Beoordelingen over Hotel Kijkduin 3-sterren

Brouwerijweg 24, 4357 CE Domburg, Nederland

#14 van de 18 hotels in Domburg

Er viel niks tegen, was echt goed

Alles perfecte locatie, vriendelijk personeel, schone kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt. Alles in de buurt zee, stand, dorpje, bossen

Ik moest vanwege een sterfgeval 1 dag eerder vertrekken en moet toch het volle bedrag voor 4 dagen betalen. dat viel mij tegen

Een goed ontbijt met alles er op en aan

Ons verblijf was goed, overal dicht bij , heel veel restaurantje, en het strand in 5 min ben je er.

Het terras viel tegen , had netter gekund , de bloembakken hadden wat eerder gevult kunnen worden, dat zag er niet gezellig uit.

De kamers waren goed, het ontbijt was heerlijk

Ontbijt was prima, vriendelijkheid ook.

We vroegen bij hotel 'de kijkduin'een kamer met mooi uitzicht maar kregen uitzicht op een muur! Een gordijn om achter te douchen is passé.

Ontbijt was prima, vriendelijkheid ook. Fietsen oké.

Vriendelijke ontvangst, heerlijk bed en dekbed!

Douche was niet erg warm en met weinig druk. Lijkt erop dat druk afhangt van hoeveel mensen er tegelijk douchen en dat is niet meer van deze tijd. Ook temperatuur was lauw, kan echt niet meer.

Vriendelijke ontvangst, heerlijk bed en dekbed! Uitstekend ontbijtbuffet, van alles voorzien.

Hotel Kijkduin ...

We hadden de standaard-kamer geboekt. Deze was weliswaar schoon, maar gedateerd. Een kleine badkamer met douchgordijn. (Jammer, echt niet mijn ding)

Ontbijt was goed, niets gemist😊 Vriendelijk personeel. Alles netjes schoon. Op 10 minuten lopen van de kust en restaurants... dus heerlijk!

goed geweldig verblijf en vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

wij haddden een kamer naast de trap s`nachts geen laatst van gehad maar s`morgens vroeg hoor diverse mensem(hakken)lopen

het ontbijt is uitstekend vriendelijk personeel

We hebben het prima naar ons zim

Koffie en theefaciliteiten op de kamer vielen tegen. Er stond een nespresso op je kamer. Je moest 1 euro betalen voor een nespresso cup! Dat heb ik nog nooit meegemaakt in een hotel.

De kamers waren ruim, de bedden comfortabel. Mooie badkamer. Ontbijt was goed.

Sfeervol hotel maar wel prijzig
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Wel een nespressomachine op de kamer, maar cupjes moest je voor 1 euro per stuk kopen

Vriendelijke mensen, die uitstralen dat ze het fijn vinden om er te werken

Aangenaam en ontspannen

Niks om weer te geven

We waren voor een ontspannen weekend in Domburg. Het hotel is goed gelegen, centraal en rustig. Ontvangst was prima, kamer netjes en proper. Ontbijt was in buffetvorm met voor ieders wat wils. We hebben genoten, hier komen we graag terug

Een plezierig verblijf met vriendelijk personeel. Zeker een 8 voor het totaal

TV was zeker niet optimaal. Volgend seizoen zou e.e.a. worden gedigitaliseerd. Maar daar hadden wij nu niet zoveel aan. Verder werden zaken als een radio, een DVD-speler en strijkmogelijkheden niet op de kamer aangetroffen. Die bleken wel bij de receptie aanwezig maar moesten worden opgevraagd. De steile trap met zijn korte treetjes naar de 1e verdieping was niet echt prettig.

Zoals veel bezoekers al geschreven hebben was het ontbijt erg goed. Een prima badkamer, al hoeft een bad van ons niet zo. Wij kunnen volstaan met een douche. De kamer was schoon en de hygiëne was prima. En het bed lag ook nog goed

Heerlijk verblijf voor korte vakantie aan zee. Super adresje met honden.
    • Familiesuite

Ons is niks tegengevallen. Dit adresje onthouden we voor de toekomst.

Vriendelijke mensen aan de receptie. genoeg plek om te parkeren (gratis). Heerlijk ontbijt (je kan zelf je eitjes bakken). Op korte loopafstand naar centrum en strand. Wij hadden 2 honden bij ons en hadden een ruime kamer met aparte slaapkamer, klein keukentje en terrasje. Heel comfortabel. Bedden liggen prima. We hebben 2 heerlijke dagen gehad. Leuk adresje voor een volgende keer :)

We hebben een heerlijke tijd gehad

er was geen mogelijkheid tot dineren in het hotel zelf. Wel was er een de mogelijkheid om bij een bevriend hotel te dineren.

