvangst door de kasteelheer en sfeervolle kamers met uitzicht over de tuin en omgeving. Een authentieke omgeving en toch toegankelijk en informeel. Wij nkomen er graag nog een keer.

Lelijke bungalow ipv weekend in een kasteel
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Aftanse jaren 60 bungalow ipv hotelkamer in kasteel. Slecht geventileerd en niet schoon. Absoluut veel te duur voor wat je krijgt. Teleurstellend.

Het was wel rustig.

Een prettig verblijf op een prachtige locatie. Bungalow heeft onderhoud nodig.
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Bungalow was wat stoffig, rook wat muf en is duidelijk aan een onderhoudsbeurt toe.

Grote kamer, prima ontbijt, prachtige locatie, restaurantjes om de hoek, vriendelijk personeel.

Tegenvaller en mag zeker géén 4 sterren kwalificatie dragen.
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De kamer rook muf en vochtig. De badkamer was ronduit smerig, de bruine vlekken zaten op het de kastjes. de afstandsbediening van het bubbelbad was vies en overal zaten restanten van stickers waar de lijmresten niet van verwijderd waren.

Gastvrijheid TOP, ontbijt goed en kamer prima

Ontvangst, vanaf eerst moment wil gastheer Johan het ons naar ons zin maken! Fietsen konden binnen staan, parkeerplaats voor aanhanger... geen probleem. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Een nette kamer met een prima bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aanwijzingen op het terrein hoe en waar je je auto moet parkeren. Wij kwamen aan in het donker, er stonden geen andere auto's en we werden enigszins verblind door de lampen die het kasteeltje verlichtten. Lijnen op de grond of een duidelijk bord zou helpen!

Het ontbijt bood veel keuze en was goed verzorgd.

Als je hier zakelijk overnacht heb je meteen vakantie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is het enige wat 'up to date' zou moeten zijn. Rest vooral zo laten!

Romantisch kasteeltje, op een prachtig punt. Een beetje 'vergane glorie', maar daardoor heel erg leuk. De lift valt onder het technische erfgoed wat mij betreft :-) !

Prima locatie zo dicht bij Maastricht en Aachen. Maar ga vooral eens naar Meerssen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vooral het kasteel in zijn waarde laten. Knap de buitenkant op, of maak een paar zitplaatsjes.

Locatie was prima. Ontbijt meer dan goed. Goede gastheer en gastvrouw(en).

Het was een unieke en mooie ervaring. Je kijkt je ogen uit.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het bed was erg hard, kamer met uitzicht geboekt maar keken op een dijkje uit met afgezaagde bomen. (Kamer parcival type B) En het bad, de badkamer was erg glad waardoor het wat gevaarlijk was. Zeker als je had gedoucht was de hele vloer nat, de tegels waren glad.

De sfeer en gastvrijheid. Ook het kasteel en kamer waren prachtig!

Prima verblijf, en uitvalbasis voor het bezoek aan het prachtige Limburg.
    • Familiekamer met Terras

WIFI in het hotel was niet optimaal, dit was op het moment onder constructie.

Kamers zijn van goede afmeting voldoende ruim. Het ontbijt is basic maar van goede kwaliteit. Het personeel is correct en aardig ook voor kinderen.

Ontbijt was erg goed en het personeel was erg vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wifi was erg traag en er zaten veel lieveheersbeestjes in de kamer.

Ontbijt was erg goed en het personeel was erg vriendelijk. Locatie is daarnaast prachtig.

Puur ontspannen
    • Familiekamer met Terras

Geen lunch of diner, een bewuste keuze van de hotelier, maar gelukkig veel goede eetgelegenheden in de buurt.

De gastvrijheid, we voelden ons gelijk thuis. Persoonlijke ontvangst, een gezellig praatje, de gastvrijheid die je zoekt in een hotel maar helaas niet zo vaak vindt.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

prima verblijf op een prachtige locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Ik had bij het boeken beter moeten kijken om welke accommodatie het ging. Er waren kamers in het kasteel beschikbaar maar ik had de bungalow in de tuin geboekt. Volgende keer beter.

locatie is prachtig

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Liefelijk kasteeltje, zeer gastvrij!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hoogte van de douche, 1.90 past net aan (Kamer Walram) Oppassen met stalen balk die de glazenwand vasthoudt.

