Beoordelingen over Hotel Marktzicht 3-sterren

Markt 8 -10, 3841 CE Harderwijk, Nederland

#6 van de 8 hotels in Harderwijk

wij hebben het als zeer leuk ervaren en komen hier zeker terug!!

niets; locatie prima; kamers erg naar het zin; heerlijke bedden en goede ruime badkamer op 321; volgende keer graag zelfde kamer!

ontbijt was goed; broodjes niet helemaal goed afgebakken; hadden er iets langer in gemoeten; verder prima

Ontbijt is matig tot slecht, brood is oud en koffiemokken zijn vies, onoverzichtelijk, rommelig en duur (9,95 p.p) Kamer is erg klein. Te weinig (geen) stopcontacten.

Heerlijk midden in het centrum. Goede bedden en douche/toilet Kamer is schoon. Parkeren in P-garage op een kleine 10 loopminuten van het hotel. Harderwijk is een hele gezellige stad!

Het personeel en het uitzicht.

De kamer. Er waren overal spinnen en spinnewebben. Ook zat er een gat in het plafond waar deze vermoedelijk uitkwamen. Echter bleven we 2 nachten en hebben de dag daarna wel een nieuwe kamer gekregen.

Het personeel en het uitzicht.

Ik was verrast dat ik een twee persoonskamer kreeg.

Ik was verrast dat ik een twee persoonskamer kreeg. Mijn kamer had een mooi uitzicht over de markt. Fijne grote kamer. Vriendelijk personeel. Prima verblijf gehad.

super

Wij kregen ,omdat wij bij dit hotel geboekt hadden,en wij voor Zieken huis bezoek de volgende Morgen er vroeg moesten zijn . gelijk een luxe kamer.Dat vonden wij heel leuk. Hulde Hotel Markzicht.

Goede prijs kwaliteitverhouding. Mogelijkheid om met twee andere collega's op een kamer te slapen

Douche thermostaat werkte niet helemaal lekker. Ondanks dat prima kunnen douchen

Ontbijt prima. Waren zelfs wat te vroeg en allervriendelijkst werden we binnengelaten

Perfecte locatie, uitstekend personeel, dicht bij het strand

Ik heb voor Lazy Day gekozen, dat betekent dat ik tot 17:00 uur mocht verblijven. Om ongeveer 13-14 uur kwam housekeeping en begon in mijn deur te sleutelen. Heb een paar keer geroepen maar kreeg geen antwoord. Beetje jammer dit. We komen hier wel nog een keertje terug!

Prima verblijf in een goed hotel op een mooie plek.

Alles was goed, geen minpunten.

Het hotel staat op een ideale locatie in het centrum van Harderwijk. Vriendelijk personeel; omdat we eigenlijk een kamer zouden krijgen op de tweede verdieping, maar mijn partner moeilijk trappen kan lopen kregen we een andere, grotere kamer op de eerste verdieping. De parkeervoorzienig (parkeerkelder) is prima geregeld voor € 6 per 24 uur. Ontbijt was goed, niet overdreven, maar "gewoon goed". Kortom: een prima hotel op een ideale plek.

Fijne kamer.

Fijne kamer. Lekker bed, zelfs tweepersoons. Hadden heerlijk groot dakterras aan kamer vast. Parkeergarage ook goed geregeld voor paar eu extra. Tv op kamer en waterkoker met koffiezakjes. Heerlijk en fantastisch.

Redelijk gemiddeld. Maar prijstechnisch duur

De kamer was klein met een klein raam waardoor het bloedheet binnen werd. Ondanks dat het niet warm buiten was. De douche was verouderd en echt niet meer van deze tijd. Ook is het erg gehorig op de kamers.

Mooie locatie. En uiterste behulpzaam personeel. Ook het ontbijt was goed

Prima verblijf , al zijn er wel wat verbeterpunten !

het ontbijt was een minpuntje. Logistiek onhandig, overal staat iets , niet logisch. BV waren er geen theeglazen, moest in een klein koffiekopje !! Eieren waren er nog 6 , zei de serveerster. Beetje karig allemaal !

