Beoordelingen over Hotel Lobelia 2-sterren

Neerhem 15-17, 6301 CD Valkenburg, Nederland

#29 van de 52 hotels in Valkenburg

6,2

Goed hotel voor weinig geld .
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Het ontbijt was heerlijk. De bedden zijn prima. Lekker dicht bij het centrum. We hebben daar ook avond eten genomen en dat kan ik iedereen aanraden het was heerlijk. We gaan zeker weer terug naar het hotel!

lang weekendje valkenburg
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Alles was prima geregeld netjes en schoon.Zeer leuk en gezellig weekend gehad met leuke gezellige gasten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een heel leuk hotel met een gezellig bruin cafeetje waar wij ons zeer thuis voelen.Als we weer die kant op gaan zullen we zeker als eerste bij Lobelia aangaan. Succes met het hotel en een groet uit het mooie grunn..Moi.

Het feit dat de familie het hotel runt vonden we bijzonder.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ook al stond er buiten op borden te lezen dat er bijvoorbeeld een lunch kon worden genoten, bleek dat in de praktijk niet altijd het geval.

Het feit dat de familie het hotel runt vonden we bijzonder.

Gezellig en goed familiehotel!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Heel dicht bij het centrum gelegen familiehotel. Superaardige mensen en er werd speciaal voor mij glutenvrij brood aangeschaft. Ons lange-weekend was top!

Mooie omgeving en maar een paar minuten van het station.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Mooie omgeving en maar een paar minuten van het station. Gedeeld toilet was erg netjes, de bedden waren erg comfortabel en de kamer was ook schoon. In de buurt van het hotel zijn leuke en gezellige eettentjes te vinden.

fantastisch,en zeker een aanrader!!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

wij hebben een heerlijk weekend gehad ,de vriendelijkheid van de familie, de gastvrijheid en altijd tijd voor een praatje , onze hond was van harte welkom !!!, maar ook het ontbijt en diner waren heerlijk .al met al hebben wij een fantastisch weekend gehad ,en we zouden hotel lobelia zeker aanraden !!!!!!

Mij beviel alles echt een aanrader,personeel was goed.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De trappen geen lift,maar vond het niet zo erg

Mij beviel alles echt een aanrader,personeel was goed.ligging was ook goed.uitzicht was prachtig je kijk zo naar links naar het kabelbaan,voor je het ruiïne ,en rechts terrasjes en de stad.fijne hotelkamer alles was schoon.ontbijt was goed.alles rook heerlijk door de gangen in de hotelkamer.ben zeer tevreden.elke keer als ik naar Valkenburg ga ga ik alleen maar hier!

Ontbijt is goed simpel maar lekker niet teveel poespas en...
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Ontbijt is goed simpel maar lekker niet teveel poespas en daar houden wij ook niet van. Ditvwas onze tweede keer bij deze accommodatie en het bevalt ons erg goed!!! Komen zeker terug personeel is erg vriendelijk

Ver lopen om auto te Parkeren.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Ver lopen om auto te Parkeren. Ontbijt is van half negen tot 10, van te voren en daarna is er tot twaalf uur geen druppel koffie te krijgen... Personeel loopt in vrijetijdskleding rond zonder professionele uitstraling en heeft overduidelijk weinig horeca ervaring.

Fijn hotel op super locatie in Valkenburg
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Interieur, maar dat is n kwestie van smaak. Misschien wel toe aan n beetje modernisering wat betreft meubelstukken en vloerbedekking.

De eigenaar en personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. We konden onze e-bikes onder in de kelder stallen en er werd voor n haspel gezorgd om ze weer op te laden. S morgens n prima ontbijt De bedden sliepen uitstekend.

Perfect hotel en voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Niets!! Alles was perfect en als we weer naar Valkenburg gaan dan gaan we weer naar Hotel Lobelia😁

Hele aardige mensen en ze werken heel hard om het de gasten naar hun zin te maken! Het ontbijt was super!! Heel veel variatie en het werd contant bijgevuld!! Je kan er ook heerlijk dineren 😋wij hebben het erg naar ons zin gehad en zeker voor herhaling vatbaar!!

