Beoordelingen over hotel le bonheur 2-sterren

wilhelminastraat 73, 6245 AV Eijsden, Nederland

#9 van de 10 hotels in Eijsden

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Mensen waren heel vriendelijk en behulpzaam, alles was...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mensen waren heel vriendelijk en behulpzaam, alles was netjes schoon, bedden waren heerlijk, ligging is perfect. Weg oversteken en je staat op het station.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Fijn hotel, fijne mensen, geweldige omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk viel er niets tegen.

De kamer was prima, het ontbijt was goed. De eigenaar was heel aardig en Eijsden is gewoon een supermooie plaats. We hebben er gefietst, gegeten en gewandeld. Zoals altijd in Eijsden was het super! We komen er heel graag.

Zeer comfortabel
    • Budget Eenpersoonskamer

Door een fout in de administratie werd ik niet verwacht waardoor ik voor een dichte deur stond

Ik had een budgetkamer gereserveerd en heb, zonder bijbetaling, een ruime kamer met een tweepersoonsbed gekregen

Heerlijke bedden
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet beviel is een groot woord. Geheel is wat gedateerd. Er mag wat aandacht worden besteed aan bepaalde afwerk punten zoals bv bevestiging van een en ander in badkamer, wat afkitwerk en in de kamer misschien wat meer stopcontacten. Dit is allemaal terug te vinden in de kwaliteit /prijs verhouding, dat is een keus en die verhouding is zeer zeker prima te noemen.

Heerlijke bedden Lekkere douche Kamer lekker ruim Enorm vriendelijke en gastvrije gastheer met goede tips :-)

Prijs en kwaliteit verhouding is goed.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat het café voor 22 uur dicht was en dat weinig televisie zenders beschikbaar waren.

Prijs en kwaliteit verhouding is goed. Voor dit bedrag krijg je een nette en hele ruime kamer. De afstand tussen snelweg, hotel en de restautantjes aan de maas is goed af te lopen. Alle standaard was alles aanwezig wat je nodig hebt, waterkoker, koffie en koelkastje.

Leuk knus hotel
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat een hoeslaken kapot was. Tijdens het opmaken zou het fijn zijn als daar op gelet kon worden. Tevens vond ik nog haren in het douche..

Het uitzicht en de omgeving. De mooie schilderijtjes aan de muur in het ontbijtzaal. Vriendelijk personeel. Knus ingericht

Gewoon een prettig verblijf.

Niets, het was prima.

De sfeer van het hotel, een karakteristiek pand, de naam Le Bonheur, ik vond het allemaal even leuk. Maar ik geloof wel dat ik een van de fijnste kamers had. Ruim, licht, met grote dakramen.

Pinksteren
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kwamen in 1e instatie op een 1 pers kamer met zn 2en. Er werd een opkapbed bijgezet.

Werd wel meteen aangeboden om voor de 2e nacht een extra 1 persoons kamer te krijgen,prima service dus!

Heerlijk weekend gehad, mede door de mooie omgeving en het geluk van mooi weer.

Televisie ontvangst is slecht, maar we komen natuurlijk niet voor de televisie. Penetrante geur van bepaald schoonmaakmiddel op de gang.

Ontbijt was prima. Kamers simpel maar voldoen. Badkamer ook prima.

Heerlijk hotel voor een weekend ontspannen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is een mooi oud gebouw en daar hoort wat gekraak van vloeren bij. Voor ons zeker niet storend.

Heerlijk nostalgisch hotel. Zeer vriendelijk ontvangen. Ruime kamer met prima bed en goed, uitgebreid ontbijt. Voldoende parkeergelegenheid, makkelijk te vinden en dichtbij het NS station Eijsden. Kamer aan de straat was toch zeer rustig.

Geen gebruik van gemaakt, maar volgens mij zal dat best goed...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kussen van mijn man had de reuk alsof er een hond op had geslapen, en de afvoer in de douche stonk. Dat waren de minpunten, verder was de eigenaar heel vriendelijk en gastvrij. Het hotel vond ik ook mooi en leuk alles wel van vroeger maar het deed warm aan voelen, houden we wel van.Ik zal zeker de volgende keer toch rekening houden of er honden mogen logeren, ik ben gek op beesten maar niet in mijn slaapkamer.😟👎 Verder was de omgeving geweldig dus komen er zeker vaker terug.

Geen gebruik van gemaakt, maar volgens mij zal dat best goed zijn geweest.