De kamer was prima, wel klein ! badkamer voldeed, ook klein en eigenlijk iets gedateerd. Het was wel schoon.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

leuk hotel in het centrum van Harderwijk

Ontbijt is prima voor iedereen wat wils, slapen is er prima te doen, dacht de 1e keer met het terras voor de deur zal er wel geluid zijn maar dat viel reuze mee.

Hotel op een goed bereikbare locatie en goede...

Iets meer aandacht voor onderhoudspunten in kamer, zoals bijv. defecte verlichting en losse toiletbril.

Hotel op een goed bereikbare locatie en goede parkeervoorziening.

We hebben genoten van Aaltjesdag geweldig

De koffie was voor mij te sterk maar ja je kunt niet alles hebben

De lokatie is uitstekend precies in hartje Harderwijk van het hotel uit kun je op loop afstand overal komen wat je ook maar wilt zien geweldig

Te duur voor wat je krijgt , en zeker geen 3 sterren waard !!!

Badkamer niet netjes en zeer kleine douche, kamer zelf veel te warm , geen airco. Eten was simpel en niet echt uitgebreid ,ook geen roereitje te verkrijgen .En extra betalen voor parking.

De ligging.!!!

was prima verblijf zou alleen niet gauw aanbevelen...maar eventueel wel zelf terugkomen

lawaai van de sleutels als de kamers worden geopend. Een vieze koelkast, wel positief dat er geen slot op zit. Geen washandjes beschikbaar en erg weinig shampoo voor iemand met lang dik haar. Het uitzicht op het park was meer op het dak van hotel en prulle bakken

Doordat ik met mijn dochter was men er over na heeft gedacht ons aan de achterzijde te plaatsen ivm de terassen aan de voorzijse

Heerlijk verblijf gehad in een karakteristiek dorp.

Perfecte locatie, midden in het dorp bij gezellige terrasjes. Alles op loopafstand: winkels en het strandje aan het Veluwemeer waar ook een leuke strandtent is. Hotel zelf is keurig en het nieuwe (ontbijt)restaurant naast het hotel is hip en het ontbijtbuffet was helemaal prima!

Al met al prima verblijf!

Soort zolderkamer.. raam kon maar klein stukje open. Gelukkig wel een ventilator. Kamer was niet brandschoon.

Het ontbijt was prima en op mooie lokatie, Lunchpakket was prima verzorgd. Lokantie perfect.

Knus hotel op een top locatie

Hotel is iets gehorig maar dit was niet té storend vond ik.

De locatie is fantastisch. Je wandelt zo het hotel uit direct de markt op. Ook het ontbijt op het terras met uitzicht op het Hortuspark was erg leuk! Kamers zijn prima, ietwat gedateerd maar dat heeft ook wel zijn charme.

Het was een leuk dorpshotelletje met zijn karakteristieke eigenheid zoals o.a. een krakende trap

In de badkamer misten we een badmat en een douche gordijn of afscheiding tussen het douche gedeelte en de toilet. De verlichting was wat matig, althans daar waar we zaten was er weinig licht , maar in het halletje waren 2 lampen heel dicht op elkaar. Verder zou ik persoonlijk het bed met hoofdeinde aan de andere kant van de kamer gezet hebben , nu moest je oppassen dat je je hoofd niet stoot als je overeind kwam. en hierdoor kon je ook niet lekker op het bed zitten met een goede rug steun. de stoelen waren rechte eetkamer stoelen, dus ook niet het comfort om even lekker op onder uit te gaan zitten.

Het meedenken van de receptioniste, toen we aangaven dat we op 1 avond ver na sluiting van de parkeer garage pas terug konden zijn. We kregen toen een toegang, s pas mee, zodat we de auto niet ergens anders hoefden te parkeren.

