Beoordelingen over Hotel Manofa 2-sterren

Damrak 46, Amsterdam Centrum, 1012 LL Amsterdam, Nederland

#343 van de 447 hotels in Amsterdam

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

zeer onvriendelijk personeel, vuile kamer

we hadden een week op voorhand gebeld om te vragen of we wat vroeger in de kamer konden. Dit was geen probleem om 11u zou de kamer klaar zijn. Eenmaal aangekomen mochten we er niet in en moesten we wachten tot 14u. Na 3uur wachten gingen we terug. De kamer die we kregen was niet eens gepoetst.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Het is enorm klein en erg duur daardoor maar snap dat dat zo is als je midden in Amsterdam wil slapen. Geen Nederlandse zenders vind ik een kwalijke zaak als je in Nederland verblijft

De locatie en alles was netjes

mooie uitvalsbasis om met beperkte kost te logeren in Amsterdam

Het toilet was niet helemaal netjes gepoetst en de badkamerspiegel was uit z'n houders gesloopt en was gemakshalve achter het toilet opgesteld. De afstandbediening van de tv moet je aan de balie halen en er 5€ in waarborg voor geven. Jammer dat dit bij incheck niet gemeld werd. Op de badkamerdeur en op een stukje muur waren sporen van een stroperig uitziende substantie. Vrij dunne muren, dus oordopjes niet vergeten..!

Mooie uitvalsbasis voor het centrum en kort bij Centraal Station. Goed werkende airco wat bij temperaturen van 30graden leuk was.

We hebben ons super geamusseerd zeer goed geslapen, prachtige ligging,

Het hotel heeft een grondige renovatie achter de rug. Voor ons was het super ok. De schoonmaak is al bij al ok. Een vriendelijk mevrouw of meneer aan de receptie, andere konden geen woord nederlands, wat spijtig is. Wat tegenviel: in het hart van Nederland geen enkele nederlandstalige tv zender. zelfs geen ned1 en zo verder.Dus een week zonder nieuwsberichten moeten leven. Zelfs geen meteoin het nederlands. Wie is daar eigenlijk de eigenaar van het hotel ????

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Hotel Manofa

Het was niet heel schoon. Het rook niet fris en we lagen in een doorgezakt bed

De locatie was goed.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Zeer centrale ligging.

Zeer centrale ligging. Vriendelijk personeel.

Ok
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Zonder Raam

Te duur voor ons verblijf, kleine kamer, lawaai, geen lift, wel vlakbij de winkelbuurten

Het vriendelijke ontvangst, airco, propere kamer

Eigenlijn niets

Het vriendelijke ontvangst, airco, propere kamer

Perfect gelegen

Simpel. Bedden schoven uit elkaar

Perfect gelegen

Goed en vriendelijk

Zicht door het raam op de binnen koer of dak

Prijs mag lager met verbouwingen

Bouw lawaai 5 u smorgens

Gemakkelijk te vinden

Prima schone kamer en nette moderne schone badkamer.
    • Economy Eenpersoonskamer Zonder Raam

Prima schone kamer en nette moderne schone badkamer. Op die locatie voor nog geen 55 euro een 1 persoons kamer is een super deal!

Goede locatie

Klein

Goede locatie

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Het ontbijt en schoon beddegoed

4 hoog,klein haveloos kamertje op zolder. Warmte kwam je tegemoet en de kamer rook naar sigarettenrook . Kon duidelijk een opknapbeurt gebruiken.

Het ontbijt en schoon beddegoed

• Beoordeeld op: 25 maart 2016

om 6.30 rookalarm, men zei omdat iemand de warmwater kraan te lang open had laten staan, dus door stoom, dit geeft de miserabele kwaliteit van de rookmelder aan. Ontbijt, het slechtste ooit, twee plastic dozen met gesneden goedkoop wit en bruin brood Een stapel, slechtste kwaliteit ham, een stapel slechtste kwaliteit kaas, goedkoopste cerials, goedkope melk ,zelf pak houdbare melk open maken. Eieren blauw gekookt

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

Prima geslapen, ondanks dat het hotel zich bevindt in hartje...

Ik had van te voren veel negatieve dingen gelezen en ging er dus nogal achterdochtig naartoe...viel allemaal reuze mee.