Leuke gastheer en gastvrouw.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Leuke gastheer en gastvrouw. Heel vriendelijke, behulpzame mensen. Runnen het hotel geheel zelf. Eijsden is een paradijsje in Limburg. Rust, schoon en vooral mooi. Pittoresk.

Sfeervol hotel dichtbij het station en op loopafstand van het marktplein en de Maas.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koude douchekraan zat tijdelijk vast maar later werkte alles weer naar behoren.

Het ontbijt in de gezellig ingerichte eetkamer met twee gebakken eitjes, heerlijke koffie, bruin brood en Griekse yoghurt. Het drinken van een pilsje aan de bar bij aankomst en de volgende dag een Valle Dieu abdijbier aan de voorkant buiten op het terras met naar links uitzicht op het station.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

perfecte uitvalsbasis voor een dagje fietsen in de buurt
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig stopcontacten in de kamer

Heel vriendelijk onthaal. Wij gingen fietsen en mochten 's avonds zelfs nog douchen op de kamer. Zalig om fris te kunnen vertrekken! Fietsen mochten binnen gezet worden. Ontbijt was wel in orde. Yoghurt, lekker bruin brood, pistoleetjes, thee, koffie, fruitsap, ontbijtgranen...

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Een echt hotel met het gevoel van de goede oude tijd zonder...
    • Budget Eenpersoonskamer

Een echt hotel met het gevoel van de goede oude tijd zonder daarbij echter aan comfort in te boeten. Persoonlijke sfeer, met een cafe/restaurant. De vriendelijke eigenaresse (3e generatie) kent de omgeving goed. Prima ontbijt met o.a eieren naar wens. Een ideale locatie op een paar minuten lopen van het station (ik heb geen last van treinen gehad), wat handig is om hoge parkeer kosten in Maastricht of Luik te vermijden.

erg prettige en rustige plek, dichtbij de stad Maastricht.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de frequentie van het openbaar vervoer viel ons wat tegen. tip: handdoekenrekje plaatsen om ze goed uit te kunnen hangen.

het ontbijt was prima in een prettige ruimte. De eigenaar erg aardig.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden de budgetkamer geboekt, Is erg gedateerd en kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Het ontbijt,alhoewel €10,- pp wel aan de hoge kant is t.o.v het gebodene

Bijzondere ontmoeting! Heerlijk biertje aan de bar gedronken!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een bijzonder verblijf! De eigenaars deelden met ons dezelfde passie, wat meteen een band schepte. Wij deden samen mee aan dezelfde hardloopwedstrijd!

Viel tegen en ik zal dat hotel niet meer boeken.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Budgetkamer 1e étage: Paneel van douchescherm hing er half uit en lampje boven wastafel was kapot. Hierover werd bij aankomst niets gezegd. Dikke laag stof in de radiatoren van de verwarming wat ontzettend onhygiënisch is en erg gaat stinken als de radiator wordt aangezet. Papieren (zakdoekjes?) van vorige bezoekers lagen nog onder het bed. Kamerdeur was moeilijk af te sluiten met sleutel. Ik kreeg de indruk dat de eigenaren ermee willen stoppen en niet meer willen investeren en repareren. Ze vroegen ook niet bij uitchecken of het bevallen was.

Uitstraling van het hotel: voorgevel en terras ervoor erg gezellig evenals de vertrekken op de begane grond (oude notariswoning, veel hout). Budgetkamer 1e étage: wand achter het bed was mooi/leuk (met frisse kleuren) gedaan.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Nostalgisch met gaskachels beneden uit grootmoeders tijd .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets, hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader als je Maastricht wil bezoeken: het kleine station is vlakbij!

Het ontbijt was hartstikke goed, zeer uitgebreid. De sfeer van een gezellig " bruin cafe", gastvrije en vriendelijke ontvangst.

Naar behoren, en een goede prijs-kwaliteitverhouding.
    • Budget Eenpersoonskamer

Door de trappen niet geschikt voor mensen met lichamelijke problemen. De kamer was gehorig, de gesprekken in andere kamers op de etage waren bijna letterlijk te volgen.

De kamer was adequaat, het bed prima en het ontbijtbuffet uitgebreid en lekker.

Teleurstellende ontvangst, goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Men had niet op ons gerekend, terwijl de boeking op 17 augustus was bevestigd. Dus deur opslot en geen kamer klaar. Was snel voor elkaar gemaakt!

Het ontbijt was voldoende,weinig warme producten.

