Beoordelingen over Hotelletje de Veerman 2-sterren

Dorpsstraat 173, 8899 AG Oost-Vlieland, Nederland

#3 van de 18 hotels in Oost-Vlieland

9,7

Zou niet weten wat beter had gekund ,dit is voor ieder persoonlijk.

Het is aan te bevelen om naar hotelletje veerman te gaan,goed ontbijt ,nette schone ruime kamer,vriendelijk personeel,ligging prima,heerlijk rustig.

ontspannend

niets aan op te merken

De locatie, medewerkers en de rust beviel ons het meest. De afhandeling van de betaling schepte verwarring daar wij van mening waren dat de boeking van de reservering door booking zou worden geint en niet door het hotel. Verder hebben we genoten van onze korte vakantie

Zou zo weer terug willen!

Niks viel tegen!!

De kamers waren super!!Netjes en een prachtig uitzicht! Het ontbijt was geweldig met veel keuzes! De ligging is helemaal prima,en geen lawaai oid!

Gereserveerde kamer was niet vrij, werden gedropt in 1 persoons kamer, en moesten voor inchecken eerst al 2,5 uur wachten omdat de receptioniste niet aanwezig was.

Lekker vitamine Vlie opgedaan!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het ontbijt was perfect, goed en meer dan voldoende. Er werden zelfs broodzakjes aangeboden om een lunch pakketje te maken. De kamer en badkamer waren prima. Keurig en schoon, en modern. Bedden liggen lekker. Het balkon was niet groot, maar met twee personen net te zitten. Maar wat een heerlijk uitzicht over het Wad. Daar krijg je niet snel genoeg van. Tel daar bij op geweldig weer en vriendelijke medewerkers op het fijnste Waddeneiland.. wat wil je nog meer !

Ook vanwege het mooie weer, hebben wij genoten van het hotelletje en Vlieland.
    • Studio

De studio was aan de overkant, comfort prima, echter de verbinding met het hotelletje was er niet.

Gastvrijheid! Ontbijt was boven verwachting, je mocht zelfs de overgebleven broodjes besmeren en in een zakje meenemen voor de lunch onderweg.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Top verblijf!

Ik kan niets bedenken wat niet positief was! Wij hadden dit uitje cadeau gekregen van onze jongste zoon, die hier zelf ook al geweest was. Wij werden verrast met een kamer met balkon en uitzicht op zee en op de vuurtoren. Gezellige, gemoedelijke, huiselijke sfeer.

Vriendelijke mensen en het geweldige uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Vriendelijke mensen en het geweldige uitzicht. Daarnaast was t heel klantvriendelijk dat we nog even een wijntje konden halen om in t zonnetje op t balkon te drinken😉

rustgevende dagen in een relaxte sfeer.

niets.

erg vriendelijke mensen en gastvrij ook dat de deur gewoon open bleef gaf een relaxed gevoel wat bij het eiland hoort. goed verzorgd ontbijt en grappig dat je mee mocht nemen wat er over bleef .

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Een prima verzorgd hotelletje waar het vriendelijke personeel er voor zorgt dat je je helemaal thuis
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het prachtige uitzicht vanaf balkon naar de Waddenzee, en het prima ontbijt waarvan de overgebleven broodjes als lunch mochten worden meegenomen (zakjes bijgeleverd).

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Heerlijk en ontspannen met prachtig uitzicht op de Waddenzee!

Zou het niet weten!heer

De gastvrijheid was groot. Vriendelijke en persoonlijke benadering. Ontbijt was goed verzorgd. Pluspunt was dat overgebleven broodjes meegenomen mocht worden. Er wordt dus niets weggegooid!

Heerlijk!!!

Onze kamer was erg gehorig, maar we lagen ook naast de receptie

Het hotel ligt op de perfecte plek, eind van de dorpsstraat. Vanuit onze nette kamer liepen we, via de grote tuin, de dijk op. Het hotel wordt beheerd door erg aardige mensen en over alles is nagedacht, je kan zelfs sávonds drinken uit de koelkast pakken. Het ontbijt heeft alles overtroffen. We kregen de keus hoe we ons ei wilden, kregen vers fruit, heerlijke verse broodjes, een kan heerlijke koffie en verder konden we pakken wat we maar wilden. Er lagen boterhamzakjes, zodat we overgebleven broodjes mee konden nemen.