Prima geslapen, ondanks dat het hotel zich bevindt in hartje Amsterdam, heb ik absoluut geen last gehad van lawaai, niet vanaf buiten en ook binnen was het niet gehorig. Ontbijt was in een gezellige gelegenheid direkt nasst de deur, uitstekend verzorgd, heeft goed gesmaakt. De ligging aan het Damrak is ideaal, midden in de stad, alles op loopafstand. Verwacht vooral geen luxe, alles is oud, maar wel een goed en net bed op een toplocatie, prijs/kwaliteit verhouding prima in orde. We konden onze bagage ook ná uitchecken nog gewoon in het hotel laten en pas ophalen toen we het nodig hadden.

• Beoordeeld op: 2 maart 2016

Het ontbijt was basic maar wel zeer lekker en vers!

Het ontbijt was basic maar wel zeer lekker en vers! De hygiëne op de kamer kon wel iets beter (gordijnen die tot op de verwarming hangen en schimmel op de haardroger en de vloer plakte) maar voor de rest was het zeer oké... De verhouding tussen prijs en kwaliteit was zeker dik in orde! Ook de ligging was perfect.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

De locatie van het hotel.

Douchstang was geplakt met tape en zat los. Tijdens het douchen werd de vloer van de badkamer kletsnat. Een aan de muur bevestigde plank was bedoeld om spullen op te leggen. De plank zat los. Gat in de handdoek. Gaten in het beddengoed. Het ontbijt was in een Argentijns grillrestaurant naast het hotel waar een aantal stoelen nog op de tafels stonden. Geen afstandsbediening voor de tv. In de kamer hebben vorige gasten hun namen gekerfd in het kozijn, de kastdeur, badkamer. De kostprijs van 1 nacht was 104,72 euro en er wordt 105,00 van mijn creditcard afgeschreven.

De locatie van het hotel.

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Dicht bij het centrum

Gordijnen. Waren stuk. Vroegen om 50 euro te wisselen. Gaf 2x20 euro en 1x 10 euro. Nadat ik gevraagd had om de 50 euro kreeg ik het. Als ik niet goed had opgelet , had ik de 50 euro dan ook gekregen of is het een wisseltruc ?

Dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Locatie dicht bij uitgaansgebied

Smerige entree, smerige kamer, bedden gammel (4 persoonskamer), schaamhaar op lakens, douche vies en gammel. Kamer erg warm, CV kon niet uitgezet worden, dan het raam maar open. Ontbijt op andere locatie was om te janken. slechts sneetjes wit en bruin brood, karig beleg.

Locatie dicht bij uitgaansgebied

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

De ligging van het hotel, maar de overlast en het lawaai...

Slecht onderhouden hotel, overlast van op straat omwille van enkel glas. Ontbijt was zeer slecht. De persoon verantwoordelijk voor het ontbijt kon zelfs geen Nederlands en sprak gebroken Engels. Ik zie geen reden om dit hotel aan te bevelen. Andere zaken die storend zijn was de verwarmingsleidingen van de chauffage die warmte afgaven voor gans de kamer ook al stond de radiator uit. Stukken plafond die naar beneden vielen(wit plaaster) door het gewandel in de kamer boven je.

De ligging van het hotel, maar de overlast en het lawaai deden dit teniet.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

De douche was niet schoon.

Zie hierboven.

De douche was niet schoon. Er liepen snachts muizen op onze kamer. We hadden de volgende morgen keutels liggen. Hele nacht geritsel, ze hadden bij het brood gezeten wat we over hadden gehouden van de reis. Ontbijt zeer matig, er wordt niks extra's gedaan bij dit hotel. Bedden waren goed. Uitzicht op Damrak geweldig. Dat maakt veel goed. Bij melding bij personeel, zijn deze klachten al langer bekend, maar gaan er niks mee doen. Schouders worden opgehaald.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

De bedden zijn uitstekend.

De gemeenschappelijke douche en toilet waren niet altijd proper maar dit lag vooral aan de andere gasten die de badkamer en het toilet niet altijd netjes achterlieten. De deur van de douche op het 4e verdiep is rot en geeft de badkamer een slecht onderhouden indruk. Voor de rest was de douche wel warm. Het licht boven de lavabo deed het niet, zodoende dienden we de spiegel van de muur te halen en elders te plaatsen waar er meer licht was. Het gordijn was uit de haakjes wat een zeer slordige aanblik gaf. Ik denk dat met weinig middelen deze kamer op de 4e verdieping aangenamer kan gemaakt worden.

De bedden zijn uitstekend. De ligging is centraal.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

De locatie was perfect

Het was niet schoon, de vloer was plakkerig, er kwam bijna geen water uit de douche en het was of ijskoud of veel te heet, de douchekop-houder was kapot, alles ziet er oud en versleten uit, er zijn teksten op de muren gekalkt. Veel lawaai van andere gasten tot 4 uur 's nachts, erg gehorig. Wifi werkt niet op de hotelkamer.