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor het geld (budget kamer) een prima accommodatie, goed schoon en heerlijke bedden. Het ontbijtbuffet was ruim voldoende. De eigenaar was erg vriendelijk en behulpzaam

Fijne gemoedelijke sfeer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

....een raam dat maar open kon na een zeer warme dag. Ventilator hielp daar wel iets bij maar niet voldoende.

De prettige sfeer, de mooie natuur om Eijsden heen, de leuke restaurantjes in Eijsden, het gezellige terras waar altijd wel aanspraak was, het goed verzorgde ontbijt en zeer gastvrije eigenaar

fantastisch, leuke vriendelijke mensen.prachtige omgeving.goede verbinding overal naar toe

de vloer kraakte erg.weinig opberg ruimte voor 2 personen

alles wat we nodig hadden om te overnachten was er.,maar we vonden de kamer voor 2 personen te klein.voor 1 persoon was de ruimte genoeg

Erg aangenaam en gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima hotel met vriendelijk personeel. Kamer was een prima 2 persoons kamer met fijn bed. De prijs van een kamer is zeker niet te veel. Het personeel vroeg ons smorgens na een bruiloft weer terug naar onze auto gereden. Gewoon een gezellig goed hotel

Prima kamer voor deze prijs!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kwamen een haarbal tegen in de vensterbank. Niet zo'n groot probleem, eerder beetje slordig.

Prima kamer voor deze prijs! Locatie was voor ons ook gunstig aangezien we een bruiloft in Gronsveld hadden. Vriendelijk ogende meneer die ons ontving bij aankomst.

Gemutlich
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heeeeeel goed nadenken eigenlijk geen minpunten netjes schoon en vriendelijke medewerkers maken Le Bonheur een fijn verblijf! Het kan altijd luxer maar voor deze prijs helemaal top!!

De gezelligheid met de eigenaar en de mensen in het hotel was mooie klik De omgeving Eijsden ja geweldig echt een aanrader!!

Het was zeer aangenaam

Wij hadden een budget kamer en daar was het nog gehoorig. Verder was alles gewoon goed.

Het ontbijt was dik in orde. Voldoende keus. De meneer van het ontbijt kookt en of bakt desgewenst een eitje. Het personeel is super vriendelijk. Wij hadden een bruiloft en wilde ons van te voren daar omkleden. We konden eerder van de kamers gebruik maken. Helemaal top!

De hartelijkheid van de eigenaar, gecombineerd met een...

De hartelijkheid van de eigenaar, gecombineerd met een lekker biertje in de avond en een lekker ontbijt in de ochtend maakte het tot een leuk verblijf.

Nogmaals, toppie, voor herhaling vatbaar.
    • Budget Eenpersoonskamer

Zeker als je alleen gaat is het een prima hotel, vriendelijke gastheer, hij bracht me zelfs met de auto naar het beginpunt van een wandeling, toppie.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

nvt

Een uitgebreid ontbijt, niets ontbrak. De eigenaar was zeer attent en vriendelijk. De locatie was prima afgestemd voor ons doel. De luxe slaapkamer met badkamer was prima naar ons zin

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Nachtje La Bonheur in combinatie optreden Andre Rieu

De hygiëne mag beter, is lastiger omdat het een oud gebouw is maar met copd best wel lastig. Ook de trappen op is heftig maar ach dat doe ik eenmaal om te gaan slapen verder mijn partner laten lopen 😃

De eigenaar en zijn familieleden erg vriendelijk, gezellig met een fijne dosis humor!! Natuurlijk mag ik ook het heerlijke ontbijt niet vergeten de benoemen!

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

De bedden lagen goed, alleen mijn bed kraakte wel.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onder het bed was het stoffig en in het nachtkastje lagen nog snoeppapiertjes.

De bedden lagen goed, alleen mijn bed kraakte wel. De badkamer vond ik erg fijn en de trein is nog geen minuut op loopafstand. Omgeving is erg mooi en je kan een mooi rondje maken bij het kasteel.

Prima hotel om onderweg te overnachten of voor een korte vakantie.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk was alles prima. Alleen als je niet goed ter been bent, is het trappenlopen een bezwaar.

Prima ontbijt, ruime badkamer met alles aanweIg, zelfs föhn, vriendelijke eigenaar, Dichtbij de Maas, leuke restaurantjes en kasteel Eijsden. Allen 1 bed kraakte vreselijk, maar was bekend en komt een nieuw bed.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Gezellig,warm,aangenaam verblijf met prima privéparking
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij waren met alles heel tevreden! Sommige klanten beoordelen dit hotel als gedateerd en verouderd maar dat is nu net het fijne eraan! Al die afgeborstelde toestanden in modernere hotels hebben geen ziel. Dat voel je hier wél!