Geweldige verblijfplek, die zich met trots als...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Geweldige verblijfplek, die zich met trots als 'hotelletje' afficheert. Vriendelijk volk, het uitbatende paar en hun personeel. SCHOON wordt er met hoofdletters geschreven. Speciale vermelding voor het ontbijt: royaal gevuld mandje met zeer luxe broodjes, gecompleteerd met naar keuze een gekookt, gebakken of geroerbakt ei. En wat je niet op kunt kun je als gratis meeneemlunch besmeren. Een toppertje, dit 'hotelletje', mooi aan de rand van de hoofdweg door het dorp. Niks mis mee!

Echt genieten in dit geweldige hotel!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Goed hotel en zeer vriendelijk ontvangen! Geweldige ligging, fantastisch uitzicht, mooie moderne en schone kamers met goede bedden. Heerlijk verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Heerlijk weekje rust gezocht én gevonden!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Ik kan echt niets bedenken

Ik kwam om even tot mezelf te komen. Wat een hartelijk ontvangst en een buitengewoon warm contact was er! Heerlijk ontbijt (met ei naar keuze) en een geweldige kamer, direct aan de Waddenzee!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Een onvergetelijke belevenis.

Werkelijk niets.

De ontvangst was allerhartelijkst. Het uitzicht vanaf onze kamer met balkon op de Waddenzee was fenomenaal. De kamer is prima. Er is een uitgebreide minibar beneden met zelfbediening. Alles wat over is van je ontbijt kun je meenemen als lunch.

Een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Misschien een regelbare afzuiger voor het vocht tijdens het douchen in de badkamer. Het was geen probleem maar het is wel het behoud van de spullen. De bedden sliepen prima. Alleen voor ons was het dekbed en het kussen te synthetisch/zacht. Voor mensen met een allergie juist weer prima.

Vriendelijk personeel; Prima kamer; goede hygiene; leuk dat er gratis ansichtkaarten te krijgen zijn; Heel plezierig dat we (als karige ontbijters) onze overgebleven broodjes en beleg gewoon mochten meenemen voor de lunch, zelfs een boterhamzakje werd standaard gegeven. Het voelt goed dat je als gast gewoon de spullen uit de "avondbar" beneden mag pakken en afstrepen op een papier om het pas bij vertrek af te rekenen. Dit vertrouwen in de gasten zegt veel over de gastheren-/dame! In dit geval gaat letterlijk het spreekwoord op: " Zo de waard is vertrouwd hij de gasten". We hebben al flink reclame gemaakt in onze omgeving en komen zeker terug!

Geweldig!!!!

Geweldig hotel!! Mooie, schone en nette kamers met prachtig uitzicht naar de vuurtoren en zee. Heerlijk kunnen slapen met mijn zoontje op hun extreem goede bedden. Ontbijt die geserveerd werd was echt heerlijk en heeeel veel. Mijn zoontje werd dik verwent met extra gekookte eieren die die zo lekker vond en als klap op de vuurpijl mochten we zelfs het eten wat overbleef meenemen als lunchpakket. Wat een luxe! Hele goeie service en supervriendelijk personeel. Extra service als de bagage die naar de boot kan worden opgehaald en gebracht was ook nog eens extra luxe! Kortom... een echte aanrader voor een uitstekend verblijf op Vlieland. Wij komen zeker de volgende keer weer terug!!!

Fantastisch weekend vlieland met een geweldig verblijf in hotelletje Veerman

Helemaal niets

De gemoedelijke sfeer in dit schone hotelletje en de ontzettend aardige mensen maken het perfect. Dan vergeet ik bijna nig het lekkerre ontbijt en het fantastische uitzicht vanaf het balkon.

Er hing een fijne huiselijke sfeer, het ontbijt was erg...

Er hing een fijne huiselijke sfeer, het ontbijt was erg lekker en we hadden mooi uitzicht over het water, vanuit een heerlijk schone kamer. Het personeel/eigenaren was ook erg vriendelijk.