Fantastich verblijf gehad in hotel Lobelia
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamers gedateerd maar superschoon. Heerlijk bed. Heerlijke douche. Vriendelijk echtpaar Rob en Karen. Ontbijt was ook top. Locatie is perfect. Alles uitstekend.

Fijn en gezellig lang weekend gehad!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamers zijn niet luxe, maar voor ons was dat prima. De kamer was wel ontzettend groot.

Ontzettend gemoedelijke sfeer! Leuk en gezellige bar. Vriendelijke personeel. En goede prijs voor de locatie.

Een geweldige 4 dagen met veel eten , veel lopen en veel genieten in een huiselijk hotelletje.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Parkeren in Valkenburg was duur, maar de eigenaar vertelde waar je op 10 minuten lopen gratis kon parkeren. Heel fijn. En er staat dat het centrum 200 meter verder was, maar dat was minder dan 100 meter, het middelpunt van het centrum was 200 meter denk ik.

Persoonlijke aandacht van de eigenaar. Aardige man, huiselijke sfeer, lekker eten, zowel het ontbijt als het diner was lekker.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

super genoten
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

dat je niet echt in de buurt kon parkeren en dat het parkeren 8 euro of 17,50 euro per dag was

het huiselijke vond ik erg leuk. Het autenthieke wat ze van het pand hebben behouden is super

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Genoten in Valkenburg
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Locatie was heel erg fijn, in het centrum en toch rustig. Het ontbijt is heerlijk, genoeg keuze. Aardig personeel. Geen minpunten. Heerlijk knus hotel!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Eenvoudig rustig familiehotelletje vlakbij het centrum
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Het speciale bier was op, zowel op fles als op de tap.

Mooi uitzicht op historisch Valkenburg. Je zit overal erg dicht bij. Grotten, winkels de vele horeca gelegenheden. Erg gezellig dus.

Okee voor een kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Erg kleine kamer, gedeelde toilet en redelijk klein bed. Parkeren op straat hier geen rekening mee gehouden bij de kosten.

Licht letterlijk in het centrum van Valkenburg. Je loopt zo de gezellige straat in met restaurantjes en terrasjes.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Volgende keer weer!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De goedkopere parking was op 450 meter maar je kunt niet vooruit betalen als je langer dan een nacht blijft.

De afstand naar het centrum was perfect! Het hotel is niet geschikt als je van modern houdt. Wij houden wel van dat genoeglijke en die gezellige bar! De kamers waren ruimer dan verwacht en netjes.

Heel goed bevallen, overal dicht bij. Zal er zeker weer heen gaan naar dit hotel.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

er was 1 min punt dat niet alle kamers een toilet op hun kamer hadden dat je daarvoor de gang op moest

Het is een huiselijke sfeer binnen in het hotel en de mensen waren zeer vriendelijk. Ontbijt was ook voldoende broodjes/beleg koffie en thee verse jus orange. kamers waren ook goed schoon bedden lagen goed. douche was ook goed en schoon.

we hebben het prima naar ons zin gehad, het centrum mooi dichtbij en heel gezellig. Komen zeker weer
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De parkeergelegenheid viel ons tegen omdat het ook betaald parkeren is. Het hotel is oud maar voldoet nog wel aan de eisen, alles keurig schoon. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij.

De kamers zijn niet erg groot maar prima, het ontbijtbuffet is heerlijk aan alles is gedacht.

Wij hebben heerlijk genoten super dicht bij alles en zeer warm binnenkomst
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het parkeren was wat minder maar leuke prijs kan je de auto kwijt

De gastvrijheid en het verschonen en opruimen van de kamer ook al verblijf je 2 nachtjes Het hotel is heel huizelijk

Hotel met perfecte ligging en warm welkom
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Kamer is klein, maar de andere kant van het verhaal is dat je uiteindelijk weinig op de kamer bent omdat je van de omgeving wil genieten en op stap wil gaan.