Oké gezien de ligging en prijs; verbetering van aandachtspunten maakt geheel aantrekkelijker

De kamer is benauwd. Er ligt een plastic hoeslaken op het bed op wat het nog warmer maakt. De kamer/hotel zelf is zeer gehorig door contactgeluiden/zeer krakende (houten) vloeren; storend hoorbaar als iemand de kamer ernaast of op de trap loopt alsof iemand in je kamer loopt (nog niet zo eerder meegemaakt). Hygiene was niet optimaal; roze lippenstift op rand plastic beker die als schoon omgekeerd stond. Haren/troepjes op de grond. Jammer dat we na 11 uur de garage niet meer in konden met een pas (receptie was dicht). De basis (brood) van het ontbijt was minder; broodjes niet goed afgebakken en croissants alsof ze uit een voorverpakking zonder afbakken kwamen (niet als croissant noemenswaardig); wel jammer aangezien Bakker Bart/Hema aan de overkant en Lidl vlakbij lekkere broodjes verkopen.

De ligging en de grootte van de kamer is prettig; alles op loopafstand. Matrassen en kussens waren prima. Genoeg handdoeken. Personeel is vriendelijk. Geluidsoverlast van de markt vonden wij minimaal vanwege goed isolerende ramen. Garage voor hotelgasten op paar minuten loopafstand (6 euro p/d).

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Comfortabel

Waterdruk in douche mag iets hoger voor mij maar dat is persoonlijke voorkeur.

Nette service en prima kamer. Lekker met bad. Locatie is ideaal en parkeren is goed geregeld.

Kijk hier boven

De kamer was op zich goed maar door dat het hotel in het centrum staat s'avonds tot laat herrie en s'nachts ook veel herrie als de jeugd naar huis gaat en om 7.40werd ik al weer waker door dat ze de straten gingen schoon maken dus bij het op staan was ik nog erg moe dus voor mij niet meer dit hogelijk wil wel goed kunnen slapen

Ik vond de pistoletjes slecht door dat ze in een brood trommel zaten waren ze weer zacht geworden en ze waren nog bij na wit niet goed gebakken en de krentenbollen waren niet vers

Ontspannen en prettig verblijf gehad

Een andere hotelgast kwam klagen over geluidsoverlast terwijl wij aan t telefoneren waren met onze kinderen,erg kinderachtig.

Prima kamers, vriendelijk personeel. Ontbijt was niet super uitgebreid maar voor ons meer dan voldoende keus. Hotel heeft zich keurig gehouden aan de afspraak dat er nog een restbedrag terug gestort zou worden ivm korting restaurant. Het diner was voortreffelijk daar hebben we van genoten.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prima en zeer goede service

Toen wij op de kamer kwamen zagen we dat we twee aparte bedden hadden. Gevraagd of er andere kamers waren, maar waren rumoeriger of kleiner. Later die avond toen we terugkwamen hadden ze er toch een tweepersoonsbed van gemaakt. Dat noemen wij nu service. Top

Prima hotel in centrum van Harderwijk

Betaald parkeren; dit wordt wel allemaal netjes van de voren gemaild en er wordt ook een vergunning gestuurd, zodat het parkeren wat goedkoper is.

Prima kamer, groot bed, lekker licht en ruim

Voldoende

Precies voor het raam een dakkapel waardoor ik het plein niet kon zien. Belemmerde het uitzicht. Keiharde kussen

Erg knus. Lekker pakje koekjes dat voor me klaar lag. Personeel was vriendelijk en hulpvaardig.

Goede nachtrust, alles goed verzorgt!

Bed beetje zacht. Wij prefereren een tweepersoons bed.

Heerlijke locatie, gezellig midden in de stad. Even een borrel op mini loopafstand! Fijn dat er koelkast en koffie/ thee faciliteiten zijn. Goeie parking erg dichtbij!

Leuk verblijf op een toplocatie

Ontbijt hadden we meer van verwacht, harde koude gekookte eieren, geen gebakken eitje , het was wat karig voor het bedrag wat we ervoor moesten betalen, maar het personeel was erg vriendelijk

Mooie kamer, lekkere bedden

Een accommodatie voor winkelen, musea, gezellig eten en drinken

De kamer is aan de kleine kant en het water van de douche kan niet goed weg. Nu waren het koude winterdagen, dus heel rustig, maar in de zomer zal dat niet zo zijn. Voor ouderen die nog goed ter been zijn een prima locatie, maar voor slecht ter been zijnde mensen ongeschikt.