De locatie was perfect

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Goeie ligging, vriendelijk personeel

WIFI niet beschikbaar in de kamers, maar wordt wel zo geadverteerd/gecommuniceerd. De enige bruikbare internetverbinding was aan de hoofdbalie, bijzonder onhandig.

Goeie ligging, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Is in het centrum

Het is het slechtste hotel ooit de kamer was te klein en te warm het was er vuil onvriendelijk personeel bed kapot gevolg:geen nachtrust op de receptie zeide ze maar dat we moesten wachten tot 08:00 dan kwam zen collega en moeste we het daar mee regelen gevolg geen slaap geen hulp gekregen . Enz

Is in het centrum

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

het is midden in het centrum, GEWELDIG!

Veel jongeren kamer niet comfy en schoon. Huishouders ruimden kots in de wc een halve dag later pas op terwijl de rest al een poos schoon was.

het is midden in het centrum, GEWELDIG!

• Beoordeeld op: 18 april 2015

De ligging was in orde goed dicht bij station en zeer...

het hotel is een echte ramp. Overal in het hotel ongedierte muizen op de kamer en ik twijfel of het geen jonge rat was zo groot. We hebben na een nacht ons geld terug gevraagd en zijn naar een ander hotel op zoek gegaan. Dit hotel moet gesloten worden voor hygiëne!!!

De ligging was in orde goed dicht bij station en zeer centraal gelegen

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Het bed!

We hebben intussen honderden hotelkamers van binnen gezien. Bij deze kamer krijg je suicidale gedachten. Het kost geen drol om deze hokken een beetje leefbaar te maken. Geen aanrader voor langer dan 1 nacht!!

Het bed!

• Beoordeeld op: 11 april 2016

weinig keuze, geen broodjes of koffiekoek koffie uit...

verouderde kamers, veel op de muren geschreven, aftandse douche

weinig keuze, geen broodjes of koffiekoek koffie uit plastieken bekers

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

De locatie was ideaal en het bed lag prima

De hele kamer lag van met muizenkeutels, zelfs op mijn bed lagen de muizenkeutels.... Smerige kamer

De locatie was ideaal en het bed lag prima

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Parkeren om spullen uit te laden was ook een ramp.

Het verblijf was ranzig en hing van ellende aan elkaar, Muizen in de kamer.! Echt heel vies...

Parkeren om spullen uit te laden was ook een ramp..!

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

de stad

alles !!!!

de stad

• Beoordeeld op: 23 januari 2016

Lokatie op de dam.

Lokatie op de dam. Vriendelijke ontvangst en zoveel ontbijt als ik wil. Voor de prijs!!!!

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

vriendelijk personeel.

hygiëne

vriendelijk personeel.. s'nachts inchecken

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Er was niets positief, vooral niet boeken al was het gratis!

Naam Hotel niet waardig!

Er was niets positief, vooral niet boeken al was het gratis!

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Het bed was nog het best

Het was VIES handdoeken die stonken naar dooie mussen

Het bed was nog het best

• Beoordeeld op: 9 december 2015

redelijk goed bed

lekkende douchekraan, lamp stuk, condoom om brandmelder, muis in de kamer, bedompte geur

redelijk goed bed

• Beoordeeld op: 1 december 2015

de locatie, hartje amsterdam voor een mooie prijs.

de locatie, hartje amsterdam voor een mooie prijs.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Bereikbaarheid vanaf station en ontbijt naast de deur

De hygiene

Bereikbaarheid vanaf station en ontbijt naast de deur

• Beoordeeld op: 17 september 2015

midden in de stad en goede bedden

ontbijt,. douche en toilet op de gang daar hebben we zelf voor gekozen

midden in de stad en goede bedden

centrum

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Uitrusting van de kamer

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Hulpvolle jongedame aan de balie.

Weinig. 1 keer viel de stroom uit voor paar uur waarschijnlijk door de hitte.

Hulpvolle jongedame aan de balie.de locatie

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Had een ongenodigd knagende gast op de kamer.

Had een ongenodigd knagende gast op de kamer.

• Beoordeeld op: 15 maart 2015

schone kamer met mooi zicht op de straat

schone kamer met mooi zicht op de straat

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

de ligging

Eigenlijk geen "hotel" meer waardig. Fotos zeker niet in lijn met de werkelijkheid. Ontbijt heel pover.

de ligging

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Manofa