Goed verzorgd ontbijt, ruime keuze voor ieder wat wils. Super vriendelijk personeel, veel voorzieningen op de kamers zonder al te veel te bij te moeten betalen. Voor tips over dinner en bezienswaardigehden vraag aan het personeel, zij vertellen het graag. Een lief kasteeltje, niet veel kamers, kleinschalig van opzet, maar daardoor heel knus en warm. Schitterende omgeving, binnen 15 min van Valkenburg, (auto) Maastricht 30 min. Uitstekende uitvalsbasis voor een dagje Duitsland of Belgie.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Nostalgisch
    • Tweepersoonskamer - Toren

Op de site stond extra ruim 2 persoonsbed, deze was 1.50, dat is niet riant, en in en uit bed klimmen moest via de achterkant want aan de zijkant was geen plaats....

Prima verzorgd ontbijt

Top verblijf!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het persoonlijke contact met de eigenaar was erg leuk. De kamer was heel ruim en het authentieke karakter van het kasteel is heel bijzonder! Ontbijt was prima.

een aan te bevelen verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het was niet de eerste keer dat we er een prachtig verblijf hadden en zal ook niet de laatste keer zijn geweest. Supervriendelijke eigenaars die er alles aan doen om hun gasten te plezieren

Fijn verblijf in dit sprookjesachtig kasteeltje
    • Tweepersoonskamer Type D

Mijn 2 minpuntjes waren: Grote hoge ruimtes zijn lastiger schoon te houden , dus her en der in de kroonluchters en bij de gordijnen hingen spinnenwebben. De douche had niet zo veel kracht en bleef niet op een constante temperatuur.

Door aankomsten het donker, waarbij het kasteel mooi verlicht op de heuvel ligt, waan je je meteen in de sfeer van het romantische kasteeltje. De onvangst van de gastheer was zeer hartelijk en grappig. We voelen ons meteen erg welkom. Het hele gebouw is in passende sfeer gemeubileerd en aangekleed. De kamer Lancelot was heel ruim, met drie grote dubbele ramen met uitzicht op de Geulvallei. Mijn wens om een keer in een kasteeltje te slapen is absoluut waargemaakt met de overnachting hier.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Zalig en voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het weer ! Maar dat was dan ook het enige minpunt.

Heerlijk ontbijt met voor elk wat wils. Grote kamer met een goed bed en een nette badkamer. Zalig gevoel om eens in een echt kasteel te verblijven. Gezellige gemeenschappelijke ruimtes. Prachtig gelegen op wandelafstand, lees 30 minuten op een verharde weg, van Valkenburg. Enkele leuke restaurantjes in de buurt, ook gemakkelijk te voet bereikbaar.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Als je voor 138 per nacht een kamer in een kasteel boekt is het raar dat je in een uitgeleefd bungalow terecht komt. Daarbij werkte het bad niet eens.

We betaalden 138 euro voor een kamer in het kasteel. We kwamen terecht in een bungalow waarvan het bad niet werkte, en die er uitgeleefd uitzag. Het ontbijt bestond uit warme broodjes en een ei met wat beleg. Het fruit wat er lag was duidelijk over datum

Mooi kasteel, matige bedden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Wellnessbad

Gehorige kamers. Dun en matig matras en dekens Erg duur voor de geleverde “slaapkwaliteit”, je betaald vooral voor de locatie

Mooi kasteel in een mooie omgeving. Mooie kamer met heerlijk welnessbad.

Leuk om mee te maken. Maar niet nog eens.
    • Tweepersoonskamer - Toren

De kamers inclusief badkamer waren niet heel schoon tm vies (schimmel)

Ontbijt was goed en voldoende. De (toren) kamer was ruim met koffie en thee faciliteiten. Personeel heel vriendelijk.

Prijs/kwaliteit niet in orden
    • Tweepersoonskamer - Toren

Kamers en onderhoud vielen erg tegen. Het is ernstig toe aan een renovatie. €200 voor een wat aftandse kamer lijkt mij niet de bedoeling.