Heerlijk centraal in gezellig centrum. Dichtbij museum en eet/drinkgelegenheden. Fijn park naast de deur en op loopafstand de boulevard aan het meer. Aardige mensen en andere hotelgasten.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Tv , afstandbediening werkte niet.

Tv , afstandbediening werkte niet. Heb gemeld bij uitchecken. Parkeren kan slechts to 23:00 u in garage , ook al hadden wij 's middags ingecheckt.

Prijs/kwaliteit in verhouding

Kamers aan de voorkant zijn gehorig(kroeg ernaast) Vanaf 06.00uur hoor je elk half uur de klok op de Markt.

De ligging in het centrum is perfect. Personeel is ook heel behulpzaam. Kamers basic. Prima bedden.

prima voor één overnachting

Bedden waren hard en te kort (200cm). Kussen was aan de dunne kant. Kamers een beetje gedateerd.

Locatie is perfect. Personeel erg vriendelijk. Prijs gunstig.

Hotel viel tegen, comfort & voorzieningen zijn beslist voor verbetering vatbaar.

Er was een continu en erg storend geluid op onze kamer (2e verd.), waarschijnlijk afkomstig uit een dikke buis aan de buitenzijde van het pand. Haakje op de badkamerdeur zat los, de wc spoelde niet goed door. Geen geschikt stopcontact voor het opladen van onze mobieltjes. Harde matrassen en kussens, niet comfortabele dekbedden (soort dekens in hoezen). Ontbijt was erg summier, het theewater lauw i.p.v. heet.

Ligging in het centrum van Harderwijk. Mooie serre waar het ontbijt werd geserveerd.

Niet naar verwachting en niet voor herhaling vatbaar.

1. Het was erg koud op de kamer bij binnenkomst. 2. Het ergste was nog dat het heel erg gehorig is! De keuken zat onder ons en savonds rende het personeel de hele tijd de trap op en af. Ook wanneer gasten langs je kamer liepen dan klonk het als of ze naast je bed stonden. Tot diep in de nacht mega harde muziek van een tentje beneden. Wij hebben een zeer slechte nacht gehad en waren de volgende dag volledig gebroken! Als wij dit van te voren hadden geweten hadden wij dit hotel zeker niet geboekt!

De restaurants in de omgeving.

aangenaam verblijf midden in het centrum

Bij aankomst viel de kamer wat tegen ivm de warmte. Dit aangegeven bij de receptie en werd onmiddellijk opgelost met een andere mooie kamer.

De ligging was prima.De parkeergelegenheid was uitstekend en prima verzorgd.Tegen een zeer goede prijs. Het ontbijt was naar alle tevredenheid.

een aanrader

De locatie en het pand is prachtig maar wel gehorig, dus oordopjes voor bij het slapen is handig

Gemoedelijke sfeer en ruimte en vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook alle lof voor degene die schoonmaakt en de lunchpakketjes zijn heerlijk en vers (en goedkoop)

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima hotel voor in het centrum, verwacht geen luxe.

Kamer had niet veel comfort. Badkamer gedateerd, enkel glas. Ontbijt vond ik te karig voor € 8,50.

De plek in het centrum van Harderwijk met parkeren er vlakbij.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Combinatie filmhuis, horeca, hotel heeft een prima verblijf gegeven.

Personeel erg vriendelijk. Kamer eenvoudig ,maar net. Kamer gevraagd aan de achterkant ivm evt geluidsoverlast van het marktplein aan de voorkant. Veel horeca daar.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Gezien de prijs/kwaliteitverhouding een prima centrum-lokatie voor één a twee overnachtingen.

Zoals gezegd zijn de bedden wel aan vervanging toe.

Op zich prima kamer, zij het eenvoudige inrichting en wat simpele bedden. Maar voor één nacht prima te doen. Vooraf kamer aan achter-/tuinzijde gevraagd vanwege het klokkengebeier op de markt aan de voorzijde. Ontbijt simpel en goed maar helaas weinig streekproducten; blijkbaar veel leveringen van de naastgevestigde Hema..... en alléén (te hard) gekookte eieren is wat karig....