We werden met een heel warm welkom ontvangen. Het hotel ligt in het centrum van Valkenburg aan het begin van de winkelstraat. Overal super dichtbij. Geen overlast van herrie snachts/savonds van de mensen die op stap gaan omdat je in het begin van de winkelstraat zit. Medewerkers zijn enthousiast en vriendelijk. Gezellige bar/restaurant in het hotel. Ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd met op zondag nog extra croissants op tafel. Diverse broodsoorten, wit/bruin, harde en zachte broodjes, roggebrood, gekookt en roerei, gebakken spek en/of knakworst, div. soort beleg, kaas, div. soort zoet beleg. Cornflakes. Pudding/yoghurt. Melk, jus d'orange, koffie, thee. Al met al een goed hotel, met een perfecte ligging voor een klein prijsje!

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Een goed hotel
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het trappen lopen die waren wat aan de smalle kant vooral voor mensen op leeftijd.

De sfeer was gewoon gezellig maar ook het personeel waren heel gezellig En de ligging net buiten de drukte.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima locatie.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Betaald (€17,- per dag) parkeren op 200m afstand. Stugge matras. 3 trappen op lopen.

Prima locatie. Eenvoudige maar goede, ruime en schone kamer. Erg vriendelijk personeel. Gezellig eet-café beneden. Lekker eten.

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen parkeergelegenheid bij hotel zelf, maar kunt een plaats vragen bij hotel Riche, ca 100 mtr verderop, kost wel €9 per dag. Alternatief, openbare (lang) parkeerterreinen in Valkenburg, dan €8 per dag, maar dan wel 800 mtr lopen naar Hotel Lobelia.

Hotel Lobelia heeft 2 sterren status, maar zou wat ons betreft makkelijk een 3+ sterren status mogen hebben.

Aangenaam verblijf, met goede bedden.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen parkeergelegenheid bij het hotel zelf, moesten een kwartier lopen naar parkeerplaats en dagelijks verlengen.

Ontbijt was goed verzorgt. Personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Verhouding prijs-kwaliteit zit goed. Je wordt er zeker niet aan gefopt!!
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Een wat oubollige stijl en de kamer mocht iets ruimer zijn...

Een lekker en verzorgd ontbijt waarbij alles aanwezig is! Zeer vriendelijk onthaal en steeds behulpzaam! De kamers zijn niet groot en zeer basic ingericht, maar al het nodige is aanwezig. Het gedeeld toilet op de gang heeft natuurlijk zowel zijn voor- als nadelen.

was een goed hotel
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

het ontbijt was goed en de kamer was keurig schoon alleen de kamer was wel gehorig s nacht kon je de boven buren horen lopen en dat is een nadeel. verder prima hotel en in het centrum

Gezellig goed en schoon familiair hotel met uitstekende ligging!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Niks, wij waren tevreden en hebben het superleuk gehad.

Leuk en gastvrij hotel, misschien wat gedateerd maar wij vonden dat zeker sfeer uitstralen! Schone nette kamer, wij sliepen op de zolder verdieping en hadden een slaapkamertje en een zit gedeeltje, erg leuk, de douche met wc en wastafel netjes en schoon!! Uitzicht op de Ruine die sávonds verlicht is. Ontbijt prima, er is echt van alles en op zondag verse croissants :-) Wij waren te vroeg om in te checken maar konden de bagage achter laten bij de hotel eigenaar! Super! Prijs/kwaliteit verhouding echt TOP!! Wij gaan er zeker nog eens heen. Je stapt je hotel uit loopt 30 meter naar rechts en je loopt zo de fantastische gezellige straatjes in met alle restaurants en winkeltjes....... TOP locatie dus.

prima hoteletje
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

het ontbijt was goed van alles wat niet heel uitgebreid maar prima we hadden een grote en een kleine kamer maar prima te doen gezamenlijk toilet en eigen doucheje prima keurig schoon

Het was fantastisch en goed vertoeven.

Ik zou niet weten.

Hetpersoneel is erg vriendelijk, de kamer is prima. 's Morgens een heerlijk ontbijt met veel keuze aan brood,beleg,fruit en drinken. De prijs/kwaliteit verhouding vonden wij erg goed. Lekker dicht bij het centrum en vlakbij alle bezienswaardigheden.

Gedateerd hotel maar wel schoon, voor een paar dagen prima!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het bed had wat groter gekund.

De ligging van het hotel was geweldig , je was zo in het centrum. Alles wat je nodig hebt is er en het is er schoon. Vriendelijke eigenaars.