Ruime kamer. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. vriendelijk personeel.

Ons verblijf was super en we hadden geluk met het weer ook al was het eind september.

Het enige dat ik gemist heb is een croissant en/of boterkoekje. Al was het maar alleen op zondag :)

De locatie, alles was op wandelafstand. De zee, de stad, het bos, fietsknooppunten. We hadden een ruime kamer met alles erop en eraan, ook een balkon. Vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijtbuffet.

Lekker ontbijt.

De kamer.Het was de tweede keer dat we in dezelfde kamer logeerden (spijtig genoeg). Voor een zogenaamde tweepersoons luxekamer vonden we de kamer weinig comfortabel Bv. We moesten van uit ons bed TV. kijken.

Lekker ontbijt.

Super gastvrij!
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Ik had door de reacties wat meer van het ontbijt verwacht dat viel naar mijn idee een beetje tegen.

Prima hotel! Dichtbij het strand en het centrum. Erg vriendelijke eigenaar en prachtige kamer en badkamer.

Prettig,rustig en naar tevredenheid
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Geen tafeltje of kaptafel aanwezig.Wel een brede vensterbankplank, maar die werd voor een groot deel ingenomen door het Tv toestel

Vriendelijk personeel.Uitstekend ontbijt.rustig. Afstand tot centrum en strand beloopbaar

Heerlijk nachtje weg gehad in het mooie Domburg!
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Wij konden de auto niet kwijt op de parkeerplaats van de locatie. Wel werden wij vriendelijk geholpen door het personeel, zodat wij de auto aan de straat konden parkeren.

Goed ontbijt, aardig en persoonlijk personeel en een top locatie in hartje centrum van Domburg!

het viel mij er tegen dat er aangegeven staat koffie en...
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

het viel mij er tegen dat er aangegeven staat koffie en theefaciliteiten op de kamer , terwijl er wel een koffie apparaat staat maar koffiepads moet je zelf kopen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kon toch minstens 2 pads klaar leggen . Echt belachelijk voor deze prijs. De pads zij alleen te koop bij de receptie !!!!!

Fijn

Bij zeer warm weer, warme kamer als de terrasdeuren gesloten zijn.

Ruime kamer, goed ontbijt, netjes, vriendelijk onthaal. Automaat met dranken, chips en 5 soorten koffiepads voor espressotoestel op de kamer.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

hond was welkom, maar mocht bij aankomst niet mee in...

hond was welkom, maar mocht bij aankomst niet mee in restaurant, lastig als je hond niet alleen kan zijn, en vreemd als ze "wel" welkom zijn

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Fijn hotel ,vriendelijk met goede service

WiFi viel soms uit Was geen probleem maar was vervelend

Het ontbijt was extra lekker met heel veel verse producten Ik heb een diesel waar goed rekening werd gehouden

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

je voelt er je direct thuis.

Hadden kamer onderdak wel heel warm.geen airco. Zuinig met badprodukten.

je voelt er je direct thuis. Verzorgde kamers ruime badkamer. Verzorgd en zeer uitgebreid ontbijt. Gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

aangenaam verblijf

????

super ontbijt + buiten ontbijten. Reuze! Vriendelijke gastheer + na verblijf mogelijkheid om nog even kort onze bagage bij te houden, gezien we nog eens naar zee wilden en per fiets op doorreis waren. Mooie service!

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Het was een rustige ontspannen vakantie .

We hadden in oktober al in dit hotel gelogeerd . We hadden dan een ruime gezellige kamer gekregen ./ Nu hadden we geen gezellige kamer . Het was een dakkamer en daardoor was er tamelijk donker .

Het ontbijt was heerlijk. Het personeel was zeer vriendelijk . Een meisje die daar werkte heeft ons geholpen en was erg behulpzaam.

we hadden 4 heerlijke dagen!

Er viel niets tegen wat het hotel betreft, de buiten temperatuur had warmer kunnen zijn, ;-))

De rust in de directe omgeving was heerlijk. Dagelijks je auto kunnen laten staan alles wandelend kunnen doen. Strand op 10 minuten lopen vanaf hotel. We zouden hier opnieuw willen boeken zodra we weten wanneer we weer vrij hebben.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Dicht bij het centrum.
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Trappetje naar de bovenverdieping is erg steil. Leuningen zitten los. Mag wel eens wat aandacht aan besteed worden.

Dicht bij het centrum. Eenvoudige, maar goede accommodatie.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Een hotelletje waar je je thuis voelt.
    • Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De kamers zijn gehorig .. dit zou een eventueel nadeel kunnen zijn voor sommige gasten.