Locatie goed, geen verblijf om bij te komen of te genieten van ontbijt.

1 kamer had een lekkage, daarna verhuizen naar andere kamer. Deze was gehoriger (slechte sluiting venster) en rook onfris. Beide kamers heel gehorig. Ontbijt heel basic, koffie niet lekker, poosje wachten op koffie en broodjes. Geen empathisch vermogen bij receptioniste die alle klachten wegwuift.

Plek midden in het centrum

Verder een prima verblijf en een goede locatie.

Er was heel slecht schoongemaakt. Er hingen heel veel spinnenwebben in de kamer en in de gangen bij de lampen. Dat was niet van 1 keertje overslaan... Dat vonden we wel slordig!! Ook bij het ontbijt stonden er heel veel niet schone kommetjes tussen. Aandachtspuntje!

Heerlijk geslapen, prima ontbijt.

Voor een kleine prijs geen weggegooid geld, netjes en keurig, geen pretenties.

Wat lawaaiig en wat oubollig.

Mooie plek in Harderwijk. Hotel zelf is wat oubollig, maar wel netjes. Wel wat lawaai in de nacht gehoord van beschonken jongelui in de stad. Voor ons was het een noodzaak om na een diner te kunnen slapen en voor die paar tientjes mag je eigenlijk nergens over klagen. Prijs kwaliteit was immers goed, heel keurig. Wel even zoeken naar parkeergarage en beschrijving naar hotel kan beter. Maar, eindconclusie, niet duur, wel schoon, prachtige locatie met veel horeca in de buurt. Dus, ga je lekker een dagje Harderwijk doen en breng je liever je geld naar horeca dan hotels, doen.

Let op parkeren bij marktzicht op zaterdag wordt je auto weg gesleept naar een locatie 2,5 km. Je kan de parkeer plaats gewoon op rijden de vrijdag (slagboom met parkeer kaart) er staat een klein bordje dat je niet mag parkeren en een groot bord dat het 24 uur open is!

Bijzonder aangenaam.

Zonder navigatie is de parkeergarage moeilijk te vinden. Je moet net op het adres letten maar op het getal na de P. Bij dit hotel P15.

Vriendelijk personeel, goeee kamer en een goed ontbijt.

Zeker nog een keer terug ,lang niet alles gezien !

Eigenlijk alleen het weer ,maar daar kunnen jullie ook niets aan doen 😁

Mooie locatie ,vriendelijk personeel ,goed ontbijt ,werden zelfs nog extra eitjes gekookt!

Perfecte ligging (midden in het centrum)

Waarschijnlijk vanwege de leeftijd van het hotel (veel kleine gangetjes, vloerbedekking in het hele hotel), ruikt het hotel hier en daar wat "ouder".

Perfecte ligging (midden in het centrum)

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prima ruimte.

Het was wat gehorig s'avonds.

Prima ruimte. Goede lokatie en eigen parkeergarage. Korting op eten in het restaurant wat overigens erg goed was. Ontbijt vanaf 7.00 uur.

Slecht geslapen

Geen lift, doorgezakt matras, radiotor kapot in doucheruimte (loeiheet) maar radiator in de kamer bij binnenkomst uit, ruimte ijskoud (buiten 0 graden), handdoeken oud en slechte kwaliteit. Koffie bij ontbijt slechte kwaliteit.

Schoon. Ontbijt is in aardige ruimte. Een goede bakker in Harderwijk, want de broodjes waren prima.

Te gek verblijf gehad! Makkelijk parkeren bij het hotel en de locatie was perfect. Middenin het gezellige centrum van Harderwijk en aan een leuk parkje. De kamer was simpel en precies wat we nodig hadden. Erg van genoten.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

basic maar schoon, geen lift, wel veel lawaai van afzuiger of kachel constant.

helaas constant , ook 's nachts, veel lawaai van een afzuiger of kachelsysteem? Ook ging ' s nachts opeens het lampje van de tv knipperen voor een half uur

super locatie, goede parkeergelegenheid erbij te boeken, ontbijt niet gebruikt

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prima voor een kort verblijf in hartje Harderwijk

Bewegwijzering van parkeergarage naar hotel ontbrak. Kamers zijn klein maar dat kan ook niet anders voor die prijs.