Fijn hotelletje, uitstekend ontbijt, prima ligging!

We hadden een kamer in de dependance aan aan de overkant van de straat, wat een beetje onhandig was omdat onze kids in het hotel zelf sliepen. Even checken bij het boeken dus!

Het ontbijt was uitstekend! De ligging in het dorp is prettig, omdat het slecht weer was en je op deze manier wat te doen hebt in de buurt.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

met veel plezier in het hotel verbleven
    • Studio

misschien handig dat er iemand bereikbaar is voor vragen tijdens verblijf, maar kan niet zeggen dat dat echt tegen viel.

prima ontbijt, comfortabele kamer

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Geweldige plek, fijne kamer met uizicht op het wad en bijzonder behulpzaam personeel!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ik was tijdens mijn verblijf ziek en het personeel was geweldig behulpzaam en lief. Ik kon alles vragen en ze dachten mee om mijn verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Daarnaast kon ik heel makkelijk een paar dagen bijboeken zodat ik goed kon herstellen én nog van het eiland kon genieten. Echt een aanrader, ik ga in iedergeval in de toekomst nog eens terug.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Goed ingerichte kamers met een goed ontbijt.

Iets vroeger de mogelijkheid tot ontbijten. Gewenst vanaf 0700 uur.

Goed ingerichte kamers met een goed ontbijt. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

heerlijk uitrusten
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Van een vorig verblijf weet ik dat het ontbijt goed is, je kunt je eitje bestellen hoe je het gaag wilt hebben (roerei, geokokt, spiegelei enz.), en je krijgt een mandje bròod en beleg. Hierbij is voorzien in het maken van een lunchpakket zodat er geen spullen verloren gaan en je voor de prijs van een ontbijt ook een lunch hebt. Plastic boterhamzakje en sluitclip worden bijgeleverd. Wat tegen viel is dat als je met zijn tweeën bent en allebei hetzelfde beleg wil op het broodje voor de lunch, er te weinig vleesbeleg is. Een echt probleem is dit niet omdat er meer dan voldoende alternatieven zijn.

De rust en het uitzicht. je krijgt echt het gevoel om op de Waddenzee te zijn. Zeker op de tweede verdieping vanaf het balkon. Er is een lift dus het trappenlopen is geen bezwaar. Die lift is heel speciaal, namelijk aangedreven door een magneetmotor die de cabine langs de muur omhoog trekt.

Een comfortabel en betaalbaar lang weekend weg in 'n prachtige eilandambiance.
    • Tweepersoonskamer met Terras

De losse bedden met anti doorlek matjes. Met een 2 persoons topper op de matrassen zorg je ook voor bescherming van de matrassen.

De ontbijtservies van gecombineerd aan tafel serveren met persoonlijk contact en extra's via buffet werkt heel klantvriendelijk

Prettig klein hotelletje
    • Tweepersoonskamer met Terras

Jammer dat de fietsen niet onder dak konden staan. G

Ontbijt was lekker en er bleef nog genoeg over voor een lunch pakket. Aardige mensen. Mooie kamer.

Prima verblijf voor een paar dagen.
    • Studio

Heerlijk eiland om te bezoeken. Ons verblijf in een studio van het hotel is ons uitstekend bevallen. Het zag er erg netjes/nieuw uit. Bedden prima. Eigenaar van het hotel was heel vriendelijk. Kortom. Zeker een aanrader om hier nogmaals naartoe te gaan.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Geweldige lokatie.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Perfecte gastvrouw en gastheer die er voor je zijn. Je voelt je meteen thuis op het eiland, hotel op een geweldige plek. Zeer goede verzorging en een geweldig ontbijt. Zonder meer een aanbeveling voor een reis naar Vlieland.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Heerlijk!

Niets...

Kamer was top, beneden-kamer met terras: lekker in het zonnetje zitten! Ontbijt was goed, verschillende broodjes en beleg e.d. Rustig gelegen. Kamer werd goed schoongemaakt. Zelf service bar; genoeg keuze. Personeel was gastvrij, vrolijk!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Het balkon erg leuk.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Was nogal een druk personeel lid die zich erg drie maakte omdat ik blijkbaar jus Orange in een thee glas had gedaan?