Gemoedelijk ouderwets gezellig hotelletje met bruine kroeg en oergezellige ontbijtruimte. Prima parkeerplek voor wagen met fietsrek. Maaskant met gezellige eet-en drinkgelegenheden op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Aardige eigenaren, leuk terras, ontspannen sfeer, en...

Weet niets, misschien is het interieur wat gedateerd maar dat gaf ook charme aan dit familiehotel.

Aardige eigenaren, leuk terras, ontspannen sfeer, en relatief goedkoop! Leuke omgeving, meerdere restaurants en terrassen.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

1 overnachting op weg naar het zuiden
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel was outdated. nodig aan een opknapbeurt toe. Zeer veel lawaai vooral kamers aan de straatkant. Cafégangers tot 22:30 te horen op straat. Auto kon niet op het parkeerterrein van hotel (eigenlijk een B&B) worden geparkeerd, toegaan werd in beslag genomen door feestgangers. Moest iets verderop parkeren, waar een bouwstellage stond. Geen idee of daar in de ochtend al gewerkt zou gaan worden. M.a.w. geprobeerd, komen er niet meer terug.

Het ontbijt was OK.

Goed hotel voor een schappelijke prijs
    • Budget Eenpersoonskamer

Het ontbijt was heel goed, zeker voor de prijs. het personeel, eigenaar en vrouw, zijn bijzonder vriendelijk. Prachtig oud karakteristiek pand met een mooi bruin café op de begane grond en een mooi terras aan de weg.

Als we daar in de buurt moeten zijn, boeken we weer Le Bonheur
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, we kenden dit adres al.

Een gezellig hotel, enigszins Franse sfeer. Vooral niet zo standaard als het gemiddelde viersterren hotel. Veel gezelliger!

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Voor herhaling vatbaar.

Min puntje was dat er in de gang een rioollucht aanwezig was, kwestie van een loodgieter neem ik aan.

Bed en hygiene prima, vriendelijke eigenaar, goed, voedzaam ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Onverwacht idyllisch in Eijsden

Mooi terras, kroeg en zeer sfeervolle ontbijtkamer. Lekker rustig, kamer met balkon en ondergaande zon en ook nog een goede douche. Aardig personeel en dat alles voor een vriendenprijs. Dicht bij de Horeca aan de Maas en centrum. Zachtjes getingel van de overweg in de verte. Fietsen stallen was ook mogelijk.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Fijne vooral ruime kamer.
    • Budget Eenpersoonskamer

Fijne vooral ruime kamer. Goed verzorgd. Je wordt vriendelijk en behulpzaam geholpen. En geen lawaai in de avond en nacht. Een aanrader, als je niet in Maastricht wilt overnachten, en toch maar 8 minuten van Maastricht,

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

leuk gemoedelijk hotel
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aardige eigenaar. Klein gezellig hotel. Goed ontvangst en behulpzaam. Heel gemoedelijk. Vlakbij treinstation.Valkenburg en Maastricht makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.

Ik had met ontbijt geboekt en volgens hun niet dus moest ik...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had met ontbijt geboekt en volgens hun niet dus moest ik dat als nog betalen ik vindt het ontbijt daar erg duur wij zijn niet z'n grote eters in de ochtend

• Beoordeeld op: 5 december 2016

eenvoudig en gastvrij in mooi Limburg
    • Budget Eenpersoonskamer

de trein naar Maastricht kwam een half uur later dan ik verwacht had op deze koude zondagmorgen, wat mij overigens de gelegenheid gaf om de Voer te zien, wat een positieve ervaring was

zeer gastvrije ontvangst rustige kamer verzorgd ontbijt alles eenvoudig en niet duur honderd meter van het station en op loopafstand van de Maas daar, met uitzicht op de maas, heerlijk gegeten

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Voldoet prima aan alle wesnsen werd voldaan. Prima overnachting.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niets. Oh ja 's avonds was het cafegedeelte gesloten.

Prima ontbeten. Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam dikke 10. Oud gebouw maar dat maakte het nou juist gezellig. De kamer was aan de kleine kant maar voldoet prima aan onze behoefte

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Prettig verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is een oud pand, waardoor het erg gehorig is.