De kamers waren brandschoon met goede bedden. Hotel ligt pal in het gezellige centrum

Het hotel zit midden in het centrum

De badkamer was erg klein. Doordat er 3 ipv 2 bedden in de kamer stonden was er zeer weinig ruimte over. Er zat schimmel op ramen. Veel geluidshinder van de stappers in de stad.

Het hotel zit midden in het centrum

super.

We hadden de papieren over het parkeren niet ontvangen dus ik heb moeten bellen om te horen waar we moesten zijn. Mevrouw achter de balie was daarbij erg behulpzaam! Super dat we de volgende dag de auto de hele dag in de parkeergarage mochten laten staan.

Prima crash plek dicht bij uitgaanscentrum!

Door de slechte isolatie van de ramen en doordat de kamer aan het uitgaanscentrum lag kwam er van slapen niet veel. De bedden zijn aan de harde kant. Als de verwachtingen niet te hoog zijn prima plek om te crashen vraag dan wel een kamer aan de achterzijde.

Ontbijt was uitstekend. Door centrale ligging ideaal als het een latertje wordt.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

gaan we niet nog een keer doen

op zich was het hotel niet slecht, maar de ramen hebben de hele nacht staan klapperen, waardoor we slecht geslapen hebben Bovendien was het niet mogelijk in de buurt van het hotel te komen, noch was het hotel op invaliden uitgerust

lokatie midden in de stad is ok

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima veroeven hier

Alles was goed (behalve het weer)

Hotel gelegen aan plein, met diverse restaurants waaruit je kan kiezen. Compleet ontbijtbuffet in naastgelegen Restaurant. Hotel ligt op loopafstand van het Dolfinarium en je kan je auto de hele dag in de garage van het hotel laten staan.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Was ok. Ligging top, details nog te verbeteren

Raam kon niet op kier gezet, was ook geforceerd (inbraak?) Verfwerk deuren aan beurt toe Matras begint kuil te vormen Geen enkele kamer voor allergiepatienten (bijv zonder vloerbedekking)

Ligging, prijs

Voor 1 nacht hebben we het prima na ons zin gehad.

We hadden een kamer aan de marktkant dit was wel erg gehorig, dit ging nog lang door!!!! Om8u werden we “gewekt” door de bladblazer die het marktplein kwam schoon vegen!

Kamer was schoon, groot en goed.

Ik was blij dat ik weer buiten stond...

Kamer veel te klein. Geen ramen. Alleen dakraampje dat niet open kan en dicht met luxaflex.. dus alleen kunstlicht in t kamertje. Luide bromtoon van afzuigsysteem.. snachts ook.. niet kunnen slapen. Badkamer komt laag water in na normaal douchen.. geen douchegordijn.. voelde me beetje weggestopt op een zolderkamertje.

De locatie. Personeel aardig. Alles goed schoon.

een aanrader voor een bezoek aan Harderwijk metr zijn goede restaurants.

Niets op te merken.

De locatie, met z'n eigen parkeergelegenheid, is midden in het centrum. De dames aan de receptie zijn allervriendelijks en hulpvaardig. Het ontbijt is goed verzorgd met een goede prijskwaliteit.

Prima hotel en goede uitvalsbasis

Het enige wat ons is tegen gevallen zijn de matrassen. Helaas waren die enigszins doorgelegen wat het slaapcomfort niet ten goede kwam. Maar wellicht lagen wij net op de laatste nog te vervangen matrassen:-)

Heerlijke locatie midden in het centrum. Ideaal als startpunt om Harderwijk te verkennen. De rondom gelegen horecagelegenheden nodigen uit om een drankje en hapje te komen doen. Tijdens ons verblijf was men al bezig het plein in winterse sferen te brengen. Wij kunnen ons voorstellen dat wanneer dat geheel af is het de sfeer alleen maar doet toenemen.