Het balkon erg leuk. Slim dat je ontbijt mee kon nemen.

Gastvrij en een gezellig hotel
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was zeer goed. Mandje met lekkere broodjes op je tafel. Broodjes die je over hebt mag je meenemen als lunch. Erg leuk en gezellig hotelletje met plezierig personeel.

Heerlijk.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Voor 2 personen was de kamer aan de kleine kant maar geboekt op basis van 1 persoon prijs aan de hoge kant.

Het hotel op zich is erg goed, ontbijt zeer goed en zeer hartelijke mensen. Kamer zag er verzorgd uit en geweldig uitzicht vanaf balkon. Geweldige omgeving.

• Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Super meedenkend personeel! Was de bagage vergeten aan te melden dat deze naar de boot moest. Meneer belde gelijk een busje op om onze vergeten tassen ook naar de boot te brengen.

Mooie ruime en schone kamer en badkamer.

Toen onze koffer maar niet op de goede plek bezorgd werd kon ik niet direct met het hotel bellen maar alleen met een tussenpersoon, waardoor de communicatie niet optimaal verliep.

Mooie ruime en schone kamer en badkamer. Leuk uitzicht uit de kamer. Goede bedden. Geen geluidsoverlast.

Erg fijn hotel, aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het bed was comfortabel maar waarschijnlijk wordt er een niet-ademend onderlaken gebruikt, het voelde wat klam/broeierig aan.

De rustige locatie, de kamer met zeezicht, uitgebreid ontbijt, vriendelijk en attent personeel. Geen bar maar wel de mogelijkheid om zelf wat te drinken te pakken voor op het eigen balkon (bijvoorbeeld).

Heerlijke dagen onthaasten.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Heerlijk ontbijt, overgebleven broodjes mochten we meenemen. Ei werd op bestelling naar wens gemaakt( gekookt, gebakken, roerei) Vriendelijk en knus hotel.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Het verblijf was erg goed en de bediening heel vriendelijk en behulpzaam
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Alles was goed, er viel ons niets tegen😄

Het ontbijt was geweldig, ruim voldoende keuze en de mogelijkheid om wat over was als lunchpakket mee te nemen

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

We hebben ons aangepast aan de buurvrouw!
    • Studio

We hadden een buurvrouw die kwam vragen of we wat rustiger wilden zijn (?) huisjes erg gehorig!! Ze ging vroeg naar bed en was ziek geweest....maar zoveel herrie maakten we echt niet!!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Top verblijf gehad, zeer gastvrij en op een mooie plek!
    • Studio

Tweepersoonsbed was prettiger geweest.

Erg leuk was de mogelijkheid om zelf drinken te pakken op elke gewenste tijd. Mooie studio gehad met eigen koelkast en terrasje. Ontbijt ook prima en gastvrij.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

We hebben genoten en komen graag terug.

Er viel niets tegen. Het was alleen maar goed.

Heel vriendelijke en betrokken eigenaren. Prima locatie. Mooie slaapkamers met heerlijke bedden. Fantastisch ontbijt!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

het verblijf was geweldig!

niets viel tegen.

Wij hadden een studio en hebben zelf ons ontbijt verzorgd. De heerlijke bedden en het televisie scherm op de juiste hoogte en de ruimte buiten. Fijn ontvangst.

Uitstekende locatie voor bezoek vlieland, kom zeker terug.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Goede persoonlijke service, en alles netjes en piekfijn op orde aan einde hoofdstraat overal dichtbij maar toch rustig. Ook de bagage service is prima, word netjes van en naar de boot gebracht. Handige doe het zelf serre met koffie en drankjes en leesvoer.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Als je de rust zoekt en gemoedelijk gezelschap van het personeel zoekt, ga naar het veermannetje.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Alles was goed geregeld tot en met de bagage naar de boot laten brengen.