Van harte aanbevolen
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen parkeerruimte aanwezig. Er kan op loopafstand geparkeerd worden (betaald)

Ruime nette comfortkamer met douche en toilet. Vriendelijk personeel. Locatie is fantastisch: rustig gelegen maar op 100 m loopafstand van het drukke gezellige centrum met veel terrassen en restaurants Ontbijt is prima.

Top weekend, top hotel, value for money
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Helemaal niks, gewoon een heerlijk weekend gehad.

Een hotel met een prima sfeer, aardige eigenaren en dito bezoekers (vaak al voor de zoveelste keer). Optimaal gesitueerd !! Overdag slechts 100 meter lopen naar het gezellige centrum en toch 's nachts ver genoeg om er geen last van te hebben.

De kamers waren schoon en netjes.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De tv. Die was maar klein. Vanuit je bed kon je amper tv kijken.

De kamers waren schoon en netjes. Het ontbijt was lekker en gevarieerd. Niets op aan te merken.

De locatie was perfect met 20 stappen in het centrum gevuld...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De locatie was perfect met 20 stappen in het centrum gevuld met restaurants en winkeltjes Lekker ontbijt iedere ochtend Vriendelijk personeel en een leuke bedrijfs hond

De ontvangst en de verdere behandeling was nogal...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De ontvangst en de verdere behandeling was nogal onvriendelijk. Parkeren in de buurt moeizaam en duur. Voor het hondje teveel moeten betalen vergeleken met andere hotels.

Fijn hotel
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen parkeergelegenheid bij het hotel, de andere parkeergelegenheden kosten geld.

Ontzettend aardig persoon / eigenaren, waardoor er een fijne, huiselijke sfeer ontstaat. Het hotel zag er goed uit, prima prijs/kwaliteitsverhouding en ontzettend goed gelegen.

Oncomfortabel, maar wel goedkoop en op een prima lokatie
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Tweepersoonsbed was heel klein, dat had van te voren duidelijker moeten zijn. Beetje vergane glorie, kan wel renovatie gebruiken.

Goed lokatie, personeel aardig en maakt veel schoon, maar als ie wat verouderd.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Het personeel is uitermate vriendelijk!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De wifi-verbinding was boven (3e etage) niet aanwezig. Ook bij de eetzaal was deze erg slecht. Aangezien wij voor vakantie kwamen heb je dit in principe ook niet nodig, maar toch geeft het gevoel van extra comfort en erg praktisch voor het maken van plannen (lees: toeristen!). We leven immers toch in 2017.

Het personeel is uitermate vriendelijk! Je wordt ontzettend hartelijk ontvangen, dat kan ook niet anders bij een familiebedrijf. We hadden geboekt voor een kamer met 1 tweepersoonsbed. Bij aankomst werd ons verteld dat we mochten verblijven in een 4-persoonskamer. Geweldig!

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Kamer was simpel
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Bed mocht wel iets groter

Kamer was simpel Maar alles aanwezig je bent er eigenlijk alleen maar om te slapen, ontbijt was goed en eigenaar en vrouw ook erg vriendelijk

Valkenburg
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen choco... Kamer iets te warm en moeilijk te verluchten. Maar dat zijn maar kleinigheden...

Locatie en prijs Vriendelijk onthaal Gemakkelijke verbinding met trein naar Maastricht voor voordelige prijs.

Prima verblijf als je van rustiek houdt en lekker dichtbij het centrum wil zitten.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De opgang naar de kamer zelf (3 hoog zonder lift) is voor mensen die slecht ter been zijn niet handig. Geen lift. Geen airco op de kamer, wel een ventilator echter bij 30° is dat onvoldoende Let wel: we wisten dat dit er niet was, maar bij onverwacht zulk heet weer wordt de beleving anders dan wanneer de temperatuur bv 15° is.

2 stappen uit het hotel en je zit midden in het centrum. Erg vriendelijk personeel. Prima prijs voor hotel. Ontbijt was eenvoudig, maar meer dan voldoende. Bedden lagen prima. Geweldig mooi uitzicht op de ruïne van Kasteel Valkenburg als je een kamer zoals ons aan de voorkant hebt. (Zie foto)

Redelijk low budget verblijf maar we zoeken voor een volgende keer verder
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Ongelukje met het laken van een van de bedden gehad. Moest extra verschoont worden. Daarvoor werd bij de eindafrekening € 7 opgeteld zonder dat dit vooraf gemeld was.