Natuurlijk erg apart om in een kasteel op een mooie heuvel te overnachten.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Fantastisch en we gaan zeker nog terug !!
    • Tweepersoonskamer - Toren

Fantastische locatie. Mooi oud kasteel zoals je een kasteel verwacht. Authentieke elementen mooi en goed behouden. Zoals plafonds, houtsnijwerk, schouwen. Fantastisch uitzicht. Zeer vriendelijke kasteelheer/-dame die je zeer gastvrij ontvangen en verwelkomen. De kasteelheer was graag bereid om voor ons 17e huwelijksjubileum wat extra zijn best te doen door rozen en champagne op de kamer te zetten. Super!!!!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

geweldig! voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De historische entourage in het kasteel We mochten onze racefietsen parkeren in een aparte zaal heel goed gelegen t.o.v. allerlei mooie fiets en wandelroutes

Genoten van de unieke sfeer.
    • Familiekamer met Terras

De douche, in de verder mooie badkamer, vonden we wat minder. Het is een stoomcabine die zijn beste jaren achter zich heeft.

De aankomst door de poort is werkelijk prachtig. Openbare ruimtes zijn in kasteelsfeer ingericht en de kamer (Gerlach) die we hadden was goed en ruim. De foto's van de site geven een mooi beeld van hoe het in het echt is. De lift is een beleving op zich!

Was een goed begin van de vakantie.
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

niets, nou ja kamer mocht wel iets lichter

ontbijt was zeer goed verzorgt, de kamer was ook goed. Goed geslapen was heerlijk rustig heb wel anders mee gemaakt.

Goed ontbijt.
    • Comfort Familiekamer - Bijgebouw

Wat gehorige appartementen Onhandige douche. Lage waterdruk Niet echt een warm welkom door gastheer.

Goed ontbijt. Goede bedden. Ruim appartement. Goede hygiëne.

Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is een oud kasteel en daarom is de vloer enigszins scheef. Maar geen reden om hier niet te verblijven hoor!

Romantische accommodatie. Mooie omgeving.

Als je de romantiek er van inziet is deze kasteel locatie een absolute aanrader.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Alles kan altijd beter maar wat ons betreft niet nodig.

heel bijzondere locatie. Zeker de moeite om te bezoeken. Omdat het een kasteel betreft moet je niet moeilijk doen over eventuele kleine gebrekkigheden. Maar zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt, top locatie, mooie omgeving en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het sanitair is gedateerd.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het sanitair is gedateerd. De badkamerunit past niet in het geheel en roept de vergelijking op met het materiaal dat in een vliegtuig voor de sanitaire voorzieningen wordt gebruikt.

Perfect kasteel midden in een bos.
    • Comfort Familiekamer - Bijgebouw

Mijn kleinzoon kreeg het slot van de wc niet meer open en de hotel eigenaar wist geen oplossing. Dank zij buurman en wat klauterpartijen opgelost. Maar dit had niet mogen gebeuren.

Gebouw is een prachtig kasteel met de juiste entourage en de sfeer. Prima ontbijt. Omgeven door een echt bos. Vlakbij prima restaurant, caverne. Zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Super verblijf gehad.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De gemoedelijke sfeer, het uitzicht, de locatie. Perfecte locatie om.tot rust te komen...heerlijk hotel. Zelden zo'n vriendelijke behulpzame eigenaar meegemaakt, goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Prima verblijf in een authentiek en romantisch hotel.
    • Tweepersoonskamer Type D

Enorm mooie en authentieke locatie in een idyllische omgeving. Het hotel kasteel is nagenoeg in de oorspronkelijke staat goed onderhouden. Erg sympathieke hoteleigenaar. Zeer ruime kamer van alle gemakken voorzien en een mooie Romeinse badkamer. Een heel leuke en romantische ervaring. Ontbijt was uitstekend en vanwege het mooie weer genuttigd op het bordes van het kasteel.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Enig minpunt: In de ochtend vroeg (6.
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Enig minpunt: In de ochtend vroeg (6.15 uur) wakker geworden doordat in een andere hotelkamer nogal wat lawaai werd gemaakt. Wij waren in de verwachting dat dat een vertrekkende gast was en dat het dus snel verdwenen zou zijn, echter na een uur was het lawaai nog niet verdwenen. De kamer was dus wel gehorig. Voor de rest geen klachten.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Een hemels weekend met rust op de eerste plaats.
    • Tweepersoonskamer Type D