Het ontbijt was heerlijk en voldoende. je mocht zelfs voor de lunch meenemen in een zakje. De kamers en het bed was goed en netjes.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

modern hotel met vriendelijke bediening.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Een hotel is met name om te slapen. dit hotel had zeer goede matrassen, doch de dekbedden waren van polyesterstof en derhalve slecht geslapen Dit na de 1e nacht ter kennis gebracht. inderdaad daarna andere dekbedden maar ook van kunststof( Trevira), dus ook die nacht geen ongestoorde nachtrust.

ontbijt was prima, ook de voorzieningen voor drankjes was goed. zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Heerlijke locatie!
    • Studio

Het weer! Maar daar kan niemand iets aan doen....😄 Studio is wat klein voor 3.

Een heerlijke locatie. Voor 3 personen is de studio wel klein. Past allemaal maar verwacht dan geen comfort. Schoon en personeel erg behulpzaam! Vlieland is heerlijk.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Room with a view
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het was een cadeau voor mijn moeder die 81 werd, en had dat geschreven, daar werd geen aandacht aan besteed.

Het uitzicht op de wadden, het uitgebreide ontbijt met plastikzakjes om op je fietstocht boterhammen mee te nemen. Dat de bagage van de boot naar het hotel gebracht wordt

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Zeer vriendelijk personeel, uitgebreid en heerlijk ontbijt.
    • Studio

Er liepen grote mieren in de studio. Bij melding werd er wel direct gehandeld en mieren lokdozen geplaatst. Helaas was dat voor ons niet voldoende, bleven mieren overal over heen lopen.

Zeer vriendelijk personeel, uitgebreid en heerlijk ontbijt. Mooie rustige locatie, aan eind van de dorpsrtaat en daarmee ook dichtbij de restaurantjes

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Toegevoegde waarde aan Vlieland!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Ik moet te lang nadenken! Misschien een waterkoker op de kamer dat je een bakkie kunt zetten maar ach zo kun je altijd wel iets bedenken.

Het gevoel alsof je familie van de gastheren en vrouwen bent. De gemoedelijke sfeer, de heerlijk liggende bedden en het uitgebreide ontbijt aan tafel geserveerd en ook nog de mogelijkheid om een lunch te maken. Wij komen al jaren op Vlieland Het Veermannetje was nu de eerste keer en die houden we erin. Uitzicht op Waddenzee prachtig en toch ver genoeg dat je niet wakker ligt als het slecht weer is. Zonsopkomst zo prachtig. Ruimte genoeg voor je toiletspullen. Wat leuk is om te vertellen er staan een aantal spullen zelf gemaakt door de eigenaar.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Wij komen terug !!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Heerlijk ontbijt (+lunch, want wat er over was mocht je meenemen als lunch !!), fantastisch uitzicht vanuit onze kamer over de waddenzee, bijzonder vriendelijk personeel/eigenaren

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Heerlijk verblijf in hotelletje de Veerman

Zou het niet weten

Persoonlijke benadering van de gasten spreekt zeer aan. Ontbijt is uitstekend met de mogelijkheid om een eigen lunchpakket te maken.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Superrrrrr
    • Studio

Het ontbijt is super, wat je niet op kunt mag je meenemen voor de lunch of gewoon voor tussendoor. Kamers zijn schoon en het beddengoed super wit. Heerlijk genoten van een paar dagen vlieland. We waren voor de derde X in dit hotelletje dus dat zegt denk ik genoeg.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

heerlijk we komen zeker terug !

Het ontbijt was fantastisch je kon zo gek niet bedenken of het stond op tafel fruit tomaten komkommer vlees kaas je mocht kiezen wat voor ei ! roerei gebakkenei gekookt ei TOP! bedden lagen heerlijk. kamer prima met mooi uitzicht. de verbouwing was ook erg mooi gedaan.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Geweldig, kom er zeker terug!
    • Studio

Een Cappuccino bij het ontbijt... ik teken er voor. Douche- + toiletruimte is niet verwarmd... maar eerlijk gezegd heb ik er tijdens mijn verblijf niet echt last van gehad dat dit ontbrak.

Prijs-kwaliteitverhouding prima. Accommodatie is m.i. wat te klein voor twee personen maar voor één persoon goed te doen. Kamer (studio) met douche/toilet waren brandschoon! Ontbijt was prima, d.w.z. de koffie "kan beter", maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. Gastvrijheid en ontvangst prima!