Topadresje in rustige buurt (op 2 minuten van de hoofdstraat en 5 min. van het strand) om uit te waaien in oer-nederlands en authentiek Domburg - hartelijke ontvangst door de behulpzame zaakvoerders - comfortabele kamers, bedden met stevige matras en moderne glazen douchekubus in dezelfde ruimte - koffiezetapparaat aanwezig (geen waterkoker voor thee echter) - aangenaam terras aan de kamer pluspunt bij mooi weer - zeer lekker en uitgebreid ontbijt met bio-eitjes van de plaatselijke boerderij en veel andere bio- en fairtradeprodukten, leuke decoratietoetsen. Kortom .. alles is aanwezig voor een fijn verblijf.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Weekendje Domburg

De badkamer is id kamer, enkel afgesloten dr glas, dus heel gehorig. Als je reist met een partner is er geen probleem, met een vriendin of zus ofzo , toch niet echt fijn om alles te horen..

Vriendelijke mensen, gevarieerd ontbijt, dichtbij strand (10 min) , goed bed.

werden meteen goed ontvangen

alles is perfect geregeld dus niets viel tegen

deze paar dagen waren voortreffelijk ontbijt was zeer goed personeel was goed .dit hotel is aan te raden

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Hotel Kijkduin is echt een aanrader!

Mooi en rustig gelegen hotel met erg vriendelijk personeel. Gratis parkeren en alles ligt op wandelafstand. Bovendien is het ontbijtbuffet echt super!!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima hotel, zeer vriendelijk personeel, schone ruime kamers.

de buitenkant van het hotel sprak ons niet bijzonder aan. De tegenstelling binnen/buiten was groot. Binnen verrassend leuk en fris aangekleed.

Kamer was verrassend ruim, met bad. Erg leuk ingericht, veel gebruik gemaakt van oud hout, top!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Heerlijk verblijf in een lekker fris gezellig familie hotel met een uitstekende ligging

Ik vond de kwaliteit van de bedden, de matrassen wat minder. Lagen niet super lekker.

De kamers waren lekker fris en schoon. Gezellig ingericht. Zeer vriendelijke ontvangst bij aankomst. Het ontbijt was prima, voldoende keus.

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Fijn hotel op loopafstand van Domburg. Aardige eigenaar, goed ontbijt. alleen de kamer die we hadden

de kamer die we hadden was wat verouderd, maar verder prima

Goed ontbijt, er was van alles, ruime keuze. Ook de eigenaar was heel vriendelijk, hij heeft goede informatie

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Relaxed.

Er stond een derde bed in onze kamer die wel veel plek in nam.

Uitgebreid ontbijt, leuk doe het zelf. Ruime kamer en badkamer, ideaal voor huisdier. Dicht bij centrum en strand!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Goede indeling op de kamer.

Ventilatiemogelijkheid op de kamer kan iets beter.

Goede indeling op de kamer. Bed gescheiden van zithoekje door wand. Heerlijk rustige nachten. Fijn dat er fietsen waren.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Geen opmerkingen...

Wij waren erg tevreden over het ontbijt, dankzij het goede weer konden we buiten eten. Er was voor 1 persoon glutenvrij brood voorzien en het was nog lekker ook. Wel even van tevoren meedelen.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

flop zeker geen herhaling

100€ per nacht voor een kamer ongeveer 12/m2 met een klein raam en een ontbijt waar geen koffiekoek of croissant aanwezig was geen vers fruitsap maar uit een automaat met poeder en water

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Vakantiegevoel!!!
    • Familiesuite

Slechte isolatie, bovenburen kon je horen praten, verschuiven van stoelen enz, zeer goed hoorbaar.

Terrasje aan de kamer, terras waar je buiten kon eten, vriendelijk personeel, gezellig ingerichte kamer,

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Leuk klein en heel schoon hotelletje. Jammer geen airco op de kamers.

Toen wij er waren, was het buiten zo'n 30 graden. Onze kamer was op het zuiden en de kamers hebben geen airco. De hitte was abnormaal op de kamer. De balkondeur kon wel open, maar daar was een trap die rechtstreeks in verbinding stond met straatje. De Parkeerplaats voor hotelgasten is te klein, deze was vol toen wij aankwamen.

Fijne kamer waar derde bed voor onze zoon werd bijgezet. Mooie badkamer, met mooie glazen deur. En frisse laminaat vloeren. Heel schoon. Lekker uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Dichtbij het gezellige dorp en strand.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Alles in acht genomen zijn we tevreden!

Krappe kamer, krakkemikkig sanitair, geen vervanging shampoo en dergelijke.