Redelijk uitgebreid ontbijt

Erg genoten met mijn dochter en ons hondje

Heb geen slechte ervaring

Erg vriendelijk en gastvrij hotel met een ideale ligging nabij het centrum alles op loopafstand. Eenvoud en vriendelijkheid spreekt mij erg aan!

• Beoordeeld op: 26 april 2017

prima prijs-kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Geen luxe maar voor deze prijs prima in verhouding. Voor alleen slapen is het prima. Ontbijt was uitgebreid genoeg voor de lage prijs. Kamer op zicht schoon. Kritisch kijkend was er natuurlijk wel stof etc te ontdekken. Maar badkamer was schoon en wc ook.

Gewoon goed
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed. De kamer zag er netjes verzorgd uit. Het hotel is daarnaast slechts 1 minuut lopen van alle terrassen en eetgelegenheden. De bezienswaardigheden zijn ook dicht in de buurt.

Kort verblijf na motortocht
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ik heb geen slechte of negatieve ervaringen gehad.

Personeel erg vriendelijk. Zeer ruime, nette en schone kamer. Goed en lekker ontbijt. Al met al een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Gemoedelijk, vriendelijk, perfecte locatie
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Perfecte locatie op de rand van het centrum van Valkenburg, met 2 minuten lopen ben je midden in de stad. Erg vriendelijk personeel, een gemoedelijk en gezellig huiskameridee. Een klein maar fijne kamer, precies aanwezig wat je nodig hebt.

Heerlijk genoten.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het hotel is klein en huiselijk. Ten opzichte van de prijs een prima verhouding. De kamers op zich wat klein maar voor een weekend prima te doen. Hygiene is prima in orde en zo werd ook t ontbijt fantastisch bereid elke morgen.

klein, huiselijk hotel. Gastvrije mensen. Gelegen in t centrum op loopafstand van het gezellige dorp.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Gezelligheid
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De gezellige uitstraling van het hotel en de vriendelijke behandeling van de hoteleigenaren naar de klanten toe. Ze hebben daar een mentaliteit van alles kan niets moet, zolang je het maar vraagt. Super...

• Beoordeeld op: 27 december 2016

zeer goed
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

de bedden waren zacht, wij zijn wat aan de zware kant, dus kan een ander dit weer als een goed bed ervaren

het ontbijt was heerlijk, gekookt eitje en zelfs roerei met spek, wij kregen de laatste dag ook een vers croissantje xxx

We komen zeker terug! Gezellig sfeervol hotel.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Vlekken op de beddensprei shampoo/douchegel was niet bijgevuld, stond wel op de site. De kamer was bij aankomst ijskoud, de verwarming stond uit. De housekeeping kon beter. Het enige wat gedaan werd waren schone handdoeken. Zelf deden we het bed.

Het ontbijt en het eten was uitstekend! Vriendelijke mensen. Wat wel apart was, bestelden we thee bij de eigenaresse kregen we er een grote bonbon bij en een glaasje drank met slagroom, bij de dochter thee met een koekje.

tegenvaller
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De kamer was erg klein , stoffig , oude vloer bedekking met veel vlekken. Niet geschikt als kamer ,ook niet als buget kamer

dE LOCATIE VAN HET hotel , dichtbij het centrum .

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Nooit meer.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Hygiene kamer. Veel sporen van vorige gasten. Haren in douche, kringen van glazen op tafeltje, vies tapijt. Onaardige houding dochter des huizes.

Ligging vlakbij centrum.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima hotel om de kerstmarkten te bezoeken.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De tv was wel erg klein. Maar konden ook beneden tv kijken als we dat wilden.

Vriendelijke eigenaren familie. Prima ontbijt. Goede ligging voor het bezoeken van de kerstmarkten. Heel erg gastvrij.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Het ontbijt was goed, had alleen wat meer assortiment van...
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Dat er restzakjes met douchegel in de douchekabine lagen en dat er spetters tegen de spiegel zaten. Verder hingen er wc bril schoonmaakspray maar was helaas leeg.