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Bijzonder prettig en gastvrij hotelletje
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Mooie ligging vlakbij het wad en aan het einde van het dop. Heerlijk en uitgebreid ontbijt waarvan het restant meegenomen kan worden. Vriendelijke en gezellige eigenaar en medewerkers

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Prima hotel voor een nachtje Vlieland
    • Studio

Wij hadden via de website een hotelkamer geboekt in het hotel zelf (naar ons idee). Wij kregen echter een kamer in de appartementen tegenover het hotel, die naar mijn mening minder sfeervol waren dan de kamers in het hotel.

Centrale locatie, vlakbij alle winkeltjes en restaurants.

Fantastisch. Ontzettend genoten.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

ik start mijn dag graag met warme havermout of muesli pap. Het ontbijt bestond echter alleen uit brood. Het was niet slecht en de hoeveelheid was zeker meer dan voldoende maar mijn voorkeur gaat uit naar een warm ontbijt in de vorm van pap.

Het uitzicht was werkelijk prachtig. De mensen bijzonder vriendelijk en behulpzaam De kamer was mooi en schoon. Bed goed.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Ontzettend genoten in dit super gastvrije hotel!

Niets..

Ontzettend vriendelijke eigenaren met hart voor hun werk, heel verzorgd en schoon, zowel het ontbijt als de kamer. Je voelt je helemaal welkom!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Heerlijke dagen op een mooi Vlieland ,met uitzicht op zee.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Tav.ontbijt,... ei met bacon en het fruit mocht iets meer zijn.iets meer keuze in de vleeswaren.voor het overige voortreffelijk.

Uitzicht op zee.gemoedelijkheid

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Rustig hotel in zeer huiselijke sfeer.
    • Studio

Fijne kamers, goede bedden, rustige locatie. Prima ontbijt. Heerlijke broodjes. Beleg en vers fruit staan klaar op je tafel. Gebakken en gekookte eieren worden naar wens bereid. Naar keuze kunnen broodjes in een lunchzakje worden meegenomen. Heel hartelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Ik heb mijn doel behaald om even eropuit te zijn.

niets !!!!

Ik had een heerlijke kamer en genoten van mijn afwisselend ontbijt waar de hoeveelheid dermate was dat men in het klaarstaande ontbijtzakje direct zijn lunch kon inpakken en meenemen

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Heerlijke locatie, erg klantgericht en ontspannen verblijf
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De bagagevervoer van "Wietze de Boer" , bij aankomst, was onnodig chaotisch.

Ontvangst en de kamer voldeed geheel naar onze wens. Heerlijke locatie. De bar is zelfbediening. hierdoor kan men altijd nog een drankje pakken.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

we zouden wel weer een keer boeken in Hotelletje Veerman

smalle trap opgang met een koffer schuine wand op zolderkamer was wat krap vanwege 2 bedden

de kamer zag er fris en nieuw uit. nette badkamer gemoedelijke sfeer

• Beoordeeld op: 16 september 2016

zeer de moeite waard, fraaie kamer en keurig en fris sanitair
    • Tweepersoonskamer met Terras

de terrasdeur werd na de schoonmaak open gezet, terwijl er persoonlijke spullen in de kamer lagen. het terras is vrij toegankelijk voor iedereen.

het ontbijt was zeer goed verzorgd, heel uitgebreid en zelfs met lunchzakjes. als er een broodje over was, mocht je dat meenemen voor de lunch.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Ontbijt was goed, je kan ook broodjes meenemen voor de lunch.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Eigenlijk niets, was gewoon goed. Allemaal vriendelijk.