Heel aardig personeel, mooi ontbijt, goede wifi, tv, gave tuin, gezellige sfeer.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Gezellig hotel

We hadden een kamer met balkon gereserveerd, maar die waren bij aankomst al bezet 😞

De kamers en hotel hebben een leuke uitstraling. Uitgebreid en heerlijk ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

voor herhaling vatbaar

Verse sinaasappelsap bij ontbijt. Croissantje hoort er bij. Wel koelkastje maar geen glazen in kamer.

Lekker rustig buiten zitten in fijne tuinstoelen

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Eenvoudig maar goed hotelletje

Twee aparte matrassen op tweepersoonsbed is niet zo fijn... Ook had de gastheer achter de balie bij het uitchecken schijnbaar wat last van een ochtendhumeur...

Leuk ingerichte kamer

Eerlijk gezegd niets

Een zeer uitgebreid ontbijt. En zeer schone kamers, kunnen sommige hotels nog wat van leren. En ze zijn zeer gastvrij.

Gemoedelijkheid en dicht bij centrum en strand

Gemoedelijkheid en dicht bij centrum en strand

uiutstekend

een antislip tapijt voor de douche

alles Genius-voordelen wat is dat ?

Had meer verwacht voor die prijs

Het bed. Veel te duur om luxe kamer te zijn volgens mij zaten wij in standaard kamer maar toch voor luxe kamer geboekt

wij hebben genoten

eitjes moest je zelf bakken er was maar een vuurtje en een pannetje

de ligging is zeer goed kamer en ontbijt viel ook mee!

Helemaal top

Mooie grote kamer en een heerlijk uitgebreid ontbijt helemaal top

Ja een geweldig uitgebreid ontbijt

Ja een geweldig uitgebreid ontbijt Goede bedden, prachtige badkamer en vooral schoon!!

Mooie douche

Heel warm op de kamer

Mooie douche

Leuke accommodatie, prima kamer, goed ontbijt.

Leuke accommodatie, prima kamer, goed ontbijt. Vriendelijke eigenaar en medewerkers.

Een heerlijk verblijf gehad! Voor herhaling vatbaar!

Tv, erg klein en functioneerde niet goed

Ruime kamer, hondvriendelijk, heerlijk ontbijt! Goede informatie over alles!

Fijn verblijf

Kamers zijn gehorig

Het is heerlijk toeven zo vlak bij zee. Perfect ontbijtbuffet en vriendelijke eigenaren en personeel.

Fijn verblijf, gastvrij en gezellig.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Kamer iets gedateerd maar wel van alle gemakken voorzien. En een heerlijk bed!

Fijne knusse locatie in het heerlijke Domburg.

Alles was goed

Alles was goed

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Heerlijk!

Het koffiezet apparaat.

Ruime kamer met balkon.

Heerlijk om in Domburg te zijn in hotel Kojkdu

Misschien een andere matras in kamer 9

Je kan er alleen ontbijten en dat is heel goef!!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima kamer goed ontbijt
    • Standaard Eenpersoonskamer

Prima kamer goed ontbijt

oké

ventilatie bakkamer

ontbijt uitstekend

Prima. Heerlijk dicht bij het strand.

Ontbijt was compleet en de ontbijtruimte was erg gezellig en een mooie lichte ruimte. De kamer was wel erg klein. Maar alles was er.

voor herhaling vatbaar.

misschien was een kleine attentie voor Valentijn wel leuk geweest.

een gezellige kamer, goed ontbijt.

Heerlijk ontbijt en gastvrije eigenaars.

Heerlijk ontbijt en gastvrije eigenaars.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Fijn. Afstand strand prima. Goede restaurants in Domburg.

kamer was goed en ruim.

• Familiekamer (3 Volwassenen)

Badkamer sober, niet alles was schoon, slechte bedden.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

voor een kort verblijf was het goed te doen

kamer kleiner en benauwder dan aangegeven

ontbijt goed

Heerlijk!

Misschien een grotere kamer verwacht. Maar verder was het prima.

Ontbijt was heerlijk en de accomodatie zag er gewoon vrolijk en zonnig uit.

Een gemoedelijk familiehotel

Men reageerd niet op de vragen die je via Whatsapp stelt

Een gemoedelijk familiehotel

Top accomodatie

Kamer en ontbjit waren super ontbijt lekker en kamer super schoon

Geen opmerkingen Kleintje Croissants mogen wel elke dag

Ontbijt was perfect Met veel zorg samengesteld zelfs de kopjes en borden

Heel relaxt

Parker een bij t hotel

Ontbijt prima . Personeel behulpzaam

Mooi hotel in een leuk vakantiedorp.

Afzuiging toilet

De kamer