Leuk hotel, en mooie, grote kamer. Het ontbijt was prima verzorgd en broodjes werden constant bijgevuld. Het eitje werd op bestelling gekookt, en allemaal lekker vers.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Om te slapen en te ontbijten goed te doen, goeie parkeerplaats.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiene, vooral de badkamer mag wel schoner. Alles een beetje smoezelig . Mensen aardig, helaas een dag geen schoonmaak/ schone handdoeken gehad.

De ligging en niet het massale van een groot hotel. Lekker rustig en dicht bij het station. Vriendelijke mensen. Vers afgebakken broodjes en op verzoek wordt er een eitje gekookt of gebakkken.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

zeker voor herhaling vatbaar als we in de buurt werken
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

super eenvoudig maar ruim voldoende bed was ook super perfect geslapen Douche eenvoudig maar een straal waar je u tegen zegt was na een dag werken gewoon even lekker ontspannen

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prima voor een weekend of, bij ons, op doorreis naar Luxemburg.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren heerlijk ondanks het feit dat wij een budget kamer hadden. Het ontbijt was ook lekker. Bovendien een sfeervol hotel, niet zo gelikt als een keten-hotel.. Eijsden is een leuk plaatsje, met ook een aantal leuke restaurants.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Goed genoeg voor één overnachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer (veel IKEA) krap en zeer gehorig. Schoonmaak en onderhoud liet te wensen over (kraan van wastafel zat los, douchecabine ging er net mee door, stoffig serviesgoed). Simpel ontbijt, wel ruime keus behalve in hartig broodbeleg. Maar wat kun je verwachten voor € 9,50?

Vriendelijke man (verder niemand gezien). Bed was prima, net zo als het eitje bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

De vriendelijkheid en de service

De vriendelijkheid en de service

Gehele entourage, ligging, zeer vriendelijke bediening door...
    • Budget Eenpersoonskamer

Gehele entourage, ligging, zeer vriendelijke bediening door de eigenaren

Wc papier te weinig

Goede bedden

Heerlijk leuk en gezellige sfeer.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lekker ontspannen goede gastheer. mooie omgeving en prima uitvallocatie voor wie naar Belgie en of Duitsland wil.

Ik heb genoten
    • Budget Eenpersoonskamer

De gebouw is oud en daarmee gehorig. Ik hoorde andere gasten de trappen op en af lopen.

De sfeer en personeel dat aan mijn wensen wil voldoen.

Vriendelijk personeel, mooie ligging

Vriendelijk personeel, mooie ligging

gezellig prima ontbijt aardige mensen altijd goed

gezellig prima ontbijt aardige mensen altijd goed

Mooie locatie vlakbij station.

Eenvoudig en sober.

Mooie locatie vlakbij station. Ruime kamer. prettige ontvangst.

Plezierig verblijf, precies zoals verwacht

De sfeer van het hotel

6,0
    matig

kwaliteit

de locarie

Gezellig hotel,bed goeden vooral de Chef en zijn vrouw die...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gezellig hotel,bed goeden vooral de Chef en zijn vrouw die het hotel leiden zeer goed en vriendelijk ,behulpzaam........ Volgend jaar weer

Geen aanmerkingen

Heerlijk ontbijt

Geslaagd.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontvangst, ontbijt en bed.

het gastvrij ontvangst de ontspannen sfeer eten was prima
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het gastvrij ontvangst de ontspannen sfeer eten was prima ruime kamer

Prettig

Ontbijt eenvoudig

Flinke kamer en laag maar goed bed

het hotel was met het de cafe en buiten zitten zeer gezellig.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt kon beter. maar was naar prijs goed.

kamer prima en de rest van de kamer ook allen jammer van de trappen.

Gewoon een prettig verblijf.

Er viel niets tegen.....

De sfeer in het hotel beviel me het meest.

Gastvrij ontvangst, goede service, prima (eenpersoons)...
    • Budget Eenpersoonskamer

Gastvrij ontvangst, goede service, prima (eenpersoons) kamer en goed ontbijt.

super gezellig en heerlijk relaxt
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

super gezellig no nonses hotel, zeer aardige mensen, super hotel kamer en onbijt was heerlijk, wij vonden het geweldig

Fijn verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was een beetje stoffig😉

Fijne ontvangst, heel gastvrij. Heerlijk ontbijt. Prima kamer voor dit bedrag

Vriendelijk personeel.
    • Budget Eenpersoonskamer

Vriendelijk personeel. Grote kamer.

jammer van het slecht of niet poetsen.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne slecht. Superslecht of niet gepoetst. Badkamer, wc etc. vies.

Ontbijt prima. Vriendelijke uitbater.

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontspannen sfeer en het leuke contact met de eigenaar