Het ontbijt was goed, had alleen wat meer assortiment van harde broodjes gehoopt. Maar dat is persoonlijk hoor. De gastheer is zeer aardig

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima verblijf voor ons prachtige weekend
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het interieur van kamer en ontbijtzaal zijn wel gedateerd en het bed bestaat uit twee matrassen op elkaar.

Het ontbijt was heerlijk en er was meer dan genoeg Het uitzicht vanaf de kamer was fantastisch met het zicht op de ruiine Alles was erg schoon en werd goed bijgehouden 's nachts hoorde je niets dan was het echt stil,heerlijk!

Al met al een fijn weekend gehad
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De douche was een beetje verweerd. De deur ging niet dicht daardoor werd alles nat. De bedden waren een beetje doorgelegen. Ze konden niet duidelijk zeggen voor parkeer gelegenheid

Het ontbijt was goed verzorgd en de locatie was perfect

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Geweldig weekend gehad.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamers hebben achterstallig onderhoud. ( Ze zijnl begonnen met de renovatie )

De locatie is super, direct in het centrum maar geen geluidsoverlast. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Even een weekendje er tussen uit met mijn vriendin
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamers geven het gevoel alsof je bij je oma slaapt, niet perse negatief maar persoonlijk vond ik het niet heel comfortabel daardoor. Aan de andere kant het is een twee sterren hotel, dus echt veel mag je natuurlijk ook niet verwachten!

Uitstekende service, heel vriendelijk en persoonlijk! Warm gevoel als je binnenkomt en lekker huiselijk. Het personeel is erg aardig en hebben veel voor de gasten over. Kortom een een super leuk weekend gehad!

• Beoordeeld op: 15 september 2016

hygiëne
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Toilet op kamer was vies (urinedruppels en ontlasting aan wcbril) hier excuses en gratis drankje voor gekregen. Lakens rommelig/kreukelig waardoor het indruk wekt dat ze beslapen waren. Laatste tijd niet afgestoft te zien aan laag stof in kamer. Qua hygiëne moet echt even weer puntjes op de i. Jammer..

Avond eten was lekker. Bedden waren prima. Gastheer hartelijk

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Ligging prefect.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Beetje verf links en rechts zou het gebouw goed doen. Roestig zeep bakje in douchen.

Ligging prefect. Ondanks dicht bij het centrum geen geluids overlast

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

De kamers zijn sterk verouderd en de vieze vloerbedekking en...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamers zijn sterk verouderd en de vieze vloerbedekking en dekens is niet erg hygiënisch. Ook de douchewand laat te wensen over. Verder een grote ruime kamer eten behulpzaam personeel. En op en toplocatie. Dus goede prijs kwaliteit verhouding . Al mag het wel iets schoner.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

De ligging is echt geweldig, bijna in het centrum.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het intereur is wat gedatteerd, maar de hygiene viel een beetje tegen. De bedden en toilet waren schoon, maar de rest was toch wel stoffig.

De ligging is echt geweldig, bijna in het centrum.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Prijs kwakiteit net oke. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was basic. Thermostatische douchekraan dat niet werkte. Vast tapijt dat niet fris oogde.

De ligging vh hotel was super. Dicht bij alles en toch rustig. Hondje zeer welkom.

Goed hotel met een heel vriendelijke sfeer
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Bar en terras waren pas om 12.00 uur open!

De sfeer!

We hebben samen gezellig en goed genoten in hotel Lobelia

Alles was perfect

Het ontbijt was geweldig net als de kamers zeer zeker een aanrader

Prima hotel voor een nette prijs
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Prima hotel met gastvrije uitbaters

Gezellig hotel

Mooi in het centrum

Prima hotel, zeer goede ligging
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

mooie locatie, aardige eigenaar, prima hotel

Goed en simpel hotel voor een weekendje weg.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ontbijt was een simpel buffet maar voldoende voor alle gasten door regelmatig aanvullen

Heerlijk uit kunnen rusten
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ontbijt was goed, niet overdadig maar voldoende. Kamer en badkamer waren zeer schoon, netjes met een goede douche!

Prima voor een weekendje weg

terras vroeg dicht

locatie