Ontbijt was goed, je kan ook broodjes meenemen voor de lunch. Boterhamzakjes staan klaar op de tafel. En als er niet genoeg was gewoon vragen. Heerlijke tuin aanwezig. En een bar waar je koffie fris wijntje etc. kan pakken. En meenemen naar je kamer of lekker in de tuin nuttigen.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Een dikke voldoende voor hotelletje de Veerman!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

heerlijke midweek gehad op het prachtige Vlieland ondanks dat het weer het wat liet afweten. vriendelijke gastvrije bediening. ontbijt prima en genoeg. fijn dat je beneden een koel drankje uit de koelkast kan halen en zelf kunt bijhouden. de kamer met balkon en een geweldig uitzicht over de wadden was in 1 woord geweldig! een hele dikke voldoende voor hotelletje de Veerman. wij komen zeker weer!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Achter de dijk een te gekke uitzicht over het water.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt was heel uitgebreid en zeer goed. Elke dag weer een verrassing met verse vruchten en lekkere broodjes. Kamers schoon en netjes. Wel wat klein maar alles wat je nodig had was aanwezig.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Heerlijk hotel op prachtig Vlieland

Het hotel was echt heel erg fijn. Prima locatie, heerlijk ontbijt maar het beste was toch wel de persoonlijke aandacht van de hoteleigenaren!!! Heel erg prettig.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Heerlijk ontspannen op het eiland.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Bezetting receptie. Sleutel op moeten hangen als je weggaat terwijl er niemand bij de receptie is geeft geen fijn gevoel. Iedereen kan zo je kamer binnenstappen zonder dat iemand het door heeft.

Mooie locatie en kamer was zeer netjes, schoon en comfortabel

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

- Studio was heerlijk rustig gelegen, prive door omheining.
    • Studio

- Erg kleine badkamer zonder prullenbakje - Voor 3 personen is de studio eigenlijk wat te krap. Je kunt dan je spullen moeilijk kwijt, en tijdens eten blokkeer je het keukenblokje. Gelukkig hadden wij mooi weer, dus waren we veel buiten. - De wifi had slechte ontvangst, deed het af en aan.

- Studio was heerlijk rustig gelegen, prive door omheining. Er waren 2 studio's naast elkaar dus op het terras minder prive. - mogelijkheid om tegen kleine meerprijs met 3 personen te verblijven. Bedbank sliep prima. - tuinstoelenset, wasrekje, fietsenrek, televisie, lekkere douche, erg vriendelijke receptioniste, lekker bed, wastafel in de kamer, koffiezetter, waterkoker, magnetron, 2 kookpitjes, koelkast met vriesvakje, kast met hangers - mogelijkheid om zelf verblijfsdagen te kiezen, dus zit niet vast aan midweek of lang weekend.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Dit hotel is een aanradertje !

Het personeel is ontzettend gastvrij; ze zijn erg vriendelijk. Erg relaxed hotel en gemoedelijke sfeer. Ontbijt is prima: wat je over hebt kun je meenemen in een boterhamzakje.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Een hotelletje om te onthouden!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Dit hotelletje straalt een open sfeer en gastvrijheid uit. Vriendelijke mensen. Goed verzorgd ontbijt en persoonlijke aandacht. Leuk dat je gebruik kunt maken van de zonnige tuin en van de zelfservice van koffie/thee, allerlei drankjes en snacks op elk uur van de dag. En het staat ook nog eens op een prachtige plek, zo aan het eind van de Dorpsstraat, op de grens van drukte en stilte. Wij keken vanaf ons balkon uit op het Wad, magnifiek!

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Ik zou dit hotel zeker aanraden: fijne locatie.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Twee losse bedden. Vroege uitchecktijd.

Locatie was heel fijn. Daarnaast was het fijn dat we zelf 24/7 koffie/thee e.d. konden pakken en later betalen.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Goede locatie met uitzicht op het wad, vriendelijk personeel...
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Koelkastje en koffie/thee gelegenheid op de kamer (waterkoker!) zou prettig zijn. verder niets dan lof.

Goede locatie met uitzicht op het wad, vriendelijk personeel, lekker ontbijt, mooi nieuw hotel.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

leuk tussendoortje !
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt moest apart worden betaald. Hoewel een voortreffelijk ontbijt, verwacht je gezien de prijs, dat dit wel inclusief zou zijn.

Kamer: ruim, schoon en netjes, leuk balkon, bedden prima, mooie badkamer: over het geheel genomen: niets dan lof ! Een relaxed verblijf.