Het was een droomweekendje met alles erop en eraan. Ik deed dit weekend als verrassing voor mijn vriendin en ze was overdonderd. Zowel door de locatie (prachtige wandelingen en vooral rust) als door de charme van het kasteel op zich! Het personeel is ongelooflijk attent en vriendelijk. Om opnieuw te doen!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Een"anders", aangenaam en nostalgisch verblijf, een pluspunt t.o.v. onpersoonlijkere nieuwe hotels
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel mooi en aangenaam kader. Ondanks de iets verouderde accomodatie , doch dat hoort bij de charme van zo'n "kasteel-hotel" , was alles wat nodig is om er een aangenaam verblijf te hebben aanwezig en in orde. Slaapcomfort voortreffelijk, de ideale matras. De zorg die de hoteliers er voor de gasten hebben is opmerkelijk. Ook de rustige ligging, midden het groen, en de goede ligging t.o.v. Valkenburg, Maastricht, Aaken etc. is een pluspunt. Genoten van het goede ontbijt op het zonnig terras. We komen er zeker terug en zullen anderen het zeker aanbevelen. Guido

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prachtige locatie met vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Met een prachtige tuin thuis. Was het achterstallig onderhoud van de tuin een tegenvaller. Terrassen erg vuil met veel onkruid daarbij alles dood in de planten bakken in plaats van groene vingers hebben ze luie vingers, erg jammer.

Ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

mooi uitzicht vanaf het ontbijtterras
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De kamer was in het verblijf ernaast. Wel erg ruim wat ook z'n voordelen heeft, maar niet zo sfeervol. Bed was voor mij lekker zacht maar voor mijn partner die zwaarder is weer iets te zacht.

mooi uitzicht vanaf het ontbijtterras

De accommodatie van het kasteel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

We waren gaan eten in een restaurant in de buurt geulse molen op aanraden vanher hotel. Hoofdgerecht viel tegen. Personeel heel vriendelijk

De accommodatie van het kasteel

Prachtige locatie om te overnachten!

Geen airco op de kamer dus erg warm als het buiten 25 graden is

Heerlijk bad, prachtige locatie met schitterend uitzicht. Buiten ontbijten mits mogelijk is een aanrader

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Limburgese gastvrijheid in een mooi gelegen kasteel
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Gastvrije ontvangst. Ruime kamer. Goed werkende wifi. Goed verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet. Geen diner mogelijkheden, maar Brasserie De Brakke Berg (op loopafstand) is ons erg goed bevallen voor het diner.

Er was een bad aanwezig, maar er was niet voldoende warm...
    • Comfort Familiekamer - Bijgebouw

Er was een bad aanwezig, maar er was niet voldoende warm water om in bad te gaan, nadat er een bodempje warm water in zat, was er alleen nog koud water over. Erg jammer

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Heerlijk ontspannend en relaxed.
    • Familiekamer met Terras

Knop van de stop van het bad zat los. Geen diner meer in het hotel, wel op loopafstand.

Kasteel was prachtig. Service uitstekend. Bedden sliepen heerlijk. Wifi zonder onderbrekingen. Ontbijt was uitgebreid genoeg, TOP.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

absoluut voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een extra lamp bij de oprit. In het donker is de bocht (naar rechts) naar boven moeilijk te zien als je van de benedenweg afkomt.

de ligging van het hotel is subliem. De ontvangst was allerhartelijkst.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

De locatie is geweldig, het comfort en gastheerschap zijn net zo gedateerd als het kasteel zelf

Qua persoonlijke interactie mag er wel een tandje bijgeschakeld worden. Bij binnenkomst werden we direct verzocht de volledige rekening te voldoen, de reden van ons bezoek werd ter kennisgeving aangenomen, en van het zogenaamde ‘wellness’ bad deden de helft van de functies het niet. Voor onze teleurstelling over dit laatste toonde men geen enkel excuus of begrip maar beloofde om er naar te kijken en ons later te informeren of het inderdaad een defect was of dat wij de werking niet hadden begrepen…… nooit meer iets van gehoord.