Mooi maar gehorig verblijf

Het was heel erg gehorig. Als iemand de trap op liep hoorde je het overal. 's nachts om 3 uur een heel lawaaierige groep, dit klonk of ze boven ons aan het heien waren, letterlijk ons bed uit gedrilt.

Mooi gelegen hotel, midden in het centrum. Prima bedden en een goede badkamer

Voor een paar dagen Harderwijk is dit hotel een goede optie.

Het was redelijk gehorig. Wij hadden kleine kinderen naast ons in de kamer en werden daar wel wakker van.

De locatie is echt uitstekend. Je staat meteen midden op het marktplein tussen de terrasjes als je de deur uitstapt.

Wederom voor herhaling vatbaar want dit was reeds de 2e maal dat wij hier waren

Eigenlijk niets op een beetje lawaai van de bovenste kamer maar daar hebben we ons overheen gezet en ons toch vermaakt

Over het algemeen was alles zeer in orde met vriendelijke en behulpzame bediening

Verblijf viel tegen

badkamer was niet schoon, kamers zeer gehorig door houten, krakende vloeren. Hotel ligt tegenover een kerkklok die ieder half uur kabaal maakt tussen 7.00 en 22.00 uur. Bedden zijn erg zacht.

receptioniste was erg attent en klantvriendelijk. Het ontbijt hebben we geen gebruik van gemaakt i.v.m. andere reisplannen

Een prima hotel voor een simpele overnachting. Schoon, ruim, beetje verouderde (bad)kamers

Ontbijt: vieze koffie en oude boterhammen.... Verder prima...

De kamer was ruim, fijne leeslampjes bij het bed. Douche moest even met iets worden vastgezet, klapte anders steeds naar beneden. Koffie en aardbeienthee (moet je van houden) op de kamer, van alles maar één portie, mag wel 2 kopjes koffie per persoon! Prijs-kwaliteit verhouding was prima. Volgende ochtend ontbijt in het naastgelegen restaurant. Was prima, vers gebakken broodjes, gekookt eitje, verse jus

Heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet, in een prachtige zaal...

De kamer was voor 3 personen wat aan de kleine kant en best gehorig.

Heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet, in een prachtige zaal met mooi uitzicht op het mooie park. Harderwijk is een heel sfeervolle plaats, met een gezellig centrum en uitzicht op het strand!

Super locatie, mooie ruime kamer, vriendelijk personeel.

De bed matrassen waren erg door gelegen. We hadden er slecht van geslapen.

Ruime drie persoons kamer, ruime badkamer top! We liepen zo in 5min naar het dolfinarium. De winkels en restaurants zitten letterlijk in de straat. Erg fijn met onze dochter van 4 jaar dat ze niet ver moest lopen.

We hebben - met dank aan het hotel - een heel gezellig weekend in Harderwijk doorgebracht.

De badkamer was zeer beknopt, maar zoals eerder gezegd: prijs/kwaliteit-verhouding was prima.

Uitstekende locatie met een heel gezellig, groot terras voor de deur.

de route naar de parkeergarage..... we hebben eerst 3 rondjes door Harderwijk gereden voordat we P15 vonden

ondanks een kamer aan de markt, complete rust binnen op de vrijdagavond!

Eigenlijk zou ik leeftijden laten vermelden. Wij zaten best hoog en zijn niet meer zo jong. Vele jongeren zaten een verdieping lager. Er is geen lift.

De ligging was geweldig evenals het aardige en behulpzame personeel.

Sfeervolle overnachting in gezellige omgeving en heerlijk diner.

Dubbel glas zou goed zijn tegen geluidsoverlast, op zaterdagavond hoor je wat geluid van de terrassen onder het hotel.

Restaurant de Hortustuin was erg sfeervol en het eten was zeer goed. Daarnaast is het leuk om midden in het centrumpje van Harderwijk te overnachten.

Geluidsoverlast van plein 's avonds en 's nachts. Ook de houten vloer in de gangen en kamers was erg gehorig

De kamers waren super. Mooi en comfortabel. De bedden goed. Badkamer eenvoudig maar goed. we hebben het super leuk gehad met onze kinderen en kleinkinderen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Marktzicht