25 jaar geleden hebben we in Kasteel Geulzicht ons huwelijksfeest gegeven en nu keerden we terug met onze kinderen met aanhang om ons jubileum te vieren. Wat toentertijd nog romantisch en nostalgisch was is inmiddels gedateerd en sleets. Maar voor een kasteel locatie als deze, neem je dat voor lief ook al staat de prijs niet echt tot de kwaliteit. De locatie is top en de kamers ruim genoeg om er je eigen feestje te vieren. In de buurt genoeg mogelijkheden voor een diner of lunch. Kortom, een leuke plek om met een groep een of twee dagen door te brengen.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Dit kasteel geeft je een glimlach op je gezicht. Geweldige gastheer, bedankt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Wellnessbad

Als je gaat muggenziften, dan zijn er altijd mensen die wat vinden. Het is en blijft een kasteel, geen supermodern gebouw. Maar ik ga niet muggenziften, van moment van aankomst tot weggaan, geweldige experience. Nogmaals: Gastheer bedankt voor uw gastvrijheid.

Dit kasteel geeft je een glimlach op je gezicht. Ontzettend vriendelijke gastheer. Ontbijt goed geregeld, van alle gemakken voorzien. Omgeving ideaal om heerlijk te gaan wandelen. Wij komen zeker terug! p.s. vergeet niet met de lift te gaan ;-)

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Sfeervolle beleving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alhoewel begrijpelijk, is het jammer, dat er geen restaurant is.

Zeer gastvrije kasteelheer, prima ontbijt, fantastische ligging van het sfeervolle kasteeltje.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Prima kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Uitstraling van de kamer in het bijgebouw miste de allure die je misschien verwacht bij een kasteel. Deze was ruim maar niet zo gezellig ingericht.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel ruimte. Schone ruimtes.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Aanrader!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Super weekend gehad. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Ontbijt prima in orde. Kamer heel leuk en gezellig. Kortom we gaan weer terug en hebben al geboekt!

Uitstekend familie hotel

Ontzettend leuk en sfeervol familie hotel. Zeer vriendelijke ontvangst. Echt een kasteel waarbij je de oudheid proeft. Ruime, schone kamers met prima badkamer. Ontbijt was heerlijk. Ligt dichterbij Valkenburg dan Maastricht. Valkenburg is met ruim een half uur aan te lopen. Een taxi naar Maastricht kost rond de 25,00 euro. Rustige omgeving met genoeg restaurants nabij. Goed geslapen en zeker voor herhaling vatbaar.

Toplocatie, maar enkele minpuntjes
    • Tweepersoonskamer Type D

Kamers zijn aan een opknapbeurt toe. Geluidisolatie is wel een probleem. Ik als vaste slaper toch 3x wakker gekomen en mijn vriendin ook meerdere keren. Je hoort werkelijk alles van de kamers op het zelfde verdiep of de kamer boven je. Ik vond het zeker geen 215 euro voor een nacht waard, maar was toch een leuke ervaring.

Mooie kasteel, top locatie (vlak bij maastricht en valkenburg) en in een straal van 5min rond het kasteel 4 restaurantjes. Mooie natuur. Personeel is vriendelijk en kamers waren ruim. Ontbijtbuffet was ok, niet zo veel keuze maar lekker.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Een sprookjesachtig verblijf voor een weekendje Zuid-Limburg
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De gemoedelijke sfeer en de aandacht van het personeel. De grootte van de kamer was ook erg verrassend. Het was er netjes! Een fijn weekend gehad. We komen hier zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Niet erg gezellig, wel schoon en ruim.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Dineren is niet mogelijk, maar het 50 meter verderop gelegen restaurant is goed. Wel is de weg er naar toe erg donker en erg eng voor voetgangers door de voorbij razende auto's. De matrassen worden in december vervangen - gelukkig maar want dat is echt nodig. De kuil in de grond in de badkamer (een bad?) slaat nergens op: te smal en te hoekig om in te zitten. Het is niet meer dan een onhandige douche-kuil.

Ontvangst keurig en vriendelijk. Ontbijt goed, bejegening bij het ontbijt vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

We hebben een heerlijk weekend gehad in het hotel !
    • Tweepersoonskamer Type D

Wij hadden een kamer met een Romeins bad. In dit bad is het echter niet mogelijk om lekker te kunnen liggen. Tegen het trapje aan is dit niet comfortabel.

Het ontbijt was prima. De kamer was groot en erg netjes.

Ontbijt was lekker
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

hadden geboekt om in een kasteel te overnachten maar het werd uiteindelijk een bijgebouw,dus weg charme,had ík dit vooraf geweten was de boeking niet doorgegaan

Ontbijt was lekker

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Aardige en hartelijke ontvangst, prima ontbijt.
    • Comfort Familiekamer - Bijgebouw

We zaten helaas niet in het kasteel maar het bijgebouw. Het rook niet fris, beetje schimmelig. Televisie is echt aan vervanging toe of de ontvangst moet nagekeken worden. Jaren 70 sneeuwbeeld!

Aardige en hartelijke ontvangst, prima ontbijt. Het kasteel zelf is prachtig en fotogeniek. Veel ruimte in de kamer.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Heerlijk verblijf in een echt kasteel!
    • Tweepersoonskamer Type D

Niks. Het enige dat ik eventueel kan noemen is dat ik een heel andere voorstelling had van het in de vloer verzonken romeinse bad. Ik dacht dat het veel groter zou zijn, maar het is erg smal en oogt klein. Uiteindelijk was het echter wel gewoon heerlijk omdat je er heel diep in zit en met z'n tweetjes erg knus.

Prachtig kasteeltje! Gastvrij onthaal. Wij hadden een hele mooie en grote kamer met een romeins bad. Geweldig! Gratis parkeren en diverse eetgelegenheden op loopafstand (in het hotel zelf kun je niet dineren helaas). Zowel Maastricht als Valkenburg met de auto snel te bereiken.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Verblijf Kasteel Geulzicht
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De hygiëne van de kozijnen en de voegen van het bad. De kamer is niet echt gezellig; sfeerverlichting en woonaccessoires kunnen dit verbeteren. Ruime kamer met een minieme hoekkast....... Ruimte in overvloed voor een flinke kledingkast. In de zomer waarschijnlijk erg warm zonder airco.

Kamer 104 in het bijgebouw: Ruim Lekker stil Fijne bedden Incl. hal; ideaal wanneer de hond meekomt Het ontbijt is erg fijn inclusief uitzicht over het Geuldal. Het personeel en de bijzondere kasteellocatie zijn top.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Mooie omgeving en een bijzonder sfeer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Via booking.com een 2 daags arrangement geboekt. Wij moesten (helaas) wel genoegen nemen met het dienstbode kamertje.

De entourage om in een kasteel te overnachten was super. Het ontbijt was in orde, er was van alles voldoende.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Leuk ,gezellig hotel. heerlijk rustig gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden helaas een bad waarin we moesten douchen. Dat is op zich geen ramp, maar je had geen greep aan de muur om je aan vast te houden. Wel heel nodig temeer daar het bad omhoog liep op de plek waar je moest staan om te douchen. Ik (ouder iemand) vond dat heel vervelend.

Ontbijt was prima, kamer was ruim. omgeving erg stil

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Prachtig, vriendelijk, maar kwaliteit kan veel beter.
    • Tweepersoonskamer - Toren

Het bed in de Torenkamer is onder de maat (wel romantisch dat je vanzelf naar elkaar toe rolt omdat het bed zo doorligt), ook heel veel vliegen in de nok, en behoorlijk wat stof op de balken wat naar beneden komt bij het vliegen vangen. Duur in verhouding met de kwaliteit van de kamer met name. Dat kun je makkelijk oplossen zonder de charme van de Torenkamer aan te tasten.

Geweldige locatie, heel mooi kasteel, zeer vriendelijke eigenaar, goed ontbijt, mooie Torenkamer.

Prima verblijf met goede service.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Prima kamer met terras. En vriendelijk en behulpzame eigenaren.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

grandioos
    • Comfort Tweepersoonskamer - Bijgebouw

heerlijk ontbijt en een mooie kamer en heel netjes goede bediening met vriendelijke mensen

alles

alles